
Donalds Tramps, Ādolfs Hitlers un dzīve uz muļķu kuģa
Jurģis Liepnieks, puaro.lv · 25.03.2024. · Komentāri (246)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
zelenskis vispār uzvedas dīvaini
28.03.2024. 19:45»
Uldis
Es taču Jums jau pateicos par atgādinājumu par Azovas jūrniekiem un vagneriešiem...
lai neteiktu vairāk...Klausos Lubarsky Sergey, negribas tik slikti domāt, bet karo godīgie patrioti, citi norij pasaules doto naudu...puķins vismaz dod atšaut savus zekus un bidlas...Sapīties ar baidenu, nogānot Trampu ...un republikāņus, kuri deva lendlīzi...dīvaini dīvaini
Blondīne
28.03.2024. 17:57Man tādas piebildes: 1. Trampu ir izvirzījusi Republikāņu partija un Baidenu Demokrātu partija. Aiz katra "uzvārda" stāv noteikti spēki ar savām interesēm un cik var nojaust, tad sadalījums ir apmēram 50 pret 50. No malas skatoties cīņa ir maksimāli asa.
2. Nekāds Hitlers nerakstīja tās "gudrības", bija cilvēki, kas profesionāli nodarbojās ar masu ietekmēšanas jautājumu kopumu un rakstīja gan runas, gan grāmatas, gan teorijas utt. 3. Neviens mēs nezinām par ko patiesībā cīnās savā starpā ASV partijas un arī nezinām kāds būs iznākums. 4. ja kādam škiet, ka viņš visu zin labāk par visiem par to, kas notiek "aiz trejdeviņiem kalniem un trejdeviņām jūrām", tad viņš maldās pēc definīcijas.
Uldis
28.03.2024. 17:19»
hi hi
muldi pietiek mētāt fekālijas,prātiņ nāc galvenē
Kad Trampa kungs uzvarēja Prezidenta vēlēšanās, es reizēm paskatījos krievijas TV un tur 30% aizņēma jautājums: pazvanīs Tramps Putinam, vai nepazvanīs un ja pazvanīs tad kad. Trampa kungam bija daudz nozīmīgāki jautājumi jārisina, kā piemēram naftas cenas. Pie cenām, kādas bija Trampa laikā ar tādu mazu pretīgu smerdeli, kā Putins, vispār nebija nozīmes ņemties.
Uldis
28.03.2024. 17:06»
Beta
Uldis...
Es taču Jums jau pateicos par atgādinājumu par Azovas jūrniekiem un vagneriešiem.
Par pateicīgiem ukraiņiem tas nebija klons, es vienkārši atgādināju visiem zināmas lietas. Tas, ka Zeļenskis, atriebībā Trampam par Javelin, Stinger un snaipera šautenēm atteicās pildīt Ukrainas likumu par korupciju, proti atjaunot Hantera Baidena un Burisma korupcijas krimināllietu, pēc kuras no amata bija patriekts ģenerālprokurors Šohins, ir 1:1 kā ukraiņu piedalīšanās krievu agresijā pret humāno Eiropu.
Beta
28.03.2024. 16:14»
Uldis
Lai Tramps piekristu tikties ar mazo smerdeli, bija nosacījums, atbrīvot Azovas jūrā par ķīlniekiem sagrābtos ukraiņu jūrniekus...
Uldis
Vispār jau es aicināju marksistus, plānprātiņus un fekāliju stumdītājus izteikties, par ko viņi vēl ienīst Trampa kungu,
............
Priekš kam Jums tas?
Viņu naida iemesli ir pavisam vienkārši:
… Rādīt visu
Хм
28.03.2024. 16:11»
Beta
Es par to, ka ukraiņi savā vairumā pret Trampu noskaņoti ļoti negatīvi...
Как удобно не заметить "неудобные" несовпадения по датам или бизнес-интересы Трампа в Москве и все свести к "тролль"))
Beta
28.03.2024. 15:58»
Uldis
Kurš teica, ka ukraiņi ir nepateicīgi? Pateicībā Staļinam par Golodomor Ukraiņi 1939. gadā piedalījās uzbrukumam miermīlīgām Polijai un Somijai, bet 1940. miermīlīgām: Igaunijai, Latvijai, Lietuvai un Rumānijai, bet pirms tam 1936. uzbruka Spānijai un, saprotama lieta, kopā ar krieviem pastrādāja visneiedomājamākās...
Nu, jā. Klons klāt...
Beta
28.03.2024. 15:55»
Uldis
Kurš teica, ka ukraiņi ir nepateicīgi? Pateicībā Staļinam par Golodomor Ukraiņi 1939. gadā piedalījās uzbrukumam miermīlīgām Polijai un Somijai, bet 1940. miermīlīgām: Igaunijai, Latvijai, Lietuvai un Rumānijai, bet pirms tam 1936. uzbruka Spānijai un, saprotama lieta, kopā ar krieviem pastrādāja visneiedomājamākās...
Es par to, ka ukraiņi savā vairumā pret Trampu noskaņoti ļoti negatīvi.
To panākuši viņu TOP blogeri Gordons, Jakovina, Portņikovs, Muždabajevs, Politeka un citi portāli. Viņi visi pār Trampa galvu lej to pašu, ko krievu trollis šeit un vēl vairāk...
Ukraiņi ar fanātisku ticību skatās uz Baidenu un gaida, ka tas viņiem ko atmetīs. Tieši Baidenam ir vienošanās ar putleru, ka tas var savākt Ukrainu.
Diemžēl....
Uldis
28.03.2024. 15:38»
Beta
Patiesība ir mazliet cita. Tramps piekrita tikties ar putleru, jo putleram bija svarīgi patusēt blakus Trampam. Par šo tikšanos putlers atbrīvoja sagūstītos ukraiņu jūrniekus
Kurš teica, ka ukraiņi ir nepateicīgi? Pateicībā Staļinam par Golodomor Ukraiņi 1939. gadā piedalījās uzbrukumam miermīlīgām Polijai un Somijai, bet 1940. miermīlīgām: Igaunijai, Latvijai, Lietuvai un Rumānijai, bet pirms tam 1936. uzbruka Spānijai un, saprotama lieta, kopā ar krieviem pastrādāja visneiedomājamākās zvērības.
Uldis
28.03.2024. 15:31»
Beta
Patiesība ir mazliet cita. Tramps piekrita tikties ar putleru, jo putleram bija svarīgi patusēt blakus Trampam. Par šo tikšanos putlers atbrīvoja sagūstītos ukraiņu jūrniekus
Lai Tramps piekristu tikties ar mazo smerdeli, bija nosacījums, atbrīvot Azovas jūrā par ķīlniekiem sagrābtos ukraiņu jūrniekus.
Vispār jau es aicināju marksistus, plānprātiņus un fekāliju stumdītājus izteikties, par ko viņi vēl ienīst Trampa kungu, bet vienalga, paldies Beta par atgādinājumu par jūrniekiem un iznīcinātiem vagneriešiem Deir ez Zoras provincē.
Vēl bija lidlauks Sīrijā, kur Putins ar Asadu glabāja ķīmiskos ieročus, no kura Tramps ar Tomahawk'iem atstāja līdzenu vietu.
Хм
28.03.2024. 15:27»
Beta
Patiesība ir mazliet cita. Tramps piekrita tikties ar putleru, jo putleram bija svarīgi patusēt blakus Trampam. Par šo tikšanos putlers atbrīvoja sagūstītos ukraiņu jūrniekus
Защитники Трампа, у вас хронология хромает
2019. gada 28. jūnijs, 10:18
Tramps Japānā tiekas ar Putinu
https://www.bbc.com/russian/news-49014282
Сразу после встречи с Трампом
… Rādīt visu
Beta
28.03.2024. 15:27Pēc Trampa stāšanās amatā 2016.gadā naftas cenas nokrita līdz 38$ par barelu. Tāpēc putlers sēdēja kā pele zem slotas un diedelēja tikšanās ar Trampu.
Tramps ir viltnieks, par pāris labiem vārdiem, putlers bija gatavs Trampam laizīt zābakus, piemiegt acis uz 200 vāgneriešu atšaušanu un atdot ukraiņu jūrniekus... :) Labs dīls!
Beta
28.03.2024. 15:18»
Uldis
Paskaidrošu tev, krievelim, ka Putinam izdevās ar Trampu parunāt 5 minūtes, kad tas bija novaktējis Helsinkos to nākot ārā no tualetes, jo Trampa kungs to ignorēja. Pavisam cita lieta plānprātīgais Baidens, kas tikko iegājis Orālā kabinetā, uzreiz piezvanīja pahanam, lai apliecinātu savu padevību. Trampa...
https://nra.lv/politika/pasaule/265369-tramps-atcel-tiksanos-ar-putinu.htm
Putleram tik ļoti gribējās tikties, ka jūrniekus atlaída...
Beta
28.03.2024. 15:11»
Uldis
Paskaidrošu tev, krievelim, ka Putinam izdevās ar Trampu parunāt 5 minūtes, kad tas bija novaktējis Helsinkos to nākot ārā no tualetes, jo Trampa kungs to ignorēja. Pavisam cita lieta plānprātīgais Baidens, kas tikko iegājis Orālā kabinetā, uzreiz piezvanīja pahanam, lai apliecinātu savu padevību. Trampa...
Patiesība ir mazliet cita. Tramps piekrita tikties ar putleru, jo putleram bija svarīgi patusēt blakus Trampam. Par šo tikšanos putlers atbrīvoja sagūstītos ukraiņu jūrniekus.
Šo var minēt kā 16. punktu.
Žēl, ka ukraiņi ir tik nepateicīgi...
Хм
28.03.2024. 15:09»
Uldis
Paskaidrošu tev, krievelim, ka Putinam izdevās ar Trampu parunāt 5 minūtes, kad tas bija novaktējis Helsinkos to nākot ārā no tualetes, jo Trampa kungs to ignorēja. Pavisam cita lieta plānprātīgais Baidens, kas tikko iegājis Orālā kabinetā, uzreiz piezvanīja pahanam, lai apliecinātu savu padevību. Trampa...
Можешь придумывать что хочешь, факты говорят о другом)
https://jauns.lv/raksts/arzemes/337854-tramps-japana-tiekas-ar-putinu-un-jokodams-bridina-nejaukties-velesanas
Kā paziņoja Baltais nams, Putina un Trampa sarunas ilgušas pusotru stundu.
"Prezidents Tramps tikko pabeidza tikšanos ar prezidentu Putinu. Viņi bija vienisprātis, ka attiecību uzlabošana ir abu valstu un visas pasaules interesēs. Viņi arī apsprieda situāciju Irānā, Sīrijā, Venecuēlā un Ukrainā," teikts Baltā nama paziņojumā tviterī.
Tramps pirms tikšanās ar Putinu atklāja, ka sagaida "ļoti labu sarunu", bet sacīja, ka tā nav žurnālistu darīšana, ko viņš teiks Krievijas prezidentam.
… Rādīt visu
Beta
28.03.2024. 15:06»
Uldis
Būtu jauki, ja Pietiek.com veiktu aptauju, par ko visvairāk marksisti, plānprātiņi un fekāliju stumdītāji tik ļoti nīst Trampu. Piedāvāju variantus...
14. Apstādināja krievu "Severnij potok", ko Baidens atkal atjaunoja.
15. Noslaucīja no zemes virsas Deirezorā vāgneriešus, par ko putlers pat neiepīkstējās.
P.S. Šo sarakstu der iepostēt pie visiem kaut cik uz tēmu attiecīgiem aktuāliem rakstiem. Derīgos idiotus tas nepārliecinās. Kāds domājošais varbūt ieklausīsies.
Uldis
28.03.2024. 15:04»
Хм
Добавляй смело и 14 пункт, который объясняет многие пункты выше...
Paskaidrošu tev, krievelim, ka Putinam izdevās ar Trampu parunāt 5 minūtes, kad tas bija novaktējis Helsinkos to nākot ārā no tualetes, jo Trampa kungs to ignorēja. Pavisam cita lieta plānprātīgais Baidens, kas tikko iegājis Orālā kabinetā, uzreiz piezvanīja pahanam, lai apliecinātu savu padevību. Trampa kungs pret visiem ir pieklājīgs, pat pret tādu mēslu, par kuru viņš vairāk nicina tikai Merkeli, Obamu un Baidenu, kā Putins.
Vai "общий язык" jāsaprot, ka četrus gadus Putins bija rāms zem "škonkas" un tiklīdz iedomājās eskalēt kara darbību pret Ukrainu, uzreiz aiz bailēm pielika pilnus trīs diršamos koferus?
p.s. Ak jā, 14. punkts bija sankcijas pret NordStream II.
Хм
28.03.2024. 14:49»
Uldis
Būtu jauki, ja Pietiek.com veiktu aptauju, par ko visvairāk marksisti, plānprātiņi un fekāliju stumdītāji tik ļoti nīst Trampu. Piedāvāju variantus...
Добавляй смело и 14 пункт, который объясняет многие пункты выше:
14. нашел общий язык с Путиным, хорошо о нем отзывался.
15. сидел в жюри конкурса красоты в России.
16. собирался участвовать в легализации грязных российских денег, привлекая их для реализации. своего проекта по недвижимости в Москве.
nu nu
28.03.2024. 13:26»
Skumjais Bruņinieks
Liepniekam jaudīgs raksts...
Tāds mēsls kā Liepnieks, ir cienīgs ja nu vienīgi zāli paēst, kur Trampa kungs pamīzis. Visi izdzimteņi, kas ietekmē sabiedrisko domu: siles lopi, propagandoni un tā sauktie sabiedriskie darbinieki, kuri melo par Trampa kungu, ir pelnījuši litru uzvārītas eļļas rīklē.
Хм
28.03.2024. 11:45»
Quo vadis?
Viņš taču zina valodu...
Иногда мне кажется, что Bet это и раздражает, что многие русские знают латышский. Особенно молодые. Теряется повод лишний раз попрекнуть незнанием. Поэтому старательно и успешно работают над тем, чтобы у человека было добровольное желание использовать латышский. Поэтому и насаждают усиленно латышский как орудие наказания, а не средство коммуникации. И получается, надо сказать.
Ходят упорные слухи, что один политик NA на одном из выступлений заявил "нам не нужно, чтобы вы знали латышский. Нам нужно, чтобы вы знали свое место".
И так и может быть, учитывая их пояснения на своем сайте, когда их избиратели спросили "а не ухудшится ли образование наших детей, если они будут учиться вместе с русскими" после того, как NA заявили "мы против русских школ, мы против сегрегации". На что был дан бесхитростный ответ " не волнуйтесь, мы и не хотим, чтобы были общие школы
… Rādīt visu
Хм
28.03.2024. 11:40»
Beta
Es arī palīdzu citu tautību cilvēkiem. Sēžu valsts valodas eksāmenos uzturēšanās atļauju iegūšanai...
Tāpēc labi redzu un zinu, ar ko atšķiras ukraiņi, vjetnamieši , ķīnieši u.c. no krieviem, kuriem kaut kas mūžam ne tā un skaļi, nicinoši komentāri manas valsts sakarā.
Русские как и украинцы, есть разные. И не нужно заливать, что все украинцы по сравнению с русскими белые и пушистые. Если белые и пушистые, то почему уже как почти 2 года тут, а в магазинах работники с флажками Украины не сильно преуспели в латышском? Не все, но многие.
Būtu savā putlerlandē tikpat prasīgi kā te, Latvijā.
Иногда можно подумать, что это пишет агент Путина, задача которого постоянно напоминать русским, что они тут чужие, что они все путинисты, и должны думать о России и ей принадлежать.
А может, так и есть? Это просто немного умнее, чем в лоб за Путина агитировать
Beta
28.03.2024. 09:22»
Quo vadis?
Zinu, stulbi sanāca, nevajadzēja...
Es arī palīdzu citu tautību cilvēkiem. Sēžu valsts valodas eksāmenos uzturēšanās atļauju iegūšanai.
Tāpēc labi redzu un zinu, ar ko atšķiras ukraiņi, vjetnamieši , ķīnieši u.c. no krieviem, kuriem kaut kas mūžam ne tā un skaļi, nicinoši komentāri manas valsts sakarā. Būtu savā putlerlandē tikpat prasīgi kā te, Latvijā.
Nenoliedzu, ir arī normāli krievi.
Bet esmu kategoriski pret pilsonības dalīšanu tikai tāpēc, ka kāds kaut kad ieradies no PSRS. Ir iespēja naturalizēties.
Nespēj, negribi, OK. Dzīvo un nečivini. Latvija kaut kā iztiks bez valodu iemācīties nespējīgā krieva balss vēlēšanās...
… Rādīt visu
Visticamāk
27.03.2024. 22:33»
nu moins, ko mums jāuzzina
Ka mūsu prezidents esot no mātes ar tēvu "krievu oraporu deģenerāta"! Bet kas ir "prapors
drīz tu to uzzināsi.
Quo vadis?
27.03.2024. 20:49»
va vellos
Pārkāpāt noteikumu nemērīties ar izdomātiem čibrikiem...
Zinu, stulbi sanāca, nevajadzēja.
Bet mani tracina, ja cilvēki visus saliek vienos rāmjos un nespēj noticēt, ka ir personāži, kuriem reāli pie vienas vietas valdība ar jebkuru ministru, jo pilnīgi neko šajā valstī viņi nav saņēmuši par velti.
Grūti šeit neielipt, ja viss ir tādā pakaļā.
Gribās tak palasīties un saprast, ko cilvēki domā.
Un - ko darīt, ja jau viss ir tā, kā ir.
Quo vadis?
27.03.2024. 20:20»
Beta
Sapratu labi. Nepiekrītu Jums, tāpēc izteicu savu viedokli...
Viņš taču zina valodu.
Otrām kārtām, esmu viena no tiem, kas palīdz krieviem un baltkrieviem integrēties, arī Ukrainas ukraiņiem, nodarbojos ar bēgļiem no visām trim valstīm. Tā kā krievu valodas vide man pēdējos gados biežāka par latviešu.
Tā sava veida sociālā loma, desmitā tiesa baznīcai. ;))
Par to neviens nemaksā. Labprātīgi.
Man neviens portāls nav vajadzīgs, lai zinātu, ko viņi par mani domā.
… Rādīt visu
raksta beigās komunists apraksta sevi -parastā demagoģija...
27.03.2024. 16:41deguma smaka, pasaulei ļeņina mazbērni, kuri nespēj NEKO RAŽOT, var izrādīties lieki
va vellos
27.03.2024. 16:25»
Quo vadis?
O nē, kļūdāties, man ir divi personīgi biznesi. Nekad nevienu dienu neesmu strādājusi valsts labā, toties esmu godīgi samaksājusi pati vai caur sevis pārstāvētām kompānijām n-tos miljonus valsts kasē, attiecīgi - man pārmest piederību pie nomeklatūras ir smieklīgi. Ja būtu vairāk palasījuši, tad arī...
Pārkāpāt noteikumu nemērīties ar izdomātiem čibrikiem.
Daudzmiljonu biznesa īpašnieks, kas pielipis sīciņam anonīmam portālam, lai gan neesot no nekā bail.
Neticu. Tas ir, par biznesiem ticu, par biznesu arī stāvēšana uz vakts tagad saucas, par miljoniem nu gan nē.
Ja nu tomēr kāds grasis vairāk par vidējo glabājas, kāpēc domājat, ka jums neatņems. (Atļauties runāt ko grib pat Donaldam Urīna Dzērājam neļauj). Tieši otrādi, pēc valsts izzagšanas nekā citā, kā aplaupīt pilsoņus, jenotiem un Co vairs neiznāk.
redz
27.03.2024. 16:05»
tā ir
Latvānis, jeb Heracleum sosnowsky ir augs, ko Staļins no Kaukāza ievazāja visā Eiropā, lopbarībai, ko poļi nosauca par Staļina zāli. Bastardi ir krievi, kas 50% gadījumos nezin, kas ir to tēvi bet 90%, kas ir to vectēvi, jo parasti ir taisīti dzērumā grupņikā...
bastardvazaņķis atsaucās.....
Rinkevičš
27.03.2024. 16:03»
labs jautājums Rinkevičam
tu, mēsls, kura māte nezin no kura krievu prapora - deģenerāta tevi ieņēmusi
Nevajag pārspīlēt!
Atmiņas par nākotni
27.03.2024. 15:46»
Beta
Sapratu labi. Nepiekrītu Jums, tāpēc izteicu savu viedokli...
Tipiska trula rusofobija, pie tam ar rietumdšausmenes orientāciju, neslēpti un demonstratīvi.
Ir tāda dziesmiņa "Par visu maksāju es dārgi", varētu izrādīties pat šokējoši (dažiem) pravietiska...
Хм
27.03.2024. 14:48»
Beta
Sapratu labi. Nepiekrītu Jums, tāpēc izteicu savu viedokli...
Viņš te visu laiku ar pretenzijām, ko mums vajadzētu darīt viņa un citu krievu labā.
Pats ko? Valodu apgūt slabo? Sākumam...
Классическое действо многих латышей в последнее время. Сами придумываете, сами же потом со своими утверждениями боретесь
Насчет языка - не слабо, я им достаточно хорошо владею. Раньше и писал и тут на латышском. Но именно благодаря таким как вы, перешел на русский.
Чуть ниже даже тут уже написал-ничего не нужно делать. Вы даже это не увидели (не захотели) и продожаете свою шарманку ko mums vajadzētu darīt viņa un citu krievu labā
Beta
27.03.2024. 13:47»
Quo vadis?
Ech. Žēl. Atkal nesapratāt. Vai negribējāt saprast
Sapratu labi. Nepiekrītu Jums, tāpēc izteicu savu viedokli.
Varam šo tēmu beigt.
Pateikšu tikai vienu. Jūs krievu portālā nežēlotu neviens. NEVIENS.
Ir tāda laba sena filma "Mazais šausmu veikaliņš", tā, kur Stīvam Mātrinam ir lieliska zobārsta loma.
Tad, lūk. Galvenais varonis pažēlo sīku stādiņu, ko vējs ienesis viņa durvju priekšā. Tikai mazs sīkums, lai izdzīvotu, stādiņam vajag pilīti saimnieka asiņu...
… Rādīt visu
Хм
27.03.2024. 13:41»
Quo vadis?
Ech. Žēl. Atkal nesapratāt. Vai negribējāt saprast
Это характерная точка зрения многих. Очень спасительная и ее невозможно как-то опровергнуть.
Для таких точек зрения был удар, когда эстонцы разрешили голосовать своим негражданам на местных выборах. Оказалось, что Нарву не отдают России.
Забавно, что после тех изменений в Эстонии на следующих больших выборах провалились 2 радикальные партии с обеих сторон.
Со стороны радикальных эстонцев-потому что оказалось, что русские адекватно голосуют, нечем пугать.
Со стороны радикальных русских-уже не скажешь, что у неграждан нет никаких прав.
… Rādīt visu
Quo vadis?
27.03.2024. 13:38»
Хм
Это да. Намного проще, чем пытаться как-то бороться. Выпустил пар в комментариях, получил медаль тролля, пообщался с адекватными-и уже полегче стало...
Tā arī ir jābūt.
Dzīvē ir tikai viens uzdevums - atrast savējos.
Un pie viņiem turēties. Un pilnīgi vienalga, kāda viņa pase, valoda, orientācija, rase un reliģiskā pārliecība.
Vai nu ir cilvēks, vai nav.
Хм
27.03.2024. 13:37»
Quo vadis?
Šīs valsts pienākums savā laikā bija visiem iedot pilsoņu pases. Tad, kad Jūs sapratīsiet manu domu, tad visi pārējie jautājumi atkritīs
bija visiem iedot pilsoņu pases
Согласен. Но может прям всем и не нужно было выдавать. Но нужно было не тянуть вначале 3-4 года, пока вообще не было понятно, что да как власть придумает. И потом не вводить издевательские окна натурализации. И уже только в 1998 под давлением ЕС и с минимальным перевесом на референдуме отменили окна. Но свою задачу по отторжению они уже, увы, выполнили.
Интересно, но появляется ощущение, что многие латыши, особенно достаточно молодые, даже не знают этих деталей. ЧТо было 3-4 года висения в воздухе, что были окна натурализации. Что первые требования экзаменов были такие, что сами латыши признавали "не сдал бы на такой уровень".
Они часто такие "я не понимаю, почему в 192-93 многие русские не пошли на натурализацию! Экзамен простой, почему не хотели сдавать".
Будто теперь хотят так заретушировать, приглушить события 90-тых
… Rādīt visu
Quo vadis?
27.03.2024. 13:34»
Beta
Es domāju, ka Dievs stāvēja klāt Latvijai, kas tas netika izdarīts...
Ech. Žēl. Atkal nesapratāt. Vai negribējāt saprast.
Apnika runāt par vienu un to pašu.
Quo vadis?
27.03.2024. 13:27»
va vellos
Jūs, persona, pēc textiem spriežot, piederat pie nomenklatūras un jūsu manta ir vai nu Vienotības garantēta(pagaidām) vai vēl nav aiztikta. Pagaidiet, kad aiztiks, un jutīsiet to pašu neapturamo naidu pret(NATO cenzūras aizliegts), ko jūt jau aplaupītie un berufsverbotu saņēmušie...
O nē, kļūdāties, man ir divi personīgi biznesi. Nekad nevienu dienu neesmu strādājusi valsts labā, toties esmu godīgi samaksājusi pati vai caur sevis pārstāvētām kompānijām n-tos miljonus valsts kasē, attiecīgi - man pārmest piederību pie nomeklatūras ir smieklīgi. Ja būtu vairāk palasījuši, tad arī pamanītu manu naidu pret valdošo šļuru.
katru santīmu sev dzīvē esmu izsitusi sev pati, tāpēc varu atļauties par visiem runāt ko vien vēlos. Ne man bail, ne mani uztrauc kāda viedoklis par manu viedokli.
Хм
27.03.2024. 13:26»
Beta
OK! Tās Jūsu tiesības tā uzskatīt
Kas valstij, Latvijai, būtu jādara, lai tādi Хм justos piederīgi?
Можете не читать, дело ваше. Но отвечу.
Ничего не нужно делать. Точнее, ничего не нужно продолжать в нынешнем стиле. Не отменять русский как 2 иностранный. Не придумывать новые ограничения типа с 1.01.2026 запретим гос СМИ на русском. Перестать винить местных русских в преступлениях России и Путина и требовать от них осуждений и/или извинений.
Закрыть тему высылки пенсионеров граждан России (лет 5-10 и эта проблема пропадет в силу естественных причин). Сюда можно добавить "не врать, что 68% русских за Путина на выборах 2024, а указать "68% от 1 тысячи, пришедшей на выборы. А не 68% от всех 40 или сколько там тысяч граждан".
Перестать поддерживать плюсами статьи про "русских свиней".
… Rādīt visu
va vellos
27.03.2024. 13:23»
Quo vadis?
Man sāk palikt interesanti...
Jūs, persona, pēc textiem spriežot, piederat pie nomenklatūras un jūsu manta ir vai nu Vienotības garantēta(pagaidām) vai vēl nav aiztikta. Pagaidiet, kad aiztiks, un jutīsiet to pašu neapturamo naidu pret(NATO cenzūras aizliegts), ko jūt jau aplaupītie un berufsverbotu saņēmušie.
Kāpēc, starp citu, domājat, ka Lapsa šo portālu uzrauga. Neizskatās nekādi.
Beta
27.03.2024. 13:21»
Quo vadis?
Man sāk palikt interesanti...
Lapsas kungam ir vienalga.
Es jau sen un nez cik reizes esmu publiski aicinājusi ieviest kaut nelielu moderāciju.
Viņu viss apmierina.
Var jau saprast, moderācija ir papildus izmaksas.
Un LL galīgi nav revolucionārs. Viņam šis portāls vajadzīgs savu naratīvu bīdīšanai.
Beta
27.03.2024. 13:18»
Quo vadis?
Šīs valsts pienākums savā laikā bija visiem iedot pilsoņu pases. Tad, kad Jūs sapratīsiet manu domu, tad visi pārējie jautājumi atkritīs
Es domāju, ka Dievs stāvēja klāt Latvijai, kas tas netika izdarīts.
Mums jau tagad būtu prokremliska valdība, kas tāpat kā Vučičs, lūrētu mutē putleram.
Zinu krievus, kas bez problēmām izgāja naturalizāciju un viņiem ir Latvijas pilsonība. Viņi kā reiz ir tie, kas saprot mazas tautas problēmas, fobijas un eksistenciālo nepieciešamību sevi kaut mazliet pasargāt.
Par ko iebraucējiem no PSRS bija dāvināt pilsonību, par ko???
Tikai par to, ka sabrukšanas brīdī viņi atradās mūsu teritorijā?
… Rādīt visu
Quo vadis?
27.03.2024. 13:09»
Beta
Nu, re. Vienu zivtiņu viņš būs noķēris...
Man sāk palikt interesanti. :)
Protams, ka es neko nezinu, bet esmu pietiekami dzīves sista, lai pamanītu nesakritības. Pagaidām ar viņu viss līmējās. Es viņam ticu.
Plus, paskatīsimies, cik ilgi man tie nervi turēs būt šajā vidē.
Visu laiku ceru, ka Lapsas kungs saņemsies un aizliegs vājprātīgas rupjības un apzināti naidu kurinošus komentārus.
Хм
27.03.2024. 13:07»
Quo vadis?
Protams, vieglāk ir aizbraukt. :) Kā vienmēr
Это да. Намного проще, чем пытаться как-то бороться. Выпустил пар в комментариях, получил медаль тролля, пообщался с адекватными-и уже полегче стало)
А общаться потом можно и из-за границы.
Хм
27.03.2024. 13:04»
Vecais nīgrais onkulis
God. Xm. Jūsu postulātos daudz racionāla. Bet runājot par to atvainošanos par okupāciju, lieta jau nav kaut kādā tur gandarījumā un ,dievs nedod, vēlmē pazemot kādas tautības pārstāvjus . GALVENAIS atvainošanās faktā ir apsolījums TĀ VAIRĀK NEDARĪT. (Nu līdzīgi kā antifašists Brants atvainojās ebreju...
Bet to nu Krievijas valsts kategoriski atsakās darīt.
я в курсе. Но при чем тут местные русские из Латвии?
А один из авторов программы интеграции Элерте в свое время заявила "да, должны извиниться".
Un kuri tagad nosaka toni Krievijas valstī?
Кто определяет тон в России, и сейчас и ранее понятно. Есть там такая структура как администраци президента (АП). Судя по всему, там и сидят главные идеологи. Остальные всего лишь т.н. говорящие головы, которые получают указивки или же сами понимают, что и как и в какой момент нужно говорить.
… Rādīt visu
Quo vadis?
27.03.2024. 13:04»
Beta
OK! Tās Jūsu tiesības tā uzskatīt
Šīs valsts pienākums savā laikā bija visiem iedot pilsoņu pases. Tad, kad Jūs sapratīsiet manu domu, tad visi pārējie jautājumi atkritīs.
Beta
27.03.2024. 13:04»
Quo vadis?
Es te esmu nesen un man šķiet, ka viņš ir viens no visracionālākdomājošiem personāžiem šeit
Nu, re. Vienu zivtiņu viņš būs noķēris... :)
Par Langi un Hermani (ko nodarījis Hermanis?) Jums ir viedoklis, pieņemu, izejot no viņu rīcības.
Ko Jūs zināt par šo personāžu, kurš te ir kaujas dežūrā katru mīļu dienu visas dienas garumā? Neko.
Bet es Jūs neatrunāju. Gan pati ar laiku sapratīsiet.
Arī to, ka, radīsies troļļi, kas rakstīs Jūsu vārdā, kā to dara "mani dārgie sekotāji"... :)
Quo vadis?
27.03.2024. 12:55»
Beta
Un vēl. Uzdodiet sev pāris jautājumus...
Es te esmu nesen un man šķiet, ka viņš ir viens no visracionālākdomājošiem personāžiem šeit.
Tam vispār nav nekāds sakars ar valodu, es ar viņu varētu turpināt runāt gan krieviski, gan angliski.
Bet ar Langi vai Hermani apvemtos tīrā latviešu valodā.
Beta
27.03.2024. 12:55»
Quo vadis?
Nē, noteikti nepiekrītu
Ir n-tie zinātniskie traktāti par piederību un velēšanos būs daļai no sabiedrības.
Viņam tas ir nozagts.
.............
Jūs esat gudra, bet naiva. :)
Piederība kaut kam "nāk no iekšām", īpaši pieaugušam un nobriedušam cilvēkam.
… Rādīt visu
Quo vadis?
27.03.2024. 12:50»
Хм
Ar ko tad Jūs atšķiraties no psihopātiskiem nacionālistiem, kuri nepārtraukti it visā vaino tikai krievus un okupāciju...
Protams, vieglāk ir aizbraukt. :) Kā vienmēr.