Menu
Pilnā versija
Foto

Atdod manu bērnu jeb Dubultie standarti

Ainārs Kadišs · 11.02.2020. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

afēra

14.02.2020. 11:58

Latvijas matriarhāts smagi iedarbināts Misānes gadijuma.Pie kam ,ļoti naudīgs šajā gadījuma. Kā tas iespējams,rādot tikai mātes puses stāstīto ,kas tik ļoti mainās un faktu un pierādījumu nav neviena. Latvijas sabiedrībās barošanai tas ir iespējams. Tiek izfantazēti 15 gadi katorgā ,necilvēcīgi apstākļi un "kā var nozagt savu bēenu " .Tēvs tiek piesaukts tikai epizodēs ,kur tas ir gan varmāka, kan teju vai sitis un varojis bērnu .Un žurnālisti tendenciozi uzbāzīgi ir gatavi vai mikrofonu bāzt Dānijas vēstnieka mutē...jo Dānijas tiesa ir par katru cenu jāietekmē.

Atbildēt

īstenībā

14.02.2020. 11:41

Šī visa bērnu tiesu padarīšana smird jau tik sen ,bet reformēta nez kapec nav.Cik bërnu cieš no tā ,nekādas statistikas nav.Cik par to nav rakstīts un runāts pa visu 30 g. brīvvalsts laiku.Un nekas nemainās.Tik seko plikas deklarācijas ,ka mums katrs bērns ir svarīgs.Cik bērnu bez tēva ziņas ir aizvesti pāri robežām.Un nekas.Lai pamēğina tik tēvi bez mātes ziņas aizvest bērnu,tad būs cita reakcija.No tā arī jaizdara secinājumi ,ka tēvs Latvijā ir tukša skaņa bez tiesībām.

Atbildēt

iespaids

14.02.2020. 11:31

Pāris šķiras (nav nekāds retums). Ir lielas nesaskaņas, protams, neviens nav tīrs un balts. Tomēr viens no pāra ir izdarījis likumpārkāpumu, un no tiesas ilgi neizbēgt.

Bet...
- "tik dārgais raidlaiks" tiek izmantots tikai vienai pusei izdevīgā viedokļa popularizēšanā;
- tiek nomelnota LR, Dānijas un DĀR (starp citu, bagātākā valsts Āfrikā, 58 miljoni iedzīvotāju);
- Latvijā tiek kultivēts uzskats "Eiropa mūs nemīl, pasaule - apbižo";
- tiek mēģināts ievilkt šajā lietā teju valsts galvenās amatpersonas;
- šai pašai pusei mazāk ērti fakti pat netiek minēti...;
- netiek atspēkotas dažādas klajas nepatiesības, piem., tas, ka "ES it kā nedrīkstot izdot ES pilsoņus tiesāšanai ārvalstīs" - tie ir pilnīgi pekstiņi;
- žurnālisti akli iet likumpārkāpumos apsūdzētas personas pavadā... un cilvēki nekritiski seko...



Atbildēt

kode

14.02.2020. 03:27

Tiesāties te par bērnu Latvijā mīlošam tēvam ir bezjēdzīgi.Māte tiesas nolēmumus nepildīs ,jo no citu māmiņu pieredzes zina ,ka var droši nepildīt .Par to pilnigi nekas nedraud ,tiks piestaditi visadi papīri un tie tiesā derēs.Tiesneses taču ir sievietes.Tiesu sistēma ik ļoti vārga un knapi dveš.Tā kā tăda mums tā Latvija ir .Nožēlojami.

Atbildēt

ierosinu

14.02.2020. 02:22

Mātes tur bērnus pēc šķiršanās kā ķìlniekus ,diemžēl ,liedzot jebkādu saskarsmi.ar tēvu. To veicina bāriņtiesas,kas izpilda mātes vēlmes vai pasutijumus .Tas ir tik uzkrītoši, un tevam atklāti tiek paziņots ,lai necer bērnu redzēt ,ja māte negribēs.Un bērni tiek naturāli iebaidīti ,ka varmāka tevs aizvedīs un vel ko ļaunu izdarīs.Tēvs ,kas grib redzēt bērnu Latvijā tiek raksturots noteikti kā agresīvs ,pieprasošs un baigs. Tiek uzceptas vēstules tiesai no apšaubāmu psihologu un kantoru puses. Un pie jautajuma,vai gribi redzēt tēvu,neapšaubāmi ka iebaidīta berna atbilde mātes ietekmē būs - nē. Secinu un ierosinu ,ka vajag to likumiski noformēt ,ka Latvijā bērns ir tikai mātes īpašums nevis skandinat ES likumus un hartas,kas Latvijā nedarbojas .Sauksim lietas īstajos vārdos. Matriarhātā ir matriarhāta likumi.Un pieņemsim vienreiz šādu tikai Latvijas matriarhātam atbilstošu likumu !

Atbildēt

Fakts

12.02.2020. 22:01

»

Inese

Nevajag sagrozīt faktus. Ja nav slinkums iemest aci googlē, tad pēdējie pieejamie dati par aizgādnības tiesību atņemšanu vecākiem ir par 2016.gadu. Un tātad. Kopumā Latvijā tie bija 1203 gadījumi, no kuriem aizgādnības tiesības tika atņemtas 606 mātēm un 597 tēviem. Tā kā feminsma karogs nemaz tik augstu...


Tie cipari neko nepasaka. Visticamāk, runa ir par alkoholiķu ģimenēm, kur abiem atņem bērnus vai alkoholiķēm vientuļniecēm. Tiesāšanās gadījumā normālu cilvēku starpā viss ir vienos vārtos par sliktu vīrietim. Tā ir tiesu prakse un judikatūra. Ir pat spriedumi, kur vīrietim ir piespriests maksāt alimentus svešam bērnam pamatojoties uz laulības esamību un paternitātes pieņēmumu un tas nekas, ka DNS analīzes pierāda, ka bērns nav viņa, Tas esot “bērna interesēs”. Tā ir kliedzoša netaisnība no matriarhāta puses. Protama lieta, ka vīrietim nav nekādu tiesību uz kompensāciju paternity fraud gadījumos kā tādos ( audzinot svešus bērnus pašam to nezinot). Vīriešu diskriminācija ir plaši izplatīta, bet par to nerunā.

Atbildēt

ja ir nauda

12.02.2020. 21:27

»

Fakts

Tas tiešām ir diezgan neparasti. Matriarhātā ir nerakstīta tradīcija - vīrieša a priori vainīguma prezumpcija. Tas ir neticība vīrietim, jo viņš ir vīrietis. Tas izriet no vispārējiem aizspriedumiem un stereotipiem, kurus kultivē radikālās feministes. Pati galvenā tēze - visi vīrieši ir vārmākas, bet...


tad jau var uzņemt skaistu video. Misānei iepriekš laikam nebija ienācis prātā fiksēt kaut vai telefonā kādus faktus par savu čali. Nez, kā tas ir vīriešiem - ja viņa bijusī mīļotā sēdētu cietumā (ilgus gadus), vai tas radītu kādu apmierinājumu? Ja jau viņa bija tāda ragana, tad viņam būtu jāpriecājas, ka ticis vaļā. Bet kopīgais bērns... Ja viņam būtu pierādījumi par sievietes vardarbību pret bērnu, tad būtu par ko tiesāties.
Un vispār - ja vīriešiem būtu jādzemdē bērni, tad gan viņi brēktu - nē, nē, nevajag!

Atbildēt

Inese

12.02.2020. 21:23

»

Fakts

Tas tiešām ir diezgan neparasti. Matriarhātā ir nerakstīta tradīcija - vīrieša a priori vainīguma prezumpcija. Tas ir neticība vīrietim, jo viņš ir vīrietis. Tas izriet no vispārējiem aizspriedumiem un stereotipiem, kurus kultivē radikālās feministes. Pati galvenā tēze - visi vīrieši ir vārmākas, bet...


Nevajag sagrozīt faktus. Ja nav slinkums iemest aci googlē, tad pēdējie pieejamie dati par aizgādnības tiesību atņemšanu vecākiem ir par 2016.gadu. Un tātad. Kopumā Latvijā tie bija 1203 gadījumi, no kuriem aizgādnības tiesības tika atņemtas 606 mātēm un 597 tēviem. Tā kā feminsma karogs nemaz tik augstu neplīvo, un vismaz 2016.gadā tiesu iestādes 606 mātēm nenoticēja, ka viņas spēj pildīt savus pienākumus.

Atbildēt

Fakts

12.02.2020. 21:06

»

Beidzot

Šodien visi ziņu portāli publicējuši Misānes bērna tēva viedokli.Tas ir pilnīgi pretējs Misānes teiktajam. Gan jau Dānijas tiesai pietiks pierādījumu, lai uzvarētu taisnība


Tas tiešām ir diezgan neparasti. Matriarhātā ir nerakstīta tradīcija - vīrieša a priori vainīguma prezumpcija. Tas ir neticība vīrietim, jo viņš ir vīrietis. Tas izriet no vispārējiem aizspriedumiem un stereotipiem, kurus kultivē radikālās feministes. Pati galvenā tēze - visi vīrieši ir vārmākas, bet visas sievietes svētie, nevainīgie upuri. Visa matriarhāta pozīcija sākas no šī likuma. Tas, ka masu mediji atspoguļoja otras puses jeb vīrieša viedokli ir sistēmas kļūme un pārpratums. Tas ir pat neticami, jo nekad tā iepriekš nav bijis. Vīrietis vienmēr ir ticis atzīts par vainīgu dēļ sava dzimuma.

Atbildēt

Beidzot

12.02.2020. 20:51

Šodien visi ziņu portāli publicējuši Misānes bērna tēva viedokli.Tas ir pilnīgi pretējs Misānes teiktajam. Gan jau Dānijas tiesai pietiks pierādījumu, lai uzvarētu taisnība.

Atbildēt

Fakts

12.02.2020. 19:13

»

Inese

Izlasīju googlē pieejamo informāciju par autoru Aināru Kadišu. Pirmkārt, izsaku līdzjūtbu, ka divi dēli ir aizsaulē. Tas ir traģiski. Neņemšos spriest, vai šajās traģēdijās ir vainīga autora dzīvesbiedrene. Nav nekādas informācjas. Diemžel, arī pilnās un laimīgās ģimenēs notiek traģēdijas, un tiek zaudēti...


Rezultāts būtu pilnīgi identisks arī tad, ja visi pieteikumi, pierādījumi un liecības tiktu iesniegti. Viņš tikai nejēgā naudu advokātiem būtu iztērējis. Vīrietim nav nekādu cerību uz taisnīgu tiesu matriarhātā. Ļoti labi šī situācija ir atspoguļota biedrības “Tēvi” mājas lapā atrodamajā pētījumā “Tētis uz 13%””.

Atbildēt

IM

12.02.2020. 19:03

»

Inese

Izlasīju googlē pieejamo informāciju par autoru Aināru Kadišu. Pirmkārt, izsaku līdzjūtbu, ka divi dēli ir aizsaulē. Tas ir traģiski. Neņemšos spriest, vai šajās traģēdijās ir vainīga autora dzīvesbiedrene. Nav nekādas informācjas. Diemžel, arī pilnās un laimīgās ģimenēs notiek traģēdijas, un tiek zaudēti...


"Savā, pietiekoši lielajā dzīves pieredzē, nekad neesmu sastapusi sievieti, kurai ir lieliska ģimene, četri bērni, labs vīrs, saimniecība - nu viss kā pasakā, - bet viņa ņem un bez jebkada iemesla to visu iznīcina."

Kā ta tur bija tai Grāmatā par to čūsku un tiem aizliegtajiem augļiem? Vai tieši sieviete nebija tā kas ne tikai ģimeni izpostīja bet vispār visus no paradīzes izdzina? Kāpēc tieši sieviete darīja to ko vīrietim pat prāta neienāktu darīt?
Lielisku ģimeni jaukt ārā vīrietim pat prātā neienāktu, bet sievietei gan, jo tām čūskām tais kokos tas vīrietis nav pierunājams, bet sieviete ir. Tādas nu tās sievietes ir, un par tādām viņu niansēm tai Grāmatā arī esam brīdināti. Tā ka visdrīzāk ne jau sastapusi neesat, bet gan sapratusi neesat.

Atbildēt

Inese

12.02.2020. 17:53

Izlasīju googlē pieejamo informāciju par autoru Aināru Kadišu. Pirmkārt, izsaku līdzjūtbu, ka divi dēli ir aizsaulē. Tas ir traģiski. Neņemšos spriest, vai šajās traģēdijās ir vainīga autora dzīvesbiedrene. Nav nekādas informācjas. Diemžel, arī pilnās un laimīgās ģimenēs notiek traģēdijas, un tiek zaudēti bērni. Runa nav par to. Autors cīnās pret sistēmu. Bet sistēmu nevar uzvarēt, dzīvojot pēc saviem džungļu likumiem. Atvainojiet, bet autors man kaut kur atgādina Godzemes Ķoniņieni, kurai ir savi likumi, tāpēc viņa DRĪKST braukt ar auto bez tehniskās apskates, bet tiesu izpildītājam sodu samaksāt sprungulīšos. Lai cik valstī (arī Latvijā, protams) ir neloģiski un amorāli likumi, tos ignorējot, pārkāpjot, sistēmu nevar izmainīt. Likums par pagaidu nošķiršanu vardarbības gadījumā ir progresīvs un labs. Nevar matemātiski saskaitīt, bet, potams, ka pateicoties pagaidu nošķiršanai, ir glābtas daudzu sieviešu dzīvības. Pieņemot pagaidu nošķiršanu, tiesai (arī policijai) likums neuzliek par pienākumu pārbaudīt pierādījumus, jo pretējā gadījumā var būt nokavēts laiks, taču pieteicējs ar savu parakstu apliecina par ziņoto faktu patiesumu, un par atbildību par nepatiesas informācijas sniegšanu. Nešaubos, ka šo likumu kāds ir izmantojis savtīgos, ļaunos nolūkos, taču šis ir gadījums, ka sabiedrībai labums ir lielāks, nekā atsevišķos gadījumos negodprātīgās attieksmes ļaunums. Par manu subjektīvo viedokli par autoru. Savā, pietiekoši lielajā dzīves pieredzē, nekad neesmu sastapusi sievieti, kurai ir lieliska ģimene, četri bērni, labs vīrs, saimniecība - nu viss kā pasakā, - bet viņa ņem un bez jebkada iemesla to visu iznīcina. Neticu, ka tā, bez jebkāda uz to iemesla, tas notika. Otrkārt. Autors šajā situācijā nevis gāja tiesisku ceļu - iesniedza tiesā prasību par laulības šķiršanu un mantas sadali, pieaicināja zvērinātu tiesu izpildītāju, kurš konstatētu juridisku faktu un aprakstītu mantu (fermu, lopus utt.), izsniedzot oficiālu dokumentu par mantas esamību un konkrētām mantas vienībām, neiesniedza bāriņtiesā pieteikumu par saskarsmes tiesībām ar bērniem, kur konkrēti tiek noteikta vieta un laiks, kad tikties, u.tt., u.tt. - te var minēt daudz darbības, kuras autors vienkārši nedarīja. Autors, kā Godzemes Ķoniņiene dzīvoja un darbojās pēc saviem likumiem, jo, rau, rakstītie likumi ir slikti un punkts. Vai es gribētu maksāt nodokli par pārdotu īpašumu? Nē! Un negribētu ne Jānis, ne Pēteris, ne Anna. Un ko tagad, ja tāds likums? Nu ok! Taisam augšā bardaku un neievērojam likumus visi pēc kārtas! Varbūt cilvēkam, kurš vēlas padarīt šo valsti labāku, godīgāku, cilvēcīgāku ir tomēr jāiet cits ceļš, ja gribas pārmaiņas?

Atbildēt

Labais cilvēks, kurš sarunājas krieviski

12.02.2020. 17:07

»

Mārīte

Dzīve pierāda, ka vientuļā māte parūpēsies par bērniem un izaugs lieliski bērni...


Jā, jā, pilna pasaule to "lielisko"! :)

Atbildēt

es gan zinu

12.02.2020. 14:42

»

Ome

Nezinu ne vienu vīrieti, kuru būtu izaudzinājusi tikai māte


Piderasu Rinkēviču izaudzināja tikai māte un sievietes skolotājas, kuras teica, ka vīrieši ir cūkas. Edgariņš pusaudža gados sacēlās pret šādiem aizspriedumiem un iemīlējās vīriešu dzimumā.

Atbildēt

Latvijai vēl ir cerība

12.02.2020. 14:23

»

Inese

Traki aizvainota vīrieša komentārs. Un rakstā simtiem emocionālu, un šķību-greizu apgalvojumu. Sāksim ar to, ka medijos jau no pirmsākumiem ir bijusi informācija, kura arī nekad nav atspēkota, ka Āfrikas tiesa bija noteikusi liegumu tuvoties Meisānei un viņas bērnam vīra (bērna tēva) vardarbīgas uzvedības...


Paldies par komentāru, Latvijai vēl or cerības. Kādai partijai bij sauklis Sāc ar sevi, ja vecāki koptu savas attiecības un strādātu ar sevi, tad LR būtu daudz mazāk problēmu. Mums ir pilns ar gaudotājiem, kas nespēj paskatīties spogulī. Ja sievietesbir tādas nelietes, varbūt nav jāveido attiecības. Vīrietis tā pat kā sieviete var arī visu dzīvi staigāt apkārt un nesaprast, ka pietrūkst elementāras sociālas prasmes. Bet tādiem pasakot kaut ko tādu, tie to nesaprot un rāda uz otru. Malku kur abi, ja neiet, tad nepieciesama laba terapija.

Atbildēt

Ome

12.02.2020. 14:17

Nezinu ne vienu vīrieti, kuru būtu izaudzinājusi tikai māte.

Atbildēt

Sievišķīga sieviete

12.02.2020. 14:09

»

Fakti

Atver acis faktiem. Latvijā šobrīd IR matriarhāts! Visa vara pieder sievietēm!!!! Vīrietis ir beztiesisks, diskriminēts, apspiests, izsmiets un noniecināts. Tiesu vara ir matriarhāts - 85% tiesneses ir sievietes. Bāriņtiesas ir matriarhāts - 98% to sastāva ir sievietes. Izpildvara ( visas ministrijas...


Tieši tāpēc Latvija ir neizdevusies valsts, jo daudzos "atslēgas" amatos sēž sievietes ar pautiem jeb pusvīrieši. Piem., Rubese, kas lien visās padomēs un pie visām naudas silēm, bet ir stulba kā zābaks.
Pateicoties Latvijas sievietēm daudzi Latvijas vīrieši ir ļoti sievišķīgi, ir memmīši un lupatas.

Atbildēt

Fakti

12.02.2020. 13:50

»

Inese

Vai zināt, kāpēc pirmatnējā kopienā pastāvēja matriarhāts? Tāpēc, ka bērna izcelšanos vienmēr 100% varēja noteikt pēc mātes. Un sievietei toreiz bija vadoša loma sabiedrībā. Jā, laiki mainījās. Un. Es pilnīgi esmu pārliecināta, ka tā prakse, kura pastāv visās attīstītajās valstīs, ka bērni pēc laulības...


Atver acis faktiem. Latvijā šobrīd IR matriarhāts! Visa vara pieder sievietēm!!!! Vīrietis ir beztiesisks, diskriminēts, apspiests, izsmiets un noniecināts. Tiesu vara ir matriarhāts - 85% tiesneses ir sievietes. Bāriņtiesas ir matriarhāts - 98% to sastāva ir sievietes. Izpildvara ( visas ministrijas) ir matriarhāts - ņem kuru gribi visās strādā sievietes ar pārsvaru no 50% līdz tiem pašiem 90%, padotības iestādes, kā VID, PVD, DVI u.c. ir matriarhāts! Tikai NBS un Policija varbūt nav matriarhāts, bet virs viņiem ir. Izglītības sistēma IR matriarhāts par to šaubu nav! Saeimas prezidijs IR matriarhāts, deputātu proporcija pagaidām vēl ir 70% pret 30% par labu vīriešiem, bet tie paši tur ir sievu zempapēžnieki un pilda MATRIARHĀTA gribu, pieņemot matriarhāta likumus! Nav šodien neviena varas atzara, kur vadošā loma nebūtu matriarhātam! Vīrietim nevienā strīdā tiesā NAV nekādu variantu! Vīrietim nav tiesību zināt sava bērna izcelšanos, jo ir spēkā paternitātes pieņēmums. Pēc sievietes iesnieguma par it kā esošu vardarbību vīrieti var izmest ārā no paša mājas bez kādiem pierādījumiem! Tāds ir jaunais likuma regulējums! Nav nekā vienkāršāka kā juridiski jebkuru vīrieti aizstāt ar alimentiem un nedot viņam bērnus. Vīrietim ir vara? Nesmīdiniet! Nosauciet kaut vienu līdzvērtīgu argumentu kā atbildi šim visam! Tādu nav!

Atbildēt

Attīstībai/PAR! biedre

12.02.2020. 13:40

»

Inese

Vai zināt, kāpēc pirmatnējā kopienā pastāvēja matriarhāts? Tāpēc, ka bērna izcelšanos vienmēr 100% varēja noteikt pēc mātes. Un sievietei toreiz bija vadoša loma sabiedrībā. Jā, laiki mainījās. Un. Es pilnīgi esmu pārliecināta, ka tā prakse, kura pastāv visās attīstītajās valstīs, ka bērni pēc laulības...


Paldies, Inese, ka palīdzi Latvijā izplatīties feminismam un ar komentāriem atbalsti feminisma idejas!
Latvijā un pasaulē vīrieši ir cūkas, nelieši, rasisti, agresori, karu un genocīdu izraisītāji.
Sievietēm jāņem rokās VARA un jāatjauno matriarhātu! Vīriešu veidotā pasaule ir neizdevusies, tā ir greiza un nepareiza!

Atbildēt

Medmāsa

12.02.2020. 13:34

»

Kaimiņš

Autoram ir tiesības paust par savu viedokli par bērnu interesēm. Ja tās būtu ievērotas viņa viņa gadījumā, tad viņam tagad būtu visi četri dēli dzīvi,bet nu palikuši tikai divi


Jā, sievietes bieži slepkavos savus bērnus vai kopā ar tiem dodas pašnāvībā, lai tikai bērni netiktu tēvam. Tāda tā mīlestība...viss bērnu labā.
Misānes uzvedība arī liecina par tādu sievieti, kura drīzāk noslepkavos bērnu nekā atdos to tēvam.
Misāne pirmkārt ir egoiste! Nabadzīga plukata, kura pie naudas un biznesa tika pateicoties vīram. Skrēja pat uz Āfriku un Dāniju, lai no "sava" biznesa izņemtu naudu. Dzenoties pēc naudas un riskējot tika cietumā...tāda tā mīlestība un rūpes par bērnu.

Atbildēt

Pilsone

12.02.2020. 12:10

»

Hehe

Pirms ieplesties kādam apakšā, vajadzēja noskaidrot, ko abi vēlas - bērnu vai tikai orgasmu


Paldies par rakstu, bet + nav iespējams ielikt. Nepārliecina Misānes gaudu dziesmas un gribu dzirdēt otras puses viedokli, ko Dānijas vēstniece lika nojaust.

Atbildēt

IM

12.02.2020. 12:05

»

Inese

Vai zināt, kāpēc pirmatnējā kopienā pastāvēja matriarhāts? Tāpēc, ka bērna izcelšanos vienmēr 100% varēja noteikt pēc mātes. Un sievietei toreiz bija vadoša loma sabiedrībā. Jā, laiki mainījās. Un. Es pilnīgi esmu pārliecināta, ka tā prakse, kura pastāv visās attīstītajās valstīs, ka bērni pēc laulības...


Un kur tad ir matriarhāts? Matriarhāts ir vienkārši izmiris, un latvieši vienkārši izmirs ja tāpat turpinās.

"Tā nabas saite, kura vieno bērnu ar māti, nekad nepazūd."
Absolūta patiesība. Bet reizē tā ir arī tā pusīte kas sievietei paliek arī tad ja pēc likuma viņai nekas nepienākas.
Pusīte + pusīte viens vesels. Un viņām to vajag, visu vienu veselu.
Vai tomēr nav tās sievietes draņķīgas, mirstam ārā bet viņām vienalga bez atrunām vajag visu, kaut viņas daļa viņai ir dievišķā saitē piesieta un neatņemama?

Atbildēt

Inese

12.02.2020. 11:39

Atvainojos, uzturlīdzekļu nemaksātāji ir 45 tūkstoši, nevis 45 (laikam nedaudz vairāk, kādi 47 tūkstoši)

Atbildēt

Inese

12.02.2020. 11:34

Vai zināt, kāpēc pirmatnējā kopienā pastāvēja matriarhāts? Tāpēc, ka bērna izcelšanos vienmēr 100% varēja noteikt pēc mātes. Un sievietei toreiz bija vadoša loma sabiedrībā. Jā, laiki mainījās. Un. Es pilnīgi esmu pārliecināta, ka tā prakse, kura pastāv visās attīstītajās valstīs, ka bērni pēc laulības šķiršanas paliek pie mātes (protams, pie normālas mātes) ir pareizi. Tēvam (atkal - normālam tēvam) ir jādod saskarsmes tiesības pietiekoši daudz. Tā nabas saite, kura vieno bērnu ar māti, nekad nepazūd. Tā ir absolūti dievišķa saite. Inteliģenti vecāki, šķirot laulību, ļoti labi sakārto saskarsmes tiesības, kur tēvs nejūtas diži abižots un nelaimīgs. Kārtīgs ģimenes tēvs ir pelnītājs, un strādā ne tikai 8, bet pat 10 un 12 stundas, lai apgādātu ģimeni. Kad tad viņš, ka vientuļais tēvs, grib ar bērniem komunicēt? Naktī, kad bērni guļ? Vai nogrūst bērnus savai pavecajai mammītei, lai tā ikdienā apčubina bērnus? Tā ir, un tā būs - kārtīgai, labai mātei tiesa allaž atstās bērnus, bet tēvam būs saskarsmes tiesības. Raudošie tēvi! Latvijā gandrīz 45 "tēviņi" ir aizmirsuši, ka viņu bērniem ir jāēd, jāiet uz skolu utt., jo alimentus nemaksā, un mātes "velk" bērnus, kamēr tie izaug. Diemžēl šadas statistikas nav, bet esmu pārliecinata, ka starp uzturlīdzekļu nemaksātajiem sievietes vien daži procenti no kopskaita. Kad ieviesa likumu, kad par uzturlīdzekļu nemaksāšanu anulēja autovadītāja tiesības, pirmajā mēnesī 45 tētiņi atcerējās par bērniem un sāka maksāt uzturlīdzekļus. Autors mani, godīgi sakot, uzrāva veselu emociju jūru. Brrr... labak dzīvot vienai, bet tikai ne ar šādu žultainu, par savu taisnību nešaubīgi pārliecinātu vīrieti, kurš nevis uzsāk jaunu dzīvi, veido attiecības, bet gan rakājas sapuvušā ābolā, lasa ārā tārpus, un kaifo par savu žēlolikteni.

Atbildēt

Inese

12.02.2020. 11:11

Traki aizvainota vīrieša komentārs. Un rakstā simtiem emocionālu, un šķību-greizu apgalvojumu. Sāksim ar to, ka medijos jau no pirmsākumiem ir bijusi informācija, kura arī nekad nav atspēkota, ka Āfrikas tiesa bija noteikusi liegumu tuvoties Meisānei un viņas bērnam vīra (bērna tēva) vardarbīgas uzvedības dēļ. Tātad laikam tas tēvs nav vis tik jauks un mīlošs? Tas, ka šis bērna tēvs, zinot sekas ierosinātajam kriminālprocesam, ir to inscinējis Āfrikas republikā, autora uzskatā ir pierādījums, ka viņš šo bērnu mīl. Bet kā būtu ar lidmašīnas biļetes nopirkšanu un ierašanos Latvijā, lai satiktu savu bērnu? Ja šis tēvs ir tik vieds, tad viņš skaidri zina, ka šī procesa rezultātā viņš panāk tikai vienu - Misāne 15 gadus sēž Āfrikas cietumā, bet bērns kā dzīvoja tā dzīvos Latvijā, jo viņš ir Latvijas pilsonis, un Latvijas tiesībsargājošās iestādes jau skaidroja, ka bērns augs Latvijā. Kā šeit izpaužas tēva kvēlās jūtas? Kā atriebība riebīgajai mātītei, kura no viņa aizbēga? Vai šī gada laikā ir parādījusies medijos informācija (bet LV tiesībsargājošās iestādes šādas ziņas neapstiprina), ka mīlošais tēvs būtu griezies kādās oficiālās iestādēs ar lūgumu piešķirt viņam aprūpes tiesības uz dēlu un aivest viņu pie sevis uz Āfriku? Viņš cīnās par to? Nē, tas tēviņš cēli uzraksīja "kļauzu" Āfrikas iestādei, un tagad berzē rokas priekā, ka nu tā riebekle mirs nost cietumā. Un. Tātad šeit, autor, izpaužas tas, ko Jūs saucat par, pirmkart, domāt par bērnu, ja? Bērni 15 gadus bez mātes. O, jā! Tas viņiem noteikti ir ļoti labs variants. Es pati esmu māte, un, ja tiesa būtu lēmusi manu bērnu nodot tēvam, vai viņš dzīvotu citā valstī, es kaut vai katru dienu ietu uz vinu paskatīties pa gabalu - kā viņs iet uz skolu, kā aug, kā viņam iet. Tā ir mīlestība. Misāne ir izdarījusi kļūdas, jā, neapšaubāmi, taču sodam jābūt adekvātam, un te es Jums piekrītu - pirmkārt, ievērojot bērnu intereses. Ja Jūs savā žultī saskatījāt, kur esat runājis tieši par bērnu interesēm šajā rakstā, tad norādiet man. Es nepamanīju. Ne viss arī Latvijā ir ok jautājumā par bērniem šķiršanās gadījumā, piekrītu. Un, vai mīlošais tēvs ir kādu uzturnaudiņu arī bērnam šajā laikā sūtījis? Gan jau, ja tik traki mīl, būtu atradis iespēju. Saprotu, ka esat vīlies līdzīgā situācijā, bet labāk aizejiet pie laba psihologa un paārstējaties, nevis izgāžat savu žulti absolūtā neloģismā, kuru definējiet: "Galvenais, lai bērnam labi," apgāžot šo apgalvojumu savā rakstā par 100%

Atbildēt

Yes

12.02.2020. 10:51

Ļoti labs raksts!
Vēl vajadzētu ko uzrakstīt par tām vientuļajām sievietēm, patiesībā slampām, kuras speciāli pinas ar precētiem vīriem, stāsta par mīlu un spirāles lietošanu, bet patiesībā cenšas visiem līdzekļiem tik pie bērna, lai pēc tam prasītu naudu.

Atbildēt

VB*

12.02.2020. 10:17

Ieliku + siņu, bet tomēr:
10 g atpakaļ esmu labi "tusējis" ar balto sievieti no DAR. Jau tad viņa teica, ka tagad tur viss smagi sa$irsts, ko nu vēl tagad un visp. par cietumiem.
Tāpēc: Bet interesanti ir tas, ka Latvijas sabiedrība, pat nezinot visas likumpārkāpumu detaļas, ar lielu emocionālo jaudu metas aizstāvēt sievietes tiesības tikt tiesātai Latvijā.
ir zināms pamts: piespriest nabaga likumpārķāpējai, faktiski, nāvessodu ir nu bišķi par traku, vai nē?

Atbildēt

Nu ja

12.02.2020. 10:12

Misānes,protams žēl,bet viņas bērnu vēl vairāk.Bet vai vajadzēja dzemdēt bērnu no vēl aizvien ar citu sievieti precēta vīrieša,kurš bērnus jau atņēmis likumīgajai sievai?Varbūt vajadzēja padomāt pirms tam,jo tomēr ar juristes zināšanām un 40 gados ir arī jādomā par sekām.Šī būs laba mācība arī citām sievietēm,kuras meklē ārzemniekus un rada bērnus no tiem svešās zemēs. Likumi un tikumi ne visur kā Latvijā.

Atbildēt

ha

12.02.2020. 10:03

Šie "kadišs", acīmredzami mocoties ar saviem mazvērtības un nepilnvērtības kompleksiem, ik pa laikam uzražo murgojumu, kur savu žulti komentāros nu var izgāzt tādi paši neveiksminieki.

Atbildēt

kkk

12.02.2020. 09:24

Dikti interesanta ir masu mediju attieksme pret šo kundzīti - cietēja, kurai visi dara pāri, BĒRNU GRASĀS ATŅEMT! Nu šausmas, šausmas, un mums jāaizstāv sava pilsone pret ļauno nēģeri, kurš ir varmāka un grib mīlošai mātei atņemt bērnu.
Un visa informācija nāk no viena avota - Misānes kundzes.
Kā tad ar žurnālistu ētiku? Vai tad nevajadzētu noskaidrot arī otras puses viedokli šajā sirdi plosošajā nelaimē?
Pēc publiski pieejamās info man nez kādēļ rodās priekšstats par parastu, banālu ģimenes konfliktu kādi mums pašiem ir n-tūkstoši un ar kuriem katrs Latvijas iedzīvotājs ir saskāries savā vai radu vai paziņu ģimenēs.
Pusēm parasti ir abpusējs rūgtums un pret otru pusi tiek izmantoti visi līdzekļi - meli, nauda, īpašums un protams kopīgais bērns, lai ieriebtu/panāktu savu.
Kas gan šajā stāstā tāds īpašs? Parasts ģimenes konflikts.
Un kadēļ tikai Misānei ir tiesības, bet bērna tēvam tiesību nav?
Interesanti - šajā gadījumā žurnālisti, kuri raksta/runā par šo lietu ir uzpirkti vai vienkārši stulbi?

Atbildēt

NIKNAIS

12.02.2020. 09:13

Ļoti pamācošs raksts, ir ko aizdomāties.

Atbildēt

Mežā

12.02.2020. 04:09

»

Saskabusas paninas

Komentars sekls, uzbrukosh, nepamatots...


Mežā šitos tiesvedējus tiesāsim pēc sāpīgajiem mežabrāļu likumiem

Atbildēt

Baigais narcuss

12.02.2020. 04:08

Viss slikti!!
P.S krimināltiesībās par mātīšu noziegumiem pret saviem mazuļiem ir miermīlīgāki sodi - ja nožmiedz savu mazuli, tad daudz neko nedod - gadījums ir vienalga ārkārtējs un mātīte ir ar ierobežotu pieskaitāmību

Atbildēt

Būtu man iespēja,

11.02.2020. 23:38

»

Mārīte

Dzīve pierāda, ka vientuļā māte parūpēsies par bērniem un izaugs lieliski bērni...


es likumā ierakstītu, ka tādas truliķes kā Mārīte vispār nedrīkst dzemdēt bērnus, lai nekropļotu viņu psihi!

Atbildēt

IM

11.02.2020. 23:30

»

J1

Saja komentara redzu sievietes poziciju, ka sieviete ari viena ir sekmiga un virietis nav nepiecieshams


Tā nav nekāda veiksmes formula.
Tā ir zināma saprašana par izaudzināšanu un absolūta nesaprašana (tumsonība) par izmiršanu. Veiksmes stāsts nav par izaudzināšanu, patiesais veiksmes stāsts ir par neizmiršanu.
Vismaz manuprāt.

Atbildēt

Saskabusas paninas

11.02.2020. 23:28

»

Paniņas

Autoram kaut kāds uzmanības trūkums. Fobiju nomocīts lūzers...


Komentars sekls, uzbrukosh, nepamatots.
Nav pamata prasit LV aizstavet pilsoni, kas parkapis likumu. LV tiesvediba izpildija visu likuma kartiba - attiecigi cilveki, ko pashi ieveleja, ari veidoja likumus, pec kuriem veidoja jurisdisko bazi ar ko opereja shaja gadijuma.
Par to ari bija shis raksts, ja nav izdevies pilvertigi izlasit.

Atbildēt

iesham kkadas redzes probelmas.

11.02.2020. 23:19

»

interesanti redzes problēmas

Aurors ievērojis lielo skaitu Eiropas sieviešu, kuras “salaiž” ar arābiem, bet kaut kā nav pamanījis vēl leilāko arābu vīriešu skaitu, kas "salaiž" ar eiropietēm


Visi viriesi, atskaitot pederastus labprat "salaiz" ar dazadam sievietem. Kamer nav noslapeti instinkti, virieti mit Alfa tevins un Chingshans.
Arabi ka musulmani, skatas uz eiropietem tapat, ka jebkurs baltais virietis uz bananu salu sievietem.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: