Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

tieši tā

28.09.2017. 09:16

»

Autors

Pirmkārt, ne slepkavas un otrkārt, ne piedzīvotājs. Ja vaina būtu pilnībā pierādīta, tad varētu vel ta viņu saukt. Palasiet spriedumu, te jau saites salika. Un tad izsakaties. Sarunāts. Ir skaidrs, ka S kungam vajadzēja ātru, skaļu lietu, kura arī tika noorganizēta. Pirmo pusgadu vispar nebija neviena...


slepkavas, jo vaina ir perādīta. Un tu vari izvirzīt savas nesakarīgās sazvērestības teorijas un rakstīt uz pieņēmumiem balstītus ūdeņainus raksteļus, cik vien tev ienāk prātā, tas nemainīs lietas būtību: Voiciša nogalināja savus bērnus!Un tavu grafomānisko grāmateli neviens neizdos, pat neceri.

Atbildēt

Autors

28.09.2017. 09:08

»

precīzāk

tu biji tās slepkavas piedzīvotājs, laikā, kad viņa nogalināja savus bērnus


Pirmkārt, ne slepkavas un otrkārt, ne piedzīvotājs. Ja vaina būtu pilnībā pierādīta, tad varētu vel ta viņu saukt. Palasiet spriedumu, te jau saites salika. Un tad izsakaties. Sarunāts. Ir skaidrs, ka S kungam vajadzēja ātru, skaļu lietu, kura arī tika noorganizēta. Pirmo pusgadu vispar nebija neviena puerādījuma, pēc tam tos noirganizēja, modificējot datora lietojuma vēsturi jau pēc izņemšanas. Pie viena sabojājot arī pašu sistēmas bloku. Līdz ar to arī iznīcinot vienīgo kaut cik par puerādījumu saucamo lietu. Par ko arī ir iesniegta tā sūdzība.

Atbildēt

valsts kā kaps

28.09.2017. 09:07

Kas tā ir par valsti ar tādu kliķi, kurā ierēdņiem pie rokām pielīp nauda kura domāta Latvijas ģimenēm?
Un pa to laiku taisa mutes tiem, kas prasa godīgumu. Viņiem vajadzīgs kapa klusums.

Atbildēt

Autors

28.09.2017. 08:58

»

diemžēl

es arī neticu, ka atbilde būs objektīva


Ir vēl sliktāk. Tas viss tiek darīts ar konkrētu mērķi. Novilcināt laiku. Par to liecina daudz kas. Kamēr LV nav izsmeltas visas iespējas, par ECT var aizmirst. Neiedziļināšos sīkumos, bet būs tā - šo prasību noraidīs, tad lūgumu pārsūdzēs un atkal parsūdzēs. Pue mūsu tiesu ātruma tie ir vel trīs gadi. Skat, no 20 jau seši būs atsēdēti. Tad jau vēl ki var izdomāt utt.

Atbildēt

Māris

28.09.2017. 08:49

»

pipars

Vienmēr esmu uzskatījis, ka mūsu valsts lielākā problēma ir padomju mantojums un lustrācijas trūkums. Un šis konkrētais, kā arī neskaitāmi citi ir tikai pierādījums tam. Latviešu cekisti vienmēr strādājuši pec vislabākās sirdsapziņas, kuras viņiem nemaz nav un būt nevar. Šādās lietās mēs redzam tā sekas...


Peška vai nē, bet šā vai tā. Posms tajā ķēdē viņš tomēr ir. Uzskatu, ka mūsu valsts koruptīvā demokrātija ir ka milzis uz māla kājām. Un tas kājas arī veido tieši šīs mazās peškas, kurām galva ļauj darīt kas ienāk prātā. Ik pa brīdim nomainot uz jauniem peškām. Sist pa galvu, ne mums spēka, ne resursu, bet iesitot pa būtībā tukšajām kājām milzis tāpat sabruks.

Atbildēt

Māris

28.09.2017. 08:41

Pirmā instance:
Prokurors J. Kušakova
Tiesnesis I. Naruška
Apelācija:
Prokurors A. Seibute
Tiesensis Poļakova
Kasacija:
Tiesnese cita Poļakova
Tie ir tie, kurus atceros. Iesaku paņemt vismaz divus advokātus no konkurējošiem kantoriem, lai radītu vinu starpā konkurenci un mazinatu iespēju, ka tiek noslēgta nerakstīta vienošanās. Jo vairāk, jo labāk. Cik nu finanses to atļauj.

Atbildēt

vai

28.09.2017. 08:39

»

Valdis Freimentāls

Sveiks Lielais Brāli...


pareizi nav - izmeklētāja Lejassisaka?
Viņa pati ir ļoti interesanta persona, ar ļoti interesantiem radurakstiem. Viņai jau nu vajadzētu būt ieinteresētai mākslas vērtību atrašanā - kā nekā - pašu ģimenes pārstāvjiem piederēja ievērojama mākslas darbu kolekcija, kura bija saistīta ar Benjamiņiem (nu jau, laikam, pārdota) :) :)

Atbildēt

ņemot

28.09.2017. 08:32

vērā izcili murgainos spriedumus manā gadījumā (kur tiesa atļaujas kaut ko nospriest vispār uz likumu neatsaucoties!!!)- lūdzu, nopublicēt arī Rīgas rajona prokurora uzvārdu, Rīgas rajons tiesas tiesneša un Apgabaltiesas tiesnešu uzvārdus. Jā, arī Augstākās tiesas tiesnešu uzvārdus šajā lietā. Man ir aizdomas, ka redzēšu daudz pazīstamu uzvārdu. Manas lietas vēl nav beigušās, bet, izskatās, ka arī būs publikāciju vērtas..............

Atbildēt

pipars

28.09.2017. 08:32

»

Māris

Labdien. Kā parasti ir divas ziņas. Tikai šoreiz man šķiet labā un labā. Es neesmu tā persona par kuru mabi uzskatāt. Grantiņa kungu pat nepazīstu. Lai gan, vina pompozā aizturēšana ar rokas izlaušanu un citiem labumiem arī man nepadkrēja garām. Tas nozīmē, ka ir vēl viens tāds pats, kurš cīnās un turpinās...


Vienmēr esmu uzskatījis, ka mūsu valsts lielākā problēma ir padomju mantojums un lustrācijas trūkums. Un šis konkrētais, kā arī neskaitāmi citi ir tikai pierādījums tam. Latviešu cekisti vienmēr strādājuši pec vislabākās sirdsapziņas, kuras viņiem nemaz nav un būt nevar. Šādās lietās mēs redzam tā sekas. Paldies par atbalstu un ceru, ka mums kopā izdosies.

Vislielākā tautas daļa tā uzskata, ka jāveic lustrācija. Bet komunista Andra Guļāna ģimenes draugs Satversmes aizsardzības biroja direktors Jānis Maizītis pavasarī paziņoja, ka „čekas maisos” esot sabiedrībā zināmi un godāti cilvēki. Viņam pievienojās vēl viens Andra Guļāna ģimenes draugs - advokāts Vonsovičs un eksžurnāliste Baiba Strautmane. Salīdzinot ar viņiem un viņu sagrābto bagātību uz citu cilvēku rēķina Sozinovs ir petjka.

Atbildēt

Autors

28.09.2017. 08:30

»

autoram - vīrietim

vai tad Ilģuciema cietums nebija sieviešu


Laikam nesapratāt. Es tiešām esmu vīrietis. Cietumā sēž bērnu mamma - sieviete. Es esmu liecinieks un nesēžu cietumā. Bet vienīgais, kurš vēl cenšas kko mainīt un labot. Jo tā sieviete ir apsūdzēta un notiesāta par noziegumu, kuru nav pastrādājusi. Tas būtu īsumā.

Atbildēt

Māris

28.09.2017. 08:21

»

Mārim Bērziņam

Māri, Vai Tu zini, ka Latvijas Juristu biedrības prezidents Aivars Borovkovs un Latvijas Juristu Apvienības valdes priekšsēdētājs Rihards Bunka Tevi ienīst un ir gatavi apēst bez sāls: pie pirmās izdevības viņi Tevi grib padarīt par neesošu par to, ka Tu palīdzi Helsinki 86 dibinātājam Linardam Grantiņam...


Labdien. Kā parasti ir divas ziņas. Tikai šoreiz man šķiet labā un labā. Es neesmu tā persona par kuru mabi uzskatāt. Grantiņa kungu pat nepazīstu. Lai gan, vina pompozā aizturēšana ar rokas izlaušanu un citiem labumiem arī man nepadkrēja garām. Tas nozīmē, ka ir vēl viens tāds pats, kurš cīnās un turpinās to darīt. Lielos vilcienos šī cīna irvļoti līdzīga tai, kuru izcīna minētie kungi. Vienmēr esmu uzskatījis, ka mūsu valsts lielākā problēma ir padomju mantojums un lustrācijas trūkums. Un šis konkrētais, kā arī neskaitāmi citi ir tikai pierādījums tam. Latviešu cekisti vienmēr strādājuši pec vislabākās sirdsapziņas, kuras viņiem nemaz nav un būt nevar. Šādās lietās mēs redzam tā sekas. Paldies par atbalstu un ceru, ka mums kopā izdosies.

Atbildēt

Eu

28.09.2017. 08:18

Par ko Tev nauda samaksāta Mudak?

Atbildēt

Valdis Freimentāls

28.09.2017. 08:13

Sveiks Lielais Brāli!

Es uzrakstīšu komentāru par Rīgas Latviešu Biedrības iznīcināšanu 1993. gada 18. februāra naktī.

Tas viss sakarā ar LETAs ziņojumu 3. augustā – nra.lv interneta vietnē, ka Valsts Prezidenta Kanceleja lūdz atsaukties cilvēkus, kuri kaut ko zina par Latvijas pirmā prezidenta Jāņa Čakstes krūšutēlu, ko svinīgi (citēju) “pārvietojuši uz Prezidenta pili no Latvijas vēstures un kuģniecības muzeja”.


Rakstā teikts: “Muzejā biste nokļuvusi kā dāvinājums no Rīgas Latviešu Biedrības 1996. gadā (…)”– tas ir trīs gadus viņi (čekisti) tomēr ir turējuši un pacietuši to kā zobu sāpes – Čakstes krūšutēlu Māmuļā.


Tas ir mans īpašums, kuru padomju laikos glabāju pie sevis Rīgā, Zasulauka ielā 6 dz.1, kur dzīvoju ar savu brālīti, tēvu un māmiņu!


Lieki sacīt, ka šim mākslas darbam vērtība lēšama miljonos!


Biste izgatavota no vara, metāla plastikas tehnikā, kas ir skulptoru visaugstākā līmeņa darbs. Latvijā varbūt to darīja Šķilters, bet varbūt arī nē. Iespējams ka šo bisti darinājis kāds itāļu, vācu, angļu vai franču pasaulslavens tēlnieks!


Bet notika lūk, kas:

993. gada 18. februāra naktī, ar skaidri nepārprotamu mērķi – pārņemt pilnīgu kontroli pār namu un kategoriski nepieļaut esošās atjaunotas RLB darbības turpināšanos, komunistu – čekistu teroristi, bruņoti ar armatūras stieņiem un ķēdēm (civildrēbēs, apm. 30 cilvēku grupā) iebruka Māmuļā.

Jāpaskaidro, ka Rīgas Latviešu Biedrība tobrīd jau bija sākusi darboties atbilstoši biedrības autentiskajiem, RLB 1938. gada Statūtiem, kuru darbību RLB Ārkārtas Kopsapulce bija atjaunojusi salīdzinoši nesen – 1992. gada 18. jūlijā, nobalsojot vienbalsīgi par RLB oriģinālo, nesen atrasto (pēc savas būtības – latviešu kolektīvās analītikas centra) juridisko, likumīgo stāšanos spēkā (darbības atjaunošanu) .Visu komunistu laiku statūti bija uz stingrāko noslepenoti un nebija zināmi nevienam, pat vēsturniekiem! , studentiem zinātniekiem, literātiem, politiķiem, žurnālistiem utt.




Neilgi pēc turpmāk aprakstītajiem notikumiem Māmuļā tika dibināts RLB “dublikāts”. Saprotams, jau bez līdz šim esošajiem biedriem un ar mērķi – kategoriski nepieļaut biedrības darbību turpināt uz likumīgo, 1938. gada Statūtu pamata. Saprotams, ka šīs viltus “biedrības” statūti vairs neatspoguļo nedz RLB burtu, nedz garu un laika gaitā tas ir pilnībā apstiprinājies! PIERĀDĪJIES!


Un tātad. Kopš bruņojušies uzbrucēji iebruka Māmuļā minētajā 1993. gada 18. februāra naktī, tie nevienu iekšā vairs nelaida, bet iekšpusē esošos – ar rupju spēku iztrieca ārā. Pie ārā iztriektajiem piepulcējās liela daļa no RLB biedriem – par notiekošo biedrībā tie tika informēti telefoniski. Tur bija RLB priekšnieks, RLB apsardzes priekšnieks, vairāki RLB runasvīri – delegāti, vairāki komisiju vadītāji, citi biedri; arī Latvijas Aizsargu un Pilsoņu komitejas organizāciju (namā atradās arī oficiālās šo organizāciju telpas) pārstāvji, kuri arī tika izdzīti un vairs netika ielaisti (arī – nekad!). Cilvēki protestēja, ar visu sparu pretojās, bet uzbrucēji, pielietojot fizisku spēku un pat šaujamieročus (kā zināms, papildus ieradās četri, ar uz formām uzvilktām civildrēbēm, miliči), brutāli sita un pat šāva. Un krieviski lamājās! Bija saplēstas drēbes, cietušie ar sasitumiem, nobrāzumiem un zilumiem. RLB lietvedei, cienījamajai Līgai Krūmiņas k-dzei izsita zobu, bet RLB apsardzes priekšnieku, 64 g.v. godavīru Vili Kalēju, kurš sparīgi pretojās, sita bez jebkādas žēlastības. Viņa asinis Māmuļas durvīs un 6 šuves uz izkropļotās sejas paliks kā čekistu varas apliecinājums – laikā pēc “neatkarības” atjaunošanas “brīvajā” Latvijā, 1993. gada 18. februārī(!). Iebrucēji izlauza vairākas durvis, nolaupīja Rīgas Latviešu Biedrības seifu ar naudu, visus biedrības dokumentus un pilnībā iznīcināja (izveda nezināmā virzienā, izzaga, izvazāja) arī manas mākslas galerijas “Latvijas Kultūra” kultūrvēsturisko ekspozīciju, kas sastāvēja no (aptuveni) 2000 gleznām un 8000 unikāliem eksponātiem (t.sk. jau minēto Jāņa Čakstes krūšutēlu, skulptūrām, dokumentiem, grāmatām u.t.t. – arī Glika bībeli un Latvijas jahtkluba dibināšanas albumu; kā arī daudziem uz Sibīriju izsūtīto darinājumiem – vēstulēm, zīmējumiem un dažādām citām liecībām, izvietotām 18 speciāli izgatavotās stiklota tērauda vitrīnās – stendos, divās zālēs 1.stāvā, tieši pretī ieejai.


Ar šo vardarbīgo un ticību valstij graujošo, pazemojošo kriminālnoziegumu tika iznīcināta (apturēta) Rīgas Latviešu Biedrības darbība. Ir lieki pieminēt, ka ar L I E L Ā M grūtībām ir uzsākta šī nozieguma izmeklēšana. Krimināllietas ietvaros atradu Jāņa Rozentāla.gleznu “sarkanā siena” , kuru no Ievas Rozentāles iemainīju pret viņas tēva (ari gleznotājs) lielu gleznu “TĪTARS”.. Mazmeitiņa ieguva sava tēva gleznu, bet es blakus J.Čakstes krūšutēlam Rīgas Latviešu Biedrībā noliku jaunieguvumu. Miers un majestātiskums vienoja šos tēlniecības un glezniecības šedevrus. Visi atjaunotās Rīgas Latviešu Biedrības biedri ar sajūsmu un cieņu manā darba kabinetā sajuta ko īpašu – lepnumu par savu Dzimteni un cieņu pret latviskās kultūras tradīcijām. Tā 6 mēnešus Jāņa Čakstes krūšutēls atradās “Bērnu un Kultūras Aizstāvības Komisijas” darba telpā – manā kabinetā, kas bija savā laikā Kārļa Ulmaņa darba kabinets Rīgas Latviešu Biedrībā.


Sešu mēnešu pilnvērtīgais darbs uztrauca un tracināja komunistus un čekistus! Tie saprata Māmuļas spēku un nolēma tautai atņemt iespējas biedroties Māmuļā. Pilsoņu kongresa 800 000 un Aizsargu organizācijas klātbūtne viesa nemieru LPSR varenajiem kažoka pārvilcējiem.


Bija jālikvidē patiesi latviskā bāze!


Un mutvārdu pavēli saņēmuši KGBisti 18..februāra naktī likvidēja atjaunoto Rīgas Latviešu Biedrību.


Iekšlietu ministrija ierosināja krimināllietu par “zādzībām Rīgas Latviešu Biedrībā 1993.gada 18.februāra naktī, kad es atradu “Sarkano sienu” kādā antikvariātā pārdošanā izliktu (Nopratināja J.Rozentāla mazmeitu Ievu Rozentāli. un šo gleznu atguvu! Pat “Vakara Ziņās” rakstīja pārdrošie žurnālisti.). Bet “izmeklēšana” ievilkās – kā jau noprotam, bez jebkādiem rezultātiem, 23 gadu garumā.”


Atradu vēl Alberta Filkas lielo “Osta” gleznu, Anša Artuma “Ostu”, Margas Lielkrastes Leitlandes 3 gleznas un tās izņēma policija no zagļu “pārvaldījuma”,, nogādāja policijas iecirknī Salaspilī, no kurienes Komunistu un čekistu ”V I S V A R E N I E” tās izzaga otrreiz!. Izmeklētāja Lejassaksija neveiksmīgi cenšas noskaidrot KUR TĀS P A L I K U Š A S ?



Ir ciesti morāli un arī ievērojami mantiski zaudējumi. Rīgas Latviešu Biedrībai bija pamatotas izredzes atjaunot savu potenciālu kā Tautas analītiskajam centram, atgūt savu Latvijas 20. gs. pirmās puses augsto reputāciju un milzu autoritāti, un kļūt par nepārprotamu latviešu nācijas centrālo, konsolidējošo, visas tautas kustību – zinātnes, kultūras, saimniecības, jebkuras dzīves norises attīstības veicināšanā, par ko cerības raisījās no nemitīgā, daudzskaitlīgā jaunbiedru pieplūduma un to optimisma un enerģijas pilnā darba komisijās.


(izziņai – pirms 1. Pasaules kara Latvijā darbojās 2223 latviešu biedrības)

Atbildēt

Autors

28.09.2017. 08:00

»

NIKNAIS

no tiesu informācijas nevar saprast, kasācijas tiesa it kā jau ir izskatījusi sūdzību un to noraidījusi, līdz ar to nav saprotams kāda tad sūdzība kasācijas instancē vēl tiks izskatīta oktobrī


Ir tā, ka visas trīs instances tiešam ir bijušas jau. Tikai divu spriedumi ir publiskoti. Apelācijas nav. Ir aizdomas, ka zinu kādēļ. Šī te nozīmētā tiesas sēde ir par protesta izskatīšanu uz jaunu faktu pamata atjaunot izmeklēšanu. Taču, atbilde būs nekāda. Visticamāk.

Atbildēt

neklusēsim

28.09.2017. 07:53

Cerībā uz vērtīgu komentāru vētru arī atvadīšos un teikšu: „Paldies par uzmanību. Pagaidām atvadīšos...”

Māris Bērziņš

Ko Jūs bezbailīgam izdarīsiet? Apklusināsiet? Nesanāks. Vēsture rāda, ka katrā paaudzē rodas savi varoņi un nevaroņi. Varoņus var nīst, sist, sēdināt cietumos, bet vienalga viņi neklusē. Pilns saraksts ir ar PSRS disidentiem. Jautājums, kad būs otrādi un tiks tiesāti ļaunie vilkači pagonēs?

Atbildēt

H86

28.09.2017. 07:28

Vēl lielāku izmisumu uzdzina komentāri, kuros nepārprotami redzams - tos raksta paši policisti, slēpjoties aiz dažādiem anonīmiem pseidonīmiem. Un raksta visai daiļrunīgas lietas.

------------------------

Astrīdas Babānes kundzes liecības H- 86

Šajā Astrīdas Babānes ziņojumā Latvijas Cilvēktiesību aizstāvēšanas grupai HELSINKI – 86, ir nosaukti vārdos tie, kuri darbojas Krievijas izlūkdienesta uzdevumā. Kas stāv aiz Krievijas, LRTT lasītājiem nav noslēpums.


Viņi visi ir noziedznieki, kuri reiz stāsies Starptautiskā Tribunāla priekšā par sadarbību ar okupācijas režīmu, par genocīda veikšanu pret latviešu tautu.

Pievērsiet uzmanību šim teikumam: “Man jau ir nodzīvoti 76 gadi, es ļoti baidos no R.Bunkas, ko viņš var ar mani izdarīt.”


Kaut kas tāds tiek sacīts 21.gadsimtā Eiropas Savienības valstī Latvijā ! Vai ES neskaitās demokrātijas paraugs pasaulei ? Izrādās, ka ES ir staļiniskās Krievijas un nacistiskās Vācijas hibrīds- uzlabots slepkavu režīms !

Pašlaik šie deģenerāti parazitē uz Latvijas nodokļu maksātāju rēķina.


Turpmākos rakstos mēs detalizētāk apskatīsim šos noziedzniekus, jo vairāki jau ir pabijuši tautastribunals.eu redzes lokā.


Es A. Babānes kundzei paziņoju, ka šādu informāciju H- 86 nevar noklusēt, lai arī kādu cenu tas maksātu. Mūsu tautas un mūsu bērnu eksistence ir daudz dārgāka par mūsu dzīvībām.


Nelatvietis Rihards Bunka ir masu slepkava un kā tāds arī tiks tiesāts. Tiesāti tiks arī visi tie, kuri ir kopā ar šo slepkavu. Liekā daļa šeit pieminēto Bunkas “rokas puišu” tiks tiesāti ar galējo ASM, proti, NS.


Riharda Bunkas slepkavu banda ir 4. maija kliķes galvenā aizmugure.

Nebaidieties, Babānes kundze, lai baidās slepkavas !
07.07.17 L. Grantiņš

Es agrāk biju ievēlēta Latvijas juristu apvienībā par priekšsēdētāja (R.Bunkas) vietnieci. Pati vadu biedrību “Par taisnīgumu un atklātību” un Lombardu asociāciju.

R.Bunkam šausmīgi nepatika manas biedrības centieni uz atklātumu. No manis kā vietnieces, ļoti daudz kas tika slēpts.


Es tiku pazemota un izmesta no LJA.


Man jau ir nodzīvoti 76 gadi, es ļoti baidos no R.Bunkas, ko viņš var ar mani izdarīt.


No tā mazumiņa, ko es (būdama marionete) dabūju zināt, varu apstiprināt vairāku LJA apakšvienību nepārtrauktu uzmanību par “Tautas tribunāla” aktivitātēm. LJA gandrīz pilnībā sastāv no visdažādāko spēka struktūru pārstāvjiem.


Mēģināšu aprakstīt ko es biju sapratusi, pirms mani izmeta. Bunkas biedrība ir ļoti plaša ar sazarotu struktūru (atšķirībā no Borovkova maziņās kompānijas). Starp visām biedrības nodaļām visietekmīgākais ir LJA Sadarbības sektors (SS) ar daudzām grupām. Grupā SS15 ir apvienoti vairāki represīvo struktūru tiesību doktori. Grupu SS15 vada majors Ēriks Treļs (agrākais Kārtības policijas priekšnieks Centra rajonā), kurš veica ekspertīzi Jūsu lietā. Grupu SS12 vada kapteinis Vjačeslavs Kļičevs Centrālcietuma darbinieks, kurš izdarīja kratīšanas Jūsu kamerā 203 (Jūsu logi pirmajā stāvā bija pavērsti uz pārtikas bloku) un uzņemšanas nodaļā (Vokzaļčiks).


Jūsu meklēšanas lieta bija pie bijušā Bunkas vietnieka Valsts policijas centrālā aparāta darbinieka majora Ingusa Vītoliņa, kurš tagad darbojas grupā SS13. Jūs nesen publicējāt bildi, kur I.Vītoliņš un R.Bunka stāv kopā ar Saeimas deputātu I. Parādnieku.


Visas SS grupas pakļaujas LJA Sadarbības sektora vadītājam Centrālcietuma Drošības daļas inspektoram pulkvežleitnantam, pie kura kabinetā Jūs uz seifa stūrī redzējāt F.Dzeržinska bildi.


Es pati dzirdēju kā šo situāciju apsmēja savā starpā Bunka un LJA nodaļu vadītāji.


Vēl es zinu, ka cietuma Uzraudzības daļas priekšnieks vada Sadarbības sektora grupu SS14. Vēloties izkalpoties Bunkam, sūtīja SS14 dalībnieku Sergeju Mahņovu vērot Jūsu tiesas procesu. Mahņovs pats ir Abrenes ielas tiesas darbinieks, bija saņemis komandu izlikties sēdē par apmeklētāju. Vienlaicīgi, Jūsu tiesas procesu uzmana grupa SS33 ar Igoru Lukjanovu priekšgalā.


Es ilgstoši pretojos pretekļa Lukjanova uzņemšanai LJA. Man ir zināms, ka grupā SS33 ietilpst cilvēki, kuri piesūtīti klāt Viloram Eihmanim un Mārim Bērziņam. Detaļas no manis tika slēptas. Man kļuva skaidrs, ka visi, izņemot Jūsu lietas izmeklētāju, ir LJA biedri. Vēl man ir zināms, ka Sadarbības sektora “štāba grupu” – SS23 - vada arī Centrālcietuma virsnieks no Resocializācijas dienesta. Bet man nav nekādas informācijas par viņa aktivitātēm pret Jums. Zinu, ka no grupas SS23 pie manis bija piesūtīta Signe Briška, kura par mani visu ziņoja SS23 šefam, tas Sadarbības sektora (SS) šefam, SS šefs ziņo par visu grupu paveikto Valdei. Tik tālu par Sadarbības sektoru. Šobrīd LJA valde ir visšausmīgāko neliešu savārstījums. Tur kopā ar Bunku ir pulkvedis Aigars Evardsons bijušais Policijas koledžas direktors. Nodevējs ! Man smaidīja un vienlaicīgi balsoja pret mani. Valdē ir pulkvežleitnants Oskars Liepa, kura personība ir tik mīklaina, ka pat man īsti nebija zināms no kura dienesta viņš ir. Dzirdēju, ka Oskars Liepa agrāk bija no Zatlera apsardzes, bet kur tagad – nezinu. Viens no redzamākajiem valdes neliešiem ir majors Armands Logins (bijušais Kārtības policijas biroja priekšnieks centrālajā aparātā). Man ir pilnīgi precīzi zināms, ka Armands Logins ir Vladimira Vaškeviča juridiskais pārstāvis. Loginam ļoti nepatika mani aizrādījumi par braukāšanu uz Austriju pie Vaškeviča, un viņš pat vairāk par Bunku centās mani izmest no biedrības. Vēl valdē ir kaut kāda virsleitnante Dace Tarasova. Jauna, centīga vientiesīte, skatās Bunkam mutē. Pirms ievēlēšanas valdē, darbojās grupā SS23. Tas bija par valdi. Valdei ir pakļauta arī tā sauktā LJA Pārstāvju nodaļa. To vada dzelzs lēdija Barba Girgensone. Nodaļa viscauri sastāv no dažādiem pagoņainiem cilvēkiem. Piemēram, LJA pārstāvis KNAB padomē ir bijusī Robežsardzes priekšnieka palīdze majore Kitija Bite (viņa ir arī KNAB priekšnieka atlases komisijas locekle kopā ar Borovkovu un citiem). Pārstāve Ministru kabineta sabiedriskajā padomē ir policijas majore Kristīne Rupeika. Pārstāve Rasnača TM Krimināltiesību darba grupā bijusī Policijas akadēmijas pasniedzēja Larisa Saukāne. Pārstāve Rasnača TM Administratīvajā darba grupā Lielvārdes policijas priekšniece Ineta Lilinfelde. Iekšlietu ministrijas sabiedriskajā padomē LJA pārstāvis ir policijas majors Juris Matisāns no ieroču kontroles dienesta. Un vēl par pārstāvjiem dažādās vietās ir daudzi citi līdzskrējēji, kuru aktivitātēm nespēju izsekot: majors Jūlijs Počs – Brasas cietuma Uzraudzības daļas priekšnieks, kapteinis Pēteris Dedelis – Cietumu sistēmas Mācību centra priekšnieks, kapteinis Inguss Kudiņš, majore Laura Apine no Valsts policijas iekšējās drošības daļas un vēl daudzi citi man mazāk zināmie visādu sugu drošībnieki. Tas par Pārstāvju nodaļu.


Bez Sadarbības sektora un Pārstāvju nodaļas, Latvijas juristu apvienībā darbojas Perspektīvo risinājumu nodaļa. Neskatoties uz šķietami nevainīgo nosaukumu, nodaļa savas ietekmes ziņā ne ar ko neatpaliek no Sadarbības sektora (SS) un Pārstāvju nodaļas ! Pateikšu tikai to, ko skaidri zinu. Tur darbojas Latvijas pasta Drošības šefs majors Erlends Čiuča, bijušais Valdības apsardzes dienesta priekšnieks Andris Bunka, bijušais Robežsardzes priekšnieks Ivars Redisons, bijušais Drošības policijas priekšnieks Jānis Reiniks, bijušais Iekšlietu ministra vietnieks Imants Pličs (Važņa vietnieks).


Es jau no janvāra esmu izslēgta no LJA un varu nezināt precīzi par kādu jaunpienācēju. Esmu dzirdējusi, ka tur uz sēdēm nāk vēl Gunārs Kūtris, Tālavs Jundzis. Nezinu vai viņi arī ir tajā pašā LJA nodaļā vai varbūt vēl kādā citā. Bunka kopā ar līdzgaitniekiem visu laiku paplašina organizāciju. Ļoti bieži cilvēki no dažādām LJA nodaļām var nezināt viens par otru, ka abi ir biedri vienā organizācijā. Formāli, kā vietniece, es atbildēju par lietvedību un konferenču rīkošanu. Bet arī esot malā no galvenajām lietām, bieži dzirdēju kā R. Bunka ar līdzskrējējiem uzjautrinās par “Tautas tribunālu”. Bet es dzirdēju arī reālus faktus par Bunku. Kad R. Bunka dienēja Iekšlietu ministrijā, ministre L.Mūrniece uzsāka uz R. Bunku dienesta izmeklēšanu. Izmeklēšanas veicēja - majore Anda Seile – pakārās 22.04.2010. Dienu pirms izmeklēšanas beigām. Kad Bunka bija Drošības daļas priekšnieks, 2013.gada 14.septembrī Centrālcietumā tika nospīdzināts līdz nāvei ieslodzītais tieši brīdī, kad pa cietumu staigāja Eiropas pretspīdzināšanas komisija. Tagad tos darbiniekus/sitējus tiesā, 6.jūnijā bija vēl viena tiesas sēde. Interesanti, ka lietu par ieslodzītā nosišanu izmeklēja Centrālcietuma izmeklētājs majors Dmitro Kņazevs no LJA SS14. Šogad Daugavpils cietumā izdarīja pašnāvību ieslodzītais slepkava, kurš baidījās iziet no kameras uz videokonferenci ar R. Bunku.


Es apzinos, ka man ir zināma tikai maza fragmentāra daļiņa no visa notiekošā. Tas man liek nojaust kādi varētu būt patiesie Latvijas juristu apvienības apmēri. Gandrīz visas spēka struktūras sastāv no LJA biedriem.


Latvijā nenotiek vairs neviens kaut cik nozīmīgs notikums, par kuru nezinātu LJA. Un tas mani iedzen paniskajās bailēs.

Atbildēt

Mārim Bērziņam

28.09.2017. 07:24

Māri, Vai Tu zini, ka Latvijas Juristu biedrības prezidents Aivars Borovkovs un Latvijas Juristu Apvienības valdes priekšsēdētājs Rihards Bunka Tevi ienīst un ir gatavi apēst bez sāls: pie pirmās izdevības viņi Tevi grib padarīt par neesošu par to, ka Tu palīdzi Helsinki 86 dibinātājam Linardam Grantiņam? Arī Drošības policija aizstāvēs nevis godīgus cilvēkus, bet gan šos borovkovus un bunkas, jo sastāv no Tavā rakstā apraktītā rakstura ļaudīm. Diskusijai ir jābūt kā tiesāt Aivaru Borovkovu, Rihardu Bunku un Tavā rakstītā pieminētos ļautiņus.

Atbildēt

Tad tā ir taisnība

28.09.2017. 06:49

Pēdējā laika viens no galvenajiem "varoņiem" Gulams Mohammads Gulami arī plātījās, ka visi viņa pastrādātie varoņdarbi tiek veiksmīgi piesegti no Sozinova puses. Sanāk, ka nevis cīnamies pret, bet gan piesedzam. Дальше некуда!

Atbildēt

Niknajam

28.09.2017. 05:52

»

NIKNAIS

no tiesu informācijas nevar saprast, kasācijas tiesa it kā jau ir izskatījusi sūdzību un to noraidījusi, līdz ar to nav saprotams kāda tad sūdzība kasācijas instancē vēl tiks izskatīta oktobrī


Gan jau, ka ar sprieduma izpildi, rīcību ar izņemtajiem prieksmetiem, procesuālajiem izdevumiem un tml. saistītu jautājumu izlemšana.

Atbildēt

NIKNAIS

28.09.2017. 00:04

»

spriedums

https://manas.tiesas.lv/eTiesasMvc/lv/nolemumi


no tiesu informācijas nevar saprast, kasācijas tiesa it kā jau ir izskatījusi sūdzību un to noraidījusi, līdz ar to nav saprotams kāda tad sūdzība kasācijas instancē vēl tiks izskatīta oktobrī?

Atbildēt

Autors

27.09.2017. 23:59

»

spriedums

https://manas.tiesas.lv/eTiesasMvc/lv/nolemumi


Un turpat ir vēl viens. Kasācijas. Interesanti, ka apelācijas sprieduma nav joprojām. Lai gan tas būtu vēl interesantāk. Bet pie mums jau ir "glastnostj" utt.

Atbildēt

Ar visu cieņu

27.09.2017. 23:59

Paldies par rakstu. Interesanti. Viela pārdomām.

Atbildēt

Autors

27.09.2017. 23:23

»

hmmm

Interesants viedoklis, man nezūd cerības, ka autors ir spējīgs uz daudz ko vairāk nekā šeit ir pausts. Būtu vērts pievērst uzmanību tiem apgalvojumiem, kas tiek izteikti un kritiskāk attiekties pret "acīm redzamām" lietām...


Kas attiecās uz to, vai mani ir iespējams iesūdzēt par teikto. Ceru, ka nē. Centos nevis apgalvot, bet izteikt savu viedokli. Varbūt nedaudz aizskrēju pa priekšu, zinot visu to ko zinu. Par inkubatoriem. Piekrītu. Bet tādu tomer nav. Šis ir tāds sižets, kurā ir jāiedziļinās katrā, pat sīkākajā niansē. Tiesa, ne par stilu, ne formu neviens no izdevējiem neko neiebilst. Neiebilst vispār ne par ko. Pazūd tikai. Viena daļa pasaka par Tavu naudu... Bet arī tur nav zināms vai tā nav tikai atruna. Esmu runājis stundām ilgi ar izdevējiem. Un visi nozūd pēc tam kad izlasa. Nevis pasaka - mēsls piedod. Bet vnk. pazūd un nerunā. Sākumā gan plēš kreklus uz krūtīm. Daži labi mediji man konkrēti ir pateikuši - mums neļauj. Bet tas, protams, privātā sarunā. Problēma nav kvalitātē vai kā tamlīdzīgi. Ja Jūs izlasītu Spriedumu, tad, ticiet man, teiktu ka es rakstu perfekti. Domāšu kā to visu dabūt līdz publikai un tad jau lai cilvēki paši izlemj.

Atbildēt

hmmm

27.09.2017. 23:09

Interesants viedoklis, man nezūd cerības, ka autors ir spējīgs uz daudz ko vairāk nekā šeit ir pausts. Būtu vērts pievērst uzmanību tiem apgalvojumiem, kas tiek izteikti un kritiskāk attiekties pret "acīm redzamām" lietām.
Pirms startēšanas plašos ūdeņos, topošajiem literārajiem censoņiem būtu labi ja izveidotu atsevišķu "inkubatoru", kur ar atsaucīgu profesionāļu palīdzību tiktu izkoptas prasmes izteikties formā, kas netraucē to uztverei.

Atbildēt

Autors

27.09.2017. 22:44

»

neIzdevniecības

Ja patiesi tā ir taisnības lieta, tad jātaisa digitālā grāmata ar brīvu lejuplādi. Bet izdevniecības (kas tāpat pieder visādiem sašmucētiem politikāņu pakaļlaizītājiem) lai stāv pie ratiem


Tā ir taisnibas lieta. Un tikai. Kā jau teicu, tad es izdzīvošu. Bet tur cietumā gan nav izvēles. Nav naudas - spīdzina. Reāli. Tādēļ arī būtu labi visma kko iegūt, lai var kaut minumumu nodrošināt. Digitālā grāmata ir patreiz vienīgā ideja. Ne uz ko citu neceru. Tikai neesmu speciālists šajā jomā. Uzrakstīt maku, bet pārējais gan ir tumša bilde. Diez vai derēs pdfs. Vai ne?

Atbildēt

neIzdevniecības

27.09.2017. 22:39

Ja patiesi tā ir taisnības lieta, tad jātaisa digitālā grāmata ar brīvu lejuplādi. Bet izdevniecības (kas tāpat pieder visādiem sašmucētiem politikāņu pakaļlaizītājiem) lai stāv pie ratiem!

Atbildēt

Niknais

27.09.2017. 22:33

Eiropas savienībā visās valstīs visiem ir līdzīgas tiesības un pienākumi, teorētiski visiem vajadzētu būt vienādām izaugsmes iespējām, bet kāpēc tā nav?
Kāpēc ir atšķirīgas iespējas Latvijā ja to salīdzina ar Vāciju piemēram? Tas ir tāpēc ka pie mums nedaarbojās aksioma kas nosaka "VIENS LIKUMS VIENA TAISNĪBA VISIEM", pie mums darbojās pirmatnējie principi kur TAISNĪBA IR TAM KAM IR VARA .

Nevienam nav noslēpums ka Latvijā labākie juristi skaitās tie, kuriem ir labākie sakari un kuri var vienoties ar policiju, prokuratūru, tiesu, utt., tas pats arī attiecās uz amatpersonām, - tām kurām ir sakari un kuras ir lojālākas priekšniekam, tas arī ir ieņēm augstāku amatu. LV izglītībai nav īpašas vērtības karjeras izaugsmē valsts iestādēs, un nav svarīgi cik jūs esat talantīgs, svarīgas ir jūsu iespējas sarunās ar ierēdņiem, ja Jums ir augstākā izglītība, bez sakariem, jums karjera sāksies no sētnieka amata, un tur arī var palikt, ja neiegūsiet ietekmīgus paziņas.

Atbildēt

Autors

27.09.2017. 22:22

»

par lietu sakārtošanu

tas nebūt neizlēdz iespēju, ka Lūsis lieliski pazina savu pecteci un pec Sozinova aicinājuma sakartoja lietu Baložos (c


Fakts ir viens un neapstrīdams. Ja piekšnieks liek augstā amatā kadu, kuru pat nepazīst, ja struktūrvienības vadītājs nepazīst savu tiešo padoto, tad nu piedodiet. Vēl viens pierādījums, ka tādam cilvēkam nav ko tajā amata darīt. Pie tam vienā citā rakstā tiek apgalvots, ka Sozinovs lika amatos tikai sev lojālos un ar pamatīgām atkarībām. Es neesmu tā raksta autors un atbildību par to neuzņemos.

Atbildēt

Autors

27.09.2017. 22:17

»

Cc

Tad lūdzu konkrētus uzvārdus arī no tiesām, prokuratūras un politikas. Un pastāsties par tām vajāšanām un ietekmēšanu. Savādāk versija par to nemazzm nerunāšimu tāda nenopietna...


Man jau te draud, ka tiesāsies. Tiešam domajat, ka esmu traks? Neko neprasu nevienam pirkt. Zinu, ka kaut kā, bet dabūšu ārā. Runa nav par vēlmi nopelnīt. LV gadā ir aptuveni 2500 jaunu nosaukumu. Ar max 1000 tirāžu. Pie pašizmaksas ap 8 EUR. Tā vismaz ir teikušas divas izdevniecības. Nezinu ticēt vai ne, bet par biznesu to diez vai var nosaukt.

Atbildēt

par lietu sakārtošanu

27.09.2017. 22:16

»

Autors

Liels paldies. To arī gribēju noskaidrot. Tas gan nemaina to, ka dažs labs Lūša padotais pēc tam, kad parcelts uz citu iecirkni un aizturēts par sasniegumiem vēl Ķengaragā, panāk to, ka kāds no lieciniekiem, būdams cietušā statusā, pēkšņi partop bezmaz par aizdomas turamo. Ja tiešām ta ir, tad tas nebūt...


tas nebūt neizlēdz iespēju, ka Lūsis lieliski pazina savu pecteci un pec Sozinova aicinājuma sakartoja lietu Baložos (c)

Tie ir tikai emocionāli pieņēmumi, bet kur ir fakti? Uz pierādījumiem balstīti fakti, nevis Jūsu viedoklis par to, kā bija vai varēja būt.

Atbildēt

Linda

27.09.2017. 22:13

»


Kas kuram sāp, maniaks vai?

Atbildēt

Autors

27.09.2017. 22:08

»

Divi interesanti fakti

Tā, lai ieviestu nelielu skaidrību...


Liels paldies. To arī gribēju noskaidrot. Tas gan nemaina to, ka dažs labs Lūša padotais pēc tam, kad parcelts uz citu iecirkni un aizturēts par sasniegumiem vēl Ķengaragā, panāk to, ka kāds no lieciniekiem, būdams cietušā statusā, pēkšņi partop bezmaz par aizdomas turamo. Ja tiešām ta ir, tad tas nebūt neizlēdz iespēju, ka Lūsis lieliski pazina savu pecteci un pec Sozinova aicinājuma sakartoja lietu Baložos.

Atbildēt

Cc

27.09.2017. 22:06

»

Autors

Kā jau teicu. Sašmucējušies nav tikai policisti. Sāksim pēc kārtas. Tikai uzskaitījums, kuras iestādes nav darījušas to, kas jādara. Bāriņtiesa, sociālais dienests, vietējā policija, mediķi, Sozinova kantoris, prokuratūra, tiesa, politiķi (n-tie), mediji. Nešķiet pietiekami lai notiesatu kadu nevainīgu...


Tad lūdzu konkrētus uzvārdus arī no tiesām, prokuratūras un politikas. Un pastāsties par tām vajāšanām un ietekmēšanu. Savādāk versija par to nemazzm nerunāšimu tāda nenopietna.
Bezmaksas versiju izlasītu, bet grāmatu nepirktu, lai vai kādu rezonansi taisītu. Ticamības pakāpe izklāstam pārāk maza.

Atbildēt

Autors

27.09.2017. 22:00

»

Cc

Gadījums ir traģisks, bet es tomēr neticu, ka tiesas tikai lai saglabātu kadam policustu priekšniekam vietu ir pieņēmušas nepamatotu spriedumu. Mums kopumā ir humānas tiesas. Bieži gan šķiet par daudz humānas


Kā jau teicu. Sašmucējušies nav tikai policisti. Sāksim pēc kārtas. Tikai uzskaitījums, kuras iestādes nav darījušas to, kas jādara. Bāriņtiesa, sociālais dienests, vietējā policija, mediķi, Sozinova kantoris, prokuratūra, tiesa, politiķi (n-tie), mediji. Nešķiet pietiekami lai notiesatu kadu nevainīgu cilvēku? Un tad vēl šis. Acimredzami Sozinovam tā bija būt vai nebūt lieta. Par liecinieku vajāšanām utt. nema nerunāšu. Jā, arī fizisku ietekmēšanu, tikko parunā pretī viņu versijai.

Atbildēt

to 22:55

27.09.2017. 22:00

»

Divi interesanti fakti

Tā, lai ieviestu nelielu skaidrību...


Ja autors ir izlēmis, ka saistība ir, viņš'šim atradīs sev tīkamu izskaidrojumu. Jo top Grāmata, kam vajag rezonansi un noietu un, sekojoši, autora konts papildināsies.

Atbildēt

Divi interesanti fakti

27.09.2017. 21:55

»

Autors

Lai tik tiesājas. Es nevienu apgalvojumu neizsaku tik tāpat vien. Bez pierādījumiem. Palasied vēlreiz rakstu. Ir pilnīgi skaidrs, ka runa nav tikai par paaugstinājumu. Vismaz loģiski domājošam cilvēkam. Par mediķiem, kuri nespēj atšķirt puiku no meitenes vispar nerunāšu. Iepazīstaties ar Spriedumu. ...


Tā, lai ieviestu nelielu skaidrību.

2014.gada 24.jūlijs, Egils Lūsis - Ķengaraga iecirkņa priekšnieka p.i. runā televīzijā (skatīt sākot ar 13:15):
http://www.tvnet.lv/online_tv/40786-lnt_zinas_20140724/0+1


2014.gada 10.oktobris - notiek slepkavība Baložos.

Kaut kā nelīmējas kopā ar E.Lūša pārcelšanu uz Ķengaraga iecirkni saistībā ar Baložu lietu, ne?

Atbildēt

Cc

27.09.2017. 21:54

»

Autors

Lai tik tiesājas. Es nevienu apgalvojumu neizsaku tik tāpat vien. Bez pierādījumiem. Palasied vēlreiz rakstu. Ir pilnīgi skaidrs, ka runa nav tikai par paaugstinājumu. Vismaz loģiski domājošam cilvēkam. Par mediķiem, kuri nespēj atšķirt puiku no meitenes vispar nerunāšu. Iepazīstaties ar Spriedumu. ...


Gadījums ir traģisks, bet es tomēr neticu, ka tiesas tikai lai saglabātu kadam policustu priekšniekam vietu ir pieņēmušas nepamatotu spriedumu. Mums kopumā ir humānas tiesas. Bieži gan šķiet par daudz humānas.

Atbildēt

Autors

27.09.2017. 21:45

»

dubls Nr.2

Un tas ir vienīgais arguments - paaugstinājums? Jums savi pieņēmumi pirms to publicēšanas būtu jāpierāda, pretējā gadījumā rakstā minētie personāži var izlemt tiesāties ar Jums par apmelošanu. Tāpat mediķi, kuru apvainojatprofesionālā nekompetencē, kura noveda pie divu mazu bērnu nāves. Vai esat eksperts...


Lai tik tiesājas. Es nevienu apgalvojumu neizsaku tik tāpat vien. Bez pierādījumiem. Palasied vēlreiz rakstu. Ir pilnīgi skaidrs, ka runa nav tikai par paaugstinājumu. Vismaz loģiski domājošam cilvēkam. Par mediķiem, kuri nespēj atšķirt puiku no meitenes vispar nerunāšu. Iepazīstaties ar Spriedumu. Kāds jau pie iepriekšējā raksta nopublicēja saiti. Un tad lūdzu diskutējat par tēmu. Sarunāts?

Atbildēt

NeLinda

27.09.2017. 21:44

»

Linda

Piekrītu, kkāds murgains sacerējums. Autor, kurš pasūta mūziku


Neviens mūziku nepasūta. Cilvēki cīnās par taisnīgu tiesu, "tiesiskā" valstī.
Es pati esmu lieciniece dīvainai sakritībai, kad dalijos FB ar rakstu, kas tajā dienā bija lasītākā ziņa un skatītākais sižets Latvijas ziņu portālā. Šis ieraksts bija publisks, cilvēki spieda "like", dalijās ar to un komentēja- bet, kāds brīnums- manā profilā, šis ieraksts, "no malas" izskatās, kā bez ievērības atstāts- ne laiku, ne share, ne komentāru. Savādi, ka atverot sadaļu "komentāri" tie ir redzami. Var jau pieņemt, ka datorkļūda, taču Latvijas ziņu portālā tas izskatijās precīzi tāpat. Lieki piebilst, ka tas bija ltv1 ziņu sagatavots sižets par neatbilstībām izmeklēšanas procesā un reāliem faktiem, kas liecina par pierādijumu falsificēšanu. Runa bija par izņemtu telefonu lietas izmeklēšanas vajadzībām, par datu lietojumu, kad telefons reāli atradās policijā, bija izdruka no telekomunikāciju operatora, vēlāk atkārtotā izdrukā arī šie dati vairs neuzrādijās, operators paskaodrojumus nesniedza. Lieta šobrīd ir noslepenota un ar jebkādiem lietad materiāliem un spriedumu iepazīties nevar. Pieslēdziet smadzenes, neesiet no aitu bara.

Atbildēt

dubls Nr.2

27.09.2017. 21:40

»

Autors

Tiešām? Fakts, ka Baložu šefs pēc tam, kad tas viss notika dabūja daudz labāku darbavietu, kurā iecēla Sozinovs, kuram, savukārt, šo lietu vajadzēja dikti strauji atrisināt arī ir tikai anonīms komentārs


Un tas ir vienīgais arguments - paaugstinājums? Jums savi pieņēmumi pirms to publicēšanas būtu jāpierāda, pretējā gadījumā rakstā minētie personāži var izlemt tiesāties ar Jums par apmelošanu. Tāpat mediķi, kuru apvainojatprofesionālā nekompetencē, kura noveda pie divu mazu bērnu nāves. Vai esat eksperts medicīnas joma? Domāju, ka diezin vai.
Spalvas prove... vāja.

Atbildēt

Autors

27.09.2017. 21:40

»

Es

Lai vai kā, tomēr domāju ka Rīgā kriminālpolicija pēdējos 4 gados ir sagrauta un demoralizēta, vadībā vieni paklausīgi ielikteņi/es par ko liecina fakts ka uz priekšnieku amatiem nekad netiek publicētas vakances itkā tādu nebūtu, konkursi reāli nenotiek! Nekad neviens komentārs kurā minēta precīza amatpersona...


Nedomāju ka tas tā ir tikai Rīgā. Istēma kopumā tiek mērķtiecigi demoralizēta. Kādēļ gan pat ASV viceprezidents teica, ka mums te ar tiesiskumu problēmas. Un ko Srasnačs? Atbildēja varonis, ka ASV viceprezidentam esot novecojusi informācija un viss pie mums ir lieliski. Te runa nav tikai par VP. Arī par prokuratūru un tiesu. Un, ka jau esmu teicis, ja nebūs tiesiskuma nebūs arī valsts. Sozinovs šai gadījumā ir tikai bandinieks.

Atbildēt

Lapas:    4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: