Piespiedu noma: diena, kad es atguvu ticību taisnīgai tiesai
Artūrs Snips · 10.08.2017. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
13.09.2017.
14.09.2017. 17:09http://www.delfi.lv/news/national/politics/par-piespiedu-nomas-maksas-iekasesanu-pilsetas-zemes-dienestu-soda-ar-50-000-eiro.d?id=49241263
"Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) AS "Pilsētas zemes dienests" (PZD) piemērojis 50 000 eiro sodu, kā arī uzlicis tiesisku pienākumu nekavējoties izbeigt negodīgas komercprakses īstenošanu, portāls "Delfi" uzzināja PTAC. "(c)
Bb
02.09.2017. 07:30»
Aa
Ja kāds smird, tad tie ir tikai un vienīgi "NEZINĪŠI" PARĀDNIEKI
Vari nepūlēties, tāpat skaidrs, ka tevi neinteresē ne lietas būtība, ne faktiskie apstākļi.Tu šeit smirdi, lai uzturētu antagonismu, provocētu un jauktu gaisu.
Aa
01.09.2017. 19:11»
A.K.
Strasbūra nav Latvijas tiesām 4.instance, beidziet profanēties
Ja kāds smird, tad tie ir tikai un vienīgi "NEZINĪŠI" PARĀDNIEKI!
A.K.
30.08.2017. 23:59»
Taisnie judikatūras spriedumi smird
Spriedumi par labu baroniem smird. Kādas aplamības par judikatūru, kad arī te ir pateikts, ka tā nav jāņem vērā. Katra tiesa spriež neatkarīgi, pēc likuma. Pamatoties uz aplamiem spriedumiem kā uz judikatūru - tā ir tiesiska blēdība...
Strasbūra nav Latvijas tiesām 4.instance, beidziet profanēties!
Aa
29.08.2017. 22:53Dzīvokļu īpašnieki vairāk kā 10 gadus izvairās maksāt zemes īpašniekiem "simbolisku" nomas maksu kura ir daudz mazāka nekā reālajā tirgū, līdz ar to nav taisnīga un neatbilst satversmei!
Ir pienācis laiks ļaunprātīgos parādniekus bargi sodīt!
Satversmes tiesa nolaidīs "okupantiem" gaisu!
editor
29.08.2017. 10:36»
Aa
Piespiedu nomas attiecībās jābūt piespiedu nomas maksas iekasēšanas sistēmai
Tā ir nevis piespiedu noma, bet gan piespiedu tiesiskās attiecības, ko uzliek likums! Lielākā daļa cilvēku pieder nekustamais īpašums un viņiem nav iespējas pārvietot to fiziski. Savukārt piespiedu attiecības rodas, jo zemes īpašnieks nepilda savu pienākumu noslēgt normālu nomas līgumu ar dzīvokļu īpašniekiem, kuri to vēlas izdarīt, bet tikai spēj sūtīt sakopētus, neparakstītus brīdinājumus un draudus uz īpašnieku pasta kastītēm.
Prohozhij
20.08.2017. 08:10Меня удивляет другое - почему Латвийские суды принимают у НШ иски по процедуре "требования небольшого размера". Так как подобного вида исковые требования возможны ТОЛЬКО ПРИ БЕЗУСЛОВНОМ НАЛИЧИИ ПРАВОВОЙ СДЕЛКИ. Но известно, что Верховный суд в своей юдикатуре однозначно подчеркнул: "Что в случае отсутствия добровольного договора об аренде земли - ТОЛЬКО СУД МОЖЕТ КОНСТАТИРОВАТЬ НАЛИЧИЕ ОТНОШЕНИЙ ПРИНУДИТЕЛЬНОЙ АРЕНДЫ ЗЕМЛИ И ПРИНЯТЬ СООТЕТСТВУЮЩИЙ АКТ, заменяющий договор"
Т.е. пока такого решения суда нет - невозможно просить удовлетворения подобного вида требования ("maza apmēra prasības) в суде.
Я считаю, что ответчики, проигравшие НШ во всех таких делах могут смело просить прокуратуру подать протесты и отменить неблагоприятные для себя решения.
Ну а потом уже, при констатации в суде отношений принудительной аренды земли, обращаться к суду с просьбой выслушать ВСЕХ ВЛАДЕЛЬЦЕВ КВАРТИР, чтобы в соответствии с Гражданским законом обеспечить учёт интересов каждого ОБЩЕГО собственника и соблюдение одного из фундаментальных прав человека - право на эффективное средство правовой защиты. Такого рода судебные процессы, если их правильно вести, окажутся для НШ сплошным "геморроем", а не лёгкой прогулкой, как сейчас.
Hah
15.08.2017. 00:19»
Normunds Šlitke
Nevis uzpirkt, bet tiesāt! Zinu, kam jānes konveriņš. Jau aiznesu - Fiskam
Tiesātajs atradies, jomajo! :dddddd
Un
15.08.2017. 00:16»
Aa
Ja esi bijis represēts, tas nenozīmē, ka Tev ir tiesības dzīvot parazītisku dzīves veidu uz cita rēķina un nemaksāt par to ko lieto...
Represētie tieši jau tev maksā, nemaksā okupantu pēcteči, Iļjiča mazbērni un sowetskijo tipa mazmazbērni! Aizej pablausties RUS portālos,ātri noliks tevi pie vietas ! Drīz varēsi baudīt izmaiņas, jo laiki mainās!
Common!
15.08.2017. 00:06»
Fufelis!
Tad jau tu te neputotu pāri malām, tiešie mantinieki un to pēcteči ir noslēguši līgumus un klusi saņem savu tiesu. Varbūt, ka ir kāds atsevišķs nemaksāšanas gadījums, nenoliedzu, bet atsevišķi gadījumi ir jebkurā jomā. Lielākais kliedzējs šobrīd ir tieši zemju uzpircējs
Nu bet tieši taa, reāliem mantiniekiem probzu šobrīd nav, tikai tādiem snipju variantiem vai dokumentu viktotajiem !
Un
15.08.2017. 00:04»
Aa
Par krītu ...., pilnīgas muļķības
Vecuma vairāk biezpieninu ed, bet tavā gadījumā tas nepalīdzēs, pratins jau tāpat tjutju! Par krājaizdevu sabiedrībām neko dzirdējis neesi! Ja jā kriitaa, un ari zeme!!!
Un, beidz demagoget un pieņem ka faktu
15.08.2017. 00:01»
Aa
Ja esi bijis represēts, tas nenozīmē, ka Tev ir tiesības dzīvot parazītisku dzīves veidu uz cita rēķina un nemaksāt par to ko lieto...
Galīgi apnicis esi, koe? Laikam esi no tiem fruhtiem, kuru senči pateicoties latviešu leģiona zēniem paspēja aizbēgt caur izveidoto koridoru, pretējā gadījumā tu te tik ļoti nesmirdetu! Būtu sapujusi čekas namā vai Sibīrijas āres! Un ienakot pēc padomju Latvijā vēl kko atlaujieties gvelzt par to, ka palikusie latvieši nav parūpējušies par jūsu namiem! :P
Aa
14.08.2017. 22:39»
Kindzulis
Mīļie oponenti,lūdzu nestrīdieties ar Aa, lai viņš runā pats ar sevi, ko viņš arī dara. Cilvēks ir galvā slims un nojaušams, ka viņam jau putas pa muti nāk.Visu sametis vienā katlā un pats vairs nejēdz, kur sākums, kur beigas. Nu tiešām cilvēks daudz cietis jau pirms mistiskajiem "nemaksātājiem", kuš...
Pietrūka argumenti lai oponētu man ....!? :)
Normunds Šlitke
14.08.2017. 21:00»
KNAB
Vai vēlies ietekmēt jeb uzpirkt viedokļa paudējus, bet nezini kam nest konvertiņu
Nevis uzpirkt, bet tiesāt! Zinu, kam jānes konveriņš. Jau aiznesu - Fiskam!
Kindzulis
14.08.2017. 19:03Mīļie oponenti,lūdzu nestrīdieties ar Aa, lai viņš runā pats ar sevi, ko viņš arī dara. Cilvēks ir galvā slims un nojaušams, ka viņam jau putas pa muti nāk.Visu sametis vienā katlā un pats vairs nejēdz, kur sākums, kur beigas. Nu tiešām cilvēks daudz cietis jau pirms mistiskajiem "nemaksātājiem", kuš kuš aa a, ššš...
Lietas sakne
14.08.2017. 19:00»
Aa
Ja zemes īpašnieki būtu radījuši likumu, tad sen jau daudzi dzīvokļu īpašnieki sēdētu cietumā par finanšu noziegumiem- izvairīšanos maksāt nodokļus un namas maksu
Kaut cīnies par "likumīgajām" saistībām,
bet augļi un ienākumi par nomu taču ir no lietu tiesībām. Tad varbūt sākumā tiksim galā ar tām.
Aa
14.08.2017. 18:51Piespiedu nomas attiecībās jābūt piespiedu nomas maksas iekasēšanas sistēmai!
Tā nav normāla situācija, kad dzīvokļu īpašnieki mierīgi 10, 15, 20 gadus mierīgi izvairās maksāt zemes nodokli un nomas maksu!
Aa
14.08.2017. 18:24»
Lietas sakne
Te nu mēs nonākam pie lietas saknes
Ja zemes īpašnieki būtu radījuši likumu, tad sen jau daudzi dzīvokļu īpašnieki sēdētu cietumā par finanšu noziegumiem- izvairīšanos maksāt nodokļus un namas maksu.
Aa
14.08.2017. 18:22Pašlaik pastāv paradoks, ka apsaimniekotāji kopā ar dzīvokļu īpašniekiem veic apzinātu masveidīgu grupveida finanšu noziegumu, jo pārsvarā nozieguma organizators ir izglītotais apsaimniekotājs, kurš organizē šo noziegumu un daļa mazizglītoto dzīvokļu īpašnieki ir tipiski līdzzinātāji, kuri "aplaudē" nozieguma organizatoriem.
Nozieguma zrezultātā simtiem dzīvokļu īpašnieki izvairās maksāt NĪN un zemes nomu.
Pēc būtības šādi dzīvokļu īpašnieki ir tipiski noziedznieki, kuri būtu bargi jāsoda.
Lietas sakne
14.08.2017. 18:17»
Aa
Tu nevelc tēmu ...! 970. ir "lietu tiesības"! Tu jauc pamatlietas "lietu tiesības" ar "saistību tiesībām". Ej mājās,izglītoties
Te nu mēs nonākam pie lietas saknes.
Atgādini lūdzu, uz kāda pamata ir radušās saistību tiesības starp zemes īpašnieku un dzīvokļa īpašniekiem. TIKAI UN VIENĪGI uz zemes īpašnieku radīta "likuma" pamata.
Aa
14.08.2017. 18:11»
komersants
Ar savu zemisko morāli, pelnīt nevis ar darbu, bet
Nebūtu slikti, ja "piespiedu noma" būtu attiecināta uz "lietu tiesībām" nevis "saistību tiesībām", tad parādi būtu uz dzīvokli nevis uz īpašnieku (personu), kā rezultātā parādnieks būtu dzīvoklis nevis persona. Pēs būtības daudzi augstas raudzes tiesību zinātnes profesionāļi ir pateikuši, ka "piespiedu noma" ir kā reālnasta-lietu tiesībās.
Aa
14.08.2017. 17:35»
komersants
Ar savu zemisko morāli, pelnīt nevis ar darbu, bet
Tu nevelc tēmu ...! 970. ir "lietu tiesības"! Tu jauc pamatlietas "lietu tiesības" ar "saistību tiesībām". Ej mājās,izglītoties ...!!!
Риторический вопрос
14.08.2017. 15:24Что за государство, в котором позволено персоналу, обслуживающему интересы землевладельцев, вытирать ноги о Министерство юстиции?
komersants
14.08.2017. 14:58»
Aa
Atsevišķs ...!!! Tādi gadījumi ir n-tie un tieši LV kroplīgo likumu dēļ daudzi zemes īpašnieki ir totāli pazemoti un nav spējuši gūt nekādus ienākumus no sava īpašuma kā rezultātā ir bijuši spiesti tos pārdot citiem. Ar ko tad tie citi, kuri ir nopirkuši legāli šādus īpašumus ir sliktāki par tiem, kuri...
Ar savu zemisko morāli, pelnīt nevis ar darbu, bet
citu tiesību ignorēšanu. Redz, 970.pantu A.Grūtups no civillikuma izdzēst nepaspēja.
Bet tiesiski neizglītotie dzīvokļu īpašnieki jau nezin, ka izmantot šīs savas tiesības ir tikai viņu pašu pienākums.
Fufelis
14.08.2017. 14:52»
Aa
Atsevišķs ...!!! Tādi gadījumi ir n-tie un tieši LV kroplīgo likumu dēļ daudzi zemes īpašnieki ir totāli pazemoti un nav spējuši gūt nekādus ienākumus no sava īpašuma kā rezultātā ir bijuši spiesti tos pārdot citiem. Ar ko tad tie citi, kuri ir nopirkuši legāli šādus īpašumus ir sliktāki par tiem, kuri...
Tā vien šķiet, ka Jūs šobrīd blefojat! Neticu, ka nesaprotat, kur visai šai lietai kājas aug, kaut gan runāts un rakstīts par to ir daudz. Jūs vairākkārt nonākat pats ar sevi pretrunās, kas liek domāt, ka esat grūtgalvis un tad te jebkura daiļrunība ir lieka, jo Jūsu uzdevums ir vienkārši smirdināt gaisu.
Aa
14.08.2017. 14:30»
Fufelis!
Tad jau tu te neputotu pāri malām, tiešie mantinieki un to pēcteči ir noslēguši līgumus un klusi saņem savu tiesu. Varbūt, ka ir kāds atsevišķs nemaksāšanas gadījums, nenoliedzu, bet atsevišķi gadījumi ir jebkurā jomā. Lielākais kliedzējs šobrīd ir tieši zemju uzpircējs
Atsevišķs ...!!! Tādi gadījumi ir n-tie un tieši LV kroplīgo likumu dēļ daudzi zemes īpašnieki ir totāli pazemoti un nav spējuši gūt nekādus ienākumus no sava īpašuma kā rezultātā ir bijuši spiesti tos pārdot citiem. Ar ko tad tie citi, kuri ir nopirkuši legāli šādus īpašumus ir sliktāki par tiem, kuri tos mantojuši ...???!!!
Fufelis!
14.08.2017. 13:50»
Aa
Nekādu zemi nekad neesmu pircis, esmu tiešais mantinieks!!! Bet neskatoties uz to, pilnīgi piekrītu jebkuram citam zemes īpašniekam, kurš grib saņemt nomas maksu par savu zemi
Tad jau tu te neputotu pāri malām, tiešie mantinieki un to pēcteči ir noslēguši līgumus un klusi saņem savu tiesu. Varbūt, ka ir kāds atsevišķs nemaksāšanas gadījums, nenoliedzu, bet atsevišķi gadījumi ir jebkurā jomā. Lielākais kliedzējs šobrīd ir tieši zemju uzpircējs.
KNAB
14.08.2017. 13:05»
Normunds Šlitke
Vai Tieslietu ministrijā ir kāds, kurš gatavs zem šiem vārdiem parakstīties un uzņemties atbildību...
Vai vēlies ietekmēt jeb uzpirkt viedokļa paudējus, bet nezini kam nest konvertiņu.
Normunds Šlitke
14.08.2017. 12:54»
Tieslietu ministrija
Tieslietu ministrijas ieskatā būtu arī svarīgi noskaidrot apstākļus par konkrētā komersanta (kurš ir zemes īpašnieks) darbību. Ja zemi, kura atrodas dalītā īpašumā, komersants ir iegādājies komercdarījuma rezultātā (piemēram, pirkuma līguma ietvaros), tad, ņemot vērā, ka komersants ir zinājis par dalītā...
Vai Tieslietu ministrijā ir kāds, kurš gatavs zem šiem vārdiem parakstīties un uzņemties atbildību?
Ministrija tās "viedokļa" paudēju vārdus pagaidām slēpj. Vēl sliktāk - publiskās intervijās zemes īpašnieka pieprasījumu atklāt atbildīgos darbiniekus - nosoda.
Ja vēl nebūtu tiesību normas (Par zemes reformu Latvijas Republikas pilsētās 4. panta piektā daļa) un judiktūras (SKC-40/2016, SKC-349/2016)...
Tieslietu ministrija
14.08.2017. 12:16Tieslietu ministrijas ieskatā būtu arī svarīgi noskaidrot apstākļus par konkrētā komersanta (kurš ir zemes īpašnieks) darbību. Ja zemi, kura atrodas dalītā īpašumā, komersants ir iegādājies komercdarījuma rezultātā (piemēram, pirkuma līguma ietvaros), tad, ņemot vērā, ka komersants ir zinājis par dalītā īpašuma pastāvēšanu, var prezumēt, ka šīs zemes iznomāšana ēkas īpašniekam ir plānota komercdarbības ietvaros. Komerclikuma 2. pants paredz, ka komercreģistrā ierakstīta komersanta saimnieciskā darbība ir atzīstama par komercdarbību un ierunas par to nav pieļaujamas. Ievērojot minēto, būtu vērtējams jautājums, vai izveidojušās piespiedu nomas tiesiskās attiecības, kuras pašas par sevi izriet no likuma, nav atzīstamas par tādām, kas ir konkrētā komersanta ierastā komercdarbība un tādējādi tai būtu piemērojams Komerclikumā noteiktais saīsinātais noilguma termiņš. Turklāt būtu izvērtējams, vai arī piespiedu nomai, kas pastāv tikai uz likuma pamata, pēc analoģijas netiek piemēroti nomas līguma (tiesiska darījuma) noteikumi, t. sk. noteikumi par tiesiska darījuma noilgumu.
ko tu muldi
14.08.2017. 12:03»
Aa
Nekādu zemi nekad neesmu pircis, esmu tiešais mantinieks!!! Bet neskatoties uz to, pilnīgi piekrītu jebkuram citam zemes īpašniekam, kurš grib saņemt nomas maksu par savu zemi
Strīds nav par tiesībām saņemt likumā noteikto nomas maksu, bet par to vai komersants var to pieprasīt par neierobežotu laika periodu.
Aa
14.08.2017. 10:41»
Drum
Nav tādas "piespiedu nomas". Ir nomas tiesiskās attiecības, kuru nodibināšanas pamats ir likums. Tomēr likums nosaka pienākumu arī noslēgt līgumu. Atšķirībā no virsīpašuma tiesības vai citiem lietu tiesību institūtiem, noma ir paliek saistību tiesību institūts, kur pamatā ir darījums. Jāatzīmē, ka tikai...
Lielākas muļķības lasījis neesmu.
Aa
14.08.2017. 09:42»
Un
Tajos namos dzīvo arī izsūtītie, kam atņēma visu, dazam bija iespēja tikt pie sawoku dzīvokļa, tā kā nemet visus vienā maisā
Ja esi bijis represēts, tas nenozīmē, ka Tev ir tiesības dzīvot parazītisku dzīves veidu uz cita rēķina un nemaksāt par to ko lieto.
Vēl jo vairāk, ka tie represētie ir saņēmuši paši atpakaļ savus īpašumus un paši tos iznomā citiem lauksaimniekiem un gūst no tā ienākumus ....!!!!
Tu gribi teikt, ka vieni represētie tagad var diskriminēt otrus represētos ...!!!???
Nu neiet cauri Tava nabaga represēto teorija!
Commoon .....!!!
Aa
14.08.2017. 09:33»
Nepārspīlē
Negaudies, ja jau valsts "uzmeta", tad tev tas bija uzdevīgi, jo radās iespēja no uzmestajiem zemi par kapeikām atpirkt, izveidot neskaitāmas zic firmiņas un tagad te zākāties un tēlot apkāstos
Nekādu zemi nekad neesmu pircis, esmu tiešais mantinieks!!! Bet neskatoties uz to, pilnīgi piekrītu jebkuram citam zemes īpašniekam, kurš grib saņemt nomas maksu par savu zemi!!!
Aa
14.08.2017. 09:30»
Un
Lielaakaa dalja zemes bija kriita ņemtas un tā arī netika lidz 40-tajam izmaksātas
Par krītu ...., pilnīgas muļķības ...!!!
jebaģajs
13.08.2017. 18:17»
Augeja staļļi
No visa šā murga skaidrs ir tikai viens - kretīni, alkatības vadīti, piestrādājuši tādus sūdu vagonus, ka bez Hērakla metodes tos neiztīrīt. Domājams, ka nav pat vērts iespringt, mēģinot kaut ko uzlabot šajā sistēmā. Laižam šo sistēmu atejā un sākam ar jaunu baltu lapu
Judikatīvais pedikātors kurš vada šaragu ar nosaukumu " Šļurpke&Šļitke&Ihtiandrs&Karačūns&Dupsis un Snipsis" pielips JEBKURAI struktūrai kā sūdi pie riteņa lai nepieļautu bapku aizplūšanu no kabatām.
Nepārspīlē
13.08.2017. 12:07»
Aa
Savukārt līdzvērtīga brīva zeme Rīgā nebija! Līdz ar to nebija cita varianta kā ņemt atpakaļ zemi. Un tad arī nemaz tas tik slikti neizklausījās, ka par zemes nomu tiks maksāta taisnīga nomas maksa. Bet rezultātā valsts ņēma un uzmeta zemes īpašniekus ar saviem nepilnīgajiem likumiem, kā rezultātā dzīvokļu...
Negaudies, ja jau valsts "uzmeta", tad tev tas bija uzdevīgi, jo radās iespēja no uzmestajiem zemi par kapeikām atpirkt, izveidot neskaitāmas zic firmiņas un tagad te zākāties un tēlot apkāstos.
Drum
13.08.2017. 11:15»
Normunds Šlitke
Jāni
Nav tādas "piespiedu nomas". Ir nomas tiesiskās attiecības, kuru nodibināšanas pamats ir likums. Tomēr likums nosaka pienākumu arī noslēgt līgumu. Atšķirībā no virsīpašuma tiesības vai citiem lietu tiesību institūtiem, noma ir paliek saistību tiesību institūts, kur pamatā ir darījums. Jāatzīmē, ka tikai dažas lietu tiesības pastāv uz likuma pamata - arī tās pamatā rodas ar darījumu. Un ja zemes īpašniekam - komersantam, "aizmirstās" paprasīt zemes nomu, iestājas noilgums. Un viss. Īpašuma tiesību aprobežojumi ir dabisks jebkura īpašuma tiesiskais stāvoklis. Īstenībā konkrētajā gadījumā ierobežota tikai viena no īpašuma tiesībā ietilpstošajām tiesībām - lietojuma tiesība, jo īpašniekam ir ierobežotas iespējas pašam lietot sev piederošo īpašumu. Kas tiek kompensēta ar tiesību saņemt nomas maksu no patiesā lietotāja.
Civillikums
13.08.2017. 10:51970. Kas uzcēlis ēku uz svešas zemes aiz atvainojamas maldības, var, kad no viņa pieprasa šo zemi tās īpašnieks, neizpildīt šo prasījumu līdz tam laikam, kamēr nedabū atlīdzību par savu ēku.
N.Š un Artūr vai tu jau atlīdzināji dzīvokļu īpasniekiem, lai prasītu kādus augļus.
888
13.08.2017. 09:07»
Ieinteresētā
Kur var atrast piespiedu nomas definīciju? Kādi spaidu apstākļi liek uzpirkt šādas zemes? Šie spaidi zemi pārpērkot tiek mantoti? Jūs esat mazohists? Jūs esat bijāt gatavs samaksāt, lai Jūs nepārtraukti spaida
Tādas piespiedu nomas nav. Ir tikai noma, kurai ir piespiedu tiesiskās attiecības, ko mākslīgi izraisīja Andris, Uģis un viņu sirdsdraugs Normunds, pārpērkot atgūtos īpašumus Rīgā un lobējot likumdevēju pirms ~20 gadiem.
Laumiņa
12.08.2017. 22:38»
Artūrs Snips
Nu ko varat nepārtraukti ņemties ap komentāru līmeni.Gribat baudīt kaut ko augstvērtīgu, apmeklējiet kādu no Galantes koncertiem. Ierosinājāt sūdīgu tēmu, nebrīnieties par sūdīgiem komentāriem! Kuru no savām daudzajām problēmām Jums šeit neizdodas atrisināt? Vai ieliekot savu mēsla rakstu, cerējāt izostīt gaisu - tā teikt "razvedka boem"? Ja neizdevās, atslēdzieties un ejiet gulēt!
Š.N.
12.08.2017. 20:09»
N.Š.
Mājas darbs netiek ieskaitīts
tu nevienam vairs neraisi nekādu interesi, "jurist-š.n.urist" n.š (p.k.060666-10517, H2O+C2H2OH) artūr spinps, pat kā deģenerējies trollis.
Mājas darbi tev netiek ieskaitīti, kārtējo reizi, tu priekš tiem esi vienkārši daudz par stulbu.
Pacenties absolvēt vismaz palīgskolas sākumklasīti, defektīvais.
Un
12.08.2017. 19:05»
Aa
Savukārt pašlaik šo apmulsuši dzīvokļu īpašnieku masu turpina dullināt un uz viņiem pelnīt un politisko kapitālu palielināt tāds šaubīgs personāžs kā jaunizceptais "jurists" Ūdris, kurš kopā ar citiem Saskaņas Centra biedriem tādām personām kā Luņova. Šīs personas dzīvokļu īpašniekus izmanto kā lētas...
Tajos namos dzīvo arī izsūtītie, kam atņēma visu, dazam bija iespēja tikt pie sawoku dzīvokļa, tā kā nemet visus vienā maisā!
Un
12.08.2017. 19:01»
Aa
Savukārt līdzvērtīga brīva zeme Rīgā nebija! Līdz ar to nebija cita varianta kā ņemt atpakaļ zemi. Un tad arī nemaz tas tik slikti neizklausījās, ka par zemes nomu tiks maksāta taisnīga nomas maksa. Bet rezultātā valsts ņēma un uzmeta zemes īpašniekus ar saviem nepilnīgajiem likumiem, kā rezultātā dzīvokļu...
Lielaakaa dalja zemes bija kriita ņemtas un tā arī netika lidz 40-tajam izmaksātas !
Nu..
12.08.2017. 19:00»
Aa
Ja reiz Tu tik pārliecināts, ka ir tik daudz viltoti zemes īpašnieki, tad lai tie godīgie dzīvokļu īpašnieki dodās z tiesu ....!!! Nez kāpēc nēsmu bieži dzirdējis par tiem viltus zemes īpašniekiem
Ja tu nezini, tad nevavuljo...!!!
Pļavnieki
12.08.2017. 18:57»
Aa
Savukārt līdzvērtīga brīva zeme Rīgā nebija! Līdz ar to nebija cita varianta kā ņemt atpakaļ zemi. Un tad arī nemaz tas tik slikti neizklausījās, ka par zemes nomu tiks maksāta taisnīga nomas maksa. Bet rezultātā valsts ņēma un uzmeta zemes īpašniekus ar saviem nepilnīgajiem likumiem, kā rezultātā dzīvokļu...
[Savukārt līdzvērtīga brīva zeme..]
Nu, ja tu esi tas mantinieks, kam piederēja Pļavnieku purvainās lauksaimniecības zemes platības.
Tad ko līdzvērtīgu Rīgā tev atgriezt būs grūti.
Bet maksāt dzīvokļu īpašniekiem tev zemes nomu pēc kadastra vērtības, par varžu dīķi, kurā tu neesi veicis nekādus ieguldījumus vēl jo vairāk nav pamata.
N.Š.
12.08.2017. 18:31»
Š.N.
Ja esi tik bagāts, kāpēc neesi gudrs...
Mājas darbs netiek ieskaitīts.
Tu man vairs pat kā trollis neraisi nekādu interesi.
Aa
12.08.2017. 18:07»
kompensācijas sertifikāts
Un par tiem savukārt, laikam, tu neko nebiji dzirdējis
Savukārt līdzvērtīga brīva zeme Rīgā nebija! Līdz ar to nebija cita varianta kā ņemt atpakaļ zemi. Un tad arī nemaz tas tik slikti neizklausījās, ka par zemes nomu tiks maksāta taisnīga nomas maksa. Bet rezultātā valsts ņēma un uzmeta zemes īpašniekus ar saviem nepilnīgajiem likumiem, kā rezultātā dzīvokļu īpašnieki jau vairāk kā 20 gadus nemaksā neko un turpina dzīvot parazītu dzīves veidu meklējot jebkuru iemeslu lai tikai turpinātu šo murgu.
Aa
12.08.2017. 17:59»
kompensācijas sertifikāts
Un par tiem savukārt, laikam, tu neko nebiji dzirdējis
Tu "gudrais" ar tiem Taviem sertifikātiem varēja tikai dibenu noslaucīt! Galīgs idiņš esi ???
Aa
12.08.2017. 17:57»
Protams, BET...
Mantinieks, kam bija nu tas kas PSRS laikos sastradats jāpieņem ka fakts un parpircejs, kas apzināti pirka zemi ar apgrūtinājumu vai testamenta viltotāji bezmantinieku zemei nav viens un tas pats! Motīvi katram citi ! Tas nu būtu tā kā jāsaprot
Ja reiz Tu tik pārliecināts, ka ir tik daudz viltoti zemes īpašnieki, tad lai tie godīgie dzīvokļu īpašnieki dodās z tiesu ....!!! Nez kāpēc nēsmu bieži dzirdējis par tiem viltus zemes īpašniekiem...?!?!