Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

padoms

06.05.2017. 12:36

»


Seko liidzi VID aareejiem konkursiem, njem rokaas izgliitiibas dokumentus un skaidru galvu, un uz priekshu...

Atbildēt

ha, ha

06.05.2017. 12:32

»

klusējiens

Nebļauj. Aizej pasaki to priekšniekiem, kuri saņems tās lielās algas


Gribeetu redzeet kaa Tu pats (-ti) to izdriitu... :)))

Atbildēt

nuss

28.03.2017. 21:03

»

Vērīgais

Vācijā, Francijā, Skandināvijā, GB, NL un citur Ienēmumu dienesta ierēdni sanem 500 eur uz rokas? Ko tu pīpē? Sieviešu zekubikses? Tāpēc arī tev rādās slima suna murgi par to, ka politkretīni realizējot "tautas politiku". Tautai nav politikas. Politiku veido partijas vadoties no savām interesēm, priekšvēlēšanu...


Vispirms, tāds interesants darbs... kurā tiek atļauts darba laikā komentēt... interesanti kas tev algu maksā un - vai tev joprojām liekas, ka par maz?

Un kā tu pats nokļuvi savā amatā - pabeidzi augstskolu kā vissekmīgākais students un VID tādu spīdekli nevarēja neņemt? :))) Latvija ir maza - bez blata, pazīšanām un sakariem VALSTS amatā NAV iespējams nokļūt - arī tajā pozīcijā, kur tu strādā VID. No 2 sekmīgām reizēm, kurās es biju pieteicies amatam valsts darbā, mani pieņēma tikai ar pazīšanos - VID man strādāja radiniece, kuru iekārtoja(vairs tur nestrādā) arī ar pazīšanos. Nestāsti, ka VID nonāci bez sakariem - Latvija ir maza un tāda ir sistēma.


Nesmīdini tautu - kāpēc tev, tas ko domā kretīni ir saistoši tikai tad, kad pašam dirsa svilst? Kāpēc tev neradās šie jautājumi par to ko darīt kad viss bija kārtībā? Tā īsti nesaprotu tavu kritiku par saviem darba pienākumiem - kad es strādāju valsts darbā, man vēstuļu rakstīšana bija viens no vieglākajiem darbiem - papildus vēl vajadzēja sameklēt informāciju, bet nesatraucieties - es no valsts darba aizgāju, jo man darba pienākumi likās par vieglu. Man priekšnieki lielākā daļa bija normāli - viņi paši varēja tās vēstules uzrakstīt... tas prasa laiku, protams, tāpat kā komentāru rakstīšana internetā darba laikā... ;) nevaru sūdzēties... varbūt paveicās, bet man bija daudz kolēģu, kas darīja savu darbu ar prieku un nepīkstēja par atalgojumu. Vispār, man pat ir izstrādājies likums, ka paši galvenie kretīni ir tie, kas sūdzas par to cik tiem iet slikti - parasti šiem cilvēkiem pat nav nekādas sajēgas par to, ka citiem kolēģiem iet sliktāk...

Atbildēt

>> opiņā

28.03.2017. 20:09

»

opiņā

Lapsam atkal lēkme- VID neatbildēja uz šī jautājumiem dažu stundu laikā


Lapsa nav tik naivs, lai gaidītu tūlītēju atbildi! Normatīvajos aktos un likumdošanā viņš orientējas labi. Bet pateikt, KAD tiks sniegts atbolde, gan vajadzēja. Citādi tā divkosīgi sanāk - rraģē uz minēto rakstu zibenīgi ...iekšējā VIDa intranetā - drudžaini mēģinot skalot smadzenes darbiniekiem, bet uz ārpusi - kā ausis aizbāzuši un mēles norijuši! Bet kūmiņš jau neatstāsies - pierrdze viņam šādu iedīgu birokrātu "drāšanā" ir milzīga!

Atbildēt

kur mums ir vid

28.03.2017. 19:59

?

Atbildēt

Nu nu

28.03.2017. 08:42

Cīrules kundze- zemākais līmenis loti labi atceras jūsu solījumus. Tas nozīmē ka jūsu solījumi ir klaji meli. Un jūs tiem cilvēkiem skatījāties acīs. Pretīgi.

Atbildēt

Lasītājs

28.03.2017. 08:37

VID vadība klusē ,jo ir pārsteigta , ka par šo projektu ir uzzinājusi sabiedrība! Paldies Lato Lapsas kungam! Gan jau VID vadība, vai nu izmainīs % , būtu jau labi , ja zemākam līmenim tos paaugstinātu - vai nu safabricēs atbildi , ka būs balti un pūkaini! Uzrakstīs, ka tā vēlējās lielākā daļa no kolektīva :)

Atbildēt

Tam opiņā

28.03.2017. 08:22

»

opiņā

Lapsam atkal lēkme- VID neatbildēja uz šī jautājumiem dažu stundu laikā


Lato Lapsas kungam ir laba veselība un nav lēkmju, bet tev gan čurā uz galvas, bet tu priecajies un saki, ka tā ir rīta rasa...

Atbildēt

Vērīgais

28.03.2017. 08:12

»

nuss

Nekas jums neliedz organizēties vai balsot par tādu partiju, kas realizētu jums tīkamu politiku. Viens pats ieliktenis pats par sevi nevar realizēt globālu valsts politiku - tā tās lietas nenotiek...


Vācijā, Francijā, Skandināvijā, GB, NL un citur Ienēmumu dienesta ierēdni sanem 500 eur uz rokas? Ko tu pīpē? Sieviešu zekubikses? Tāpēc arī tev rādās slima suna murgi par to, ka politkretīni realizējot "tautas politiku". Tautai nav politikas. Politiku veido partijas vadoties no savām interesēm, priekšvēlēšanu periodā solot kādu labumu arī elektorātam. Vispār palasot tavu murgojumu var saprast, ka pats/ pati esi viens/a no tās sluras, kurš amatā nokluvis/usi pa blatam, tāpēc, ka klasesbiedrs, radinieks vai bērnības draugs un ne ar kādām spējām vai zināšanām tam nav nekāda sakara. Liela alga un amats vienkārši tāpēc, ka ir paveicies ar pazīšanos. Paši šie kretīni, protams, domā savādāk, bet realitātē bez padoto palīdzības 3 teikumus nespēj sarakstīt. Tur vajag pamatīgu revīziju un visus uz eksāmeniem par jomu, kuru šie pēc čomaka aicinājuma vada. Tur būtu tragikomēdija.

Atbildēt

mazais uzņēmejs

28.03.2017. 07:30

kāpēc VID soda "piparbodīšu" ipašniekusar milzīgiem sodiem parto ka darbinieks pie kases nostrādājis pa virsu 10 minūtes?

Atbildēt

nuss

28.03.2017. 01:17

»

ciniķis

Pilnīgi nepiekrītu. Būt Valsts dienestā nenozīmē būt verdzībā par neadekvāti zemu algu salīdzinājumā ar politiski ieceltajiem vadītājiem ielikteņiem. Tieši par to šeit ir runa - par nepelnīti lielu algu politkretīniem augstos amatos. Runa ir par to, ka lai šie kretīni saņemtu lielāku algu valstī t.sk...


Nekas jums neliedz organizēties vai balsot par tādu partiju, kas realizētu jums tīkamu politiku. Viens pats ieliktenis pats par sevi nevar realizēt globālu valsts politiku - tā tās lietas nenotiek!

Kā reiz politkretīni, kā jūs izsakāties, izpilda tautas demokrātisko gribu un realizē tautas uzticēto politiku - atšķirībā no pārējiem ierēdņiem, tieši šie politkretīni ir izturējuši tautas uzticības konkursu(atbilstoši tautas spējai spriest) - par visiem pārējiem nekāda demokrātiskā balsošana nav bijusi - jūs tur esiet tikai tāpēc, ka atbilstiet tehniskiem parametriem - tikpat labi jūs var aizstāt ar robotiem. Utopiskā valsts scenārijā šādam darbam vispār nedrīkstētu būt iespējai būt par profesiju, bet tam būtu jābūt aizstātam ar pilsoņu rotāciju loterijas biļetes veidā - tādā paša veidā kā piesēdētājiem - lai vismaz pašiem pilsoņiem ir skaidra izpratne un garša kā darbojas valsts, jo cilvēki, kas pārāk ilgi strādā valsts apmaksātā darbā paliek stulbi.

Valsts darbs nav nekāda profesija - tas ir dienests un ar attiecīgu karjeras izaugsmi. Nekur tā nav ka zemākie ierēdņi, kas gadiem sēž vienās un tajās pašās vietās, bez kāpšanas pa karjeras kāpnēm saņemtu lielas algas. Ierēdniecība nav profesija - tā ir kalpošana pārējiem pilsoņiem un ja jūs tupiet vienā un tajā pašā amatā kā tāda piepe ar tām pašām nemainīgajām zināšanām un spējām... vai jums nav ienākusi prātā tāda doma, ka jūs vienkārši izniekojiet laiku - paši savu un citu?

Valsts tehniskie ierēdņi Latvijā jau saņem lielāku par vidējo algu, kā saņem valsts privātā nozarē strādājošie... citur tā nav - ticiet man - citās valstīs tehniskie darbinieki saņem 2x mazāku algu kā vidējā. Parēķiniet cik liela alga ir puse no vidējās Latvijā... un tad rēķiniet vai jums pienākas tas kas jau jums ir.

Tā ir absolūti neiedomājama situācija, ka Eiropas ierēdņi kuriem vajag domāt par pilsoņu labklājību saņem 2x lielāku algu par vidējo un vēl atļaujas kunkstēt par verdzību. Jums vispār ir kaut kāda kauna sajūta? Jūs jau saņemiet vairāk kā saņem citās Eiropas valstīs tāda paša līmeņa ierēdņi - un vairāk kā pārējie iedzīvotāji pašu valstī. Vēl varētu saprast, ka Latvijā valsts ierēdņi nodarbotos ar ārpus darba labdarības pasākumiem un domātu kā uzlabot pārējo cilvēku dzīvi, kas dzīvo sliktāk, bet nekā tāda Latvijā nav... kaut būtu nepieciešams.

Atbildēt

nuss

28.03.2017. 00:32

»

pilsonis

Valsts pārvaldē jāstrādā tiem ,kuri ir valsts patrioti un ierēdņiem par ir jāsaņem ierēdņa cienīgs atalgojums


Ierēdņi šīs reformas rezultātā kā reiz saņems labu algu - tie kas sēž pie datoriem, tā īsti nav ierēdņi, bet tehniskie darbinieki un politiski viņi ne par ko neatbild un nerealizē nekādu politiku - ja atnāk jauns priekšnieks, viņi var tikai turpināt darīt to ko viņi darīja iepriekš.

Atbildēt

opiņā

27.03.2017. 22:35

Lapsam atkal lēkme- VID neatbildēja uz šī jautājumiem dažu stundu laikā!

Atbildēt

pilsonis

27.03.2017. 21:22

»

klusējiens

Nebļauj. Aizej pasaki to priekšniekiem, kuri saņems tās lielās algas


Valsts pārvaldē jāstrādā tiem ,kuri ir valsts patrioti un ierēdņiem par ir jāsaņem ierēdņa cienīgs atalgojums.

Atbildēt

ciniķis

27.03.2017. 20:02

»

Darbinieki

Daudzi darbinieki gaida oficiālu informāciju par algām, lai pienemtu lēmumu turpināt vai neturpināt darba tiesiskās attiecíbas. Bet kādi skali solījumi bija. Paskatīsimies


Pirmais, ko vajag apzināties katram no šiem darbiniekiem, kuri taisās iet prom vai jau ir aizgājuši - kurš politiskais spēks realizē tik nekaunīgu un negausīgu kampšanas un grābšanas politiku VIDā? Tur arī būs vainīgie! Pirmā rīcība - neņemt rokā vēlēšanās viņu sarakstus un padot tālāk saviem paziņām un draugiem par to pašu. Nākamā rīcība - ja jau esat intelektuāļi - marš uz kādu no partijām! Ejiet un dariet visu, lai tos kretīnus dabūtu no amatiem nost. Atņemtu mandātus un varu. Tas ir jūsu spēkos. Tikai vajag saprast, ka jūs esat vairākumā nevis viņi!

Atbildēt

blaviens

27.03.2017. 20:01

Lasu un nesaprotu. Taču ejat un strādājat citā vietā, ja jums nepatīk tajā VIDā. Kāpēc neejat uz privātiem uzņēmumiem? Bail, ka nodokļus nemaksās, veselības apdrošināšanas nebūs?

Atbildēt

ciniķis

27.03.2017. 19:46

»

nuss

Man gan nav nekādu problēmu ar algu starpību(kas pagaidām nav lielāka kā rietumos) un ar visiem punktiem - iemeslus jau rakstīju komentāros iepriekš...


Pilnīgi nepiekrītu. Būt Valsts dienestā nenozīmē būt verdzībā par neadekvāti zemu algu salīdzinājumā ar politiski ieceltajiem vadītājiem ielikteņiem. Tieši par to šeit ir runa - par nepelnīti lielu algu politkretīniem augstos amatos. Runa ir par to, ka lai šie kretīni saņemtu lielāku algu valstī t.sk. reģionos tika vairots bezdarbs! Darba vietu likvidēšanas politika, lai apmierinātu alkatības tieksmes un pabarotu nepiesātināmos kretīnus ir nepareiza politika. Pret to ir jācīnās ar visiem pieejamajiem līdzekļiem.

Atbildēt

nuss

27.03.2017. 18:16

Man gan nav nekādu problēmu ar algu starpību(kas pagaidām nav lielāka kā rietumos) un ar visiem punktiem - iemeslus jau rakstīju komentāros iepriekš:
http://pietiek.com/raksti/vid_savdabiga_algu_reforma_vadibas_algas_strauji_pieaug,_bet_realie_darba_daritaji_no__zemaka_limena__paliek_gribot/komentari

Valsts ierēdnis ir valsts dienestā - tāpat kā armijā(valsts dienesta pamatsākums ir armija) augstākos lēmumus neapspriež, bet izpilda. Ja šiem ierēdņiem ir problēmas ar šo noteikumu izpildi, viņiem ir tiesības pamest valsts dienestu un nodarboties ar kaut ko citu - produktīvāku. nevajag uzskatīt, ka valsts sastāv no valsts ierēdņiem, bet tā sastāv no valsts pilsoņiem, kas lielākā daļa valsts dienestā(kas ir domāts šo pilsoņu apkalpošanai) neatrodas.

VID zemo amatu darbi vairumā gadījumu ir automatizējami un ir aizstājami - agrāk vai vēlāk.

Nepatīkamie jautājumi, kurus var uzdot vienai VID amatpersonai, kas saņem Latvijas ekonomikai neatbilstoši milzīgu algu ir labāk uzdot... nekā uzdot to ne par ko neatbildošajam VID kolektīvam, kas ne par ko neatbild. Man gan liekas, ka līdz ar lielu algu kāda ir rietumos ir jānāk līdzi arī reāliem lieliem cietumsodiem, kad amatpersona nepilda savus pienākumus - tā kā tas ir rietumos.

Atbildēt

Z

27.03.2017. 17:54

Drīzumā Cīrulei būs adresēti vēl nepatīkamāki jautājumu par to kā VIDā var ,,pasūtīt'' lietas un izrēķināties pat ar pretējo pusi tiesvedības procesā. Itāļu mafija nobal VID korumpantu priekšā!

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: