Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    71   70   69   68   67   66   65   64   63   62   61   60   59   58   57   56   55   54   53   52   51   50   49   48   47   46   45   44   43   42   41   40   39   38   37   36   35   34   33   32   31   30   29   28   27   26   25   24   23   22   21   20   19   18   17   16   15   14   13   12   11   10   9   8   7   6   5   4   3   2   1   

es pats

[R] 21.09.2014. 12:45

Pārdomas pēc priekšvēlēšanu debatēm televīzijā. Visi vēlēšanu kandidāti vienbalsīgi atzīst,ka PVN partikas precēm ir jāsamazina. Un tajā pašā laikā visi nopūšas un saka,ka samazināt to varot,bet tauta jau labumu negūšot. To visu veikli savā kabātā sabāzīšot tirgotāji. Tātad sanāk,ka valsts ir kapitulējusi lielā biznesa priekšā? Tad sanāk,ka norvēģi un lietuvieši regulē mūsu pārtikas grozu un zināmā mērā arī inflāciju? Pirmās brīvalsts laikā Ulmanis izdeva pavēli radīt Armijas ekonomisko veikalu,jo tirgotāju spekulācijas vairs nebija izturamas. Kāpēc pie mums privātais bizness ir ielikts "svētās govs" statusā,kuru nekādā veidā aizstikt nedrīkst? Valsts tācu varētu izveidot savu veikalu tīklu ar savu apgādi,ar kura palīdzību varētu noturēt iztikas minimumu kaut kādos rāmjos. Pie tam peļņu no tirdzniecības novirzīt valsts bužetā. Ievērojiet - ne tikai nodokļus,bet arī peļnu. Protams,lai šis bizness turētos,būtu jātirgo arī akcīzes preces. Bet tas būtu tā vērts.

Atbildēt

???

20.09.2014. 16:27

kapec latvijas valsti netiesa par nelegalu lidzeklu atmazgashanu lielos apmeros? liepajas metalurga tika atmazgati nozimigi lidzekli. No kurienes KVV grupai radas shadi lidzekli nevienam nau isti zinams.

Atbildēt

Chrystal

11.09.2014. 18:48

10 minūtēs atradu šo par Liepājas Metalurga
vislabāko pircēju
(un tas pēc Drošības policijas pārbaudes........) -

http://iskra-news.info/forum/topic/8-peredel-rynka-chernogo-metalla-po-chernomu-chp-kvv/

Передел рынка черного металла по черному ЧП КВВМПУ

В начале 90-х годов, когда происходил развал СССР и как следствие между вновь образовавшимися независимыми государствами: Украиной и Россией происходило разделение Черноморского ВМФ. Используя связи среди командного состава Черноморского ВМФ, благодаря Москалю, некто Кришталь В.В. стал активно скупать по заниженным ценам (мизерным) имущество ВМФ (металлоконструкции портовых сооружений, морально устаревшие корабли и оборудование на кораблях, которые содержали цветные и драг металлы) с целью разрезки их на лом и последующей перепродажей за границу по высоким ценам (до 380 долларов за 1 тонну). Металлический лом отправлялся в Турцию, Вьетнам, Малайзию.
Организатор - Кришталь Валерий Владимирович, 1965 г.р, уроженец г. Симферополь, зарегистрирован в г. Севастополь по ул. Степаняна 15 кв. 124, проживает в г. Севастополь по ул. Шостака 5 кв. 17.
Кришталь В.В. проживает совместно с женой и дочерью.
Жена – Кантаева Ольга Владимировна, работает преподавателем в Севастопольском национальном техническом университете, зарегистрирована в г. Киев, дочь – Марина 1994 г.р.
Кришталь В.В. в личном пользовании имеет автомобиль «Тойота-Лендкрузер» серого цвета г.н. 16046 КС.
Кришталь В.В. имеет обширные деловые и дружеские связи,
как в криминальной среде,
так и среди представителей органов власти.
Среди них известны:
• Кривошеев, лидер ОПГ «Славяне» (г. Севастополь). Кришталь В.В. часто пользуется услугами ОПГ Кривошеева с целью запугивания и устрашения своих конкурентов, а так же партнеров по бизнесу. Кривошеев неоднократно судим за грабежи, разбои, вымогательства, убийства. Группировка Кривошеева одна из не многих которые не прекращала свою деятельность с начала 90-х годов прошлого века.
• Мазур (Толкачев) Анатолий Эдуардович, 1966 г.р, бывший сотрудник УБОП г. Севастополь, уволен из ОВД за дискредитацию, ранее судим, в настоящее время заместитель Кришталь В.В. по экономическим вопросам в ЧП «КВВМПУ», г.Севастополь ул. Хрусталёва 41 кв. 9. В личном пользовании имеет автомобиль «Тойота-Лендкрузер» г.н. СН 3879АІ.
• Шадрин Виктор Валентинович, 1965 г.р, бывший сотрудник УБОП г. Севастополь, в настоящее время возглавляет службу безопасности ЧП «КВВМПУ. Имеет автомобиль «Хонда аккорд» г.н. СН0838АН.
• Дубнин Роман Владимирович, депутат городского совета, член комиссии по земельным вопросам. В личном пользовании имеет автомобиль «Порш-каен», черного цвета
• Казьмин Евгений Васильевич, 1978 г.р, зарегистрирован в г. Киев по ул. Краснодарская 45 кв. 37, проживает в г.Севастополь ул. Шостака 1 кв. 19.
Казьмин Е.В. в личном имеет автомобили:
• «БМВ Х6» г.н. СН4444АІ;
• «Мерседес-Бенц G500» г.н. АА5555ІС;
• «Мерседес-Бенц AMG» г.н. АА7777НТ;
• «Лексус LX570» г.н. АА4444НТ.
Он является деловым партнером и соучредителем совместно с Кришталь В.В. многих предприятий, которые связаны с оборотом металлических отходов и лома черных металлов. Филиалы предприятий расположены практически по всей стране, в том числе и на Западной Украине. Развивать металлический бизнес Кришталь и Казьмину, начиная с 2003 года помогал Москаль Геннадий Геннадиевич, оказывал им всяческое содействие, в том числе лоббировал их интересы в Верховной Раде и перед руководством Черноморского флота Российской Федерации и ВМС Украины.
Благодаря продаже металлолома за границу Кришталь В.В. «сколотил» свой капитал, который в последствии вложил в бизнес связанный с оборотом черных и цветных металлов, отсюда имел свою долю Москаль Г.Г. и финансировалась предвыборная компания кандидата в Президенты Тимошенко Ю.В.
В настоящее время Кришталь В.В., является директором и учредителем (фактическим владельцем):
• ЧП «КВВМПУ», зарегистрировано в г. Севастополь ул. Репина 15 офис 2, вид деятельности – вторичная обработка металлических отходов и лома черных металлов. Соучредитель предприятия: Казьмин Евгений Васильевич, г. Киев ул. Краснодарская 45 кв. 37.
• ООО «Промышленно-финансовая компания «Ильич-Металл Холдинг», зарегистрировано в г. Севастополь по ул. Репина 15 офис 2, вид деятельности – вторичная обработка металлических отходов и лома черных металлов. Соучредитель предприятия: Казьмин Евгений Васильевич, г. Киев ул. Краснодарская 45 кв. 37.
ЧП «КВВМПУ» с 2001 года занималось скупкой и перепродажей лома на Крымском полуострове. С весны 2009 года ЧП начало «экспансию на материк». Чуть более полугода ЧП «КВВМПУ» понадобилось, чтобы открыть свои заготовительные пункты в Черниговской, Черкасской, Винницкой, Житомирской, Киевской (Вишневом, Тетиеве, Барышевке, Калиновке), Крыму и других областях Украины.

ЧП «КВВМПУ» развернула активную кампанию по дискредитации деловой репутации компаний-конкурентов, работающих на рынке металлолома.

Боевики из охранных фирм подконтрольных ЧП «КВВМПУ» (не без участия боевиков ОПГ «Славяне») начали выбивать звенья из цепи механизмов своих конкурентов.
При этом они в своих действиях используют угрозы, шантаж, уговоры, вранье, «кидалово» – вот какие методы задействуются в работе с несогласными. Также они на определенных условиях переманивают на свою сторону лиц занимающих руководящие посты в фирмах конкурентов, нередко применяя практику давления и даже запугивания, с целью получения информации, после чего не выполняют свои обещания по трудовым договорам.

Главная опора для ЧП «КВВМПУ» – это финансовая мощь Мариупольского металлургического комбината «им.Ильича» и его руководителя Владимира Бойко, которая построена на родственных связях с ЧП «КВВМПУ».
...........................
Около 60% операций по приему металлолома ЧП «КВВМПУ» проводит по теневым схемам.
По информации электронных СМИ, теневой оборот между ЧП «КВВМПУ» и ММК «им. Ильича» в 2009 году составил 1,2 миллиарда гривен.
То есть с этой суммы государство недополучило около 250 миллионов гривен только налога на добавленную стоимость.

Эти деньги пошли в карманы частным лицам, а также использовались при финансировании избирательной кампании одного из кандидатов на пост главы государства (председатель правления, гендиректор ОАО ММК «им.Ильича» Владимир Семенович Бойко является доверенным лицом кандидата в президенты Ю.Тимошенко и финансировал ее избирательную кампанию).
..................................
Ориентировочно последние 1,5 года ЧП «КВВМПУ» активно сотрудничает (поставляет лом) с Запорожскими металлургическими предприятиями: ОАО «Запорожсталь» и ОАО «Днепроспецсталь».

Нижеперечисленные охранные фирмы, подконтрольные Кришталю и Казьмину, осуществляют слежку за конкурентами,
прослушку мобильных телефонов,
готовят и проводят акции устрашения конкурентов :
• ЧП «Служба охраны «Защита», ОКПО 35800957, зарегистрирована 02.04.2008г., по адресу г. Севастополь ул. Репина 15 кв. 2, директор Филатов Геннадий Александрович, вид деятельности – деятельность в сфере охраны общественного порядка и предоставление безопасности.
• ЧП «Защита-Бизнес-Безопасность», ОКПО 34393638, зарегистрирована 28.04.2006г., по адресу г. Севастополь ул. Степаняна 15 кв. 124, директор Евсюков Сергей Викторович, вид деятельности – деятельность в сфере охраны общественного порядка и предоставление безопасности.
................
У Казьмина и Кришталь был самый мощный конвертационный центр
(обналичивание денежных средств) в городе Севастополе,
через который отмывались огромные суммы денег.
Но в Севастопольской милиции нашлись глубоко порядочные, профессиональные сотрудники, которые смогли задокументировать преступную деятельность вышеупомянутых лиц.
Был задержан ряд сотрудников КВВМПУ, в том числе Виноградов и Еранский, бывшие сотрудники УБОП г.Севастополя, которые были причастны к конвертационному центру и осуществляли его оперативное прикрытие. В настоящее время в отношении Виноградова и Еранского УБОП г.Севастополь возбуждено уголовное дело.
Для того, чтоб развалить уголовное дело, Кришталь и Казьмин обратились за помощью к Джарты Василию Георгиевичу, пообещали заплатить любые деньги для того, чтоб уволить из органов внутренних дел Шевцова и Плащенкова – виновников их проблем.

Но мы надеемся на мудрость Василия Георгиевича и то, что он перед оказанием помощи бандитам Кришталю и Казьмину, поинтересуется об их предыдущих связях с «помаранчевой революцией»

VARBŪT Jums derētu pastrādāt pie šiem pircējiem ?

...netā vēl ir daudz interesanta.....

Atbildēt

traļivaļi

11.09.2014. 11:46

latvija, šobrīd, tiek tirgota krieviem. vai nevienam nekas nav iebilstams? paldies.

Atbildēt

helena

08.09.2014. 19:06

Liepājā nekas netiek celts jau gadiem.Dzīvokļu izīrētāji //uzvārās//!Kad tas beigsies?!

Atbildēt

b. Nevilks

03.09.2014. 14:17

»


NSFW:

https://translate.google.com/#lv/ru/-%20Kur%20J%C4%81nis%3F%0A-%20Kaut%20kur%20tepat.%0A-%20Nemanu...%0A-%20Kr%C5%ABmos%20dir%C5%A1.

Atbildēt

cenzūra

02.09.2014. 11:32

1.septembri raidijums Dombura studijatika pakļauts zenzūrai,jo no pl.9.15 līdz 22.30 tika atslēgta skaņaun bija r3edzams mēmais šovs VĒJOŅA UN DOMBURA izpildijumā,vai lattelecom pa kluso nav pārpircis putins,loti aizdomīgi

Atbildēt

smaka

01.09.2014. 20:28

Merkele uzskata, ka Putins iebruks Igaunijā un Latvijā http://www.spiegel.de/politik/ausland/wladimir-putin-angebliche-drohung-gegenueber-barroso-a-989266.html

Atbildēt

es

01.09.2014. 13:34

Kad valsts domā atgriezt Godmaņa ;aizņemto;(nozagto} miljardu Ls no pensiju fonda????

Atbildēt

Paija - jautājums " Pietiek"

01.09.2014. 09:12

Jautājums: attēlos redzamajām grāmatām ir dažāds vāka noformējums. Ar Repšes foto un ar karikatūru. Esmu nopirkusi to, kur ir uz vāka karikatūra.
Vai grāmatu saturs ir vienāds?

Atbildēt

Paija

01.09.2014. 09:02

Liels paldies par iespēju lasīt grāmatu " Grābeklis".

Daudz kas zināms, bet nodaļa " Iekāre" ir sensacionāla un liecina, ka E.Repše nav cienīgs vadīt valsti.

Ja tā nav taisnība, kā teiks E.Repšes piekritēji un viņš pats, tad es gribu dzirdēt ziņu, ka būs tiesas process. Bet , manuprāt, L.Lapsa un citi grāmatas autori zin, ko raksta, tāpēc paldies viņiem par šo grāmatu!

Atbildēt

Gena

29.08.2014. 15:21

Sveiki, gribetos lasit pietiek.com ari krievu valoda.
paldies

Atbildēt

Es

28.08.2014. 10:31

Lapsas kungs, BRAVO par vakardienas komentu LNT ziņās!

Atbildēt

rezira

28.08.2014. 00:12

Senos laikos bija pantiņš:pie Staļina durvīm stāv Kirhenšteins bāls ar izstieptu roku pēc maizes un sāls.Kādu pantiņu skaitīs par Ušakova vizīti Maskavā?Rīgas mazais cariņš laikam saņems norādījumus,kas būs jāievēro,lai Ušakovs sekmīgāk varētu pildītu Maskavas norādījumus,jo viss izskatās ,ka Saskaņa gatavojas pārņemt varu Latvijā un ieviest savu kārtību.Iespējams,ka šī vizīte būs mīkla bez atminējuma.

Atbildēt

x

25.08.2014. 17:36

Sveicinati

Loti neliek miera kads jautajums kas saistis ar Latvijas piensaimniecibu.
Ka jau visiem zinams shodien ir problemas piensaimnieciba sakara ar Krievijas embargo, tai pasha laika Latvijas valdiba cer maksat kompensacijas ka no nodoklu maksataju makiem izvilks pravu summu.
Domajams kas ir uznemums Food union visiem ir zinams. Laika kad marketinga ir visslielakas problemas Food union marketinga dalas vaditaja (pec man zinamas informacijas) atrodas atvalinajuma.
jautajums
---- ka uznemuma vadiba var but bezatbildiga?
---- kapec nodoklu maksatajiem butu jamaksa par shadu bezatbildibu?
---- vai varbut tomer food union ir izdevigi neko nedarit?
---- kas no visa shita bus patiesais labuma guvejs?
---- vai shi ir karteja shema ka iegut lidzeklus no valsts kases?


Paldies

Atbildēt

tā nu ir

24.08.2014. 13:00

Medvejdevs Izraēlā tv teicis - Krievija tā pati Izraēla,tikai lielākos apmēros.Latviju 800 vai 900 gadus ebreji nicināja un iznīcināja.Tā Niče saka - kristietis ir tas pats žīds ,tikai ar"brīvāku"ticību.Cilvēks bez tēvzemes ir nesvētīgākais starp visiem.Uz ielas mēs latvieši,mājās -ebreji u.t.t.Šī pasaule ir ļoti slima,un drīz Debesīm un Zemei tie meli,zagšana un slepkavības nebūs izturami.
Kas ir slikts? - Viss,ko rada vārgums.

Atbildēt

Jā, tā ir

22.08.2014. 10:47

SIA "Ominasis Latvia" maksātnespējas administrators Ainars Kreics ir izstrādājis ...

Savukārt, ka prese reiz rakstīja, tad it kā Broka ar advokatu - maksātnespējas administratoru Kreicu strādajusi vienā darba vietā ?

Atbildēt

fzss

22.08.2014. 10:45

gribētu pajautāt Lato - ja jau viņš ir tik nepiedodošs pret citu jaušām un nejaušām nepilnībām, tad kāds būtu viņa paša LV politiķu panteons ???

Atbildēt

Egīls Sparāns

20.08.2014. 15:39

Par LVGMC. Kā tas nāk ka pašlaik priekšnieku (šajā gadījumā - valdes locekļi) , līdz vemšanai, bet darītāju, kuri vajadzīgi |( akūti - šoferi), tiem naudas nav

Atbildēt

Georgs

20.08.2014. 12:56

Jautājums (bijušajai) Tieslietu ministrei B. Brokas kundzei: ja jau 100 000 USD ir nevis privāts aizdevums, bet juridiska forma, kā noformēta samaksa, ko Broka no Ominasis Latvia īpašniekiem saņēmusi par juridisko pakalpojumu sniegšanu, tad vai par šo summu ir samaksāts iedzīvotāju ienākuma nodoklis? Ja nav, tad šāda atzīšanās no augsta ranga valsts tieslietu sistēmas amatpersonas ir pamudinājums arī citiem iedzīvotājiem lietot līdzīgu darba samaksas formu

Atbildēt

Jurijs

18.08.2014. 15:01

Латвия признала нынешнюю власть в Украине и послала в Украину свои войска, тем самым, признав власть Украины, пришедшую к власти насильственным путём переворота законной.Таким образом узаконив это действие тут и дало лицам право на вооружённый переворот и смену их тут власти, дав заранее своё тут добро на эти действия.Правоохранительным органам Латвии прошу обратить на это особое внимание и взять это под контроль. Эти действия, с точки зрения наших властей здесь,в Латвии теперь не наказуемы .Свержение этой власти насильственным путём ,тут стало не наказуемым деянием, так кажется гласит это сегодня ,с юридической точки зрения.А .что госпожа Меркель может сказать на это?

Atbildēt

smaka

17.08.2014. 19:22

Briest jauns superotkatu iepirkums NPD

http://www.mk.gov.lv/lv/mk/tap/?pid=40324213&mode=mk&date=2014-08-19

Atbildēt

filips

14.08.2014. 20:51

kapēc nesamazina ministriju skaitu tik mazā valstī?
To jau sen kladzināja JL. Kad paši tikuši pie teikšanas, vairs nerunā ne vārda, bet tik veido jaunas darba grupas, komisijas, lai savējiem būtu darba vietas un trekni viņiem maksā no valsts kases.
Kad beidzot sāks krāt naudu, lai atdotu n-tos aizņemtos miljardus aizņemtos ???

Atbildēt

ezis

12.08.2014. 18:36

piekrītu Lindai

Atbildēt

Linda

12.08.2014. 17:24

Varētu varbūt beidzot tos 100 mūsu aunus samazināt uz 50, ja jau mēs nesasniedzam 2 milj. iedzīvotāju.
Gribētos lai veic vienreiz aptauju cik tad valstī stradā tādi cilvēki kuri algu saņem no valsts kases (skolotāji, ierēdņi, domes, Rīgas satiksme u.c)un cik reāli ir tie IKP ražojošie cilvēki.

Atbildēt

pirdiens

10.08.2014. 18:36

Kāpēc nav informācijas saistībā ar Guseļnikova maksas memorandiem avīzēs, ka Norvik banka izzagta tukša. Vai tiešām valdība gaida nākamo Metalurgu? Jo depozītu noguldītāju kompensācijas uzreiz maksās 600 miljonus EUR valsts budžetam

Atbildēt

zoss

07.08.2014. 12:34

Kāpēc nekur nav informācijas par slepeno ārkārtas komisijas sēdi, ko darīt ar simtiem tūkstošu bezdarbnieku nākamajos mēnešos

Atbildēt

smaka

06.08.2014. 18:46

Kāpēc nekur nav informācijas par šī vakara Putina lēmumu pārtraukt pārtikas importu no ES? Latvijas eksportam tas ir mīnus 1,2 miljardi. Ar šo šī valsts beidz pastāvēt.

Atbildēt

?????

31.07.2014. 18:10

Citats no apollo.lv
Premjere Laimdota Straujuma (V) uzskata, ka situācija attiecībā uz žurnāla «Ir» izdevēja AS «Cits medijs» apķīlāšanu ir nopietni izvērtējama, jo skar būtiskas Satversmē paredzētās tiesības uz vārda brīvību.


Intresanti vai komentaru liegshana zinu portalos nau varda brivibas ierobezhoshana?kapec tad netiek ieverota satversme?

Atbildēt

hmm

31.07.2014. 18:00

Sveicinati
Nejaushi neta uzduros uz kada sludinajuma attieciba par dzivokla irem
http://www.city24.lv/nekustamais+ipasums/izire/dzivoklis/pcnbuk?selectedTabMenu=list¤cy=EUR

Vai ta ir kautkada karteja naudas atmazgashanas shema vai ka to izprast. 370 tukstoshi menesii par 3 istabu dzivokli !!!!!! Vai LV ir apdzinusi Los Angeles, Emiratus?

Atbildēt

kapec

30.07.2014. 07:23

Kapec neviens zinu kanals nav palaidis zinu, ko pati Vinkeles kundze pirmdienas rita intervij LR1 netiesi apstiprinaja - ka vina ie veselibas ministra kandidate ari PEC velesanam?

Atbildēt

JV

28.07.2014. 17:42

»

kaija

esi noilgojusies pēc Ušaka un Saskaņas


Nē, taču! Kaunam bišķīt vajadzētu būt, bet nekā...

Atbildēt

opaa

27.07.2014. 12:42

Krapāne esot teikusi, ka Bērziņš visu mēnesi būšot atvaļinājumā Latvijā, bet Šleiers tviterī rakstīja, ka pirmo pāri gaidot uz lidmašīnu. Varbūt, ka braucienam uz Latviju, bet varbūt arī nē.

https://twitter.com/JurisSleiers/status/493150365110763521

Atbildēt

artist

25.07.2014. 20:42

Diezgan neērti, ka sākumlapā mainoties galvenajam rakstam lapas augšpusē mainās rakstu izvietojums zem tās. Traucē lasīt.

Atbildēt

atbilde

16.07.2014. 21:30

»

Silvija Geguste

Mani interesē kur paliek nauda ,ja cilvēks nomirst pirms pensijas ,59,61,62 g.v.? Ja cilvēks visu mūžu ir godīgi strādājis, maksājis nodokļus ,kur paliek šī nauda Latvijā


Belgija kluva bagata pagatnee tiesi ar to, ka loti atri apmira olgraci, kuri bija maksajusi pensiju fondaa. Valstij lidz ar to palika neiztereatas loti, loti daudz naudas. Tad Belgija ieviesa dazadas socialas palidzibas programmas, kas bija vienkarsi izcilas, kas darbojas lidz pat sodienai, kaut arii nauda jau sen iztereta un nu ir pienacis laiks, kad naudas sak pietrukt, jo so socialo palidzibu pieprasa parak daudz cilveku, kas nav devusi valstij neko. Izveidojies taa teikt liekezu slanis. Nakotnee sis socialas palidzibas programmas naksies krietni ierobezot. Latvijaa, protams, taa nekad nenotiks, jo neizlietotas pensijas vienkarsi noedis birokratija un augsas apaksam neatstajot neko. Kaa parasti tas notiek Latvijaa.

Atbildēt

atbilde

16.07.2014. 21:24

»

Silvija Geguste

Mani interesē kur paliek nauda ,ja cilvēks nomirst pirms pensijas ,59,61,62 g.v.? Ja cilvēks visu mūžu ir godīgi strādājis, maksājis nodokļus ,kur paliek šī nauda Latvijā


Neviena Eiropas valsts valsts garanteto pensiju neatmaksaa, ja cilveks nomirst. Var tikai mantot privatuzkrato pensiju.

Atbildēt

Silvija Geguste

[R] 16.07.2014. 09:12

Mani interesē kur paliek nauda ,ja cilvēks nomirst pirms pensijas ,59,61,62 g.v.? Ja cilvēks visu mūžu ir godīgi strādājis, maksājis nodokļus ,kur paliek šī nauda Latvijā?!

Atbildēt

bicbac

14.07.2014. 16:20

Valstij nav viss kārtībā, jo Dzintaru koncertzālē izpriecas sit augstu vilni! Absurds ir tas, ka būvobjekts, kurā jau otro gadu notiek vērienīgi rekonstrukcijas darbi ar 1200m2 pazemes stāva izbūvi! nav nodots ekspluatācijā!!! Lieki piebilst, ka Jūrmalas dome melo, cik spēj, lai piesegtu skarbo patiesību - zem laukuma, pa kuru apmeklētāju tūkstoši dodas uz vasaras skatītāju zāli faktiski ir nepabeigta būvbedre. Bet atrunām nebūtu vietas: NEVIENS LIKUMS NEPIEĻAUJ PUBLISKU PASĀKUMU RĪKOŠANU OBJEKTOS, KAS NAV PIEŅEMTI EKSPLUATĀCIJĀ. Viens projekts, viena būvatļauja, viena adrese. Tas nav sadalīts pa kārtām un nav pamata pieļaut tā ekspluatāciju.

Atbildēt

gonoreja

12.07.2014. 20:58

Ne čiku, ne grabu - kamēr vecā ministre lazaretē, un jaunais ministrs iedod kurvīti, Stradiņa slimnīca izsludinājusi iepirkuma rezultātus par 35 miljoniem !!! http://pvs.iub.gov.lv/show/367477

Nu gan zelta jauniešiem Ērglim, Krieviņam un Šmitam atbirs miljoni kabatā. Varēs nopirkt biļetes uz Jauno Vilni.

Dīvaini, ka tik lielam iepirkumam nolikums tikai latviešu valodā, īss izsludināšanas termiņš un nav publicēts ES Oficiālajā vēstnesī. Vai te nebūtu prokuratūrai darbs?

Medicīnā nav naudas, bet bezjēdzīgajiem stentiem nauda plūst. Tikai mirstība nemazinās.

Atbildēt

brīvosta

11.07.2014. 10:29

uz drukas kļūdām neskatīties ---iet runa par faktu

Atbildēt

brīvosta

11.07.2014. 10:27

vai kāds juridiski tagad varētu izskaidrot, ir vainav Alla Juraša tiesīga pildīt Rīgas Brīvostas flotes ģenerāldirektores pienākumus tagad, ja viņa pirms Jāniem ir uzņemta Zvērināto advokātu saimē - cik noprotu , advokatūras likums to nepieļauj.

Atbildēt

hmm

08.07.2014. 20:27

»

Paija

Interesanti būtu zināt, vai Circene jaunajā amata Eir.Savienības struktūrās izturēs arī kādu atlases konkursu jeb Austrumeiropas ex-ministriem Eiropas Savienības struktūrās ir pastāvīgi brīvas " darba" vietas, kuras demisijas gadījumā bijušie ministri var izmantot...


ka izskatas tad tas eiropas savienibas strukturas ir koruptivi uzpustas iestades kuram ir iespeja dot darbu jebkuram zagligam ex ministram (godmanis, nu jau var teikt ka dombrovskis un vel vesala varza)

Atbildēt

Paija

08.07.2014. 11:37

Interesanti būtu zināt, vai Circene jaunajā amata Eir.Savienības struktūrās izturēs arī kādu atlases konkursu jeb Austrumeiropas ex-ministriem Eiropas Savienības struktūrās ir pastāvīgi brīvas " darba" vietas, kuras demisijas gadījumā bijušie ministri var izmantot.

Cik zināms, tad uz ikvienu amatu Eiropas Savienības struktūrās ir konkurss un noteikti termiņi.

Lūdzu painteresējieteies par šo, pietiek.com.

Atbildēt

Paija - pietiek.com

07.07.2014. 12:49

Paldies! Bet pietiek.com = supersakari ! Lūdzu pamēģiniet ! Vienotībai no politiskās skatuves laiks aiziet.

Atbildēt

Paija

06.07.2014. 15:44

Pastāstiet lūdzu , pietiek.com, par Vienotības biedru izstāšanos no partijas , nupat Vienotību pametuši deputati - Buiķis, Kursīte, Rībena, sekos vēl.Tie ir deputāti, bet izstājas arī ierindas biedri.

Vai pieejama statistika, cik biedru aizgājuši no Vienotības 2013.gadā , piemēram? Zinu, ka daudz, bet tas ir tikai žurnālistu spējās atklājams noslēpums...

Atbildēt

Negaiss

03.07.2014. 22:21

Par SVF aizdevumu. "Pirmstermiņa aizdevuma atmaksai tika izmantota daļa no obligāciju emisijā iegūtajiem resursiem 1,25 miljarda ASV dolāru (678,8 miljonu latu) apmērā, kurus Valsts kase saņēma 12.decembrī.

Vai ir zināms, kam galvenokārt pieder šīs obigācijas ??

Patiesībā jau sanāk, ka parāds nav atdots, bet tikai pārfinansēts ???

Atbildēt

onkols

[R] 30.06.2014. 13:27

>PIETIEK
Labdien,dāmas un kungi!
Var būt ideja,kas nav ideja,jo jau dzīvo.
Vandoties pa virtuālo telpu,netīšām iebridu portālā GRANI.RU . Tā neko jau,portāliņš,bet labākais bija sadaļa ĢERMOMETR(sūdumērs)! Tur par redakcijas doto tematu,tauta var *izvēdināt plaušas*.
Zagt jau labi nav,bet ideja,domāju - forša.Ja var kā piemērot,būtu baigi jautri!

Atbildēt

smaka

29.06.2014. 16:50

Pamodāties par Dendrolight, kurš neesošu patentu nopirka ar pārskaitījumu uz Krievijas mafijas banku Austrijā??

Pimrdien Ščastjedavalka (Laimdota) MK taisās noņemt naudu zinātnei un uz politbiznesa Augstas pievienotās vērtības investīcijām pārpumpēt 82 miljonus. Vajag vēl 8 Dendrolightus. Tam tiek sasaukta ārkārtas MK sēde!!! Nosacījumi esot - 20% jāatdod vēlēšanu kasei.

http://www.mk.gov.lv/lv/mk/tap/?pid=40325410

Atbildēt