Menu
Pilnā versija
Foto

Stulbuma modernizācija

Arturs Priedītis · 29.06.2018. · Komentāri (81)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

skabarga

07.07.2018. 09:41

Autoram
Vai Jūs neredzat, ka bauru baram kaut ko rakstīt un stāstīt ir bezjēdzīgi? Visiem viss ir labi.
Kāda gan var būt runa par bērnu izglītību un izglītošanu, ja šo bērnu vecāki (komentētāji šajā un citos portālos) savus bērnus nosauc: Elija, Kimberlija, Railija, Heidija, Heilija, Korija, Sanders, Jonatans, Eliass, Tailers, Eidans, Arians, Hizirs, Braens, Imanuels...
Nepaies ilgs laiks, kad latviešu valodā nebūs ne runātāju, ne rakstītāju. Ne tikai Izglītības ministrijā, bet visā Latvijas teritorijā. Būs dzirdams un lasāms tikai slengs, kas aizgūts no citām (angļu, franču, vācu, arī krievu) valodām.

Atbildēt

Andris Upenieks

06.07.2018. 17:10

Artūra Priedīša rakstu noteikti pamanītu uzreiz, bet uz nedēļu bija nobrucis dators. Paldies autoram par objektīvu, asu un tiešu valodu. Neliekuļošu: ir patīkami, ka autors atsaucies arī uz maniem vārdiem, bet vairāk priecājos par Artūra talantīgo publicista "nagu"...

Atbildēt

lapsubedres muļķe

05.07.2018. 15:49

»

Dikļu muļķa

Induļa Dukas stulbuma supermodernizācija. Come on


Lato lapsa atkal trako muļķu zemē lapspisānijā! Tabļetku tev nopuņķotājā purnā, lapseņpūžņa stukaču vaukšķi, lapsānmuļķi. Uz priekšu ibiota atkritums, kas visiem spēkiem izmisīgi slēpj savu identitāti – Lato Lapsa! Pie darba, loh! Klāras nāras aiz seskudīrātavas jurtas kur tevi regulāri pasūta atsūkāt dzeltenās lāstekas! Iekkemè ta łdmu un davai ràdi uz ko spèjîgs esi, kaku un kakku vecene! Rādi, ko vari, pietirst-coma muļķi! Aiziet, Lato Lapsa neaptēstā kakku vecene! Lupatu Lapsenes iedzimtā stulbuma supermodernizācija. Come on!

Atbildēt

CENZĒTS

05.07.2018. 15:42

»

L.Grantiņš H-86

Nu redzi, tu atbildi uz komentāru, kurš aizgāja tikai līdz LL... .Jo tajā zudušajā komentārā rakstīju: ar ko tu "interesanti" esi labākas par viņu, jo arī esi anonīms. Un ar visu savu gudrību vienalga uzķēries uz plika āķa


CENZŪRA nerullē, bezcerīgi glupā žurk.ANĀLISTE lupatu lapsa.

:D:D

tu patiešām esi tik bezcerīgi stulbs, vai tikai izliecies? Visticamāk, tu neesi tikai izliecies. Jo - jebkurš normāls, sakarīgi smadzeņot spējīgs cilvēks elementāri apjēgtu to (arī, t.sk.), ka:

1. tu varētu gluži veltīgi neglaimot sev un tavam lumpenelkam "L.L." (abiem skapjabiedriem inerti truli turpinot "ar visu savu gudrību vienalga uzķerties uz plika āķa", PAŠI uz SAVA), bet tomēr pamēģināt domāšanai izmantot galvu. Vismaz teorētiski nav izslēgts, ka pat tev retu reizi kaut kas un kaut vai pa minimumu varētu "piešķilt" no visa tā, ko normāli cilvēki gluži pašsaprotami apjēdz pastāvīgi un "pēc pilnas programmas" (t.i. atšķirībā no tevis u.c. taml. "konģeniāli" defektīviem "domas gigantiem" jeb jēgas impotentiem);

2. Neviens "visu spēles laukumu" elementāri saredzošs un "spēles noteikumus" pienācīgi apjēdzošs personāžs neatļausies uzskatīt, ka PUBLISKI tiražēti viedokļi, tostarp arī kā komentāri pie publikācijām (t.sk. arī pat šajā lapspisānijas w-kūtspakaļā) būtu attiecināmi tikai uz konkrētiem adresātiem. T.i. – atšķirībā no tā, kā to absolūti neadekvāti iedomājas "stulbi izliekušies" biogaļas izstrādājumi;

3. Ja nu tev kārtējo reizi, kā jau tradicionāli ierasts, tomēr nav izdevies pamanīt / apjēgt – arī šajā konkrētajā situācijā (tieši tāpat, kā citos taml. PUBLISKA formāta "komunikācijas analogos") personīgi mani publiskotie viedokļi NAV "prezentēti" kādam konkrētam "l.l." / "manikakam porcijam srrrancijam" / "žīdmasonu-cionistu-iluminātu" murgonim u.c. taml. neatgriezeniski deģenerētu zombiju / zombētāju pasugu margināļiem, vai pat adresēti tikai un vienīgi šamajiem intelektuālajiem distrofiķiem, BET gan – PUBLISKI tiražēti atbilstoši 2. punktā (skat. iepr.) eksponētajiem pamatprincipiem.

-----------

Kā jau iepriekš "prezentēts" – ir sacīts: "DOMĀ līdzi!!!..." ;)

Un, arī: "Domāšana, šķiet, ir ļoti smags darbs - tādēļ arī pasaulē tik maz cilvēku ar to nodarbojas." ;))

Savukārt, kā zināms: "Cilvēkam galva ir paredzēta galvenokārt domāšanai – NEVIS tikai kā plauktiņš cepurei / pakaramais lakatiņam, vai arī priekš tam, lai putni rumpi nepiegāna." ;)))

N.B.! P.S. Jebkuram normālam cilvēkam (tostarp arī personīgi man) nevarētu būt absolūti nekādu problēmu identificēt zagtu / falsificētu identitāti, nekļūdīgi atšķirot to no oriģināla. ;)

Atbildēt

interesanti

04.07.2018. 21:29

»

L.Grantiņš H-86

Tu esi nožēlojams zaglis ar mazvērtības(pie tam vēl ar perversu)kompleksu... . Diskusija beigta. Visu ko man vajadzēja es uzzināju


:D:D:D

EKTD, "nožēlojamais zagli ar mazvērtības (pie tam vēl ar perversu) kompleksu". Dēļ kura, visticamāk, tev arī ir galīgi "beigta di(r)skusija". tu, cita starpā, tikai neaizmirsti kārtējo reizi izēst ateju. Un, kā jau ierasts, vari to darīt kopā ar savu "perverso kompleksu" partneri LL. :D

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

04.07.2018. 16:08

»

interesanti

:D:D...


Tu esi nožēlojams zaglis ar mazvērtības(pie tam vēl ar perversu)kompleksu... . Diskusija beigta. Visu ko man vajadzēja es uzzināju.

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

04.07.2018. 12:54

»

interesanti

Tas ir ne tikai lieki, bet arī absolūti neadekvāti - psihopāts taču "neiet kontaktos" privāti ar tiem normālajiem cilvēkiem, uz kuru vārdu un identitātes izmantošanas rēķina truli parazitē, bet gan - izpildās PUBLISKI...


Nu redzi, tu atbildi uz komentāru, kurš aizgāja tikai līdz LL... .Jo tajā zudušajā komentārā rakstīju: ar ko tu "interesanti" esi labākas par viņu, jo arī esi anonīms. Un ar visu savu gudrību vienalga uzķēries uz plika āķa....

Atbildēt

interesanti

04.07.2018. 01:53

»

L.G.

Nāc ar mani kontaktos, tad visu pastāstīšu


Tas ir ne tikai lieki, bet arī absolūti neadekvāti - psihopāts taču "neiet kontaktos" privāti ar tiem normālajiem cilvēkiem, uz kuru vārdu un identitātes izmantošanas rēķina truli parazitē, bet gan - izpildās PUBLISKI.

Līdz ar to - skat. iepr.: kamēr patoloģiskā psihopāta vārds, uzvārds, adrese u.c. identitātes parametri netiks eksponēti PUBLISKI (t.i. tieši tāpat, kā šis plānprātiņš atļaujas izmantot savu uzbrukumu objektu vārdus u.c. personas datus) - patoloģiskais psihopāts turpinās savu līdzšinējo neārstējama debiloīda izpildīšanos, PUBLISKAJĀ telpā lopiski truli parazitējot uz normālu cilvēku vārdu un identitātes rēķina, šķietamā "nesodāmībā" nebaidoties no tieši proporcionālas (t.i. PUBLISKAS) pretreakcijas. Vēl jo vairāk tāpēc, ka šīs w-bedres formālā īpašniece dzelteno noplūdumu žurkanāliste lapsa šādu PUBLISKU kretīnismu visnotaļ atbalsta, kā tas ir nepārprotami konstatējams jau sen un faktiski ikdienišķi.

Šajā sakarībā (arī, t.sk.) - ir sacīts: "Absolūti bezjēdzīga un jebkurā izpratnē nelietderīga cīņa (jeb, visbiežāk, pat tikai "vētrainas rosības" imitācija) ar SEKĀM, nespējot saskatīt vai pat apzināti ignorējot to patiesos CĒLOŅUS, ir viena no lielākajām muļķībām un viens no galvenajiem iemesliem tam, kāpēc "esam tur, kur esam, un ārā netiekam"."

Un, arī: "Šajā Dieva pasaulē kopumā un, īpaši jau, ar mums pašiem notiek TIKAI un VIENĪGI tas, ko mēs PAŠI pieļaujam. Inerti truli noskatoties, nožēlojami gļēvi "klusējot lupatiņā", vai pat apzināti uz to "parakstoties" un +/- "aktīvi ņemot dalību" - nav būtiskas atšķirības."

Atbildēt

L.G.

03.07.2018. 23:21

»

interesanti

"Vajadzīgajā dienā es nosaukšu tavu vārdu un adresi...


Nāc ar mani kontaktos, tad visu pastāstīšu.

Atbildēt

interesanti

03.07.2018. 22:25

»

L.Grantiņš LRTT

Kaut tu nolādēts un visa tava dzimta, jo lieto manu svētumu- manu senču doto vārdu ! Vajadzīgajā dienā es nosaukšu tavu vārdu un adresi. Tu tiksi nosists uz savas mājas sliekšņa."interesanti" rakstītais izsita psihopātu no līdzsvara


"Vajadzīgajā dienā es nosaukšu tavu vārdu un adresi."
--------------

Kamēr tas netiks izdarīts, patoloģiskais psihopāts turpinās savu līdzšinējo neārstējama debiloīda izpildīšanos - lopiski truli parazitējot uz normālu cilvēku vārdu un identitātes rēķina, šķietamā "nesodāmībā" nebaidoties no tieši proporcionālas pretreakcijas. Vēl jo vairāk tāpēc, ka šīs w-bedres formālā īpašniece dzelteno noplūdumu žurkanāliste lapsa šādu kretīnismu visnotaļ atbalsta, kā tas ir nepārprotami konstatējams jau sen un faktiski ikdienišķi.

Līdz ar to - "vajadzīgā diena" jau sen ir ienākusies, tā bija vismaz jau vakar.

P.S. Jebkuram normālam cilvēkam (tostarp arī personīgi man) nevarētu būt absolūti nekādu problēmu identificēt zagtu / falsificētu identitāti, nekļūdīgi atšķirot to no oriģināla. ;)

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

03.07.2018. 21:38

»

L. Grantiņš LRTT

Pilnīgi piekrītu. Varbūt atsūtīst kādus dzejoļus no Jūsu apcirkniem uz LRTT publikācijai? Varētu klāt kādu komentāru. Honorāri gan mums mazi, par ko brīdinu iepriekš. Jau esmu panījis iepriekš Jūsu centienus! Ir sacits - patiesību kā īlenu nenoslēpsi, ja zini, kur īlēns atrodams. Nevajag turēt sveci...


Kaut tu nolādēts un visa tava dzimta, jo lieto manu svētumu- manu senču doto vārdu ! Vajadzīgajā dienā es nosaukšu tavu vārdu un adresi. Tu tiksi nosists uz savas mājas sliekšņa."interesanti" rakstītais izsita psihopātu no līdzsvara.

Atbildēt

Tereza Mendoza

03.07.2018. 17:48

Latvijā latviešiem nav vajadzīgs mācību priekšmets "Zagšana".

Atbildēt

L. Grantiņš LRTT

03.07.2018. 14:59

»

interesanti

...


Pilnīgi piekrītu. Varbūt atsūtīst kādus dzejoļus no Jūsu apcirkniem uz LRTT publikācijai? Varētu klāt kādu komentāru. Honorāri gan mums mazi, par ko brīdinu iepriekš. Jau esmu panījis iepriekš Jūsu centienus! Ir sacits - patiesību kā īlenu nenoslēpsi, ja zini, kur īlēns atrodams. Nevajag turēt sveci zem pūra! Laidiet savus īlenus darbā!

Atbildēt

interesanti

02.07.2018. 20:36

»

L.Grantiņš LRTT

Labi pasacīts ! Žēl, ka ļoti reti kas līdzīgs ir lasāms komentāros


;)

CENZŪRA, tak' jau.

Un, kā jau iepriekš argumentēts - no zināmu iedomāti "anonīmo" personāžu puses ikdienišķi masīvi piekopta un demonstratīvi publiski tiražēta vājprātīgi melna skaudība, paniskas bailes un lopiski truls naids.

--------------

Ir sacīts: "Jo vairāk (lumpen)sabiedrība attālinās no patiesības, jo vairāk (un lopiski trulāk) tā neieredz tos (normālos cilvēkus), kuri to vēsta."

Un, arī: "Pasaule pazudīs nevis no tā, ka ir pārāk daudz cilvēku, bet tādēļ, ka ir daudz necilvēku."

MUĻĶU zeme "eurolatvānija", XXI gadsimts.

Atbildēt

interesanti

02.07.2018. 16:19

»

Labi nosaukšu!

Visu lamātajs Indulis Duka no Dikļiem! Nu, labāk palika? Un kas no tā


Tā arī ir, "kas arī bija jāpierāda" – tev ir nepārvarams kauns no sava vārda un uzvārda. Jo tu patiesībā neesi nekas un saukt tevi nekā. tu, cita starpā, tieši tāpēc pat publiski atzini (skat. iepr., 01.07.2018. 18:40, u.c. taml. "anonīmā onanīmiķa atklāsmju" konvulsijas), ka tava iedomātā "anonimitāte" esot tava vienīgā "bagātība" – tāpēc, ka nekā cita tev vienkārši nav, pat ne sava "nosaukuma" jeb vārda un uzvārda, par jebkādām personības identitātes pazīmēm pat nerunājot.. Un tieši tāpēc arī tu savu kaunu par sevi un savas dzīvnieciskās bailes no tavas nožēlojamās neesamības publiskošanas tik izmisīgi centies piesegt, tradicionāli nesekmīgi mēģinot paslēpties aiz normālu cilvēku identitātes. Kuriem, atšķirībā no tevis un taml. "caurumiem no nulles", nav kauns vai bailes no sava vārda un personības, jo – tam nav absolūti nekādu iemeslu.

Tikai tādi nožēlojami gļēvi bezvārda un bezdzimuma radījumi kā tu, kas apzinās savu totālo bezvērtību un tāpēc baidās pat no sava vārda publiskas "noplūdes", cenšas izmantot to cilvēku identitāti, kurus šie gļēvie radījumi pamatoti apskauž un no kuriem histēriski baidās. Elementāri, bezdzimuma un bezvārda niecība – ja tas tā nebūtu, tu kategoriski neizpildītos tā, kā tu esi izpildījies līdz šim. Un, līdz ar to – izmisīgi cenšoties arī turpmāk nožēlojami gļēvi slēpties pat no sava vārda, bezcerīgi nemākulīgi parazitējot uz normālu cilvēku vārdu u.c. identitātes rēķina, tu tikai kārtējo reizi apliecināsi, ka viss iepriekš argumentētais ir absolūta un neapšaubāma PATIESĪBA.

--------------

Ir sacīts: "DOMĀ līdzi!!!..."

Un, arī: "Domāšana, šķiet, ir ļoti smags darbs - tādēļ arī pasaulē tik maz cilvēku ar to nodarbojas."

Savukārt, kā zināms: "Cilvēkam galva ir paredzēta galvenokārt domāšanai – NEVIS tikai kā plauktiņš cepurei / pakaramais lakatiņam, vai arī priekš tam, lai putni rumpi nepiegāna." ;)

Atbildēt

Pietirst-coma slimais muļķis no MUĻĶU bedres lapsānijas pamodās

02.07.2018. 01:32

»

tak

lieciet reiz tos Dikļus mierā. Ontuns gan tēlo čangali, bet patiesībā viš i ventiš. To pierāda visi izmeklējumi


Lato lapsa deblojīds debilais atkal trako muļķu zemē lapsānijā! Šito muļķi latvāņu lupatu bolševiki atstāja. Daudz tādu laps(p)istu plānprātiņu. Tabļetku tev nopuņķotājā purnā, lapseņpūžņa stukaču vaukšķi, lapsānmuļķi. Uz priekšu ibiota atkritums! Pie darba, loh! Klāras nāras aiz seskudīrātavas jurtas kur tevi regulāri pasūta atsūkāt dzeltenās lāstekas! Iekkemè ta łdmu un davai ràdi uz ko spèjîgs esi, kaku un kakku vecene! Rādi, ko vari, pietirst-coma muļķi! Aiziet, Lato Lapsa neaptēstā kakku vecene!

Atbildēt

Nu, es, jobans Pietirst-comas muļķis no MUĻĶU bedres lapsānijas

02.07.2018. 01:31

»

nu tad

vārdu un uzvārdu studijā


Lato Lapsa no stukaču sugas rakstu kā Fēlis un jobans Dikļu muļķis ar.

Laiks tabletītei! Bļe tabļetku, maloļetka. Jobanzis.. Nepārgāja.

Jāaizdodas pie galvasdaktera atkal, pēc lapspisāņu stukaču karakulikasimākslas kamasutras likumiem burtiski uz vēdera līzdamcz.

Atbildēt

Labi nosaukšu!

02.07.2018. 01:28

»

interesanti

tev ir kauns par savu vārdu un uzvārdu


Visu lamātajs Lato Lapsa ar kļičku pidrillas seskāda no pietirstkomas pidarskapja. Nu, labāk palika? Un kas no tā? Sava prāta aptrūkuma dēļ vēršos pie saviem entajiem kaķiem un viņ fizionomijām. Tie mērkaķi man neatbild. Klāra lieta. Jākastrē. Visi manas jurtas kaķi izkastrēti, tikai ibiota reptila maniaka srrrancija kaķis skraidelē nerūnīts. Bet tā Muļķu zemē viss pavecam. Riju dzelteno sniegu aiz jurtas. No piecirst-coma skapja. Lato lapsa. Virinātājs transvestīts. Vetfeldšeru eksperimentu biogaļa. Vnk slaktera brāķis

Atbildēt

tak

01.07.2018. 22:52

»

Labi nosaukšu!

Visu lamātajs Indulis Duka no Dikļiem! Nu, labāk palika? Un kas no tā


lieciet reiz tos Dikļus mierā. Ontuns gan tēlo čangali, bet patiesībā viš i ventiš. To pierāda visi izmeklējumi.

Atbildēt

Nu, es, Cenzēteis, banoteis

01.07.2018. 21:56

»

nu tad

vārdu un uzvārdu studijā


dzejdarba Muļķu zeme XXI gadsimts. Rakstīts ar pseidonīmu Untuns Mazpusens. Mani daudzi pazīst. Kopš aprakstīju Muļķu zemi.

Atbildēt

Labi nosaukšu!

01.07.2018. 21:53

»

interesanti

tev ir kauns par savu vārdu un uzvārdu


Visu lamātajs Indulis Duka no Dikļiem! Nu, labāk palika? Un kas no tā?

Atbildēt

interesanti

01.07.2018. 21:22

»

Man nav kauna nosaukt savu vārdu!

Neredzu jēgas to darīt...


tev ir kauns par savu vārdu un uzvārdu?
laikam tomēr pamatoti kaunies pats no sevis..
bet vairāk par kaunu tev ir bailes nosaukt savu vārdu žīdmasonu mīzēj.

Atbildēt

Man nav kauna nosaukt savu vārdu!

01.07.2018. 19:31

»

L.Grantiņš H-86

Ja tev kauns nosaukt savu vārdu, tad es to varu izdarīt... .-------Un, kas kopīgs žīdam ar gudrību ? Ar nelietību gan... . kas atiecās uz tavu bagātību: ja nelietība ir uzskatāma par bagātību, tad, patiešām esi bagāts... . Tu esi ģenētisks nelietis, jo visu laiku lamāji LL... , bet tagad, kad "draugu...


Neredzu jēgas to darīt!

Žīdu gudrība ir apspēlēt tautas un sabiedrību uz to vājību rēķina. Ar korupciju, godkāri, varaskāri, augstprātību, pazemību, laipnību, pacietību utt. Gūstot praktisku labumu. Gudro stratēģija un taktika. Tur viss pamatots.

Bet, vai pēc žīdu priekšrakstiem jāstrādā pret tautu, kam piederi, nevis otrādi, tas katra paša jautājums. Daudzi latvieši saka - mana tauta. Vai tad? Mana valsts. Vai tad? Pareizi ir teikt - tauta, kurai es piederu. Jo tautas tās valodā mani ir izaudzinājusi utt. Augstprātīgi ir sacīt, Grantiņ, mana tauta! Bet valsts pieder tam, kas to nopērk, vai pakļauj ar parādiem. Ja tauta ar savām asinīm nopērk valsti, tā pieder tai tautai. Ja žīdu cionisti ir spējuši ar diversijām sagraut valsti, to novedot parādu atkarībā, tad tā valsts ir izlaupīta un pakļauta saskaņā ar Kramākslaz principiem. Un valsts nepieder vairs tautai, bet žīdmasonu B' nai B' rith, kurai pieder SVF/PB, kas ir LV finansētājs. Un politikas noteicējs.

Atbildēt

Nevienreiz, nevienreiz!

01.07.2018. 19:20

»

L.Grantiņš H-86

Ja tev kauns nosaukt savu vārdu, tad es to varu izdarīt... .-------Un, kas kopīgs žīdam ar gudrību ? Ar nelietību gan... . kas atiecās uz tavu bagātību: ja nelietība ir uzskatāma par bagātību, tad, patiešām esi bagāts... . Tu esi ģenētisks nelietis, jo visu laiku lamāji LL... , bet tagad, kad "draugu...


Nevienreiz VDK! Tas ir smieklīgi. Ja tā, tad tas patiešām ir smieklīgi, ka tā var būt! Bet tā nu tas ir!

Neesmu ģenētisks nelietis. Kā tā var apvainot!

L.L. lamāju, jo no sākuma Pietiek dzēsa manus komentārus, vairākas reizes banoja. Bet arī pats biju pārāk izaicinošs. Pēdējoreiz tā īzti L.L. noliku, jo publicē A. Priedīti. Pagājis laiks un saprotu, kāpēc. Bet tā ir L.L. izvēle, ne mana. Es te esmu anonīms garāmgājējs, kas izklaidējas.

Uzskatu, ka normāls cilvēks drīkst būt nelietis, lai aizstāvētos pret neliešiem ar viņu ieročiem.Bet, tā kā žīdmasoni- komunisti-cionisti spēlē pēc saviem noteikumiem, katram ir vienādas tiesības, tos izprast un pretoties. Vienādas tiesības. Nav obligāti jāvēršas policijā, ja var iztikt bez tās. Jo policija rada tikai papildus problēmas. Nevis tās risina.

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

01.07.2018. 19:00

»

Žīdmasonu cionisti Buknkusu nošāva,

jo prata izmantot to likumdošanu, kuru radīja cionisti NA nomelnošanai, savā labā, uzpērkot ar ziedojumiem politiķus. Bunkusu nošāva, jo kļuva bagāts pats un informāts, tātad cionistiem bīstams. Informēts par pērkamiem tiesnešiem utt. Ja Bunkus sāktu runāt, visa tieslietu sistēmas korupcija atklātos...


Ja tev kauns nosaukt savu vārdu, tad es to varu izdarīt... .-------Un, kas kopīgs žīdam ar gudrību ? Ar nelietību gan... . kas atiecās uz tavu bagātību: ja nelietība ir uzskatāma par bagātību, tad, patiešām esi bagāts... . Tu esi ģenētisks nelietis, jo visu laiku lamāji LL... , bet tagad, kad "draugu" uzdevumā jānomelno latviešu tauta, tu lamā maani... .Tu, protams, neesi žīds vai pusžīds, bet neesi latvietis... .Tavs vārds un uzvārds ir pirmais "liecinieks"... . Vienreiz VDK, vienmēr VDK !

Atbildēt

Žīdmasonu cionisti Buknkusu nošāva,

01.07.2018. 18:40

»

L.Grantiņš H-86

Nu redz, A, katrs tevis sacītais vārds norāda, ka esi "izredzēto" tautas pārstāvis. Melīgi pasniegta informācija nav latvieša īpašība.------Un anekdote: Bunkusu nošāva tāpēc, ka bija gudrs ! Tad iznāk, ka Kargins, Godmanis un tu, pie gudriem nav pieskaitāmi, jo nav nošauti, pat rokas nav salauztas... ....


jo prata izmantot to likumdošanu, kuru radīja cionisti NA nomelnošanai, savā labā, uzpērkot ar ziedojumiem politiķus. Bunkusu nošāva, jo kļuva bagāts pats un informāts, tātad cionistiem bīstams. Informēts par pērkamiem tiesnešiem utt. Ja Bunkus sāktu runāt, visa tieslietu sistēmas korupcija atklātos.

Neesmu žīds, pat ne pusžīds, ne komunists, ne cionists. Esmu anonīms. Tā ir mana bagātība. Mani nevar šantažēt, apklusināt, aizliegt vārda brīvību var un to dara. Ja nevarēšu Pietiek paust savas domas, tas nenozīmē, ka patīsību var noslēpt. Žīdmasonu cionistu noziegumu patiesību, kas jāatmasko uzreiz.

Es abstrahējos no savas personības necilā "es". Netraucēju patiesībai pašai izpausties. Pretēji jums. Sevi nesalīdzinu ar jums. Protams, jūsu ciešanas ir jūsu liktenis, ko veidojat pats, vai ļaujat citam to veidot.

Ja kāds redz žīdu trīs gājienus uz priekšu, tas ir lieliski. Kopš bērnības spēlēju šahu, kad mazotnē man to iemācīja tēvs. Pieturos pie domas - esi gudrāks par žīdu!

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

01.07.2018. 18:21

»

Bet nulle tieši pšodien esat,

jo bez jūsu LRTT var iztikt, bet Pietiek zaudējums būtu katastrofa. Ja salīdzina pret nulli kā tādu...


Nu redz, A, katrs tevis sacītais vārds norāda, ka esi "izredzēto" tautas pārstāvis. Melīgi pasniegta informācija nav latvieša īpašība.------Un anekdote: Bunkusu nošāva tāpēc, ka bija gudrs ! Tad iznāk, ka Kargins, Godmanis un tu, pie gudriem nav pieskaitāmi, jo nav nošauti, pat rokas nav salauztas... .Un atkal tiek likts uzsvars uz garīgo neveselību... . Ja esi garīgi vesels, tad kapēc nerunā savā vārdā, bet slapsties kā žurka pa pagrīdi ? Pēc tavas "filozofijas" sanāk, ka tikai pusjukušie ir spējīgi runāt savā vārdā un skatīties acīs... . Redzi, kadu cieņu es izrādu pat pret žurkām, jo diskutēju ar tevi. Domāju, ka saprati, ka pēc būtības es atbildu uz jautājumiem, kuri var noderēt arī pārējiem, bet tu esi nulle ar mīnuszīmi... .

Atbildēt

Bet nulle tieši pšodien esat,

01.07.2018. 17:54

»

L.Grantiņš H-86

Ja esmu nulle, tad kapēc tik centīgi centies to pierādīt ? Jautājums pareizs:kapēc Pietiek pusjukušo piemin ? Protams, ka ar nullem nerunā, vienīgi, ja nulle grib pierādīt, ka nav nulle.---------Nulles dēļ diez vai tiks lauzti Islandes serveri... .Un, kas atiecas uz tevis apvainošanu sadarbībā...tevi...


jo bez jūsu LRTT var iztikt, bet Pietiek zaudējums būtu katastrofa. Ja salīdzina pret nulli kā tādu.

Pēc šodien pieejamās informācijas ir jums pašam savu nozīmību bezjēdzīgi izcelt, jo tie, kas seko līdzi jaunākajām publikācijām, redz un saprot, ka komunisms bija cionisma forma, ar ko paverdzināja arī latviešus. H86 radīja cionisti ar noteiktu mērķi - aktivizēt sabiedrības reformācijai. Bet, tā kā joprojām uzstājat uz savi kā Dieva izredzēto, ko komunisti- cionisti, kas ir pie varas, nenovērtē, tad loģiski, ka DP cionistu uzdevumā jums salauž roku, A. A Bērziņu iekaļ važās, Bunkusu nošauj, jo bija gudrs, zinošs un, kas visbīstamākais, bagāts un informēts, B. Lozi noslepkavo utt.

Jums nav nekādu iemeslu sevi izcelt, jo jūs izmantoja. Garīgi vesels cilvēks to saprastu un pieņemtu, atrodot veidu, kā konstruktīvi sevi piepildīt savā aicinājumā. Tas, ka jums pretenzijas pašam uz tautas ģēnija statusu, ir jūsu paša neadekvāta problēma.

Atbildēt

Lūk, lūk!

01.07.2018. 17:34

»

L.Grantiņš H-86

Ja esmu nulle, tad kapēc tik centīgi centies to pierādīt ? Jautājums pareizs:kapēc Pietiek pusjukušo piemin ? Protams, ka ar nullem nerunā, vienīgi, ja nulle grib pierādīt, ka nav nulle.---------Nulles dēļ diez vai tiks lauzti Islandes serveri... .Un, kas atiecas uz tevis apvainošanu sadarbībā...tevi...


Nekādas paškontroles un tikai apvainošana. L. L. jūs pien tikai fakta pēc, manuprāt, jo vnk zināma persona, kuru nesamērīgi un noziedzīgā veida sakropļo DP. Pustraks, tā nesaka L.L. Bet pusjucis. Ja ņem vispārīgi, visi ir savā ziņā pusjukuši.

Pēc tā, kā apvaonojat ik vienu, kas mēģina ar jums diskutēt, jebkurš var tādu uzskatīt par pusjukušu.

Tagad ari man tas jādara, jo apvainojat bez pamata. Padomju laikos neviens nebija drošs vai strādā kopā ar VDK ziņotājiem vienā darbvietā, jo bija jāstrādā obligāti, vai negadās nokļūt vienā fotogrāfijā, jo daudz bija ziņotāju. Neredzu jēgu jūs vest pie skaidras saprašanas. Nav brīnums, ka LRTT vairs neviens nekomentē..

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

01.07.2018. 17:24

»

Tātad. Kā LRTT tiek pie tiem fotoattēliem

un tās informācijas, kādu varētu gūt tikai DP? Tādas oriģinālfotogrāfijas? Te arī atbilde...


Ja esmu nulle, tad kapēc tik centīgi centies to pierādīt ? Jautājums pareizs:kapēc Pietiek pusjukušo piemin ? Protams, ka ar nullem nerunā, vienīgi, ja nulle grib pierādīt, ka nav nulle.---------Nulles dēļ diez vai tiks lauzti Islandes serveri... .Un, kas atiecas uz tevis apvainošanu sadarbībā...tevi nevar apvainot sadarbībā, jo esi viņu darbinieks. Nu,protams, tie būtu murgi, kā pats saki... .Bet vispār jau pareizi pasacīji- murgi tie būtu tikai tev vienīgajam... . Tava zemiskā taisnošanās jau parāda pretējo.

Atbildēt

Jāsaprot, ka pie informācijas

01.07.2018. 16:38

»

Tātad. Kā LRTT tiek pie tiem fotoattēliem

un tās informācijas, kādu varētu gūt tikai DP? Tādas oriģinālfotogrāfijas? Te arī atbilde...


un fotoattēliem Pietiek un LRTT tiek tad, ja kāds tos anonīmi vai citādi atsūta uz savu roku! Pretējais jāpierāda.

Atbildēt

Tātad. Kā LRTT tiek pie tiem fotoattēliem

01.07.2018. 16:35

»

L.Grantiņš H-86

Nu jā, tad jums ir problēmas ar redzi: "Bet redzu, ka Pietiek slejās..." Vai esiet uzdevis sev jautājumu: kā LL tiek pie visas šis informācijas...kas aprakstīts vairākās grāmatās ? Tieši tāpēc, ka ir vienīgi ticamais latviski... jau nosaka LL nozieguma svarīgumu. Taisīt mani par jukušu kaut kādas manas...


un tās informācijas, kādu varētu gūt tikai DP? Tādas oriģinālfotogrāfijas? Te arī atbilde.

Kāda gan vajadzība, vai labums Pietiek vispār tādu pusjukušo aistāvēt un runāt par to, ka viņam DP salauž roku? Jo tāpat jau bija paredzama reaksija - nolamašana, apvainošana. Piem., padlaikos arī esmu bijis kopā ar VDK darboni dzejdari Rokpelni, ko zin plašāk, J. Peteru utt. Tad, ja ir, var nopublicēt foto un apvainot sadarbībā ar VDK utt. Kas būtu murgi.

Piem., kad jums salauza roku DP, par brutālu aizturēšanu tikai Pietiek parādījās viens komentārs. Pēc šī komentāra cieta Pietiek, notika pirmā nopietnā ielaušanās Pietiek Islandes serverī. Bet jūs pat to nenovērtējat.

Kas jūs tāds esat šodien? Nulle. Par jums vispār Pietiek var neko nepieminēt. Pusjucis esat, ka pat to neredzat.

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

01.07.2018. 13:25

»

Nepazīstu personīgi L.L. un man nav tiesību

spriest par to, ko nepzīstu. Bet redzu, ka Pietiek slejās L. L., nosaucot jūs par pusjukušu, kram DP noziedznieki salauž roku, izceļ nozieguma smagumu. Savukārt, nosaucot jūs par pusjukušu, mazina jūsu literāro darbu vērtību, kas varētu radīt nozieguma sastāvu, kurā jūs apsūdz cionistu vara Latvijā...


Nu jā, tad jums ir problēmas ar redzi: "Bet redzu, ka Pietiek slejās..." Vai esiet uzdevis sev jautājumu: kā LL tiek pie visas šis informācijas...kas aprakstīts vairākās grāmatās ? Tieši tāpēc, ka ir vienīgi ticamais latviski... jau nosaka LL nozieguma svarīgumu. Taisīt mani par jukušu kaut kādas manas aizsardzības ietvaros... ? Un kādu "aizsardzību" vajadzēja latvietim Kārlim Zuikam, vai tam pašam Viktoram Birzem, kad LL viņus iesūdzēja ? Var jau nepatikt mans rakstīšanas stils(tas ir izvēlēts apzinīgi), bet nosauciet man vienu gadījumu, kad es būtu melojis...? Jautājums paliek atklāts: No kurienes uzrodas LL un ko viņš darīja Atmodas un pēcAtmodas laikā ? Lai Dievs un mana tauta ir mani soģi, ja esmu kaut vārdu samelojis... . Un cik uzbāzīgi Jūs apliecināt, ka es neizprotu LL “cēlsirdību” ! Labi, ka Jūs esiet apveltīts ar augstāko IZPRATNI !

Atbildēt

Nepazīstu personīgi L.L. un man nav tiesību

01.07.2018. 10:22

»

Grantin, jūs tiešām esat pusjucis!

Un argumenti ir tādi. Jūs visā pataloģiski vainojat sātanistus, hazārus, krievžīdus. Visā sliktajā. Ja iedziļinās, tad tas nav nekas jauns, ko ilgstoši atkārtojat.Ir nomācoši lasīt sacerējumus, kur redzams, kā cilvēks ieciklējies...


spriest par to, ko nepzīstu. Bet redzu, ka Pietiek slejās L. L., nosaucot jūs par pusjukušu, kram DP noziedznieki salauž roku, izceļ nozieguma smagumu. Savukārt, nosaucot jūs par pusjukušu, mazina jūsu literāro darbu vērtību, kas varētu radīt nozieguma sastāvu, kurā jūs apsūdz cionistu vara Latvijā.

Žēl, ka jūs to nenovērtējat. Un neizprotat.Bet LRTT apvainojat L.L. uz nepamatotu baumu pamata. Vienīgais portāls, kas jūs savā ziņā atzīst ir Pietiek, kas vienīgais LV ir tikai latviski.

Atbildēt

Grantin, jūs tiešām esat pusjucis!

01.07.2018. 10:15

»

L.Grantiņš H-86

Pie manas tualetes durvīm Tu, Artur, nekad neesi bijis, pat manas dzīvesvietas tuvumā ne. Tātad, tu aprakstīji pats savas "emocijas


Un argumenti ir tādi. Jūs visā pataloģiski vainojat sātanistus, hazārus, krievžīdus. Visā sliktajā. Ja iedziļinās, tad tas nav nekas jauns, ko ilgstoši atkārtojat.Ir nomācoši lasīt sacerējumus, kur redzams, kā cilvēks ieciklējies.

Hipotētiski var pieņemt, ka tā tas ir, kā rakstāt, tomēr tas var būt arī citādi. Ietekmju katram notikumam ir daudz vairāk, nevis tikai kāds ritualizēts žīdu sātaniskais process vai hazāru gēns. Utt.

Tai vietā, lai savu radošo enerģiju tērētu konstruktīvi, to darāt apšaubāmi un destruktīvi.

Jūsu ieciklēšanos var pārslēgt uz citu ieciklēšanos - Juri Lina Zem Skorpiona zīmes dod šīs iespējas atklāt slepeno nevalstisko žīdmasonu darbības - noziegumus mūsdienās pret tautām daudz plašāk. Runāt tikai par sīku, bet pamatotu, hipotētisku skatījumu krievžīdu griezumā ir par maz. Tas atgādina jūstu atrautību no reālās dzīves, tostarp Latvijā.

Atbildēt

Loģiski. Ka tā!

01.07.2018. 07:22

»

Edge

Fiziķim-matemātiķim jābūt kompetentam pedagoģijā un bērnu psiholoģijā, lai spētu izpildīt savu uzdevumu (pienākumu) - Sk.raksta ilustrāciju


Kā jābūt komunisti- ilumināti- cionisti mums stāsta jau 28 gadus. Un citi atkārto to sacīto. Bet nekas nemainās, toties kļūst sliktāk, jo muļķus baro ar skaistām runām, līdz tie pagurst. Ar prerunīgiem viedokļiem iesaista diskusijā. Bet dusmusijas beidzas ar diskusijām, nevis darbiem. Kā man tas viss patīk!

Atbildēt

zoja

30.06.2018. 21:17

Tragēdija sākas no rā ka valsts tiek vadīta pēc iekšējas pārliecības nevis objektīvās nepieciešamības tāpēc daudzi likumi nes kaitniecīgu raksturu Pilsētas zemi mahinatori prihvatizēja kā nekam nederīgu mantu pat zem dautstāvu mājam Ieviesa mafiozo sapuvušo oligarku kapitālismu tautas kapitālisma vietā Pieļāva banku piramīdas bankrotēja 22 bankas.Sagrāva industriju līdz pēckara līmenim Deformēja izglitibas sistēmu un daudz ko citu.

Atbildēt

!!

30.06.2018. 18:45

stulbeņi? Es gan teiktu "neatzītie ģēniji", tādi ir bijuši visos laikos, tikai normālā vidē tos parasti nelaiž pie teikšanas. Nu, mums šajā ziņā nav paveicies un jaunajai paaudzei var tikai izteikt līdzjūtību. Nekas, ir jau vēl arī ārzemes...Nesaprotu, kas par naidu pret Lato Lapsu un arī pret Priedīti. Iespējams, ka tā ir sava veida "kompetence".....

Atbildēt

Okšķeris

30.06.2018. 18:12

Grantiņš tualetē ieslēdza gaismu un rūpīgi aizvēra tualetes durvis. Jābūt ļoti piesardzīgam. Pulkstenis bija pusčetri. Šajā naksts stundā sieva parasti cieši gulēja. Tomēr jābūt loti piesardzīgam. Tualetē viņš pavadīs vismaz trīs stundas. Protams, būs liela stenēšana. Tā ne ar ko neatšķirsies no viņa stenēšanas seksa laikā. Bet to, lūk, sieva nekādā gadījumā nedrīkst dzirdēt. Nedod Dievs, ja viņa baudkārā stenēšana atmodinās sievu, un sieva atradīs viņu baudkāri stenam slēgtā tualetē. Grantiņš nepatikā noskurinājās un pārbaudīja durvis. Tualetes durvis bija aizslēgtas. Grantiņam tualete ir viņa īstās mājas. Tualetē viņš ir uzturējies mūža lielu daļu. Viņš ar to ir apmierināts. Tāds ir viņa liktenis. Grantiņš netic Dievam, jo Dievs ir žīds. Taču viņš tic, ka Dievs viņam, labu vēlot, ir novēlējis mūžu pavadīt tualetē. Pateicībā par to Grantiņš būtu ar mieru tualetē pie sienas piekārt žīda Jēzus Kristus attēlu. Taču tā bija nerealizējama ideja. Grantiņam nebija personiskās tualetes. Bez viņa tualeti lietoja sieva, ciemiņi. Tualetē viņš saimniekoja naktī. Dienā viens cilvēks nedrīkstēja stundām ilgi aizņemt ģimenes kopējo tualeti. Tāpēc Grantiņam maigi ieteica dzīvi tualetē organizēt nakts stundās. Tas saskanēja ar viņa identitāti – tualetes ģēnija identitāti. Par tualetes ģēniju viņš pats sevi dēvēja kopš neatminamiem laikiem.No pamfleta „Stenētājs”; skat.:
https://sisenipamfletucikls.blogspot.com/2018/04/stenetajs.html

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

30.06.2018. 17:48

»

A. P. jebrejs?

Apšaubāmi, pārāk murgains un par kapeikām raksta. Žīds uz to neielaistos


Priedītis un Lapsa vienas mammas bērniņi:---https://tautastribunals.eu/?p 45368

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: