Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
bet
28.10.2025. 10:00»
tiešām
Hermaņa kungs krievu mēsliem un to līdzskrējējiem nav nekāds biedrs un tiem pareizāk viņu vispār nekā neuzrunāt, lai neizsauktu uguni uz sevis
tavs Hermaņa kungs tak pats brauca ciemos uz Maskavu pie ''krievu mēsliem''....un tagag ne vārda par to, ko darīt ar tiem ''mēsliem'' kas te iebrauca okupācijas laikā. Tad kurš te ir tie īstie mēsli?
jautājums
27.10.2025. 18:38»
tiešām
Hermaņa kungs krievu mēsliem un to līdzskrējējiem nav nekāds biedrs un tiem pareizāk viņu vispār nekā neuzrunāt, lai neizsauktu uguni uz sevis
var jau būt..Bet kam tad līdzi skrien biedrs-kungs Hermanis?
tiešām
27.10.2025. 16:02»
paskaidrojums
par biedru (kungu) Hermani spriež te tie, kas nav par sorosistu internacionalismu un tautu sajaukšanu. Atceries to
Hermaņa kungs krievu mēsliem un to līdzskrējējiem nav nekāds biedrs un tiem pareizāk viņu vispār nekā neuzrunāt, lai neizsauktu uguni uz sevis.
jautājums
27.10.2025. 11:59»
JKL
Lai nu kam, bet Baško, Hermanim, Strakšam, Burvim, Vītolam u.c. biedriem man nav nekādas uzticības
Kā var uzticēties sorosistiem?
JKL
27.10.2025. 11:06Lai nu kam, bet Baško, Hermanim, Strakšam, Burvim, Vītolam u.c. biedriem man nav nekādas uzticības...
paskaidrojums
27.10.2025. 11:05»
man patīk
Par Hermaņa kungu spriež defektīvie, kam kultūra un māksla aprobežojas ar Putina galma pederastu klausīšanos
par biedru (kungu) Hermani spriež te tie, kas nav par sorosistu internacionalismu un tautu sajaukšanu. Atceries to!
man patīk
27.10.2025. 10:38»
paskaidrojums
Tiem, kas no mākslas stāv tālāk: Vajadzēja 2025.gada pavasarī Mākslas akadēmijā apmeklēt akadēmijas beidzēju dimplomdarbu izstādi....Tādas drazas vairumā gadījumu...īsti Brektes stilā...Izrādās-Mākslas akadēmijā vairs studentiem nemāca mākslu, bet māca kā taisīt drazas...
Par Hermaņa kungu spriež defektīvie, kam kultūra un māksla aprobežojas ar Putina galma pederastu klausīšanos.
paskaidrojums
27.10.2025. 10:04»
redz
Brektes ''māksla'' glezniecībā ir tas pats kas Hermaņa ''māksla'' teātrī
Tiem, kas no mākslas stāv tālāk: Vajadzēja 2025.gada pavasarī Mākslas akadēmijā apmeklēt akadēmijas beidzēju dimplomdarbu izstādi....Tādas drazas vairumā gadījumu...īsti Brektes stilā...Izrādās-Mākslas akadēmijā vairs studentiem nemāca mākslu, bet māca kā taisīt drazas...
Tas pats ir ar Hermaņa teāteri..Kad viņš Vācijā savas drazas protams pa blatiem tur uzveda, tad tas izsauca lielu sabiedrības un mākslas kritiķu rezonansi, un Hermani ar visu ''viņa'' soristu ''mākslu'' no Vācijas izlidināja laukā....
redz
26.10.2025. 22:02»
Brekte
Varētu padomāt, ka krievmīlošos žopņikus, kam patīk uz "cietā pasēdēt", ar varu velk uz Hermaņa kunga izrādēm
Brektes ''māksla'' glezniecībā ir tas pats kas Hermaņa ''māksla'' teātrī...
?
26.10.2025. 22:00»
stulbām tautām nav nākotnes
Stulba tauta ievēl stulbus deputātus, stulbie deputāti amatos ievēl stulbeņus, prezidentu stulbeni, tiesnešus stulbeņus u.t.t
Labi! Par ko tad tavuprāt bija jāvēl? Tu tak noteikti neesi no stulbās tautas, tapēc to zini.
stulbām tautām nav nākotnes
26.10.2025. 21:59»
Tieši tā.
Pilnīgi piekrītu jo elektorātu nomainīt nav iespējams un arī nevajag,elektorāts pats sevi iznīcina
Stulba tauta ievēl stulbus deputātus, stulbie deputāti amatos ievēl stulbeņus, prezidentu stulbeni, tiesnešus stulbeņus u.t.t.
tu, brekte norausies!
26.10.2025. 16:39»
Brekte
Varētu padomāt, ka krievmīlošos žopņikus, kam patīk uz "cietā pasēdēt", ar varu velk uz Hermaņa kunga izrādēm
Nosaukt Rinkeviču par "'krievmīlošu žopņiku'"!!!
beidz
26.10.2025. 13:34»
Tautā runā, ka te tāds Jukums esot no
no smirdīgās krievu bidlomasas
Vienotība un tās fanāti pagaidām vēl ir tikai latentie krievi.
aha
25.10.2025. 20:52»
Ciis viedoklis
Drīzāk jāmaina valsts uzbūve no parlamentārās republikas uz prezidentālu. Viss pārējais ir tukšmuldēšana, lai paši tiktu pie siles. Kā te sākumā komentos jau rakstījuši
un putleru par prezidentu
klaunam
25.10.2025. 20:51»
atkārtojums -
Satversmē ir noteiktas TIESĪBAS apvienoties un TIESĪBAS tikt ievēlētam ikvienam pilsonim, bet nav neviena vārda, ka šo TIESĪBU realizācijai būtu PIENĀKUMS OBLIGĀTI stāties kādā partijā, ko prettiesiski uzspiež Vēlēšanu likums un sistēma! Vēlēšanu likums neatbilst Satversmei! Pastāvošā partokrātijas ...
Satversmē arī nav ne vārda, ka lai īstenotu tiesības tikt ievēlētam, vispār kaut kas būtu jādara.
Ticība
25.10.2025. 20:29»
piekrītu
Cien. biedrs Baško te regulāri izplata savus rakstus, ''izcilā''Strakšas, Hermaņa, Helmaņa, Vītola, Urbanovica u.c. politisko darboņu stilā, kuru galvenais saturs: Kritizēt varu un propogandēt sevi
Te tiešām izskatās, ka vislabāk partiju būtu nosaukt "Pietiekuļu partija", jo galvenie personāži ir tieši no Pietiek mūžīgi neapmierināto publicistu vidus, kuri zina, ka Latvijā viss ir dupā, bet ka visu salabot, tur smadzeņu trūkst.
Cerams, ka šiem ir kāda banānu kaste vai balts zirgs, ar ko iejāt Saeimā.
Brekte
25.10.2025. 19:28Varētu padomāt, ka krievmīlošos žopņikus, kam patīk uz "cietā pasēdēt", ar varu velk uz Hermaņa kunga izrādēm!
25.10.2025. 18:58
»
Višš
ir pentagrammas viens no stariem
~ KAS IR ATMODIS CILVĒKS? ~
“Atmodas cilvēkam kopiena ir cilvēcība. ”
Viņš ir mainījis savu fokusu no lokalizētas etnocentriskas perspektīvas uz pasaules centrisku uztveres sistēmu. Viņam ir atbildības sajūta, kas sniedzas ārpus sevis un kopienas. Viņš ir cilvēks, kura lēmumus veicina plaša redzējums par iespējamību visai cilvēcei.
“Atmodas cilvēks dzīvo no iekšpuses, pēta un attīsta savu iekšējo ģeogrāfiju. ”
Vairāk interesē iekšējā paplašināšanās nekā ārējie sasniegumi, atmodas cilvēks kultivē un godina savu intuīciju. Meklējot saskaņu starp savu iekšējo dzīvi un ārējām izpausmēm, viņš drosmīgi piedzīvo dziļi iekšienē, integrējot dārgumus, ko viņš izraka savā esības ceļā.
… Rādīt visu
tukšie komunistu sociālistu murgi
25.10.2025. 17:39raujoties pie pārdalīšanas siles. Šitie no TIESISKUMA bēg kā velns no krusta...tādi paši tupani
Putni teica
25.10.2025. 17:09»
Pro bono
Putni teica
tev.
Resnie dusmīgie putni, kas tev pieķēzīja rumpi, kā parasti.
tu atkal aizmirsi savu lakatiņu kūtī uz klavierēm, visticamāk.;)
Pro bono
25.10.2025. 17:04»
patiesībā
runa nav tikai par elektorātu - arī, bet ne tikai. Visvairāk (un a'priori tomēr) - par "līderiem
Putni teica?
patiesībā
25.10.2025. 17:01»
Tieši tā.
Pilnīgi piekrītu jo elektorātu nomainīt nav iespējams un arī nevajag,elektorāts pats sevi iznīcina
runa nav tikai par elektorātu - arī, bet ne tikai. Visvairāk (un a'priori tomēr) - par "līderiem".
tiešām
25.10.2025. 16:58»
Cits viedoklis
Paliek cerība, ka ievēlēs labu. Krievijā izdevās. Baltkrieviju arī neizzaga, visas fabrikas strādā, laukos ir darbs
Ja bija mērķis iztīrīt Cilvēku planētu no smirdīgās krievu bidlomasas, tad gandrīz droši var apgalvot, ka uzdevums tiks izpildīts. Elles valdniekam dvēseļu, ja vien krieviem tādas ir, pietiks daudziem gadiem uz priekšu.
patiesībā
25.10.2025. 16:55»
jautājums
vai vienkāršāk un skaidrāk var palūgt izteikties
kur nu VĒL "vienkāršāk un skaidrāk". ;)
Cita starpā - ja būtu 5. elements, taml. jautājumu nebūtu.
P.S. Ir arī tāda (fantastiska) m.filma - "5. elements", varbūt atbildes vērts meklēt tur?...
ielika mīksto pamperos atkal
25.10.2025. 16:49»
vatņiks
iepakuloja viedokli
tas, kurš izvēlējies sev palamu "vatņiks".🥱
Cits viedoklis
25.10.2025. 16:44»
Nu
ja vēlētāji nespēj ievēlēt sev tīkamu Parlamentu, kapēc lai ievēlētu sev tīkamu Prezidentu
Paliek cerība, ka ievēlēs labu. Krievijā izdevās. Baltkrieviju arī neizzaga, visas fabrikas strādā, laukos ir darbs.
RIX
25.10.2025. 16:41»
Nu
ja vēlētāji nespēj ievēlēt sev tīkamu Parlamentu, kapēc lai ievēlētu sev tīkamu Prezidentu
papildinu: Ja vēlētāji zinot pašvaldību darboņus, nespēj sev ievēlēt tīkamus deputātus pašvaldībās, kapēc lai tie spētu ievēlēt sev tīkamu Prezidentu, par kuru zina tikai to ko pasniedz mass mediji?
Nu
25.10.2025. 16:30»
Ciis viedoklis
Drīzāk jāmaina valsts uzbūve no parlamentārās republikas uz prezidentālu. Viss pārējais ir tukšmuldēšana, lai paši tiktu pie siles. Kā te sākumā komentos jau rakstījuši
ja vēlētāji nespēj ievēlēt sev tīkamu Parlamentu, kapēc lai ievēlētu sev tīkamu Prezidentu?
jautājums
25.10.2025. 16:29»
patiesībā
nereāls projekts, diemžēl. Vismaz pašreizējā "valstī" (laikā un vietā, ideoloģiskajā & valsts / pašvaldību pārvaldes SISTĒMĀ u.c. att. "dotajos apstākļos") un, galvenais, pašreizējā "sabiedrībā". Ideja, protams, zinām izpratnē (pat) skaista, BET...
vai vienkāršāk un skaidrāk var palūgt izteikties?
vatņiks
25.10.2025. 16:19»
patiesībā
nereāls projekts, diemžēl. Vismaz pašreizējā "valstī" (laikā un vietā, ideoloģiskajā & valsts / pašvaldību pārvaldes SISTĒMĀ u.c. att. "dotajos apstākļos") un, galvenais, pašreizējā "sabiedrībā". Ideja, protams, zinām izpratnē (pat) skaista, BET...
iepakuloja viedokli.🥱
Tieši tā.
25.10.2025. 16:18»
patiesībā
nereāls projekts, diemžēl. Vismaz pašreizējā "valstī" (laikā un vietā, ideoloģiskajā & valsts / pašvaldību pārvaldes SISTĒMĀ u.c. att. "dotajos apstākļos") un, galvenais, pašreizējā "sabiedrībā". Ideja, protams, zinām izpratnē (pat) skaista, BET...
Pilnīgi piekrītu jo elektorātu nomainīt nav iespējams un arī nevajag,elektorāts pats sevi iznīcina.
patiesībā
25.10.2025. 15:57»
Tieši tā.
Bez partijām un bez politiķiem.Cilvēki izvirza sūtņus kuri pārstāv viņus,kuri par meliem un nodevību ir atsaucami un sodāmi
nereāls projekts, diemžēl. Vismaz pašreizējā "valstī" (laikā un vietā, ideoloģiskajā & valsts / pašvaldību pārvaldes SISTĒMĀ u.c. att. "dotajos apstākļos") un, galvenais, pašreizējā "sabiedrībā". Ideja, protams, zinām izpratnē (pat) skaista, BET...
Kritiski vājais, sistēmuski / stratēģiski "arhi" svarīgais (bet pašreiz faktiski "konceptuāli" iztrūkstošais) posms - leģendārais 5. elements.
Ciis viedoklis
25.10.2025. 15:57Drīzāk jāmaina valsts uzbūve no parlamentārās republikas uz prezidentālu. Viss pārējais ir tukšmuldēšana, lai paši tiktu pie siles. Kā te sākumā komentos jau rakstījuši.
piedošanu
25.10.2025. 15:50»
Tomēr pamēģini saprast.
Tieši tāpēc jau viss notiek kā notiek,dzimtu institūcijas pilnībā iznīcināja WWII laikā bet PSRS tās iznīcināja jau 1918.-1924.g.,arī ASV tas notika tajos pašos gados.Bet tagad praktiski ir iznīcinātas ģimeņu institūcijas un to apliecina jūsu jautājums
viena cilvēka jautājums tomēr diez vai var liecināt par situāciju kopumā...
piekrītu
25.10.2025. 15:48»
laikam
No Baško, Hermaņa, Helmaņa un viņu kompānijas atbildes nesagaidīt..Pārak smags jautājums diletantiem
Cien. biedrs Baško te regulāri izplata savus rakstus, ''izcilā''Strakšas, Hermaņa, Helmaņa, Vītola, Urbanovica u.c. politisko darboņu stilā, kuru galvenais saturs: Kritizēt varu un propogandēt sevi..
Jaunaz idejas tur velti meklēt.
Jukums
25.10.2025. 15:33»
vēlēšanas beidzās
"Desmit vīrieši kuriem ir pilnas ģimenes un ne jaunāki par 50 gadiem
Esmu tāds vīrietis! Dibinu partiju!
Tomēr pamēģini saprast.
25.10.2025. 15:15»
nu
Pamēģini atrast pat tos 20, kam līdz 50+ gadiem būtu tikai viena sieva un bērni no tās. Turklāt tā īsti nav saprotams, kas ar tiem bērniem, jādzīvo kopā ar vecākiem
Tieši tāpēc jau viss notiek kā notiek,dzimtu institūcijas pilnībā iznīcināja WWII laikā bet PSRS tās iznīcināja jau 1918.-1924.g.,arī ASV tas notika tajos pašos gados.Bet tagad praktiski ir iznīcinātas ģimeņu institūcijas un to apliecina jūsu jautājums.
atkārtojums -
25.10.2025. 15:06Satversmē ir noteiktas TIESĪBAS apvienoties un TIESĪBAS tikt ievēlētam ikvienam pilsonim, bet nav neviena vārda, ka šo TIESĪBU realizācijai būtu PIENĀKUMS OBLIGĀTI stāties kādā partijā, ko prettiesiski uzspiež Vēlēšanu likums un sistēma! Vēlēšanu likums neatbilst Satversmei! Pastāvošā partokrātijas vēlēšanu sistēma rezultējas ar partiju (jeb ekonomisko bandītisko grupējumu) valsts pārvaldes genocīdu pret savu tautu!
nu nē
25.10.2025. 14:25»
humors un satīra tikai nav kas satīra
Eirokomisaren noziedznieki izmeklēs savus vasaļus latvānijas noziedzniekus un vēl sodīs
Tikai reti atpalikušas valsts stāvoklis varētu līdzināties agonējošās rašistiskās pederastijas stāvoklim.
tu
25.10.2025. 14:21»
"Šī -- M.U.Ļ.Ķ.U “spēle vienos vārtos”..."
...
ne tikai nemācies,bet vēl lieni savas atveres tolerēt!
nu
25.10.2025. 14:13»
Nesapratu
Vai Latvijā ir tikai divdesmit vīrieši virs 50 ar pilnām ģimenēm?Tad nu lietas pavisam bēdīgas
Pamēģini atrast pat tos 20, kam līdz 50+ gadiem būtu tikai viena sieva un bērni no tās. Turklāt tā īsti nav saprotams, kas ar tiem bērniem, jādzīvo kopā ar vecākiem?
Nesapratu
25.10.2025. 13:48»
vēlēšanas beidzās
"Desmit vīrieši kuriem ir pilnas ģimenes un ne jaunāki par 50 gadiem
Vai Latvijā ir tikai divdesmit vīrieši virs 50 ar pilnām ģimenēm?Tad nu lietas pavisam bēdīgas.
Lasītājs
25.10.2025. 13:38»
"Šī -- M.U.Ļ.Ķ.U “spēle vienos vārtos”..."
...
Cūkmenim valag likt pašam satīrīt aiz sevis.
tagad skaidrs
25.10.2025. 13:31Kārtējā pajolu partija, kas vāc visus gribētājus, lai vispār varētu nodibināt partiju.
"Šī -- M.U.Ļ.Ķ.U “spēle vienos vārtos”..."
25.10.2025. 13:31»
aka
Jā, jābūt atsaucamiem un sodāmiem, un jāzin, ko es konkrēti esmu ievēlējis - tas ir viena kandidāta apgabali kā Lietuvā
...
Ir sacīts: “Vēsture atkārtojas – nereti kā FARSS.”
Un, arī: “Šajā Dieva pasaulē kopumā un, īpaši jau, ar mums pašiem notiek TIKAI un VIENĪGI tas, ko mēs PAŠI pieļaujam. Inerti t[r]uli noskatoties, apkaunojoši gļēvi “klusējot lupatiņā”, vai pat apzināti uz to “parakstoties” un +/- “aktīvi ņemot dalību” – nav būtiskas atšķirības.”
Savukāŗt, kā zināms: “Gudri ļaudis mācās galvenokāŗt no citu kļūdām, ne pārāk gudrie – galvenokāŗt no savējām, bet pilnīgi bezcerīgi muļķi nemācās VISPĀR.”
N.B.!: “Katra tauta (t.sk. arī latv(ĀŅ)u lumpen.zombiju “titulnācijas” izstrādājumii) ir pelnījusi tādu “valsti” un tādus “vadošos locekļus” (t.i pie valsts / pašval.d(au)ņu SILES tŗekni ri.jošus “vienlīdzīgĀKos cūk.lopus”), kādus tā dabū uz sava kakla un kādiem ļauj sevi iz(tolerēt) visās atverēs, uz riņķi griežot.” ;)
… Rādīt visu
vēlēšanas beidzās
25.10.2025. 13:28»
Kazaku vēlēšanu sistēma
Desmit vīrieši kuriem ir pilnas ģimenes un ne jaunāki par 50 gadiem no sava vidus izvēlās vienu,tā saukto desmitnieku,desmitnieki izvēl simtniekus u.t.t.Kazaku sistēmā sūtņus par meliem un nodevību sēdināja uz mietiem.Arī vēlētāji nes pilnu atbildība par izvēlēto sūtni kazaku apļa priekšā...
"Desmit vīrieši kuriem ir pilnas ģimenes un ne jaunāki par 50 gadiem"
Tā, divi pārstāvji no Latvijas izvēlēti, ko tālāk?
IM
25.10.2025. 13:06Stagnējošā demokrātijā deputāts pats kā tāds nav nekas. Būtiski ir kāds spēks stāv aiz deputāta. Partijas deputātam vismaz aiz viņa ir partija. Tāds bezpartejiskais deputāts vai nu ir pilnīgi pliks un nespējīgs, vai nu arī aiz viņa vismaz stāv kāda banda. Ja kādam nav bandas aizmugurē tad taču visticamāk ka tāda uzradīsies, vai nu pats deputāts būs spiests tādu meklēt, vai arī banda pati pieteiksies, tā teikt, turēt deputātam jumtu.
Vai tad tiešām Hermanis un Co tic ka mūsdienu Latvijā aiz kāda deputāta cieti var nostāties tauta? Tad ko skriet ratiem pa priekšu? Kad tāds, uz tautas spēku balstīts kandidāts parādās, varbūt ka tad varētu arī padomāt par to par ko Hermanis un Co tagad absolūti nelietderīgi sapņo. Ja tie patiešām ir sapņi un nevis kārtējais šuhermuhers lai paši tiktu tuvāk silei.
humors un satīra tikai nav kas satīra
25.10.2025. 12:41»
Eduards Lunis
---Vai nebija pareizāk izmantot ASV ekonomikas proferora ieteikto-[VEIKT LATVIJAS VARAS AUGŠGALA NOZIEGUMU STARPTAUTISKU IZMEKLĒĀNU UN SODĪŠANU...!? mans tel plašāk-26875865
Eirokomisaren noziedznieki izmeklēs savus vasaļus latvānijas noziedzniekus un vēl sodīs.
Vai pasam smiekli nenāk?Jā,ASV stāvoklis ir identisks Krievijas stāvoklim 90jos.
