Menu
Pilnā versija
Foto

Par okupācijas neatzīšanu Satversmē

Egils Levits, ES tiesas tiesnesis · 26.03.2018. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Asiirietis

14.04.2018. 19:27

Nu tik daudz taču saprātīgiem cilvēkiem vajadzētu apjēgt, ka lai kā pārkrāsotos vienalga tapsiet sodīti. Tas nenozīmē tūlītēju cietuma kameru, bet jo ļaunāk tiem, kuri izmantojot kompartijas saites, turpināja kremļa iesākto pēc 91.gada un noveda Latviju tur kur esam. Bez nelikumīgi atstāto kolonistu atbalsta tas nebūtu iespējams. Vēl jāņem vērā, cik patriotu tika noslepkavots, kuri stājās ceļā šiem alkatīgajiem un varas kārajiem izdzimumiem.

Atbildēt

Jānis

05.04.2018. 14:32

Vai teksta autors tur par idiotiem tos 95%?
1991. gadā Komunistiskās partijas biedru skaits visā PSRS bija 16.5 miljoni, kas sastādija 5% no PSRS iedzīvotāju skaita (293 miljoni).
Dīvaini, vai nē? Pēc autora loģikas var secināt, ka paši okupanti bija saglabājuši distanci pret okupantu varu. Nu tīrs idiots.
Lēta propaganda.

Atbildēt

Pret okupāciju

02.04.2018. 10:18

Portāla delfi darbinieki nepieņem komentārus kuri varētu aizvainot putinticīgo jūtas.Seko līdz jau rakstīšanas procesā.
Variet joka pēc izmēģināt. uzrakstiet Putins labs.Komentārs ievietosies.Uzrakstiet Putins slikts.Komentāru neievietos.

Atbildēt

Uldis

31.03.2018. 21:44

»

Antons Mikoss

Vēsture mums ir jāzina un jāizvērtē, lai mēs varētu labāk izprast mūsu valsti


Nesliktāk pat Vienotības un SC izvēlēto Putina favorītu, krievu militārista atvasi, Vējoni.

Atbildēt

kļimoviča aita

30.03.2018. 02:56

Egīl Levit,

vai tu pats biji komūnists?

Un kas esi tagad? Kādā krāsā cilvēciņam jāiekrāsojas, lai ieštrīķerētos par "ES tiesas tiesnesi"?

Atbildēt

rīdzinieks

29.03.2018. 17:41

»

Ir meli un statistika

Neticu - "Taču starp latviešiem tikai 5% bija Komunistiskās partijas biedri. Tas nozīmē, ka 95% latviešu bija saglabājuši savu distanci pret okupantu varu...


Meli ir tavi apgalvojumi.
Man, piemēram, neviens rads nebija komunists, es arī ne; skolā komuniste bija tikai direktore, nezināju nevienu pārdevēju komunistu, kur nu vēl frizieri.
Bez tam, ja esi tāds nejēga, ka nesaproti pat to, kas ir STATISTIKA, tad vismaz publiski neblamējies.

Atbildēt

Antons Mikoss

28.03.2018. 23:36

Vēsture mums ir jāzina un jāizvērtē, lai mēs varētu labāk izprast mūsu valsti, .....
Tad nu vērtēju. Autors ir personīgi atbildīgs par krievu armijas virsnieku piesaisti Latvijai. Uz liguma ir E.Levita paraksts.
NA vēlas E.Levitu par Prezidentu!

Atbildēt

kurmis

28.03.2018. 15:48

»

Edge

Par kādu tādu "neatkarību" iet runa globalizācijas laikos? Tāds process iepriekš cilvēces vēsturē nav bijis, tāpēc nav brīnums, ka pēc uzvaras 1990.g.18.marta brīvajās vēlēšanās (kāda okupācija-?) pie varas nāca nomenklatūras 2. ešelona pārstāvji (sk. Godmaņa, Kinnas, Kalnietes u.c. biogrāfijas...


Kādas brīvās vēlēšanas okupācijas karaspēka,VDK,LKP valdījumā?Kas ir tie krokadīlu asaru lējēji komunistiskā terora atceres dienās?Vai tie tik nav ekskomunisti u.c.terora izpildītāju domu biedri?Arī latviešiem,kaut padlatviešiem,vajadzētu būt ļoti skarbiem okupācijas un un to seku vērtējumos,nevis ieņemt gļotainu bezmugurkaulaino poziciju,kaut tā pie mums ir ļoti labi apmaksata un populāra pozicija,kura ir novedusi pie masveida nabadzības un bēgšanu uz citu rokām izveidotām labklājības un sociālā saprāta zemēm.Mūsu zemē komunistu terora sistēmas nomaiņa uz vēl sliktāko labējā terora sistēmu ir ceļš uz nekurieni.

Atbildēt

Edge

28.03.2018. 00:43

»

kurmis

Nekur pasaulē atgūstot neatkarību pie varas nepaliek okupantu administrācija.Tas ir noticis tikai visatklātāk tikai pie mums.Atklāti un prettiesiski cenšās slēpt okupantu slepenos politaģentus izdomajot visglupākos argumentus.Ja cilvēks ir rakstījis slepenas atskaites okupantu drošības iestādēm,tad ...


Par kādu tādu "neatkarību" iet runa globalizācijas laikos? Tāds process iepriekš cilvēces vēsturē nav bijis, tāpēc nav brīnums, ka pēc uzvaras 1990.g.18.marta brīvajās vēlēšanās (kāda okupācija-?) pie varas nāca nomenklatūras 2. ešelona pārstāvji (sk. Godmaņa, Kinnas, Kalnietes u.c. biogrāfijas).
Daudzi bijušie tagad godīgi par neatkarību izsakās:"Piederu tiem, kas uzskata — Latvija mūsdienu pasaulē nespētu eksistēt kā atsevišķa vienība." Georgs Andrejevs:Ar lāča ausīm Eiropas cepurē (providus.lv)

Atbildēt

kurmis

27.03.2018. 21:15

»

Edge

Īvāns: Kamēr čekas maisi ir slepeni, tikmēr čeka aizvien dzīvo. (lsm.lv...


Nekur pasaulē atgūstot neatkarību pie varas nepaliek okupantu administrācija.Tas ir noticis tikai visatklātāk tikai pie mums.Atklāti un prettiesiski cenšās slēpt okupantu slepenos politaģentus izdomajot visglupākos argumentus.Ja cilvēks ir rakstījis slepenas atskaites okupantu drošības iestādēm,tad viņš ir bijis čekas aģents,neatkarīgi no ziņojumu satura un viņam nav morālas tiesības pretendēt uz godīga pilsoņa titulu bez soda izciešanas procedūras un visi viņa brīvprātīgie advokāti ir okupācijas un to seku atmazgātāji ir pelnījuši kriminālvajāšanu.

Atbildēt

derdz

27.03.2018. 20:22

Kā Egils Levits izskaidros kāpēc vairākas valstis ir veidotas uz vairāku tautu etnisko sastāvu un vēl joprojām sastāv no vairākiem etnosu grupām, gan kāpēc nevar būt tā, ka katrai tautai - etniskai grupai sava valsts un valoda, telpa. Atbilstoši demokrātiskām vērtībām!!!

Atbildēt

derdz

27.03.2018. 20:18

Vai starp tiem 95 % latviešiem nebija daļa zagļu, piemēram, kuri 70, 80 gados, sabūvēja sev privātās mājas, pa ķieģelītim ķieģelītim stiepa

Atbildēt

janis

27.03.2018. 19:22

»


Tautas identiāte,kā visām eiropeīdu tautām,ir ļoti mainījusies,pateicoties kunga koļegām no Frankfurtes Skolas.

Atbildēt

naivais

27.03.2018. 19:16

»


Saprotu,draugs,kā ir,kad gan gribas,gan duras.

Atbildēt

arī levits

27.03.2018. 19:10

Neapskaužu kolēģi grūtā okupācijas seku legalizācijas darbā,bet,varbūt,ar prieku darītā.

Atbildēt

patriots

27.03.2018. 17:16

Jā, Levit, vismaz tagad esam laimīgi un brīvi, beidzot esam pat sākuši slēgt ciet okupantu sabūvētās skolas un slimnīcas, paldies Dievam!!

Atbildēt

Imants Sudmalis

27.03.2018. 16:02

Nuuuu, vajag taču par visu vēsturi runāt!
"Svešu varu okupāciju neatzina", sakāt?
Dīvaini, bet tikko parādījās iespēja pašiem piedalīties citu valstu okupācijā (Irākā un Afganistāna), tā pat okupācijā daudzcietušajai tautai neviens no valdošajiem pajautāt laiku neatrada. Aulēkšiem aizskrēja. Vai pēc tā kādam šeit vēl ir morālas tiesības par kādu pagājušo laiku netaisnību gausties?

Atbildēt

Maldis Skreija

27.03.2018. 15:52

Latvija ir demokrātiska, tiesiska, sociāli atbildīga, latviski nacionāla valsts.

Meli Nr. 1 rakstā.

Atbildēt

Edge

27.03.2018. 14:16

»

:):):):)

Tātad kaut kādu iemeslu dēļ tie 5% koncentrējās un pulcējās vienkopus - kauns bija?!? Manā skolā komuniste bija tikai direktore, neviena skolotāja un neviena klasesbiedra vecāki. 95% tikmēr dzīvoja paši savu dzīvi


Nopietna iemesla dēļ šodienas Latvijā, kura Levitprāt ir "brīva, neatkarīga, demokrātiska, nacionāla" visās n-tajās partijā nemaz 5% neapvienojas. Skat', kādi pētījumu kompānijas SKDS dati:...Ministru kabinets (mīnus 42,0%), Saeima (mīnus 54,6%) un politiskās partijas (mīnus 68,1%) viscaur pēdējās vietās." Partijām – viennozīmīgs cilvēku fui! (nra.lv)

Atbildēt

Edge

27.03.2018. 14:10

Īvāns: Kamēr čekas maisi ir slepeni, tikmēr čeka aizvien dzīvo. (lsm.lv)

Vai šī raksta autors nav tas pats E.Levits, kurš 90. gadu sākumā prihvatizācijai un denacionalizācijai ievilka LV politikā čekas kuratorus cekistus?
"1993.g. 13.februārī slepenā konsultatīvā apspriedē viesnīcā "Jūrmala" tika panākta vienošanās par priekšvēlēšanu bloka - savienības "Latvijas ceļš" (LC) izveidošanu [1]. Tika panākta vienošanās starp komunistiem - "kažokapmetējiem" un Pasaules brīvo latviešu apvienības (PBLA) vadību. Kā atceras Māris Gailis: "Aktīvs bija Egils Levits, kurš faktiski arī bija saite starp šejieniešiem un trimdiniekiem. Meierovics pat izteicās, ka, ja piedalīsies Egils, tad viņš arī ies." Andris Pauls-Pāvuls: Šī diena Latvijas vēsturē. (delfi.lv)

Atbildēt

Arturs Nagliņš

27.03.2018. 12:59

Vislielāko stresu izraisa salīdzinājumi. Ja šodienas latviešu dzīvi salīdzina ar citu tautu un tajā skaitā vistuvāko kaimiņu tautu dzīvi, tad sākas stress. Salīdzinājumi izraisa stresu, jo salīdzinājumi nav izdevīgi latviešiem. Taču salīdzinājumi izraisa ne tikai stresu, bet arī mazvērtības kompleksu. Ja nebūtu iespējams salīdzināt, tad mūsu dzīve liktos laba un to nekas neapēnotu. Tiklīdz sākam savu dzīvi salīdzināt ar citu tautu dzīvi, tūlīt rodas sarūgtinājumi, neapmierinātība, vainīgā meklēšana u.tml. Salīdzinājumos dominē kritēriju identiskums. Mēs sev un citiem piemērojam vienus un tos pašus kritērijus. Bet tas neko labu mums nedod. Kritēriju identiskums mums nav izdevīgs, jo tas atklāj mūsu nevērtību, nepilnību, atpalicību, nekompetenci, amoralitāti, bezsaimnieciskumu, intelektuālo pliekanību utt. Faktiski no salīdzinājumu stresa ir iespējams izvairīties. Turklāt eksistē teorija par salīdzinājumu nepamatotību. Tautu un to kultūras salīdzinājumi ir neproduktīva un nekorekta darbība. Protams, runa ir par kultūru relatīvisma teoriju, kas mums var būt sava veida morālais atbalsts un arguments mūsu kultūras vērtībai, kas salīdzinājumos ar citām kultūrām momentā izplēn. Saskaņā ar kultūru relatīvisma teoriju katra kultūra ir noteikta vērtība, noteikts ūnikums. Kultūru relatīvisma teorija neatzīst kultūru salīdzinājumus, jo kultūras nevar salīdzināt tāpēc, ka katra no tām ir oriģināls veidojums. Vērtējoši salīdzināt oriģinālos veidojumus ir liela bezjēdzība un pat savā ziņā amorāla darbība. Kultūru relatīvisma teorija var likvidēt salīdzinājumu stresu un mazvērtības kompleksu. Tas tā reāli notiktu, ja kultūru salīdzinājums nebūtu sava veida cilvēcisks instinkts. Cilvēkam neizdosies ierobežot instinktu sevi vērtējoši salīdzināt ar citiem cilvēkiem. Tāpat neizdosies ierobežot salīdzinājumu apjomu. Piemēram, sākot ar etniskās identitātes īpašību salīdzināšanu un beidzot ar tautas dzīves prakses salīdzināšanu.

Atbildēt

starpcitu

27.03.2018. 12:54

»

!!!

Ja nu kāds ir rafinēts nelietis un krievijas aģents, tad tas caur caurēm esat Jūs, Artūr Priedīti


Es gan teiktu ka Priedītis ir Levita tautietis un cionistu aģents.

Atbildēt

:):):):)

27.03.2018. 12:53

»

Ir meli un statistika

Neticu - "Taču starp latviešiem tikai 5% bija Komunistiskās partijas biedri. Tas nozīmē, ka 95% latviešu bija saglabājuši savu distanci pret okupantu varu...


Tātad kaut kādu iemeslu dēļ tie 5% koncentrējās un pulcējās vienkopus - kauns bija?!? Manā skolā komuniste bija tikai direktore, neviena skolotāja un neviena klasesbiedra vecāki. 95% tikmēr dzīvoja paši savu dzīvi!

Atbildēt

!!!

27.03.2018. 12:51

Ja nu kāds ir rafinēts nelietis un krievijas aģents, tad tas caur caurēm esat Jūs, Artūr Priedīti!

Atbildēt

Eģīlam Levitam

27.03.2018. 11:58

Viss teiktais, ja neņem vērā, kas sagrāba varu, kā to nelietīgi izmantoja un izmanto joprojām, ir pareizi.
Lasu frāzes:
„… Latvija ir demokrātiska, tiesiska, sociāli atbildīga, latviski nacionāla valsts … Egīl, Latvija ir demokrātija tikai tiem, kuri ir pie varas un pie naudas. Citādi tautai nav ne TV, ne laikrakstu, ne žurnālu, nac savas balss un ietekmes, vēlēšanās tiek apkrāpti ar netaisnīgu vēlēšanu likumu un uzpirkto propogandu.

"1990.gada 4.maijā atjaunojot valstisko neatkarību uz valsts nepārtrauktības pamata …"- tā ir puspatiesība. Vairākums Brīvās Latvijas likumu, kuri ir izcili pareizi tiek ignorēti un piesmietui ar jauniem izņēmumiem un pieņēmumiem.

"Samērā drošs radītājs, ka cilvēks – vismaz uz ārpusi – ir demonstrējis savu pāriešanu okupantu pusē, ir iestāšanās Komunistiskajā partijā ..."- nē, levit, tas nav rādītājs. Lietuvā notika otrādi - tur Lietuvas KP paturēja varu, noteica politiku, bet latvieši ar "ignoranci" padevās, lai viņu politiku nosaka okupanti. Tur tā starpība - Lietuvā iepludināto civilokupantu bija ap 10 -13 % , Ltvijā ap 40 %.

"... Taču starp latviešiem tikai 5% bija Komunistiskās partijas biedri. Tas nozīmē, ka 95% latviešu bija saglabājuši savu distanci pret okupantu varu. Šim lielum lielajam vairākumam morālais kompass darbojās … - diemžēl, tas nav rādītājs, kā jau teicu par Lietuvu, kur 90% lietuviešu tieši nesadarbojās un saglabāja savas tautas vairākumu.
"...Satversmes Ievads uzliek sabiedrībai morālu pienākumu, godināt savus brīvības cīnītājus, pieminēt svešo varu upurus, un nosodīt totalitāros režīmus un to noziegumus …“- tā Egīlam ir pilnīga taisnība.

Paldies Egīlam Levitam, ka viņš ir ar Latviju, ar tautu un piedalās tās attīstībai un veidošanai.

Vēl piebilde - Egīl, Latvijā 1990.gadā varu sagrāba okupācijas laika nomenklatūra un čekistu stukači un taisīja sev likumus pēc principa; ķeriet zagļus, mēs paši zagļi. Un viņi nodarbojās ar Latvijas šķelšanau, graušanu un izlaupīšanu, neievērojot vēsturisko taisnību, atjaunot visas zaudētā īpašuma tiesības un atņemt visas iegūtās tiesības - bija totāla netaisnība.

Atbildēt

Edge

27.03.2018. 11:55

»


Protams, ka ir tikai viena okupācija:
"Pirms desmit gadiem Latvijā bija 7724 ciemi, pirms pieciem gadiem – 7006 ciemi, bet šobrīd 6319 ciemi. Daļa no ciemiem ir izmirusi, svētdien vēstīja raidījums „LNT Ziņu TOP 10"."

Atbildēt

Edge

27.03.2018. 11:52

Vēstures process turpinās, tāpēc aizvien skaļāk leviti&Co. cīnās ar vakardienas okupāciju: Sākot ar neatkarības atjaunošanu 1991. gadā Latvijas iedzīvotāju skaits katru gadu samazinās par 23 tūkstošiem cilvēku, radio „Baltkom” ēterā paudis Latvijas Universitātes profesors, demogrāfs Pēteris Zvidriņš.

Atbildēt

A. P. - tu pats 100 x nelietis

27.03.2018. 11:41

»


Kā tev nav kauna nodarboties ar Latvijas personību nomelnošanau un apmētāšanu ar dubļiem?
Krievijas impērijas divkārša Latvijas okupācija un masu slepkavības, represijas, lopu vagoni - tā tev nav okupācija. Latvieši neko nevarēja izlemt, viņiem bija jādzīvo un jālokās, pretējā gadījumā upuru skaits būtu dubultojies. Cik kurā reizē pareizi kurš rīkojās, to neiespējami izsvērt.

Kad krievu nezvērs slepkavoja tavus radus, draugus un paziņas - bija jāmeklē cits nezvērs, kurš atriebtu masu slepkavības un latvietis pievienojās slepkavam Hitleram, viņa armijai. Tās ir manas tiesības izvēlēties aizstāvību pret okupoantiem - "atbrīvotājiem".

Atbildēt

Žulis

27.03.2018. 10:56

»


"AP" protams "neko nav dzirdējis" par Baigo gadu un tā upuriem. Viņaprāt, ar "latviešu masu atbalstu, sirdīm un rokām" tas viss te notika. Un slepkavota tika nevis latviešu tautas inteliģence, bet gan kaut kādi marsieši, kuri te bija toreiz Latvijā ieklīduši. Vēl kuriozāks ir tas viņa apgalvojums, ka tas, kas notika 1940. gadā neatbilst okupācijas kritērijiem, bet Hitlera iebrukums Latvijā atbilst.
Kā tas ir vispārzināms, tad nacistiskā Vācija nepieteica karu ne PSRS, ne Latvijas PSR. Un arī tas, ka starp PSRS un Vāciju pirms iebrukuma pastāvēja militāra sadarbība ir vispārzināms fakts. Savukārt, ja Vācija visās savās okupētajās teritorijās,t.sk. Latvijā, kā to te apgalvo "AP",nepielaistu pie varas okupētās teritorijas iedzīvotājus, Vācijai vienkārši pietrūktu cilvēku resursu lai sagrābtās teritorijas pārvaldītu un vēl ar dzīvo spēku nodrošinātu armiju. Vācija, pēc sava iebrukuma Latvijā vietējo varu nodeva okupētās valsts iedzīvotājiem tieši tik pat, cik padomju vara pēc sava iebrukuma - ne vairāk un ne mazāk. Tā, ka atliek tikai divi varianti - vai nu atzīt gan padomju, gan fašistiskās Vācijas veikto Latvijas okupāciju, vai izlikties, ka Latvija vispār nekad nav bijusi okupēta. Savukārt, kā pierādījumu tam, ka latvieši paši jau pirms 1940.gada gatavoja pievienošanos PSRS minēt komunistu spiegu aģentūras darbību Latvijā ir vienkārši smieklīgi. Arī hitleriskajai Vācijai Latvijā bija sava aģentūra. Tik pat labi, parakņājoties arhīvos, mēs varam atrast "pierādījumus" tam, ka latvieši jau pirms Vācijas iebrukuma gatavoja Latvijas pievienošanu Vācijai.
Nožēlojams demagogs tu esi "AP"!

Atbildēt

Vairāk nekā morāls pienākums

27.03.2018. 10:18

Viss it kā pareizi, bet izlaista būtiska sadaļa - valsts uzdevums ir atjaunot vēsturisko taisnīgumu un nodot tiesas varai varmākas, kas režīma vārdā veica noziegumu pret Latvijas valsti un tās iedzīvotājiem.

Atbildēt

Vai kāds nevarētu par samaksu

27.03.2018. 09:57

salauzt rokas degenerātam A. Priedītim, lai te vairs nepiesārņo Pietiek slejas un komentārus nepietaisa ar lamāšanos?

Atbildēt

Drusku padomāju

27.03.2018. 09:41

Vai Kemerovā nevarēja būt kādi meisi ar putina rjazaņas cukuru? Mūsu kaimiņš ir ļoti ļauns.Viņu kalpi pie mums arī var izdarīt kādus ļaunus darbus.

Atbildēt

Pilsonis

27.03.2018. 08:43

»


Tieši tā. Neatkarīgā valstī latviešu tauta paluktu. Okupētā valstī latviešu tauta izmirst.
Ne velti šo meli virzīja kangaru banda NA. Kangari nekad nevirītu Latvijas patriotu, valstvīru.

Atbildēt

cik dīvaini...

27.03.2018. 08:39

»

Ir meli un statistika

Neticu - "Taču starp latviešiem tikai 5% bija Komunistiskās partijas biedri. Tas nozīmē, ka 95% latviešu bija saglabājuši savu distanci pret okupantu varu...


Man tieši otrādi.Ne senči,ne neskaitāmie radi,ne skolā,izņemot direktori,neviens nebija komunists.Nemaz nerunājot par pārdevējām un frizierēm.Levitam ir absolūta taisnība par tiem 5%

Atbildēt

atbilde

27.03.2018. 08:13

»

jautaajums

Kāpēc jēdziens tauta tiek aizstāts ar nāciju


Par nāciju sauc tautu, kurai ir sava valsts. Latviešiem šodien nav savas valsts, tādēļ latviešu tautu saukt par latviešu nāciju mūsdienu apstākļos ir maldinoši. Latviešu tauta bijā nācija līdz brīdim kad padomju vara okupēja Latviju.

Atbildēt

XXI gadsimta krievs

27.03.2018. 07:59

"Atjaunotā Latvijas valsts balstās uz Konstantīnu Čaksti, Gunāru Astru, Knutu Skujenieku, Lidiju Lasmani-Doroņinu." Egils Levits
---------------------------------
Atjaunotā Latvijas valsts balstās uz Gunāra Astratjeva bendi, asiņājnu čekistu Voldemāru Fridrihu Gothardu. Tas ir dokumentāli pieradīts.

Atbildēt

jautaajums

27.03.2018. 07:52

Kāpēc jēdziens tauta tiek aizstāts ar nāciju?
Ir latviešu tauta , bet kas ir latviešu nācija un ko tā ziemā ēd?

Atbildēt

Žulis

27.03.2018. 07:42

"Latvija ir demokrātiska, tiesiska, sociāli atbildīga, latviski nacionāla valsts."
Kādreiz tā bija. Šī valsts PSRS okupācijas rezultātā tika iznīcināta un nav atjaunota vēl līdz šai dienai (Deokupācijas un dekolonizācijas procedūra šeit nav notikusi).
Arī virs lopkautuves var uzlikt uzrakstu "Kultūras ministrija" un sacerēt rakstu par to, cik svarīgas un nozīmīgas ir kultūras vērtības, kā tās vajag aizstāvēt, kopt un saudzēt.
Tikai lopkautuve nez vai ar to nodarbosies. Tāpēc, lai cilvēki netiktu maldināti, daudz vērtīgāk būtu uzrakstīt kādu rakstiņu par to, kas reāli notiek lopkautuvē un cik ļoti šeit notiekošais atšķiras no tā uzraksta virs lopkautuves durvīm.

Atbildēt

Fēlis

27.03.2018. 07:17

»

Ir meli un statistika

Neticu - "Taču starp latviešiem tikai 5% bija Komunistiskās partijas biedri. Tas nozīmē, ka 95% latviešu bija saglabājuši savu distanci pret okupantu varu...


Kādā rezervācijā tad tu esi dzīvojis? Nepazinu nevienu cilvēku, kurš komuņagas uztvertu nopietni un tas bija Latgales mazpilsētā.

Atbildēt

Fēlis

27.03.2018. 07:14

»


Da pakaries tu vienreiz, samazgu lējēj!

Atbildēt

Puspatiesības

27.03.2018. 01:38

Skaisti teikumi aiz kuriem paslēptas bailes. Bailes runāt atklāti par 80.to gadu notikumiem. Tieši tad tiek ielikti pamati patreizējai situācijai Latvijā. Visi, kuri būtu varējuši veidot godīgāku un taisnīgāku Latviju sekmīgi tika neitralizēti. Un pie varas palika tie paši kas toreiz.
Un kurš būs pirmais rakstītājs par to. Vismaz šobrīd tāda "Lāčplēša" Latvijā nav. Ir tikai Melnie bruņinieki.

Atbildēt

opā

27.03.2018. 00:21

»

Ir meli un statistika

Neticu - "Taču starp latviešiem tikai 5% bija Komunistiskās partijas biedri. Tas nozīmē, ka 95% latviešu bija saglabājuši savu distanci pret okupantu varu...


Tu varbūt partijas rajonā dzīvoji, ka senči komunisti bija. Nē, lielākajā daļā Latvijas komunisti nebija ne frizieres, ne pārdevējs un pat ne visi kolhoza priekšsēdētāji. Komunistu partijā bija ļoti neliela daļa cilvēku. To stāstu, ka visi partijnieki stāsta bijušie komunisti lai sevi attaisnotu. Es jau neko, visi tā darīja. Nē visi nedarīja, absolūtais vairums nedarīja. 95%? Diezgan reāls cipars iespējams pat lielāks.

Atbildēt

gunča

26.03.2018. 23:20

»


Piekrītu A.P. komentāram.
Levitam - kā ir ar reālām iespējām Latvijā noorganizēt referendumu pilsoņiem svarīgos jautājumos? 155000 pilsoņu apmaksātu parakstu, lai varētu notikt referendums, vai tas šobrīd Latvijā ir iespējams? Te levits kā no dziesmu grāmatas deklamē, ka Latvija ir tiesiska valsts. Kur loģika? Ar tādu sākuma parakstu skaitu Latvijā nav iespējams nekāds referendums par jebkuru jautājumu. Levits kā viltīgs, gudrs kliķes kalps ar šo nodrošina valdošajai kliķei mierīgu, pilsoņu netraucētu valsts izzagšanu, tās vērtību izpārdošanu. Noželojams tips šis Levits, par to kādreiz spriedīs tiesa, ne jau Levita veidotā.

Atbildēt

Atbrivotajs

26.03.2018. 22:40

Viss ir pareizi Levita kungs ! Par to liecina toksisko kremla 5.kolonas histerija.

Atbildēt

Tiesnesis

26.03.2018. 22:00

Pats varēja sākt ar sevi, nevis rakstīt šādus liekulīgus penterus.

Atbildēt

xxx

26.03.2018. 21:09

»


Nerafinēts neglaimīgs nelieša vervelējums stulbeņiem.

P.S. Priedīt, tu esi tas nelietis.

Atbildēt

Vecis

26.03.2018. 21:00

»


Pilnīgi piekrītu Jums Artūr

Atbildēt

Grūtupa Observatorā

26.03.2018. 20:46

»

:)))

Vēsture parasti atklājas Laika ritumā , kad kļūst redzami seku cēloņi. Arī Levita kunga darbi tiks reiz skatīti ar skaidrāku ACI


aprakstīts, ka mazais Egils Levits ar saviem vecākiem kopā ar citiem ebrejiem, kopā ap 20 000, pameta LPSR, devās uz jauno Izraēlas valsti.

Nesen LU, uzstājoties ar runu, sacīja - Mēs, latvieši. ..

Bet preambulā iepinis, ka latviešiem jāpiemin un tie piemin svešu varu upurus, ka latviešiem jāpiemin un tie piemin krievu, vāciešu okupantu upurus, kurus nogalinājuši paši latvieši kā ienaidniekus, kas iebrukuši Latvijas teritorijā.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: