Menu
Pilnā versija
Foto

Skaisti vārdi, ne tik skaisti darbi

Edgars Pauls · 02.01.2017. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

emils 1

16.01.2017. 16:31

60 milj.eiro=Latvijas DEOKUPĀCIJAI -izpildot 1996.g.LV Saeimas pieņemto Likumu "" Par LV Deokupāciju.."".

Atbildēt

pamela

06.01.2017. 22:38

Pilnībā piekrītu Edgaram par mafiozo valsti,Kaimiņam par svētkun uzrunu "Kapēc nesēž Lembis?"Tapēc,ka valstī ir ģen.prokurori ir kalmeieri,prezidenti vējoņi utt.paša sastumdīti.Kurš tad sakārtos valsti un likumību?Vai pats Ventspils krimiķis?
Valsts jau faktiski nav!Ušaks Rīgā,Truksnis Jūrmalā,Lembis Ventspilī,Bartaševičs Rēzeknē utt.KATRS pats ir radījuši savu mazo kriminālo republiku ,kur nav likumu un tikumu.Tāda valstiska anarhija un visatļautība.Vējonis ģimeniski sadalījis savu amatu ar sievu.Ko vēl sagaidīsim no ZZS 2017.gadā?Davosa jau novērtēja mūsu politanalfabētus!Krītam arvien dziļākā kauna bedrē!

Atbildēt

Rumpelstilzchen

06.01.2017. 15:06

Skaisti ļaudis Latvijas laukos.
Pufaiku, ausaini, priekšautu, spaini un gumijas zābakus abiem.

Atbildēt

fui

06.01.2017. 12:42

»

Tas ir tikai tad, ja maksātājs netirš un tiešām maksājis uz likvidēta uzņēmuma kontu, kas principā nav iespējams


SEBā viss ir iespējams. Pietiek jau iečekot kā valdība investēja ļimakus unibankā, kur drīz pēc tam savējie puikas visu pasākumu "prihvatizēja", un kas ar to visu tālāk notika pateicībā par "vērtīgo" darījumu.

Atbildēt

pilsonis

05.01.2017. 07:53

»

Tas ir tikai tad, ja maksātājs netirš un tiešām maksājis uz likvidēta uzņēmuma kontu, kas principā nav iespējams


Latvijā ir pieņemts, ka bankām vienmēr taisnība, pat tad, ja banka acīmredzami pārkāpj likumu. Banka mierīgi var nesniegt paskaidrojumus un pierādījumus policijai, aizbildinoties ar komercnoslēpumu, un 5 gadus saņemt naudu likvidēta uzņēmuma vārdā.

Atbildēt

05.01.2017. 06:53

»

pilsonis

Ja aizdevējs ir likvidēts un kāda trešā persona piesavinās šim likvidētajam uzņēmumam adresētus maksājumus, tad par to ir paredzēta kriminālatbildība...


Tas ir tikai tad, ja maksātājs netirš un tiešām maksājis uz likvidēta uzņēmuma kontu, kas principā nav iespējams.

Atbildēt

pilsonis

05.01.2017. 01:31

»

Uz otro jautājumu ir iespējami divi atbilžu varianti - autors tirš un pārskaitīja naudu uz citu kontu vai autors tirš un nekāds uzņēmums nav likvidēts (pas, ka aizklapēta kāda uzņēmuma filiāle nekādi nenozīmē uzņēmuma likvidāciju


Ja aizdevējs ir likvidēts un kāda trešā persona piesavinās šim likvidētajam uzņēmumam adresētus maksājumus, tad par to ir paredzēta kriminālatbildība:
179.pants. Piesavināšanās
(1) Par svešas mantas prettiesisku iegūšanu vai izšķērdēšanu, ja to izdarījusi persona, kurai šī manta uzticēta vai kuras pārziņā tā atradusies (piesavināšanās), —
soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz diviem gadiem vai ar īslaicīgu brīvības atņemšanu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu, konfiscējot mantu vai bez mantas konfiskācijas.
(2) Par piesavināšanos, ja to izdarījusi personu grupa pēc iepriekšējas vienošanās, —
soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz pieciem gadiem vai ar īslaicīgu brīvības atņemšanu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu, konfiscējot mantu vai bez mantas konfiskācijas.
(3) Par piesavināšanos, ja tā izdarīta lielā apmērā, kā arī par narkotisko, psihotropo, stipri iedarbīgo, indīgo vai radioaktīvo vielu, sprāgstvielu, šaujamieroču vai munīcijas piesavināšanos —
soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz desmit gadiem, konfiscējot mantu vai bez mantas konfiskācijas, un ar probācijas uzraudzību uz laiku līdz trim gadiem vai bez tās.

Atbildēt

05.01.2017. 00:50

»

HA

Labs jautājums


Uz otro jautājumu ir iespējami divi atbilžu varianti - autors tirš un pārskaitīja naudu uz citu kontu vai autors tirš un nekāds uzņēmums nav likvidēts (pas, ka aizklapēta kāda uzņēmuma filiāle nekādi nenozīmē uzņēmuma likvidāciju)

Atbildēt

HA

04.01.2017. 22:31

»

pilsonis

Kas Latvijā uzrauga bankas


Uzmini nu :)
Nauda vēsturiski tika radīta kā vērtību aizstājējs, mērvienība.
Sanāk, ka ir kāds aizstājējs, kas uzrauga mērvienības un kam vērtība neko nenozīmē.
Virtuālais vakums, kas pielīdzinams bezgalīgai nullei.

Atbildēt

pilsonis

04.01.2017. 22:18

»

HA

Labs jautājums


Kas Latvijā uzrauga bankas?

Atbildēt

HA

04.01.2017. 21:39

»

tikai divi jautājumi

1. Vai autors ir atdevis visu aizņemto naudu ar līgumā noteiktajiem procentiem


Labs jautājums :)
Īpaši otrais.
Un ..... kur atrodas pārskaitītā nauda?

Atbildēt

pilsonis

04.01.2017. 21:29

»

nu

Kad no tevis piedzīs tos miljonus, tad arī samaksās nodokļus, jo pirms tam nav nekāda pamata tos maksāt


Man nav saistību ne pret SEB, ne pret to fondu, bet man riebjas, ka man jāmaksā par banku glābšanu, bet pašas bankas mierīgi aplaupa valsti un nemaksā nodokļus. Ne jau velti VID izrādīja interesi par šo afēru un VID vadītājai nācās pamest amatu, jo pārāk augstos krēslos sēž šo fiktīvo ofšoru fondu afēristu atbalstītāji.

Atbildēt

pilsonis

04.01.2017. 17:36

»

jautrība turpinās

Vispirms SEB kaut ko dāvinājuši, tagad jau viņiem dāvinājuši. īstens humorista talants


Tur jau tas joks, ka caur Latvijas tiesām notiek vergu tirgus un, lai būtu vēl jautrāk, vergi tiek dāvināti vai pārdoti par neeksistējošu valūtu. SEB tādā veidā nav samaksājis nodokļus par saņemtajām dāvanām ~53 miljonus. Bet mūsu bagātajai valstij tas ir nieks, jo to summu taču bez stresa var savākt no ogotājiem, sēņotājiem, cimdu-zeķu adītājiem?

Atbildēt

pilsonis

04.01.2017. 09:44

»

reāli ierēcu

Vispirms pasaciņa par uzņēmuma filiāli, kas likvidēts 2008.gadā neprasot naudu no debitoriem, bet 2011.gadā slēdzis cesijas līgumu ar SEB, tad atkal, ka jau 2007.gaadā hipotēkas pārdotas Īrijas bankai, kura savukārt bankrotējusi 2009.gadā un atkal jau, protams, visus aktīvus norakstījusi. Tev labi sanāk...


Pasaciņas stāsta SEB banka par dāsno dāvanu, kuru nezina paši no kā saņēmuši (uzdāvinātajos Cesijas līgumos raksta ASV fondu, policijai stāsta, ka saņēmuši no īriem), acīmredzot par dāsnu atlīdzību pasaciņas ir gatavi stāstīt arī tiesneši, tik tālu, ka vilto dokumentus lietā, bet VID nav iesniegtas atskaites ne par dāvanām, ne pirkumiem, tad kas tas ir par darījumu, kā SEB tika pie šīm cesijām?

Atbildēt

reāli ierēcu

04.01.2017. 06:12

»

pilsonis

Aizraksti uz Īriju un pajautā, pie viena pajautā, kas saņēma 165 miljonus par hipotēkām, un kādu daļu no šīs naudas saņēma Latvijas atbildīgās personas un kādu Delaveras darboņi


Vispirms pasaciņa par uzņēmuma filiāli, kas likvidēts 2008.gadā neprasot naudu no debitoriem, bet 2011.gadā slēdzis cesijas līgumu ar SEB, tad atkal, ka jau 2007.gaadā hipotēkas pārdotas Īrijas bankai, kura savukārt bankrotējusi 2009.gadā un atkal jau, protams, visus aktīvus norakstījusi. Tev labi sanāk, vari sākt strādāt par humoristu vai kremļa propagandonu, jebkurā gadījumā būs smieklīgi.

Atbildēt

švamme cenzoram

04.01.2017. 01:41

»

cenzors

švammīt, lasi tekstu. Lasot katru piekto rindiņu un tad arī pa virsu ar to saprašanu ir tā kā ir. Visur tikai čakarētāji un parādnieki rādās. Bet te jau izskatās, ka spēle ir uz izturību


Jūs uzvarējāt, man nepietiek pacietības, vienīgais, kur pilnīgi piekrītu jums (nezinu cik daudz ir jūsu) bankas Latvijā nedarbojas pēc civilizētā pasaulē pieņemtiem likumiem.
Man "rādās" ka faktu nav... Tā pasaciņa par ASV fondu un Īrijas Banku bez jebkāda pamatojuma, tā sacīt fantāzijas lidojums.
Bet OK es padodos...cenzors uzvar

Atbildēt

cenzors

04.01.2017. 00:23

»

švamme

"Amerikā tāpat pensionāri zaudēja daļu no saviem uzkrājumiem...


švammīt, lasi tekstu. Lasot katru piekto rindiņu un tad arī pa virsu ar to saprašanu ir tā kā ir. Visur tikai čakarētāji un parādnieki rādās. Bet te jau izskatās, ka spēle ir uz izturību

Atbildēt

pilsonis

03.01.2017. 23:15

»

uhtī

Ooooooooooooooooooo, tagad jau bankrotējusi Īrijas banka tā vienkārši ņēmusi un norakstījusi aktīvus, paliek arvien jautrāk


Aizraksti uz Īriju un pajautā, pie viena pajautā, kas saņēma 165 miljonus par hipotēkām, un kādu daļu no šīs naudas saņēma Latvijas atbildīgās personas un kādu Delaveras darboņi?

Atbildēt

pilsonis

03.01.2017. 22:03

»

nu tad

Faktus studijā, ka aizdevējs ir likvidēts bez tā saistību un pienākumu nodošanas citam


Katrs kaut cik domājošs un notikumiem Latvijā līdzi sekojošs cilvēks ir dzirdējis par ASV fondu, kurš tika izveidots 1994.gadā, lai finansētu Skrundas lokatora nojaukšanu, lai neizskatītos pavisam nepieklājīgi, papildus atmeta dažus miljonus tiesnešu apmācībai ASV un dažām sabiedriskajām organizācijām. Tas fonds pārstāja darboties 1999.gadā. Pēc tam 2002.gadā uzradās veikli darboņi no Delaveras, kuri izmantoja to, ka ASV fonds ar konkrētu nosaukumu ir atbrīvots no nodokļiem, un savos darījumos izmantoja šī uzņēmuma nosaukumu, bet nenorādīja reģistrācijas numuru, un tālākajos atvasinājumos pat nomainīja nosaukumu, tādā veidā nemaksājot nodokļus ne Latvijā, ne ASV. Izsniedza apšaubāmus aizdevumus pret ķīlām un 2007.gadā hipotēkas pārdeva tālāk Īrijas bankai, kura 2009.gadā bankrotēja un visi aktīvi ir norakstīti. Veiklie Latvijas darboņi izmantoja situāciju, sazīmēja viltotus cesijas līgumus un sāka atprasīt parādus, kurus Īrijas banka jau ir norakstījusi. Vairumam aizņēmēju jau viss ir atņemts, bet alkatīgie krāpnieki nevar apstāties.

Atbildēt

švamme

03.01.2017. 19:16

"Amerikā tāpat pensionāri zaudēja daļu no saviem uzkrājumiem.."
Tas nav tiesa, Amerikā cilvēki zaudēja finanšu piramīdās (jā arī te tas ir bijis un veci cilvēki ir ļoti lētticīgi) bet ne Federālajās Bankās. Arī privātās bankas tiek kontrolētas ļoti, ne tā kā Latvijā.
No šis aprakstītās situācijas un autora centieniem pat komentāros pārliecināt, ka viņam netaisnīgi atprasa parādu, man liek secināt - neordināra situācija: no vienas puses sapuvusi valsts ar ASTOŅKĀJI un tā taustekļiem, bet no otras proletārietis, kas pirmoreiz sastapis kapitālismu un mēģina to apčakarēt ar savām aprobētajām (attītīstajā saociālismā praktizētajām) metodēm, bet vairs nesanāk, tad arī ierasta taktika: partkom, mestkom, bet kapitālismā - avīze, kura būtu ar mieru publicēt. Bet autors nav ieguldījis savu darbu lai teksts tiešām dotu priekštatu par kau vienu negodīguma faktu, izņemot neatdoto parādu.period

Atbildēt

garām

03.01.2017. 17:13

»

vispār

Danske bank Latvijā bija Dānijas bankas filiāle, tāda pati kā jebkura citas bankas filiāle


Iet jau runa nevis par nosaukumu, bet juridisko statusu, tiesībspēju un rīcībspēju, kā arī runa par banku - divi vienā. Plus vēl trešais veidojums - fiktīva, nekur nereģistrēta struktūra kā rezerves variants, ko var izmantot, piemēram, zemesgrāmatā un uz ko var uzmest atsavinātus īpašumus lai neatņem nabaga godīgai "bankai" gadījumā, ja kāds pēkšņi sāk saprast, ka papīriņi visi ta ir viltoti.

Atbildēt

antireklāma

03.01.2017. 17:04

»


Nu ko? Negribi par reklāmu maksāt, ka lien komentāros ar visādiem mēsliem?

Atbildēt

pilsonis

03.01.2017. 15:53

»

interesanti

Kāda vēl krāpšana, ja aizņēmies un nav atdevis, tad loģiski, ka atlikusī summa jāatdod, nevis jāuzskata par dāvanu. Turklāt no raksta nekādi nav saprotams kā var būt likvidēts uzņēmums, kuram ir parādnieki. Uzņēmuma īpašnieki nolēma nodarboties ar labdarību un atmaksāja visu no savas kabatas...


Redzi, ja aizdevējs ir likvidēts vai miris un dzīvs būdams nevienam neko nav novēlējis, mantinieku nav, tad tā pārpalikusī manta piekrīt valstij. Mirušais nekādus līgumus slēgt nevar. Tā nu iznāk, ka SEB banka ar negodīgu tiesnešu atbalstu apzog valsti.

Atbildēt

interesanti

03.01.2017. 15:35

»

pilsonis

Rakstā ir teikts, ka tas cilvēks ir aizņēmies no ārvalstu uzņēmuma pārstāvniecības, kurai arī maksāja. SEB banka ir viltojusi dokumentus, jau pēc ārvalstu uzņēmuma likvidācijas, un prasa maksāt. Tā ir elementāra krāpšana


Kāda vēl krāpšana, ja aizņēmies un nav atdevis, tad loģiski, ka atlikusī summa jāatdod, nevis jāuzskata par dāvanu. Turklāt no raksta nekādi nav saprotams kā var būt likvidēts uzņēmums, kuram ir parādnieki. Uzņēmuma īpašnieki nolēma nodarboties ar labdarību un atmaksāja visu no savas kabatas??

Atbildēt

pilsonis

03.01.2017. 15:23

»

interesanti

Nemaz nav parādā, bet 5 gadus brīvprātīgi un regulāri veica maksājumus


Rakstā ir teikts, ka tas cilvēks ir aizņēmies no ārvalstu uzņēmuma pārstāvniecības, kurai arī maksāja. SEB banka ir viltojusi dokumentus, jau pēc ārvalstu uzņēmuma likvidācijas, un prasa maksāt. Tā ir elementāra krāpšana.

Atbildēt

lūdzu paskaidrojiet

03.01.2017. 11:49

»


kādēļ šāds aicinājums, kāpēc man vajadzētu pieteikties??

Atbildēt

pilsonis

03.01.2017. 10:48

»

švamme

es neesmu bankas darbinieks, tieši pretēji: esmu no jūsu uzskaitītajām profesijām, konkrēti medicīnā. algas netika samazinātas par pārējiem nezinu. Man draudzene joprojām strādā Latvijā tai pašā valsts iestādē, kur iepriekš es, (arī viņa neņēma kredītus) algas palielinās ļoti lēni, nesalīdzinot ar deputātiem...


Algas 2009.gadā tika samazinātas visiem darbiniekiem, citiem mazāk (Saeimā, MK), citiem vairāk (policistiem, skolotājiem), bet raksts jau ir par ko citu. Par to, ka banka uz viltotu dokumentu pamata prasa atdot parādu, kuru tas cilvēks bankai nemaz nav parādā, un ir pietiekami daudz pierādījumu, kas to pierāda, bet tiesas pieņem apzināti nelikumīgus nolēmumus, kas apliecina, ka nedzīvojam tiesiskā valstī, bet mafiozā.

Atbildēt

...

03.01.2017. 10:46

un ļaunos murgos mēģināt saskatīt kādu godīgu tiesnesi (tādi ir, bet viņiem klājas ļoti grūti)

Atbildēt

...

03.01.2017. 10:45

par tiesiskumu šajā valstī var tikai sapņot.........

Atbildēt

švamme

03.01.2017. 02:13

»

pilsonis

Policistiem, skolotājiem, mediķiem, ugunsdzēsējiem,..., vēl 2008.gadā bija darba līgumi ar noteiktu algu, bet, kad valdība 2008.gada beigās izdomāja glābt parexu, tad visiem uzskaitītajiem algas tika samazinātas par 50%, bet ikdienas nepieciešamie maksājumi ievērojami palielināti, un tagad pasaki (pieņemu...


es neesmu bankas darbinieks, tieši pretēji: esmu no jūsu uzskaitītajām profesijām, konkrēti medicīnā. algas netika samazinātas par pārējiem nezinu. Man draudzene joprojām strādā Latvijā tai pašā valsts iestādē, kur iepriekš es, (arī viņa neņēma kredītus) algas palielinās ļoti lēni, nesalīdzinot ar deputātiem un ministriem, bet NESAMAZINĀS. Un ar patreizējo pietiek lai izdzīvotu (ja nav ņēmis kredītus) tāpēc jau sen nedzīvoju eiropā. Mans sakāmais bija, ka jebkuru paņemto IR JĀATDOD jebkurā pasaules valstī. Nekur tev parādu "nepiedos" un nekur uz pasaules kredītu ņemšana (bez nopietni pamatotiem ienākumiem un bez atbildības sajūtas) netiek atbalstīta, ja protams esi ar intelektu , ne "lielā zivs" kas pavisam netīšām uzķērās uz baņķieru ēsmas

Atbildēt

pilsonis

03.01.2017. 01:57

»

švamme

varbūt nezinājāt, bet zivīm nav CNS un tās nespēj domāt, un izvērtēt riskus. arī 19017.g. proletariātam ir līdzīgas problēmas, jo viņiem vienmēr un visur viss PIENĀKAS, pat arī izskaidrojošais darbs par kredītu riskiem, kādam bija pienākums viņiem to izskaidrot pa zilbēm, ka jāatdod arī būs...


Policistiem, skolotājiem, mediķiem, ugunsdzēsējiem,..., vēl 2008.gadā bija darba līgumi ar noteiktu algu, bet, kad valdība 2008.gada beigās izdomāja glābt parexu, tad visiem uzskaitītajiem algas tika samazinātas par 50%, bet ikdienas nepieciešamie maksājumi ievērojami palielināti, un tagad pasaki (pieņemu, ka esi bankas darbinieks, kurš tika izglābts ar šo cilvēku darba algu) pie kā viņi ir vainojami?

Atbildēt

švamme

03.01.2017. 01:24

»

hm

Sēž makšķernieks upes malā un nocopē lielu zivi. Uz ēsmu piekodusies! To ierauga inspektors un izraksta sodu. Kāpēc zvejojat nārsta laikā...


varbūt nezinājāt, bet zivīm nav CNS un tās nespēj domāt, un izvērtēt riskus. arī 19017.g. proletariātam ir līdzīgas problēmas, jo viņiem vienmēr un visur viss PIENĀKAS, pat arī izskaidrojošais darbs par kredītu riskiem, kādam bija pienākums viņiem to izskaidrot pa zilbēm, ka jāatdod arī būs

Atbildēt

zirnekilis

02.01.2017. 22:45

»

pilsonis

Man vairāk interesē vai banka ir samaksājusi nodokli par dāvinājumu


vai tad bankām vispār ir kādi nodokļi jāmaksā? Paskat kā Danska dragā uz nebēdu. Te tā ir meitas uzņēmums (kad Swedam it kā tirgo aktīvus, bet patiesībā uz tumšo kaut ko nodod), te tā ir nekur neatrodams uzņēmums ar reģistrācijas Nr. 800.... kā juridiska persona un reģistrē īpašumus zg uz nebēdu lai nekam nekas nav jāmaksā. Gala beigās pēc LR UR tā vispār ir dāņu bankas struktūrvienība, pat bez aktīviem un jebkādām pilnvarām darboties kā banka. Lūk tā vajag mācēt šancēt, un kā dažam labam mecenātam zināt kurai varas partijai kurā brīdī noziedot. Mācaties kungi un dāmas!

Atbildēt

hm

02.01.2017. 22:14

»

švamme except

visam piekrītu izņemot: "...banku vergiem, kuri zobus sakoduši vairākus gadus savu sūri grūti nopelnīto naudu nesa uz banku...


Sēž makšķernieks upes malā un nocopē lielu zivi. Uz ēsmu piekodusies! To ierauga inspektors un izraksta sodu. Kāpēc zvejojat nārsta laikā?
Cūcība! Zivs taču pati vainīga! Ko līda uz ēsmu?
Švamme, takš visi tie zivju inspektori jākar pie lielā staba. Un turpmāk par nepiedienīgu ēsmas rīšanu jāsoda vienīgi zivis!

Atbildēt

garāmgājējs

02.01.2017. 22:02

»

tikai divi jautājumi

1. Vai autors ir atdevis visu aizņemto naudu ar līgumā noteiktajiem procentiem


Ja SEB vienpersoniski var piešķirt nerezidentam reģistrācijas numuru (FKTK oficiālā atbilde), lai savam partnerim ļautu gadiem "pamazgāt" šo un to caur SEB kontiem, tad par ko vispār ir runa? Nu protams par bankām, kas ir valsts valstī, un kurām ir pakļauta vairāk vai mazāk visa valsts varas sistēma. Ne tā?

Atbildēt

pilsonis

02.01.2017. 21:25

»

tikai divi jautājumi

1. Vai autors ir atdevis visu aizņemto naudu ar līgumā noteiktajiem procentiem


Man vairāk interesē vai banka ir samaksājusi nodokli par dāvinājumu?

Atbildēt

tikai divi jautājumi

02.01.2017. 20:39

1. Vai autors ir atdevis visu aizņemto naudu ar līgumā noteiktajiem procentiem?
2. Kā autoram izdevās divus gadus pārskaitīt naudu uz likvidēta uzņēmuma kontu?

Atbildēt

LKP

02.01.2017. 20:14

Ne 10,bet 25 gadu,austrumu,rietumu un vietējais kom-čekistiskais genocīda maratons.

Atbildēt

švamme except

02.01.2017. 18:17

visam piekrītu izņemot: "...banku vergiem, kuri zobus sakoduši vairākus gadus savu sūri grūti nopelnīto naudu nesa uz banku."
Neatkarīgi no par cik īpašumi tika novērtēti, naudu NO BANKAS NEVIENS NEŅĒMA JŪSU VIETĀ!!!!!
To naudu jūs tērējāt, nedomājot par atmaksu, un te jūs nevienu vainot nevarat. Arī es dzīvoju Latvijā tajā laikā, bet kredītu pāri saviem līdzekļiem neņēmu.
Kredītu ņemšanā nevienu nevar vainot, izņemot kredīta ņēmēju.
Piemērs no šodienas: dzīvoju sabiedrībā, kur ikdienu pienāk (pa pastu un citādi) piedāvājumi no kredītiestādēm: izņemt kredītkarti, ar dažādiem procentiem bet visi piedāvā kādu X summu tērēt "lai labi dzīvotu". Man ir visas iespējas pieteikties uz tām visām...un dzīvot karaliski šodien. ..vai neiens nesaskata līdzību ????
CITA LIETA PAR ASTOŅKĀJI LATVIJAS VARAS IESTĀDĒS UN TIESĀS.

Atbildēt

gunča atim

02.01.2017. 17:55

ja neesi sapratis, par ko ir runa, tad nevajag bezjēdzīgi kladzināt. Vai esi kremļa trollis? Tad tas visu izskaidro.

Atbildēt

Raivis un Dzintars

02.01.2017. 17:15

"...Pērn decembrī veiktajā aptaujā iedzīvotājiem tika lūgt norādīt, vai, domājot par savu, savas ģimenes nākotni, viņi biežāk izjūt cerības vai arī bailes. 2016.gada nogalē cerības par nākotni izjuta 51% iedzīvotāju, savukārt baiļu sajūta pavadīja 38% respondentu. Vēl 11% nebija varējuši sniegt konkrētu atbildi...."

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: