Menu
Pilnā versija
Foto

Daudzlīmeņu segregācija Latvijā

Viedais Manels · 12.01.2022. · Komentāri (41)

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Hronists

18.01.2022. 08:20

Pēdējais raksts, zem kura autors pāris reizes vēl centās kaut ko komentēt. Taču greizo spoguļu līdzinieku valstībā nolēma kļūt Anonymous.

Atbildēt

andris akers

16.01.2022. 21:38

Zjizjex teica - amerika arstes piespiedu karta the toxic masculinity - Antigone ar to “slimoja”

Atbildēt

Andris Akers

16.01.2022. 21:35

jautrite briede jau taisa diagnozes garigaja joma un ja vares vel izvertet epidemiologjisko situaciju, stadieties prieksja, kads darba lauks paveras makmerfiju nomierinatajiem, trepanatoriem un padomju psihiatrijai vispar visparibas varda

Atbildēt

Andris Akers

16.01.2022. 21:27

Es noteikti aicinu uz privatizācijas pārskatīšanu kolektīvā labuma vārdā... man tur tāds kolektīvais labums šķiet, man arī viņu latviešu tautas glābšana liekas maksimāli apšaubāma... bet te, redziet, ņemšot vērā epidemoloģisko situāciju... ko tu neteiksi!

Atbildēt

Andris Akers

16.01.2022. 21:16

tas ir tā -jūs skriesiet līdzi masai, ok, nodzēsisit ugunsgrēku, bet pēc tam izrādās, ka augsne ar jauno un moderno līdzekli ir sad...a neatgriezeniski, gaisu tur vairs elpot nevar. Kad jūs pats gārksit no citām blaknēm, neviens liepa, neviens apinis, neviea farma jūs neglābs, un ne par ko neatbildēs. Tas ir ārkārtīgi svarīgs konstitucionālas dabas jautājums. Jo no tā var tādu himleru taisīt, ka maz neliksies. Un to visu pamatos ar kopējo labumu...

Atbildēt

Andris Akers

16.01.2022. 21:12

Galma advokāts liepa saka: tiesneši izvērtēšot epidemioloģisko situāciju - mērkaķis, nevienu nevar piespiest uzupurēties kādas trešās personas labklājības vārdā. Ja es negribu, tad es negribu. Neviens apinis (tāds pats mērkaķis), neviena farma ne par kādām sekām individuāli neatbild. Es pats sev esmu svarīgāks par gārdzeņiem slimnīcās.

Atbildēt

Skolnieciņš

14.01.2022. 07:13

»

Viedais Mamels

Par to, ka jums sociopātiem "zemcilvēku" "nožēlojamās dzīves" ir kājas es nešaubos. Prieks vienīgi, ka pats noteikti esi nopotējies un skrien pēc busterīša. Gan jau sencīši un bērni, ja tādi ir, arī uzsēdināti uz adatas. Lai dzīvotu "apskaužamu dzīvi" esi labprātīgi to krietni saīsinājis sev un saviem...


Ko latviešu valodu piesārņo ar anglicismiem? Laltviešu valodā nav vārda "busterītis", ir vārds "baltstvakcīna". Krievu ziņās pa federālajiem TV kanāliem lieto vārdus "busteris", tātad Tu patērē Kremļa TV saturu. Un TV kanālu Dozdz un Vastojašeje Vrjemja Tu noteikti neskaties.

Atbildēt

Skolnieciņš

14.01.2022. 07:06

»

Viedais Mamels

Par to, ka jums sociopātiem "zemcilvēku" "nožēlojamās dzīves" ir kājas es nešaubos. Prieks vienīgi, ka pats noteikti esi nopotējies un skrien pēc busterīša. Gan jau sencīši un bērni, ja tādi ir, arī uzsēdināti uz adatas. Lai dzīvotu "apskaužamu dzīvi" esi labprātīgi to krietni saīsinājis sev un saviem...


Es kristiešu Dievam neticu. Es Bībeles viltus Dievam Jahvem neticu. Un arī visām ābramiskajām reliģijām es neticu. Un senebreju mitoloģijai un ebreju monoteismam, uz kura pamata ir veidotas ābramiskās reliģijas, es neticu. Tad jau labāk zinātniskais ateisms nekā Bībeles viltus Dieva Jahves jeb ebreju cilts Dieva Jahves pielūgšana.
Kļūt par pagānu jeb daudzdievi neesi domājis? Kristieši mūsu sabiedrībā visa veida pagānisko (politeisko) ticību pārstāvjus ir marģinalizējuši, taču ja Tev ir drosme, Tu vari izpausties.
Svētīgi, Tavs Skolnieciņš

Atbildēt

Viedais Mamels

14.01.2022. 00:14

»

Skolnieciņš

Video «Navaļnijs: Es esmu šokā par cenām» no Alekseja Navaļnija un viņa līdzgaitnieku videobloga Navalny LIVE. Atsauce: https://youtu.be/IcamOgXOkds...


Par to, ka jums sociopātiem "zemcilvēku" "nožēlojamās dzīves" ir kājas es nešaubos. Prieks vienīgi, ka pats noteikti esi nopotējies un skrien pēc busterīša. Gan jau sencīši un bērni, ja tādi ir, arī uzsēdināti uz adatas. Lai dzīvotu "apskaužamu dzīvi" esi labprātīgi to krietni saīsinājis sev un saviem tuvajiem. Tikai pilnīgs neprātis kā tu varēja labprātīgi ļaut sev un tuviniekiem injicēt šķīdumu, priekš kura pat vakcīnas un vakcinācijas definīciju izmainīja.

Tādi kā tu reiz nāks dienas gaismā. Tad ļaužu mūsu zemītē jau būs stipri mazāk, taču ļoti nikni. Baudi steigšus savu nožēlojamo dzīvi anonīmais kangar, jo, nedod Dievs, tad tavu saimnieku potes vēl nebūs tev darījušas savu.

Atbildēt

Skolnieciņš

13.01.2022. 19:12

Video «Navaļnijs: Es esmu šokā par cenām» no Alekseja Navaļnija un viņa līdzgaitnieku videobloga Navalny LIVE. Atsauce: https://youtu.be/IcamOgXOkds
Vidējā pensija Krievijas Federācijā saskaņā ar 2021. gada statistiku ir 15 800 rubļu. Pēc 2022. gada 13. janvāra valūtas kursa tie ir 186 eiro un 42 centi.
2022. gada minimālā mēnešalga pirms nodokļu nomaksas par pilnas slodzes darbu ir 13 890 rubļu jeb 163eiro un 88 centi. Atsauce: http://duma.gov.ru/news/53151/
Latviešu tautas dzīves līmenis, par spīti 50 gadus ilgajam sociālajam eksperimentam, ir krietni augstāks par krievu dzīves līmeni tagadējā Krievijā.
P.S. Pašlaik Aleksejs Navaļnijs atrodas cietumā safabricēto krimināllietu dēļ, viņam pieeja internetam ir liegta. Visus šos video, kas tapuši pēc Alekseja Navaļnija prettiesiskā aresta, ir veidojuši viņa līdzgaitnieki. Šis video ir veidots pēc viņa advokātu stāstītā, jo viņiem pagaidām ir ļauts apciemot Alekseju Navaļniju atbilstoši normatīvajiem aktiem.
©Skolnieciņš 1999-bezgalība :-)
Skolnieciņš® ™Skolnieciņš
Latvju Dievi mūžam viedi.

Atbildēt

Viedais Manels

13.01.2022. 13:27

»

Viedais Manels

Kazahstāna nekad nav bijusi valsts valsts izpratnē. Valsts pārvaldes sistēma formāli piemērota mūsdienu globalizācijas un ANO prasībām. Kazahstānā valda ģimeņu- radu klani kopš ordas laikiem...


Atkal troļļi skribelē manā vārdā.

Mans kārtējais raksts ir galīgs sūds. Gluži tāpat, kā visi iepriekšējie pļūtījumi. Nešaubīgi, ikviens atšķirs manas troļļa daiļdirsēja pelavas no talantīgu autoru radošuma graudiem.

Es, protams, neesmu Rainis vai Olivers Everts, taču man savs literārais pseidonīms patīk.

Tādi troļļi kā es visu laiku meklē kā saduļķot ūdeni, lai nebūtu jāatbild par saviem murgojumiem par konkrētajām tēmām.

Atbildēt

Viedais Manels

13.01.2022. 13:23

»

Es

Visam piekrītu, tikai ne par izredzētajiem


Tu noteikti esi potējies, jo citādi zinātu, ka nepotētie paliek bez darba (arī es, piepelnos pie pensijas kā publisko tualešu apkopējs un uzraugs), netiek veikalā (arī es sprāgstu nost badā, jo resniem gribas vairāk rīt), nedrīkst pirkt drēbes (arī es staigāju pliku pakaļu un priekšu savās vecajās baletčībiņās uz pliku kāju), iet pie friziera (arī es kā plikpauris gribu turpināt intīmo zonu apfrizēšanu un vaksāciju bet nedrīkstu) utt.

Atbildēt

Viedais Manels

13.01.2022. 10:16

»

Valdis

Arī Kazahstānā valdošais klans lika uzsvaru uz dažādām ārvalstu investīcijām iztirgojot savus dabas resursus.Paši kļuva miljonāri tautu turot pusbadā.Tāpēc bija ļoti viegli pirms Krievijas ASV sarunām noorganizēt tur plašus nemierus kas bija tendēti neviss uz politiska režīma maiņu,bet radīt pēc iespējas...


Kazahstāna nekad nav bijusi valsts valsts izpratnē. Valsts pārvaldes sistēma formāli piemērota mūsdienu globalizācijas un ANO prasībām. Kazahstānā valda ģimeņu- radu klani kopš ordas laikiem.

Joprojām ir saglabājušās trīs ordas. Dienvidu, vidējā un rietumu daļas Kazahstānas ordas. Nazarbajeva - Tokajeva orda ir vienota par 30 miljonu krievvalodīgo un jaukto ģimeņu sociālo segregāciju. Tieši krievvalodīgo - nabadzīgo un jaukto ģimeņu kazahstāniešu sociālais stāvoklis bija pamats “tautas nemieru” izmantošanai citu mērķu sasniegšanai.

Pats Tokajevs bijis pat ANO ģenerālsekretāra vietnieks un it kā sadarbojas ar “dziļo pasaules valdību” kā arī vienlaikus ar Kremli. Viņa bijušajai sievai un dēlam ir miljonos usd vērti NĪ Maskavā. Ar Putinu (īstā Putina liktenis nav zināms) personīgi Tikajevs esot pazīstams kopš SSSR laikiem. Gada laikā valdošā klanu virsotne Kazahstānā sadala 30 miljardu usd ienākumus no gāzes tirdzniecības.

Kazahstānā notika vienoti visu ordu nemieri kā “tautas sociālie protesti”, gāzes cenas celšanu tikai izmantoja kā formālu iemeslu. Faktiski “tautas sociālo protestu” patiesais cēlonis bija cits, ko globāli cionistu pārvaldītie mediji noklusē.

Protesti bija pret ciparizācijas ieviešanu globālās ANO PVO varas interesēs, kas arī Kazahstānā uzsākta ar QR kodu ieviešanu klanu- ģimeņu, ordu un esošas sistēmas hierarhijas sagraušanai. Ordās noteicošais ir klana vecākā, kurš pat var nebūt redzamā “valsts amatā”, viedoklis.

Klani- ordas sadala ienākumus un darba vietas, dalot ienākumus pārvaldītajā teritorijā un amatos. ANO “Vietējo un reģionālo pašvaldību kongresa” vadlīnijas digitālās sabiedrībai: digitalizācija un mākslīgais intelekts vietējā kontekstā, attiecības klanu vidū anonimizē.

Klana parastajam kazahietim, zvanot uz iestādi, atbild automātiskais atbildētājs vai persona, kuras vieta klanā nav zināma. Ikdienā, klanu kazahiešiem satiekoties, notiek sarunas nevis par TV zombijkastes “jaunumiem”, bet par katra vietu klanā un raduradu lokā.

Savukārt, Tokajevs uzaicināja Kremļa “miera spēkus-desantniekus” uz Kazahstānu tikai tādēļ, lai nostiprinātu ordu- klanu- ģimeņu hierarhijas sistēmu, jo nemierus Kazahstānā izmantoja Afganistānas kaujinieki, kas arī sadarbojas pat ar Kremli, laupot un demolējot. Kopš 90. gadiem no 60 miljoniem krievvalodīgo 30 miljoni atgriezušies Krievijā.

Savukārt, udmurta Putina desantnieki, kas tagad ir “ciparizācijas ieviešanas instruments”, Kazahstānā “mācību laikā” izstrādāja operatīvo spēju apspiest jebkādus “tautas protestus un nemierus”, ko izmantos arī turpmāk.

Atbildēt

Valdis

13.01.2022. 07:29

»

KwEwx

Tāpēc jau to arī sauc par Vienu Pasaules Valdību...


Arī Kazahstānā valdošais klans lika uzsvaru uz dažādām ārvalstu investīcijām iztirgojot savus dabas resursus.Paši kļuva miljonāri tautu turot pusbadā.Tāpēc bija ļoti viegli pirms Krievijas ASV sarunām noorganizēt tur plašus nemierus kas bija tendēti neviss uz politiska režīma maiņu,bet radīt pēc iespējas lielāku haosu.

Atbildēt

atkal ES

13.01.2022. 02:44

Šāda segregācija paredzēta tāpēc, lai piespiestu visus dabūt QR kodu,kurš vēlāk tiks izmantots valstu pārvaldes sistēmās identifikācijai un pakļaušanai(piekļuve pakalpojumiem norēķināšanās iespējas-ja fiziskā nauda dēļ slimību pārnēsāšanas tiek atcelta).Pie mums QR dabū potētie, un oficiāli pārslimojušie, ir valstis, kur QR kodu dod pēc antivielu daudzuma asinīs(pārslimots viegli un nemanot). Pati potēšanās ir nevērtīgo(stulbo)cilvēku paātrināta dabīgā atlase........

Atbildēt

n

13.01.2022. 01:55

»

prahtweeders

Protams, tā ir segregācija. Galvenais jautājums visā šai lietā ir cits. Kāpēc šis murgainais process notiek visā pasaulē. Labējās un kreisās valstīs, diktatūrās un republikās, valstīs, kas atrodas aukstā kara stāvoklī, visur, visur process ir apmēram vienāds. Ar parastajiem argumentiem izskaidrot to...


Als die Nazis die Kommunisten holten, habe ich geschwiegen; ich war ja kein Kommunist.
Als sie die Sozialdemokraten einsperrten, habe ich geschwiegen; ich war ja kein Sozialdemokrat.
Als sie die Gewerkschafter holten, habe ich geschwiegen; ich war ja kein Gewerkschafter.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte

Atbildēt

Viedais Manels

13.01.2022. 00:52

»

Es

Visam piekrītu, tikai ne par izredzētajiem


Šoreiz ar "izredzētajiem" domāta ne tautība, bet sabiedrības grupa. Taču ņemšu vērā šo piezīmi, jo daži vārdi latviešu leksikā ieguvuši dubultu nozīmi ;)

Atbildēt

Es

13.01.2022. 00:00

»

KwEwx

Tāpēc jau to arī sauc par Vienu Pasaules Valdību...


Būtu labi visiem izprast robežšķirtnes, pēc kurām var skaidri pateikt, ka šāda virzība notiek. Vietējai varai var aiziet pakaļ, pasaules valdībai būs grūtāk aiziet pakaļ.

Atbildēt

Es

12.01.2022. 23:59

Visam piekrītu, tikai ne par izredzētajiem.

Pirmo reizi pasaules vakcinācijas vēsturē kāda grupa ir īsā sapotēta in vivo eksperimentā trīs reizes, turklāt pēc katras reizes ir konstatēts, ka tas neko būtisku nedod. Izredzētie pārvēršas par eksperimenta dalībniekiem.

Atbildēt

KwEwx

12.01.2022. 22:42

»

prahtweeders

Protams, tā ir segregācija. Galvenais jautājums visā šai lietā ir cits. Kāpēc šis murgainais process notiek visā pasaulē. Labējās un kreisās valstīs, diktatūrās un republikās, valstīs, kas atrodas aukstā kara stāvoklī, visur, visur process ir apmēram vienāds. Ar parastajiem argumentiem izskaidrot to...


Tāpēc jau to arī sauc par Vienu Pasaules Valdību.

Rādās, ka šis tik tiešām ir pirmais vēsturē pasaules mēroga apvērsuma mēģinājums, ar mērķi izveidot globālu valdību ar vairāk vai mazāk vienotu centru. Problēma tikai tāda, ka neko tādu nevar izveidot, bez totalitāras diktatūras un pilnīgas kontroles nodibināšanas. Acīmredzot, kā jau bieži vēsturē notiek, viņi ir izdomājuši, ka mērķis attaisno līdzekļus un pašlaik viņi uz to ļoti apzināti arī iet.

Nezinu kā citiem, bet totalitāra kontrole ir mana personīgā sarkanā līnija aiz kuras nekāda sadarbība un nekāds kompromiss vairs nav iespējami.

Atbildēt

doma

12.01.2022. 20:37

Vai nu viņi mūs pataisīs par mērkaķiem,vai nu tiks sodīti.Cita nevar būt.Domāju,ka pēdējais.

Atbildēt

kaķa smiekļi

12.01.2022. 20:05

»

Viedais Manels

PS2: Pieļauju, ka komentāra autors rakstīja ar cēliem nolūkiem, taču labāk izveidot savu pseidonīmu


Manel, tev nav jājūtas vainīgam! Labāk par tevi te neviens neraksta! Man šīs domas radās pēc tam, kad sekoju taviem rakstudarbiem. Nepievērs uzmanību!

Atbildēt

Viedais Manels

12.01.2022. 19:56

»

Viedais Manels

...


PS2: Pieļauju, ka komentāra autors rakstīja ar cēliem nolūkiem, taču labāk izveidot savu pseidonīmu.

Atbildēt

Partigano

12.01.2022. 19:46

Jenotu galvas šķīdīs kā arbūzi 5 minūtes pēc Putina tanku parādīšanās Zilupē. Mūsu varneši ir reāli pašnāvnieki, idiotam skaidrs, ka Baltija nolieta Ženēvas sarunās, jeņķi aizies pavisam drīz un mēs varēsim netraucēti atriebties par visu kas mums nodarīts.Kazahstāna ir tuvu. Ceru, ka drīz šeit ienāks NVS karaspēks, lai atjaunotu kārtību Satversmi, cilvēktiesības un likvidētu ekoteroristu midzeni.

Atbildēt

Viedais Manels

12.01.2022. 19:41

»

Viedais Manels

...


Atkal kārtējais viltus Viedais Manels uzcepis pat prāvāku tekstu nekā mans raksts. PS: Esiet modri!

Atbildēt

Viedais Manels

12.01.2022. 18:43

»

ESMAIJA

Re, bet tomēr izlasīji... Atbilde vairāk domāta tiem, kas raksta par senioriem. Es nerunāšu par sevi, esmu jau vairākkārt rakstījusi par savu sakropļoto veselību un lēnām gatavojos aiziešanai..., bet nevaru nepateikt, ka nedēļu atpakaļ apglabāju savu brāli, kuram veselība pasliktinājās pēc vakcīnas, ...


😀
Varētu domāt, ka šī problēma vairāk attiecas uz tiem, kas tikai vēl mēģina dzīvē atrast savu vietu, bet tā gluži nav.

Nesen aizdomājos – manā dzīvē ir ļoti daudz labu cilvēku, kuri bieži mēģina par mani rūpēties pat tad, kad palīdzība nemaz nav nepieciešama. Bieži zvana un apjautājas pat tāpat vien.

Tas parasti notiek nejauši -cilvēks jūs dzird, uzklausa un mēģina par jums rūpēties. Viņš kādu laiku mēģina ienākt jūsu personīgajā telpā, līdz jau kļūst par vienu no tuvākiem cilvēkiem, draugiem, paziņām.

Izmantojot cilvēku emocionālo nestabilitāti īpaši pandēmijas ietekmē, kā arī to, ka cilvēki daudz vairāk laika pavada vienatnē pie datora, internetā iepazinos ar materiāliem, kas izskaidroja, cik viegla ir iespēja iekrist “teroristisko grupējumu” vervētāju nagos.

Raksts sniedza izsmeļošu informāciju par visai iespaidīgām manipulācijām, kā teroristi savos tīklos ievilina lētticīgos un izmanto savās noziedzīgajās interesēs.

Pēdējā laikā jaunus draugus un paziņas neesmu ieguvis . Atcerējos vecu parunu - “kas draugs visiem, nav īsts draugs”. Jo nekad nevar zināt, “kas tam jaunajam draugam padomā”, ja grib draudzēties tieši ar tevi un nav nekāds sociālais darbinieks.

Par draugiem šodien man mēģina uzmeties pat valsts prezidents (esmu laikam ievērojama persona), veselības ministrs (laikam izpētījis manu veselības stāvokli) un ģimenes ārsts, ar ko divdesmit pēdējos gados esmu ticies tikai vienreiz. No sākuma mani kā pensionāru šantažēja - solot ziemas mēnešos piemaksāt par elektrības tēriņu divdesmit eiras. Tagad grupā ar valdību perina sankcijas, ja tomēr nevakcinēšos, pašam pilnīgi uzņemoties atbildību par sekām. Vai draugi tā rīkotos? Viņu nodomi, manuprāt, izskatās visai noziedzīgi. Gluži kā teroristiem, jo personīgi nepazīstu nevienu no viņiem, no ģimenes ārsta man arī neko nevajag, jo par savu veselību nesūdzos. Sūdzēties vispār ir kaitīgi no morāles viedokļa!

Atbildēt

pasaules ļaunītis

12.01.2022. 18:29

Vīrusu mēs radījām ar mērķi likvidēt stulbāko un nepakļāvīgāko cilvēces daļu.

Atbildēt

Māliņ!

12.01.2022. 18:13

Uztaisi sev klizmu un ej gulēt!

Atbildēt

pilnīgi

12.01.2022. 18:13

pofig

Atbildēt

ESMAIJA

12.01.2022. 17:50

»

jibiorio

Kā paskatos, kas autors, tā jau uzreiz zinu, ka nav vērts tērēt laiku lasīšanai


Re, bet tomēr izlasīji... Atbilde vairāk domāta tiem, kas raksta par senioriem. Es nerunāšu par sevi, esmu jau vairākkārt rakstījusi par savu sakropļoto veselību un lēnām gatavojos aiziešanai..., bet nevaru nepateikt, ka nedēļu atpakaļ apglabāju savu brāli, kuram veselība pasliktinājās pēc vakcīnas, līdz vienā dienā 10 minūšu laikā cilvēks aizgāja. Pāris nedēļas pirms viņa aizgāja arī viņa kaimiņiene un atkal pēc vakcinācijas... ES IESAKU KATRAM PIRMS VAKCINĀCIJAS RŪPĪGI PAPĒTĪT, KAS NOTIEK AR SAVAKCINĒTIEM CILVĒKIEM. Parunājiet, pajautājiet, kā jūtas. Atbildes būs dažādas, cits jūtas labi, citam veselība ir sašķobījusies, Bet - galvenais ir tas, neviens nerunā par ārstējošām zālēm, kas eksistē un daudzās valstīs tiek pielietotas ārstēšanai, turpretī pie mums Pavļuts jau šim gadam aizrunājis vairāk kā 4 miljonus vakcīnas dozu. Par zālēm klusums - tās simts dozas ir iepirktas tikai priekš pašiem. Tātad zāles ir - un kas ir par iemeslu, ka tās nav nopērkamas aptiekās? Visu to redzot, nevar nepiekrist tiem, kas saka, viss ir vērsts tikai uz vienu mērķi - lielas cilvēces daļas iznīcināšanu. Es labprāt uzklausītu pretargumentus, ja tie būs pamatoti.

Atbildēt

Tolerantais parčiks

12.01.2022. 17:37

Visņirdzīgāk būs, kad primāri durtie apsargi pārbaudīs vai klientiem ir būsteris.

Atbildēt

ha-ha

12.01.2022. 17:16

Nepotētiem senioriem ar daudzäm hroniskām slimībām ir aizliegts Centrāltirgū iegädåties imunitāti stiprinošus,vitamīniem bagātus pašmāju dārzeņus, zaļumus.Vakcinācijas uzspiešana kopā ar šādu ūnikumu tikai vairo iespaidu,ka notiek globāla senioru iznīcināšanas akcija,savdabîgs karu surogāts.Parasti gan sakņu iznīcināšana noved pie iznīcinātaju iznîkšanas.

Atbildēt

hi hi

12.01.2022. 17:01

cietuma uzraugam atkal vārdiskā caureja

Atbildēt

pārkvalifikācija

12.01.2022. 15:00

Bruņoto spēku virspavēlnieks Levits piehaltūrēsot arī par vakcīn špriceru virspavēlnieku!

Atbildēt

prahtweeders

12.01.2022. 14:53

Protams, tā ir segregācija. Galvenais jautājums visā šai lietā ir cits. Kāpēc šis murgainais process notiek visā pasaulē. Labējās un kreisās valstīs, diktatūrās un republikās, valstīs, kas atrodas aukstā kara stāvoklī, visur, visur process ir apmēram vienāds. Ar parastajiem argumentiem izskaidrot to nevar. Vienīgās loģiskās atbildes diemžēl ir pārāk šokējošas, lai apspriestu parastas sagatavotības auditorijā.

Atbildēt

...

12.01.2022. 14:18

»

jibiorio

Kā paskatos, kas autors, tā jau uzreiz zinu, ka nav vērts tērēt laiku lasīšanai


Vai ceturtajam dūrienam pieteicies?Esi apzinīgs.

Atbildēt

...

12.01.2022. 14:16

»

Pomeranču Vainadziņš

Nu, nu


Vispār jau tas dūrienu skaits paredzēts krietni lielāks.Tomēr cilvēki nedurās un nedursies.

Atbildēt

jibiorio

12.01.2022. 14:14

Kā paskatos, kas autors, tā jau uzreiz zinu, ka nav vērts tērēt laiku lasīšanai...

Atbildēt

Pomeranču Vainadziņš

12.01.2022. 13:57

Nu, nu!

Neticu, ka kādam ļaus strādāt apkalpojošā sfērā bez trešdures.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: