Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Ir jau noskaidrots.

19.01.2018. 23:32

»

Gaujas laivinieks

Vai godājamais V.Tihonova kungs nevarētu paskaidrot sīkāk,ar ko koka plosts, gumijas laiva, pasarg' Dievs, torpēdlaiva, atšķiras no kuģa


Jūras administrācija konstatēja, ka tas ir " cita veida peldlīdzeklis".

Atbildēt

Gaujas laivinieks

19.01.2018. 23:27

Vai godājamais V.Tihonova kungs nevarētu paskaidrot sīkāk,ar ko koka plosts, gumijas laiva, pasarg' Dievs, torpēdlaiva, atšķiras no kuģa ?

Atbildēt

Edge

19.01.2018. 22:46

»

xx

Kāpēc Zviedrijā , Norvēģijā, Dānijā, Somijā , Lielbritānijā, Holandē, Itālijā, Spānijā un citur Eiropā drīkst būvēt krastmalā ? Kāpēc Amerikā drīkst ar auto braukt pa kāpām un pludmali ? Šie visi aizliegumi ir padomju/sovjetu sistēmas auglis , kam ar loģiku nav nekāda sakara...


Nekādas loģikas - Amerikā viss ir atļauts?
"Prātam neaptverama vardarbība ASV ģimenē: Bērni saķēdēti, sisti un tikuši mazgāties reizi gadā
Amerikāņi Deivids un Luisa Turpini, kuri nu sēdušies uz apsūdzēto sola par šausminošu vardarbību pret pašu bērniem, savu vainu pāridarījumā noliedz, taču prokuratūras rīcībā ir informācija, kas liecina par ilgstošu spīdzināšanu - 13 Turpinu pāra atvases pārcietušas gan sišanu, gan cita veida mocības, un dzīvojuši antisanitāros apstākļos, vēsta CNN.

Atbildēt

xx

19.01.2018. 21:13

Kāpēc Zviedrijā , Norvēģijā, Dānijā, Somijā , Lielbritānijā, Holandē, Itālijā, Spānijā un citur Eiropā drīkst būvēt krastmalā ? Kāpēc Amerikā drīkst ar auto braukt pa kāpām un pludmali ? Šie visi aizliegumi ir padomju/sovjetu sistēmas auglis , kam ar loģiku nav nekāda sakara .

Atbildēt

donats

19.01.2018. 20:55

Ta taçu mája- ledlauzis! iecementéta uz paśvaldíbas
zemes. Kapéc daudzus gadus paśvaldíbas śefmańi -
neuztraucas par nelikumíbám ??? tá "kápostu"saéduśies, ka mutes ciet. Brauciet pieredzes smelties no ... .

Atbildēt

pamuļķu / lapseņu mušpapīrs

19.01.2018. 20:10

»

Ka tavu mārrutku,

Dikļu muļķi


Cui, stukaču ķēdeskuce! Come on! :D:D

Atbildēt

Ka tavu mārrutku,

19.01.2018. 20:02

»

pamuļķu / lapseņu mušpapīrs


Dikļu muļķi!

Atbildēt

Ar Grūtupu nekāda sakara.

19.01.2018. 20:01

»

Edge

"Grūtupa likumi" vienmēr nes peļņu - to jau Grūtupa skolotie kadri sen apjēdza. "Valsts sagrābšana" nav nekas ārkārtējs, tā ir normāla Rietumvalsts pazīme.Process turpinās, juristi, advokāti, tiesneši un tiesu izpildītāji rullē:"Latvijas politika, ekonomika un kultūra ir attīstījusies pareizā virzienā...


Vai tad nav saprotams, ES noteikusi kāpu aizsargjoslu, kas Latvijai jāievēro at teritoriālo plānošanu tādēļ, lai te nenotiktu nekāda tūrismam paredzēta apbūve? Likumdošana pat kempingu būvniecību ierobežo maksimāli, atbalstot viesu mājas. No viesu māju būvniecības ir atdeve pašvaldībām, būvvaldēm, birokrātijai, bet kempingi konkurē globālā mērogā. Nemaz neceriet būvēt debesskrāpjus jūras malā! Tas ir aizligts. Daudz kas ir aizliegts, aizliegts, aizliegts, atļauts un vēlams pamest šo zemi - labāk ar kājām pa priekšu.

Atbildēt

Jūras administrācija

19.01.2018. 19:49

»

vraks

Kā te viens jau uzrakstīja, tad kuģis atrodas nomaļā vietā un pie tā piekļūt nevar pa privātu ceļu un no jūras arī nevar piekļūt - jo priekšā ir stāvs krasts. Kāda pelnīšana...


devusi skaidrojumu, ka tas nav kuģis. Tagad daudzi to saprot. Ēka atrodas uz pontoniem, sekojoši atzīta par "citu peldlīdzekli" Nu ir skaidrība. Bet ko tas maina? Māja ir turpat. Ideālā vietā. Kad kungs iedomāsies ar to peldēt, tad arī peldēs. Jūras administrācija un likumdošana to nenosaka.

Bet Jūs, redzams, esat no tiem, kas kaut ko gaidīja no šīs valsts, bet sagaidīja tikai privatizācijas sertifikātus. Dīvaini un neizdibināmi ir tā Kunga nodomi. Es pats tos nesaprotu.

Ar laiku, iespējams, iemācīties dzelžaini turēties pie diskusijas priekšmeta, kā šī ēka stāvkrastā turas uz dzelzs mucām.

Atbildēt

vraks

19.01.2018. 18:38

»

Nezinu, kad kacina.

Bet es atbalstu. Labs piemērs citiem. Bet kuģis labs peļņas avots. Varu derēt, ka nevienu dienu tūrisma sezonā nav tukšs. 100 euro dienā. Sen sevi atpelnījis. Es liktu blakus vēl divus kuģus. Airbnb rindā rezervē. Bizness labs


Kā te viens jau uzrakstīja, tad kuģis atrodas nomaļā vietā un pie tā piekļūt nevar pa privātu ceļu un no jūras arī nevar piekļūt - jo priekšā ir stāvs krasts. Kāda pelnīšana?

Nevaru saprast vai joko. Man ir slikta humora izjūta, bet cenšos to uzlabot - tas ir ļoti grūti īpaši tiem, kas auguši Latvijā. Tāpat kā nevaru saprast kas liek šim raksta autoram pamest Latviju - laikam arī varens jokdaris. Vēl nevaru saprast kāpēc jāvelk kuģis krastā un jātaisa teātris, kas piesaista visas tautas uzmanību un izgaismo iesaistītās personas. Super sponsors - īpaši tautai uzzinot, ka šis maksājis Vienotībai un kā saka nauda nesmird... pat ja nāk no kuģa, kuram nav savas atejas.




Atceros vienu pastāstu par tiem laikiem, kad parastajai tautai bija liegts lasīt dzintaru turpat Sakas apkaimē un kad vai nu vagars vai muižkungs pieķēra vienu tādu dzintara lasītāju un prasa:
- Saki, kas kas maisā?
- Saki, kungs.
- ...

Atbildēt

Lopi

19.01.2018. 17:41

»

jibiorio

Tu nemāci vecus zvejniekus laivā dirst


Tad jūs visi diršat jūrā?

Atbildēt

Edge

19.01.2018. 17:30

»

Nezinu, kad kacina.

Bet es atbalstu. Labs piemērs citiem. Bet kuģis labs peļņas avots. Varu derēt, ka nevienu dienu tūrisma sezonā nav tukšs. 100 euro dienā. Sen sevi atpelnījis. Es liktu blakus vēl divus kuģus. Airbnb rindā rezervē. Bizness labs


"Grūtupa likumi" vienmēr nes peļņu - to jau Grūtupa skolotie kadri sen apjēdza. "Valsts sagrābšana" nav nekas ārkārtējs, tā ir normāla Rietumvalsts pazīme.Process turpinās, juristi, advokāti, tiesneši un tiesu izpildītāji rullē:"Latvijas politika, ekonomika un kultūra ir attīstījusies pareizā virzienā. Tā nav nejaušība, bet gan samērā konsekventi īstenotas politikas rezultāts. Ar nelielām iebildēm Latviju tagad jau varētu uzskatīt par Rietumvalsti." Egils Levits. Latvijas neatkarības atjaunošanas deklarācijas koncepcijas autors, pirmais tieslietu ministrs pēc Satversmes darbības atjaunošanas, pirmais vēstnieks Vācijā pēc valsts atjaunošanas, pirmais Latvijas pārstāvis Eiropas Cilvēktiesību tiesā, pirmais Latvijas pārstāvis Eiropas Savienības tiesā. (la.lv)

Atbildēt

jibiorio

19.01.2018. 17:28

»

Vides dienests

Tur tak neesot kanalizācijas! Kur tie lopi visi dirš? Kā suņi norok smiltīs


Tu nemāci vecus zvejniekus laivā dirst!

Atbildēt

jibiorio

19.01.2018. 17:27

Lai reģistrē Kuģu reģistrā - jautājumu vairs nebūs. Ja izdosies, es savu vannu piereģistrēšu CSDD.

Atbildēt

zašibisj un nošaujies, debloīd

19.01.2018. 17:25

»

Tas ir cits jautājums.

Nevajag visu mest vienā katlā


Skaidra lieta! Nevar kaut kādu krievu tjotju mest vienā katlā ar īstenu patriotu stukaču nulljonāru. Katram savs katls! Nulljonārs dara kā grib! A tjotjai - jāmaksā! Un uz patversmi.

Atbildēt

Nezinu, kad kacina.

19.01.2018. 17:23

»

vraks

Mēs varam filozofiski spriest, ka atļauts viss kas nav aizliegts, kamēr neesam nonākuši līdz Brazīlijas fazendu līmenim, kur katrs tās aizsargā ar automātiem bruņotu apsardzi un arī rietumos šim visam ir gājuši cauri un tāpēc saliktas aizlieguma zīmes un drošības barjeras... bet tā reāli tas vairāk ...


Bet es atbalstu. Labs piemērs citiem. Bet kuģis labs peļņas avots. Varu derēt, ka nevienu dienu tūrisma sezonā nav tukšs. 100 euro dienā. Sen sevi atpelnījis. Es liktu blakus vēl divus kuģus. Airbnb rindā rezervē. Bizness labs!

Atbildēt

nulljonāri uzprasās

19.01.2018. 17:11

Vai nesen vienai tantei nenojauca pilnīgi labu māju un nepiedzina visus izdevumus? Valsts pārvalde un tiesas aka banku donori. Kā pieprasa, tā lemj.

Atbildēt

omg

19.01.2018. 17:02

Nu ko var irst! Un, ja miljonāra suņu būdai nav kanalizācijas, tad kur tas lops dirš? Jūrā vai kāpu smiltīs? Kādi tur bija jaunie noteikumi par sauso ateju reģistrāciju? Un ko miljonārs dzer, ja nav ūdens pievada? Pats savas čuras?
Starp citu, grūtupa atkritums nezina, bet visur pasaulē, pat zasrannajos Amsterdamas kanālos, katram peldlīdzeklim ir prasības kanalizācijas novadei un ūdens apgādei. Pirms tādu līdzekli palaiž ūdenī, jābūt kārtībā sūdu bedrei.
Būtu jāpainteresējas arī par foto redzamo peldošo zārku, kur dirš tā iemītnieki? Vides dienestam nav par to ko teikt, kad visa ateja bez attīrīšanas nonāk ūdenī?

Atbildēt

vraks

19.01.2018. 16:39

»

Nevajg iespringt!

Nepazīstu ne to miljonāru, ne Tihonovu. Norobežojos. Jo es arī domāju līdzīgi viņiem.. Latvijas piekraste pārversta par dabas rezervātu. Atļauts viss, kas nav aizliegts. LV vispār ir raksturīgi pašiem grimt un citiiem neļaut. Piekrītu, ka starp miljonāriem ir nepieķerti noziedznieki, bet kuģa lieta ...


Mēs varam filozofiski spriest, ka atļauts viss kas nav aizliegts, kamēr neesam nonākuši līdz Brazīlijas fazendu līmenim, kur katrs tās aizsargā ar automātiem bruņotu apsardzi un arī rietumos šim visam ir gājuši cauri un tāpēc saliktas aizlieguma zīmes un drošības barjeras... bet tā reāli tas vairāk liecina par sociopātisku attieksmi pret pārējo sabiedrību, jo visi šie likumi ir formāli un absolūti nebūtiski un tiek veidoti un pakļauti sabiedrības normām, kas nosaka ko drīkst un kā jāuzvedas.



Bez tam - partijas nāk un iet, bet tauta paliek un ja ar to sabojā PR un pamatīgi diez vai būs aktuāls jautājums vai rakt vai nerakt. Ja nu vienīgi pats sev kapu. Paskaidro man vienu iemeslu - kāds labums no šāda kuģa un kārtējās tautas kacināšanas BIZNESAM?

Atbildēt

Dikļu muļķis

19.01.2018. 16:12

»


pamodās! Debess klāra, tebļedku idiņ un rauj vaļā. Drīz izdosim dokumentālu brošūru ar tavām bildēm, sadzīvi, "daiłradi" utt. Būs attēlu konpilācija, kā ar zilu aci laizi dzeltenu ledu aiz jurtas! Ka tavu mārrutku, bet fonā klejos lapsas.

Kad aizbrauksim pie tevis uz interviju, pat nenojautīsi. Video būs, kā tu dabū pa tranu, cits ar mauzeri mutē. Tas par to, ka Latviju sauc par Muļķu zemi, Dikļu muļķi! Tā arī brošūra sauksies "Dikļu muļķis". Tabļetku un uz priekšu, idiņ!

Atbildēt

s

19.01.2018. 16:07

»

Nesanāks!

Tas ierobežos cilvēktiesības


Precizē, kādas tieši. Runāšana ar vispārīgiem saukļiem ir tukša muldēšana.

Atbildēt

???

19.01.2018. 16:04

Vai advokāts atbildēs arī par dzelzbetona grodiem?

Atbildēt

Par kuģi dēvē,

19.01.2018. 15:33

»

Nevajag mūs ķert uz mušpapīra!

Arī aizkorķēta stikla pudele ar vēstījumu tajā,var peldēt simts un vairāk gadus! Ne velti tautā mēdz teikt:"Cik lēni....pa jūru peld un negrimst dibenā...


kas atbilsts kuģa raksturojumam. Šis ir nepabeigts kuģis. Tas nozīmē, ka šis ir pilotprojekts un drīz citi namiņi tūristiem būs blakus. Un tad jau tas bus kuģis!

Atbildēt

Nevajg iespringt!

19.01.2018. 15:27

»

vraks

Negribas vēlēt, bet autors uzprasās kā kandidāts kuru paņem kruīzā lai paslīcinātu āliņģī krievu Ziemassvētku noskaņā. Un es esmu nikns tikai par šādu muldēšanu, bet ko teikt tiem viņa klientu pretiniekiem, uz kuriem likumi neattiecas un advokātu līķu taisīšana ir izklaide...


Nepazīstu ne to miljonāru, ne Tihonovu. Norobežojos. Jo es arī domāju līdzīgi viņiem.. Latvijas piekraste pārversta par dabas rezervātu. Atļauts viss, kas nav aizliegts. LV vispār ir raksturīgi pašiem grimt un citiiem neļaut. Piekrītu, ka starp miljonāriem ir nepieķerti noziedznieki, bet kuģa lieta ir tīra. Nekas cits nav diskusijas premšmets. Ja ko grbi izdarīt, jābūt jurisdiskai shēmai vispirms. Ja grib darīt. Var rakt un var nerakt. Laba doma, citi var sekot šim piemēram.

Atbildēt

vecais spekulants

19.01.2018. 15:26

Sleseri ,kargini ,krasovicki ,skeles un citi visas kapas apbuvejusi ar savam pilim ,bet normals virins uzlicis normalu sikvasarnicinu Vins tak nevienam netrauce . Redz ,cik viegli puli sakudit !

Atbildēt

Čiks>Jurčix

19.01.2018. 15:20

Kāpēc ne? Ir taču sausās tualetes! Arī uz kuģiem ostās,nekas nenonāk pa tiešo jūrā vai upē!

Atbildēt

vraks

19.01.2018. 15:05

»

Miljonāram nevajg pasažierus!

Tā ir māja, kas juridiski noformēta par kuģi, jo māju tauvas joslā Latvijā nedrīkst celt. Māja uz pontoniem, kuru var pavilkt tālāk, kad jūra krastu pagrauž. Arī citi tā var darīt.. ja vien tādā vietā (stāvkrastā) pieder zeme


Negribas vēlēt, bet autors uzprasās kā kandidāts kuru paņem kruīzā lai paslīcinātu āliņģī krievu Ziemassvētku noskaņā. Un es esmu nikns tikai par šādu muldēšanu, bet ko teikt tiem viņa klientu pretiniekiem, uz kuriem likumi neattiecas un advokātu līķu taisīšana ir izklaide?


Izskatās, ka šis objekts patiešām BIJA KUĢIS(ko apliecināja izdotās izziņas), bet tagad - tas ir VRAKS un ir jautājums vai ir pieļaujams šo vraku izmantot ēkas būvniecībā un turpināt to dēvēt par kuģi(ja var saprast, tad par šo jomu atbild noteiktas instances) vai arī ir iespējama tāda situācija, ka kuģus drīkst iebetonēt kāpu joslā? Vispār interesē vai šis bagātnieks ar iepriekšēju nodomu ir pasūtījis kuģa projektu, kas funkcionē kā vasarnīca ar nolūku to reģistrēt kā kuģi lai vēlāk izmantotu īstajam iemeslam. Bravo par paša un iesaistīto juristu apķērību... ārzemēs līdz tam neaizdomātos - tur bagātnieki jahtas izmanto labdarības pasākumos, jo to uzturēšana izmaksā dārgi, bez tam paši tās reti izmanto. Diez Argods Lūsiņš(gods vārdā ir - diez uz to cerēja vecāki, kad lika vārdu) šo kuģi izmanto kā vasaras izklaides iespēju Pāvilostas bērniem, jeb tā kā īsts Latvijas naudas sūcējs izmanto tikai pats un uzskata par "nenovēršamu labdarību" ziedojumus partijām?

Atbildēt

Nevajag mūs ķert uz mušpapīra!

19.01.2018. 15:04

Arī aizkorķēta stikla pudele ar vēstījumu tajā,var peldēt simts un vairāk gadus! Ne velti tautā mēdz teikt:"Cik lēni....pa jūru peld un negrimst dibenā!
Tādēļ atsaukšanās uz identisku stikla konstrukciju Lielupē pie tilta,šeit galīgi neder! Jūra nav Lielupe Bez tam,atšķirībā no Lielupes,Pāvilostā uzbūvēto "kuģi,kam tiesības būt stiklotam",no stāvā krasta,stiklojumu nesabojājot,diez vai izdosies,ielaist jūrā!

Atbildēt

Bogdanovs

19.01.2018. 14:47

»

neiedziļinoties detaļās

būtiskāko jau vakar komentāros ierakstīja...


Tāpat kā Tihonovs par Saknīša paziņoto kukuļa izspiešanu no viņa?

Atbildēt

ja kas

19.01.2018. 14:46

Lielajā un mazajā Baltezerā ir pat vairāki kuģi, Kukulienei Ādažos pat laivu māja

Atbildēt

velkam ūdenī

19.01.2018. 14:24

cik darba

Atbildēt

neiedziļinoties detaļās

19.01.2018. 14:17

būtiskāko jau vakar komentāros ierakstīja
opā 18.01.2018. 19:55

"miljonārs valsts iestāžu stilā, formāli pēc likuma, noslaucīja dažiem ierēdņiem purnu ar pašu likumiem. Formālisms ir reāla problēma un šeit pilsonis izmantoja formālismu pret valsts iestādēm un pareizi izdarīja."

Atbildēt

s

19.01.2018. 14:16

Vienkārši ar tiesību aktu jānoteic ierobežojumi peldlīdzekļa reģistrācijai, ja tas gada laikā kopš būvēšanas reģistrācijas un turpmāk ne retāk kā reizi katra gada laikā nav atradies pilnībā ūdenī (un to dokumentējusi valsts vai pašvaldības iestāde). Tikko gads uz sauszemes apkārt - noņemt reģistrāciju un atzīt par lūzni.
Saistībā ar to nākamā tiesību norma - vidi degradējoši lūžņi nekavējoties jāaizvāc. Kāpu zonā noteikti nedrīkst būt.

Ja tā nedarīs, tad ar šādiem "peldlīdzekļiem" drīz būs pilnas visas krastmalas; kaut vai tāpēc, ka nevajag būvprojektu un zemes transformāciju.

Bet advokāta muldēšana par darba vietu radīšanu un tūristu piesaistīšanu šādā veidā ir nožēlojama.

Atbildēt

Lina

19.01.2018. 14:05

Cik zemu jākrīt advokāta izstrādājumam. Pilnīgi acīmredzami nav argumentu, kaut kas samurgots. Nez saņems solīto samaksu vai nē par tik švaku sacerējumu?

Atbildēt

ezis

19.01.2018. 14:01

Greizo spoguļu karaļvalsts Latvija, kur negods ir gods, zagšana ir labdarība, bet māja ir kuģis, kur nu vēl trakāk, nevar saprast , kurš te sagājis sviestā , advokāts jeb tauta?

Atbildēt

Miljonāram nevajg pasažierus!

19.01.2018. 13:22

»

Tihonovam

Vai tas, ka šo "kuģi" cēla jūras krastā bez nevienas atļaujas un uzraudzības, ir droši pret tā nākošajem "pasažieriem"? Vai mums priekā ir nākošā Maxima traģēdija


Tā ir māja, kas juridiski noformēta par kuģi, jo māju tauvas joslā Latvijā nedrīkst celt. Māja uz pontoniem, kuru var pavilkt tālāk, kad jūra krastu pagrauž. Arī citi tā var darīt.. ja vien tādā vietā (stāvkrastā) pieder zeme.

Atbildēt

Spuris

19.01.2018. 13:21

Ķihonovs atpelna honorāru. Nožēlojami censties pataisīt cūku par "lidojošu objektu, kurš tikai šobrīd atrodas uz zemes". Savus "izcilos" argumentus var nolaist podā līdz nākamajai prasībai par VVD lēmuma atcelšanu (par būves nojaukšanu).
Un nē, Lūsiņa māja nav kuģis (kuģošanas līdzeklis) un esmu pilnīgi pārliecināts, ka tā apzināti nekad nav bijusi plānota kā kuģis, bet gan kā vides prasību apiešana un spļāviens sejā ikvienam.
Ps. tie "argumenti" par darba vietām un nevainīgo maksātspējīgo cilvēku aiztikšana ir totāla demagoģija un tik "spējīgam" advokātam vajadzētu saprast, kad beigt d****.

Atbildēt

Tihonovam

19.01.2018. 13:19

Vai tas, ka šo "kuģi" cēla jūras krastā bez nevienas atļaujas un uzraudzības, ir droši pret tā nākošajem "pasažieriem"? Vai mums priekā ir nākošā Maxima traģēdija?

Atbildēt

ezis

19.01.2018. 13:17

Lai Tihonovs vispirms paskatās konversācijas vārdnīcā ko nozīmē vārds "kuģis", un beidz stumt bietes ausīs pastaldauņiem!Un Pāvilostas pludmale nav nekāda kuģubūvētava!

Atbildēt

Ūdensžurka

19.01.2018. 13:14

»

!

Gribētos redzēt kad šis kuģis izies jūrā? Cienījamais advokats laikam tautu tur par auniem


cienījamo advokātu tikko izmeta no Zēģelētāju asociācijas valdes, tātad nemaz nav tāds speciālists jūras lietās, un deguns arī izskatās kā zvērinātam kokaīnistam

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: