Menu
Pilnā versija
Foto

Līdzšinējās "Twitter" diskusijas par Stambulas konvenciju apkopojums

Zbigņevs Stankevičs, arhibīskaps-metropolīts · 31.01.2018. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

pie mums kaujas psrs krievi un čangaļi

11.02.2018. 01:37

katoļiem jārisina pedofīlijas problēmas.........par ko satraukums

Atbildēt

Daktera viedoklis

07.02.2018. 03:40

Īru izcelsmes ASV sociologos un psihologs Patriks Fagans (Patrick Fagan) par dzimuma, #gender kā sociāla konstrukta definīciju saka, ka tā ir „pierādījums tam, kad doma jau tik tālu attālinājusies no realitātes, ka uzskatāma par garīgās saslimšanas izpausmi, kas raksturīga tiem, kuri pavadījuši gadus, apgūstot viltus
zinātnes augstākā līmeņa studiju programmās modernajās augstskolās”

Atbildēt

ezis

03.02.2018. 00:36

Ko Kaimiņš prasīja Kalnozolam? ZZS laikam tāpēc pret konvenciju?

Atbildēt

LV pilsonis

02.02.2018. 00:44

Ja nepieņems ar bāleliņu balsīm, tad nāksies izmantot dārgāko rezerves variantu, kam tad citam tie te atstāti, ja ne kaislību uzkurināšanai, prastai pretnostatīšanai un situāciju glābšanai politisko avāriju brīžos.

Atbildēt

Jā, bet

01.02.2018. 22:27

Beidziet diskutēt par konvencijas ratificēšanu. Labāk padomājiet kā izmainīt Latvijas himnu, lai tā atbilstu konvencijai. Nekādi latvju dēli un latvju meitas tur nevar būt, Tā ir šausmīga diskriminācija pret citādajiem. Jālieto kaut kāds neitrāls nosaukums. Bet kāds? Lūk, par to ir jādomā!

Atbildēt

Nja

01.02.2018. 16:21

Par šo biedru biju labākās domās. Pēc čomošanās ar Savicki vairs neticu viņam nemaz.

Atbildēt

Vo

01.02.2018. 10:45

»

jāpielieto citi paņēmieni,

kas reiz jau bija demostrēti praida laikā - sūdu "bumbas


Vai jūs variet saskaitīt cik cilvēku pazūd bez vēsts kad ir jāpāriet no vārdiem pie darbiem?

Atbildēt

Neiedziļinoties detaļās

01.02.2018. 10:27

»


Precīzi.
Tur viss ir pat vēl trakāk. Neatkarīgā ekspertu grupai GREVIO protams nav nekādi eksperti un ar neatkarību tur nav nekāda sakara.
Šādā lietā pietiek pie teikšanas iebūīdīt izdzimteņus, un ar lielu varbūtību būs skaidrs kā šī grupa darbosies, kādus lēmumus pieņems.
Gan jau vēl tai grupai ir liela vara un imunitāte

Atbildēt

tieši tā

31.01.2018. 22:01

»

niks

Tas man patika-latviešu sūdus ar latviešu sūdiem


tāpēc jāpielieto organiskie hibrīdieroči :D :D :D

Atbildēt

niks

31.01.2018. 21:33

»

jāpielieto citi paņēmieni,

kas reiz jau bija demostrēti praida laikā - sūdu "bumbas


Tas man patika-latviešu sūdus ar latviešu sūdiem.
Ja nopietni,tad notiekošais arī ir hibrīdkarš.

Atbildēt

jāpielieto citi paņēmieni,

31.01.2018. 19:42

»

Žulis

Diskusijas par Stambulas konvenciju, tāpat kā par pievienošanos eirozonai, Abrenes atdošanu Krievijai, čekas maisu atvēršanu un daudziem citiem jautājumiem ir pilnīgi liekas un nevajadzīgas. Kāpēc? Tāpēc, ka mēs jau nedzīvojam demokrātiskā valstī. Ja tie leļļu dīdītāji, kas aiz aukliņas rausta mūsu ...


kas reiz jau bija demostrēti praida laikā - sūdu "bumbas"
tie baznīcēnu kangari jau iznāca no skapja - nu lai priecājas par dažām sūdu čupām pie savām durvīm - vai tad latviešiem sūdu trūkst?

Atbildēt

Ha

31.01.2018. 19:30

»

Sava kabata

Zviedrījā tāpat, kā dažās Āfrikas valstīs pastāv kriminālatbildība par prezervatīviem. Vienīgi tikai Āfrikis valstī soda par prezervatīvu lietošanu, bet Zviedrijā prezervatīvu nelietošana ir pielīdzināta izvarošanai. Tāpēc arī tik daudz "izvarošanu" pēc statistikas


Citēju: "Zviedrijā prezervatīvu nelietošana ir pielīdzināta izvarošanai. Tāpēc arī tik daudz "izvarošanu" pēc statistikas".
Ooooo! Un kādā veidā zviedri rodas?! Speciāli pārdodas prezervatīvi ar caurumiņiem? Pilnīgu sviestu uzrakstīji....... Neesi genderists?

Atbildēt

Ha

31.01.2018. 19:27

»

Marks

Cik var muldēt par Zviedriju...


Cik var muldēt!
Latvijā uzskaite notiek tāpat. Latvijā uzskaita kā izvarošanu, ja to paveicis vīrs pret sievu! Arī vairākkārtējas izvarošanas uzskaita vairākkārt, nevis kā vienu noziegumu! Par nebaidīšanos ziņot par izvarošanām un klusēšanu var diskutēt.... Bet, Latvijā no 10 tikai 1 (ja ne mazāk) parasti ir izvarošana šā vārda tiešā nozīmē (reāli ir - nesamaksāja, bail vīram atzīties, kāpēc naktī nebija mājās u.tml. gadījumi, kas nereti tiek pasniegti kā izvarošanas).

Atbildēt

Sava kabata

31.01.2018. 18:02

Zviedrījā tāpat, kā dažās Āfrikas valstīs pastāv kriminālatbildība par prezervatīviem. Vienīgi tikai Āfrikis valstī soda par prezervatīvu lietošanu, bet Zviedrijā prezervatīvu nelietošana ir pielīdzināta izvarošanai. Tāpēc arī tik daudz "izvarošanu" pēc statistikas.

Atbildēt

lauķis

31.01.2018. 14:48

Ļoti korekts un paties apkopojums , pilnīgi pievienojos.

Atbildēt

ļuļa

31.01.2018. 13:36

»

Marks

Cik var muldēt par Zviedriju...


nē, mīļais, es nerunāju par tiem gadījumiem, kad vīrietis uz sievieti paskatās. es runāju par to nenormālo apjomu, kādā tur melnie varo sievietes. tikko decembrī malmē bija liela demonstrācija pret šādām izvarošanām, jo melnie bija sarīkojuši virkni gang-bangu, un tā vietā, lai policija kaut ko darītu, tā aicināja sivietes pēc tumsas iestāšanās neiet laukā no mājas. un vēl - jā, zviedrija patiesi ir vienīgā valsts eiropā, kas sāk rīkot koncertus atsevišķi vīriešiem un sivietēm, šādi reaģējot uz virkni smagu izvarošanu un seksuālo uzbrukuma gadījumu koncertu laikā.
par to visu, pie mums, protams, neraksta, vai arī raksta maziņiem burtiņiem un it kā nejauši, jo stambulas konvencija un genderisms taču visas šīs problēmas atrisinās, vai ne? un bēglīši mums arī jāuzņem, nevar tak sēt publikā satraukumu.

Atbildēt

Marks

31.01.2018. 13:27

»

ļuļa

100% piekrītu Stankeviča kungam...


Cik var muldēt par Zviedriju?
Tur uzskaite notiek savādāk, kā citur, tikai tāpēc tāds liels skaits. Kurās vēl valstīs uzskaita kā izvarošanu, ja to paveicis vīrs pret sievu? Kurās vēl valstīs vairākkārtējas izvarošanas uzskaita vairākkārt, nevis kā vienu noziegumu? Plus vēl, Zviedrijā sievietes nebaidās ziņot par izvarošanām, par kurām Latvijā sievietes klusēs!

Atbildēt

Žulis

31.01.2018. 13:24

Diskusijas par Stambulas konvenciju, tāpat kā par pievienošanos eirozonai, Abrenes atdošanu Krievijai, čekas maisu atvēršanu un daudziem citiem jautājumiem ir pilnīgi liekas un nevajadzīgas. Kāpēc? Tāpēc, ka mēs jau nedzīvojam demokrātiskā valstī. Ja tie leļļu dīdītāji, kas aiz aukliņas rausta mūsu tā sauktos valstsvīrus būs nolēmuši ka Latvijai tā Stambulas konvencija ir jāratificē, tad tas arī tiks izdarīts.Viss! Punkts un Āmen! Diskusijas šeit pilnīgi neko neiespaidos. Tā ir tikai tāda tvaika nolaišana. Ar tādiem pašiem panākumiem mēs varētu diskutēt par to, vai saulei vakarā vajadzētu norietēt, vai tomēr nē. Pie pastāvošā režīma diktatūras tauta ar savām diskusijām valsts politiku var iespaidot tik pat daudz, cik Zemeslodes riņķošanu ap Sauli.

Atbildēt

Žulis

31.01.2018. 13:00

»

Mirdza

Nu,lūdzu, kāds, miniet kaut vienu piemēru, kad kaut kāda starptautiska konvencija, vienošanās vai kādi citi, augstu kungu parakstīti papīri, būtu personīgi ietekmējuši kaut vienu pilsoni vulgaris!Vai tiešām kaut vienam ir cerība, ka LV valdības kaut kādu svešu papīru parakstīšana nobremzēs kaimiņu Žoras...


Dziļi maldies. Šādu starptautisku konvenciju un citu nolīgumu parakstīšana ar vieglu roku ir nesusi neizmērojamu ļaunumu gan mūsu valstij, gan vienkāršajiem pilsoņiem. Kaut vai tas pats iestāšanās līgums Eiropas Savienībā, kura daudzās sadaļas tika ratificētas triecientempā. Tagad nu ir jāpilda tās daudzās prasības, ierobežojumi un aizliegumi (visu nav iespējams te uzskaitīt)kas mūsu valstij un tās ekonomikai nes pamatīgus zaudējumus, bet, piemēram, mūsu lauksaimniekiem ir zemākās subsīdijas visā ES.

Atbildēt

ļuļa

31.01.2018. 12:58

100% piekrītu Stankeviča kungam!
turklāt - ņemsim kaut zviedriju, kur ir gan konvencija, gan feminisms, gan sieviešu tiesības tādas, ka vīrietim bail sievitei durvis atvērt, bet izvarošanu skaits 3. augstākais pasaulē pēc lesoto un dienvidārikas.
kāpēc?
tāpēc, ka visas šīs te sūda konvencijas attiecas un tiek likumīgi piemērotas vienīgi baltās rases vīriešiem, nevis melnajiem imigrantiem, kas sit, izvaro laupa utt. par vardabību ģimenē un precībām ar mazām meitenītēm nerunājot.
man pēdējā laikā rodas sajūta, ka baltie vīrieši tiek apzināti kastrēti ar likumdošanu un visu citu, piemērojot viņiem vienu likumu un taisnīgumu, savukārt musulmaņu iebraucējiem pilnīgi citu.

Atbildēt

Tante Bauskā

31.01.2018. 12:58

Ha, asprātīgi sanācis Stankevičam. Ja nebūtu tik primitīva apsaukāšanās no stambulētāju puses, viņi tikai iegūtu.

Atbildēt

Mirdza

31.01.2018. 12:21

Nu,lūdzu, kāds, miniet kaut vienu piemēru, kad kaut kāda starptautiska konvencija, vienošanās vai kādi citi, augstu kungu parakstīti papīri, būtu personīgi ietekmējuši kaut vienu pilsoni vulgaris!Vai tiešām kaut vienam ir cerība, ka LV valdības kaut kādu svešu papīru parakstīšana nobremzēs kaimiņu Žoras pacelto dūri pret sievu vai bērniem? Vietējie poliči nebrauc uz izsaukumu.
Pašmāju likumi netiek pildīti, kur nu vēl kaut kāda tur stambulēšana.
Izbeidziet! Vieni vienīgi māži. Darīt jums tur - augšā - nav ko.

Atbildēt

Uldis

31.01.2018. 11:54

Kāpēc tieši sodomīti: sadisti un mazohisti un viņu partija tā cepās par konvenciju? Normāliem cilvēkiem tā bijusi nebijusi.

Atbildēt

!

31.01.2018. 11:41

Ja Latvija netiks galā ar p!derastiem, tas nozīmēs valsts galu, tādēļ vēlētājiem vajadzētu sekot deputātu balsojumiem un vērsties pret konvenkcijas atbalstītājiem!

Atbildēt

Pagāns

31.01.2018. 11:37

Ja neesi ar mani, tad esi pret mani?

Atbildēt

Vaira3000

31.01.2018. 10:56

»

Cits skats

Vispār jau arī Vatikāns aizstāv Stambulas konvenciju. Kādu birku Zbigņevs piekārs viņiem - kā nekā viņa augstie priekšnieki


Vatikanam tak ir puisiisi no Sveices, pontifical swiss guards, lidz ar ko raksta pedejais teikums paradaas ipasaa (dieviskjaa) gaismaa.

Atbildēt

Cits skats

31.01.2018. 10:32

Vispār jau arī Vatikāns aizstāv Stambulas konvenciju. Kādu birku Zbigņevs piekārs viņiem - kā nekā viņa augstie priekšnieki?

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: