Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Kam strada Lato Lapsa?

01.07.2012. 03:36

Maskavai vai Rigai? To ir viegli atsifret, Pietiek com regulari ,,atklaj,, latvisko politiku izdaribas bet ,,neredz,, Saskanas Centra pastradatas cucibas. Piemeram Lato Lapsa satraucas un nervozeja par Zaka automasinu bet tai pasa laika nozakaja un ironizeja par ievainoto korespondentu kam varbut bija uzbrukusi Saskanas Centra uzsutiti banditi, visa Latvija noladeja kangaru Zatleru par meginajumu kopa ar Maskavas balstito SC sagrabt varu valsti bet Pietiek com skribelmane Margilevica jusmo par Zatlera ,,drosmigo,, ricibu, tatad ir absoluti skaidrs kam strada Lato Lapsa.. tikai neviens nezin cik Maskava maksa Lato Lapsam..

Atbildēt

Ka jastrada Latvijas radio un

01.07.2012. 03:10

Latvijas valsts televizijai? Latvijas radio un Latvijas TV kas tiek apmaksats par nodoklu maksataju naudu ir jaatspogulo nodoklu maksataju tatad valsts un tautas viedoklis. Pareizi Calite-Dulevska teica ka Latvijas TV nav oligarhu vai Maskavai lojalu darbonu slavinasanas vieta. Latvijas radio un TV ir jabut agresivai uzstajigai un un nacionali orientetai. Viedokla daudzveidibu var pielaut tikai ar noluku labak informet klausitaju. Ja Dzintris Kolats nesaprot ko nozime valsts radio un valsts televizija vina vieta jaliek kadu kas to saprot.

Atbildēt

a2

29.06.2012. 08:27

zemgalietis
27.06.2012. 19:34

Liekas dāmai lielas problēmas ar galvu! Pēc šāda paziņoja viņai nav nekādu tiesību palikt šajā amatā!

===============

pilnīgi piekrītu !

Atbildēt

LATO LAPSAM

28.06.2012. 15:44

Butu vel japievienu lugums skaidrot, ko nozime izteiciens "spele vienos vartos" un kas tie par vartiem un ka nakotne medijam identificet, kuros vartos pec padomes domam, spelet drikst, un kuros nedrikst "parak biezi". Kas ir "vienos vartos" kriteriji?

Atbildēt

Purva velns

28.06.2012. 15:36

Ko nozīmē cilvēki, kas zaudējuši sabiedrības uzticību? Vai cilvēks, kura viedoklis nav vērā ņemams? Pēc kādiem tādiem kritērijiem to var spriest? Neatceros, ka jebkad man kā vēlētājam, sabiedrības daļai, būtu prasīts vai es uzticos Liepniekam, Titavam, kā tur to trešo sauca, vai neuzticos. Tādēļ to nosaka žurnālists, raidījuma veidotājs, to sauc par redakcionālo neatkarību, kas ir vārda brīvības pamatā, starp citu. Tikai PSKP laikos un arī tagad, ja kāds viedoklis vienai partijai uz V burta nepatīk, tiek uzreiz noķengāts viedokļa teicējs, viņa matu krāsa, prāta spējas un paziņots slēdziens - viedoklis nav vērā ņemams. Un NEKAD nav kritikas par viedokli pēc būtības, minot pretargumentus, kāpēc tas nebūtu pareizs vai tml. Tātad argumentu nav, atliek tikai ķengāties un atkārtot aizspriedumus pret to vai citu personu.

Atbildēt

nazis

28.06.2012. 12:39

Dazhi vienkaarshi jautaajumi pietiek.com:
1) Peec kaadiem kriteerijiem pietiek.com izveelas cilveekus pret ko veersties? Vai ir kaads saraksts, ja ir, tad kaadu partiju cilveeki tur netiek iekljuati?
2) Vai pietiek.com ir sanjemtas instrukcijas/noraades pret kuraam partijaam jaaveershas? Ja ir, veelos sanjemt kopiju.
3) Vai Lapsa ir pilniibaa norobezhojies no saviem ieprieksheejiem darba deveejiem "Telegraf" un citos SC sponoreetos pasaakumos?
Priekaa! ;)

Atbildēt

Viesturs> Mulķibas slavinājums

28.06.2012. 12:17

Pievienojos un no savas puses vēl varu papildināt - reālā situācija ir vēl sliktāka nekā padomju laikā, kad daudzi izlikās baidoties no reālaš cenzūras, bet tagad pietiek ar "pašcenzūru" !

Atbildēt

jā biedrene

28.06.2012. 11:34

Jā biedrene Duļevska, tas neatbilst PSKP pamatnostādnēm.

Atbildēt

cenzūra nāk

28.06.2012. 11:33

Ar kādām tiesībām tā briļļainā zoss cenšas ieviest cenzūru?

Atbildēt

Juhanss

28.06.2012. 11:04

Jautajums Lapsam:Vai Jums neliekas,ka Jus esat"pup zemli"un Jums vienmer taisniba??!!

Atbildēt

Barons Manteifels

28.06.2012. 10:00

Lasot šo, smējos TIK sirsnīgi... Būtu interesanti izlasīt ari atbildes... Tās droši vien būs ... skumjas un mušas beigsies....

Atbildēt

muļķības slavinājums

28.06.2012. 09:34

varbūt cālite uzvedās glupi attiecībā uz preses brīvību, savu sakāmo varēja noformulēt citādi,
bet no otras puses, viņa pareizi pauda bažu, ka LRadio, kas galu galā ir nodokļu naudas radio - kaut kāda lēti pērkama šļ-ha ļauj izpausties citām lēti pērkamām šļ-hām
.niekam vieta portālā pie pe-ām, pupiem un zāles, lai iet tur un izpaužas, bet citus kampēju sū@us var peldināt šajā smirdīgajā dīķī - te vietas pietiek.(com)
mums nav žurnālistikas, mums ir tikai aidi tomsoni, lati lapsi, oti ozoli - politiskā pasūtījuma izpildītāji, kuri brēc par vārda brīvību, paši izčakarējot vārda brīvības jēgu un būtību
ir ārsti un Ārsti, ir skolotāji un Skolotāji, ir žurnālisti un Žurnālisti
cilvēku daudz, bet Cilvēka neviena!

Atbildēt

to Pietiek,com

28.06.2012. 08:50

Nu, ko tad nobuksēji? Uzdod, uzdod! Apdirsies?

Atbildēt

valis

28.06.2012. 08:02

Kas ir A. Cālīte-Dulevska?

Atbildēt

andis

28.06.2012. 07:44

es izlasiju komntarus un secinajums ir briesmigs,cilveki nemedz loģiski domat lidz un saprast jēgu kapec un kadeļ ir tadi jautajumi uzdoti .1oo pants satversmē ir jaizlasa.

Atbildēt

...

28.06.2012. 00:26

O-ļa, ļā! Naših bjut! Kad Lapsa, īkšķi sūkājot, cep pasūtījuma kompru, tad visi sit plaukstiņas. Kad uzdod pastulbus jautājumus cenzūras ieviesējai - mugurkaulinieku aizstāvei, tad Lapsa jāslaktē nost. Bumerangs, brālīši trusīši, pašiem trāpījis pa pieri! Patīk, ko?

Atbildēt

Pseidojautājumi!

27.06.2012. 23:56

Ir tāds teiciens, ka viens muļķis var uzdot tik daudz jautājumu, ka simts gudro nespēs atbildēt. Tas nu ir šis gadījums. Ne tikai LR, bet arī LTV /100.panta preses klubs, "Jauna nedēļa"/ uzaicina cilvēkus, kuri zaudējuši sabiedrības cieņu un kuru viedoklis vairs nav vērā ņemams. Cālīte ar saviem izteikumiem ir aktualizējusi ļoti svarīgu jautājumu - nevajag mums sabiedriskajos medijos pagātnes rēgus. Piebildīšu, ka arī angažētus ekspertus - nē.

Atbildēt

pamela

27.06.2012. 21:59

Reti stulbi jautājumi.Tieši "pietiek.com"piekopj vecās VDK metodes- lūr visos atslēgas caurumos,saņem tenkas no /biroja VBT-viena bāba teica utt./Pietiek.com ir pilns ar meliem,vienkārši ļaudīm ir zem viņu pašcieņas sūdzēt šo VDK kantorīti tiesā,jo VISPIRMS L.L. atbildiet uz jautājumu KURŠ jūs sponsorē,jo nesen brēcāt ,ka klapēsiet to ciet,jo nav naudas portāla uzturēšanai!?Piekrītu Cālītei,ka A.Tomsons jau labu laiku "sit VIENOS! vārtos!"un ne jau par labu vai pozitīvu Latvijas valstij.Jums L.L. to nesagremot,jo ,ja to gribētu,ieejiet radio arhīvā!Arī Kolāts nav sab.TV cienīgs!Atrodiet man žurnālistu,kurš raut reizi ned.raksta,vēsta ko POZITĪVU par Latviju!
Esmu pārliecināta,ka L.L. arī ! cenzēs manu komentu!Tā jau ir bijis!
KURŠ nu runātu!L.L.kurš jums maksā par pasūtīto muziku?

Atbildēt

Atbilde uz 4.jautājumu

27.06.2012. 20:56

http://www.nrtp.lv/lv/padome/aktualitates/1724-monitoringa-centrs-darbojas-pec-neplp-apstiprinata-plana

Atbildēt

DD1

27.06.2012. 20:26

Man patīk loceklei uzdotie jautājumi. :) Ar interesi gaidu atbildi. :)

Atbildēt

koleģialitātei

27.06.2012. 19:59

Amatpersonai - amatpersonas nasta, bet vai LŽA, LA un Latvijas Vēstnesim nekas nebūtu sakāms, kad vieni žurnālisti par citiem savā medijā raksta: ..savulaik sevi par žurnālisti dēvējusī Aija Cālīte-Dulevska..?

Atbildēt

111

27.06.2012. 19:39

Malacis Dulevska. Pedeja laika mums to "ekspertu" smadzenu skalotaju ir tik daudz uzradies, ka vinus paklausoties mati stavus celas. Kas tie par ekspertiem apsaubamas reputacijas un bliete tik vienos vartos. Es saprastu, ja zurnalisti aptaujatu dazadu uzskatu ekspertus, lidz ar to klausitajam,lasitajam butu pasam briva izvele izdarit secinajumus.

Atbildēt

> Pietiek,com

27.06.2012. 19:33

Vai uz anonīmiem jautājumiem, kurtu pamatā ir meli, vajag atbildēt? Man sakrājusies kaudzīte, ko pajautāt www.pietiek.com - vispirms jau par....ai, nu par to visu vēlāk, kad viņi kaut ko atbildēs, savā īpašajā stilā.

Atbildēt

Zaklīns

27.06.2012. 19:19

Šai dāmai problēmas ar galvu ir vismaz 27 gadus...

Atbildēt

Zoja

27.06.2012. 18:42


Es arī ar kriminālnoziegumos apsūdzēto Liepnieku runātu tikai par vienu tēmu: viņu uzmeta vai viņš iekrita?

Atbildēt

Zoja

27.06.2012. 18:42


Es arī ar kriminālnoziegumos apsūdzēto Liepnieku runātu tikai par vienu tēmu: viņu uzmeta vai viņš iekrita?

Atbildēt

zemgalietis

27.06.2012. 18:34

Liekas dāmai lielas problēmas ar galvu! Pēc šāda paziņoja viņai nav nekādu tiesību palikt šajā amatā!

Atbildēt

tumtidlībums

27.06.2012. 18:33

Red. piezīme. Šis ir pēdējais Ivara Kesenfelda anonīmo „draugu” raksts, ko publicējam, - pietiek, visu labu ar mēru.
______________________
varbūt paši sev tos jautājumus arī uzdodiet? un atbildes nopublicējiet kopā ar cālītes atbildēm
pasmiesimies visi

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: