Menu
Pilnā versija
Foto

Rībentrampisks apmulsums

Dainis Lemešonoks, īpaši Pietiek · 13.01.2017. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Gotfrīds

20.01.2017. 02:44

... vēlams pamainīt Latvijas konstitūciju !!!
Nu ja, Satversme jau tik tālu sagrozīta, ka līdzinās CCCP laiku konstitūcijai.

Atbildēt

Edīte

17.01.2017. 09:49

»


Vai tas par Lemešonoku? Ja tā, tad piekrītu! Galīgs pielīdējs!

Atbildēt

Lauku pāķis

17.01.2017. 04:37

Ar daini ivanu ir cauri....cerēja nopirkt vietu kkādā vēlēšanu sarakstā-nu ir miskastē...

Atbildēt

Atis

16.01.2017. 09:22

Viss ir lieli mesli< latviesi, valsts.

Atbildēt

kas jūs mulsina nevienu nekasa

15.01.2017. 22:15

»

trans vestītē

Mani vairs nepārsteidz nekas. Vēl mazliet mulsina lemešonoku u.tml. spēja prostituēt


Lemešonoka raksts bija kā vienmēr - pilnīgi nebaudāms sūds. Kas viņu vispār lasa. Vienīgais oriģinālais un lasāmais teksts, kas dissonē ar pārējo tekstu ir pēdējā rindkopa. Tā uzdod jautājumu vai Lemešonoks vispār ir to pats rakstījis. Tai gan piekrītu, jo Latvijas valstsvīriem un diplomātiem mutes priekšvēlēšanu laikā jātur ciet. Ja neprot turēt - lai prot aizmālēt ausis ne tikai tautai, bet arī Trampam un man absolūti nav nekas pret to, ja tie uzstājas ar dzintara lietus programmu... neesmu baudītājs, bet ne mans tāds darbs.

Atbildēt

trans vestītē

15.01.2017. 20:00

Mani vairs nepārsteidz nekas. Vēl mazliet mulsina lemešonoku u.tml. spēja prostituēt.

Atbildēt

Saema

15.01.2017. 15:13

»

pundurcars

ar šiem glumajiem kangariem es pat negribu bikšu priekšu smērēt


Bet mēs nāksim ar dziesmām un ziediem! Mūsu vidū ir profesionāļi,kas apmācīs pārējos...Mēs būsim nepārspējami it visā!Par biksēm nav jāuztraucās.

Atbildēt

domāju

15.01.2017. 13:37

»

Ivars

Vajadzētu pārtulkot latviešu literārajā valodā un atbilstoši cilvēku saprātam. Bet kas to izdarīs


Viedais gribēja teikt, ka nevajag bučot svešas pakaļas.

Atbildēt

Ivars

15.01.2017. 11:34

»

Viedais

Arturam Priedītim...


Vajadzētu pārtulkot latviešu literārajā valodā un atbilstoši cilvēku saprātam. Bet kas to izdarīs?

Atbildēt

Viedais

15.01.2017. 10:39

Arturam Priedītim.
Ikviens jau var deklarēt, sapņot un bļaut par savu pašlepnumu – gan bomzis, gan prostitūta, pat politiķis. Tāpat arī tautas ar pašlepnumu. Latviešiem taču neviens nevar aizliegt lepoties ar sevi – nedz ES, nedz Krievijas guberņā, nedz štatu pavalstī, ja tāds brīnums varētu notikt, nedz Ziemeļkorejas vai cita tipa brīvvalstī, ko mums te diez vai pieļaus. Ir tikai neliels sīkums – pašlepnumam ieteicams segums, nu, pamats, vai, prasti sakot, kaut kas tāds ar ko var lepoties ;) Protams, ka mums ir tādas opcijas, taču ārpolitika nav to starpā.

Atbildēt

Viedais

15.01.2017. 10:20

Proamerikānisms vienmēr ir bijis Latvijas neatkarības vadmotīvs. Austrumu kaimiņam mēs bijām, esam un būsim gards kumoss. Varas tur arī reizēm mainās un negribas paļauties uz Kremļa toleranci latvju brīvības jautājumā, taču pašiem spēciņa par maz. Taču mūsu varturi sajauca proamerikānismu ar liberālismu (es pat teiktu – liberastismu), globālismu un rusofobiju, pusamerika tam lieciniece. Mēs pieņēmām teoriju, ka baltās, tradicionāli domājošās Amerikas vairs nav, un tā nav proamerikāniska pozīcija, bet drīzāk otrādi. Tajā vietā, lai atbalstītu amerikāņus pret globālismu baltiešu līderi aktīvi līda štatu Huseinam paši zinām kur. Vai tad Trampam jāpasaka, ka tradicionālās vērtības ir OK, ka sadarboties ar Krieviju ir izdevīgi, ka stiprināt savu aizsardzību ir pareizi, ka korupcija ir pē un nelegāļus vajag triekt ratā – vai savas galvas nav. Visbeidzot, kas tad ir proamerikānisms, akla sekošana kārtējam ASV Huseinam vai tās vērtības uz kurām tika būvēta šī valsts.

Atbildēt

J.S.

15.01.2017. 09:06

Kapec latviesiem nav pascienas? Kapec latviesiem nav alkas pec neatkaribas? Kapec latviesi ir tik nesapratigi politika? Kapec latviesi ir tik nodevigi, nododot eiropiesus, kuriem nepatik amerikanu kundziba? Kapec latviesi ir tik neizglitoti un nezina eiropiesu vesturi pec kara? Kapec sis zurnalists ir tads pielidejs? Kapec latviesiem ir tik stulba jaunatne?

Atbildēt

Atbrivotajs

14.01.2017. 22:58

raksts ir mulkigs.Bet raksta it ka nejausi ir piemineta igaunu centra partija. Tads ari ir si raksta merkis. Centra partija ir partraukusi sakarus kremla partiju. Ka ari ir gatava stiprinat sadarbibu ar NATO utt. Dainitis sito protams nepiemin.

Atbildēt

asv tankisti

14.01.2017. 19:48

»

parastais Vienotības Vinķelisms

Vai Rīgā praids būs


ja latvija bus asv tankisti ,tad praids Riga ir neizbegams.

Atbildēt

?

14.01.2017. 19:46

»

:-(

Prokrievisks raksts


metropole sarga asv koloniju?

Atbildēt

Okšķeris

14.01.2017. 19:33

Jautājums ir nevis par to, kas mūs gaida nākotnē, bet gan par to, kādu nākotni mēs esam izveidojuši šodienas darbos, kādu nākotni esam provocējuši ar savu rīcību un prātu. Ne velti pastāv tas, ko var saukt par futuroloģisko transcendentālo pseidoprognozēšanu. Tā ir nākotnes plānošana bez šodienas prāta klātbūtnes. Uz nākotni atsauksies šodienas pasaules komponenti: komplicētība, nenosakamība, stohastiskums, determinisma neiespējamība, bifurkācija, haoss, polivariantums bifurkācijas punktos, nelīnijiskie procesi. Minētie kompenenti ir mūsu prāta elementi. Tā ir mūsu šodienas izpratne, kas noteikti atsauksies uz nākotni.

Atbildēt

jurka

14.01.2017. 17:31

»

Siena

Dumja latvieša murgi, tā var spriest tikai neaptēsts latvis


Liekās ka autoram ir arī visai kangariska un padomju okupaciju slavinoša pagātne,kura ik pēc brīža liek sevi manīt un rīkoties,kā jau okupantu ideju infekciozam avotam.

Atbildēt

Siena

14.01.2017. 15:17

»

:-(

Prokrievisks raksts


Dumja latvieša murgi, tā var spriest tikai neaptēsts latvis.

Atbildēt

Temīda

14.01.2017. 14:48

»

:-(

Prokrievisks raksts


Ja Dievs grib kadu sodīt tad atņem viņam saprātu.

Atbildēt

:-(

14.01.2017. 14:33

Prokrievisks raksts.
Ja Baltijas valstis nesargātu NATO un ASV, mūsu zemi jau sen mīdītu krievu zaldātu zābaki.

Atbildēt

Neiedziļinoties detaļās

14.01.2017. 12:05

»

Prieditis malacis,labs raksts

Priedisa raksts nepatik no tvnetapollo atklidusajiem sorositiem,dzintarjugendam un iesalnieka hunveibiniem.lasiet tacu savus troicka,otto ozola,atvalinato asv generalu,makkeina,ata klimovica un lukasa,,rakstus,,!ko jus seit esat aizmirsusi


Paga paga. Kas par bezsakaru? Kāpēc aicinat mani lasīt jūsu pieminēto kangaru melus un murgus?
Vai tad šis ir Priedīša raksts?

"...mēģināt izbeigt tēriņus un pūliņus «pasaules lāpīšanā», apcirpt savas starptautiskās saistības NATO partneru..."
ASV simtiem bāzes ārpus savas valsts uztur nevis lai kādam palīdzēt, nevis lai kādu aizsargāt un tie nav nekādi tēriņi.
Tas viss ir, lai nodrošināt sev 50%+ visas pasaules IKP.
Domāt ka tas viņiem ir slogs? man ar to vien pietiek lai izdarīt secinājumus par cilvēku.
Protams ja vien tas viss nav ironija

Atbildēt

kukū

14.01.2017. 09:33

17.padsmitais ir revolūciju gads, paldies dievam pasaule sāk mainīties uz labo pusi, liberālpederasti tiek noņemti no trases , Latvijā tā ir Vienotība, tas ir liels solis pareizajā virzienā! Vēl būtu vēlams Latvijā pamainīt konstitūciju, jeb satversmi, lai vēlētāji varētu izvirzīt savus deputātu kandidātus, bet neuzticētu to kriminālām bandām, ko Latvijā sauc par partijām!

Atbildēt

Donna

14.01.2017. 09:11

Nu šitas bija labs!!!!!! Tagad tik kažoku uz otru pusi, ko mēs mākam, un uz krievu valodas kursiem.

Atbildēt

Janis Stings

14.01.2017. 09:03

Es par so kritienu domaju visu nakti. Vai tiesam latviesi butu tik nevertigi cilveki? Nakas apstiprinosi atbildet, jo to liek fakti. Vergu dveseles nevar izmainit pat neatkaribas uzdavinasana. Pret davanu nav labi slikti iztureties. Latviesi pret davanu slikti izturas jau otro reizi. Tas nav labi.Mans vectevs ir vacietis. Vins vienmer mani ar masu lika cienit davanu. Vai tas ko dotu, ja latviesiem butu tads vectevs ar labu macibu?

Atbildēt

janka

14.01.2017. 08:47

pēc pēdējā laikā publikācijām šķiet, ka Pietiek ir mainījies īpašnieks, vai arī Lato Lapsas (to, kuru paziņām iepriekš) vairs nav,............???

Atbildēt

lauķis

14.01.2017. 08:40

»


Varbūt tomēr jākļūst par prolatviskiem?

Atbildēt

lauķis

14.01.2017. 08:37

Turklāt baltiešiem līdz šim ASV tiešām bija ideāls ārpolitiskais «patrons».

ASV Latviju jau pardeva trīsreiz,vai bus ceturtā reize ar?

Atbildēt

Siekala

14.01.2017. 08:19

Kurš teica, ka latvieši ciena neatkarību? Te taču ir redzams, ko tie ciena. Neciena ne autors, ne trolllis, ne citi plusotāji un komentāru mēsli. Bet tad ciena latvieši? Ciena zagšanu, savu stulbumu pie katras idejas.

Atbildēt

parastais Vienotības Vinķelisms

14.01.2017. 05:39

Vai Rīgā praids būs?

Atbildēt

Tramps prezidents !

14.01.2017. 02:41

»

Neiedziļinoties detaļās

Šajā rakstelī mudž ar slima suņa murgiem


Prieditis neagite karagajienam uz Krieviju !

Atbildēt

Prieditis malacis,labs raksts

14.01.2017. 02:39

»

Neiedziļinoties detaļās

Šajā rakstelī mudž ar slima suņa murgiem


Priedisa raksts nepatik no tvnetapollo atklidusajiem sorositiem,dzintarjugendam un iesalnieka hunveibiniem.lasiet tacu savus troicka,otto ozola,atvalinato asv generalu,makkeina,ata klimovica un lukasa,,rakstus,,!ko jus seit esat aizmirsusi?

Atbildēt

Gudrs

14.01.2017. 00:48

»


Ja?....Autors fiksē esošo stāvokli.. nepatīk? Sasit spoguli

Atbildēt

ironiskais

13.01.2017. 23:35

Daini, nekaisi pērles cūkām:) Te puse nesaprata vispār par ko Tu runā:) Tās saucamie liberāļi nespēj pieņemt realitāti. Viņiem ir šoks. Viņi cer, ka Tramps tomēr nebūs, bet viss būs kā agrāk. Viss būs forši:) Visi saglabās savas vietas, siles un status quo. Es gan par to nebūtu tik drošs. Bet es arī neesmu liberālis:)

Atbildēt

zed

13.01.2017. 21:17

Jadod iespeja darboties profesionāļiem!!!!Rinkevičš,Āboltiņa,Daudze-šie un citi skaistuļi viegli atradīs pareizo pieeju pundurcaram.

Atbildēt

hm

13.01.2017. 21:14

Ģeogrāfiski mēs neatrodamies Meksikas vai Kanādas vietā, neatrodamies pat Amerikas kontinentā. Un ne jau mēs esam vajadzīgi vai būsim vajadzīgi esošajā vēsturiskajā situācijā ASV. Mūsu šodiemas vienīgā vērtība - tuvums ar Krieviju. Lai amerikāņi to varētu pakaitināt. Nožēlojama vērtība. Jo kolīdz beigsies Krievijas kaitināšana, mūsu vērtība tieksies uz "0".
Tā vietā, lai reāli sadarbotos ar kaimiņvalstīm, veidotu labas kaimiņattiecības, latviešiem sagribējās aizjūras princi.
Naivums un dumjums!

Atbildēt

..

13.01.2017. 21:04

Gribu samierināt karojošās puses. Raksta doma par "Vašingtonas mīlulīšiem" saprotama. Par mīlulīšu tuvredzību, intelektuālo mazspēju. Bet nobeigums neveiksmīgs. Nav mums jāmet kauns/lepnums pie malas. Lai to dara mīlulīši, viņiem tā nav pirmā reize.

Atbildēt

Janis Stings

13.01.2017. 20:57

»


Es lasu Jusu darbus, par kuriem uzzinaju neilgi atpakal. Jusu patriotisms ir liels un man tuvs. Ari saja koemntara tas ir redzams, kaut gan bija zinams agrak. Paldies, ka drosmigs esat atkal.

Atbildēt

Janis Stings

13.01.2017. 20:55

Negribas ticet, bet fakts. Vai tiesam tik zemu jau esam kritusi? Vai tas ir tikai viena cilveka spriedelejums? Delfi raksti rada, ka vel kads ta doma, ka latviesiem ir jabut amerikas vergiem.

Atbildēt

VB

13.01.2017. 20:47

Autor, turpmākšādas muļķības tikai savā vārdā, lūdzu!

Atbildēt

Neiedziļinoties detaļās

13.01.2017. 20:43

Šajā rakstelī mudž ar slima suņa murgiem.

Atbildēt

Dens

13.01.2017. 20:01

»

Hmm

Ja kāda raksta autors lamājas, apsaukājas, tas jau nozīmē, ka viņa teiktajam nav vērtības, viņš pats nāk no morālā pagrimuma skatuves, pats ir "deģenerāts". Skaidrs


Protams, ka autors nav vienīgais. Viņam līdzās ir latviešu deģenerātu divīzija, īpaši no jaunās paaudzes tizļiem, kuri nevar plinti panest aiz sava vārguma, bet var tikai ar muti rīstīties.

Atbildēt

Hmm

13.01.2017. 19:57

»


Ja kāda raksta autors lamājas, apsaukājas, tas jau nozīmē, ka viņa teiktajam nav vērtības, viņš pats nāk no morālā pagrimuma skatuves, pats ir "deģenerāts". Skaidrs?

Atbildēt

Aidis

13.01.2017. 19:53

Vai, Daini, tu jau nogājis no loģiskas skatuves, ka raksti tik murgainas slejas? Kam tas "rībentrampisks"apmulsums, tev? Molotovs - Rībentrops, Tramps - Putins?

Tavam trampam no tā nekas nesanāks, viņuAmerikas vara apturēs no ārprāta. Jā, ar visām valstīm jāuztur normālas diplomātiskas attiecības, bet kā tās var tādas uzturēt, kad šis pundurprezidents, ticis pie amata iznākot no nabadzības sala, tēlo sevi par pasaules karali, biedē visus, draud visiem kā 5.klases ietiepīgais puišelis. Viņš atgādina Hitleru - ak, tie profesori man neļāva iestāties augsskola, riebīgie, un sāka cīņu par varu un pasaulei nodarīja milzīgu postu ar savu brāli "ataļinu'. Hitleri otrajā pakāpē pasauli slaktēja. Kā var uzticēties šim "pundurcaram', kasurš, cik var noprast no publikācijā, inenācis no ielas huligānu publikas. Daini, beidz šlupstēt krievu stabulē un apvainot citus ar šādiem visrsakstā saukļiem.Kam tad apmulsums, tev?

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: