Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Dzīve

16.06.2018. 16:02

Lielākā daļa komentētāju ir tālu no īstās situācijas ikdienā vai arī viņi ir tādi "izsitēji-bļāvēji, ka aizņem īsto slimnieku vietas.

Atbildēt

Maksis

10.05.2018. 22:30

Ja par varītēm gribās uz slimnīcu-jāņem taksis un jābrauc.Nevajadzēs nevienu vainot. Kad vecākiem gribās attaisnot savu neizdarību,tad visi medicīnas darbinieki vainīgi,sevišķi jau nu"ātrie".

Atbildēt

No vecās gvardes

19.04.2018. 11:38

»

Burve

Vai tiešām cilvēki tic pasakām, kā "ātrajos" strādā burvji, kuri, paskatoties uz bērnu, uzreiz var pateikt iemeslu vairāk kā nedēļu ilgušai problēmai?! Ērti izmantot ātros kā taksi, lai risinātu savu neizdarību


Vajadzētu gan nokaunēties un pakluset! Skolu pabeidzu vēl tālajos padomju laikos, visu darba mūzu braucuuz brigāds, pie tam vēl viena un nestāvēja man konsultantu armija aiz muguras, bet savu darbu dariju godam un ar atbildību!Tiešām, ātrie nav taksis, tāpēc ir jābūt adekvātai zināšanu bāzei, lai vismas izvirzītu saprotamu un ituācijai atbilstošu diagnozi un pieņemtu lēmumu par turpmāko rīcību sadarbībā ar bērna vecākiem!Tagad varbūt jaunie ir tehniski apguvuši,kā intubācijas cauruli elpvadā iegrūst. Un viss! zināsanas par slimībām - nekādas! Kauns!

Atbildēt

Burve

17.04.2018. 18:06

Vai tiešām cilvēki tic pasakām, kā "ātrajos" strādā burvji, kuri, paskatoties uz bērnu, uzreiz var pateikt iemeslu vairāk kā nedēļu ilgušai problēmai?! Ērti izmantot ātros kā taksi, lai risinātu savu neizdarību.

Atbildēt

Krista

17.04.2018. 07:38

»

Pēc pieprasījuma

Protams, ka bērns ar sāpēm ir neatliekama medicīna, tomēr šeit iet runa par to, ka zāles mājās bijušas, bet vecāki "pieprasa" vest uz slimnīcu. Ne jau visas sāpes jāved uz slimnīcu. Izsaukums divos naktī, ko izdarīs slimnīcā? Iedos zāles, lai nesāp. To pašu var mājās.Te nu nonākam pie atbildes- NMP ...


Paldies par tiešām saprātīgu atbildi. Tomēr, ja manam bērnam tik stipri sāpētu kājasun no pretsāpju zālēm labāk nekļūtu, arī es izmisīgi sauktu pēc palīdzības. Bet ko darīt, ja atbraukusī palīdzība tā vietā,lai piedāvātu kādu risinājumu, sāk apspriest manu emocionālo klimatu ģimenē??? Nu kādā sakarā??? tad loģisks ir solis lūgt vest uz slimnīcu, cerībā uz tomēr PROFESIONĀLU palīdzību. Piekrītu par pediatru atjaunošanu 100% apmērā!!! Man ir laimējies, ka bērnus tiesam ārstē pediatre, bet esmu dzirdējusi daudzz bēdu stāstu, kad tā nav. Starp citu, viņa ļoti ieklausās, ko saka vecāks, Ja vecāks saka, ka jūt, ka bērnam tiešām ir slikti, nekad bez ievērības to neatstaj.

Atbildēt

visiem neprofesionāļiem, bet ar viedokli

17.04.2018. 00:18

»

Stulbenim

Vai tiešam Tu domā, ka ārstam uz sitiena jaspēj noteikt visas diagnozes??? Visi cilvēki pieļauj kļūdas! Visi!Va pārmest viszinību, augstpratību, nevēlēšanos iedziļināties,bet ne jau to, ka cilvēks kļūdās


Tātad, ja ģimenes ārsts ar visām tam pieejamajām izmeklēšanām pa rokai, nav spējis noteikt Dg, tad kādam citam paskatoties vajadzēja to noteikt tikai pēc acīm un piecās - desmit minūtēs !!
Arī gudri salīdzinājumi ar autoservisu.. ir tādi servisi, kuri sagriež auto reizinātājos, bet kaut kā jūs tomēr apjēdzat, ka pie tiem šoreiz vēl par agru..??
Arī iespēja sunīt jebkuru mediķi, mācīt, kā tam jārīkojas nāk līdz kā mantojums no padomijas. Nekur, nevienā valstī jūs ko tādu nedzirdēsiet, pat pie ārstu kļūdām.., arī par kļūdām var diskutēt civilizēti, nezaudējot cilvēka veidolu, izslēdziet padomju domāšanu un viss jums nostāsies savās vietās.

Atbildēt

Pēc pieprasījuma

16.04.2018. 20:40

»

Krista

Par laimi, negatīvas pieredzes ar NMP darbu man nav, bet pārdomas pēc raksta izlasīšanas gan. Saprotu, ka liela daļa komentētāju ir paši NMP darbinieki tāpēc tādi uzbraucieni (pilnīgi absurdi!) ģimenei. Man bažas un reizē jautājums NMP vadībai,kura aktīvi publicējas visos pieejamajos medijos ar skaidri...


Protams, ka bērns ar sāpēm ir neatliekama medicīna, tomēr šeit iet runa par to, ka zāles mājās bijušas, bet vecāki "pieprasa" vest uz slimnīcu. Ne jau visas sāpes jāved uz slimnīcu. Izsaukums divos naktī, ko izdarīs slimnīcā? Iedos zāles, lai nesāp. To pašu var mājās.Te nu nonākam pie atbildes- NMP nav taksometrs, kurš nogādā slimnīcā pēc pieprasījuma ikvienu pacientu, kura saslimšanu var novērst mājās. Arī, ja tāda ir bērnam. Kamēr transportē pacientu pēc pieprasījuma, citam bērnam ir dzīvību apdraudoša astma, krampji, aizrīšanās vai cits kaut kas, bet visas brigādes aizņemtas. Ko nu? Lūk, kas ir NMP profils. Rakstā ir teikts, ka neko jau būtisku tajā naktī slimnīcā neizdarīja tādu, kā dēļ stāvoklis būtu krasi pasliktinājies, ja nebūtu izdarīts vai nebūtu transportēts- USG bija tikai no rīta un diagnoze skaidra. Par ģimenes ārstu- var piekrist. Tā ir milzīga problēma, bet nav aizliegts konsultāciju lūgt citam speciālistam. Bieži mazu bērnu vecāki pat nezina to, ka bērniem līdz 2 gadiem zāles ir ar atlaidi jebkādām saslimšanām, ģimenes ārsti viņiem to nepasaka. Mana pārliecība- ir jāatjauno pediatra specialitāte atsevišķi, nevis visi kā viens- gan lieli, gan mazi jādod ārstēt ģimenes ārstam. Nu nav spējīgs viņš zināt pilnīgi par visu vecumu visām saslimšanām, to nav iespējams izsekot līdzi, kā medicīna mainās.

Atbildēt

Stulbenim

16.04.2018. 19:33

»

interesanti

Tātad pie ģimenes ārsta bija aizvedusi, bet par viņa "izcilo profesionalitāti" ne vārda un viņa uzvārdu arī laikam nezin


Vai tiešam Tu domā, ka ārstam uz sitiena jaspēj noteikt visas diagnozes??? Visi cilvēki pieļauj kļūdas! Visi!Va pārmest viszinību, augstpratību, nevēlēšanos iedziļināties,bet ne jau to, ka cilvēks kļūdās!

Atbildēt

Krista

16.04.2018. 18:30

Par laimi, negatīvas pieredzes ar NMP darbu man nav, bet pārdomas pēc raksta izlasīšanas gan. Saprotu, ka liela daļa komentētāju ir paši NMP darbinieki tāpēc tādi uzbraucieni (pilnīgi absurdi!) ģimenei. Man bažas un reizē jautājums NMP vadībai,kura aktīvi publicējas visos pieejamajos medijos ar skaidri formulētu mērķi - likt tautai saprast, ka turpmāk palīdzība tiks sniegta tikai dzīvību apdraudosos gadījumos. Man tomēr ir jautājumi: Vai vadībai neliekas, ka brigādes mediķu rīcība ir neadekvāta situācijai??? Vai situācijā, kad bērns raud no sāpēm mediķi var izturēties augstprātīgi, pavirši un pilnībā ignorēt pacienta sūdzības tikai tāpēc,ka tieša apdraudējuma dzīvībai uz doto brīdi nebija???
2.Ja cilvēks, (šai gadījumā bērns!!!) sūdzas par STIPRĀM sāpēm kādā ķermeņa daļā - tas ir vai nav uzskatāms par neatliekamu situāciju???
3. vai zvanu saņēmējiem, kuri atbild par palīdzības nosūtīšanu, ir kādas pārdabiskas spējas, vai ekstrasensa dotības, ka viņi,neredzot pacientu, var noteikt konkrētās situācijas nopietnību? Cilvēki stresa situācijās mēdz būt neadekvāti un nevienmēr var izvērtēt stāvokļa nopietnību.
Nu man nerodas pārliecība, ka kritiskā situāijā gribēšu redzēt mediķus, kuri manas sūdzības par veselību norakstīs vienkārsi uz nestabiles psihes reķina. Vai jāzvana NMP tikai tad, kad iestājusies bezsamaņa???

Atbildēt

Murovejs

16.04.2018. 15:25

»

Jā, bet

Un kā cilvēks lai nosaka kad ir vai nav draudi viņa dzīvībai? Reibst, sāp galva, nelaba dūša - vai tie ir draudi viņa dzīvībai? Sāpes labajā sānā, neliela temperatūra, neliels nelabums - vai tie ir draudi viņa dzīvībai? Asas sāpes krūtīs, paātrināts, nevienmērīgs pulss - vai tie ir draudi viņa dzīvībai...


Pilnīgi piekrītu Tavai domai.
Jā ārsts ar savu auto ierodas autoservisā ar tekstu "Man tur kaut kas ...", tad maiņas meistaram ir jārīkojas līdzīgi. Lai godātais medicīnas darbinieks PATS diagnosticē un tiek skaidrībā, kas konkrēti ir jāmaina? Tāpat - ar santehniķiem, celtniekiem un visiem pārējiem.

Atbildēt

Maybach

16.04.2018. 15:19

Atklāti sakot, pēdējā laika personiskā pieredze kliedz, ka vienu daļu baltajos halātos staigājošo vajadzētu prasti sist nost.

Atbildēt

To VO

16.04.2018. 12:48

»

Vo

Kā maksā, tā strādā


esi ģimenes ārsts? Labi esi noreklamējis savu profesiju. Ko tad uz darbu ej? Tos grašus tomēr gribās, bet Hipokrāta zvērestu, ko devi esi piemirsis?

Atbildēt

Švamme- Tu esi vēl viens idiņš

16.04.2018. 12:40

»

švamme

Tādi dziļi paslēpti iekaisumi bieži ir bērniem ar emocionāli vardarbīgiem vecākiem. Bērna organisms ģenerē slēptu problēmu, zemapziņā cenšoties iekarot vecāka mīlestību, līdzjūtību, uzmanību. Nekas nenotiek tāpat vien, vai lai kundzītei iedvesma atvērtos, vai lai atrādītu savu gramatikas prasmi (iespējams...


vispār rakstu lasīji? Melns uz balta rakstīts, ka autore meitu pie ģimenes ārsta bija aizvedusi, kā arīdzan kāds vieds viedoklis par šīm sāpēm tai ir bijis. Gadījumā neesi ģimenes ārsts, ka šo palaidi garām?

Atbildēt

Pats tādā krāsā!

16.04.2018. 12:27

»

Aktīvi idioti

mums ir daudz... Locītavas nav neatliekamā palīdzība. Un arī vecāki ir nelieši, jo tad jāsauc dienā, nevis naktī! Ātrā palīdzība ir paredzēta negadījumiem - avārijām, insultiem, infarktiem u.c. smagiem, pēkšņiem gadījumiem. Šis nu riktīgais ģimenes ārstu jautājums. Ir gadījumi, kad ātrie nepaspēj uz...


Raksta autore jau NMPD sauca tikai tādēļ, ka sāpes kļuva neciešamas. DOmā tas iekaisums tā vienā brīdī ir izjūtams kā nepanesams? Un pats varbūt esi nelietis, ja izlasot rakstu, kurā , cik var saprast esi pamanījis, ka māte ir bijusi pie ģimenes ārsta, bet , diemžēl saņēmusi neadekvātu ģimenes ārsta slēdzienu pie tā vaino bērna māti!!! Kā viņa līdz tam, kamēr Bērnu slimnīcā nebija veikti nepieciešamie izmeklējumi varēja pie tāda slēdziena nonākt? Daudzi, diemžēl, pilnīgi nepamatoti saviem ģimenes ārstiem uzticas.

Atbildēt

Līga ir dura

16.04.2018. 12:20

»

Līga

Ja vecāki būtu laicīgi griezušies pie ģimenes ārsta,tad laicīgi būtu atrasta vaina.Vecāki sava stulbuma un neizdarības dēļ vaino mediķus


rakstu vispār lasīji? melns uz balta rakstīts, ka raksta autore izklāstīja NMPD darbiniekiem cik vieda diagnoze bijusi no ģimenes ārsta! Tā vietā lai ģimenes ārsts aizsūtītu uz Bērnu slimnīcā pēcāk veiktajiem izmeklējumiem, šamā to noraksta uz "augšanas" blaknēm. Nu vienkārši sviests. Tādu ģimenes ārstu vajadzētu ar sūdainu mietu.

Atbildēt

Doktors Kas?

16.04.2018. 10:53

Diagnoze - reaktīvais artrīts (bez iemesla sāpes locītavās). Jāsūta jau laicīgi pie ģimenes ārsta.
Brīnos, ka NMPD to paši neiedomājās kā variantu un nepateica.

Atbildēt

laimis

16.04.2018. 10:07

Nu tad lai noformē nepamatotu izsaukumu vai maksas izsaukumu. Vienalga. Galvenais lai uzstāda sākotnējo diagnozi un atsaka hospitalizāciju rakstiski. Rakstsiki pacientam uz rokas. Un tad Jūs redzēsiet zilus brīnumus. Būs viss ko vēlaties. Bez makasas. Maģiski, bet fakts: rakstiska atteikuma sniegt pakalpojumu pieprasīšanas gadījumā situācija krasi mainās.

Atbildēt

Visa valsts ir izzagta un nolaista līdz kliņķim

16.04.2018. 07:34

Kur vien nepaskaties visur bēdu ieleja - VISUR.

Atbildēt

Tātad

16.04.2018. 07:21

»

švamme

Kāpēc cilvēki visā pasaulē spēj noteikt, kur ir tā robeža starp spēju pašam griezties stacionārā, vai medpunktā un pretējo - kad nepieciešamas nekavējošas darbības dzīvības saglabāšanai. Nevienā valstī nav dzirdēts par tāda tipa problēmu esamību, tikai post-sovietu telpā...


Tātad, tavuprāt cilvēkiem pienākas tikai maksāt valstij nodokļus, bet pretī kaut ko saņemt nepienākas??? Mums tikai pienākas vērot, kā mūsu mīļotā valdība par nodokļos iekasēto naudu uzdzīvo svaidot miljonus pa labi un kreisi? Vai veselības aprūpe nav viens no galvenajiem punktiem, kas valdībai par nodokļos nomaksāto naudu būtu tautai jānodrošina?! Iznāk, ka mēs nomaksājam nodokļus, bet pēc tam mums pašiem par visu ir jārūpējas un par visu jāmaksā. Tad priekš kam mums tie nodokļi jāmaksā? Lai uzturētu to milzīgo ierēdņu un politiķu baru, kas par savām lielajām algām nav visu šo gadu laikā nevienu nozari spējuši pienācīgi sakārtot? Šobrīd medicīna ir tā "nooptimizēta", ka cilvēkiem saņemt 21. gadsimtam atbilstošu medicīnisko palīdzību, sevišķi lauku rajonos ir neiespējami. Un cilvēki dakterējas kā nu kurš prot, bet tie, kuri neprot, vai kuriem nav naudiņas, vienkārši mirst. Un kad nu kāds uzdrošinās par to savu bēdīgo situāciju (pieredzi) publiski pastāstīt, uzrodas daži nelietīgi troļļi, kas komentāros viņu pašu pataisa par vainīgo. Kā šeit redzam, bez sirdsapziņas pārmetumiem bērna vecāki tiek nosaukti par neliešiem, kuri pienācīgi nerūpējas par savu bērnu un šie apvainojumi vēl tiek papildināti ar "gudriem" padomiem ko un kā būtu vajadzējis darīt.

Atbildēt

vietējā

16.04.2018. 01:32

Nezinu, kā ir attīstītajā pasaulē, bet LR vēl strādā padomju laika nerakstīties likumi: mediķu mafija savējos aizstāv līdz pēdējais asins lāsei. Konfliktā ar mediķiem pacientam nav cerību pierādīt savu taisnību. Kaut nomirsti dakteru acu priekšā,- pats vainīgs. Lai Dievs stāv klāt! Lai tikai nebūtu jāmeklē mediķu palīdzība! Palasiet ko tāda švamme raksta! Un tāda arī ir mūsu mediķu attieksme Protams, visiem vajag naudu, bet naudas arī pacientiem ir tik, cik ir.

Atbildēt

Amala Frolovs

15.04.2018. 22:48

»

nu nu

ar ko tad jābaro? Ar balandām


Jā, jā, balandas ir ļoti, ļoti vērtīhs augs. Diemžēl daudzi to nelieto pārtikā.

Atbildēt

Neatliekamā medicīniskā palīdzība

15.04.2018. 22:11

Reti kurš ir iedziļinājies, ka NMPD feldšeru secinājumi bija neadekvāti paši par sevi. Nu nebija tur jāiet pie psihoterapeita. Te nav stāsts par pamatotu vai nepamatotu izsaukumu, par to lēmumu tikai un vienīgi pieņem 112.

Atbildēt

pareizi

15.04.2018. 22:10

attīstītā sociālismā visi bija tumsoņas,un nezināja kas īsti ir attīstītais kapetālisms.

Atbildēt

jābaro

15.04.2018. 21:20

»

nu nu

ar ko tad jābaro? Ar balandām


ar amaliem un amalām

Atbildēt

Līga

15.04.2018. 20:19

Ja vecāki būtu laicīgi griezušies pie ģimenes ārsta,tad laicīgi būtu atrasta vaina.Vecāki sava stulbuma un neizdarības dēļ vaino mediķus!
Neatliekamai palīdzībai ir pilnīgi citi pienākumi,vai tiešām to grūti saprast!

Atbildēt

švamme

15.04.2018. 20:13

Man šķiet, ka vislielākās domstarpības ir tāpēc ka NMPD palīdzība tiek sniegta BEZ MAKSAS. 56 naudiņas nav ne tuvu pašizmaksai. Un naudas neesamība neattaisno stulbumu. Varat iedomāties piemēram, ka bomžs (arī nav naudiņas) ASV iedomātos izsaukt Ambulanci, jo nevarējis saprast vai klepus ir veselību un dzīvību apdraudošs, vai tā nieze starp kāju pirkstiem nav zīme par draudošu infarktu???

Atbildēt

švamme

15.04.2018. 20:01

»

Jā, bet

Un kā cilvēks lai nosaka kad ir vai nav draudi viņa dzīvībai? Reibst, sāp galva, nelaba dūša - vai tie ir draudi viņa dzīvībai? Sāpes labajā sānā, neliela temperatūra, neliels nelabums - vai tie ir draudi viņa dzīvībai? Asas sāpes krūtīs, paātrināts, nevienmērīgs pulss - vai tie ir draudi viņa dzīvībai...


Kāpēc cilvēki visā pasaulē spēj noteikt, kur ir tā robeža starp spēju pašam griezties stacionārā, vai medpunktā un pretējo - kad nepieciešamas nekavējošas darbības dzīvības saglabāšanai. Nevienā valstī nav dzirdēts par tāda tipa problēmu esamību, tikai post-sovietu telpā.
Secinājums: man pienākas, bet viņiem ir pienākums - ir komunistu ievazājums, un progresīvi cilvēki jau laikus ir spējuši no tāda uzstādījuma atbrīvoties. Tie, kas nav spējuši, joprojām domās ir "attīstītā sociālisma" stadijā, un nekas vairs nespēs mainīt tādus cilvēkus. Civilizācija tāpat kā intelekts vai nu ir vai nav, tur nav vidusstāvoklis.

Atbildēt

Aktīvi idioti

15.04.2018. 19:39

»

Jā, bet

Un kā cilvēks lai nosaka kad ir vai nav draudi viņa dzīvībai? Reibst, sāp galva, nelaba dūša - vai tie ir draudi viņa dzīvībai? Sāpes labajā sānā, neliela temperatūra, neliels nelabums - vai tie ir draudi viņa dzīvībai? Asas sāpes krūtīs, paātrināts, nevienmērīgs pulss - vai tie ir draudi viņa dzīvībai...


mums ir daudz... Locītavas nav neatliekamā palīdzība. Un arī vecāki ir nelieši, jo tad jāsauc dienā, nevis naktī! Ātrā palīdzība ir paredzēta negadījumiem - avārijām, insultiem, infarktiem u.c. smagiem, pēkšņiem gadījumiem. Šis nu riktīgais ģimenes ārstu jautājums. Ir gadījumi, kad ātrie nepaspēj uz nopietniem izsaukumiem dēļ tādiem ākstiem un cilvēki mirst! Ja ģimenes ārsts kļūdījies, tad arī par to jāsūdzas, nevis par ātrajiem.

Atbildēt

Jā, bet

15.04.2018. 19:23

»

IT

Ļoti pareizi, jo citādāk vecāku un ģim. ārstu neizdarību ļoti bieži (īpaši naksts stundās) noveļ uz NMPD pleciem un pēc tam vēl ceļ pretenzijas...


Un kā cilvēks lai nosaka kad ir vai nav draudi viņa dzīvībai? Reibst, sāp galva, nelaba dūša - vai tie ir draudi viņa dzīvībai? Sāpes labajā sānā, neliela temperatūra, neliels nelabums - vai tie ir draudi viņa dzīvībai? Asas sāpes krūtīs, paātrināts, nevienmērīgs pulss - vai tie ir draudi viņa dzīvībai? Varbūt ka visi šie slimnieki var iedzert kādu tējiņu un pagaidīt līdz ģimenes ārsta pieņemšanai? It sevišķi, ja viņiem nav to 56 eiro. Baigais gudrinieks tu esi! Tev laikam liekas, ka visi Latvijas iedzīvotāji ir studējuši medicīnu, visi var adekvāti novērtēt savu vai sava bērna veselības stāvokli un izspriest kā pareizi rīkoties, lai neradītu savai mīļotajai valstij un tās veselības aprūpei nevajadzīgu apgrūtinājumu.
Tavai zināšanai, neviens te sava prieka pēc neveļ uz NMPD pleciem kaut kādas neizdarības, pat, ja tādas ir bijušas. Cilvēki ir nonākuši nelaimē (kaut vai arī neizdarību dēļ) un meklē palīdzību. NOvērtēt situāciju un sniegt viņiem palīdzību ir NMPD pienākums. Citādi tāda NMPD pastāvēšanai vispār nav jēgas. Nevajag censties vainu par nabadzībā iedzīto un dezorganizēto veselības aprūpi uzvelt slimniekiem!

Atbildēt

švamme

15.04.2018. 19:20

»

Amala Frolovs

Un ja vēl piedevām bērnu baro ar dzīvnieku līķiem un piena produktiem,taf nav ko brīnīties par visādām dīvainām novirzēm no veselības


Labprātīga atteikšanās no barības, ko cilvēce lietojusi uzturā gadu tūkstošus ir tieši Jūsu pieminētā "dīvainā novirze no veselības", lai neteiktu vairāk. VISI vegāni ir ar putniem, bez izņēmumiem, un līdz ar putniem, visādas "putnu" slimības...

Atbildēt

IT

15.04.2018. 18:14

»

Ko cepaties!

Drīz maksāsiet visi bez izņēmuma 56 euro par NMPD izsaukumu,kā informēja NMPD direktore tiešajā ēterā Baltcom radio


Ļoti pareizi, jo citādāk vecāku un ģim. ārstu neizdarību ļoti bieži (īpaši naksts stundās) noveļ uz NMPD pleciem un pēc tam vēl ceļ pretenzijas...
Tautai vajadzētu saprast, ka NMPD ir NEATLIEKAMĀ MEDICĪNISKĀ PALĪDZĪBA - tas ir tad, kad draud briesmas dzīvībai - pārējā laikā cilvēkam ir pašam jārūpējas par savu veselību............

Atbildēt

Vietējais

15.04.2018. 17:51

Jālūdz tikai Dievs, lai nav jāmeklē mediķu, it īpaši slimnīcu pakalpojumi, vecumā pēc 70 gadiem.
Tad cerēt, ka iznāksi no turienes uz savām kājām, ir šobrīd mazliet utopiski.
Varētu jau nosaukt kādas slimnīcas no kurām īpaši jāizvairās, bet to citreiz...

Atbildēt

Ko cepaties!

15.04.2018. 17:42

Drīz maksāsiet visi bez izņēmuma 56 euro par NMPD izsaukumu,kā informēja NMPD direktore tiešajā ēterā Baltcom radio!

Atbildēt

zaļais

15.04.2018. 17:38

»

Amala Frolovs

Un ja vēl piedevām bērnu baro ar dzīvnieku līķiem un piena produktiem,taf nav ko brīnīties par visādām dīvainām novirzēm no veselības


Un ja vēl vegāns apēd dzīvnieku barību un pakļauj sadistiskām mokām zaļos augus , apēdot tos dzīvus.Arī augiem ir dzīvība un saprāts.
Gēte , Hauška , Štainers jau labi sen par to rakstīja.

Atbildēt

švamme

15.04.2018. 17:02

Tādi dziļi paslēpti iekaisumi bieži ir bērniem ar emocionāli vardarbīgiem vecākiem. Bērna organisms ģenerē slēptu problēmu, zemapziņā cenšoties iekarot vecāka mīlestību, līdzjūtību, uzmanību. Nekas nenotiek tāpat vien, vai lai kundzītei iedvesma atvērtos, vai lai atrādītu savu gramatikas prasmi (iespējams, bijušas problēmas, grafomānija liecina). ..Un ir arī pretējas situācijas, kad bērni simulē visu iespējamo, tikai lai "māmiņa" pievērstu uzmanību un novērtētu bērna "vienreizējību".
Jebkurā gad. piecu minūšu apskatē tur NAV atšķirību. Bet kāpēc (ja jau māmiņa bija tik pārciecināta par nopietnību) nedēļu atpakaļ neveda pie ģimenes ārsta ???
Kad Lartvijā būs jāmaksā par pakalpojumu tā ĪSTO cenu, tad nevarēs viss atļauties saukt un pēc tam zākāt [es reiz samaksāju 800 $ tikai par transportu uz uzņemšanu - apm. 20 km attālu}. Ar tādām lietām, kā sāpoši locekļi, civilizētās valstīs cilvēki brauc uz slimnīcu paši (ja uzskata par nepieciešamu). Jo apskate, iztauste un jautājumi te neatklās problēmu, nedz arī tas ir dzīvības glābšanas gadījums.

Atbildēt

kurts

15.04.2018. 16:49

Atkal parādas ģimenes ārstu nevarība,negribēšana vai arī vadīšanas no vadības politiskās gribas.Nav taču liels noslēpums ka labējie politiķi ir sociālās nevienlīdzības radītāji un uzraudzītāji,tātad visur priekšrocības tiek dotas sociālajai virsbūvei,kuras apkalpošanai un atalgošanai arī tiek novirzīti milzu līdzēkļi un uzmanība.Tas pats notiek arī veselības aprūpē.Tādēļ vienmēr ir svarīgi zināt no kādas sociālās vides tiek doti trauksmes signāli,jo no savas pieredzes varu teikt ka neskatoties uz nodokļu maksājumiem,lielā darba stāža,jūtos šajā sistēmā kā augonis uz pakaļas,no kura cenšās tikt vaļā arī ar veselības aprūpes sistēmas palīdzību,rupji pārkāpjot visas ārstnieciskās morāles un ētikas normas.

Atbildēt

Vo

15.04.2018. 16:40

Kā maksā, tā strādā!
Ko tad jūs iedomājaties, par apkopējas algu saņemt ārsta pakalpojumus?!
Kad beidzot vidējam medicīnas personālam (ārsta palīgiem, māsām) būs normāla darba samaksa?

Atbildēt

Regīna

15.04.2018. 15:05

Nav jau ko ĀP nosodīt,jo domāju,ka viņu praksē tādi gadījumi,kad mazam bērnam sāp kājas bez redzama iemesla nekad nav gadījies sastapties,tā varētu saprast sāp kājas pieaugušam,vai vecam,bet ne jau bērnam.Taču pareizi darīja,kad aizveda uz stacionāru,tur vismaz dežūrā ir vairāki speciālisti,kas kopā ir spējīgi izlemt par rīcībuesošajā situācijā.

Atbildēt

Troļļu ganss

15.04.2018. 15:04

pofig.

Atbildēt

Robis

15.04.2018. 15:00

Nu gan dod vaļā! Mediķi vainīgi, ka vecāki neseko līdzi bērna veselībai. Paši novelk pāris nedēļas, bet mediķi vainīgi! Bērns lūdzas, lai izsauc MNP, jo laikam nav cerību ka vēcāki palīdzēs ?

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: