Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Beta

27.03.2024. 12:04

»

Quo vadis?

Es te esmu nesen un man šķiet, ka viņš ir viens no visracionālākdomājošiem personāžiem šeit


Nu, re. Vienu zivtiņu viņš būs noķēris... :)

Par Langi un Hermani (ko nodarījis Hermanis?) Jums ir viedoklis, pieņemu, izejot no viņu rīcības.
Ko Jūs zināt par šo personāžu, kurš te ir kaujas dežūrā katru mīļu dienu visas dienas garumā? Neko.

Bet es Jūs neatrunāju. Gan pati ar laiku sapratīsiet.

Arī to, ka, radīsies troļļi, kas rakstīs Jūsu vārdā, kā to dara "mani dārgie sekotāji"... :)

Atbildēt

Quo vadis?

27.03.2024. 11:55

»

Beta

Un vēl. Uzdodiet sev pāris jautājumus...


Es te esmu nesen un man šķiet, ka viņš ir viens no visracionālākdomājošiem personāžiem šeit.
Tam vispār nav nekāds sakars ar valodu, es ar viņu varētu turpināt runāt gan krieviski, gan angliski.
Bet ar Langi vai Hermani apvemtos tīrā latviešu valodā.

Atbildēt

Beta

27.03.2024. 11:55

»

Quo vadis?

Nē, noteikti nepiekrītu


Ir n-tie zinātniskie traktāti par piederību un velēšanos būs daļai no sabiedrības.
Viņam tas ir nozagts.
.............
Jūs esat gudra, bet naiva. :)
Piederība kaut kam "nāk no iekšām", īpaši pieaugušam un nobriedušam cilvēkam.

Esmu strādājusi dažādos kolektīvos, arī ļoti krieviskos, kur nav nekādu problēmu ar piederību. Tas ir atkarīgs no indivīda.

Tāds, kas uzskata, ka viņam vienmēr kāds kaut ko parādā, tāds arī paliks, neatkarīgi no mīļu vārdu vai izsniegto pabalstu skaita.

Vai Jūs pilnīgi izslēdzat, ka personāžs ir apmaksāts trollis?
Kāpēc?

Atbildēt

Vecais nīgrais onkulis

27.03.2024. 11:49

»

Хм

Вы не поверите-в той же Скандинавии или Германии вполне нормальное отношение к приезжим, если это приезжие из европейских стран...


God. Xm. Jūsu postulātos daudz racionāla. Bet runājot par to atvainošanos par okupāciju, lieta jau nav kaut kādā tur gandarījumā un ,dievs nedod, vēlmē pazemot kādas tautības pārstāvjus . GALVENAIS atvainošanās faktā ir apsolījums TĀ VAIRĀK NEDARĪT. (Nu līdzīgi kā antifašists Brants atvainojās ebreju tautas priekšā vienlaikus solot neko tādu vairāk nepieļaut).
Bet to nu Krievijas valsts kategoriski atsakās darīt. Sākot ar „beigta ēzeļa ausīm” un beidzot ar jaunāko atklājumu, kas vakar parādījās „Imho klubā”, ka izrādās 25. marta deportācijas ir notikušas lai novērstu 3.pasaules karu (!!!!!!!!!!!!!!!).
Un krievi jau arī ir dažādi. Bez Jums un, piemēram, Oreškina un Dzjatko, ir arī deputāts Kalašņikovs un ģenerālis Guruļovs, un kur vēl propagandists Mardans.
Un kuri tagad nosaka toni Krievijas valstī?

Atbildēt

Beta

27.03.2024. 11:48

»

Quo vadis?

Nē, noteikti nepiekrītu


OK! Tās Jūsu tiesības tā uzskatīt.

Interesanti, kādas ir Jūsu domas, kā izpaužas "būt labam un mīļam" šai valstij.
Kas valstij, Latvijai, būtu jādara, lai tādi Хм justos piederīgi?

Atbildēt

Beta

27.03.2024. 11:44

»

Quo vadis?

Savu vidi Jūs nosakāt pats...


Un vēl. Uzdodiet sev pāris jautājumus.

Kāpēc tas te piegāna portālu ar savu kirilicu?

Kāda būtu reakcija, ja Jūs, tāpat kā viņš, rakstītu krievvalodīgo portālā?

Ja esi lojājs cittautietis, vismaz elementārā līmenī apgūsti valsts valodu. Lai ar kļūdām, bet mēģini runāt ar cilvēkiem viņu valodā. Kaut aiz elementāras cieņas.

Atbildēt

Quo vadis?

27.03.2024. 11:44

»

Хм

И да, добавлю, что винят не только psihopātiskie nacionālisti...


Jā, es arī cerēju, ka Prezidents mums ir ar raksturu. Vismaz viņš mēģināja, tas ir jāatzīst.

Atbildēt

Beta

27.03.2024. 11:44

»

Beta

Tas ir trollis. Viņš te ir kā darbā, ja pavērosiet. Viņa uzdevums ir šķelt un naivos ievilkt bezjēdzīgās diskusijās


Zinu, ka daudzus te kaitinu, jo esu specifiski orientēta un ļoti gudrāka kā pārējie.
Daži vienkārši gānās, bet vēl daži izmanto manu niku, rakstot manā vietā…

Atbildēt

Beta

27.03.2024. 11:42

»

Beta

Biju par Liepnieku labākās domās...


Paredzu, ka manā vārdā tamlīdzīgas muļķības tiks rakstītas vēl un vēl...

Atbildēt

Quo vadis?

27.03.2024. 11:42

»

Beta

Tas ir trollis. Viņš te ir kā darbā, ja pavērosiet. Viņa uzdevums ir šķelt un naivos ievilkt bezjēdzīgās diskusijās


Nē, noteikti nepiekrītu.
Pilnīgi adekvāts cilvēks, kurš saprot, ka nekad nebūs labs un mīļš šai valstij.
Ir n-tie zinātniskie traktāti par piederību un velēšanos būs daļai no sabiedrības.
Viņam tas ir nozagts.

Atbildēt

Хм

27.03.2024. 11:39

»

Beta

Tas ir trollis. Viņš te ir kā darbā, ja pavērosiet. Viņa uzdevums ir šķelt un naivos ievilkt bezjēdzīgās diskusijās


Показательно, что не считаете троллями Anatolijem и "русское говно")))

Но согласен в той части, что пробую šķelt в том плане, что стараюь показать, что не все русские одинаковы и šķelt тех, что считает, что во всем русские виноваты.
Похоже, именно это вас и раздражает) Разрушает картинку "мы едины, а они все такие"

Atbildēt

Хм

27.03.2024. 11:37

»

Vecais nīgrais onkulis

"Pašam vien būs jāizlemj. Labāk kļūstiet latvietis...


Tie, kam ir vēlme to darīt, to izdara bez kādiem uzaicinājumiem.
Если вы имели ввиду указание в паспорте, то закон запрещает поменять без наличия латышей в ближайших родственниках
Сейчас некоторые поменяли, было в прессе. Но это значит, что у него родители были латыш и русская, до этого выбрал русского, а теперь латыша.
Если же все в роду русские или поляки или беларусы и т.д., никаких шансов указать это в паспорте нет

Atbildēt

Beta

27.03.2024. 11:34

»

Quo vadis?

Savu vidi Jūs nosakāt pats...


Tas ir trollis. Viņš te ir kā darbā, ja pavērosiet. Viņa uzdevums ir šķelt un naivos ievilkt bezjēdzīgās diskusijās.
Nebarojiet trolli.

Tūlīt no viņa saņemsiet lērumu komentāru.

Atbildēt

Beta

27.03.2024. 11:32

Biju par Liepnieku labākās domās.
Tik klaja demagoģija un faktu sagrozīšana.

Virsraksts pasaka visu. Tramps nolikts blakus Hitleram... ne jau nejauši...
Kopumā lēti, kaut burtu daudz ar atvēzienu uz "intelektuālu" un "faktu bagātu" rakstu.
Atspēkot neņemšos, man Soross nemaksā, lai rakstītu blusu pilnus palagus...

Atceros ļoti senos Liepnieka stāstus, ka nevajag aiztikt Šķēli, viņam esot vēzis... Man pietiekami, lai spriest par Liepnieka sniegtās "informācijas" patiesumu.
Un vēl daudz ko atceros.

Atbildēt

Хм

27.03.2024. 11:29

»

Quo vadis?

Savu vidi Jūs nosakāt pats...


И да, добавлю, что винят не только psihopātiskie nacionālisti

Кстати, в мае 2022 тогда еще министр МИДа Ринкевич выразился что-то вроде "давайте не будем демонизировать местных русских, загонять их в угол. Не будет отдавать их Путину. Они наши, местные русские". В ответ получил такой ушат критики и дерьма, что больше я от него таких слов не слышал. Ну и плюс другие все поняли, что их ждет
Зато на какие ура проходят статьи Пуче, компания Ланги. И что-то я не слышу какое-то возмущение политиков, призывы к адекватности и т.д.
Повторюсь-и это политики позиции, которые определяют происходяшее в стране. И сейчас предлагать "ну так попробуйте что-то изменить, поменять"-можно воспринять или как наивность или уже легкое издевательство.

Atbildēt

Vecais nīgrais onkulis

27.03.2024. 11:25

»

nu jā

Политику и направление определяет власть и большинствo...


"Pašam vien būs jāizlemj. Labāk kļūstiet latvietis..."
----------------------------
Redzat kungs, pat vislaipnākie uzaicinājumi kādam pāriet citā tautībā nekad nav noveduši pie stratēģiskim panākumiem.
Tie, kam ir vēlme to darīt, to izdara bez kādiem uzaicinājumiem.
Arī Krievijas impērija (arī PSRS izskatā) vienmēr laipni aicināja visus "inorodcus" iekļauties lielās krievu nācijas ķermenī. Viņi vēl tagad to pašu daru ar ukraiņiem. Un taču patiesi brīnās, kāpēc ukraiņi no tādas labas iespējas kratās vaļā kā velns no krusta.
Vai jūs tiešam domājat, ka cittautiešu "integrēšana" tos pārlatviskojot ir iespējama un novedīs pie pozitīva rezultāta?
Naivitāte augstākajā pakāpē.

Atbildēt

Хм

27.03.2024. 11:19

»

Quo vadis?

Savu vidi Jūs nosakāt pats...


Ar ko tad Jūs atšķiraties no psihopātiskiem nacionālistiem, kuri nepārtraukti it visā vaino tikai krievus un okupāciju? :)
Тем, что я не политик. А они-политики, которые определяют действия государства вот уже какой год.
Я же могу только соглашаться или нет с политикой, проводимой ими.
И так как я не планирую заниматься политикой, начинать через какие-то партии пролезать, чтобы что-то менять, я выбираю то, что проще-поддаюсь политике тех самых определяющих политику людей.
Да, я не хочу принимать ответственность за действия чужой для меня страны России и ее политиков. Но латышское общество сейчас это постоянно требует от местных русских. Тем самым само же постоянно нам твердит "вы те русские, русские России. Вы не местные".
Да, я не хочу организовывать какое-то движение, собирать людей "давайте пойдем вместе доказывать, что мы местные русские".
Да, мне в итоге проще уехать. Но самое показательное, что так делают и молодые латышы.

Atbildēt

apgaismojiet

27.03.2024. 11:15

Viņš jau bija viens no lielākajiem kovida idiotiem. Ja cilvēks sevi jau ir parādījis par muļķi kādā būtiskā jautājumā, kāpēc lai viņš nebūtu muļķis arī citos jautājumos? Kā tur krieviem bija, ja muļķis, tad uz ilgu laiku

Atbildēt

vvm

27.03.2024. 11:06

»

va vellos

Hello, Asiņainais Punduri...


Kiš trolli!

Atbildēt

Vienā vecā mamiņā

27.03.2024. 11:00

»

Liepnieka sprediķis neatsedz galveno problēmu

Kamdēļ Ukrainā karo? Kas injicēja šo karu? Nu, bet uz kurieni plūst šī kara asiņu nauda $-os? Minēsim? A varbūt uz viņpusdīķa karalisti


Kas injicēja šo karu?
Varbūt tomēr "iniciēja"?
Pārrakstījies? Šaubos.
"Inteligent odnako".

Atbildēt

Quo vadis?

27.03.2024. 10:57

»

Хм

Вопрос не в категориях "счатье". Скорее желание испытывать комфорт, отсутствие постоянного чувства вины и доказательств "не верблюд...


Savu vidi Jūs nosakāt pats.
Izskatās, ka Jums ir iepaticies būt šajā upura lomā.
Ļoti ērta situācija. Var vienkārši pacelt ķepas, savākt ģimeni un likt viņiem dzīvot citur.
Un stāstīt sev pasakas par komfortu, politiķu korumpētību, deģenerāciju utt. Man šķiet, ka pārāk viegla attieksme pret sevi un savu nespēju beidzot atlaist šo situāciju.
Būsim godīgi, šī ir izcila kārts atrunām.
Tajā pašā laikā vainas sajūta (vietā vai nevietā) iznīcina cilvēku un viņa nākotni.
Ar ko tad Jūs atšķiraties no psihopātiskiem nacionālistiem, kuri nepārtraukti it visā vaino tikai krievus un okupāciju? :)

Lai veicas.

Atbildēt

Quo vadis?

27.03.2024. 10:46

»

katra diena kā pēdējā

Nemaz daudz Jums nav atlicis dzīvot, tad arī uzzināsi, ir vai nav Dievs. Viss ir ļoti vienkārši


Dzīvē ir gadījies būt arī tajā pusē. Dieva nav. Nekas nemainīsies arī tad, kad tas notiks otro vai pēdējo reizi.

Atbildēt

Хм

27.03.2024. 10:15

»

Quo vadis?

Dieva nav, bet es ceru, ka puisis atcerēsies, ka ne valsts nosaka viņa laimi


Вопрос не в категориях "счатье". Скорее желание испытывать комфорт, отсутствие постоянного чувства вины и доказательств "не верблюд".
На бытовом уровне особых проблем и нет. Но давит этот общий фон, на который уходит непропорционально много общих усилий без всякого практического смысла именно для общества и всего народа.
Есть только понимание, что практический смысл есть для политиков.
Но...политики же зачастую делают то, что от них хочет народ. И они явно мониторят и статьи, и комментарии и общее настроение. И прекрасно видят, сколько комментариев под статьями про экономику, и сколько-под статьями про политику, этнические вопросы и т.д. И общий тон этих комментариев. Да, они умело потом играют и подогревают, но..
Каждый народ имеет то правительство, что заслуживает. Это верно и для Латвии, и для России и для Финляндии и для Зимбабве

Atbildēt

Хм

27.03.2024. 09:58

»

Quo vadis?

Dieva nav, bet es ceru, ka puisis atcerēsies, ka ne valsts nosaka viņa laimi


Ну, если у меня уже дети, которые скоро будут готовы у уезду, то под определение puisis я точно не подхожу))
И в плане некоего идеалистического восприятия мира тоже уже давно не puisis

Atbildēt

tā ir

27.03.2024. 09:48

»

hi hi

latvanbastards tāds nemierīgs,vislaik činkst ka


Latvānis, jeb Heracleum sosnowsky ir augs, ko Staļins no Kaukāza ievazāja visā Eiropā, lopbarībai, ko poļi nosauca par Staļina zāli. Bastardi ir krievi, kas 50% gadījumos nezin, kas ir to tēvi bet 90%, kas ir to vectēvi, jo parasti ir taisīti dzērumā grupņikā.
Bastards esi tu, mēsls, kura māte nezin no kura krievu prapora - deģenerāta tevi ieņēmusi.

Atbildēt

katra diena kā pēdējā

27.03.2024. 09:02

»

Quo vadis?

Ja jau mēs eksistējam, jo domājam, tad varbūt ir jēga aizdomāties par to, ka dieva nav...


Nemaz daudz Jums nav atlicis dzīvot, tad arī uzzināsi, ir vai nav Dievs. Viss ir ļoti vienkārši.

Atbildēt

tā ir

27.03.2024. 08:34

»

nu jā

Esmu mēģinājis iet likumdošanas procesa ceļu un cietis neveiksmi. Bet tatāru-mongoļu asinis caur krieviskām saknēm ir piejauktas baltu-latviešu asinīm, sajauktas ar ģermāņu-somugru-zviedru asinīm...


Varbūt, ka tava māte, kas vazājās pa krievu armijas garnizoniem sajauca baltu asinis ar mongoļu asinīm, bet tie ir tikai reti izņēmumi

Atbildēt

autoram

27.03.2024. 08:31

tu esi melis un kuces bērns un līdzīgi, kā citi Sorosa algotie propagandoni un siles lopi, esi pelnījis litru uzvārītas eļļas rīklē.
Trampa laikā, kā iepriekš tika solīts, Meksikas policija sargāja ASV robežu.
Pateicoties Borisam Džonsonam Apvienotai karalistei nebija jāklausa Putina kuces: Dombrovski un Tusku.
Es domāju, ka tik melīgu radību, kā Ļiepņieks pederastu apvienība, JV/Progresīvie, varētu uzaicināt kā runas vīru. Ja Putinam jau nebūtu savs Pisjkovs vai Peškovs, vai kā to ūsaino Nafku sauc, viņš varētu Ļiepņiekā ieskatīties.

Atbildēt

valdis i

27.03.2024. 07:49

Jurijam! Trampa minētie fakti a) par bezdarbu 18-20% un b) par IRānas kodolatbruņošanās līgumu izrādījās patiesi. Pretēji tam, ko jūs rakstat.

Atbildēt

Janka

27.03.2024. 00:26

Muļķu kuģis uz priekšu

Atbildēt

Baltijas ceļu un barikādes

26.03.2024. 23:56

»

Quo vadis?

Ja jau mēs eksistējam, jo domājam, tad varbūt ir jēga aizdomāties par to, ka dieva nav...


Priekš kam?

Lai atgādinātu šīs pašreizējās pseido "brīvvalsts" zombijfaniem par feikiem, ar ko apmuļķoja (un turpina apmuļķot) toreizējos (un pat vēl tagadējos) lab(lēt)ticīgos vientiešus?

Atbildēt

Quo vadis?

26.03.2024. 23:21

»

nu nē

Dievs ir tam, kas viņam tic.UN VIŅŠ IR LICIS MĪLĒT SAVU TUVĀKO KĀ SEVI PAŠU. Un viņš mīl cilvēkus, kurus viņs ir radījis. Un viņš deva zvēra zīmi - Putins- lai visi Latvijas Republikas pilsoņi starptauriski atzītā nozīmē būtu latvieši...


Ja jau mēs eksistējam, jo domājam, tad varbūt ir jēga aizdomāties par to, ka dieva nav?
Ja negribās šo svēto tēmu aiztikt, tad atliek pakasīties, kas tad ir tas nacionālais uzkrājums.

Dziesmas? Dainas? Saulgriežu svinēšana? Vēsturiskās atmiņas?

Es gribētu saglabāk tikai šo - Dziesmusvētkus, Baltijas ceļu un barikādes.

Kādas Jums idejas?

Atbildēt

nu nē

26.03.2024. 22:38

»

Quo vadis?

"Labāk kļūstiet latvietis..." - bīstami


Dievs ir tam, kas viņam tic.UN VIŅŠ IR LICIS MĪLĒT SAVU TUVĀKO KĀ SEVI PAŠU. Un viņš mīl cilvēkus, kurus viņs ir radījis. Un viņš deva zvēra zīmi - Putins- lai visi Latvijas Republikas pilsoņi starptauriski atzītā nozīmē būtu latvieši.

Pēc tam būs jāmaina ādas krāsa, rase, reliģija un orientācija. ;)

To nevar uzspiest, bet tas var notikt ,,latviešu nācijai pastāvot cauri gadsimtiem". Mani neuztrauc, kas var notikt, bet interesē, ko mēs gribam saglabāt no sava nacionālā uzkrājuma!
Ja mēs domājam, mēs eksistējam.

Atbildēt

Quo vadis?

26.03.2024. 21:38

»

nu jā

Политику и направление определяет власть и большинствo...


"Labāk kļūstiet latvietis..." - bīstami.
Pēc tam būs jāmaina ādas krāsa, rase, reliģija un orientācija. ;)

Atbildēt

nu jā

26.03.2024. 21:28

»

Quo vadis?

Žēl. Nopietni


Jums taisnība. Mēs esam, tik cik mēs esam. Nereproduktīvi. Progresīvi neomarksisti. Sūnciemisti. Puspārkrievoti, orveliskajā jaunvalodā rnājoši. Bet no viņiem, mūsu krievvu izcelsmes pilsoņiem, staro rūpe par Latviju. Xm ir adekvāts, Lūgsimm Dievu dot viņam apredzību !

Atbildēt

Хм

26.03.2024. 21:26

»

nu jā

Политику и направление определяет власть и большинствo...


Вы не поверите-в той же Скандинавии или Германии вполне нормальное отношение к приезжим, если это приезжие из европейских стран.
А как в Германии и Великобритании, так там вообще теперь есть программы по переманиванию мозгов из России. В этом плане мне еще проще, я же не из России. Плюс немцы или скандинавы не требуют принять "немецкость" или "финскость" и вину за прошлое. Чти местные законы, знай местный язык, работай, зарабатывай и будет тебе счастье.

Нет никакой обиды. Есть сожаление, что власти Латвии сознательно просрали интеграцию, выбрав более легкий путь игры на национальных чувствах латышей "давайте мы им отомстим за оккупацию". Ну да, была оккупация. И русификация была и "не понимаю ваш собачий было". Но не моими руками. Не нужно на меня вешать чувство вины. Еще никому не удавалось создать единое общество, в котором одна половина чувствует врожденное чувство вины по отношению к другой. В итоге просто за действия нескольких тысяч отомстили нескольким сотням тысяч.
Я прекрасно понимаю латышских политиков-они освоили одну простую работающую схему. В эту схему хорошо легли якобы антагонисты с другой стороны. Если система начинает давать сбой, следуют грамотные действия типа памятника, цветов, школ и т.д. Все что угодно, лишь бы не позволять процессу объединения протекать спокойно и эффективно.
Но в какой-то момент это все начинает надоедать. Особенно когда видишь, что страны рядом уходят все сильнее и сильнее вперед.

Atbildēt

nu jā

26.03.2024. 21:16

»

Хм

со мной, как и многими другими, все очень просто-наши действия зависят от действия властей и определяющей политической ситуации. Пока я вижу, что самое оптимальное-это помочь страдающей Латвии своим уездом (вместе с детьми, знающими 3 языка). Латыши вздохнут свободнее, сбудется мечта многих о деоккупации...


Политику и направление определяет власть и большинствo

Varai pieder laicība, patiesībai mūžība (Francis Trasuns). Mani skumdina minors paustajā nostājā, kas apvienots ar nelielu liekulības piedevu par cietēju Latviju. Ujezd - apriņķa vai aizbraukšanas nozīmē? Un ka pasniegsiet sevi un ģimeni jaunajai, nežēlīgajai apkārtnei - pasauli pieķēzījušās krievu tautas pārstāvja vai homofobisko latviešu hroniski vājāta tatāru -mongoļu tālīnā pēcnācēja statusā? Pašam vien būs jāizlemj. Labāk kļūstiet latvietis...

Atbildēt

Хм

26.03.2024. 21:11

»

Quo vadis?

Žēl. Nopietni


Ну, что русские уедут-ладно, восстановление исторической справедливости и пропорции.
А вот что молодые латыши уезжают, и вовсе не самые глупые-вот это беда.
И хоть пытаются националы притянуть за уши "это потому что русский язык требуют, а они не знают", но..если посмотреть исследования о причинах уезда, среди причин нет позиции "Русский не знаю, поэтому уезжаю". Исследования можно при желании нагуглить.
Но пока все действия-а давайте через 3 года русский как второй иностранный запретим. Ну еще сеть школ уменьшим и больниц. Очень "действенные" мероприятия по удержанию латышей в Латвии.

Atbildēt

Хм

26.03.2024. 21:06

»

nu jā

Esmu mēģinājis iet likumdošanas procesa ceļu un cietis neveiksmi. Bet tatāru-mongoļu asinis caur krieviskām saknēm ir piejauktas baltu-latviešu asinīm, sajauktas ar ģermāņu-somugru-zviedru asinīm...


На русском разговаривают и другие. Но это именно и лично ваш выбор определить его как язык врага. В такой позиции перестать говорить на русском-это фактически признать себя врагом, но просто скрыться. А завтра уже получить "русская фамилия-это признак врага. Надо бы поменять". Я себя врагом не считаю и буду продолжать говорить на русском.

Šobrīd Latvijas tauta ir LR pilsoņi, kurus starptautiski kvalificē pēc valsts piederības - LATVIEŠI.
Международно можно как угодно считать. В Сатверсме и преамбуле совершенно четко указано другое. Как и в законе о выборе национальности. Когда эти законы кто-то поменяет, тогда можно будет и говорить о других трактовках. Пока же такие беседы выглядят как "давайте договоримся, что разрешенная скорость 110 кмч и везде на ней поедем". Первый же полицейский объяснит, что это не так.

Atbildēt

CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts)

26.03.2024. 20:56

»

nu jā

Esmu mēģinājis iet likumdošanas procesa ceļu un cietis neveiksmi. Bet tatāru-mongoļu asinis caur krieviskām saknēm ir piejauktas baltu-latviešu asinīm, sajauktas ar ģermāņu-somugru-zviedru asinīm...


...
"Jo vairāk (lump.en)sabiedrība attālinās no patiesības, jo vairāk (un lop!ski tŗulāk) tā neieredz tos (normālos cilvēkus), kuri to vēsta."
/ apt.cit.aut. - Džordžs Orvels /

"Es ticu, ka šis laiks izgaisīs kā ļauns murgs. Tas dod spē.ku šeit būt un elpot."
/ Gunārs Astra, Brīvības cīnītājs un politiski represēts disidents /
-------
Ir sacīts: "Gudrs ir NEVIS tas, kas pa glupo "kaujas uz dzīvību un nāvi" ar stipr(āk)u pretinieku ( vai pat iedomātu "ienaidnieku" ), BET GAN – tas, kuram pietiek jēgas, vēlmes un varēšanas šādu šķietamo "pretinieku / ienaidnieku" padarīt par savu sabiedroto."

Un, arī: "Absolūti bezjēdzīga un jebkurā izpratnē nelietderīga cīņa (jeb, visbiežāk, pat tikai "vētrainas rosības" imitācija) ar SEKĀM, nespējot saskatīt vai pat apzināti ignorējot to patiesos CĒLOŅUS, ir viena no lielākajām muļķībām un viens no galvenajiem iemesliem tam, kāpēc "esam tur, kur esam, un ārā netiekam"." ;)

Savukārt, kā zināms: "Gudri ļaudis mācās galvenokārt no citu kļūdām, ne pārāk gudrie – galvenokārt no savējām, bet pilnīgi bezceŗīgi muļķi nemācās VISPĀR." ;)

-----------

"Vainīgs "sliktais Krievs" pie VISA!!!..."
( "latv(ĀN)ijas" LUMP.EŅZOMBIJU "sāga" 2.0 )
( 'konceptuālais aktualizējums' - iz "O.M.© aŗChīva" )

Latv(ĀN)iešiem veicies (dikti!) ~
Līdzās (Radītāja likti,
Kaimiņzemē, Austrumpusē),
"Sliktie krievu orki" 'tusē'!!!

Daļa - "okupantos" skaitās:
Dzīvojas (kā "vilki aitās"),
Šajā "brīvvalstī" (ar radiem!),
Desmitiem (vai simtiem?) gadiem.

"BAIDIES!!! Kaimiņvalsts ir slikta!!!"
Tāda ZOMBIJmantra (strikta!),
PropaGANDĒTĀJIU pausta,
Latv(ĀN)iešiem 'tup uz skausta'.

"Dŗaugi, Austŗumos nav labi!!
Tāpēc - mums TUR ŗobežstabi,
Dzeloņdŗātīm "apgŗeidoti",
"Jā-tendeŗē" (dāŗgi, ļoooti...)!!!"

PAŠI sū#os – kaut līdz acīm,
Galvenais - SEV (skaļāk) sacīt:
"Vainīgs "sliktais Krievs" pie VISA,
BEZ jebkāda 'kompromisa'!!!!!"
(…)
Vainot Kaimiņus ('pa glupo'),
Riskē tie, kas 'heitu čupo',
Masmē.dekļu propagandā(s) &
"Soc-burbuļu" 'svalkā' vandās.

Kas grib SAVU Tautu nīdēt ~
Riskēs CITUS 'genocīdēt'
("širhanam" zem astes nīkstot,
"deRmokrātu" [šmucē] slīkstot).
...
Katrai Tautai - SAVA daba,
VISĀM - netrūkst slikta & laba,
'Katram vienam' - KARMA sava,
Ap(cel) CITUS - cietīs TAVA...

-----------

M U Ļ Ķ U zeme, SILES "valsts" parodija "euro.latvĀNija", XXI gadsimts.

Atbildēt

nu jā

26.03.2024. 20:51

»

Хм

Проведите через своих друзей латышей изменения в законах, тогда посмотрим. А пока останусь на русском, на который перешел благодаря политикам латышам и их фактическим действиям. Так сказать, поддержал их...


Esmu mēģinājis iet likumdošanas procesa ceļu un cietis neveiksmi. Bet tatāru-mongoļu asinis caur krieviskām saknēm ir piejauktas baltu-latviešu asinīm, sajauktas ar ģermāņu-somugru-zviedru asinīm,
un izveidojusies Latvijas tauta. Laba tauta, samērā saticīga tauta. Tālāk iesaku lasīt Satversmi. Tad bija okupācija. Šobrīd Latvijas tauta ir LR pilsoņi, kurus starptautiski kvalificē pēc valsts piederības - LATVIEŠI. Reāli dzīvojam kara apstāķļos, krievu valodā runājošs ienaidnieks uzbrūk. Krievu valoda, par nožēlu, ir latvijas ienaidnieka valoda. Pārdomām.

Atbildēt

Quo vadis?

26.03.2024. 20:48

Pat ja šo rakstu kāds ir apmaksājis, tas nemaina faktu, ka informācija ir mūsdienu nafta, un, ka ir vērts pievērst uzmanību ne tikai Brexit, Zeļenska un Trampa fenomeniem, bet arī tam, ka ne jau Liepnieka tekstā problēma, bet mūsu nespējā nošķirt tekstu no personības. Vai personību no teksta.
Reizēm teksts ir tikai teksts.

Atbildēt

Хм

26.03.2024. 20:43

»

nu jā

Piekrītu, ka mūsu varneši sūdīgi strādā mārrutku laukā (divkārša vārdu spēle, kuru Jūs saprotat) un no tā cieš Latvijas bizness. Bet viņi ir mīzēji latviešu valodas saglabāšanas lietās demogrāfijas kontekstā. Mani ceļi ar viņiem ir šķīrušies šajā lietā, bet Jums nāksies izšķirties par savu redzējumu...


со мной, как и многими другими, все очень просто-наши действия зависят от действия властей и определяющей политической ситуации. Пока я вижу, что самое оптимальное-это помочь страдающей Латвии своим уездом (вместе с детьми, знающими 3 языка). Латыши вздохнут свободнее, сбудется мечта многих о деоккупации, деколонизации и т.д.
Политику и направление определяет власть и большинство.

Atbildēt

Quo vadis?

26.03.2024. 20:29

Labs, spēcīgs, argumentēts raksts.
Tā kā esmu darba sakarā pētījusi Brexit tēmu, tad atliek vien nopriecāties par ģēnijiem, kas to visu sarīkoja. :)
Tas, ko spēj informācija, kā arī tas, ko spēj izdarīt tārgetēta informācija konkrētai auditorijai konkrētā brīdī, ir visu Nobela prēmiju vērts pētījums.

Atbildēt

nu jā

26.03.2024. 20:24

»

Хм

Открыли вы мне глаза. Оказывается, местный бизнес не выдерживает давление литовцев и эстонцев не потому что наши власти хреновасто работают, а потому что я на русском тут пишу...


Piekrītu, ka mūsu varneši sūdīgi strādā mārrutku laukā (divkārša vārdu spēle, kuru Jūs saprotat) un no tā cieš Latvijas bizness. Bet viņi ir mīzēji latviešu valodas saglabāšanas lietās demogrāfijas kontekstā. Mani ceļi ar viņiem ir šķīrušies šajā lietā, bet Jums nāksies izšķirties par savu redzējumu un savu rīcību. Kam ir acis, tas lai redz.

Atbildēt

Lapas:    5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: