Apbrīnoju Pučes profesionalitāti, ar kādu viņš atmasko Raini
Andrejs Panteļējevs · 23.11.2022. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Lakers
07.12.2022. 13:41Bet pēc tam viņš atgriezās un papliķēja pa plecu. Tāpat kā Raimonds Pauls Martvejevam: "Nikiņš, Nikiņš". Bet prims tam bija nicīgs - tie tur no tiem sīpoliem.
wakers
07.12.2022. 13:38Poromonovs Amerikā padzird, ka esot tāds jauns censonis Bikovs, kas aizstāv 17. gadu. Poromonovs sarauc uzacis, likās, ka mēs jau visi it kā vienojāmies (ar Pjotru Strūvi). Bet nē, vēl viens te jauc gaisu. Poromonovs tikko bija izmalis ASV bībeli sound and fury, tā grāmata pielec 5. reizē. Poromonovs ieguglo un novelk pie sevis: "Mjā, žurnālists...."
aakers
07.12.2022. 12:58Latviju vājprātīgi mīlēja divi pretinieki: Ulmanis un Rainis, ak, jā, vai tiesjām vajadzēja tos 11 valmieriesjus nosjaut, un Miervalda Birzes tēvam bija sjis un tas sakaams, taa kaa pucje ir leeta paskvila
aakers
07.12.2022. 12:48Raini var kritizēt intelektuāli tāds pats cilvēks, kas ir studējis Hēgeli, Gēti utt. shit ais mērkakjis neko nav studējis, Simona veila, Bekets, Benjamins, viñsj tur pat tuvumā nestāv
aakers
07.12.2022. 12:29Krieviem ir ko padomāt. II pasaules karš uzradīja Slucki, Okudžavu un Solžeņicinu, un kas ir noticis pēc tam. Tas mērogs ir vienkārši briesmīgs - Okudžava lika aizvērties politbirojam par kara estetizāciju. Viņi viņu neaiztika.
aakers
07.12.2022. 12:27KĀPĒC RAINIS ATSAKĀS NO LATVIJAS, AIZBRAUC UZ PALESTĪNU NOMIRT (IŠ SĶERVA, ich sterbe), UN KĀPĒC STRUNKE DODDAS UZ FLORENCI - PROM, PROM NO LATVIJAS. TIKKO STRĒLNEKI VISUS LIKA UZ AUSĪM, UN PĒKŠŅI NEKĀ.
akers
07.12.2022. 12:24Tas nozīmē, ka Dozorceva kvalitātes cilvēkus ir nomainījuši puiši kaklautos no bāra hokeja spēles starpbrīdī, kuriem uzsauc no zāles vidus, steiku un trīs šņabjus. Moderns izgāzās, bet nav tā, ka tas ir nepareizs. Man arī tagad Bauhaus patīk labāk par Walmdach. Patīk kubs. Tas nozīmē, ka mūsdienu latvijā nav vairs intelektuālo resursu - tie ir staļinisma 30. gadi.
espats
07.12.2022. 00:04»
Nē
Nē, faktu nav, ir minējumi, faktu solījumi, bet ne fakti
Nav labāka Raiņa raksturojuma kā godasardza aiz viņa kapa. Ne Aspazija, bet okupantu ģenerāļu pieminekļi.
espats
07.12.2022. 00:00»
K.Ulmanis
saprata, cik svarīgs ir katrs darba cilvēks, tāpēc aicināja saimniekus labi izturēties pret kalpiem - gājējiem. Un toreiz viesstrādnieki brauca pie mums
Brauca gan (no poļiem un leišiem), kamēr tur bija bezdarbs. Pēc tam Ulmanis sāka bīdīt atpakaļ uz laukiem no pilsētām tur slaistošos saimniekdēlus.
Nē
06.12.2022. 21:43»
ligaj
Izlasīju grāmatu. Autors visus savus pieņēmumus pamato ar faktiem. Nekā sensacionāla tur nav, domājošs cilvēks jau sen varēja nonākt pie tādiem pašiem secinājumiem kā Puče. Karalis IR kails! Panteļejeva kunga ironijai nav pamata
Nē, faktu nav, ir minējumi, faktu solījumi, bet ne fakti.
kasizlasījušanjam
06.12.2022. 21:42»
kas izlasījis
Vai ir kāds jēdzīgs mājiens uz šodienu par tiem,kam kontā vienmer ir nauda?Citādi nav jēgas ...Un ko te caurkritušais fiziķīs Pantelējevs ap dzejnieku un dzeju grozās
Puče nav nedz dzejnieks, nedz Raiņa talantīgs pētnieks. Iespējams, grāmatas par sportistiem ir krietni labākas, bet "Cimdu" raksts iznācis šķībs un greizs savārstījums. Gan no teksta veidojuma, gan satura. Čiks, kaut ažiotāža liela sacelta.
bet es
03.12.2022. 18:27»
paklau
No kosmosa? Vai tika tā nebija no augšas nākušā Šlesera balsts? tam ar patīk uzdoties parb Dievu
nekad neesmu ticējis bijušajiem čekas stukačiem-valūtas spekulantiem, kā Slesers..
paklau
03.12.2022. 12:40»
bet man
Balss no kosmosa pavēstīja,ka staļins bija nevis zaglis,bet laupītājs,Ļeņins savu segvārdu izvēlējās,jo viena no mīļākajām bija Ļena/Jeļena Stasova/,bet banku laupīšanu smdzenēm Pliekšānam bija daudz vairāk segvārdu kā Ļeņinam un Staļinam kopā.Tas viss bija pirms boļševiku puča 1917.gadā Pēterburgā....
No kosmosa? Vai tika tā nebija no augšas nākušā Šlesera balsts? tam ar patīk uzdoties parb Dievu..
kundzite
02.12.2022. 17:07»
ligaj
Izlasīju grāmatu. Autors visus savus pieņēmumus pamato ar faktiem. Nekā sensacionāla tur nav, domājošs cilvēks jau sen varēja nonākt pie tādiem pašiem secinājumiem kā Puče. Karalis IR kails! Panteļejeva kunga ironijai nav pamata
izlasīju nesaskatu pamatojumu
redz
01.12.2022. 16:46»
manuprāt
Pučes kunga pagājušo laiku izpratne ir vienkārši ģeniāla.Kad viņš raksta par pagājušiem laikiem un cilvēkiem,rodas iespaids,ka viņš pats nāk pie mums no tā laika un bijis visa notiekošā aculiecinieks
tik pat ''geniālā'' kā viņa ''ģeniālā'' grāmata..Te jau tagad 30 gados LV pilna ar ''gēnijiem'': A.Puči, J.Liepnieku, Jaunupu, Jakrinu, utt..utjpr...
manuprāt
01.12.2022. 12:52»
redz
fakti paši par sevi ir tikai pliki fakti. Lai par tiem rakstītu jāsaprot laiks, kurā tas notika. Biedrs Puče laikam to nav sapratis
Pučes kunga pagājušo laiku izpratne ir vienkārši ģeniāla.Kad viņš raksta par pagājušiem laikiem un cilvēkiem,rodas iespaids,ka viņš pats nāk pie mums no tā laika un bijis visa notiekošā aculiecinieks.
redz
01.12.2022. 12:18»
ligaj
Izlasīju grāmatu. Autors visus savus pieņēmumus pamato ar faktiem. Nekā sensacionāla tur nav, domājošs cilvēks jau sen varēja nonākt pie tādiem pašiem secinājumiem kā Puče. Karalis IR kails! Panteļejeva kunga ironijai nav pamata
fakti paši par sevi ir tikai pliki fakti. Lai par tiem rakstītu jāsaprot laiks, kurā tas notika. Biedrs Puče laikam to nav sapratis..
ligaj
01.12.2022. 11:22Izlasīju grāmatu. Autors visus savus pieņēmumus pamato ar faktiem. Nekā sensacionāla tur nav, domājošs cilvēks jau sen varēja nonākt pie tādiem pašiem secinājumiem kā Puče. Karalis IR kails! Panteļejeva kunga ironijai nav pamata.
astrologs
01.12.2022. 05:31Visiem augļiem ir ēdamā un arī neēdamā daļa (rupjā miza, kauliņi, serde u.c.) un tas pats attiecas arī uz cilvēkiem... Ideālu cilvēku tikpat kā nav; ideālākie, piemēram, Adepti ļoti reti reinkarnējas uz planētas Zeme.
bet man
30.11.2022. 21:11»
Karaļa Mindauga dzimta
Uzgāju video par Staļina daudzajiem pseidonīmiem ,komentaros skepski ,par izklāstīto video...
Balss no kosmosa pavēstīja,ka staļins bija nevis zaglis,bet laupītājs,Ļeņins savu segvārdu izvēlējās,jo viena no mīļākajām bija Ļena/Jeļena Stasova/,bet banku laupīšanu smdzenēm Pliekšānam bija daudz vairāk segvārdu kā Ļeņinam un Staļinam kopā.Tas viss bija pirms boļševiku puča 1917.gadā Pēterburgā.tikai man balss neko nav vēstījusi par Levita zādzībām un laupīšanām.Tas ir ārkārtīgi interesanti.
Karaļa Mindauga dzimta
30.11.2022. 12:23Uzgāju video par Staļina daudzajiem pseidonīmiem ,komentaros skepski ,par izklāstīto video .
Ko man atsūtija no astrāla info par viņa un Iļjiča Uļjānova pseidonīmu patieso izcelsmi :
Džugašvilli bija zaglis ( legāls kleptomāns ,ka tagad 30 gadus Levits ) , Ļeniņam bija drausmīgs bads ,ta draudi ,iespejams ir ņēmis no kadām valstīm aizdevumu ,pec tam kad kads macītājs darīja rietumu pasaulei zināmu ,ka ir bads Krievijā .
Stolen - Staļins zaglis no angļu.
Loan -Ļen( in) , aizņēmums angļu valodā .
Gustavs
30.11.2022. 11:28»
nu
tam Stute... 28.11.2022. 18:2...
Piekrītu: Tajos laikos tās bija vienīgās, progresīvās idejas..
piekrītu
30.11.2022. 11:27»
az1
Jāpiekrīt Panteļejevam. Šis ir tas laiks. Šis ir laiks, kad tumsas radījumi izliekas par gara milžiem. Tie pat nav pigmeji, plebss vai kā citādi to nosauksim. Tie ir tarakāni, kukaiņi. Un tarakāni, kā zināms, izlien ārā, kad dziest gaisma
Tikai Panteļejevs ir viens no tiemtumsas radījumiem ar savu pseidoliberālo populismu..
Karaļa Mindauga dzimta
29.11.2022. 22:44»
asd
Pirmkārt, neesmu Raiņa fans un nevienu grāmatu neesmu lasījis un visticamāk arī nelasīšu...
No jūsu komentāra skaidrs ,ka latviešu Strēlnieki ,kuri Tīreļpurvā ( Nāves salā )cīnījās un čupām vien krita kaujās ,jūsu smalkajai gaumei par primitīviem ,bet saldais Rainis-Pliekš ,kurš jūtot revolūcijas vēsmas aizdevās Uz Šveici un atgriezās 1920 gadā ,jūsu gaumē .
Vienīgi mierina ,ka arī jums nav sveši vārdi ''pāķis'', ''prosts''.
Tomēr Rainim ,kā dzejniekam ,līdz Auseklim ( Doriforijam ) ,arī tālu .Vēl nevar zināt ,kurs no viņiem tuvāks latviešu sirdīm.
Raiņa pieminekļa vietā droši var likt pieminekli Auseklim.
Rainis ir tā laika piar produkts.
az1
29.11.2022. 13:48Jāpiekrīt Panteļejevam. Šis ir tas laiks. Šis ir laiks, kad tumsas radījumi izliekas par gara milžiem. Tie pat nav pigmeji, plebss vai kā citādi to nosauksim. Tie ir tarakāni, kukaiņi. Un tarakāni, kā zināms, izlien ārā, kad dziest gaisma...
tam īpašajam
29.11.2022. 10:41»
nu
tam Stute... 28.11.2022. 18:2...
Izlasi labāk grāmatu,tad sapratīsi ,ko šis cilv\eks darīja Latvijas laikā no 1920.gada līdz savai nāvei!Citus dēvē par aprobežotiem,jo pats tāds esi.
protams
29.11.2022. 10:26»
Osis
Īpaši apdāvinātajam - Rainis nesadarbojās tā kā Lācis un Upītis, jo viņš sadarbojās slepeni jau Latvijas brīvvalsts laikā un jau tad, kad Lācim un Upītim tāda lieta pat prātā vēl nenāca
Viņs sadarbojās ar Stalinu un Putinu personiski.Man ir fakti tam.
Osis
29.11.2022. 03:18»
nu
tam Stute... 28.11.2022. 18:2...
Īpaši apdāvinātajam - Rainis nesadarbojās tā kā Lācis un Upītis, jo viņš sadarbojās slepeni jau Latvijas brīvvalsts laikā un jau tad, kad Lācim un Upītim tāda lieta pat prātā vēl nenāca.
un
28.11.2022. 23:12»
nu
tam Stute... 28.11.2022. 18:2...
kā kārtīgs vācu muižnieks viņš pārdeva tēva muižu un pēc tam šveicē uz aspāzijas mācījās bauru valodu sapņojot par tālām noskaņām zilos vakaros un netikli apgramstīja mēnessmeitiņas.
nu
28.11.2022. 21:26tam Stute... 28.11.2022. 18:2
--------
īpaši aprobežotajiem - Raiņa dzīves laiks 1865-1929, viņš NESADARBOJĀS ar padomju režīmu, kā Lācis un Upītis, NEBIJA BOĻŠEVIKS. 19.GADSIMTA beigās pievērsās sociālisma un nacionālās atmodas idejām, jo tās bija vienīgā iespēja, lai sabiedriskās iekārtas, kur vadīja krievu imperiālisms un vācu muižniecība, pārkārtošanai uz sociālā taisnīguma, demokrātijas un humānisma pamatiem.
Stute...
28.11.2022. 18:26»
varētu sākt atmaskošanu
Ir vienkārši - atmaskot Raini. Viņš nevar aizstāvēties. Gaidīšu, kad Puče atmaskos daudzus no tiem, kurus viņš aicina uz saviem raidījumiem. Viņi stāsta melus šodien, lej tādu ūdeni, ka grāmatas varētu rakstīt katru dienu. Būs ilgi jāgaida līdz nākamā paaudze sāks runāt, varētu sākt jau tagad, kad viss...
Rainim nav jāaizstāvas, pagātnes fakti nav izmaināmi. Jautājums rodas : ar ko sliktāki, par Raini, ir Lācis, Upītis, un citi. ar savu sarkano pagātni?
bet
28.11.2022. 13:38»
nu
elementāri - pamazām sākas apjausma, ko nozīmē privātīpašums, kā arī varbūt par valsts apzagšanu, dienesta stāvokļa izmantošanu, nolaidību pret valsts īpašumu, korupciju uc valstij kaitnieciskām darbībām , varbūt, varbūt iestāsies pienācīgs sods. Tad arī nezags.Padomju laiks degradēja attieksmi pret...
to totālo degradāciju apziņā tikai pastiprināja prettautiskā prihvatizācija un 30 gadus ilgušais pseidoliberāļu smadzeņu skalošana, ka privātais ir svēts-bet viss cits nav svēts..
tukšpiržu partijas vadītājs
28.11.2022. 12:00»
tukšpir
Sveicieni visiem neta tukšpiržiem. Aicinu pievienosties mūsu partijai un pirst visiem kopā. Tad tā milzu smaka aizbaidīties okupantus,korumpantus un visus citus.Individuāla piršana gadiem te nekā nav devusi
Visiem pievienoties mūsu partijai!
tukšpir
28.11.2022. 11:58Sveicieni visiem neta tukšpiržiem. Aicinu pievienosties mūsu partijai un pirst visiem kopā. Tad tā milzu smaka aizbaidīties okupantus,korumpantus un visus citus.Individuāla piršana gadiem te nekā nav devusi.
vai ta neredz
28.11.2022. 08:36»
formula
"veca ziņkārība" - vai tā ir pietiek.com nejauši iegājušas personas nejauši izdvesta prelūdīja cita domas kritizēšanai ? Vai mazvērtības kompleksa mākta cilvēka bailes norādīt pastāvīgu niku
ka vēš no ventspil pūš?
nu
27.11.2022. 22:22»
nu ja
TAD vismaz bija ko zagt
elementāri - pamazām sākas apjausma, ko nozīmē privātīpašums, kā arī varbūt par valsts apzagšanu, dienesta stāvokļa izmantošanu, nolaidību pret valsts īpašumu, korupciju uc valstij kaitnieciskām darbībām , varbūt, varbūt iestāsies pienācīgs sods. Tad arī nezags.Padomju laiks degradēja attieksmi pret valsts īpašumu, valsti kā tādu.
Rainītis
27.11.2022. 22:16»
Ja kāds nezina
Jānis rainis - komunistiskās internacionāles delegāts
Esmu Jānis Pliekšāns ar daudziem daudziem segvārdiem.Tie aprakstīti Pučes grāmatā.Pseidonīms zem manām dzejām-vienkārši Rainis.
jā, bet tikai vēl viena principiāli būtiska lieta:
27.11.2022. 20:34»
jā, bet tikai viena lieta:
Tie, kas pieraduši zagt-zags vienmēr-tada ir viņu morāle...Bet valsti nevar uzcelt ar zagšanu-tikai ar darbu valsts un tautas labā
Tie, kas pieraduši par saviem iecerētajiem vai jau piekoptajiem grēkiem vainot vai svētulīgi moralizēt un "viedi" pamācīt citus "valsts uzcelšanā", nekad neko nav darījuši un nedarīs valsts un tautas labā.
P.S. tu aizmirsi atbildēt uz jautājumu: TAGAD nezog - interesanti kāpēc?
interesanti
27.11.2022. 20:25»
>interesanti
Nevienā sistēmā viss visiem nav slikti: ne III Reihā, ne bolseviku Krievija, ne okupeta Latvijā, ne tagad...Ko tev lai vēl saka
tu mierīgi vari nerūpēties par to, ko lai vēl saka citiem - labāk jau par sevi parūpējies, tostarp par savu dzimtās(?) valodas (ne)prasmi.
vecā ziņkārība
27.11.2022. 18:11»
formula
"veca ziņkārība" - vai tā ir pietiek.com nejauši iegājušas personas nejauši izdvesta prelūdīja cita domas kritizēšanai ? Vai mazvērtības kompleksa mākta cilvēka bailes norādīt pastāvīgu niku
Ja grib paust savas domas,tad obligāti nav jākļūst rupjai,izsakoties par grāmatas autoru.Patiesība nepatīk?Un kas tad ir "formula"Pirmo reizi redzu.
formula
27.11.2022. 17:31»
vecā ziņkārība
Ak,kā nu satrakojušies..Pat par Pučes analīzēm interesējas.Varu galvot,ka Puče savu urīna kvalitāti neapspriež ar mājkalpotāju un neliek sevi ārstēt ginekologam tikai tāpēc,ka viņš ir ebrejs.Pašai laikam klimakss,tāpēc ārdies
"veca ziņkārība" - vai tā ir pietiek.com nejauši iegājušas personas nejauši izdvesta prelūdīja cita domas kritizēšanai ? Vai mazvērtības kompleksa mākta cilvēka bailes norādīt pastāvīgu niku ?
Antrra
27.11.2022. 15:35»
Atis Priedītis
Metode, kuru es izmantoju lai sevi aizsargātu ir vienkārša. Vispirms jau es zinu to cilvēku uzvārdus, kuri bija saistīti ar manām vajāšanām un ik pa brīdim šos uzvārdus publiskoju. Visi mēģinājumi pierādīt, ka es meloju ir izgāzušies, jo tiklīdz kāds žurnālists vai vēsturnieks mēģina noskaidrot patiesību...
Man ir pamats neticēt nevienam Lv masu medijam, arī ne tam, kurš Jūs publicēja. Ir pat tik traki, ka labprāt neklausos mūsdienu vietējo mūziku, ne arī gribu apmeklēt kādu teātri. Vismaz Rainis vai Elviss Preslijs nav bijis iesaistīts manā vajāšanā:)
Varbūt, ka to visu organizējis viens cilvēks, pret kuru pirms30 gadiem reiz izteicu kritiku, varbūt divi, bet īstas pārliecības man nav. Bet iesaistīti tika daudzi, pat man tuvi cilvēki, kas ir visdraņķīgāk.
Atis Priedītis
27.11.2022. 14:11»
Adīna
Atim. Jums vēl ir drosme rakstīt ar savu vārdu... Es rakstu ar dažādiem vārdiem, varbūt pamanījāt, ne ar savējo. Tomēr visuvarenie mani "atkoda". Bija dzirdēts, ka kultūras lauciņā notiekot intrigas, bet, ka tādā mērā, ka izmantotu Stazi metodes... Tādu psiholoģisku teroru nevar aizmirst. Noklausīties...
Metode, kuru es izmantoju lai sevi aizsargātu ir vienkārša. Vispirms jau es zinu to cilvēku uzvārdus, kuri bija saistīti ar manām vajāšanām un ik pa brīdim šos uzvārdus publiskoju. Visi mēģinājumi pierādīt, ka es meloju ir izgāzušies, jo tiklīdz kāds žurnālists vai vēsturnieks mēģina noskaidrot patiesību, tā momentā tiek apstādināts. Jo šos cilvēkus aiztikt nedrīkst. Pat Pučem ir bail - R.Pauls, Im.Kalniņš, I.Godmanis, R.Labanovskis, A.Grūtups, Ā.Kleckins u.c. Vienīgais ko viņi var - panākt lai lielie masu mediji par manu esamību klusē, bet arī tas ne reizēm izdodas.
jā,varētu
27.11.2022. 13:56»
varētu sākt atmaskošanu
Ir vienkārši - atmaskot Raini. Viņš nevar aizstāvēties. Gaidīšu, kad Puče atmaskos daudzus no tiem, kurus viņš aicina uz saviem raidījumiem. Viņi stāsta melus šodien, lej tādu ūdeni, ka grāmatas varētu rakstīt katru dienu. Būs ilgi jāgaida līdz nākamā paaudze sāks runāt, varētu sākt jau tagad, kad viss...
Vai finansēsiet?
Adīna
27.11.2022. 13:49Atim. Jums vēl ir drosme rakstīt ar savu vārdu... Es rakstu ar dažādiem vārdiem, varbūt pamanījāt, ne ar savējo. Tomēr visuvarenie mani "atkoda". Bija dzirdēts, ka kultūras lauciņā notiekot intrigas, bet, ka tādā mērā, ka izmantotu Stazi metodes... Tādu psiholoģisku teroru nevar aizmirst. Noklausīties, novērot, izsekot - viņi laikam nesaprot, kā tas atstāj sekas - man gan vēstīja, ka manu dzīvokli vairs nenoklausās, bet tā sajūta ir palikusi, ka varbūt tomēr klausās visu laiku. Un ir palikusi neuzticība cilvēkiem - tā vien gaidu atkal pret mani kādu teātri, kādu uzbraucienu.
Anatolijs
27.11.2022. 11:28»
Atis Priedītis
Par mani pat 80.to gadu vidū izveidoja man veltītu LTV pārraidi, kurā es tiku pasniegts kā pēdējais nelietis un manas dziesmas raksturotas kā nekam nederīgi sacerējumi. Pārraidi veidoja žurnālists Kārlis Rings un kurators bija toreizējais LTV galvenais raidījumu redaktors Rišards Labanovskis. Tieši ...
Es jau Jums rakstīju, kā bija ar mani..Kā bija ar Jums-to protams nezinu..Labanovski zinu labi-viņa dēlu ar...
Atis Priedītis
27.11.2022. 11:26»
Anatolijs
Palabošu: Nezinu kā tas bija Jums un citiem-es nepakļāvos, mani dubļos neiemīcija, bet arī karjeras iespējas nogrieza
Par mani pat 80.to gadu vidū izveidoja man veltītu LTV pārraidi, kurā es tiku pasniegts kā pēdējais nelietis un manas dziesmas raksturotas kā nekam nederīgi sacerējumi. Pārraidi veidoja žurnālists Kārlis Rings un kurators bija toreizējais LTV galvenais raidījumu redaktors Rišards Labanovskis. Tieši viņš man pateica frāzi, kurai bija ļoti tālejošas sekas - "Ja jūs mēģināsiet pateikt patiesību, mēs jūs uz visu mūžu iemīcīsim dubļos".
Anatolijs
27.11.2022. 11:09»
Atis Priedītis
Saprotu, ka atkal saņemšu no čekistu draugiem dubļu čupu, bet tomēr uzrakstīšu. Nepakļauties VDK teroram bija ļoti grūti, pat neiespējami. Tie cilvēki, kas to uzdrīkstējās tika iemīcīti dubļos un arī pašlaik pret viņiem citu radošo cilvēku attieksme ir nicīga - kas tu tāds esi, tevi taču neviens nezina...
Palabošu: Nezinu kā tas bija Jums un citiem-es nepakļāvos, mani dubļos neiemīcija, bet arī karjeras iespējas nogrieza.
>interesanti
27.11.2022. 11:07»
interesanti
Tagad, kad viss sliktais, ko tu nosauci, ir beidzies jau pirms 30+ gadiem - kas labs ir radīts to slikto kolhozu vietā? Nav šaubu, ka bez "visām šīm parādībām" LV plaukst un zeļ vēl košāk, nekā līdz karam, sevišķi "uz vietām". Bet - gribētos tomēr KONKRĒTUS pierādījums pašreizējās LV brīvvalsts plaukšanai...
Nevienā sistēmā viss visiem nav slikti: ne III Reihā, ne bolseviku Krievija, ne okupeta Latvijā, ne tagad...Ko tev lai vēl saka.