Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

W

21.09.2017. 13:21

katra FPP nodaļa strādā kaut viens cilvēks ar neatbilstošu izglitību
par izmeklētājiem strādā arī filoloģi! :)

Atbildēt

Zinošais

17.09.2017. 22:29

»

nepiekrītu

peorams, arī pieredze un zināšanas, bet- augot kolektīvā, cilvēks jau piesūcies visu kolektīva smaku un nekādas pārmaiņas negrib. Bet izglītībai jābūt līdzvērtīgai. finanses un pedagoģija vienā katlā - tas ir idiotisms


Tas, ko tu pateici nav argumentācija. Tā ir pilnīga h.....ņa no kuras jāsaprot, ka jebkurš profesionāļu kolektīvs "smird" un da jebkuram profesionāļu kolektīvam vajag kādas "pārmaiņas" un obligāti to jāvada kādam no malas, kurš vispār neko nerubī. Davai, tagad hokeja komandai liksim par treneri kādu no banķieriem, jo vajag tak pārmaiņas. Davai armijas ģenerāļus izvēlēsimies atklātā konkursā. Galvenais, lai cilvēks labs un izglītība augstākā. Vot viņš nebūs piesūcies ar armijas "smaku" un gribēs pārmaiņas. Pašam tev vajag pārmaiņas. Jāsāk ar intelektu. To vajag attīstīt un padziļināt. Pārējais nāks pats no sevis. Arī pieredze un domāšana pirms, kaut ko spļaut ārā.

Atbildēt

17.09.2017. 19:12

Kaunīgais un sarkstošais. Nē,nu tā nevajadzēja man ir neērti ņemt kotletīti 😶😶😶

Atbildēt

nepiekrītu

17.09.2017. 08:42

»

Zinošais

Pilnīgi nepiekrītu. Lai varētu izstrādāt kādu stratēģiju, tam šefam ir jāpārzina tēma no A līdz Z. Un te nederēs da jebkura dzīves pieredze, piemēram, grāmatveža vai pedagoga amatā. Optimālais un pareizais variants ir, ka šefs "izaug" gadu gaitā no tiem, kuri pabeiguši specializēto augstāko mācību iestādi...


peorams, arī pieredze un zināšanas, bet- augot kolektīvā, cilvēks jau piesūcies visu kolektīva smaku un nekādas pārmaiņas negrib. Bet izglītībai jābūt līdzvērtīgai. finanses un pedagoģija vienā katlā - tas ir idiotisms.

Atbildēt

Gandalf

16.09.2017. 11:31




Intelektuāļi, sitiet lauķus !

Atbildēt

Red Heat

16.09.2017. 10:09

Cocainum

Atbildēt

S

16.09.2017. 00:13

»

Gaišais

Viņš sarunājas grieķiski. Latvijas lauķi ir ārkārtīgi akadēmiski izglītoti


nebrīnītos, ja atklātos, ka poliglots slakteris ir bijis komadējumā līdzi paņemts

Atbildēt

hmm

15.09.2017. 23:30

pēc bildes - īsts intelektuālis.

Atbildēt

Pārsmējos no tiem komentāriem un raksta sacerētājiem

15.09.2017. 21:31

Palasot tos murgus nākas secināt, ka vecie "mazgātāju" piesedzēji, kuri zaudējuši ietekmi un puzes hūtes sūkātāji te ņemas kā traki lai tik kautkādus murgus izdomātu un kautkādi apmelotu Ceipi vai kādu citu darbinieku, kurš traucē jūsu shēmām vai nepiekrīt lai atgriestos "vecie laiki" :))) Ak jūs nožēlojamie krūmu mērkaķi :))) vēl nevarat nomierināties un tik atvemjat savu smirdošo žulti :))). Rakstat te viens otram savus tizlos komentārus kā jau zemiskām un glumām amēbām pienākas. Fui, pretīgi paliek apzinoties, ka tādi kretīni kādreiz tur strādāja un turpina strādāt :))) Nu, gaidu kādu komentāru jūsu zemā intelekta manierē - tipa "pats duraks" vai ko līdzīgu garīgi atpalikušo stilā. Un neaizmirstiet atkal kādu rakstiņu safabricēt ar parakstu - "Fin pol kolektīvs" :))))) nožēlojamie klauni :))))) kuru laiks ir iztecējis :))))

Atbildēt

Nekas nav zausēts

15.09.2017. 21:12

Studentiem, kuri vēlas turpināt un noslēgt iepriekš LPA uzsāktās studijas publisko tiesību programmā, imatrikulācija iespējama līdz 2018.gada septembrim. Skatīt šeit http://www.jf.lu.lv/gribu-studet/bijusas-latvijas-policijas-akademijas-studiju-programmas/. Atliek tikai saņemties!

Atbildēt

Zinošais

15.09.2017. 19:46

»

letiņš

Manā komentārā bija ne tikai vārds "izglītība", bet arī "pieredze", un tas, manuprāt, ir atslēgvārds. OK, iespējams, der jurists, kaut gan "likumdošanas aktu komplekss, kurā vajag orientēties un saprast" - tā ir nevis šefa, bet padoto kompetence. Šefs ir persona, kas nosaka stratēģiju, un te elementāra...


Pilnīgi nepiekrītu. Lai varētu izstrādāt kādu stratēģiju, tam šefam ir jāpārzina tēma no A līdz Z. Un te nederēs da jebkura dzīves pieredze, piemēram, grāmatveža vai pedagoga amatā. Optimālais un pareizais variants ir, ka šefs "izaug" gadu gaitā no tiem, kuri pabeiguši specializēto augstāko mācību iestādi un ilgus gadus gūst pieredzi profesijā, norūdās kaujās un tā kļūst par īstu profesionāli. Šefa funkcija nav tikai tupas atskaites un "stratēģijas" izstrādes uzdošana gudrākajam padotajam struktūrā, jo viņš pats no tā neko nerubī. Šefa funkcija ir vadīt, apmācīt un iedvesmot jaunos + nodot pieredzi un zināšanas. Šefam ir jābūt gudrākam par padoto, lai viņš varētu iedot padomu vai komandu kā rīkoties. Šefam ir jābūt tam, kas ar savu personīgo piemēru var parādīt kā jāstrādā un jātiecas uz rezultātiem. Tad viņu cienīs kolektīvs un augstāka vadība. Ja amatā ieliek diletantu no malas ar hvz kādu diplomu un neatbilstošu pieredzi, tad nekas labs tur nekad nevar būt. Tāpēc jau ir tas bardaks. Par 1 veiklu grāmatvedi, kurš visus ņems un vienā setā ap...isīs, tas ir fuflo. Viss atkarīgs no tā kāds grāmatvedis un kas viņam stāv pretī. Kāds profesionālis. Opera un izmeklētāja darbs nav pantus no galvas skaitīt, bet radoši noķert to, kurš iedomājas sevi par pašu gudrāko un šajā kaķa peles spēlē kā jau dzīvē, ar mainīgiem panākumiem. Cita lieta, ka grāmatvedim bez visa ir iespēja atpirkties proķenē vai tiesā, bet viņi labi zina, kurš patiesībā ir bijis uzvarētājs.

Atbildēt

kārtējo rei...

15.09.2017. 19:06

Pagūglēju (interesēja noskaidrot, jo tagad jau noslēguma darbu bāzes esot internetā publiski pieejamas, jā, tik tiešām). Bet meklēto (kāds darba temats) neatradu. Un ir arī loģiski - nekāda maģistra darba uz to brīdi, kā spriežu, nevarēja nemaz būt. Par Maģistra Grādu pie mums, Latvijā, likums pirmo reizi ierunājas 1995.gada novembrī, Augstskolu likums, 59.pants. Un uz likuma bāzes MK noteikumi (nu jau mūsdienu redakcijā, divtūkstoš padsmitajos gados) nosaka kārtību, kādā Pielīdzina "sensenajos laikos" iegūto augstskolas diplomu, pēc absolventa iesnieguma, tādam un tādam grādam. Secinu - mācības var būt par velnszinko, mācību ilgums vai tas, ka studijas klātienē, vakara vai neklātienē (mana paaudze to atceras), tas viss ir iespējams/neiespējams un par to, cik katrs ir zinošs kādā jomā vai nē, tā arī paliks noslēpuma plīvuros tīts :)) . Tātad līdz 1995.gadam persona Vienkārši Pabeigusi augstskolu. (Lai visiem veicas!)

Atbildēt

letiņš

15.09.2017. 18:49

»

Zinošais

A ko ekonomista izglītība? Ja tu nezini, kas ir nozieguma sastāvs, ko, kā kvalificēt? Viss operatīvais darbs, visa izmeklēšana, nodokļi, grāmatvedība - tas viss ir likumdošanas aktu komplekss, kurā vajag orientēties un saprast, ko vispār var atzīt par noziegumu, ko nē. Izmeklēšanas iestādē visu līmeņu...


Manā komentārā bija ne tikai vārds "izglītība", bet arī "pieredze", un tas, manuprāt, ir atslēgvārds. OK, iespējams, der jurists, kaut gan "likumdošanas aktu komplekss, kurā vajag orientēties un saprast" - tā ir nevis šefa, bet padoto kompetence. Šefs ir persona, kas nosaka stratēģiju, un te elementāra grāmatveža pieredze aptīs ap pirkstu piecus rūdītus policistus, kas pantus un paragrāfus noskaitīs, naktī pamodināti. Par pārējo - 100% piekrītu. Kārtējais tirliņš, kas mums jābaro.

Atbildēt

2009

15.09.2017. 18:40

»

Izcils stulbums

Vispirms paši likvidē Policijas akadēmiju un pēctam paprasa - kas Tev liedza pabeigt policijas akadēmiju


Idinj, LPA studentus puevienoja LU Juriskajai fakultatei 2009.gada, neviens neliedza Ceipem 2010.g.pabeigt juristus, domaju, ka problemas ir pasa Ceipe meklejamas.

Atbildēt

?

15.09.2017. 18:36

»

Man vienalga bet

Ja Puzes hūtei nepatīk tas Ceipe..... Tad tas nozīmē tikai to, ka Ceipe ir godīgs cilvēks


Sveiciens Ceipem un Borovikam no cigaresu kontrabandistiem, kad atdosiet kukulu naudu par cigaresu razosanas temu Terezes iela ?

Atbildēt

kārtējo reizi saskumu

15.09.2017. 18:34

(Pat nezinu šo cilvēku, un nevaru konkrētai personai pārmest). Par tām "ekspertu būšanām" (un tā jau, gan jau ka ne tikai Latvijā vien). Eksperts, tātad tā būtu persona, kura kaut ko zina krietni labāk, prot krietni labāk par citām (lai dotos uz citu valsti turienes tādiem pašiem nemākuļiem, kā mums te palikušajiem "ne-ekspertiem" palīdzēt ar savu gudrību un prasmi). Bet īstenībā - vai ir nojausma, kādos tik "ekspertu posteņos" tiek aicināti Latvijas cilvēki? Un mēs arī nezinām, kuri tad tur galu galā tiek aizsūtīti, mūsu vārdā (jo nevar jau tas "ekspertu eksports" būt bez konkrētas izcelsmes valsts, vai tad ne?). Tas, ka cilvēks ar pedagoga diplomu (un, vēlams arī pieredzi, bet par to arī neko nezinām) ir derīgs kandidāts, krietni izbrīna, bet, nu labi, varbūt tiem melnkalniešu skolotājiem diez ko nevedas ar nepaklausīgu audzēkņu savaldīšanu, vai maķedoniešu bērni neprot iemācīties reizrēķinu, un te latviešu gudrais eksperts palīdz, cik var. (Protams, ironija. Ir daudz izcilu pedagogu LV, un vispār, ne jau pedagoģija būs bijusi tā, kas pietrūka abām M valstīm. Bet tomēr- sanāk, ka tā "pār mūsu, vēlētāju un pilsoņu, galvām" tiek nezināmiem uzdevumiem nosūtīti nezināmi cilvēki, kurus, es pieļauju, arī pašās "Mel un Ma valstīs" tā īsti neviens nezina, ka viņu vārdā tādi aicināti. Un otrādi. Gan jau arī Latvijā "čum un mudž" no ekspertiem, par kuriem nav skaidrs, kas aicināja, kas nosūtīja, kādi kritēriji, ko prot labāk par citiem, un kam tas vispār vajadzīgs (vēlreiz atkārtoju- es par konkrēto E.C. neko nevaru kritizēt vai slavēt. Mani satrauc pats princips.

Atbildēt

Zinošais

15.09.2017. 18:07

»

letiņš

Mani ne pārāk mulsina fakts, ka no pedagoda par ministru. Latvijā ne tas vien notiek. Taču vid atbildē ir kāda neatšifrēta būšana - rau, šis jokainais tips bijis "eksperts" Melnkalnē un Maķedonijā. Nudien interesanti, ar kādām "ekspertīzēm" viņš tur nodarbojies, ka nav bijis laika pat neklātienē pabeigt...


A ko ekonomista izglītība? Ja tu nezini, kas ir nozieguma sastāvs, ko, kā kvalificēt? Viss operatīvais darbs, visa izmeklēšana, nodokļi, grāmatvedība - tas viss ir likumdošanas aktu komplekss, kurā vajag orientēties un saprast, ko vispār var atzīt par noziegumu, ko nē. Izmeklēšanas iestādē visu līmeņu vadītājiem ir jābūt juristiem bez kādiem variantiem, jo te ir darbs ar likumu zināšanu un piemērošanu. Te neder, kaut kādas uzņēmējdarbības vadības diplomi vai pedagogu, vai citu sociālo zinātņu diplomi. Ne velti normālās valstīs eksistē policijas akadēmijas, kur vadošos virsniekus apmāca vismaz 5 gadus. Tikai pie mums VIDu un Finanšu policiju var vadīt da jebkurš no ielas paķerts čomaks vai družka, kas patrāpījies pa rokai un iepaticies tā brīža politiskajai vadībai, bet pēc tam fiktīvā konkursā atzīts par "labāko". Tas nav normāli. Tāpēc arī valsts tādā pakaļā.

Atbildēt

letiņš

15.09.2017. 17:16

Mani ne pārāk mulsina fakts, ka no pedagoda par ministru. Latvijā ne tas vien notiek. Taču vid atbildē ir kāda neatšifrēta būšana - rau, šis jokainais tips bijis "eksperts" Melnkalnē un Maķedonijā. Nudien interesanti, ar kādām "ekspertīzēm" viņš tur nodarbojies, ka nav bijis laika pat neklātienē pabeigt ko jēdzīgu? Visticamāk, "eksperts" (ar maģistra grādu!) izmantojis pazīšanos, lai par eirosavienības naudām brīnišķīgi pavadītu laiku Balkānos. Nuja, Melnkalne tiešām ir tik skaista, ka tās dēļ var korumpēties. Tālāk - kā viņš varēja ko "ekspertēt", ja (droši vien) nezina ne maķedoniešu, ne melnkalniešu valodu? Maķedonijā var tikt cauri arī ar krievu valodu, bet Melnkalnē - nu, nezinu, saprasties var, bet sarunāties diez vai. Vēl viens aspekts - visi, kas ieguvuši sakarīgu augstāko izglītību, zina - ja čalis pastulbs, bet grāds vajadzīgs, pa taisno uz pedagogiem. Tur tevi kā vienīgo vīriešu kārtas pārstāvi uz rokām iznesīs cauri un piespiedīs pabeigt, bet pedagoģijas maģistrs... Interesanti būtu uzzināt vismaz šitā tipa maģistra darba virsrakstu, tas daudz ko pateiktu. Visubeidzot - štrunts par juridisko izglītību, tur drīzāk reāla pieredze no svara, bet tas āksts ir Finanšu policijas pārvaldes šefs. Tur vajadzīgs cilvēks ar ekonomista izglītību un sajēgu, kā nevis uz papīra, bet realitātē kustās naudas plūsmas un kā veidojas shēmas. Visubeidzot - Cīrule ir melojusi tik daudz, ka laiks atkāpties.

Atbildēt

111

15.09.2017. 13:21

Kakaja otvratitelnaja rozha!!!

Atbildēt

Reāli

15.09.2017. 12:12

Tā ir problēma. Cilvēks neorientējas juridiskos jautājumos, nesaprot ienākošo informāciju, nezina, kam, ko vīzēt. Savulaik ZZS gribēja viņu vispār aizrotēt uz citu vietu, bet prokuratūra viņu izglāba ar savu autoritāti, apgalvojot, ka neesot jau ko likt vietā. Tāpēc Ceipe esot "neaizstājams", kas protams, ir pilnīgas muļķības. Prokuratūrai, sevišķi fenipam Ceioe ir izdevīgs savas mīkstmiesības un gatavības uz visu dēļ.

Atbildēt

Gaišais

15.09.2017. 11:55

»

ja kas

Kurā valodā viņš kā eksperts darbojās Melnkalnē un Maķedonijā


Viņš sarunājas grieķiski. Latvijas lauķi ir ārkārtīgi akadēmiski izglītoti.

Atbildēt

ārprāts........

15.09.2017. 10:13

»

Man vienalga bet

Ja Puzes hūtei nepatīk tas Ceipe..... Tad tas nozīmē tikai to, ka Ceipe ir godīgs cilvēks


Ceipe ir godīgs tikai tāpēc, ka nepatīk Lembim????? Prātiņ nāc mājās...........

Atbildēt

Man vienalga bet

15.09.2017. 09:06

Ja Puzes hūtei nepatīk tas Ceipe..... Tad tas nozīmē tikai to, ka Ceipe ir godīgs cilvēks.

Atbildēt

reti

15.09.2017. 08:45

riebīgs tips - pēc vienas sarunas vairs negribas vispār komunicēt :)

Atbildēt

???

15.09.2017. 08:20

Ja amata aprakstam vajaga juridisko izglītību, tad tādai ir jābūt. Neba tur juristos māca tikai likumus lasīt, bet arī tulkot pareizi un piemērot dzīvē. Pats sliktākais, kas var būt, ka vadošā amatā nonāk ar nepareizu izglītību, bet dzīves pieredze apveltīts cilvēks. Jo tad tu vadies tikai pēc emīriskās pieredzes nevis tiesiskās realitātes.

Atbildēt

Edmons

15.09.2017. 06:46

Edij!
Tevi taču ar varu neviens nespieda kļut par ekspertu - naudiņu gribējās, jo ekspertiem labi maksā.

Atbildēt

Neapšaubāmi

15.09.2017. 02:23

Misija Maķedonijā/Melnkalnē ir laba pieredze turpmākajam darbam vadošajos izmeklēšanas iestāžu amatos. Tikai es, parastais un mirstīgais, nevaru saprast, kāpēc netika izmantota iespēja uz šīs misijas laiku ņemt akadēmisko atvaļinājumu?

Atbildēt

hmm

14.09.2017. 22:43

Veco shēmotāju kārtējais atraugas raksts. Vēl joprojām nevar nomierināties no FPP aizrotēto un dažu tur palikušo bandītu apvienība un turpina cept šitāda rakstura murgus vienu aiz otra. Blondīne arī tik turpina malt šito sviestu itkā kādam šitie murgi interesētu. Palielam visiem nospļauties uz Tavu mēslu rakstu zem pseidonīma "FPP darbinieki" un citi analoģiski murgi. Bet no otras puses šādi raksti apstiprina, ka vecā FPP kliķe un daži to "draugi un draudzenes" agonē un cepj te savu sūdu vienu aiz otra itkā tas ko mainītu. Nu ko, agonējiet tālāk - finišs jums ir jau ļoti tuvu. Kārtējais neko nenozīmējošais uzrakstītais miskastes mēsls.

Atbildēt

14.09.2017. 22:13

Kārtējais "sviests", drīz pietiks ar deju kursiem,lai būtu VID ģenerāldirektors vai Iekšlietu ministrs ,galvenais,ka labs fīrētājs....
Kā vispār bez jurista kvalifikācijas var vadīt izmeklēšanas struktūrvienību? Nav ko attaisnoties,jo vai tad izglītību nevajadzēja iegūt pirms stāšanās amatā,nevis atcerēties par to,kad galva sirma un uz pensiju jāgatavojas...

Atbildēt

zzz

14.09.2017. 21:09

Tas ir pilnīgs sviests, kas lemj par mūsu biznesu, skolotāji no kuriem bērni trīcētu bailēs no izskata vien. Jo dumjāks vadītājs , jo vieglāk to vadīt un regulēt , lai piesedz lielos naudas shēmotājus.

Atbildēt

nu i mūlis-

14.09.2017. 20:57

no šitāda "pedagoga" bērni valodu sāktu raustīt

Atbildēt

mja -> Es

14.09.2017. 20:49

»

Es

Vispirms uztaisi bērnu


uztaisīt tu vari bumbulīti no tavas nāss sastāva, klauns! :P

Atbildēt

pāķis

14.09.2017. 20:26

tuvojas abu kantoru apvienošanas datums, "močījam" vaļā laižamo?

Atbildēt

muahaha

14.09.2017. 20:16

»

VB

Atraduši kam piekasīties, izglītībai


Bergmanis tak arī laikam ir izcils armijnieks ar atbilstošu izglītību

Atbildēt

Izcils stulbums

14.09.2017. 19:37

Vispirms paši likvidē Policijas akadēmiju un pēctam paprasa - kas Tev liedza pabeigt policijas akadēmiju:))))

Atbildēt

Es

14.09.2017. 19:34

»

mja

savu bērnu tādam pedagogam neuzticētu


Vispirms uztaisi bērnu

Atbildēt

Pēteris

14.09.2017. 19:32

Vispirms PILSOŅI 27 gadus spiež atstāt darba meklējamos, pamest MĪĻOTO DZIMTENI LATVIJU pie DZINTARJŪRAS,bet pēctam nirdzīgi prasīt IZGLĪTĪBU.10 gadi darbs ārpus Latvijas,kā 5 gadi okspordās un kengridžas,tā viš ir.

Atbildēt

ciniķis

14.09.2017. 19:06

Ja Tu esi Finanšu ministres vīra klasesbiedrs, pofig kāda tev izglītība. Šajā korumpētajā valstī fakts, ka Tev nav atbilstošas izglītības karjeru izmeklēšanas iestādēs tikai veicina nevis bremzē. Diletanti vadošajos amatos - tā ir iepriekšējo un šīs koalīcijas mērķtiecīga politika. Lai varētu vieglāk izzagt valsti.

Atbildēt

Ješka Straume

14.09.2017. 18:26

Vēl viens no mūsējiem cietpauriem.

Atbildēt

VB

14.09.2017. 18:14

Atraduši kam piekasīties, izglītībai?!
Un fiziķis Godmanis, šahiste etc...

Atbildēt

.

14.09.2017. 17:28

»

.

Ir absolūti vienalga kādi iemesli ir bijuši lai nepabeigtu iesākto - ja nu cilvēks bija aizņemts darbā, audzinot atvases, veselības problēmas, zudusi interese utt., tad tā ir viņa PERSONĪGĀ DARĪŠANA, kurā nevienam ar savu šņukuru nav jālien...


PS PIETIEK uzdod pilnīgi aplamus jautājumus. Uz 1 VID var dot atbildi, bet uz pārējiem 4 var sūtīt d!rst, jo VID nenodarbojas ar izglītošanu un tie nav VID kompetencē. Tā vietā lai uzdotu tādus jautājumus, kā: 1. Cik vēl VID strādā darbinieki, kas neatbilst amata aprakstā pieprasītajai izglītībai un vai tā ir normāla prakse un kāpēc? ... nu tā kā ar pirkstu būtu taisīti.

Atbildēt

.

14.09.2017. 17:20

»

Pēteris

Arī to 10 gadu laikā, ko šis cilvēks aizvada Latvijā


Ir absolūti vienalga kādi iemesli ir bijuši lai nepabeigtu iesākto - ja nu cilvēks bija aizņemts darbā, audzinot atvases, veselības problēmas, zudusi interese utt., tad tā ir viņa PERSONĪGĀ DARĪŠANA, kurā nevienam ar savu šņukuru nav jālien.

Tas kāpēc viņš nav ieguvis atbilstošo izglītību ir pilnīgi nebūtiski šajā gadījumā, jo ja amata aprakstā ir jābūt atbilstošai izglītībai(juridiskajai, nevis pedagoģiskai), tad šim kungam nevajadzēja būt šajā amatā.

Atbildēt

mja

14.09.2017. 16:57

savu bērnu tādam pedagogam neuzticētu !

Atbildēt

Pēteris

14.09.2017. 16:55

»

.

Ārvalstī dzīvojošs nekādu izglītību Latvijā neklātienē iegūt nevar


Arī to 10 gadu laikā, ko šis cilvēks aizvada Latvijā?

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: