Cik tiešām un no sirds žēl, ka jūsu diktators nomira, cerams, dabūsiet vietā citu…
Lato Lapsa · 04.09.2016. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Interesanti
07.09.2016. 19:12»
loģiskais
Tavā komentārā redzamā latgaliešu noniecināšana ir vērsta uz nesaticības un naida izraisīšanu. Domāju te ir darbs Drošības policijai
Nē - te ir darbs psihologam ar tiem kuriem nav humora izjūtas.
Interesanti
07.09.2016. 19:10»
Bez dubultstandartiem
Iraaka un Libija ASV un Eiropa ne tik sen izleema so tautu vietaa, kaa viniem buus dzivot un atbriivoja no asinainiem diktatoriem. Tagad tur ir demokraatija. Tomer netalu Sauda arabijaa un Kataraa mit diktatori, bet neviens sis nelaimiigas tautas pat netaisaas atbriivot un ieviest demokraatiju
Visam ir savs laiks.
Interesanti
07.09.2016. 19:08»
Atziņa
Normāls diktators par savu tautu daudzreiz labāk rūpējas, nekā slikts parlaments
Vai jūs par rūpēšanos uzskatiet tautas miršanu karstumā, gaidot vairākas stundas iepriekš līdz tas diktators atvelkas uz pasākumu? Un interesanti kā Uzbekija tā rūpējas par savu tautu - tik ļoti rūpējās ka uzlika izpirkuma maksu tām sievām, kas izdomāja mukt no pārlieku norūpējusies valsts ar precību palīdzību... :)
Atziņa
07.09.2016. 12:34Normāls diktators par savu tautu daudzreiz labāk rūpējas, nekā slikts parlaments.
Kāds
06.09.2016. 10:30»
Zorro
Vairums vienkārši nav spējīgi uztvert lapsas domu, kaut arī nekas pārāk sarežģīts te nebija, ja nu vienīgi veselīga deva pašironijas...
It kā jau man pašam šķiet, ka ar humora izjūtu viss ir kārtībā, bet ja te rakstā bij ironija ar zemtekstu, tad atvainojos, jo neesmu uzķēris..
Zorro
06.09.2016. 08:52Vairums vienkārši nav spējīgi uztvert lapsas domu, kaut arī nekas pārāk sarežģīts te nebija, ja nu vienīgi veselīga deva pašironijas.
Ieteikums Lato: turēties vairāk pie iekšpolitikām tēmām, jo , tik atklāti rakstot, var savu ādu viegli pazaudēt.
Citādi domās esam kopā ar Tevi! Respect!
Ruta
05.09.2016. 18:21Derētu kādam gudrītim uzrakstīt demokrātijas morāles kodeksu, kā cilvēkam jārīkojās un ko var atļauties demokrātijā.Kristietības 10 baušļi sen ir atmesti, komunistu morāles kodekss arī, cilvēkos morāles ziņā valda pilnīgs haoss.
Udox
05.09.2016. 17:41Mjam, šoreiz latviešu komentētāju tizlums parādās pilnībā. Nerunāšu šoreiz nekādās alegorijas, bet gan skaidri - Lato uzrakstīja par stulbo situāciju, kad izrādās, ka mūsu "demokrātiskās" valsts līderis sēro par nežēlīga diktatora nāvi.
Savukārt komentētāji apvainojās par to, ka ASV ir demokrātiska, ka Lato nav nosodījis ASV iebrukumu Irākā un Lībijā, ka Uzbekistāna nav Ziemeļkoreja un ka Uzbekistānai demokrātiju nevajag. Jāatzīst, ka problēma, par ko runāju sen atpakaļ, nemainās. Viena lieta ir prast atpazīst burtus, cita - prast lasīt. Komentētāji lasīt tā arī nav iemācījušies :(
kaķa smiekli
05.09.2016. 17:21Raksts būtu objektīvs tikai t,ada gadījumā, ja mūsu prezidents būtu vienīgais, kurš ir izteicis šāda satura līdzjūtību. Es ceru, ka tā nav, jo ne jau visa civilizētā pasaule gaida, ko vispirms pateiks obama, lai pēc tam ar steigu koriģētu savus tekstus. Līdzjītības izteikšana tautai ir formāls pieklājības akts, nevis aizgājušā prezidenta darbības politisks izvērtējums. Esmu dziļi vīlusies, ka Lapsa uzskata šo par apspriesanas vērtu lietu. Sāk jau līdzināties Našenieces klīniskās diagnozes verbālajām izpausmēm.
Linards G.-Žulim
05.09.2016. 16:34»
Neiedziļinoties detaļās
Man nav nekādu šaubu, amerikāņi jau berzē rokas un šiverē meklējot vietējos kangarus, lai iebīdīt pie šprices. Ja viņiem izdosies, tad visi turpmākie lēmumi būs par sliktu uzbekistānas tautai...
Trollis pelna maizi godīgi un centīgi. Tā turpini Žuli|dabas viepli! Jo lielāka muļķība jo esi raženāks! Tas ir labi!
Neiedziļinoties detaļās
05.09.2016. 16:32Man nav nekādu šaubu, amerikāņi jau berzē rokas un šiverē meklējot vietējos kangarus, lai iebīdīt pie šprices. Ja viņiem izdosies, tad visi turpmākie lēmumi būs par sliktu uzbekistānas tautai.
Amerikāņiem uzbeku tauta ir pēdējais kas rūp. Tāpāt kā serbi, irākieši, lībieši, sīrieši, irānieši, ķīnieši, indiāņi - par kuriem pie sevis, vēl tik ~70 gadus atpakaļ, viņi sarakstīja sterilizācijas likumus. Kā viņi slaktēja jau simtiem gadu tā slaktēs, protams paralēli skandējot visādas "aijā žūžu" mantras priekš bauriem.
No otras puses, ja tu esi valsts pārvaldnieks, atbildi par savu tautu, tad vēl stipri jāizvērtē vai kādu saukt par diktatoru utt. Jo vēlāk tas var neļaut sasniegt mērķus (piemēram: attīštīt situāciju tā, lai mēs pelnam uz uzbeku rēķina)
kāds
05.09.2016. 15:32Paŗlasīju rakstu vēlreiz. Vēl vairāk nepatika, jo salīdzināt Uzbekistānu ar Ziemeļkoreju ir perversi. Skaidrs, ka neatbalstu diktatorisku valsts pārvaldes modeli, bet lūdzu kaut vienu piemēru, kur strauja iekārtas maiņa caur revolūcijām ir radījusi valstij un tās iedzīvotājiem taustāmu labumu kaut pēc 5 gadiem.
aifons
05.09.2016. 15:00»
!
Nu jūs tagad pats apliecinājāt Lapsas vārdus par vergu dvēselēm
Cilvēks vienkārši nesaprata Lato uzrakstīto.
Persijs Vaida
05.09.2016. 14:08nesen iemetu aci sorosa "mutē"Rīga24,nesen latvani slavēja turkus,gandrīz "bučoja",te nu bija,"mutes"raidījumā pagrieziens uz 360 grādiem-turki vairs nava LABI,ERDOGANS diktators un nelietis.S čego bi jeto?
L.Grantiņš LRTT
05.09.2016. 09:54Ievietoju līdzīgu komentāru TVNET, pēc piecām minūtēm bija izdzdzēsts.
Kāds
05.09.2016. 09:35»
Mario
Klau, es ar uzbekiem tiku strādājis pa dažām sfērām, un zinu to sunfti no iekšienes. Tev piekrītu no tūrista viedokļa - super, ēd cik gribi, dzer, balējies. Bet strādāt tur nav vienkārši, īpaši tas punkts kad tev vajag dabūt $ par savu preci.. Pie tam tur Euro nav... a tev viss euro.. vai pareizāk sakot...
Tas nebij tūrisma brauciens. Piekrītu, ka ar viņiem nav vienkārši, bet businesu var uztaisīt. Mazliet sacepos par to, ka vajad tur ieviest demokrātiju tūlīt un tagad. Nu nebūs tie cilvēki laimīgibun valsts neuzplauks. Prātīgāk tas jādara. Ar Tadžikistānu vispār ir čau, tur liela daļa raud joprojām pēc PSRS.
Mario
05.09.2016. 09:24»
kāds
Lato, Tu vispār esi bijis Uzbekistānā? Es biju šogad pavasarī Taškentā, Samarkandā, Andižānā un vēl dažās vietās. Jā, tur ir autoritārs režīms, bet nav cilvēku badā un viss palēnām attīstās. Viņi ir savādāki un tur nevar vienkārši "ieviest demokrātiju". Skaidra, ka bija 2005.gada slaktiņš Andižānā, ...
Klau, es ar uzbekiem tiku strādājis pa dažām sfērām, un zinu to sunfti no iekšienes. Tev piekrītu no tūrista viedokļa - super, ēd cik gribi, dzer, balējies. Bet strādāt tur nav vienkārši, īpaši tas punkts kad tev vajag dabūt $ par savu preci.. Pie tam tur Euro nav... a tev viss euro.. vai pareizāk sakot pilns bagāžnieks ar vietējiem tubrikiem - sumiem.. Viņiem nebūs nekādas demokrātijas, vispar kur musulmaņiem demokrātija?? Tur trīs sievas - ja vari pavilkt - lūdzu.. ;-)
ha ha
05.09.2016. 06:34»
hm
Vispār jau līdzjutibu nelaiķim izteica arī ANO ģenerālsekretārs
Ar cieņu tur nu nekāda sakara Nav . Vienkārši tā ir pieņemts. Visiem lielajiem keksiem ir jātēlo bēdas. Bet nu mūsējais kolhoznieks varēja neiespringt. Tā pat viņu ne tur zina ne pamanīs ka raudajis.
!
05.09.2016. 04:13»
kāds
Lato, Tu vispār esi bijis Uzbekistānā? Es biju šogad pavasarī Taškentā, Samarkandā, Andižānā un vēl dažās vietās. Jā, tur ir autoritārs režīms, bet nav cilvēku badā un viss palēnām attīstās. Viņi ir savādāki un tur nevar vienkārši "ieviest demokrātiju". Skaidra, ka bija 2005.gada slaktiņš Andižānā, ...
Nu jūs tagad pats apliecinājāt Lapsas vārdus par vergu dvēselēm....
nu ja
05.09.2016. 01:22»
paga paga
Lato kaa vienmer trapa desmitniekaa! Paldies
kā jau parasti pa lēto, tikai ceineris eurorubuļu nabagam par tādu ,,šedevru,,..
kāds
04.09.2016. 23:07Lato, Tu vispār esi bijis Uzbekistānā? Es biju šogad pavasarī Taškentā, Samarkandā, Andižānā un vēl dažās vietās. Jā, tur ir autoritārs režīms, bet nav cilvēku badā un viss palēnām attīstās. Viņi ir savādāki un tur nevar vienkārši "ieviest demokrātiju". Skaidra, ka bija 2005.gada slaktiņš Andižānā, kas nav attaisnojams, bet kopumā nav tur viss tik slikti. Sūdi tādi, ka oktobrī ar bij plānots braukt, bet nezinu kā viss tur izvērtīsies, jo tagad vēl ar kirgīziem viņiem kašķis. :( Vispār iesaku palasīt http://www.fergananews.com/ , kas Uzbekistānā ir bloķēts no valsts puses.
opis
04.09.2016. 22:16Tas pats jau ir arī citos gadījumos. Piemēram, Bahreinas Grand Prix laikā notika iedzīvotāju sadursmes, Latvijas žurnālistiem viss kārtībā. Vai arī Azerbaidžānā notiek Eirovīzija, citu valstu žurnālisti raustās, vai tur vispār braukt, Latvijā viss kārtībā. Tā ka tas ir diezgan nepārprotami, ka Latvijā ar vērtībām ir kā ir. Jeb nav kā nav.
Kondrats Apelmanis
04.09.2016. 21:21Nu pilnīgi stulbs un marazma pilns sacerējums.Tātad l.l.atbalsta jeņķu "regulējamās revolūcijas"visās pasaules malās,t.i valsts apvērsumus suverēnās valstīs.Lai kāds būtu Karimovs,tas bija ievēlēts uzbekiem un ne l.l.maisīsies kādas valsts iekārtā un politikā.VIENS LIELS NOPELNS KARIMOVA,no valsts patrieca jeņķus!Vai tik l.l.nav uzķēries uz sorosa bablo?
loģiskais
04.09.2016. 21:08»
Benvenuto 2015/04/27
...
Tavā komentārā redzamā latgaliešu noniecināšana ir vērsta uz nesaticības un naida izraisīšanu. Domāju te ir darbs Drošības policijai.
bzz
04.09.2016. 20:54amerikāņiem vienkārši lielāks ārpolitiskais resurss, var katram mirējam savu runu uzrakstīt! Mums uzraksta vienu un tad tikai maina vārdu!
hm
04.09.2016. 20:47Vispār jau līdzjutibu nelaiķim izteica arī ANO ģenerālsekretārs.
Diktators, bet tik daudz cieņas!
Pasaule ir plašāka par Latviju, par Eiropu, tur valda dažādas ideooģijas, dažādi režīmi, dažādas iekārtas. Un teikt, ka kāda no tām ir vispareizākā, nozīmē būt aprobežotam.
Benvenuto 2015/04/27
04.09.2016. 20:27»
malēnietis
Vispirms priekš sevis noskaidro, kas ir malēnieši un tikai tad raksti komentārus
Latgale: mazā Grieķija
Autors: Benvenuto - 2015. gada 27. aprīlis Komentēt (66) Lasīt komentārus
Pārāk maz līdz šim masu medijos tikusi objektīvi apskatīta vieta, kuru raksturo blīva pusdauņu populācija ar spēcīgi attīstītu upura sindromu – Latgale. Nenoliegšu, ka iepriekšējais teikums bija skarbs, tāpēc nepārprotiet – es mīlu Latgali, jo tā ir Latvijas neatņemama daļa… gluži kā augonis ir neatņemama daļa no tā nesātāja. Latgale nav jāatdala no pārējās Latvijas, bet jāārstē. Zāles būs rūgtas un tās ieņemt var dažādos veidos. Piedāvāju sekojošus variantus:
Pirmkārt, jāatsakās no māņiem, ka latgaliešu runas veids ir kaut kāda valoda vai dialekts. Ja, piemēram, Kuldīgā sociālā eksperimenta ietvaros slēgtu visas skolas un kultūras iestādes, un aizliegtu izbraukt, tad pēc divām paaudzēm visi tur runātu latgaliski. Latgaliešu “valoda” būtībā ir slikti apgūta latviešu valoda. Tik pat labi mēs varētu spēcīgu krievu akcentu saukt par Rīgas valodu.
Otrkārt, būtu nepieciešama latgaliešu nodarbināšana citos novados pieredzes gūšanas programmas ietvaros. Ja latgalietis būtu spiests iziet 6 mēnešu kursu kādā no Vidzemes, Zemgales vai Kurzemes pilsētam uzkopjot ielas, viņš atradinātos no pļēgurošanas un kontrabandas cigarešu pārvadāšanas, un iemācītos krietnu darba tikumu. Kad latgalietis atgrieztos savā dzimtajā pusē, viņš varētu jauniegūtās zināšanas likt lietā. Pat ja viņš nebūtu apguvis tik daudz, lai sakoptu savu pagalmu, vismaz iemācītos noslaucīt muti pēc ēšanas.
Visbeidzot, nepieciešams samazināt pašu Latgali un pievienot tai atņemto teritoriju Vidzemei un Zemgalei. Pilnīgi pietiktu, ja Latgale sastāvētu tikai no Ludzas novada. Tādā gadījumā latgalieši pēkšņi attaptos, ka ir kļuvuši par vidzemniekiem un dižajiem zemgaļiem un pārstātu dzīt ļergu, lūgt pabalstus un lepoties ar savu brūno keramiku. Tā vietā viņi celtu godā krietnumu un darba tikumu, kas raksturīgs viņu mazāk šļupstošajiem brāļiem un māsām.
švamme
04.09.2016. 19:28»
kaktuss
Vai nu autors smalki ironizē, vai arī pasauli redz caur rozīgām Obamas-Klintones brillēm
es tā sapratu, ka autors norāda uz pilnīgu diplomātiskās valodas neprašanu, t.i. neprofesionālu politiķu esamību politiskos amatos- tas ir komunistu mantojums.
Diplomātisko izteiksmes veidu Latvijā lieto vien ļoti nedaudzi no publiski runājošajiem, un tos pašus pie šprices nekad nelaiž.
Mūžīgajās komunistu spīlēs jaugandrīz 60 gadu.
malēnietis:) par LV prezidentu
04.09.2016. 19:21Vējonis was born on June 15, 1966 in Pskov Oblast to a Latvian father and a Russian mother, while his father was serving in the Soviet army there.
malēnietis
04.09.2016. 19:15»
bumbeross
Čangaļus ārā no RĪGAS !!! Kā tāds malēnietis vispār kļuva par LV prezidentu ?!. Katrai tautai ir tādi priekšstāvji, kādus tā pelnījusi, diemžēl
Vispirms priekš sevis noskaidro, kas ir malēnieši un tikai tad raksti komentārus.
Stulbenim bunberossam
04.09.2016. 19:04Klau, kā tad tu, čiuli, jūties Rīgā Saskaņas apskāvienos? Un mācies vēsturi un ģeogrāfiju - Madona ir Vidzeme. Atradis par ko kasīties. Ja nepatīk prezidents, paskaties spogulī -Tu esi tādu pelnījis!
ironiskais
04.09.2016. 19:04Es saprotu, ka Lato vienā jaukā svētdienas pēcpusdienā aiz nav ko darīt sagribējās mazliet iespert Vējonim un Rinkēvičam, bet nu visas tās standartizētās klišejas un štampi par "asiņainiem diktatoriem", "demokrātiju" utml., tā jau ir banalitāte un bezgaumība:) Es to saku nevis, lai aizvainotu, bet, lai dotu atgriezenisko saiti ar lasītāju t.i. tā ir konstruktīva kritika:)
kaktuss
04.09.2016. 18:52Vai nu autors smalki ironizē, vai arī pasauli redz caur rozīgām Obamas-Klintones brillēm?
Latvija laikam vien no retajām pavalstiņām, kuras pilsoņiem amputēto smadzeņu vietā ielikts Obamas teleprompters.
bumbeross
04.09.2016. 18:47Čangaļus ārā no RĪGAS !!! Kā tāds malēnietis vispār kļuva par LV prezidentu ?!. Katrai tautai ir tādi priekšstāvji, kādus tā pelnījusi, diemžēl...
Octopus
04.09.2016. 18:46»
Bez dubultstandartiem
Iraaka un Libija ASV un Eiropa ne tik sen izleema so tautu vietaa, kaa viniem buus dzivot un atbriivoja no asinainiem diktatoriem. Tagad tur ir demokraatija. Tomer netalu Sauda arabijaa un Kataraa mit diktatori, bet neviens sis nelaimiigas tautas pat netaisaas atbriivot un ieviest demokraatiju
Irākā un Lībijā ir demokrātija? - Tas gan jaunums!!! :))
Ja nekļūdos, minētās valstis tika pilnīgi iznīcinātas, iebombardētas akmens laikmetā, un par drupām tagad cīnās arābu monarhiju finansēti "mērenie" teroristi. No turienes mūk miljoniem bēgļu, kuri tagad pārpludina izmirstošo Rietumeiropu.
Protams, arī Lapsa ir veicis jaunatklājumu, ASV nosaucot par "brīvu cilvēku zemi". :))
Kādi jocīgi raksti sākuši parādīties ....
Citu valstu apbalvojumi
04.09.2016. 18:28"Par īpašiem nopelniem Tēvijas labā" (Uzbekistāna, 2008)aplokšņu karalim ir mīļākais ordenis no labākā drauga.
reptilis
04.09.2016. 18:02Viss nav tik viennozīmīgi....man patika Exo Moskvi Latiņinas komentārs.
Bez dubultstandartiem
04.09.2016. 17:48Iraaka un Libija ASV un Eiropa ne tik sen izleema so tautu vietaa, kaa viniem buus dzivot un atbriivoja no asinainiem diktatoriem. Tagad tur ir demokraatija. Tomer netalu Sauda arabijaa un Kataraa mit diktatori, bet neviens sis nelaimiigas tautas pat netaisaas atbriivot un ieviest demokraatiju.