Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Tu nezini, ka

27.09.2020. 22:45

»

no Facebook Latvijas Republikas juristu grupas

Lasu rakstu, kurā teikts, ka "Ģenerālprokurors Juris Stukāns aicina sabiedrību "policijai ļaut veikt savu darbu" advokāta Pāvela Rebenoka slepkavības lietas izmeklēšanā...


Vai visi ģenprokurori ir teikuši, ka "prokuratūra izmeklēšanu neveic", proti, ka tikai uzrauga izmeklēšanu un uztur apsūdzību un veic uzraudzību par tiesu darbu.
Rakstā viss ir apgāzts, ka prokurori
veic izmeklešanu un jauc kārtis, saka, ka slikta izmeklēšana. Slikti uzrauga?

Atbildēt

Nu ja

27.09.2020. 19:17

»

ASV protektorāts Latvija

Ar laiku kļūs redzams, ka Stukāns ir populists, jo neko no saviem daudziem solījumiem viņš neizpildīs


Pagaidām viņš neko nepilda no solījumiem un nespēs izpildīt. Lai izpildītu un ieviestu kārtību prokuratūrā, jātaisa "apvērsums", kas būs pretrunā ar politiskās shēmošanas sistēmu. Graut šo sitēmu neļaus tāpat kā Jānim Bordānam - kā tik sāk kaut ko kārtot, darīt, tā brēc no visiem stūriem, visi masu mediji par to vien klaigā - nu jau apvērsums, nu jau policejiska valsts utt.

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

27.09.2020. 18:19

Ar laiku kļūs redzams, ka Stukāns ir populists, jo neko no saviem daudziem solījumiem viņš neizpildīs.

Atbildēt

pimpim un pipelei

27.09.2020. 18:17

»

Impis un Ipele

Nevajag muldēt. Vacijā vidēji atklāap 57% noziegumu. Slepkaviības -ap 30


Tu, P&P lasīt vispār māki! Rakstīts bija par slepkavībām un smagiem miesas bojājumiem arī, nevis par visiem uzskatītajiem noziegumiem.

Atbildēt

Papirdāns

24.09.2020. 21:09

»

Aldis

Raksts ir trāpījis desmitniekā. Pavērojiet "atgadījumu" ar Kalnmeieru - KNABs, speciālisti amatnoziegumu izmeklēšanā. Izmeklē un atrod, ka viņš ir nodarījis kaitniecību, nopludinājis informāciju (tā laikam bija secināts), neraugoties uz formu un veidu. Lietu nosūtu vajāšanai, laikam. Un mēs, visvarenie...


Stukānam Prokuratūra rūp tikai tik daudz, lai uzturētu to pozitīvo tēlu, ko vinam avansā iedeva, stājoties amatā. Nav nozīmes, kā Prokuratūra strādā, svarīgi ir tikai tad, Lai mediji un sabiedrība slavina Stukānu. Ne velti vins katru otro dienu ir televīzijā Vai laikrakstos.

Atbildēt

Aldis

24.09.2020. 20:42

Raksts ir trāpījis desmitniekā. Pavērojiet "atgadījumu" ar Kalnmeieru - KNABs, speciālisti amatnoziegumu izmeklēšanā. Izmeklē un atrod, ka viņš ir nodarījis kaitniecību, nopludinājis informāciju (tā laikam bija secināts), neraugoties uz formu un veidu. Lietu nosūtu vajāšanai, laikam. Un mēs, visvarenie, varas augstākais ešelons, nolemjam - tev nebūs vajāt augstāko prokuroru, kauns mums un mēs, tikuši ar likumu pie lemšanas, nospļaujamies uz tādu KNABu - lietu izbeidzam. Fakts - jebkuru lietu var samudžināt līdz baltkvēlei, ka tur nekāda nozieguma nav. Bet te galvenais - juridiski pazemots, piesmiets KNABS kā "nepraša" vērtēt un izlemt. Kur bija uzraugošais prokurors> Viņš atbildību nenes, neuzņemas? Te uz vietas "interešu konflikts" un KNABs paliek ar "garu degunu" bez tiesībām pārsūdzēt prokurora lēmumu, kurš iejaucās izmeklēšanā, jo vienmēr ir tiražēts - "prokuratūra izmeklēšanu neveic". Ja neveic, kas devis tiesības "ielīst" izmeklētājā lietā un pieņemt lēmumu par izmeklēšanas izbeigšanu.

Tātad ģenerālprokurors Juris Stukāns ir iegājis tajā pašā sistēmā, kas grauj tiesiskumu, atļaujas uzturēt to pašu prokuratūru, kura ir "valsts valstī", kuras lēmumi nav pārsūdzami, apstrīdami. Atzinums prokuratūra aizvien stagnē un grimst. Taisnība, vajag atjaunot Policijas akadēmiju un visus prokurorus pārmācīt, no jauna izlaist cauri 4 gadus?! Dievs svētī Latviju!

Atbildēt

atlaid visu darbam nederīgos

24.09.2020. 18:03

kā var maksāt algas, ja neder darbam???????????

Atbildēt

jautājums

24.09.2020. 17:34

»

!!

"kā visi cilvēki, arī viņi vēlas dzīvot pilnvērtīgu un piepildītu dzīvi, bet viņu atdevi darbam neietekmē tas, ka ar valdības gādību viņiem tas tiek liegts...


Un vai tas nav tas iemesls, lai izietu ielās un atklāti paustu savu neapmierinātību par šīs valdības un Saeimas attieksmi pret tiem,kas šo valsti uztur?

Atbildēt

!!

24.09.2020. 16:00

»

ESMAIJA

Es Jums par skolotājiem pilnīgi piekrītu, bet kur mūsu viedokļi atšķiras. Arī te nepazūd tas - vai nu, vai nu. Arī starp šīs profesijas pārstāvjiem ir tādi, kurus nedrīkstētu bērniem laist tuvumā. Pēc manām domām gan ļoti maz, bet ir. Pārējie, neskatoties uz to, cik viņiem maksā, ir ar augstu profesionalitāti...


"kā visi cilvēki, arī viņi vēlas dzīvot pilnvērtīgu un piepildītu dzīvi, bet viņu atdevi darbam neietekmē tas, ka ar valdības gādību viņiem tas tiek liegts"
Laikam nezināt, ka skolotājiem likums neļauj strādāt vairāk par 1 slodzi - 30 stundām nedēļā. Minimālā alga par likmi ir 680 eiro UZ PAPĪRA! Atņemiet nodokļus, kungi, un padomājiet, vai par to kāds cilvēks vispār var izdzīvot? Vai jūs savas kurpes nesat labot pie tik lēta pakalpojuma sniedžeja? Par kādām kvalitātēm, vērtībām mūsu bērnu -nākamo izmeklētāju,prokuroru, policistu audzināšanā vispār kāds var iedrošināties domāt? Valsts pirmām kārtām Latvijā uzspļauj tieši saviem bērniem, caur skolotājiem.

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

24.09.2020. 15:15

»

protektorātam

PAzvanīt var ar baznīcas zvaniem,bet ar telefonu var PIEzvanīt


Ja esi tik tālu nonācis, ka tev jau baznīcas zvani rādās, tas skrej uz Tvaika ielu pie dakteriem steidzīgi.

Atbildēt

ESMAIJA

24.09.2020. 14:11

»

!!

"To nosaka cilvēka kvalitāte - vai nu... vai nu...


Es Jums par skolotājiem pilnīgi piekrītu, bet kur mūsu viedokļi atšķiras. Arī te nepazūd tas - vai nu, vai nu. Arī starp šīs profesijas pārstāvjiem ir tādi, kurus nedrīkstētu bērniem laist tuvumā. Pēc manām domām gan ļoti maz, bet ir. Pārējie, neskatoties uz to, cik viņiem maksā, ir ar augstu profesionalitāti, tā nemainās pēc algu lieluma Protams, kā visi cilvēki, arī viņi vēlas dzīvot pilnvērtīgu un piepildītu dzīvi, bet viņu atdevi darbam neietekmē tas, ka ar valdības gādību viņiem tas tiek liegts. Par izmeklētājiem ir šoreiz cits stāsts - tiek pieļauta doma, ka algas mazspēja ir tā, ka liek piepelnīties kalpojot vienam vai otaram pasūtītājam vai par jumtu kādam grupējumam, kas jāpasargā no soda, ar to kaitējot izmeklēšanaskvalitātei.

Atbildēt

!!

24.09.2020. 13:09

»

ES

Es noklausījos šo raidījumu un arī man radās savas domas. Par zemajām algām - kā tas var traucēt izmeklēšanai? Ja nevar ģimeni uzturēt, tad jāmaina darbs, ne jāsāk kriminālas darbības jumtojot noziedzniekus, kā to dzird par Jurašu...un ne tikai - Algas parasti mēdz būt par mazu - jo lielāka, jo lielāku...


"To nosaka cilvēka kvalitāte - vai nu... vai nu."
Ja visu nosaka cilvēka kvalitāte, kam jāpiekrīt, tad visu nosaka tas, kā jūs attiecaties pret savu bēnu skolotājiem. Šobrīd, šeit Latvijā, kā pret kāju pamesliem! Kā jūs novērtējiet viņu darbu, cik jūs esat gatavi maksāt par savu bērnu izglītību? Izsmiekls! Skola un skolotājs ir izšķirošais, kas noteiks, kādas būs tās kvalitātes tam nākamajam izmeklētājam, ārstam, policistam, prokuroram.
Šobrīd, šeit Latvijā, skolotājs ir tikai parasts pakalpojuma sniedzējs, nekas vairāk. Bet prasības pret šo pakalpojuma sniedzēju - oi, oi, oi kādas!

Atbildēt

Ak jel

24.09.2020. 12:21

»

ASV protektorāts Latvija

Lai iet uz gateri strādāt, tur aploksnē varēs saņemt vairāk


Viņš jau var aiziet uz gateri un aiziet arī uz varen plašo tautsaimniecības nozari, dodas uz ārzemēm. Jautājums ir par to, kas veiks izmeklēšanu simtos tūkstošos lietu? Neskaitāmie kontrolētāji, uzraudzītāji, norādījumu rakstītāji?

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

24.09.2020. 12:09

»

Sanāca smiekli

800-900 eur izmeklētājam būtu tā astronomiskā alga


Lai iet uz gateri strādāt, tur aploksnē varēs saņemt vairāk.

Atbildēt

24.09.2020. 11:59

»

no Facebook Latvijas Republikas juristu grupas

Lasu rakstu, kurā teikts, ka "Ģenerālprokurors Juris Stukāns aicina sabiedrību "policijai ļaut veikt savu darbu" advokāta Pāvela Rebenoka slepkavības lietas izmeklēšanā...


precīzi. Sabiedrībai ir tiesības gan uzdot jautājumus, gan saņemt kompetentas atbildes, gan pieprasīt REZULTĀTU. Arī no 3.varas!

Atbildēt

nespējīgos padzeniet

24.09.2020. 11:46

viss, ja nevar, tad par ko alga

Atbildēt

meikališi gudri???????????????????

24.09.2020. 11:45

smejaties?????? Vai par ārstu var IZMĀCĪTIES?
NEVAR!!!!!!!!!!!! ja nav vēlēšaņās domāt domāt un mācīties visu mūžu, zubrilām nesanāk...
1-vajag gribēt
2-vajag spēt domāt

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

24.09.2020. 10:59

»

no Facebook Latvijas Republikas juristu grupas

Lasu rakstu, kurā teikts, ka "Ģenerālprokurors Juris Stukāns aicina sabiedrību "policijai ļaut veikt savu darbu" advokāta Pāvela Rebenoka slepkavības lietas izmeklēšanā...


Izmeklēšanas traucēšana Stukana izpratnē ir tad, kad korespondenti pazvana un apjautājas par darba rezultātiem kādā konkrēta lietā. Nedrīkst tā traucēt policistu un prokuroru bezrūpīgo un bezatbildīgo dzīvi! Jāļauj viņiem kā līdz šim gulēt, neko nedarīt un saņemt priekš Latvijas astronomiskas algas.

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

24.09.2020. 10:13

»

Muļķu zemē viss pa vecam

Neviens no sistēmas dalībniekiem nav ieinteresēts sakārtotā sistēmā, jo sakārtotos procesos var viegli izskaitļot atbildīgos. Šeit turpina valdīt padomju varas atraugas, kuras grib eiropas labumus ar padomju kolektīvo bezadbildību. Tapēc izmeklētāji un prokurori korumpējas tandēmā, bet toesneši bar ...


Precīzi teikts. Padomijas produkti un viņu idejiskie mantinieki grib algas kā rietumos, bet strādāt māk tikai kā PSRS bija. Nevar salīdzināt pašreizējās LR policijas un prokuratūras un, piemēram, VFR policijas darba kvalitāti. Tur atklāts 98 procenti visu slepkavību, mums labi ja kādi 30%. Tiesneša Laukrozes slepkavība nav atklāta. Noslepkavoti pēdējos gados vairāki advokāti. Nekas nav atklāts. Tikai blefs un acu aizmālēšana. Kur Bunkas slepkavas? Kriminālpolicijas priekšnieks TV meloja ar putām uz lūpām- nu tik būs, nu tik būs, mēs jau gandrīz, gandrīz esam vainīgos noķēruši. Ja tagad paklausītos viņa publiskās intervijas. Kauns. Kā tā var melot!

Atbildēt

ES

24.09.2020. 09:28

Es noklausījos šo raidījumu un arī man radās savas domas. Par zemajām algām - kā tas var traucēt izmeklēšanai? Ja nevar ģimeni uzturēt, tad jāmaina darbs, ne jāsāk kriminālas darbības jumtojot noziedzniekus, kā to dzird par Jurašu...un ne tikai - Algas parasti mēdz būt par mazu - jo lielāka, jo lielāku gribās. Vai tad tas nav redzams tagad pēc Levita no ražotājiem nozagto miljonu pasviešana partijām... it kā labas darba kvalitātes vārdā... - nebūs vairs sponsoru, nebūs elertes dēlu iecelšana augstos amatos, savējo bīdīšana uz siltām vietām... un kastik vēl nebūs, bet viss kā bijis tā ir.Tie daudzie no bērnu mutēm atrautie miljoni nav mainījuši it ne ko. Alga nenoteiks darba kvalitāti. To nosaka cilvēka kvalitāte - vai nu... vai nu.
Es te galveno nelaimi saskatu iejaukšanos no malas. U ne jau komentāri te ko traucē ar saviem minējumiem. Drīzāk visu diriģē spalvaina pie varas esošā roka.un tas ir tas, kas traucē patiesībai Vai nav acīmredzams, pēc kā stabules tiek fabricēti pierādījumi un tiesāti bez vainas esoši cilvēki.
Par Rebenoku. Cik varēja spriest pēc zināmā - viņš bija izcila personība. Un kā tāds viņš šai zemei nav vajadzīgs un viņu novāca ... un kas var apgalvot, ka tas nebija saistīts ar Saulkrastu termināli. ja šī vislatvijas kārtējā aplaupīšana kā peļņas avots aizietu gar degunu... un ja to var glābt viena cilvēka nosišana...un pārējo iebiedēšana... un ja izmeklēšanas gaita zināmā mērā būs ieinteresētas personas kontrolē - uz kuru pusi lietu virzīt, lai viss paliktu neatklāts... Vai tikpat briesmīgi neapietas ar Lembergu. Cik gadu jau cilvēku burtiski cenšas iznīcināt ar safabricētu lietu, uzpērkot viltus lieciniekus, neļaujot sevi aizstāvēt, nepieļaujot lietu rādīt atklātībai, kā apsūdzētais to lūdzis neskaitāmas reizes... Bet jaunais Ģenerālprokurors saskata šajā lietā viss ir normāli un bez vainas.

Atbildēt

jaut

24.09.2020. 08:50

Kur LV sagatavo izmeklëtājus? Viņi paši par tādiem piedzimst?

Atbildēt

jurists

24.09.2020. 05:43

Prokuroru algas, ja rēķinātu no 1990. gada, laikam pieauga vairākas reizes, -....
Iesmēju gan! No 1990 pensionāriem un medikiem arī atlīdzība ir uzlidojusi debesīs, bet ko ta cikst?

Jo cenas no 1990 ir jau kosmosā....

Atbildēt

Zeze

23.09.2020. 23:02

Stukānā klausoties, viņu arī par ļoti gudru nenosauksi.

Atbildēt

Vai vajag atjaunot PA

23.09.2020. 17:58

»

Lasītājs

Vajag to policijas akadēmiju atjaunot un arī izbeigt "ražot" juristus visās augstskolā. Pietiktu ar LVU un Policijas akadēmiju. Citādi, juristu daudz, labuma no tiem maz


Atjaunot Policijas akadēmiju - laba ideja, bet izmeklētājs un prokurors samērā pilnvērtīgi top Latvijas universitātes Juridiskajā fakultātē. Izmeklētājs vai prokurors ir jurists, vairāk, ne mazāk un ar to tikpat kā pietiek. Jāiziet vienīgi prakse, teiksim stažēšanās amatā vienu gadu vai mazāk, ja iziet kādus 3 mēnešus speciālos kursos. Nu tas laiks pēc vajadzības, varēšanas utt.
Rakstā izteikts nopietns viedoklis, kas pamatā ir nepieciešams izmeklētāja un prokurora kvalifikācijai - izveidot neatkarīgu no policijas, no korupcijas, no interešu konflikta izmeklētāju institūciju. Tas būtu 3 - 5 reizes svarīgāk kā no jauna radīt Policijas akadēmiju. Par izmeklētājiem un prokuroriem neder citu juridisko iestāžu juristi un viņus nominēt par izmeklētājiem, prokuroriem nav nopietni, ja to apmācības programma atšķiras no Latvijas Universitātes programmas. Par PA jāaizmirst!

Atbildēt

Rebenoku nogalināja LRTT adm. L. Grantiņš

23.09.2020. 16:53

Vai kādam vēl nav tāda sajūta? Tie ir fakti, jo zilais Grantiņš no 16. autobāzes pielūdz Bordānu. Pat zilās atsaucības nav.

Atbildēt

Lasītājs

23.09.2020. 16:53

Vajag to policijas akadēmiju atjaunot un arī izbeigt "ražot" juristus visās augstskolā. Pietiktu ar LVU un Policijas akadēmiju. Citādi, juristu daudz, labuma no tiem maz.

Atbildēt

muca

23.09.2020. 16:23

Lai runātu par izmeklēšanu, tās kvalitāti ir jābūt izmeklētājiem kuri izmeklē. Kā tad ir Latvijā? Apskatīju internetā pieejamos resursus. Tiesību aizsardzības iestāžu struktūru, vakances, internetā minēto iestāžu darbinieku amata nosaukumus amatpersonu deklarācijās, un mani tas vienkārši pārsteidza.
Visu var iedalīt divās nosacītās daļās. Vienas iestādes iekšlietu ministrijas paspārnē un pārējās.
Sākšu ar pārējām.KNAB , Finansu policija, prokuratūra. Ir gan izmeklēšanas struktūras, gan izmeklētāji tajās, gan abas lietas.
Iiekšlietu ministrijā ir bēdīgāk.Policija, robežsardze un pēdējā laikā saistībā ar to skandaliozo slavu iemantojušais IDB. Amati ir tikai inspektori, vecākie inspektori. Blakus norāde, ka darbs izmeklēšanas jomā. Tas vakancēs.Amatpersonu deklarācijās arī tikai un vienīgi inspektori, vecākie, kaut kādi galvenie imspektori. Atrodamie priekšnieki praktiski tikai vīrieši. Laikam bijušie operatīvie darbinieki. Izmeklēšanas struktūru kā tādu nav. Cik var saprast, tad Rebenoka slepkavību arī neizmeklē izmeklētājs, bet kāds inspektors vai drīzāk vecākais inspektors, kuram līdzīgam amatam vakanču sarakstā minēts izmeklēšanas darba virziens.
Nu kāda te izmeklēšana un kvalitāte, kāda atbildība, ja nav izmeklētāja kā tāda?

Atbildēt

no muļķa dzirdu

23.09.2020. 16:23

»

muļķis pats,

stagnātiem kā tu arī sūds uz kociņa ir konfekte, jo pasaule aprobežota ar krievu kanālu propogandu un neko citu nēesi redzējis


palīgskolas debiloidiem kā tu sūds no skapja partnera izļurkātā putraimgaņģa ir garšīgākā šokolāde, jo tādiem zombijiem pasaule aprobežota ar deŗmoliberastu propagandu.

Atbildēt

-ānam

23.09.2020. 15:45

Parasti virsū uzliek 3 burtus.

Atbildēt

muļķis pats,

23.09.2020. 14:41

»

muļķi

liec mieru padomju sistēmai, tā bija sen, pirms 30 gadiem, un nesalīdzināmi kvalitatīvāka


stagnātiem kā tu arī sūds uz kociņa ir konfekte, jo pasaule aprobežota ar krievu kanālu propogandu un neko citu nēesi redzējis.

Atbildēt

Izmeklētājs

23.09.2020. 14:32

Pareizi, liec mieru krievu laika izmeklēšanai - tur izmeklētājs bija "cars" un "ķeizars", ja tas nebija politisks process. Nekad, neviens priekšnieks nevarēja dot nevienu norādījumu izmeklētājam, tas bija aizliegts, vienīgi, kā teikts rakstā - prokurors iejaucās, ja konstatētas vai reāla sūdzība, ka tiek pārkāpts likums. Izmeklētāji bija neatkarīga iestāde no policijas. Izmeklētājs pilnībā pabeidza izmeklēšanu, sastādīja apsūdzības rakstu un lietu nosūtīja prokuroram, kurš apstiprināja apsūdzības rakstu vai lietu atdeva atpakaļ papildu izmeklēšanai un nekad nevarēja iejaukties izmeklēšanā, mainīt tajā kvalifikāciju. Tā darot Igaunijā arī tagad, ka teikt saistošajā rakstā. Par visu lietu atbildīgs bija izmeklētājs, bet ja operatīvais darbinieks kaut ko fiktīvu sataisījis lietā - papīrus atdeva atpakaļ. Tā bija īsta atbildība. Izmeklētāju, kad skatīja lietu tiesā, kontrolēja advokāts, cietušie un apsūdzētie, prokurors un tiesa. Ja sataisīja lietā aplamības, izmeklētājs varēja tikt degradēts uz mūžu.

Atbildēt

atgādinājums Kalnmeiiram, Ķuzim, Mežvietam, Stukānam

23.09.2020. 13:55

Pavasarī nogalināta bijusī prokurore Biruta Loze dažus mēnešus pirms pazušanas sūdzējās policijai par draudiem dzīvībai. Viņas iesniegumi tikuši pārbaudīti, bet varmāka toreiz nav apturēts. Par to, vai noziegumu vārēja novērst, Olgas Dragiļevas sižetā.



Trešdienas rītā Aizsaules ielā 1 nošautais zvērinātais advokāts un maksātnespējas administrators Mārtiņš Bunkus 2016. gadā bija vērsies ar iesniegumu Valsts policijā par apdraudējumu viņa veselībai un dzīvībai, žurnālistiem preses konferencē apliecināja Valsts policijas Galvenās Kriminālpolicijas pārvaldes priekšnieks Andrejs Grišins.



Zāļu ražotāja "Olainfarm" padomes priekšsēdētājs Pāvels Rebenoks ir vērsies pie Valsts policijas (VP) priekšnieka Inta Ķuža un Valsts drošības dienesta (VDD) priekšnieka Normunda Mežvieta saistībā ar viņam izteiktiem draudiem dzīvībai, pavēstīja advokāts.

Atbildēt

no Facebook Latvijas Republikas juristu grupas

23.09.2020. 13:52

Lasu rakstu, kurā teikts, ka "Ģenerālprokurors Juris Stukāns aicina sabiedrību "policijai ļaut veikt savu darbu" advokāta Pāvela Rebenoka slepkavības lietas izmeklēšanā."

Jājautā ģenerālprokuroram Jurim Stukānam, kā konkrēti izpaužas, ka sabiedrība neļauj policijas "labākiem no labākiem profesionāļiem" veikt savu darbu?

Vai tad līdz šim nošauto tiesneša Laukrozes un advokāta Bunkus, pazudušā advokāta Platača krimināllietās sabiedrība traucēja "labākiem profesionāļiem" un uzraugošajiem prokuroriem veikt izmeklēšanu, bet kur ir rezultāti, neskatoties, ka mēs kā nodokļu maksātāji apmaksājam ģenerālprokuroram un "labākiem no labākiem profesionāļiem" dāsnas algas un komfortablas mūsdienu darba vietas?

Arī tagad nogalinātā advokāta Pavila Rebenoka lietā neviens sabiedrības loceklis netraucē veikt izmeklēšanu. Bet pilsoniskās sabiedrības pamatotā prasība, lai pie Valsts prezidenta Egila Levita nosauktā "jauno laiku ģenerālprokurora Jura Stukāna" būtu reāi rezultāti nav izmeklēšanas traucēšana.

Tagad ģenerālprokuroram Jurim Stukānam un "labākiem no labākiem profesionāļiem" ir iespēja, bez skaļiem paziņojumiem par jauniem laikiem prokuratūrā, parādīt, kā tiek organizēta smaga nozieguma atklāšana un izmeklēšana.

Atgādināsim, ka ģenerālprokurors ir augstākā izmeklēšanas instance valstī. Jurim Stukānam ir visas iespējas parādīt savu kompetenci un “jaunos laikus”, jo par citiem juristiem viņš nicinoši izteicās, ka neesot zināšanu.

Atbildēt

Muļķu zemē viss pa vecam

23.09.2020. 13:36

Neviens no sistēmas dalībniekiem nav ieinteresēts sakārtotā sistēmā, jo sakārtotos procesos var viegli izskaitļot atbildīgos. Šeit turpina valdīt padomju varas atraugas, kuras grib eiropas labumus ar padomju kolektīvo bezadbildību. Tapēc izmeklētāji un prokurori korumpējas tandēmā, bet toesneši bar atļauties būt neizglītoti. Visiem darbs uz mūžu, bet atbildības 0.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: