Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

K

20.11.2024. 15:52

Nezvai viņš saprot kas te rakstits

Atbildēt

pag, pag Marek

20.11.2024. 11:06

»

Mareks

Visi esam cilvēki. Dievs mīl visus. Bet te ir jautājums par Latviju. Bļāviens Jūs tur saeima spēlējat ies ar uguni. Ieveda Valstī bezizejā. Jums vispār ir sajēga ko teiksiet tiesas dienā savām radītajām vai Jums Vienalga...


ne tik strauji: Kas strauji brauc-tas brauc pa grāvjiem.

Paši vēlētāji tādu Saeimu savēlēja. Un tagad tiem kas paši no sava brīva prāta skrien vēlēt par tādiem-pajautā: Vai viņi jūt kādu personisko atbildību par tiem ko paši savēlēja? Pajautā gan-un tad redzēsi, ko tev atbildēs.

Atbildēt

Mareks

19.11.2024. 04:29

»

Mareks

Visi esam cilvēki. Dievs mīl visus. Bet te ir jautājums par Latviju. Bļāviens Jūs tur saeima spēlējat ies ar uguni. Ieveda Valstī bezizejā. Jums vispār ir sajēga ko teiksiet tiesas dienā savām radītajām vai Jums Vienalga...


A un kādas ir Jūsu domas uzdošu jautājumu? Kāpēc Vācijā ir tik attīstīta valsts. Esat kaut ko dzirdējuši par Vācijas Kristīgie Demokrāti. Nu tad paņemiet Bībeli rokā.

Atbildēt

Mareks

19.11.2024. 04:26

»

Jukums>Rez

Viss tiesa, tikai Tu neņem vērā, ka uzņēmumus pa lielam vadītāji CCCP imigranti, ar CCCP -boļševiku attieksmi un domāšanu....Tapēc jau vajadziga tā viņu sūtīšana atpakaļ-mājās, lai nebojā tautu


Visi esam cilvēki. Dievs mīl visus. Bet te ir jautājums par Latviju. Bļāviens Jūs tur saeima spēlējat ies ar uguni. Ieveda Valstī bezizejā. Jums vispār ir sajēga ko teiksiet tiesas dienā savām radītajām vai Jums Vienalga?
Es uzreiz pa punktiem salikšu. Kas es tāds. Vienalga. 1. Vēl stingrāki likumi. Mācīt visas skolās arī visos bērnudārzos Latviešu valodu. Bez izņēmumiem. Te vispār ko Jūs paši Latvieši valstī izniciniet. Jums vēl neaiziet. Tas karš ir tāpēc, lai jūs kaut ko sāktu darīt. MIEGA MICES VISI KĀ VIENS. Palikusi par Bandītiem. Saucas Gods kalpot Latvijai. TAUTAS KALPI. vieni vienīgi iznireli. Paskatoties panorāmu vien jau paliek slikti. Tas resnas sejas. Visi tādi kā miroņi. Neviens nav ticīgs. Ziniet, ja Jūs nemainisieties un neizdomāsiet kur izrakt railbaltic to naudu. Tad Nestādos priekšā.

Atbildēt

Jukums>Rez

17.11.2024. 10:58

»

Rez

ražoja vienu un tā paša modeļa veļasmašīnu Rīga,beidzamā laikam bija ar nr 17,bet uzbūve tieši tāda pati tieši 30 gadus!!!!Kā,piemēram,tas izstrādājums varēja konkurēt globālajā tirgū,nu kaut vai tikai bijušajā padomijas reģionā,ja pieejamas bija ne Ķīnā ražotās Elektrolux,Bosh,Siemens,uc,kuru tehnoloģiskie...


Viss tiesa, tikai Tu neņem vērā, ka uzņēmumus pa lielam vadītāji CCCP imigranti, ar CCCP -boļševiku attieksmi un domāšanu....Tapēc jau vajadziga tā viņu sūtīšana atpakaļ-mājās, lai nebojā tautu...

Atbildēt

bet>Uldi

17.11.2024. 10:55

»

Uldis

Kuri būtu tie modernizētāji, ja inženieri atpalika reizē ar visu tautsaimniecību? Nestrādājošos uzņēmumus vajadzēja pārdot starptautiskās izsolēs un tie būtu strādājuši, nodrošinājuši darba vietas un nodokļus valstij. Tā vietā "Latvijas ceļš" tos sadāvināja direktoriem, partorgiem, komsorgiem, proforgiem...


Tagad te vis loti gudri, bet pajautā-cik no ten tiem gudreajiem paši būtu atteksušies no valsts īpašumu izzagšanas-prihvatizācijas 90-os un tad redzēsi, kāds te ir vēlētājs, un tie lielie ''taisnības'' cīnītāji...

Atbildēt

Fui Rinkevičam!!!!

15.11.2024. 15:02

Viņš bīda krievijas -bolseviku-osvoboditelu imperijas idejas!

Atbildēt

?!

15.11.2024. 11:54

menševiku VADONIS sācis stipri plātīties ar mēli,tas
ne uz ko labu.

Atbildēt

komunistu ekonomikas modelī

15.11.2024. 00:19

»

elmentāri, Vatson

Modernizēt vajadzēja rūpniecību, nevis likvidēt. Jaunus modeļus ieviest, iekārtas jaunas iepirkt un t.t. Bet šā raksta galvenais varonis BDSM māsters kaut ko saprot no konkurences tikai geju klubos


ekonomikas attīstība nav iespējama...kam ir gāze nafta, tie to 'sociālismu' velk, mums nav. Pirmā Latvija ar zirgu arkliem pajūgiemm zeltu saražoja, mēs parādus ar čekista škles 'ekonomiku'...tiem, kas spēj eksportēt kaut mazāko nieku, nodokļus būtu jānoņem...naudai jānāk uz Latviju, bet par naudas izvešanu uz ofšoriem-cietums

Atbildēt

to gan pareizi runā

15.11.2024. 00:13

»

novadi jeb pašvaldības ir visbriesmīgākie noziedzības perēkļi

nekādu varu tiem nevar dot


ja jau ķeras pie narkotiku ražošanas, tas ir punkts

Atbildēt

Uldis

14.11.2024. 20:56

»

elmentāri, Vatson

Modernizēt vajadzēja rūpniecību, nevis likvidēt. Jaunus modeļus ieviest, iekārtas jaunas iepirkt un t.t. Bet šā raksta galvenais varonis BDSM māsters kaut ko saprot no konkurences tikai geju klubos


Kuri būtu tie modernizētāji, ja inženieri atpalika reizē ar visu tautsaimniecību? Nestrādājošos uzņēmumus vajadzēja pārdot starptautiskās izsolēs un tie būtu strādājuši, nodrošinājuši darba vietas un nodokļus valstij. Tā vietā "Latvijas ceļš" tos sadāvināja direktoriem, partorgiem, komsorgiem, proforgiem un 1. nodaļu čekistiem, kuriem par ražošanu vēl mazāka saprašana, kā strādniekiem un viss dabīgi nosprāga.

Atbildēt

novadi jeb pašvaldības ir visbriesmīgākie noziedzības perēkļi

14.11.2024. 20:08

»

Ko var muldēt par lietām

Ko nesaprot! Lai Latvija varetu attīstīties, vajag...


nekādu varu tiem nevar dot

Atbildēt

elmentāri, Vatson

14.11.2024. 19:24

»

Rez

ražoja vienu un tā paša modeļa veļasmašīnu Rīga,beidzamā laikam bija ar nr 17,bet uzbūve tieši tāda pati tieši 30 gadus!!!!Kā,piemēram,tas izstrādājums varēja konkurēt globālajā tirgū,nu kaut vai tikai bijušajā padomijas reģionā,ja pieejamas bija ne Ķīnā ražotās Elektrolux,Bosh,Siemens,uc,kuru tehnoloģiskie...


Modernizēt vajadzēja rūpniecību, nevis likvidēt. Jaunus modeļus ieviest, iekārtas jaunas iepirkt un t.t. Bet šā raksta galvenais varonis BDSM māsters kaut ko saprot no konkurences tikai geju klubos.

Atbildēt

Rez

14.11.2024. 17:43

»

ASV protektorāts Latvija

No tā, ka izglītība un medicīna būs tikai pa maksu, no tā valsts ekonomikai nekāds pienesums būt nevar. Tu te bīdi tipiskas liberāļpiderastu teorijas, kādas 90.-to gadu sākumā relaizēja Latvijas strupceļa gudmena vadība un tā rezultātā tika likvidēti visi lielie uzņēmumi- VEF, Radiotehnika, REZ, Vagonu...


ražoja vienu un tā paša modeļa veļasmašīnu Rīga,beidzamā laikam bija ar nr 17,bet uzbūve tieši tāda pati tieši 30 gadus!!!!Kā,piemēram,tas izstrādājums varēja konkurēt globālajā tirgū,nu kaut vai tikai bijušajā padomijas reģionā,ja pieejamas bija ne Ķīnā ražotās Elektrolux,Bosh,Siemens,uc,kuru tehnoloģiskie uzlabojumi mainījās ik pa pāris gadiem?

Atbildēt

deģenerāt centra zonbijblogai hehei

14.11.2024. 15:39

»

viss ir vienkārši

nīkulīgs pļu.tkin.ens


Nomani pamperus, smirdule deģenerātu centra zombijblozga hehe, sakārto savu veselību un neplāties ar savu nesaturēšanu publiski, vismaz.

Atbildēt

vice

14.11.2024. 14:19

Kreiso populistu prokremliskā Latvijas valdība ar Regresīvajiem, Jaunās Krievotības vēzi un Zilajiem Zemniekiem ir eksistējusi tikai mazliet vairāk par VIENU gadu!

Katastrofa pēc katastrofas.

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

14.11.2024. 12:06

»

Nu

tad jautājums tāds: Kapēc neaizvāksies uz rodinu,ko tik ļoti slavē? Vai tad tu melo, ka tur viss tik labi,ka negribi braukt mājās...


Tu pats te muldi bezsakarīgi un, kad loģisku argumentu tev nav, tad apsaukā citus krievu vārdiem. Ne jau tu izlemsi, kas drīkst un kas nedrikst te dzīvot. Vacies tu pats uz savu rodinu.

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

14.11.2024. 12:02

»

tad

tu te bīdi krievijas -bolseviku-osvoboditelu imperijas idejas. Ja jūs-osvoboditeli tās te nebīdītu, tad būtu daudz lielāks miers


Valsts apmaksāta obligātā izglītība un medicīna pa brīvu nav nekāds boļševiku modelis, bet sociālas valsts modelis. Bet modelis, kad valsts nekādas sociālas funkcijas neuzņemas, mirsti kaut vai slims badā zem tilta, valstij gar to nav daļas, ir liberālas valsts modelis. Miers tavurpāt ir tad, kad slimi veci cilvēki nomirst badā uz ielas?

Atbildēt

Robis

14.11.2024. 11:35

»

caca

Viss te pareizi uzrakstīts. Bet, diemžēl, tas ir ideālās pasaules modelis. Realitātē tas nestrādā, jo cilvēks pēc savas būtības nav ideāls. Tas, uz ko autors norāda - ir pareizi. Taču - kur ņemt ideālos cilvēkus, lai novērstu to, par ko rakstīts rakstā


Protams, ka tas tā, bet tad vietā jautājums: Uz kuru pusi virzīties? Uz ideālo pusi vai uz otru pusi prom no ideālā? Tirgus ekonomikas modelis ir mainīgs, kā jeb kura dzīva sistēma. Nemainās tikai tas kam jāiet bojā.Tas ir ikdienas politiķu pienākums-pilnveidot tirgus ekonomiku, ne kā pie bolsevikiem bija:Vienīgais pareizais socializm ir kā CCCP un tur nekas ceits nekad nav maināms.

Atbildēt

caca

14.11.2024. 11:18

Viss te pareizi uzrakstīts. Bet, diemžēl, tas ir ideālās pasaules modelis. Realitātē tas nestrādā, jo cilvēks pēc savas būtības nav ideāls. Tas, uz ko autors norāda - ir pareizi. Taču - kur ņemt ideālos cilvēkus, lai novērstu to, par ko rakstīts rakstā?

Atbildēt

soglasen

14.11.2024. 11:07

»

valdis i

Abi šie ieteikumu komplekti ir ļoti labi un droši vien tiks arī ieviesti ... ar guberatora pavēli ... Latvijas autonomijā Eirāzijas impērijā...


musu vareno imperiju-no klusa lidz atlantijs okeanam ar stolicu Moskva un tad visur bus musu ruskii mir beidzot..

Atbildēt

Nu

14.11.2024. 10:55

»

ASV protektorāts Latvija

Es nekur neaizvākšos un par nacionālajiem atkritumiem nebalsošu. Bet tas tāpat tev netraucē attīstīt Latviju un tās ekonomiku, būvēt ceļus un rūpnīcas, radīt darba vietas cilvēkiem, celt bērnu dārzus un skolas. Kāpēc tu līdz šim neko neesi darījis? Esi tikai d..sis pa tukšo. Tas ir vienīgais, ko tādi...


tad jautājums tāds: Kapēc neaizvāksies uz rodinu,ko tik ļoti slavē? Vai tad tu melo, ka tur viss tik labi,ka negribi braukt mājās?
Par mani: Kā zini, ka neko neesmu darījis? Tu neko nezini-tikai muldi te savā melīgā osvoboditeli-bolseviki stilā.
Ja gribi zavodi, kolhozi, GULAG, tad tam īstā vieta būs tava rodina.
Te tos nevajag.

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

14.11.2024. 10:21

»

Nu

tad ir cerība ka tu un tavi osvoboditeli reiz aizvāksies mājās....Tad reiz varēs sākt darīt ko prātīgu


Es nekur neaizvākšos un par nacionālajiem atkritumiem nebalsošu. Bet tas tāpat tev netraucē attīstīt Latviju un tās ekonomiku, būvēt ceļus un rūpnīcas, radīt darba vietas cilvēkiem, celt bērnu dārzus un skolas. Kāpēc tu līdz šim neko neesi darījis? Esi tikai d..sis pa tukšo. Tas ir vienīgais, ko tādi kā tu māk. Un pēc tam brīnas, kāpēc visi brauc projām.

Atbildēt

jautājums

14.11.2024. 09:34

»

Ko var muldēt par lietām

Ko nesaprot! Lai Latvija varetu attīstīties, vajag...


it kā novados kas tagad būtu savādāk kā Rīga. Tur zog tāpat kā Rīgā.

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

14.11.2024. 08:25

»

Ko var muldēt par lietām

Ko nesaprot! Lai Latvija varetu attīstīties, vajag...


No tā, ka izglītība un medicīna būs tikai pa maksu, no tā valsts ekonomikai nekāds pienesums būt nevar. Tu te bīdi tipiskas liberāļpiderastu teorijas, kādas 90.-to gadu sākumā relaizēja Latvijas strupceļa gudmena vadība un tā rezultātā tika likvidēti visi lielie uzņēmumi- VEF, Radiotehnika, REZ, Vagonu rūpnīca, RAF un c. Tie uzņēmumi tagad nav un tās sekas no tā visa jau uzreiz nenāk. Tās sāk parādīties pēc vairākiem gadiem. Tagad mēs to visi spilgti izjūtam, kad konstatējam, ka Latvijā gandrīz nekādus produktus ar lielu pievienoto vērtību vairs neražo. Palikuši tikai daži uzņēmumi. Izglītības un medicīnas pieejamība ir sociālā vide, kas liek cilvēkiem izvēlēties vienu vai otru dzīves valsti. Tu piedāvā arī šo vidi iznīcināt. Iznīcināja darbavietas, tagad tu piedāvā iznīcināt arī sociālo vidi.

Atbildēt

valdis i

14.11.2024. 08:02

»

Pirātu partija

Visam piekrītu tikai 5. punktā ierēdņi jāsamazina nevis par 10%, bet pa 80% un lai to izdarītu, jāatceļ 80% normatīvo aktu. VID jākontrolē tikai firmas ar apgrozījumu virs 1.miļjona. Mazie maksā fiksētu nodokli, nevajag grāmatvedību un grāmatvežu pakalpojumus...


Abi šie ieteikumu komplekti ir ļoti labi un droši vien tiks arī ieviesti ... ar guberatora pavēli ... Latvijas autonomijā Eirāzijas impērijā.
Ātrāk nē, jo šajā vēsturiskajā laikposmā sabiedrība ir pilnībā nespējīga paš-organizēties tieši tāpat kā organizācija, kuras satāvā valsts ietilpst.
Bet par izglītību (un medicīnu) Tev galīgi nav taisnība. Tie ir vienigie divi indoktrinācijas burkāni, kas valstij pa īstam ir.

Atbildēt

CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts)

14.11.2024. 01:37

»

CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts).

Cik liels prieks bija par vakardienu


Papildus reklāmu nodrošina (producē, tiražē) un apmaksā deģenerātu zombijtroļļu centrs.

Atbildēt

Links

13.11.2024. 22:44

»

Jukums

Un vēl kas: lai kā ar nebūtu-CVK nevar ''ielikt'' par uzvarētājiem tādus pilsoņus, par kuriem vēlētāji nebūtu atdevuši savas balsis


Tas nav svarīgi Latvijā. Svarīgi, ko kliķe ieliek par premjeru, jo parlaments ir tikai balsošanas mašīna bez smadzenēm.
Skatos šajā saitē, ir viņa vai nav? Baigi jau nu līdzīga:
https://porntop.com/video/175221/evita-casting/?campaign 10118

Atbildēt

CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts).

13.11.2024. 22:17

Cik liels prieks bija par vakardienu.

Tik liela vilšanās par šo diennakti.

Divas reizes piesārņot portālu ar nevajadzīgo ir traki.

Taču tāda ir mana slimība.

Uznāk lēkme un neko nepadarīsi.


Rādīt visu

Atbildēt

Pirātu partija

13.11.2024. 22:10

»

Ko var muldēt par lietām

Ko nesaprot! Lai Latvija varetu attīstīties, vajag...


Visam piekrītu tikai 5. punktā ierēdņi jāsamazina nevis par 10%, bet pa 80% un lai to izdarītu, jāatceļ 80% normatīvo aktu. VID jākontrolē tikai firmas ar apgrozījumu virs 1.miļjona. Mazie maksā fiksētu nodokli, nevajag grāmatvedību un grāmatvežu pakalpojumus.
Ministrijās jāpiefiksē strādājošo skaits un to algas, ja ļoti vajadzīgs jauns darbinieks, divi citi jāatlaiž.
Jāatceļ VAS valdes un padomes. Ministriem jādod diktatoru tiesības, izmest līdz sava termiņa beigām, jebkuru ierēdni, bez tiesas!
Jāatļauj jebkura veida ieroču brīva aprite, ja neēsi tiesāts, ej un pērc. Tikai bruņota tauta ir brīva tauta.

Atbildēt

Ko var muldēt par lietām

13.11.2024. 21:13

Ko nesaprot! Lai Latvija varetu attīstīties, vajag
1. Visu varu novadiem- ieskaitot novada cilvēkus, ko vēl, nevis no partiju listēm,
2. Ministrs (lasi- valdība) nedrīkst atcelt novadā ievēlētos, visā to pilnvaru laikā,
3. Vairums nodokļu- 80% pienākas novadiem. Novados tie radīti labvēlīgākie apstākļi uzņēmējdarbībai. Tāpat šos apstākļus novadi drīkst uzlabot un mainīt, tādējādi radot novadu konkurenci.
4.valsts finansēta ir tikai pamatskola- tātad 9 klases. Visa cita izglītība ir privāta un par maksu.

Rādīt visu

Atbildēt

a bet

13.11.2024. 20:12

»

tā bija

Pateicoties Zatlera rīkojumam Nr2 vienu neliešu vietā nāca vēl lielāki, bet palikušie kļuva tikai nekaunīgāki. Tādu valdošo spici latviešu tauta nebija dabūjusi sev uz kakla kopš padumjiem laikiem


Tā aitu,atvainojiet,latviešu tauta atbalstīja gan zatleru gan nobalsoja par vēl lielākiem neliešiem un atdeva tiem savas tiesības un rīcībspēju.Nu nav nemazākā pamata protestēt ka tās aitas sauc par pelējumu.

Atbildēt

tā bija

13.11.2024. 19:54

»

redz

Paskaidroju:Zatlers jau atlaida Parlamentu, bet gudrie vēlētāji par 72% sabalsoja tos pašus, kuru bļāva ka vajag atlaist..Laikam tomēr jādara kas cits, kā jāmuļķojās ar atlaišsanām,kā to grib spekulants sleseris


Pateicoties Zatlera rīkojumam Nr2 vienu neliešu vietā nāca vēl lielāki, bet palikušie kļuva tikai nekaunīgāki. Tādu valdošo spici latviešu tauta nebija dabūjusi sev uz kakla kopš padumjiem laikiem.

Atbildēt

Rinkevičs

13.11.2024. 19:54

»

Trako lēnām

PŪķina uzaicinājumu jau saņēmi


Es ar Drēgejaunkundzi nepieņēmām Puķina piedāvājumu! Skops maita, nenovērtē mūsu talantus!

Atbildēt

Vajag rīkoties kā

13.11.2024. 19:17

»

Jūsmiņš`

Lai Valsts pārvaldē kaut kas mainītos ir jāmaina vadošo kadru izvēles sistēma tā, ka pie varas nokļūst tie, kuri ir reāli parādījuši savas spējas darbā, nevis tikai muldēšanā, tādā veidā, ar vai bez blata, uzvarot, tā saucamajos, konkursos...


Turkmēnijā.Lielais Vadonis pat par ministra vietnieku neieceļ personu,kura nav izgājusi n-to mēnešu reālo darbu kādā no sfērām,kurā viņu grib iecelt.Tad viņa darbu novērtē-vai saprot vai nesaprot.
Nesaprotu jēdzienu``politiskā atbildība``.Kas tas ir,kurā ēdienreizē``to ēd?Kas tu esi par amatpersonu,kas NEPARKO neatbild??? Kā nejēga var būt ministrs?

Atbildēt

kaut kā tā

13.11.2024. 18:55

Saeimas atlaišana vai neatlaišana neko nerisinās jo kas atlaidīs elektorātu.Kamēr aitas savas tiesības un rīcībspēju atdos citiem tikmēr par cilvēkiem netaps.

Atbildēt

raksts ne par ko

13.11.2024. 18:11

»

jautājums

Jūs to man jautājiet vai autoram


problēma mums viena, tiesiskums, bez tā viss pa vējam. Un šitie, tiesiskumu? pašnāvība

Atbildēt

Totaļitārais ļiberasms

13.11.2024. 18:08

Jutūbe paliek arvien pretīgāka un nebaudāmāka ar to liberastisko visa un visu aizliegšanu.

Atbildēt

Хм

13.11.2024. 17:10

»

JKL

Piekrītu, bet te www.pietiek.com jau tikai tukšpirži, ne darītāji, kas paši ne par grasi nav labāki par tiem deputātiem, ko paši savēlēja. Ja kāds ko sāk darīt-tad to sāk noriet, nu gluži kā pie deputātiem. Bet paši ne uz ko nav spējīgi. Un otra komentu rakstītāju lielāka kategorija te ir kremļa aģitatori...


kurus LV vara grasās te integrēt
Брехло Анатолий Геббельсов-Путин, это ты точно подметил - именно что "собирается", а не интегрирует.
Потому как понимает LV vara - если интегрирует, то нынешней власти тяжко придется.. Поэтому и нанимает команду брехла Анатолия, чтобы он тут костьми лег, но убедил латышей и русских, что никакая интеграция невозможна.
ХОтя..может заказчик брехла и наш восточный сосед. Тут вот такой парадокс-что Путину, что нынешней власти обоим невыгодна интеграция русских.

Atbildēt

JKL

13.11.2024. 17:02

»

redz

Ja tādu rakstītāju būtu ne viens, bet 100, 1000, 10000...tad tā būtu cita lieta. Nu nav vairs darītāju-ir tikai tukšpirži netā


Piekrītu, bet te www.pietiek.com jau tikai tukšpirži, ne darītāji, kas paši ne par grasi nav labāki par tiem deputātiem, ko paši savēlēja. Ja kāds ko sāk darīt-tad to sāk noriet, nu gluži kā pie deputātiem. Bet paši ne uz ko nav spējīgi. Un otra komentu rakstītāju lielāka kategorija te ir kremļa aģitatori, kurus LV vara grasās te integrēt....

Atbildēt

Trako lēnām

13.11.2024. 16:45

»

Rinkevičs

Ko? Es āksts un pederasts? Es varu apvainoties un demisionēt


PŪķina uzaicinājumu jau saņēmi?

Atbildēt

redz

13.11.2024. 16:38

»

Pirātu partija

Demisionēt gan nevajag, bet atlaist sili janvārī būtu vēlams. Tad jaunas vēlēšanas un tauta apstiprinās siles atlaišanu vai nu paša Rīņkas atlaišanu. Jaunās vēlēšanas Newvemjotība atkal sev uzzīmēs pa pastu, bet ja notiek brīnums, un uzzīmēt nesanāk? , tā pat kā ASV...


Paskaidroju:Zatlers jau atlaida Parlamentu, bet gudrie vēlētāji par 72% sabalsoja tos pašus, kuru bļāva ka vajag atlaist..Laikam tomēr jādara kas cits, kā jāmuļķojās ar atlaišsanām,kā to grib spekulants sleseris..

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: