Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

piekrītu draugs

18.02.2025. 08:01

»

nelej udeni

jurass un bordans ir arzemju agenti,noziedznieki Latvijas nodeveji


Abas ir kremļa kuces, kas nepelna žēlastību.

Atbildēt

https://sites.google.com/site/govlawyerlv/

18.02.2025. 03:22

APLINKUS raksts - politikāņa raksts, jo
nav pat pastāstīts, par ko bija
apsūdzība, vai
acīmredzami nereāla vai
tomēr uz tiesu virzīja kaut ko diskutablu -


Rādīt visu

Atbildēt

he, hee

17.02.2025. 20:36

»

Noraujiet kolaboraciotiem maskas

Ļoti ceru, ka tiks sodīti visi tie, kas viltīgi nēsājuši demokrātijas maskas, apkalpojot noziedzīgo 4.maija komunistu kliķi


kamēr vairums būs tādi, kas prasīs no citiem lai tie ko dara, tikmēr nekas nevar mainīties...

Atbildēt

Atis Priedītis

17.02.2025. 02:16

"Kristaps - sarunas ar cilvēkiem" - Nr.10

Pēkšņi esmu sapratis, ka topošai grāmatai ir jāmaina nosaukums. Jaunais nosaukums būs "Kristaps - sarunas ar cilvēkiem". Iemesls šādai rīcībai ir fakts, ka daži komentāru autori ļoti strikti pauž tikai savai reliģiskajai pārliecibai atbilstošus uzskatus un to dara ļoti kategoriskā tonī. Bet es uz šādiem komentāriem esmu nolēmis neatbildēt, jo saprotu, ka līdzīgi veidotos arī mana iespējamā saruna ar garīdzniekiem.

Uzskatu, ka dialogs ar cilvēkiem, kuri atbalsta naidu, ļaunumu un karus, tajā pasaulē, kuru šobrīd ar saviem dzejoļiem un prozas teksta publikācijām radu es, nav iespējams. Šķiet, ka tie tomēr ir divi dažādi upes krasti. Šī upe plūst uz nākotni un cilvēki var pamazām izvēlēties - vai palikt tai upes krastā, kur patreiz esam mēs, vai mēģināt pārcelties uz to upes krastu, kur starp cilvēkiem valda labestības un mīlestības jūtas.

Un gribu tomēr uzrakstīt vēl par kaut ko. Ir cilvēki, kuri mani regulāri sūta pie psihiatriem vai uz "tvaika ielu". Es savukārt uzskatu, ka par savu psihisko veselību ir jāsatraucas tiem, kuri naidu, ļaunumu, karus un cilvēku apzinātās nogalināšanas uzskata par pilnīgi normāliem notikumiem.

Es nenosaldēju tavas rokas,

Rādīt visu

Atbildēt

Jūlija

17.02.2025. 01:39

»

tu saki

„Es nepiekrītu nevienam tavam vārdam, bet es aizstāvēšu tavas tiesības to teikt līdz pat nāvei...


Taisnība ir viņam (Vensam) par pseidoliberālismu un velkamismu Eiropā, arī Amerikā ( līdz šim). Bet, ja viņš domā, ka Krievija varētu būt sabiedrotais cīņā par demokrātiju… ,kad tur apcietina cilvēkus par to vien, ka viņi iestājas pret karu. Viņam vajadzētu aizbraukt uz Ukrainu, tad redzētu, cik ukraiņi ir viesmīlīgi tajos apstākļos, kādi tur ir.

Atbildēt

Noraujiet kolaboraciotiem maskas

16.02.2025. 23:59

»

Atis Priedītis

Manuprāt pasauli visā drīzumā gaida revolūcija gan reliģisko, gan filozofisko, gan psiholoģisko uzskatu jomā


Ļoti ceru, ka tiks sodīti visi tie, kas viltīgi nēsājuši demokrātijas maskas, apkalpojot noziedzīgo 4.maija komunistu kliķi.

Atbildēt

muļķi par brīvību nebalsos

16.02.2025. 23:31

krieviju redzi?

Atbildēt

patiesībā

16.02.2025. 22:30

»

Vai nepietiek?

Regulāri vecus pantus atgremot nepietiek? Jūs tas nemaz nesatrauc


viss ir vienkārši - ir sacīts: "Cilvēkiem, kuri vēlas, spēj un (visbūtiskākais) nebaidās publiski proponēt OBJEKTĪVI (!) kritiskus (arī satīriskus, ironiskus, sarkastiskus un taml. atraktīvus) viedokļus par sabiedriski (arī politiski, valstiski, sociāli ,nacionāli un taml.) aktuālām tēmām, NEKĀDI NAV iespējams palikt zaudētājos: vai nu dzīve sakārtosies (segmentāri un arī kopumā), vai arī - proponētie kritiskie (u.c.taml.) viedokļi būs un paliks aktuāli."

/apt.cit.vied.aut. – leģendārais satīriķis un domātājs cien. M.M. Žvaņeckis, 1934. ~ 2020./

P.S. BET - lai to spētu apjēgt, ir nepieciešamas veselas, normāli funkcionējošas smadzenes...;)

Atbildēt

Tiesu eksperts

16.02.2025. 20:18

Paldies, kolēģi par atgādinājumu. Mūsu studiju biedra Vilora rīcība spilgti ilustrē vārda brīvības un cilvēktiesību aizsardzības nozīmi. Neskatoties uz politisko spiedienu, tiesiskums galu galā guva virsroku, apliecinot, ka neatkarīga tiesu sistēma spēj aizstāvēt cilvēka pamattiesības. Tomēr šis gadījums arī atgādina par pastāvīgiem draudiem demokrātijai un par to, ka vārda brīvība nav pašsaprotama – tā ir jāsargā un jāaizstāv ikvienam, kurš tic brīvai un taisnīgai sabiedrībai.

Atbildēt

Vai nepietiek?

16.02.2025. 20:18

»

Nepietiek

Kāpēc tas jāraksta katrā diskusijā? Jūs esat kretīns vai idiots


Regulāri vecus pantus atgremot nepietiek? Jūs tas nemaz nesatrauc?

Atbildēt

NEPs

16.02.2025. 20:07

»

man izskatās

ka portāls sapļ.utk.in.ēts


Kāpēc tas jāraksta katrā diskusijā? Jūs esat kretīns vai idiots?
Vai arī no spriņģes biroja, kam uzdots traucēt normāliem cilvēkiem diskutēt?

Atbildēt

Nepietiek

16.02.2025. 20:06

»

O.M.Caurejs

Dota iespēja ostīt


Kāpēc tas jāraksta katrā diskusijā? Jūs esat kretīns vai idiots?

Atbildēt

O.M.Caurejs

16.02.2025. 19:44

»

CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts)

...


Dota iespēja ostīt.

Atbildēt

zinu

16.02.2025. 19:28

zinu tikai vienu,baletdejotaju Ilzi Liepu,kurai lietuvas valdiba atnema pilsonibu.

Atbildēt

man izskatās

16.02.2025. 18:40

»

CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts)

...


ka portāls sapļ.utk.in.ēts

Atbildēt

to tu saki

16.02.2025. 14:43

»

tu saki

„Es nepiekrītu nevienam tavam vārdam, bet es aizstāvēšu tavas tiesības to teikt līdz pat nāvei...


brīvība bez atbildības ir anarhija, bet vara bez brīvības ir tirānija. Latvijai ir jāatrod līdzsvars, kurā neērtie viedokļi netiek noslāpēti, bet arī netiek pielaists ugunsgrēks, kas apdraud mūsu kopīgo drošību. Mēs nevaram atļauties ne naivus absolūtismu, ne histerisku cenzūru. Patiesā brīvība ir tad, kad mēs spējam uzklausīt pat nepatīkamo, bet arī nebaidāmies aizstāvēt tos, kurus šīs runas padara neaizsargātus.

Atbildēt

Atis Priedītis

16.02.2025. 14:35

»

Sveiks

Agrāk, krievu okupācijas laikā (oh, kļūdījos - "padomju" laikā, kad valdījām mēs paši visi brāļi kopā) par "mēles palaišanu", kas ir "vārda brīvība", iespundēja Aptiekas iela 1 Rīgā, nezinu kur Daugavpilī. TAGAD , ja daudz runāsi, tevi varas NOMENKLATŪRA novedīs tik tālu, ka tu pats paprasīsies uz psiheni...


Šobrīd ir publicēts tik daudz patiesas informācijas gan par VDK "darba metodēm", gan par psihiatru noziegumiem, ka "iespundēt" normālu cilvēku psihenē ir ļoti, ļoti grūti, un varbūt pat neiespējami.

Atbildēt

Sveiks

16.02.2025. 14:27

»

Atis Priedītis

Palasiet cik regulāri es par savu domu paušanu tieku sūtīts uz "Tvaika ielu


Agrāk, krievu okupācijas laikā (oh, kļūdījos - "padomju" laikā, kad valdījām mēs paši visi brāļi kopā) par "mēles palaišanu", kas ir "vārda brīvība", iespundēja Aptiekas iela 1 Rīgā, nezinu kur Daugavpilī. TAGAD , ja daudz runāsi, tevi varas NOMENKLATŪRA novedīs tik tālu, ka tu pats paprasīsies uz psiheni - tur tā starpība , kas labāks - TOREIZ vai TAGAD?

Atbildēt

tu saki

16.02.2025. 14:20

„Es nepiekrītu nevienam tavam vārdam, bet es aizstāvēšu tavas tiesības to teikt līdz pat nāvei.”

Tad ilgi nebūs jāgaida, kad mani atbalstītāji to izdarīs sekojot manam aicinājumam tevi nogalināt kā mazu puisīšu izmantotāju. Tu taču aizstāvēsi manas tiesības uz vārda brīvību.

Atbildēt

Tiesu eksperts

16.02.2025. 14:19

Trāpīgs komentārs. Re kā ar papildinājumiem 19. pantā 27.09.2018. aizvēra muti Jurim Jurašam un Jānim Bordānam, Tieslietu ministram. Bet kad savulaik Valsts prezidente, nav šaubu, uz daudzu sūdzību pamata, tikai ieminējās, ka tiesās ir korupcija, neko konkrētu nepieminēja, tiesneši viņu gandrīz samīdīja zem kājām, kā izskatījās, ka kā tā varot teikt prezidente, lai pierāda. Un kā slānīja masu mediju Jāni Bordānu, kad viņš izteicās par Limbažu tiesas taisnīgumu kaut kāda "magonīša" lietā. Vara tautai atņēma referendumu, tautu soda ar noteikumu "pārkāpumiem", kur represīvās iestādes nesodīti piemēro likumus, kurus nevar piemērot vai tulko pēc savas samaitātības pakāpes un uzliek sodus. Uz sūdzībām ģenerālprokuroram, viņš nereaģē, klusē. Un uz sūdzībā izmeklēšaanas tiesībsargājošām iestādēm, tās atrakstās, nereaģē, NEIZMEKLĒ. Un te der sameklēt, laikam TV 24 vai citā TV advokāta Raivja Kronberga, Valsts kancelejas tagadējā vadītāja teikto, ka "ŠAUSMAS" kādas atbildes iedzīvotājiem sniedz valsts, laikam arī, pašvaldību iestādes - šis izteikums pasaka visu, ka vara (lasi: NOMENKLATŪRA) Latvijā ir pārgājusi uzbrukumā tautai, to smacē visur, kur tikai var, ar sodiem, ar neatbildēšanu uz sūdzībām, to neizskatīšanu vai pārsūtīšanu iestādēm, par kuru sūdzas, prokuratūra nepārbauda likumu ļaunprātīgas piemērošanas un tulkošana, pārkāpumu faktus iestādēs, kad iestāde vai tās amatpersona atsaucas uz likumu, kuram nav nekāda sakara ar faktu vai izrauj vienu panta daļu un likumu normām un rīkojas graujoši, kā tas ir ar KOPĪPAŠUMA jautājumiem, ko advokāti izmanto kā atņemt tautai īpašumus un citos gadījumos, par ko man ir daudzi piemēri
Rādīt visu

Atbildēt

labais

16.02.2025. 13:49

Latvija ir tik maza, ka juristi viens otru pazīst un visu zina viens par otru – Jānis Reiniks, Ieva Garanča, Ivars Krauze, Andris Grūtups, Andris Guļāns, Egils Levits, Romāns Apsītis, Jānis Maizītis, Ināra Ose, Boriss Geimans, Aivars Borovkovs, Jautrīte Briede un daudzi citi.

Atbildēt

!

16.02.2025. 13:00

Bet Reiniks ar Garanču nav saukti pie kriminālatbildības! Un tas satrauc! Tāpēc viss atkārtojas.

Atbildēt

16.02.2025. 12:50

nav jāmeklē 20 gadus atpakaļ, šodien, kad LL plēš nost lēvarus mūsu varas korupcijas pūžņiem un nelikumības augoņiemm, atrodas kāds bariņš, kuri klūp virsū atmaskotājam. Cilvēku daba ir fantastiska. Tikai, kad pašiem uguns ir pie pakaļas, sākas brēkšana. Lieliska bija L.Lapsas video uzruna šiem klusajiem pakalpiņiem

Atbildēt

Raimonds Lejnieks-Puķe

16.02.2025. 11:03

Nekas nav mainījies ir pagājuši 20 gadi un Jaunā Vienotība turpina izmantot drošības iestādes un to satelītus iestādēs. Viens spilgts paraugs ir Jānis Roze Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā, kurš strikti pilda JV iegribas un vajadzības, bīda uz kuru pusi vajag kriminālprocesus, tos vai nu ierosinot pret attiecīgiem cilvēkiem, vai izbeidz.

Atbildēt

Atis Priedītis

16.02.2025. 10:37

»

aa

nesaprotu, ko Atis grib pateikt ar šo "bet nenormāli ir saprast, ka šādus karus, naidu un ļaunuma izpausmes var novērst


Palasiet cik regulāri es par savu domu paušanu tieku sūtīts uz "Tvaika ielu"!

Atbildēt

Sergey Lubarsky you tube

16.02.2025. 10:28

par miljoniem vērtiem eksperimentiem ar dzīvniekiem genderisma jomā un potenci ceļošu narkotiku dozēšanā...tad dzīvnieku draugu nav...boutres

Atbildēt

MASKS

16.02.2025. 10:25

birokrātija nav demokrātija!!!!!! un atkal desmitniekā.

Atbildēt

Atis Priedītis

16.02.2025. 09:59

»

Tev

vajadzētu vairāk painteresēties par cilvēka uzbūvi, jeb, kā Minhenē teica Venss, par...


Manuprāt pasauli visā drīzumā gaida revolūcija gan reliģisko, gan filozofisko, gan psiholoģisko uzskatu jomā.

Atbildēt

Tev

16.02.2025. 09:03

»

Atis Priedītis

"Kristaps - tikšanās ar garīdzniekiem" - Nr.9...


vajadzētu vairāk painteresēties par cilvēka uzbūvi, jeb, kā Minhenē teica Venss, par
"izglītotu dzīvnieku", jo citādi Tu gadiem mēģini uzspiest savas atziņas citiem. Ne velti cilvēkam pasaules izzināšana jāsāk ar sevis iepazīšanu, kaut vai tik vienkāršu lietu, kā emocijas un to, kāpēc cilvēks tās nekontrolē. Un nevajag sevi mānt, ka vari kontrolēt emocijas, jo maldīgu uzskatu pamatā ir manipulāciju iespēja. Tu domā, ka rakstot par saviem pārdzīvojumiem publiski, Tu palīdzi, bet, esot godīgs pret sevi, varēsi saprast, ka, iespējams, Tu šādi bēdz no sevis, publicējot kaut ko, lai pēc tam domātu par to un visu emociju gammu, kas seko ( kaut vai to, ka Tu taču daei labu, bet citi ir tik stulbi, ka to nenovērtē). Bet visa pamatā ir bailes, ka cilvēkam nāksies uzdot jautājums par to, kas viņš ir.

Atbildēt

aa

16.02.2025. 09:00

nesaprotu, ko Atis grib pateikt ar šo "bet nenormāli ir saprast, ka šādus karus, naidu un ļaunuma izpausmes var novērst."

Atbildēt

Atis Priedītis

16.02.2025. 08:10

"Kristaps - tikšanās ar garīdzniekiem" - Nr.9

Jau ilgāku laiku publiskojot savas domas par to kas notiek pasaulē, aizvien vairāk pārliecinos par tās hipnozes dziļumu un spēku, kādai ir pakļauts cilvēces vairākums. Šobrīd pastāv iespēja brīvi publicēt savas domas, gan sociālajos portālos, gan kā masu mediju rakstu komentārus un kopējās nostāja ir atbaidoši briesmīga. Par to, ka ļaunuma cēlonis ir jāmeklē reliģiju Svētajos rakstos, cilvēkiem rakstīt ir bailes un turpinās jau ierastā prakse - ja visa pasaule pilnībā pieņemtu tikai mūsu reliģiju, uz Zemes izveidotos gandrīz vai Paradīze.

Fakts, ka pašlaik notiek karš starp divām dažādām Kristietības izpratnes grupām, taču nav nekāds arguments. Tas ir pilnīgi normāli, bet nenormāli ir saprast, ka šādus karus, naidu un ļaunuma izpausmes var novērst.

Esmu uzrakstījis un publiskojis vairākas grāmatas ar savā idejām ko darīt lai cilvēki turpmāk varētu dzīvot mierpilnā pasaulē. Taču pašreiz rodas sajūta, ka tas ir pilnīgi bezcerīgi.

Punktu var pielikt tikai

Rādīt visu

Atbildēt

Naivais

16.02.2025. 07:46

kas tas tāds par utopisku rakstu ?

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: