Menu
Pilnā versija
Foto

Ģimenes ārsti paši sevi gāž no pjedestāla

Dainis Lemešonoks, īpaši Pietiek · 26.07.2017. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Hm, hm..

31.07.2017. 13:21

...kurš nu būtu teicis pretējo, ka visa pamatā nav naudas????
...visa politika, visa medicīna un TV un galu galā spots pastāv uz ziedojumiem !!! ..ziedot.lv u.t.t. pat raidījumi tiek taisīti, lai iekasētu naudu!
...a bet biezie uzdzīvo uz citu nodokļu maksātāju rēķina. Piemēram, Liepājas metalurga Zaharnijs nieka 3 gadus ir veicis lielas soc. iemaksas, bet piešķirto 19000 eiro pensiju mēnesī saņems 17 gadus, jo 17 gadi ir VSAA vidējās ieplānotās izmaksas ilgum.
...jautājums? ..kādas nodokļu reformas tad šobrīd plāno, ja nav pensiju fonda un nav noteikti griesti ne pensiju apdrošinašanas iemaksām, ne pensiju izmaksām!!! Visi biezie taču vecumdienas var nodrošināt ar privātiem uzkrājumiem un nevajag taču tukšot to pensiju fondu, kas domāts minimālās labklājības nodrošināšanai vidusmēra cilvēkam ar vidusmēra iemaksām.

Atbildēt

Neredzams un smaržo pēc burkăniem

30.07.2017. 11:33

...lemešonoka purkšķis, kārtëjais pasūtījuma raksts...daini, labāk būtu ēdis, dzeltenais...

Atbildēt

brīvais radikālis

30.07.2017. 01:27

»

ha

VM atlikusie kadri, grūtniece un iespringt? NU, gribētos jau...


Krievi vairs nenāk?

Atbildēt

brīvais radikālis

30.07.2017. 01:23

»

med

Salidzināji ģim ārstu ar mikroķirurgu . Ģim ārsts ir viegli aizvietojams , man jau labāk patiktu ja likvidētu. Pie speciālistiem bez nosūtījuma


Kurš gan speciālists tevi, muļķi, ņems bez nosūtījuma? Kādam taču viņa darbs ir jāapmaksā - vai nu nosūtījumu, vai maksā skaidrucī!
Ja ģimenes ārsti nevarēs par piešķirto finansējumu uzturēt savas prakses, tad viņi paši tās likvidēs, tāpēc nesatraucies un guli mierīgi.

Atbildēt

DD1

29.07.2017. 08:32

Tai vajadzētu būt normai: ģimenes ārsta pakalpojumu obligāta pieejamība 24/7 režīmā, vairākām ārstu praksēm kooperējoties dežūrām.

Atbildēt

ha

28.07.2017. 19:50

»

Tev ir gods šo lasīt

Baigi daudz aplamību sarakstīts...


VM atlikusie kadri, grūtniece un iespringt? NU, gribētos jau
Jautājums zinātājam- es visu mūžu maksāju nodokļus, tikai tad, kad vajadzēja med.palīdzību man, tas viss bija par maksu, jo valsts neapmaksā.
Tātad es ar savu naudu apmaksāšu klepus, gripas un to, ko valsts ieliks grozā, bet , ja tur nebūs maniu slimību, tad atkal maksāšu no savas kabatas? Un ko tad man tā veselības aprūpe dos? Vot bažos un neviens neko neskaidro

Atbildēt

Tev ir gods šo lasīt

28.07.2017. 13:13

»

Hm, hm..

....hm, veca patiesība ir tā, ka visa pamatā ir nauda!!! Tad es piekrītu tam, ka padomju laikā bija daudz labāka piekļuve pie ārstiem, jo es varēju izvēlēties sev atbilstošo dakteri, kas specializējās savā jomā un pieņemt viņa pakalpojumus vai dakteris mani nosūtīja uz slimnīcu, ja pats netika galā....


Kuram cienījamos gados esošam profesoram (piemēram, urologam vai traumatologam) tad tu cienītais, liksi strādāt nakts maiņu? Liksi mest monētu? Kurās ēkās tad tu taisies sabāzt visus speciālistus un ārstus vienuviet? Viss jau sen ir privatizēts. Celsi jaunas poliklīnikas? Kur? Doma laukumā? Vai bāzīsi visus slimnīcās, kur jau tāpat nav vietas? Tik daudz dumību sarakstīts. Tāpēc tā sistēma nestrādā, jo to veidojuši tādi paši birokrāti idiņi kā tu, kas maz sajēdz no medicīnas.

Atbildēt

Hm, hm..

28.07.2017. 10:27

....hm, veca patiesība ir tā, ka visa pamatā ir nauda!!! Tad es piekrītu tam, ka padomju laikā bija daudz labāka piekļuve pie ārstiem, jo es varēju izvēlēties sev atbilstošo dakteri, kas specializējās savā jomā un pieņemt viņa pakalpojumus vai dakteris mani nosūtīja uz slimnīcu, ja pats netika galā.A bet naudu valsts nedalīja tik stulbi kā tagad, kad katrai struktūrai tiek algota aģentūra, kas "pēc skaistām acīm" nosaka gan medikamentu tirdzniecību, gan slimnīcu un ārstu pakalpojumu apmaksu(kvotas)!!!!!
Nost ar visu kvotu sistēmu!
Lai visi speciālisti ir pieejami vienuviet poliklīnikās no 00-24 un visi augstas klases speciālisti ir pieejami slimnīcās no 00-24!!!!
...Un nekādu kvotu un naudas dalīšanas, jo valstij vajag kompensēt tikai tā pacienta kases čeku, kas naudu atstājis poliklīnikā vai slimnīcā!!! tāpat arī poliklīnikai ir jāadministrē bezmaksas medikamentu iegāde un izsniegšana!!!! Visam jābūt vienu viet, nevis pa pakšķiem(aptiekām un ārstu prakses vietām) izmētātiem objektiem!!!! Punkts!

Atbildēt

Lemesis

28.07.2017. 10:27

Paldies visiem diskusijas dalībniekiem par neviltoto aizrautību un veselīgo agresivitāti! Jūtos patiesi glaimoc[;-)]

Atbildēt

zane

28.07.2017. 09:58

»

Tev ir gods šo lasīt

Baigi daudz aplamību sarakstīts...


Igaunijā gan nav polises, tizlas polises ir Leituvā

Atbildēt

hams

28.07.2017. 09:10

Jau 10 gadus mocos ar nepārtrauktam,mokošam arodslimības izraisītam sāpem,kuru dēļ lielu dienas daļu esmu spiests pavadīt guļoša,nekustīgā stāvoklī.Mēģinājums saņemt pretsāpju zāles beidzas ar kārtējo ģimenes ārstu mēģinājumu nodarīt kaitējumu dzīvībai,jo vairākkārt tika izrakstītas pretsāpju zāles,kuras rada paaugstinātu sirds un smadzeņu triekas risku,jo jau ilgus gadus esmu spiests lietot šīs pašas arodslimības izraisītās pretaugsta asinsspiediena zāles.Šo augstā asinspiediena iemeslus ģimenes ārsti ir rūpīgi slēpuši un nav darījuši zināmu arodslimību noteikšanas komisijai.

Atbildēt

Tev ir gods šo lasīt

28.07.2017. 08:45

»

neesmu profs

t.i. ārsts, bet sistēmā nācies strādāt, kā arī slimot nācies...


Baigi daudz aplamību sarakstīts.
1. Igaunijā valsts apmaksā 2/3 veselības aprūpes izdevumu. 1/3 sedz paši iedzīvotāji, pērkot polises. Tas, ka daļai polises apmaksā valsts, ir normāli. Zīdainim nevari prasīt pirkt polisi. Tas ir valsts pašcieņas jautājums.
2. Katra polise paredz noteiktu pakalpojumu apjomu. Gribi kaut ko papildus, maksā no savas kabatas. Gribi vairāk pakalpojumu, maksā par labāku polisi. Ja polisē ir optimāli izvērtēts pakalpojumu apjoms, nesaskatu nekādas problēmas. Arī "bezmaksas" vazāšanās" pa ārstiem tiek ierobežota.
3. Iepriekšējais punkts izslēdz šo.
4. 2.punkts izslēdz šo.
Nevajag būt pesimistam. Ja tā kārtīgi iespringst, tad var izveidot ļoti pat pieņemamu sistēmu. Cits jautājums, ka pat Norvēģijā daudzi tāpat kunkst par veselības pakalpojumiem un to pieejamību, neskatoties uz 5x lielāku finansējumu. Izveidot sistēmu, kas apmierinās 100% vēlmes, nav iespējams.

Atbildēt

neesmu profs

27.07.2017. 21:23

»

PIETIEK `am

Kāds informēts un stratēģiski domājošs speciālists varētu pamodelēt, kā vienkāršā pacienta līmenī praktiski darbosies iecerētā apdrošināšanas sistēma LR variantā. Nu, lai varētu savlaicīgi morāli sagatavoties solītajām brīnumainajām pārvērtībām


t.i. ārsts, bet sistēmā nācies strādāt, kā arī slimot nācies.
Mana bilde veidojas tāda- 1. vispirms mēs visi maksāsim, lai ar veselības apdrošināšanu piekļūtu ārstiem. Tā kā veselai rindai, kuri nestrādā- bezdarbnieki, studenti, invalīgi, utt. netiek pieprasīts maksāt nodokļus, tad mēs maksāsim arī par viņu veselības polisēm, ne tikai savām. 2. Tā kā polises būs visiem, visi ies pie ārsta, jo viss ir apmaksāts, kā rezultātā, veidosies vesels bars liekēžu, kas nemitīgi būs ārsta uzgaidāmajā telpā- piem. bezdarbnieka pabalsts saņemsanas laikā, pabalsta izmaksa tiek apturēta, tiek maksāta slimības nauda, tad turpinās pabalsta izmaksas.
3. rindas veidosies milzīgas, strādājošie tiks pie ārsta uuuuuu
4. Lai tomēr tiktu pie ārsta, visticamāk, mēs blakus jau nopirktajai polisei, sāksim tā konkrēti dod kukuļus speciālistiem, jo lauzta kāja jāārstē tūdaļ un tepat, nevis ar 19 pacientiem dienā pēc mēneša. Būtībā par pakalpojumu maksāsim 2x
Varbūt nav tik pesimistiski, bet tā kā neviens nemēģina no VM izskaidrot ieguvumus, es uzzīmēju savu bildi.

Atbildēt

Neredzams un smaržo pēc burkăniem

27.07.2017. 16:24

»

Neredzams un smaržo pēc burkăniem

...jo sajaucot dzeltenu ar zaļu ir zils


...dziļi intelektuāli

Atbildēt

Tev ir gods šo lasīt

27.07.2017. 15:52

»

nu bet.....

ne viens ,ne otrs ,bet ģimenes ārstu streiku neatbalstu,nu tu protams esi ģ.ā


Neesmu ģ.ā.! Pārzinu sistēmu.

Atbildēt

Andrejs

27.07.2017. 15:45

Labojums: Tautas labklājības ministrijas Veselības departamentā.

Atbildēt

Andrejs

27.07.2017. 15:38

Lai būtu nauda veselības aprūpei,jasamazina ekonomisko liekēžu skaitu pašā ministrijā! Zviedrijas sociālo lietu un veselības ministrijā,piemēram,darbinieku ir mazāk,nekā vienā pašā mūsu Nacionālajā veselības dienestā,kas ir tieši pakļauts Veselības ministrijai.Pirmskara Latvijas Tautas labklājības ministrijas Veselības ministrijā strādāja tikai 17 darbinieki,bet nebija ne rindu,ne kvotu,ne kukuļu ārstiem! Jautājums: ar ko nodarbojas šie simti liekēžu šodienas Veselības ministrijā?!

Atbildēt

Aivars

27.07.2017. 15:26

"Tikai pateicoties mediķu uzstājībai un protestiem pret šo esošo,varai tik ērto lietu kārtību,jautājums par adekvātu veselības aprūpes finansējumu nonāca varas politiskajā ēdienkartē".
Skat."Veselības aprūpe un nodokļu reforma"-kas tiek noklusēts",Ivars Zariņš,Saeimas deputāts,20.07.2017.,Pietiek.lv.

Atbildēt

...

27.07.2017. 14:43

»

piska

Tas, kā zog lielajās slimnīcās, nav salīdzināms ne ar ko. Lielākā daļa valsts resursu tiek tērēti, lai dakteri taisītu nelegālos klīniskos pētījumus. Ārsti oligarhi pamanās no slimnīcas noplēst samaksu par zālēm, kuras farmācijas firmas dod par velti, iebāžot kabatā divkārt. Tā kā slimnieki tiek masveidā...


Precīzi pateikts.
Rezumē - valsts medīcīnas aprūpes izdevumi pret pacientu skaitu valstī un viņu vajadzībām ir sevi atpelnījusi desmitkārt. Tikai tā peļņa nonākusi dažu kabatās un joprojām tiek apgalvots, ka nepietiek. Neticiet! Ģimenes ārstiem izturību un iet līdz galam!

Atbildēt

Tev ir gods šo lasīt

27.07.2017. 13:35

»

nu bet.....

Lai tasču meklē kur vairāk maksā!!!!!!Ar ķēdi jau nav pieķēdēti


Medicīnas māsas tieši to arī dara. Rezultātā mums drīz vairs tādi nebūs. Ļoti gudrs priekšlikums. Laikam cirvis esi. Vai ierēdnis. Vai abi divi.

Atbildēt

sausalito

27.07.2017. 13:30

»

to med

Bet, protams, ka nav vakanču. reāli trūkst tikai māsas un arī ne visur. Jautājums ir ko šī mediķu armija dara, jo kvotu nav, bet uz darbu nāk un algas saņem


Kādas vakances?? cv.lv neviena ārsta vakance nav. Tāpēc jau Gruntmanim iedeva pa pakaļu, un izmeta no Latvijas, jo vakances nebija un nav.

Atbildēt

Arnis

27.07.2017. 13:08

Zivs pūst no galvas! Bet ģimenes ārsti(nosūtījumi pie speciālistiem,analīzes,rindas utt) ir pilnīgi atkarīgi no Veselības ministrijas kvotām u.c.ierobežojuimiem!!

Atbildēt

supersistēma

27.07.2017. 12:14

»

Tev ir gods šo lasīt

Nahujam, cirvi, aicini ārstu, kas vismaz 10 gadus mācījies, ieguldījis kaudzi arī savas naudas, iet uz veikalu strādā par kasieri, ko var darīt arī bez jebkādas izglītības vai darba pieredzes? Lohs esi


Kāda jēga mācīties, ja galvā kosmiskais tukšums. Ģimenes ārsts ir nekas, ja nevar pat uzrakstīt nosūtījumu pie īstā speciālista. Turklāt lauku rajonos izrādās, ka pie speciālista jābrauc uz citu pilsētu. Bet ģimenes ārsts kā vista pa pakulām nespēj noteikt īsto diagnozi. Nejēgas.

Atbildēt

PIETIEK `am

27.07.2017. 11:37

Kāds informēts un stratēģiski domājošs speciālists varētu pamodelēt, kā vienkāršā pacienta līmenī praktiski darbosies iecerētā apdrošināšanas sistēma LR variantā. Nu, lai varētu savlaicīgi morāli sagatavoties solītajām brīnumainajām pārvērtībām .

Atbildēt

to med

27.07.2017. 11:14

»

med

Vispār atradu tās vakances . Izrādās pašā acu priekšā ,baigi pavirši skatījos...


Bet, protams, ka nav vakanču. reāli trūkst tikai māsas un arī ne visur. Jautājums ir ko šī mediķu armija dara, jo kvotu nav, bet uz darbu nāk un algas saņem.

Atbildēt

med

27.07.2017. 10:44

Vispār atradu tās vakances . Izrādās pašā acu priekšā ,baigi pavirši skatījos .

Vēlreiz vakances . Arī manā iestādē ir vakanču saraksts ,ieskaitot manu specialitāti , bet man pat tur nav ko darīt . Zinu rajona slimnīcas kur meklē personālu nodaļai ,kura jau pusgadu kā likvidēta .
Man ir pēdējā laikā zvanījušusi un darbu piedāvājuši , ja sāc prasīt sīkāk tad izrādās pamatā uz arodkomisijām , vai kādas dažas stundas piekdienu vakaros . Samaksa pēc pacentu skaita , bet parunājot ar klēgiem uzzini nekas tur nenāk .

Atbildēt

Tev ir gods šo lasīt

27.07.2017. 10:38

»

vot

Tad pasakiet, cik pelnat, lai varam paraudāt kopā


Ģimenes ārsta, kas vienlaicīgi ir ārsts, darba devējs un administratīvais darbinieks 24/7, kapitācijas naudā iezīmētā algas cietā daļa ir 1'111,86 naudiņas bruto, turklāt pie jebkāda pacientu daudzuma, jo šo naudu mistiskā kārtā rēķina par ne vairāk, ne mazāk kā par 1579 pacientiem (lai paceļ roku, kas to izdomāja). Plus naudiņas par pacientu pieņemšanu, t.i. 1,42 gabalā (ko ne vienmēr samaksā). Te gan arī jāmin, ka kapitācijas naudā iezīmētā nauda manipulācijām nesedz to pašizmaksu, t.i. tā ir jākompensē no algas daļas! Tāpēc paskaidro, man, kur ir tie tūkstoši, lumpeni?! Kur ir tūkstoši?!

Atbildēt

med

27.07.2017. 10:36

»

Troļļu gans

Nu tik primitīvi zaļo mērgļu troļļi nebija pat cien.bij.ministra norieta laikā...


Transplantācijas centra vadītājs , taču labi zini ,ka tā formalitāte .

Reāli ārsts anesteziologs un ķirurgs
Intresanti ko reāli darīs ķirurgs neatliekamās medicīnas centrā , vai tas tikkai uz dežūrām ?

Priekš šīs histērijas par darbinieku trūkumu , šis vakanču skaiats nav nekas .



Bet vakances vecajā lapā atradu ātri ..te kautkas nesanāca .

Kapēc zaļo trollis ?


Atbildēt

med

27.07.2017. 10:23

»

Tev ir gods šo lasīt

Pilnīgi viss ir otrādi!!! Svarīga nianse - NOSŪTĪJUMIEM IR KVOTAS!!! Ārstam ir jālavierē starp šīm kvotām, lai nepārtērētu, citādi uzreiz dabū virsū kontroli un soda naudas. Katrs 2. pacients nāk pie ģimenes ārsta ar jau gatavu prasību izrakstīt nosūtījumu! Ārsti jau ir tie, kas šos nosūtījumus ne vienmēr...


Mes katrs pars savu . Es zinu ,ka visur ir kvotas . Es zinu par šiem tā saucamajiem kvalitātes kritērijīm .
Tāpat es zinu ,ka ģimenes ārstam būtu daudz vieglāk nosūtīt jebkuru pacentu uz kurieni tik šis prasa .

Vēlreiz , ko sevī ietver vārds KVOTAS labi zinu . Un zin jebkurš ārsts . Tikai katram ir cits skatu punkts . ģimenes ir pataisīts par slikto kurš nedod .
Šaurais sēž bez darba jo maz kvotas , pacenti neapmierināti , pie kabineta nav rindas ,bet viņam jāmaksā jo nav brīvu NVD vietu .
Operāciju zāles nenoslogotas , vai pēķšni maksimāli pārslogotas , atceramies iedotās kvotas kataraktas operācijām pērnā gada nogalē .

Atbildēt

Tev ir gods šo lasīt

27.07.2017. 10:17

»

mamba

kaa noriebusues sie medikji skolotaaji.visiem algas ap tuukstoti grozaas..ko lai saka maximas paardeveeji? apsargi seetnieki.?ties sanem uz rokas 270eiro.taapeec neatbalstu sho muuziigo nerksteesanu.ja tik slikti lai iet uz maximu straadaat!!!!pie privaataa.tad redzees ko noziimee pelniit naudu


Nahujam, cirvi, aicini ārstu, kas vismaz 10 gadus mācījies, ieguldījis kaudzi arī savas naudas, iet uz veikalu strādā par kasieri, ko var darīt arī bez jebkādas izglītības vai darba pieredzes? Lohs esi?

Atbildēt

Troļļu gans

27.07.2017. 10:11

»

Troļļu gans

Cenšos nekomentēt komentāru valodu. Jums, cien.kungs, arī nebūt nav paraugvaloda, vismaz ne rakstu. Vai nu nerakstām par citu komentāru valodu vai nu savu valodiņu uzfrišinam


Mēs te nerakstām atbilstoši mūsu tautībai, pilsonībai, acu krāsai vai matu garumam. Neesam nonākuši līdz valsts, kurā tā patīk sanervozējušam kolhozniekam. Rakstām par ģimenes ārstiem, kuri mums var patikt, nepatikt, var būt laba vai slikta pieredze, mēs varam smaidīt par viņu algām vai drebelīgi skaust.

Atbildēt

Anda

27.07.2017. 10:09

»

Māsa

Citkovska sieva tak strādā Stradiņos. Lai vīram palīdzētu un būtu lielāks svars prezentācijai vajadzēja palūgties palīgā koučinga guru A. Birumu. Redzot viņas uzvedību ikdienā noteikti ilgi nelauzās lai pasaulei atrādītu savas spējas. Varētu atpakaļ nebraukt, neviens te neraudātu...


Es esmu labākā ministre, ko medicīna ir nozare ir pieredzējusi. K. Ketners vairs man nepatīk, jo neklausīja īsto veselības aprūpes reformātoru Alīdu Vāni. Arta Biruma pilda manus rīkojumus. Jums tur Stradiņos nepatika mans darba stils kamēr es biju valdes locekle, paši vainīgi. Man vienalga kādos dubļos nogrims PSKUS un Arta Birumas uzdevums ir to paveikt. Es teicu!

Atbildēt

Tev ir gods šo lasīt

27.07.2017. 10:06

»

med

Pareizi Dainis ir sapratis sabiedrības nostāju un Anda arī . Gim ā vēl uz savas galvas dabūs visādas kontroles...


Pilnīgi viss ir otrādi!!! Svarīga nianse - NOSŪTĪJUMIEM IR KVOTAS!!! Ārstam ir jālavierē starp šīm kvotām, lai nepārtērētu, citādi uzreiz dabū virsū kontroli un soda naudas. Katrs 2. pacients nāk pie ģimenes ārsta ar jau gatavu prasību izrakstīt nosūtījumu! Ārsti jau ir tie, kas šos nosūtījumus ne vienmēr dod! Pilnīgi nekāda sakara ar kvalitātes novērtējumu. Turklāt dažādiem ārstiem var būt dažādi pacienti. Gan vecuma ziņā, gan dzīvesstila ziņā, piemēram, pārsvarā bērni, laucinieki, pilsētnieki utt. Un visus ārstus vērtēs pēc vieniem kritērijiem?! Pilnīgi idiotisks plāns.

Atbildēt

Troļļu gans

27.07.2017. 09:53

»

Doks

Krievu valoda jūtama ik teikumā. Bet nu tas tā. VM ir radījusi sertifikācijas sistēmu, kas atjauno sertifikātus arī šādiem ārstiem. Sūdzēties un ejat prom, pietiek cikstet


Cenšos nekomentēt komentāru valodu. Jums, cien.kungs, arī nebūt nav paraugvaloda, vismaz ne rakstu. Vai nu nerakstām par citu komentāru valodu vai nu savu valodiņu uzfrišinam.

Atbildēt

Troļļu gans

27.07.2017. 09:46

Nu tik primitīvi zaļo mērgļu troļļi nebija pat cien.bij.ministra norieta laikā.

https://www.stradini.lv/lv/job-opportunities?vacancy-category=59&page=0 (kategorija -
Ārsti / Speciālisti / Ārstu palīgi)

LATVIJAS TRANSPLANTĀCIJAS CENTRA VADĪTĀJS
ĀRSTS - STAŽIERIS FIZIKĀLĀS MEDICĪNAS UN REHABILITĀCIJAS CENTRĀ
ĶIRURGS NEATLIEKAMĀS MEDICĪNAS CENTRĀ
ZOBĀRSTS
ĀRSTS ANESTEZIOLOGS, REANIMATOLOGS ANESTEZIOLOĢIJAS NODAĻĀ
VECĀKAIS FIZIOTERAPEITS (?)
Tas tikai publiski.

Atbildēt

Troļļu gans

27.07.2017. 09:39

»

med

Kur stradiņu jaunajā mājas lapā atradi vakances


Jūs un būs adrese, kur meklēt.

Atbildēt

...

27.07.2017. 09:35

»

med

Tieši es visu esmu sapratis pareizi , jāsamazina pacentu nosūtīšana pie sekundāriem speciālistiem . Jo lūk eiropā ir šis rādītājs ir zemāks ,ar tendenci sarukt


Kā tad pastāvēs Recipes un citu privāto poliklīnikas? Streika laikā visi šūpoja kājas bezdarbībā.

Atbildēt

med

27.07.2017. 09:25

»

xx

Tu neuztvēri galveno - šobrīd ģim ā piedāvā piemaksāt mēnesī līdz 150 eur , ja viņi uzlabos prakses kvalitāti vēl vairāk ( nosūtīs uz izmeklējumiem vēl mazāk pacientu ) . A Dainis kā maksā , tā dzied . Profesionālis


Tieši es visu esmu sapratis pareizi , jāsamazina pacentu nosūtīšana pie sekundāriem speciālistiem . Jo lūk eiropā ir šis rādītājs ir zemāks ,ar tendenci sarukt

Atbildēt

Linda

27.07.2017. 09:20

Uzskatu, ka ģimenes ārstu kompetence un ieinteresētība pacienta problēmās ir mizerabla - pārsvarā gadījumu pacientu glābšana ir pašu pacientu rokās. Ja es būtu veselības ministre, atteiktos no viņiem vispār - vai tiešām man vajadzīgs tāds ģimenes ārsts, kurš labākajā gadījumā izraksta receptes medikamentiem, kuru nepieciešamību man noteicis pašas sameklēts labs speciālists. Par profilakses pasākumiem un pārbaudēm vispār nerunāsim - bērnu ģimenes ārsti ne reizi nav nosūtījuši pie speciālistiem, pie kuriem padomijas laikos sūtīja obligātā kārtā. Un vēl tā ģimenes ārstu atkarība no zāļu izplatītājiem - dragā visu laiku vienas un tās pašas zāles...aizej pie cita, tam savi izplatītāji un atkal dragā citas vienas un tās pašas - labāk būtu klusējuši lupatiņā...ALgas jāpaaugstina slimnīcu māsiņām un sanitāriem.

Atbildēt

vakances

27.07.2017. 09:12

»

med

Kur stradiņu jaunajā mājas lapā atradi vakances


jau neliek 10 vienādas- ja nodaļā trūkst 5 māsas, tad tas ir viens sludinājums, līdz ar to bilde, apskatot vakances, nav precīza.
Neatliekamā slimnīca atsakās uz laiku pieņemt pacientus, kas atvesti ar ātro palīdzību!!!- vai Jums neliekas, ka tas ir krahu krahs?

Atbildēt

med

27.07.2017. 09:02

»

Troļļu gans

Apsolīju nerakstīt par cien.ministri, tāpēc par BKUS un PSKUS ir rakstīt pagrūti. Pietiek apiet BKUS un PSKUS pa perimetru (sēta labi raksturo saimnieku) vai papētīt PSKUS veco ēku stāvokli uz jaunā superkorpusa fona vai vakanču sarakstu. RAKUS stāvoklis nedaudz labāks, jaunāka, bet strauji "progresē...


Kur stradiņu jaunajā mājas lapā atradi vakances .

Un arī iepriekš tur nekā vērā ņemama nebija .
Ktrā ziņā neviena ārsta vieta nodaļā brīva nebija .

Uz visu slimnīcu kādas 10-20 māsu , maāsu palīgu vietas . Tehniskie .

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: