Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta stāvoklis tuvojas bioloģiskajai nāvei
Pietiek lasītājs · 20.11.2017. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Płuriña cienītāja
23.11.2017. 00:51»
Dakteris Sokolovs
Pateicos
Forši, ka pateicies, fantomass! Vai Tu negribi atgriezt NMPD iehamīto otkatos naudu? Tavā laikā tak bija tik kruti- pat ar furiku kodi un drāzies pa lauku Nmp punktiem, pamułkīši ar bākugunīm aprīkotæā dzertuvē- NMP mašīnā dzērumā jūs vizināja, kā Miša, kā Raimonds. A moš vajag sākt kołīties un darba tautai atvainoties par tavām superidejām- plastmasa biksēm, mugursomām, kas, sorry, bet patīk tikai Tīrumai. May be drāž ne tikai Kairišs, bet arī furiks and &?
Ess
23.11.2017. 00:33»
IT
Par to švāgeri- kas bija pirmais vietnieks vai švāgeris
Kurš bija pirmais? Robčik, Tu labi zini cik ilgi tavs draugs un studiju biedrs drāž tavu māsu, tai skaitā ZRC telpās un darba laikā. Un kur Liene sunīti dirsina, ko ñem līdzi uz darbu? Un kas tīra?
Dakteris Sokolovs
22.11.2017. 23:20»
Armands Ploriņš
Dakter! No sirds apsveicu ka izdevās realizēt savus tā brīža mērķus un sasniegt tik daudz profesionālajā karjerā! Patiess prieks
Pateicos!
No maisiem
22.11.2017. 21:07»
Skats no malas
Man tomēr liekas ka kopumā NMPD slava sabojāta un te prasās pēc pilnīgas reorganizācijas. Un vislielākais paldies Ploriņam, un protams cilvēkiem kas ļāva viņam tur dzert (strādāt) tik ilgi...
Fûrmanis, tagad viens no vadošiem organizatoriem kopā ar Pē.Apini Daugavpilī. Kopā ar Baltkrievijas mediķiem. Politiska nokrāsa šīm aktivitātem.
Armands Ploriņš
22.11.2017. 20:50»
Dakteris Sokolovs
:D :D :D...
Dakter! No sirds apsveicu ka izdevās realizēt savus tā brīža mērķus un sasniegt tik daudz profesionālajā karjerā! Patiess prieks!
IT
22.11.2017. 18:28»
Tas kurš zina :D
Nu... tie kas stāvēja pie NMPD arodorganizācijas šūpuļa, varētu pastāstīt ko citu... klasisks bosinga paraugs
Varbūt šiem łaudīm cita, alternatīva medicīna, kā pamatā nav neatliekamās palīdzības postulāti? Par labu izpratni medicīnas mākslā, apvienojumā ar Eiropas vadlīniju pielietojumu neviens kolēgi “neizgāž”, vai kā tamlīdzīgi. Turpretim, ja arodorganizācija ir tā kas ar savām vēlmītēm un sapnīšiem par gaišāku nākotnīti šo ir pasākusi, gaidīšu turpinājumiñu rakstam par nākošiem personāžiem
Tas kurš zina :D
22.11.2017. 18:08»
IT
Nav tiesa. Savu viedokli vienmèr paužu atklàti, nekad, kad ieskaite bija jàkàrto, “savaldît” necentàs
Nu... tie kas stāvēja pie NMPD arodorganizācijas šūpuļa, varētu pastāstīt ko citu... klasisks bosinga paraugs.
IT
22.11.2017. 18:04»
Tas kurš zina :D
... un aizmirsi piebilst, ka IKP ir ārkārtīgi labs līdzeklis spītnieku un sava viedokļa paudēju savaldīšanai, jo izgāzt ir tik viegli
Nav tiesa. Savu viedokli vienmèr paužu atklàti, nekad, kad ieskaite bija jàkàrto, “savaldît” necentàs.
Rumpis >> Un?
22.11.2017. 16:07»
Un?
IKP it kā vajag, lai mobilizētu darbiniekus situācijām, kuras konkrētu staciju apkalpes zonā notiek reizi 50 gados, bet ne jau tādā, tik pazemojošā formā, kā tas tiek darīts - jo darbiniekam ne tikai jāmāk darīt savs darbs ( un tas ir pareizi), bet arī jāizpatīk konkrētā pieņēmēja subjektīvismam, jo...
Tu gadījumā neesi sajaucis kaut ko? Galīgi ne pa tēmu komentē...
Tas kurš zina :D
22.11.2017. 16:02»
ABBA52
Absolūta taisnība,bet vai kas mainīsies?Kas maksā - tas jau pasūta mūziku.Ikgadējās ieskaites tak "laba lieta",mācību centrs nopelna naudu,vecākie gados ārsta palīgi ātrak aizies pa skuju taku un nebūs jāmaksā izdienas pensijas,un atkal kāds varēs nopelnīt
... un aizmirsi piebilst, ka IKP ir ārkārtīgi labs līdzeklis spītnieku un sava viedokļa paudēju savaldīšanai, jo izgāzt ir tik viegli....
ABBA52
22.11.2017. 15:55Absolūta taisnība,bet vai kas mainīsies?Kas maksā - tas jau pasūta mūziku.Ikgadējās ieskaites tak "laba lieta",mācību centrs nopelna naudu,vecākie gados ārsta palīgi ātrak aizies pa skuju taku un nebūs jāmaksā izdienas pensijas,un atkal kāds varēs nopelnīt.
Tas kurš zina :D
22.11.2017. 15:38»
ārsta palīgs
Paldies par lekcijām, daudzas ir ļoti noderīgas
Jā, es arī ielūkojos. Noderīgi.
ārsta palīgs
22.11.2017. 15:30»
Dakteris Sokolovs
Cien. ārsta palīgs...
Paldies par lekcijām, daudzas ir ļoti noderīgas.
ārsta palīgs
22.11.2017. 14:43»
Un?
IKP it kā vajag, lai mobilizētu darbiniekus situācijām, kuras konkrētu staciju apkalpes zonā notiek reizi 50 gados, bet ne jau tādā, tik pazemojošā formā, kā tas tiek darīts - jo darbiniekam ne tikai jāmāk darīt savs darbs ( un tas ir pareizi), bet arī jāizpatīk konkrētā pieņēmēja subjektīvismam, jo...
Tāpēc, ka esi d....ā līdējs.
Tas kurš zina :D
22.11.2017. 14:43»
Dakteris Sokolovs
Diemžēl jāatzīst, ka mūsdienās tie direktori/prezidenti (vajadzīgo pasvitrot) aizvien biežāk pilda marionešu lomu, ļaujot notikt visādām atmazgēšanām, shēmām utt...
Dg. pilnīgi precīza, Dok.
kolēģis
22.11.2017. 14:40»
Dakteris Sokolovs
:D :D :D...
Nu, kā teiksiet ! Tad lai atkārtojas vēsture........
Dakteris Sokolovs
22.11.2017. 14:39»
Tas kurš zina :D
Es pat nesaku, ka viss ir slikti un slikti. Vienkārši, vadība dzīvo Olimpā kaut kādā citā dimensijā un nezin, kas patiesībā notiek uz zemes. Man personīgi svarīgi ir, lai tas, kurš tiks par direktoru, būtu vadītājs ilgtermiņā. Nu nevar/nedrīkst tik bieži mainīties vadība tik lielā organizācijā. Un neaizmirsīsim...
Diemžēl jāatzīst, ka mūsdienās tie direktori/prezidenti (vajadzīgo pasvitrot) aizvien biežāk pilda marionešu lomu, ļaujot notikt visādām atmazgēšanām, shēmām utt.
Bet tie, kas nevēlas būt marionetes, vai nu "krēslos" nelīst (ja prāta pietiek), vai nu tiek nereti fiksi no krēsliem "aizvākti...
Tas kurš zina :D
22.11.2017. 14:37»
ārsta palīgs
Cienījamo dakter! Ja jau mums VISS ir jāzin tāpat, tad kādēļ uzturēt mācību centru?? Cik apmācību no šī centra ir bijušas reģionos??? To vienu konsultāciju pirms ikgadējās ieskaites, jūs uzskatat par mācību centra nopelnu??? Visus kredītpunktus mediķi iegūst par savu naudu. Sajūta, ka tikai mums pašiem...
Mācīties vajag, par to nav stāsts. Bet mācībspēkiem ir jābūt konsekventiem un vienotiem. Un NMP darbinieki ir piesardzīgi, da jebkurš, kurš tapis par instruktoru netiks uzņemts ar ovācijām, jo tam kurš vada apmācību jau ir jābūt ar autoritāti, jābūt darbinieku atzītam speciālistam, tādam, pie kura citi vēršas neskaidrās situācijās.
Dakteris Sokolovs
22.11.2017. 14:36»
kolēģis
Lūdzu A.God. dr. Sokolov startējiet NMPD direktora konkursā, labprāt redzētu Jūs šajā krēslā ! Kāpēc gan nē
:D :D :D
Nu man tagad smaids minūtem piecām garantēts.
Ja Jūs par to "krēslu" tā nopietni...
Pirms īsa laiciņa bija cits vilinošs piedāvajums - Stradu anest nod vad krēsls, bet k-kā "nesavilinājos".
Bet šis ir vispār no citas pasaules - es jau 6 g. ekskluzīvi strādāju tikai anestezioloģijā un gan būsu to NMPD kvalifikāciju visu sazaudējis. Pie kam praktizējošam anesteziologam 1677-gultu hospitālī UK k-kā vairs "nevelkās" uz NMPD (no offence).
Un vēl, ja Jūs zinātu cik daudzi mani tanī krēslā redzēt negribētu... :D
Cieņu un veiksmi!
Tas kurš zina :D
22.11.2017. 14:30»
Dakteris Sokolovs
Mjā, bet tā takš joprojām māca... Tāpat kā to deksīti - no zilā murga izrauto 0.1mg/uz gadu vecuma, nevis 0.6mg/kg
Es pat nesaku, ka viss ir slikti un slikti. Vienkārši, vadība dzīvo Olimpā kaut kādā citā dimensijā un nezin, kas patiesībā notiek uz zemes. Man personīgi svarīgi ir, lai tas, kurš tiks par direktoru, būtu vadītājs ilgtermiņā. Nu nevar/nedrīkst tik bieži mainīties vadība tik lielā organizācijā. Un neaizmirsīsim, ka jebkurš direktors vilks līdzi savu kohortu, kā rezultātā, Olimpā ilgi valdīs haoss, kas atsauksies arī uz mums - tiem, kas uz zemes.
kolēģis
22.11.2017. 14:28»
Dakteris Sokolovs
Mjā, bet tā takš joprojām māca... Tāpat kā to deksīti - no zilā murga izrauto 0.1mg/uz gadu vecuma, nevis 0.6mg/kg
Lūdzu A.God. dr. Sokolov startējiet NMPD direktora konkursā, labprāt redzētu Jūs šajā krēslā ! Kāpēc gan nē ??? !!! ??
Dakteris Sokolovs
22.11.2017. 14:28»
ārsta palīgs
Cienījamo dakter! Ja jau mums VISS ir jāzin tāpat, tad kādēļ uzturēt mācību centru?? Cik apmācību no šī centra ir bijušas reģionos??? To vienu konsultāciju pirms ikgadējās ieskaites, jūs uzskatat par mācību centra nopelnu??? Visus kredītpunktus mediķi iegūst par savu naudu. Sajūta, ka tikai mums pašiem...
Cien. ārsta palīgs!
Esmu beidzis strādāt NMPD RRC 2012. janvārī, tāpēc varu nezināt līdz sīkumiem kas un kā tagad ir.
Jāmāca ir, pie kam didaktiski un precīzi, lai būtu 100% skaidrība KO TIEŠI ATBILDĒT tanī instruktāžā.
Pašiem jāmācās arī ir.
Ja nemāca - jāpieprasa rakstiski un kopijas jāsaglabā - pēc tam sudzēties AS vadītājiem un RRC priekšniecībai, ka M.C. nepilda to, kas jāpilda.
Nepilnību ļoti daudz.
P.S.: iesaku paskatīties inbox.lv pastkastīti ar mūsu lekcijām
login: nmpdrrc4as
parole: sagkursi
Varbūt kas noderēs.
Dakteris Sokolovs
22.11.2017. 14:25»
Tas kurš zina :D
Nu, 0,5 tiešām ir kaķa asara
Mjā, bet tā takš joprojām māca... Tāpat kā to deksīti - no zilā murga izrauto 0.1mg/uz gadu vecuma, nevis 0.6mg/kg )))
Kaut arī bija daudz labs tajā NMPD, tomēr īsti neskumstu. 8g nobraukāti no san līdz RAN - un pietiek.
No malas gan interesanti paskatīties :)
ārsta palīgs
22.11.2017. 14:24»
Dakteris Sokolovs
Nu gan rakstā šur-tur drusku pāršauts...
Cienījamo dakter! Ja jau mums VISS ir jāzin tāpat, tad kādēļ uzturēt mācību centru?? Cik apmācību no šī centra ir bijušas reģionos??? To vienu konsultāciju pirms ikgadējās ieskaites, jūs uzskatat par mācību centra nopelnu??? Visus kredītpunktus mediķi iegūst par savu naudu. Sajūta, ka tikai mums pašiem ir vajadzīgs celt dienesta prestižu, papildinot savas zināšanas.
Tas kurš zina :D
22.11.2017. 14:19»
Dakteris Sokolovs
Piekritīšu par ieskaitēm...
Nu, 0,5 tiešām ir kaķa asara.
Dakteris Sokolovs
22.11.2017. 14:17»
Tas kurš zina :D
Ou, cik daudz patosa... ,lieka...
Piekritīšu par ieskaitēm.
Diemžēl, nav nekas balstīts 100% uz vadlīnijām.
Tie, kas riktīgi sevī pārliecināti, var tajā ieskaitē neraizēties, bet ĀP vai jaunajiem ārstiem tiešām var sanākt tā, ka "vienam k-kas nepatīk, ko viņš pats neatzīst".
Mani, J Bormotova u.c. mēģinājumi ievest k-kādu evidence based approach RRC, lasīdami lekcijas par d-dažādām tēmām (2008-2010) arī bija antagonizēti - gan "speciālistu" RRC sēžu zālē vidū, gan no cien. Dr Dz J., kura (joprojām atceros) manā lekcijā par Pediatric Emergencies pēc aicinājuma lietot adekvātas adrenalīna devas nebulaizerī bērniem (5mg, nevis to štruntu, ko jaunajiem māca apmācīt tiesīgie), bija pecēlusies un pateikuti "Dakterim jau protams visāds evidence, bet es tomēr iesaku kolēģiem darīt tā, kā mēs esam pieraduši un likt tai nebulaizerī 0.5mg adrenalīna". Smejies vai raudi... Bezcers.
Tas kurš zina :D
22.11.2017. 14:10»
Un?
IKP it kā vajag, lai mobilizētu darbiniekus situācijām, kuras konkrētu staciju apkalpes zonā notiek reizi 50 gados, bet ne jau tādā, tik pazemojošā formā, kā tas tiek darīts - jo darbiniekam ne tikai jāmāk darīt savs darbs ( un tas ir pareizi), bet arī jāizpatīk konkrētā pieņēmēja subjektīvismam, jo...
Ou, cik daudz patosa... ,lieka.
Strādāju visdziļākajos pāķos, kur vilcieni nebrauc... Liriska atkāpe.
Un tiekam paši galā, jo nav pašvilpjama ne IT brigāde, superdoktoru brigāde, nekā tāda nav, esam tikai mēs paši un, zinies, tiekam galā. Un par ieskaišu pieņēmēju subjektīvismu - nu ir daži doktori, kam kāda cita doktora vārda piesaukšana izsauc līdzīgu reakciju, kā bullim sarkanā apmetņa zibināšana gar acīm.
Dakteris Sokolovs
22.11.2017. 13:58»
Un?
IKP it kā vajag, lai mobilizētu darbiniekus situācijām, kuras konkrētu staciju apkalpes zonā notiek reizi 50 gados, bet ne jau tādā, tik pazemojošā formā, kā tas tiek darīts - jo darbiniekam ne tikai jāmāk darīt savs darbs ( un tas ir pareizi), bet arī jāizpatīk konkrētā pieņēmēja subjektīvismam, jo...
Var pieļaut (tikai pieļaut), ka ieskaites RRC un citās lokācijās atšķiras. Uzdrošināšos secināt, ka "tas kurš zina" ir no RRC, bet Jūs - nē. Tas varētu būt pamatā atšķirīgai pieredzei "instruktāžās".
Vecs dr
22.11.2017. 13:53Cik labi, ka to visu nav jāpieredz dr Štriham!!!
Bet no otras puses ja būtu viņš pie stūres tad diezvai varētu kas tāds notikt!
IT
22.11.2017. 13:34»
Tas kurš zina :D
Vispirms - kafija ar balzāmu autoram...
Tev arī kafija pienākas ar balzāmu( labā nozīmē)
Un?
22.11.2017. 13:33»
Tas kurš zina :D
Vispirms - kafija ar balzāmu autoram...
IKP it kā vajag, lai mobilizētu darbiniekus situācijām, kuras konkrētu staciju apkalpes zonā notiek reizi 50 gados, bet ne jau tādā, tik pazemojošā formā, kā tas tiek darīts - jo darbiniekam ne tikai jāmāk darīt savs darbs ( un tas ir pareizi), bet arī jāizpatīk konkrētā pieņēmēja subjektīvismam, jo viņam var nepatikt tas, ko darbinieks ir iemācījies no kāda cita apmācīttiesīgā.
____________
Medikopteru neesi saskatījies, doktor Haus? Tā var runāt tikai pilsētnieks, kuram slimnīca un speciālists priekšā, pakaļā. Kad izbaudīsi dziļos laukos izmisumu pie mirstoša bērna,dziedāsi citu dziesmu! Klausīsies gan ko viens tev māca, gan cits, gan pats būsi ieinteresēts labi nolikt ieskaiti, gan dežūru laikā mācīsies pa brīviem brīžiem. Būsi gatavs pieņemt katru, kas tev kaut ko var labu iemācīt. Kāpēc mani neviens nekad nav nevienā ieskaitē terorizējis? Paldies visiem maniem skolotājiem!
Skats no malas
22.11.2017. 13:26Man tomēr liekas ka kopumā NMPD slava sabojāta un te prasās pēc pilnīgas reorganizācijas. Un vislielākais paldies Ploriņam, un protams cilvēkiem kas ļāva viņam tur dzert (strādāt) tik ilgi.
Normālā sabiedrībā jau nākošajā rītā pēc NMPD jaungada balles vadītājs, kurš nespēj uzrunas darbiniekiem laikā pārspļaut pār lūpu nevienu sakarīgu vārdu, būtu atlaists. Man reāli kauns ir bijis uz to skatīties, un tas pats Zemgales varonis tāds pats. Un arī darbos nekad nav bijis rezultāts (ar visiem dīvainajiem iepirkumiem un tmL),žēl to cilvēku kuri godprātīgi dara savu darbu un glābj dzīvības, paldies viņiem par to.. Un tapēc jāveido jauna struktūra un jāmaina viss kardināli. Jo citādi tas paliks dzērāja kantoris:( kur labāk nestrādāt.
Uzmundrinājums
22.11.2017. 12:46Ko, Jūs, te visi, caur puķēm ar zemtekstiem,
kā bailīgi dzimtcilvēku pēcteči.
Rakstīt vajag tiešī un atklāti, suka, bļaģ, pizda.
Tas kurš zina :D
22.11.2017. 12:26 Vispirms - kafija ar balzāmu autoram.
Tālāk par problēmu - NMPD jau agonē labu laiku, un no agonijas ir tikai viens ceļš, vai ne?
Uzskatu, ka pašreizējā veidā šī struktūra nav eksistēt spējīga. Jo ir milzu hidrocefālija ( vadības templis) uz vārga ķermenīša - pārējās dienesta struktūras. NMPD ir apsēduši pārāk daudz parazītu ar milzīgām pretenzijām uz lielu algu un mazu darba apjomu. Nu piemēram - nafig mums vajag tik daudz piāristu, kuri nespēj/nejēdz veidot dienesta publisko tēlu? Kam mums vajag Mācību centru, kurš patiesībā neko nemāca, tikai producē neskaitāmas lapas ar "gudrām "rekomendācijām un savu mācīšanas misiju ir nodevis kaut kādiem elementiem, kuriem neviens īsti neuzticās, bet kuri "tipa" ir tiesīgi citiem kaut ko mācīt.
Kam mums ir vajadzīgs tāds dispečerdienests, kurš īsti nemāk organizēt brigāžu darbu, toties vēsā mierā atstāj veselas teritorijas bez nevienas brigādes?
IKP it kā vajag, lai mobilizētu darbiniekus situācijām, kuras konkrētu staciju apkalpes zonā notiek reizi 50 gados, bet ne jau tādā, tik pazemojošā formā, kā tas tiek darīts - jo darbiniekam ne tikai jāmāk darīt savs darbs ( un tas ir pareizi), bet arī jāizpatīk konkrētā pieņēmēja subjektīvismam, jo viņam var nepatikt tas, ko darbinieks ir iemācījies no kāda cita apmācīttiesīgā.
Dienests ir izlikšanās un faktu uzspodrināšanas meistars un arī represiju meistars, tāpēc jautājumi par to, kāpēc raksta autors nevēlās paust savu vārdu ir pilnīgi nejēdzīgi, jo droši par dienestu var izteikties tikai tie, kas jau ir aizgājuši pensijā, vai prom no šīs struktūras.
Par pašreizējo Trekno Kanceleleja Žurku, kura liek savu paraksteli uz visādiem dokumentiņiem - šī persona būtu jāatlaiž uz līdzenas vietas, jo viņa ir toksiska NMPD parazītu un uztura nepietiekamības novājinātajam organismam.
Lai pretendētu uz NMPD direktora krēslu, ir jābūt galīgi slimam ar galvu vai arī ar kamikadzes kvalifikāciju, vai ari ar pāris miljoniem zeķē, lai būtu finansiāli inerts. Un pateikšu tūlīt kāpēc.
NMPD īpatnība ir tāda, ka darbības nodrošināšanai vajag visvisādākās lietas, sākot ar špricēm un beidzot ar automašīnām. UN tam visam vajag iepirkumu. Un tad sākas interesantības ar NMPD iepirkumiem, par reti kuru no tiem nav ieinteresējies IUB. Un tie patiešām ir dīvaini, nesaprotu, vai pie iepirkuma veidošanas tiek pieaicināti arī speciālisti, kuriem ar tiem krāmiem būs jāstrādā? Visdrīzāk, ka nē. NMPD iepirkumiem ir raksturīgas vairākas lietas - lielākā daļa no tiem ir nevajadzīgi krāmi ar īsu derīguma termiņu, bet kuru nepieciešamību ir akceptējušas vairākas personas( pret zināmu "otkata" daļu), šis iepirkums noteikti ir izdevīgs kādam no akceptētāju draugiem, radiem utt.) Bet ļoti lieliem iepirkumiem vajag ļoti liela priekšnieka parakstu un, ja šis priekšnieks ir ar augstiem principiem, tad šis priekšnieks ir jāaizstaigina prom.
Tas, ka NMPD joprojām nav direktora, liecina par to, ka ērto direktora kandidātu limits ir izsmelts, bet no malas aicināt ir bīstami, izjuks visa iepirkumu shēmiņa.
Piesauktie kandidāti - Armando - ministrijas nejēga. Roberto - iznirelis ar švaku reputāciju un lielām ambīcijām. Un Dr. Jakubaņeca - ne visi gudri ārsti var būt gudri vadītāji, visu cieņu dakter, bet palieciet labāk savā Mācību centrā, komanda Jums nav slikta, tikai dariet to, kas jums jādara - māciet darbiniekus, nevis viņus terorizējiet.
Kopumā - nevar liela struktūra stādāt pareizi, ja to vada nemākuļi. Un NMPD ir liela, sarežģīta struktūra. Es joprojām tajā strādāju un strādāšu, jo cilvēki tāpat slimos, mirs un gudrāki nepaliks, bet mani pēdējos 10 gadus tracina vadības vīzīgā attieksme pret tiem, kuri reāli veic šo NMP darbu. Represijas, sodi, ierobežojumi, birokrātiskā sloga nepārtraukta pieaudzēšana... nekas labs, pat motivācijas piemaksas ar vienu roku dod, ar otru atņem, bet publiskajā telpā uzbož asti un lielās ar to, cik nu laba dzīve NMPD darbiniekiem ir dienestā.
...
22.11.2017. 12:07»
pilnīgi piekrītu
dakter, ja Roberts tā rautos, tad sen būtu pieņēmis iepriekšējos piedāvājumus, bet viņš kolēģiem atklāti pateica, ka dod priekšroku godīgai konkurencei, protams starp profesionāliem kolēģiem un protams ja pie mums tāda vispār pastāv...
Piedāvāju nebija. Tikai pieprasījums pēc amata, pat Bērnu slimnīcā paņēma citu.
To Iveta
22.11.2017. 12:05»
Iveta
Robertam iepriekšējo konkursu rezultāti nebija labvēlīgi, viņam neviens neko nepiedāvāja. Pats sacerējās, un palika aiz strīpas. Pieļauju, ka konkurence bija godīga arī iepriekšējos konkursos, nevar tak salīdzidāt p....pi ar pirkstu
Robertam brālis ZZS deputāts Garkalne, tagad tāds spējīgs ZM darbonis par valsts sekretāru, viss būs čikiniekā.
...
22.11.2017. 12:03»
Zinu
Ploriņš ir netiešs slepkava daudzām lietām
Plorins šobrīd ir galvenais kvalitātes jautājumu konsultants Čakšai. Kā sižets no VM, tā redzams fonā.
IT
22.11.2017. 11:03»
Einārs
Nepiekrītu par Zemgales hercoga efetivitāti, kadrus pārvilina no RrC un citām struktūrvienībām, negodīgi piesolot haltūras VC4. Domā par sevi un ģimeni, māsa, švāģeris un dažas īpaši pietuvinātas feldšerītes bauda priekšrocības salīdzinājumā ar citiem. Nu jā, trakā dzeršana darba laikā ir pierimusi, ...
Par to švāgeri- kas bija pirmais vietnieks vai švāgeris?
Un vc var iet pastrādāt, sańemot , varbūtgandarījumu, varbūt pat ne to, bet tikai ne adekvātu samaksu!
tablete
22.11.2017. 10:33»
Ixix
Rīgā regulāri mašīnas stāv pie sētas, jo nav darbinieku, kas strādā. Laipni lūdzam
Tās brīvās vietas ir RĪGAS reģiona NP,laipni lūdzam pie mums,mēs gaidām ar nepacietību palīgā darba spēkus Duntes ielā.
Iveta
22.11.2017. 10:19»
pilnīgi piekrītu
dakter, ja Roberts tā rautos, tad sen būtu pieņēmis iepriekšējos piedāvājumus, bet viņš kolēģiem atklāti pateica, ka dod priekšroku godīgai konkurencei, protams starp profesionāliem kolēģiem un protams ja pie mums tāda vispār pastāv...
Robertam iepriekšējo konkursu rezultāti nebija labvēlīgi, viņam neviens neko nepiedāvāja. Pats sacerējās, un palika aiz strīpas. Pieļauju, ka konkurence bija godīga arī iepriekšējos konkursos, nevar tak salīdzidāt p....pi ar pirkstu.
Einārs
22.11.2017. 10:14»
IT
Raksts labs stilistisi, kas liek domāt, ka tas nav Sarmītes minēto ļaužu sacerēts. Bet ja pie lietas- nr.1 Robis, kā viņu dēvē autors. Zemgales hercogistē ieviesis kārtību, paaugstinājis palīdzības kvalitāti, spēj piesaistīt personālu. Uzlabo materiāltehnisko nodrošinājumu, ir dažādas idejas par resursu...
Nepiekrītu par Zemgales hercoga efetivitāti, kadrus pārvilina no RrC un citām struktūrvienībām, negodīgi piesolot haltūras VC4. Domā par sevi un ģimeni, māsa, švāģeris un dažas īpaši pietuvinātas feldšerītes bauda priekšrocības salīdzinājumā ar citiem. Nu jā, trakā dzeršana darba laikā ir pierimusi, bet pēcdzeršanas brīvdienas pa laikam atkārtojas.
Ixix
22.11.2017. 10:14»
med
Nesen runāju ar vienu ārsta palīgu no kurzemes , nu nevar viņa laukos darbu dabūt uz ātrajiem . Vai autors varētu pateikt kur tās kritiski brīvās darba vietas
Rīgā regulāri mašīnas stāv pie sētas, jo nav darbinieku, kas strādā. Laipni lūdzam.
ir
22.11.2017. 06:48»
Veselības inspekcija
Bet te jau ir tieši tas pats!!! Čakšas podruga un ieliktene Dreika Indra jau pirmajā dienā pēc stāšanās amatā pieprasīja jaunu iphon8 un šoferi ar mašīnu.Tas nekas, ka darbinieki palika bez printeriem, tas nekas, ka šoferu nav un visi ir pārslogoti.Tas nekas, ka inspekcijā tagad iesniegumus par medaprūpes...
sasniegts čakšas mērķis- izmantot inspekciju kā ieroci savu iegribu izpildīšanai.