Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

liekulības ķēdīte

20.01.2018. 14:33

Nepūt miglu acīs, studentiņ! NA vada tieslietu ministriju, kurai pakļauta ir Datu valsts aizsardzības inspekcija, kura ir iestāde, kas neļauj publiskot čekas maisus, aizbildinoties ar veco stukaču privātās dzīves neaizskaramību. Tukša pļūtīšana un darbības imitācija, tā ir jūsu NA.

Atbildēt

Trollim

20.01.2018. 05:21

»

:isti un patiesi

Labāk nevar pateik. Paldies par izpratni. Nacionāli - NA. Rasnačs Bērziņš, Dzintars, Parādmnieks atkla meklē akcijas, la aizsmērētu savas rebes Maksātnespējas procesos, kas , kaut kur bija teikts, valstij nodarījuši kaitējumu ap 200 miljonu, ja tā ir taisnība, samērā ticmai


Ja kāda partija ir maksātnespējas adminu partija tad tā ir Vienotība vai ZZS, jo tur ziedojumi saņemti 2-3 reizes vairāk nekā NA. Pie tam, NA Sprūda ziedojumu jau sen ir atskaitījusi atpakaļ. To zina žurnālisti, to jebkurš pilsonis var redzēt KNAB datubāzē.

Tu to zini, tikai tiražē melus, lai degradētu NA un celtu godā Krievijas ietekmes cilvēku Annas Potapovas, Jurija Juraša un Sanda Riekstiņa JKP partiju.

Tava kļūda, ka uzskati latviešus par dumjiem un naiviem.

Atbildēt

Doktors Kas?

19.01.2018. 10:59

»

latvietis parastais

beidz muldēt . Ja kāds arī nodeva Latviju , tad tas bija tas kurš 40. gadā nolēma nepretoties . Lielākā daļa padomju laikā dzīvojošo neuztvēra kļūšanu par oktobrēnu , pieonieri , komjaunieti , partijas biedru vai arī to pašu čekas stukāču kā sadarbību ar "okupācijas režīmu" bet gan kā iespēju kaut cik...


Pats apstiprināji, ka morālajiem deģenerātiem iekārtot savu luksusa dzīvi virs vidējā ir svarīgāka par savu valsti, dzimteni, tautu. Tādiem nav tiesību vispār būt neatkarīgas valsts stūres šodien, kad it kā ir vaļā no okupācijas režīma.

Šleser, Lemberg, u.c. veidīgie arī 90.ajos un šodien ir iekārtojuši dzīvi uz tautas un citu rēķina.

Mēsli ir un paliek mēsli visos laikos.

Atbildēt

nav vienalga Paulam

19.01.2018. 10:13

Savu slavu Paula kungs nopelnīja ar savu centīgo darbu un savu talantu,kuram nebija līdzīgu pretinieku ne šeit,ne tālu aiz trejdeviņām zemēm,tāda ir mana izpratne un pārliecība.

Atbildēt

Student..

19.01.2018. 08:18

Kas Tev teica uzcelt jaunu valsti? LPSR nav miris un dzīvo.Čekas maisi ir tikai ūdens duļķošana pirms vēlēšanām..Var atvērt, var nevērt- tik un tā Krievijas arhīvos viss ir..Būtu bijis vajadzīgs- atrastu un paprasītu..Spridzānam ir interesants viedoklis- www.tvriga.com/sabiedriba/

Atbildēt

Atis Priedītis

19.01.2018. 07:00

Okupācijas laikā biju vajātais un aizliegtais komponists. Laikā no 1980.gada līdz 1995.gadam Latvijas Radio atteicās pieņemt manas dziesmas ierakstiem. Pirms tam pusgada laikā paguvu ierakstīt četras dziesmas. Aizliegts tiku tāpēc, ka 1980.gada vasarā man izdevās ierakstīt arī dziesmu “Izkapts ābelē”, kura bija vērsta pret Latvijas okupāciju. Esmu uzrakstījis savu atmiņu grāmatu par to laiku. Drīzumā tā tiks publicēta. Šobrīd grāmata “Gan jau rīts mūs atradīs” ir lejupielādējama internetā. Faila adresi var atrast manos feisbuka un draugiem.lv profilos.

Atbildēt

to bnf

18.01.2018. 22:23

Kas man būtu jāatspēko tādam vēstures guru kāds esat jūs? Vispirms atspēkojiet "tēvoča S/ar lielo burtu!/ema" asiņainā režīma paveikto/ nepamatoti!/ un kas tie tādi "sorosoīdi?"un nosauc viņu baušļus.Vai jūs vispār jēdzat kas ir Soross un cik un kam viņš ziedo labdarībai?Ne man jums jāatspēko kaut kas no vēstures,bet jums,jo redzu ka neko no tās nejēdzat.Pirms tēlojat profesoru,pastudējiet skolas vēsturi.

Atbildēt

to Jēkaba.....

18.01.2018. 22:01

»

Jēkaba Viņķeļa mātes mātei

īstā vieta Delfinārijā


Ja man delfinārijā/ būtu laimīga,jo šie dzīvnieki nu noteikti daudz gudrāki par jums/,tad jums būtu īstā vieta komunisma dinozauru muzejā,jebšu blakus Iļjičam mauzolejā.To naidu norijiet un sapratīsiet kas ir delfinārijs.Varat saukt manus parametrus kaut no mana vecvectēva Franča laikiem.KO jūs cenšaties ar to panākt,jo mani praktiski neviens arī pat ar manu kodu nepazīst.Un ar savu stulbumu ko cerat ļaunu man padarīt nosaucot kat arī ne tikai manus datus,bet arī mana kaķa sugu?Vai savus datus baidaties nosaukt?Es jau jūs neapēdīšu,zināšu kārtejo nelieša vārdu.Sarunājuši?

Atbildēt

to hi hi

18.01.2018. 17:33

»

hi hi

pasaules ASIŅAINĀKAIS REŽIMS ir tēvoča sema valstiņa,otrā vietā pol pota režīms bija,jaunskungs mācies vēsturi,ne sorosoīdu BAUŠĻUS


Kura gada Krievijas feiku vēsturi TU studēji?Tādi murgi var rasties tikai pēc pamatīga odekolona plosta kad draugi ir baltas žurkas.Vismaz to semu varēji ar lielo burtu lai gan to jau pat Kremlis nelieto kopš aukstā kara laikiem.No kurienes izlīdi,bidlo?

Atbildēt

pamela

18.01.2018. 16:27

Milzu paldies Pietiek un L.L.par kārtejā mana komentāra pārsūtīšanu DP,jo laikam mans viedoklis nesakrīt ar portāla džentelmeņu domām,.
Atkārtoju 100% piekrītu rakstam!Vēl tur maigi teikts par notiekošo ,ja jau manu kom.iztauj laukā.Esam arvien vēl maišelnieku uzraudzībā un cenzēti.Un to dara taisnību plēsējs L.L.?!

Atbildēt

kurmis

18.01.2018. 16:26

»

:isti un patiesi

Labāk nevar pateik. Paldies par izpratni. Nacionāli - NA. Rasnačs Bērziņš, Dzintars, Parādmnieks atkla meklē akcijas, la aizsmērētu savas rebes Maksātnespējas procesos, kas , kaut kur bija teikts, valstij nodarījuši kaitējumu ap 200 miljonu, ja tā ir taisnība, samērā ticmai


Arvien vairāk atklājas ka barikāžu pamatā ir līdz delīrijam nodzēruša augsta ranga komunista krievijas bruņutransportieru redzējums balto pelīšu vietā.Šos delīrija murgus bezkaunīgi turpina tiražēt.

Atbildēt

:isti un patiesi

18.01.2018. 15:46

»

Yes

Butān, vai tu dumjš vai no Rogovkas? Bet ja nopietni, tad vai nav jāskatās uz to, ko katrs izdarījis, kādu ļaunumu pastrādājis. Un to jau sen var darīt, paceļot augšā politiskās krimināllietas - tur ir redzami gan stukači, gan viņu ziņojumi - tas viss ir tiesu arhīvos pieejams. Tāpat arī soģi - tiesneši...


Labāk nevar pateik. Paldies par izpratni. Nacionāli - NA. Rasnačs Bērziņš, Dzintars, Parādmnieks atkla meklē akcijas, la aizsmērētu savas rebes Maksātnespējas procesos, kas , kaut kur bija teikts, valstij nodarījuši kaitējumu ap 200 miljonu, ja tā ir taisnība, samērā ticmai.

Atbildēt

latvietis parastais

18.01.2018. 14:17

»

Doktors Kas?

Beidz attaisnot nodevējus...


beidz muldēt . Ja kāds arī nodeva Latviju , tad tas bija tas kurš 40. gadā nolēma nepretoties . Lielākā daļa padomju laikā dzīvojošo neuztvēra kļūšanu par oktobrēnu , pieonieri , komjaunieti , partijas biedru vai arī to pašu čekas stukāču kā sadarbību ar "okupācijas režīmu" bet gan kā iespēju kaut cik iekārtot savu dzīvi . Un nevajag tagad te visus tajos laikos kaut ko sasniegušos nolikt kā kangarus utt .

Atbildēt

Uz kādu laiku!

18.01.2018. 14:10

»

Precizējums

Pasaules banka piespieda no mafijas (pareks uc) atkarīgo valdību uz laiku atdot pilnvaras pret aizdevumu ar noteikumiem krīzes pārvarēšanai. Varbūt vajadzētu atkārtot


Parex radīja budžeta izzagšanu, pat pensiju fonds aizgāja, sociālais budžets. Diversija visaugstākā. Dombrovskis nestrīdējās, bet aizņēmās no SVF/PB. Un visi nākošie premjeri turpina aizņemties.Atdot nav cerību. Drīz ieķīlās VASLatvenergo un ar to beigsies aizņemšanās.

Jebkura politiskā kustība tiks pakļauta parāda atdošanai, bet ZZS unSaskaņai vienalga.

Nekas Latvijā neko nevar mainīt, katra izdzīvošana paša rokās. Vienīgi valsts apvērsums.. Un sākt no gala.

Atbildēt

Edge

18.01.2018. 12:18

DISKUSIJA: Katrai paaudzei no jauna jāiegūst sava neatkarība. (nra.lv)
===================================================
Butān, beidz tusēt Sidnejas pludmalē un apvainot auseklīšu paaudzi - , brauc uz Latviju, lai valsti celtu kopā Neo u.c. jauniešiem pēc pareizajiem standartiem!

Atbildēt

!

18.01.2018. 11:34

Latvijas kā suverēnas valsts likvidācija sākās pēc visiem likumiem, kas valda šodienas pasaulē, Latviju kreditori iedzina neatmaksājamos parādos un kā sekas zaudējam suverenitāti!Pārējais ir pupu mizas!

Atbildēt

hi hi

18.01.2018. 11:16

pasaules ASIŅAINĀKAIS REŽIMS ir tēvoča sema valstiņa,otrā vietā pol pota režīms bija,jaunskungs mācies vēsturi,ne sorosoīdu BAUŠĻUS!?

Atbildēt

Edge

18.01.2018. 11:03

»

Loģisks raksts

Sakarīgākais raksts visu šo gadu laikā atiecībā uz tiem čekas maisiem. Vienmēr esmu teicis, ka pie varas jālaiž jaunā paaudze ar mūsdienīgu, loģisku domāšanu, neaptraipītu reputāciju ,nevis padomjlaika hameleonveidīgie funkcionāri.Paldies autoram! Biežāk tautai jāizsaka loģiski viedokļi nevis jālasa...


Jālaiž?! Vēl butāniešiem ar esošajiem siltumnīcas apstākļiem nepietiek, vēl viņiem konkurenci nepieļaut, sarkano paklājiņu izritināt, ar karotīti siltu pieniņu mutē ieliet? Lai beidz pļāpāt butānieši, blandīties pa pasauli ienesīgas vietas meklēšanā, - lai pastrādāt Latvijā, parāda savas prasmes un gribasspēku!

Atbildēt

Yes

18.01.2018. 11:00

Butān, vai tu dumjš vai no Rogovkas? Bet ja nopietni, tad vai nav jāskatās uz to, ko katrs izdarījis, kādu ļaunumu pastrādājis. Un to jau sen var darīt, paceļot augšā politiskās krimināllietas - tur ir redzami gan stukači, gan viņu ziņojumi - tas viss ir tiesu arhīvos pieejams. Tāpat arī soģi - tiesneši un prokurori, - visiem par saviem nodarījumiem būtu jāatbild. Un tādu lietu arhīvos ir simtiem. Mēs tikmēr novelkam laiku ar "maisiem", ar kuriem nekas nav pierādāms, kā rāda tiesu procesi. Iznāk tikai ūdens duļķošana un tukša runa.
Un, Butān, ar biznesmenedžmenta izglītību tev politikā nav ko darīt, kļūsi tāds pats ierāvējs un kleptomāns, kādu ir tagadējo vairums, arī starp nacionāļiem. Tev vajadzīga humanitārā izglītība, ja gribi būt politiķis. Vai juridiskā. Biznesmeņi (jeb veikalnieki) no politikas jātur tālāk, - tas bija zināms ja pirmskara Latvijā.

Atbildēt

Doktors Kas?

18.01.2018. 10:51

»

latvietis parastais

prieks ka jauniešiem ir viedoklis , bet tas balstās uz absolūtu vēstures nezināšanu !!! Tagad ir moderni runāt cik slikti bija stukači , cik slikti bija sadarboties ar okupācijas režīmu , bet tajā laikā lielāka daļa dzīvoja padomju savienībā pēc tur valdošajiem likumiem un izpratnes par tiem - gribi...


Beidz attaisnot nodevējus.
Neviens viņiem nelika stroķi pie rīkles, bet viņi savu personīgo pašlabumu vērtēja augstāk par savu tautu un tās izlietajām asinīm no šī režīma tikai dažus desmitus gadu iepriekš. Ja atteiktos no sadarbības, badā nebūtu nomiruši - kolhozā un rūpnīcā darba rokas vajadzēja.
Un arī kompartijas dalībnieki ir vēl lielāki morāli deģenerāti - pašlabuma meklētāji (nodos visus, ka tik ko sashēmot), un to varēja un var redzēt joprojām. Ar tiem tiks galā vēlāk.

Atbildēt

Loģisks raksts

18.01.2018. 10:49

Sakarīgākais raksts visu šo gadu laikā atiecībā uz tiem čekas maisiem. Vienmēr esmu teicis, ka pie varas jālaiž jaunā paaudze ar mūsdienīgu, loģisku domāšanu, neaptraipītu reputāciju ,nevis padomjlaika hameleonveidīgie funkcionāri.Paldies autoram! Biežāk tautai jāizsaka loģiski viedokļi nevis jālasa ziņas par slepkavībām un Krievijas dziedātājiem.Faktiski Pietiek. com ir vienīgais portāls, kurš publicē patiesos tautas viedokļus.

Atbildēt

latvietis parastais

18.01.2018. 10:14

prieks ka jauniešiem ir viedoklis , bet tas balstās uz absolūtu vēstures nezināšanu !!! Tagad ir moderni runāt cik slikti bija stukači , cik slikti bija sadarboties ar okupācijas režīmu , bet tajā laikā lielāka daļa dzīvoja padomju savienībā pēc tur valdošajiem likumiem un izpratnes par tiem - gribi tikt uz augšu pa karjeras kāpnēm , gribi tikt uz ārzemēm , gribi lai tevi publicē , gribi tikt pie laba dzīvokļa ??? Nav izvēles .Tas ir apmēram tā kā tagad ir ziemeļkorejā .
Maisus , protams ka vajag atvērt , bet jāspēj sabiedrībai skaidrot kas un kā . Citādi šobrīd sanāk ka kāds kurš lai tiktu pa karjeras kāpnēm kādu nostučīja būs lielais dzimtenes nodevējs , bet bijušai kompartijas rajona pirmais sekretārs var sēdēt saeimā utt ...

Atbildēt

Aizsargs

18.01.2018. 10:11

Vairāk mums tādu jaunu cilvēku ar veselīgu izpratni par notikušajiem procesiem un saprātīgu risinājumu tiem, citādi visus šos gadus esam bijuši mazākumā. Ne matemātiskā mazākumā, bet nelieši izmantoja svārstīgos un remdenos savās interesēs ar meliem un utopiskiem solījumiem barojot vientiešus, bet savam patiesajam jumtam (drošībai) tika izmantoti prettiesiski atstātie kolonisti, kuri jebkurā gadījumā, x-stundā nešaubīdanies nostātos komunistu-čekistu aizstāvībā.

Atbildēt

paldies

18.01.2018. 09:42

»

cilveks444

Mēs, tas ir vienkāršie cilvēki, nezinām, kas ir tajos čekas maisos. Taču mēs, vadoties pēc tām darbībām, kuras notiek Latvijas politikā, varam nojaust, ka tajos ir kaut kas tāds, ko Latvijas varas elite vēlas paslēpt no tautas. Kas tieši tas ir, mēs precīzi nezinām, taču pēc dažu Latvijas politiķu izteikumiem...


pilnīgi nav ko piebilst. Tāda IR realitāte. Turklāt, ik vienā vietā nākas sastapties ar cilvēkiem, kam galvenais - lai es varu šodien nopelnīt - pilnīgi nospļauties, ko es ar savu darbu nodaru citam. Un visām nejēdzībām un cūcībām atruna - likums neļauj, likums liek utt. Kaut bieži vien, ja paskatās rūpīgāk - neko tādu ne liek, ne ļauj, ne liedz. Un, ja arī ir kāda nejēdzība - tad to varūt vajag labot. Tikai tagad tā likumu rakstīšana arī ir pataisīta par pilnīgu tirgu - izsakās visi, kas neko nejēdz un speciālistu balsis tajā tirgū bieži vien pazūd. Gala rezultātā - kārtējais kroplais likums.

Atbildēt

viens

18.01.2018. 09:35

no nedaudzajiem jaunajiem, kurš prot ļoti kodolīgi un saprotami noformulēt savu viedokli.
Šim es piekrītu 100% - nevar uzcelt neko jaunu nerevidējot veco. Tāpēc jau mums ir tik sapuvusi un ietekmējama tiesu sistēma, prokuratūras u.c. nejēdzības......

Atbildēt

No ko var tirst!

18.01.2018. 08:17

»

cilveks444

Mēs, tas ir vienkāršie cilvēki, nezinām, kas ir tajos čekas maisos. Taču mēs, vadoties pēc tām darbībām, kuras notiek Latvijas politikā, varam nojaust, ka tajos ir kaut kas tāds, ko Latvijas varas elite vēlas paslēpt no tautas. Kas tieši tas ir, mēs precīzi nezinām, taču pēc dažu Latvijas politiķu izteikumiem...


Visi sen zin, ka Latviju pārvalda Krievijas FSB un KDD ar vietējo bij. komunustu, čekistu un VDK virsnieku ks A. Borovkovs, kurš bieži redzams SAB, DP un Saeimas telpās, rokām. Šo cilvēku vadībā ar diversijām pret Latvijas ekonomiku, LV kasi apķīlājusi Pasaules Banka. ViID izvērš teroru. Genocīds pret pamatnāciju. Latvieši pamet Latviju. NA ar Rasnaču dara visu, lai neatvertu tos čekas maisus, lai gan mutiski maldina visus. Jo tajos ir Zīle un citi. Neviens vairs netic parazītiem no NA. Sile, kur baroties ir NA. Garantēta vieta Saeimā, ja proti NA spicei pielīst.

Atbildēt

Labs raksts

18.01.2018. 08:06

Kurš ko sargā? Vai kāds no mums baidās no patiesības? Jāver vaļā, bailīgie sargātāji!

Atbildēt

Zaļais pūķis 🐉

18.01.2018. 07:37

»

Edge

Butāns no Austrālijas Jums visu atjaunos? Vai Tramps, Makrons kopā ar Merkeli?! Prātiņ, nāc mājās


Tas ļaunais laiks, / kas šalkās trīs, / tas nenāks, / ja ļaudis to nelaidīs. / Spainis par Repšes un Skàboltiñas partiju

Atbildēt

Precīzi

18.01.2018. 07:14

»

Vai patiesības atklājējs,

biznesa menedžmenta students Sidnejā, Austrālijā, rudenī gatavojas startēt latviskajās partijās


Par cik pārstāv Nacionālo apvienību, tad drošvien redzēsim tur.

Atbildēt

Vai patiesības atklājējs,

18.01.2018. 07:01

biznesa menedžmenta students Sidnejā, Austrālijā, rudenī gatavojas startēt latviskajās partijās?

Atbildēt

!

18.01.2018. 05:44

Dāmas un kungi zāģē zaru , uz kura paši sēž, viņiem tā acis aimiglojusi nauda, ka neredz , valsts paliek arvien tukšāka un drīz sāks trūkt kalpu, kas viņus baros!

Atbildēt

cilveks444

18.01.2018. 04:08

Mēs, tas ir vienkāršie cilvēki, nezinām, kas ir tajos čekas maisos. Taču mēs, vadoties pēc tām darbībām, kuras notiek Latvijas politikā, varam nojaust, ka tajos ir kaut kas tāds, ko Latvijas varas elite vēlas paslēpt no tautas. Kas tieši tas ir, mēs precīzi nezinām, taču pēc dažu Latvijas politiķu izteikumiem, kam bijusi pieeja šiem maisiem, varam nojaust, ka tajos ir Latvijā zināmi cilvēki, Latvijas tautas elki un varoņi.
...
Ja viņi ir tajos maisos, tad, gribot negribot, gadījumā, ja tas nāks gaismā, to Latvijas tautas varoņu un elku loma, kas reizē bijuši nodevēji un it kā Atmodas iedvesmotāji, tiks pārskatīta. Un tieši šī iemesla dēļ Latvijas varas elite šo procesu velk arvien garāku un garāku. Ar domu, ka arvien vairāk un vairāk - gan Atmodas laiku aculiecinieku, gan čekas ziņotāju, gan viņu upuru aizies viņsaulē. Un tad, kad čekas maisus varbūt atvērs, tad Latvijā būs palikuši pietiekoši maz to, kas tiešām gribētu zināt, kas tad īsti bija Atmoda?
...
Un kādas sekas tam visam ir? Vai Latvija atkal nav atdevusi savu neatkarību citu kungu rokās, tieši tāpēc, ka Latvijas Atmodas laiku varoņi jau sākotnēji bija gļēvi kolaboranti? Kas savu nožēlojamo eksistenci turpināja arī pēc PSRS sabrukšanas tādā pašā nodevēju statusā kā iepriekš, tikai nu jau sākot kalpot citiem saimniekiem?! Un, iespējams, ne velti viņu sardzē stāv troļļi Delfos, kas rūpīgi vēro vai nenotiks tā, ka atbildību no kolaborantiem prasīs ne daži cilvēki komentāros, bet nospiedošs vairākums.
...
Pagaidām jāsaka, tiem, kas te ganās un troļļo un viņu saimniekiem, var būt mierīga sirds. Jo tauta guļ ziemas miegā. Guļ un nemostas jau 27 gadus. Nu, kā pēc Atmodas aizmiga, tā viss. Sadomājās, ka neatkarība ir atgūta?! Jā, tā bija atgūta, gan uz īsu brīdi, kad atkal to atdevām. Gan Briseles, gan Vašingtonas rokās. Tajā pat laikā tos, kuri par to cēla trauksmi, tie, kas čupojās ar čekas maisos esošajiem, veikli vien nobīdīja malā. Kur ir tie Atmodas laiku patiesie varoņi, kas gribēja Latviju redzēt īsteni brīvu un neatkarīgu? Viņi visi ir malā aizvākti.
...
Jo acīmredzot tā puve, kas bojāja Latvijas miesu, izrādījās daudz dziļāka un viss aptverošāka. Laikam jau ne tikai komunisti, čeka un čekas ziņotāji bija saindējuši Latviju. Jo, kā PSRS laikos pelēkā masa pakļāvās inercei un devās turp, kur viņus dzina, tā tagad pelēkā masa ļaujas zombēšanai un, kā aitas, dodas turp, kur mūs dzen. Un dzen mūs uz kraujas malu. Un vairs nav būtiski kam kalpo tie, kas vēlas iznīdēt Latviju, cik daudz tur ir bijušo čekistu, cik daudz komunistu, cik daudz liberāļu, cik daudz urrā nacionālistu vai vienkārši nelgu. Jo viņi visi ir vienas sugas dažādi atzari

Atbildēt

Savickis

18.01.2018. 03:33

»

Edge

Savickis sola brīvdienu hokeja mačā zem klajas debess sarīkot īstus svētkus


staigā pa plānu ledu, bet Butāns bildē savu idiotisku kā Kariņš. Psihologi! Saskaņas profils.

Atbildēt

Tā jau šķita,

18.01.2018. 03:32

»

Starp citu

Butāns ir no Nacionālās apvienības. Novēlu viņiem visādus rasnačveidīgos nomainīt ar spriestspējīgu jaunatni


ka ar kaut kādu personīgo interesi propāns-butāns sponsorēs NA, iznireļu, bandu. NA nav atstājusi nekādu cerību latviešu tautai. Bez izņēmuma visus deportētu uz Rietumiem bez atgriešanās iespējām. Rasnaču padaritu par līķi.. Bez pārdomām. Jau apmikusi viņa izlikšanās par idiotu.

Atbildēt

Šoks tika attiecināts

18.01.2018. 03:27

»

dīvaini

tā kā sanāk - uz valsts 100-gadi atvērs maisus, latvieši savā starpā saplēsīsies, kas zin, kas notiks ar vēlēšanām...Šķiet, ka mūsu krieviem tā maisu atvēršana varētu būt vienaldzīga, jo viņi turas kopā, atmiņā vēl vecās krievu filmas par varonīgiem izlūkiem un godīgiem miličiem...


uz ASV un ES, Godmaņa Prex diversija kopā ar Zatleru, cekistes VVF rokaspusi - parsonīgo ķirurgu. Visu, ko jūssaucas par šoku, ir komunistu, čekistu, KGB- VDK diversiju pret LV ekonomiku sekas. Diversijas turpinās no iekšpuses un ārpuses kompleksi. Kā v p Bērziņa 250 000 euro Kājiņām, kur nav kāju spēris neviens turists. E-veselības, LETA internetsistēmu nedrošība ar kiberkara uzbrukumiem no Krievias hakeriem, VID terors, dāsnās prēmijas pašvaldībās, ministrijās. Utt. Viss tiek sagatavots, lai ievestu darbspēku no Ukrainas, Krievijas, baltkrievijas, pārkrievojot Latviju.Uzturēšanās atļaujas " progresa kārtā" nomaina lētais darbspēks, kamēr latvieši aizbrauc.

Atbildēt

Starp citu

18.01.2018. 02:27

Butāns ir no Nacionālās apvienības. Novēlu viņiem visādus rasnačveidīgos nomainīt ar spriestspējīgu jaunatni.

Atbildēt

paldies par rakstu

18.01.2018. 01:21

Paldies par rakstu!

Atbildēt

dīvaini

18.01.2018. 00:11

tā kā sanāk - uz valsts 100-gadi atvērs maisus, latvieši savā starpā saplēsīsies, kas zin, kas notiks ar vēlēšanām...Šķiet, ka mūsu krieviem tā maisu atvēršana varētu būt vienaldzīga, jo viņi turas kopā, atmiņā vēl vecās krievu filmas par varonīgiem izlūkiem un godīgiem miličiem.
Cik atceros, tad Kazociņš teica, ka cittautieši jāintegrē, viņiem jādod darbs mūsu iestādēs, vajadzētu viņam paprasīt...
Visādi runā par Gmaņa bijušo saistību, bet vai tā ir nodarījusi tik daudz skādes, kā uzklausīšana Asv padomus par šoka terapiju iedzīvotājiem?
Un mūsu labējās partijas, kam galvenās ir bagāto intereses, ne tautas...daspēlēsies vienreiz...

Atbildēt

Edge

18.01.2018. 00:06

»

Arturs VLT

Vai tad Latvijas Valsts ir atjaunota


Butāns no Austrālijas Jums visu atjaunos? Vai Tramps, Makrons kopā ar Merkeli?! Prātiņ, nāc mājās!
/ Tas jaunais laiks, / kas šalkās trīs, / tas nenāks, / ja ļaudis to nevedīs. / Rainis

Atbildēt

Artūrs Malta

17.01.2018. 23:59

»

Apolons

Vienmēr viegli vērtēt citas paaudzes un citus laiku, ar domu, ka nu mēs jau nu darītu citādi. Padomju laiki kad beidzās man pat 10 gadi nebija, bet es nenosodu par to ka cilvēki domāja savādāk. Nez kā šis jaunietis rīkotos ja pats tai laikā tur sēdētu, nevis ja vecāki būtu izmaksājuši dārgas ārzemju...


Vai Latvijas Valsts ir atjaunota???

Latvijas valsts restitūcija nav bijusi!

Visi klaigā par čekas maisiem. Bet kādas tās kartiņas ir? Es jau aprakstīju laikrakstā "Āres".

PSRS bija totāla spiegošana un uz katru cilvēku bija kartiņa, kurā rakstīja visas sīkākās ziņas, kas varēja būt pretrunā ar PSKP politiku.

Kad par mani presē sāka klaigāt, ka es esmu informators, es mēģināju noskaidrot, ko tad es esmu sadarījis?
Satiku Jēkabpilī savu kuratoru, kas uzraudzīja sovhozu "Mežāre", kur es biju direktors, un tas man mierīgi paskaidroja, ka kartiņas pildīja viņi un ko kurā kartiņa ierakstīja, viņš neatceras. Kad bruka, tad visas tās kartītes Jēkabpilī sabēra maisā un aizsūtīja uz Rīgu. Opera darbu pārbaudīja Rīgas priekšniecība un viņa darbu vērtēja pēc ierakstu skaita, sākot ar anekdotēm un zilā lakatiņa dziedāšanu. Kam tas vajadzīgs?

Arī pēdējais KGB priekšnieks ģenerālis Johansons savā grāmatā ir izteicies par čekas maisiem nievājoši Tie čekas maisi ir bubulis!

Tas nav galvenais par ko es piedalos diskusijā, bet raksta autoram Artūram Butānam gribu paskaidrot, ka 1991. gadā, kad es pieprasīju sava brālēna un viņa tēva reabilitāciju, tad man bija iespēja iepazīties krimināllietās kurās viņus apsūdzēja. Tur es redzēju pašu stukaču rakstītus iesniegumus ar parakstiem un datumiem. Kopēt tās lietas man nedeva. Tur daudzi man bija pazīstami cilvēki no Viļānu apkārtnes. Ar Rienhoda onkuļa pirmo apsūdzētāju bija Reņko, ar kura dēlu es kopā mācījos skolā, Bet totalitāro dokumentu centra sarakstā Reņko vārds neskaitījās. 2006. gadā kad uzstādījām pieminekli Viļānu pagastā, vietā kur bija Rēzeknes Mežabrāļu štābs, es krimināllietās neatradu tos ziņojumus, kurus pats lasīju un uz lapiņas pierakstīju nodevēju vārdus, tagad viņu tur vairs nav starp dzīvajiem.

Vēl gribu autoram pateikt, ka NKVD, Zemessargos ( tautā viņus saucām par "izstrebokiem" un pagastos bija priekšsēdētāji, kas informēja Mežabrāļus.

2006. gada 4. augusta pasākumā piedalījās 8 Mežabrāļi, tika aicināta prokurore Emma Aperāne, kurai es iesniedzu iesniegumu, pret partizānu, kas mainījis uzvārdu un nodeva Mežabrāļus. Prokurorei Aperānei nebija laika tikties ar Mežabrāļiem, kuri visi bija represēti un divreiz sūtīti "ekskursijā" uz tālajiem austrumiem.

Tāpēc arī LZS vārdā pieprasīju veikt boļševisma tiesāšanu, kamēr vēl ir dzīvi tā laika liecinieki un arhīvi nav pilnībā pārrakstīti.

Pielikt čekas maisiem punktu var pielikt taisnīga tiesa.

Vē Austrālijas studentam gribu atgādināt, ka VDK bija instruments Politbiroja rokās! Politbiroju neviens netiesā, bet Ideoloģiskajam sekretāram, kuram bija pakļauti visi represīvie orgāni, kā KGB, tā prokuratūra, milicija un tiesa, ASV latvieši pasniedza zelta ķēdi un mūža goda ordeni!?
Jaunatnei ir jāzina pagātne, lai būtu nākotne!

Latviešiem ir teicien: Kas pagātni pētī - tas nākotni svētī!

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: