Menu
Pilnā versija
Foto

Es nesvinēšu Latvijas simtgadi

Jānis Miežagrauds · 17.04.2018. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

aina

10.05.2018. 16:06

»

Nu ko

Priecājies vien par aizgājušajiem krievu okupācijas laikiem. Būs citi, kas svinēs Latvijas simtgadi, un priecāsies par Tavu skumju aizgājību pagātnē


Esi deputāts...es arī tā dziedātu un baidītos no krieviem,ja nu visu sazagto noņems?Paklausies Putinu...laiki pamazām mainīsies.

Atbildēt

aina

10.05.2018. 16:03

Pilnīgi piekrītu autoram.Bija grūti pec kara laukos.Vienīgais palīgs bija zirgs.Pēc tam jau viss pamazām uzlabojās,pēc elektrības ievilkšanas.
Arī pilsētā bija grūti.Stŕādāja divās maiņās.Berni autiņu zāģēja no koka,vienīgā,toties mīļa.

Atbildēt

Aivars Andersons

04.05.2018. 10:06

»

Iveta

Kas finansēja un cik izmaksāja tā saucamā Tautas frontes kustība. Tā bija labi sagatavota un labi apmaksāta ASV un ZVIEDRIJAS PROPOGANDAS kampaņā, kurai mēs visi ļāvāmies, jo noticējām...


Ir radio "Merkurs"
www.radiomap.eu/lv/play/merkurs
klausīties otrdienās plkst 18.00
ar atkārtojumiem svētdienas naktī 2 -4
un rītā no 9.30 - 11.30
Politika uz skatuves un aizkulisēs ceturdienās plkst 18.oo

Atbildēt

Egils L

03.05.2018. 17:27

:D:D(grill) Sociologi- 3.apr. 2018.g. EURONEWS rāda Palestīnas valsts līdera M. Abasa runu, kas atgādina, ka t.s. ""Holokostu"" ,protams bija izveidojuši paši žīdebreji. Viens no pamatiem , lai viņiem nebūt jākaro 2. Pasaules Karā un kaut kā atbrīvoties no ""lāsta"" par cilvēku pazemošanu un paverdzināšanu caur viņu kontrolētās Naudas piespiedu ! aizdevumiem ar neatmaksājamiem % procentiem -bija viņu atrašanās- noslēpšanās- t.s. ""Koncentrācijas nometnēs"". Jo pēc viņu pašu veidotā 2. Pas.Kara- viņi, kā skaitliski, devās dibināt savu Izraelas valsti-ko viņi paši sauc par ""Apsolīto zemes placi"".Arī tiek atgādināts, ka 2. Pas.Karā Vācu-fašistu armijā karoja >15 000 žīdu karavīru-līdz pat ģenerāļa pakāpei .Paradokss, bet Aizdevēji palika dzīvi, bet Aizņēmējiem PARĀDS bija jāatmaksā -uz paaudzēm. Līdzīgi tiek atgādināts, ka 1963.g., kad ASV prezidents tikko Parakstīja Dokumentu un tikai sākusi ASV Vaksts Banka drukāt un izlaist vienu no ASV Valūtas nomināliem-Dž Kennegijs tika piebeigts -un vietnieks L.Džonsons tūlīt atsauca Dokumentu un nodrukātās naudas vienības esot tikušas iznīcinātas...Ai da gudrinieks M.Abass...:))

Atbildēt

karmena

30.04.2018. 12:34

Latvijā ir jābūt algām ar kuru var uzturēt sevi un ģimeni. Ja es nevaru samaksāt par dzīvokli, telefonu, apģērbu, higiēnas precēm un t.t. es nevaru lepoties ar valsti kurā dzīvoju. Un pazemots cilvēks nekad nebūs lojāls pastāvošai varai. Tas ir lielākais drauds Latvijas politiķu izdomātai drošībai, ne ASV tanki nosargās Latviju, bet gan Latvijas iedzīvotāji, kas nepakļausies ārējiem kārdinātājiem.

Atbildēt

Iveta

30.04.2018. 12:13

»

sociāli atstumtais

cien. Arī , kādam jau izdevās( varbūt ,, statistikas vai,, padomju ,, ,, demokrātiskuma,, diktatūras apstākļos dēļ ) izvairīties no komjaunatnes kā arī man caur padomju armiju dienot izlocīties neiestāties , bet nevaru Jums piekrist par mūsu ,, pašu rokām ,, Nedomāju , ka neko neesiet dzirdējusi par...


Kas finansēja un cik izmaksāja tā saucamā Tautas frontes kustība. Tā bija labi sagatavota un labi apmaksāta ASV un ZVIEDRIJAS PROPOGANDAS kampaņā, kurai mēs visi ļāvāmies, jo noticējām.
Žēl, ka Latvijā nav neatkarīga Latvijas radio un televīzijas kanāla, kas stāstītu par Saeimā un valdībā , valsts uzņēmumos, pašvaldībās notiekošo, to analizētu un pārraidēs tiktu iesaistīti Latvijas iedzīvotāji.

Atbildēt

Kraajiet tik veel

25.04.2018. 19:59

Apjaaja kaa mazos ezhus un sberknizhkas iztiiriija! :-) :-) :-)

Atbildēt

PSRS

25.04.2018. 16:11

Jā, ir taisnība par rakstīto. Dažkārt deportētie iedzīvojās labāk par šeit palikušajiem. Bet biežāk bija otrādi - viņiem pat neļāva atgriezties iepriekšējās dzīves vietās. Sociāla drošība bija padomju laikos, tomēr es nekad nevēlētos tajos atgriezties. Pat apzinoties, cik netaisnīgi ar kopīgo tautas labumu tagad rīkojas rāvēji un grābēji. Katrs par to būs spiests atbildēt. Izskatās, ka valsts jau nemaz nav - ir tikai dažādu grupējumu (partiju, baņķieru, uzņēmēju) "kantorītis".

Atbildēt

sociāli atstumtais

21.04.2018. 16:09

»

Arī

es nesvinēšu t.s. Latvijas simtgadi, jo no tās Latvijas, kuras turpinājums esot šis politiski kriminālais veidojums, nav ne smakas.Nebija jau nekāda zelta dzīve LPSR. Mūs neizsūtīja, jo bēguļojām. Maniem vecākiem pilnīgi visu atņēma komunisti, tāpat kā man šis veidojums, kurš pastāv kopš 1990.g.Esmu...


cien. Arī , kādam jau izdevās( varbūt ,, statistikas vai,, padomju ,, ,, demokrātiskuma,, diktatūras apstākļos dēļ ) izvairīties no komjaunatnes kā arī man caur padomju armiju dienot izlocīties neiestāties , bet nevaru Jums piekrist par mūsu ,, pašu rokām ,, Nedomāju , ka neko neesiet dzirdējusi par Pilsoņu kongresu ar 800 000 dalībniekiem ... un arī par - lapseņu sakostiem , noslīkušajiem , pa logu izkritušiem utt. ; nē daudzko ,, nokārtoja ,, tā pati nauda , ārzemju riteņi , rubesi , Meirovici , par to pašu naudiņu un saldiem meliem amatu krēsliem (Latvijai ir bijuši 3 vēlēšanu komisiju priekšnieki , 2 no tiem dzīvi ir beiguši pašnāvībā - ,, ģimenes nesaskaņu dēļ ,, ... ) Satriec kas cits : l ē t t i c ī b a ! un attiecība , jo apm. 5 proc. vai 10 liela ir administrācija ; ja mēs aktīvi pretotos un nepieļautu , tad neviens šodien nebūtu ne apzagts , ne apkaunots , ne apkrāpts ... Tik negodīgu , nekrietnu un pretīgu , joprojām latviešu tautu kropļojošu valsts administrāciju manuprāt būtu nopietni jāpiepūlas sameklēt ; par kādām svinībām te var būt runa ? viss smird !

Atbildēt

Uldis

21.04.2018. 11:44

Izdzertais burbona daudzums vēl nenodrošina katram lētam skribentam rakstnieka talantu, kāds bija Džonam Miežagraudam.

Atbildēt

latviete

20.04.2018. 18:42

Vai tad tiešām viss mērāms mantā, naudā, pārtikā, mājās? Atgriezties tumsonībā?! Nemūžam!
Ceru, ka latviešiem un Latvijas patriotiem pietiks gara gaismas un ticības savai valstij. Ne jau bekonos un sviestos un bankās ir tautas stiprums un pastāvēšanas pamats.Cauri gadsimtiem iznesto, izloloto, izcīnīto sapni par brīvību tagad tik nožēlojami, mantkārīgi ļautiņi cenšas izskaitļot iegūtajā mantā? Lai tak tie komunistu rīmas un prihvatizētāji aizrijas! Es nesvinēšu simtgadi kopā ar viņiem, bet ar tiem, kuriem vārds LATVIJA ir svēts.

Atbildēt

Bārbala

20.04.2018. 15:36

»

zuza

vēlies kvasu dzelzceļa laukumā padzerties


nē,vēlos tev siet,pelēko vielu saturošā "objektā", ciganes kontrobasa lakatiņu.

Atbildēt

pilsonis

20.04.2018. 13:33

»

ed

Runā par to, par ko nezini


Šajā rakstā ir dzīvs piemērs, kur autoru un vēl 4 bērnus pēc kara ir izaudzinājusi māte viena pati.

Atbildēt

Es

19.04.2018. 17:38

Mūsdienu Latvijā cilvēkam nav vērtības. Un tāda beigās būs arī valsts - teritorija. Pārveidojama par ko citu. Šī ir pirmā un pēdējā simtgade. Un arī tad neiztika bez blēdības - LPSR laiku ar prieku ieskaitīja neatkarīgā valstiskumā. :)

Atbildēt

VB

19.04.2018. 11:55

»

paga, paga

Tajos laikos skaitīja ne tikai kokus...


Tādas blēņas tur Sibīrijā nevienu neinteresēja. Tur visp. nedaudz citādi tie likumi.
Ilustrācijai: kad beidzas pēdējais ceļš, sākas jauktu koku mežš, kuram, lai tiktu līdz taigas kedriem vēl jācērtas cauri ar mačeti kādi 15 - 25 km, kā kur. Pirmajos 10 vēl var redzēt noklīdušu lopu skeletus etc, tālāk neko jau vairs. Bet vēlāk jā, var sākt cirst ko vajag. Domāju, kolhoza robežā sen tad pārkāpta..., par pārējo nezinu.

Atbildēt

pilsonis

19.04.2018. 11:22

»

paga, paga

Tajos laikos skaitīja ne tikai kokus...


Tad jau tev jāsniedz Krievijas varasiestādēm sūdzība Miežagrauda māsu, lai pārbauda vai viņa atrodoties izsūtījumā nav izzagusi Sibīrijas mežu bagātības.

Atbildēt

paga, paga

19.04.2018. 11:03

»

VB

...bet pārdot par kolhoza līdzekļiem celtu māju...


Tajos laikos skaitīja ne tikai kokus!

1932. gadā tika pieņemtas likums, saskaņā ar kuru par kolhoza izlaupīšanu tika paredzēts sods – 10 gadu spaidu nometnē. Tauta to iesauca par „trīs vārpu likumu”, jo tajā bija paredzēts bargs sods arī par to, ka pēc ražas novākšanas kāds kolhoza laukā uzlasa palikušās vārpas. No 1932. g. līdz 1933. g. tika sodīti 125 000, no kuriem nāvi piesprieda 5 400.

Atbildēt

Solvita Anna

19.04.2018. 09:10

Paldies, Jānis (ja esat Jānis), par Jūsu atmiņām un pārdomām. Paldies par uzdrošināšanos dalīties. Cilvēkos ir atšķirīgas pieredzes, sajūtas un zināšanas, un galu galā - vērtības. Es izprotu Jūsu stāstu un skumjas par šodienu. Esmu gan stipri jaunāka. Lai svētīts Jūsu ceļš turpmākais un, lai Dievs svētī Latviju! Ir lietas un notikumi, kurus mainīt vai pat ietekmēt nav mūsu spēkos. Tas ko varam ir būt mierā un godīgi paši pret sevi un citiem. Paldies Jums par to!

Atbildēt

VB

19.04.2018. 08:55

»

paga, paga

Labi, pieļauju, ka māju uzcelt varēja, bet pārdot par kolhoza līdzekļiem celtu māju un saņemt par to žūksni naudas (ja vien ar to nav domāts žūksnis ar viena rubļa 1953.gada banknotēm), gan nu nekādi nevarēja


...bet pārdot par kolhoza līdzekļiem celtu māju...
"par kolhoza līdzekļiem", tā laikam gan nebija. Koku tur mežā daudz, ej un cērt cik un ko gribi, tos točno neviens tur neskaitīja un gan jau, ka arī tagad neskaita. Saproti pats: beidzamā upes piestatne, beidzamais ceļš, beidzamais kolhozs un tālāk taiga kā pats esmu redzējis.
No taigas ar ņēma tos kokus. Ka kolhozs palīdzēja, viņš saka, ar atvešanu tikai + talkas veidā spāres ceļot un viss, neviens neapšaubīja, ka māja tiešām viņa.
Par naudu, jā, protams, tieši par to, kas tai laikā bija spēkā (laikam jau līdz 1953. gadam), es ar to vēl atceros - bet arī par to šo to diezgan jau ko tad varēja nopirkt... Sīkāk gan nezinu!

Atbildēt

paga, paga

19.04.2018. 07:56

»

VB

Nē. ne lēģerī...


Labi, pieļauju, ka māju uzcelt varēja, bet pārdot par kolhoza līdzekļiem celtu māju un saņemt par to žūksni naudas (ja vien ar to nav domāts žūksnis ar viena rubļa 1953.gada banknotēm), gan nu nekādi nevarēja.

Atbildēt

VB

19.04.2018. 06:07

»

VB

Nē. ne lēģerī...


+ (off topic) tie lēģeri ar dažādi! Piem. Asino (es ar tur vienubrīd pabiju) 40 g. atpakaļ, pamatā, sastāvēja 1/2 no nožogotām, apsargātām zonām priekš zekiem un 1/2 no koka mājelēm priekš himikiem, ko tiē sabūvē paši ārpus žoģiem. Uz darbu gan jāiet visiem. Kad savā starpā sakaujas, kādi pāris kvartāliņi pilsētā nodeg. Citādi nekas, bija pat stadions, kultūras nams, partkoms, raikoms, kāds veikaliņš, pirtiņas, kad nelija gāja pat autobusi, kuros visi pīpoja, khe, khē:)

Atbildēt

VB

19.04.2018. 05:56

»

paga, paga

Uzcēla māju lēģerī


Nē. ne lēģerī!
1949. gada izsūtītos, atšķirībā no 1941. gada, jau sūtīja kopā ar ģimenēm un parasti izvietoja pa Sibīrijas kolhoziem ap Omsku, Tomsku, Asino. Minētais bija Krivošeinā. Tagad viņš miris, bet bija labs meistars un pamatā visu paveicis pats, kaut kolhozs devis būvmateriālus, protams. Māja vēl tagad stāv, redzēju 10 g. vecu foto, ko vīrs atveda, kad bija tad vienreiz aizbraucis ekskursijā uz turieni.
Teica, nebūtu tik tālu, brauktu biežāk, cilvēki tur labi.

Atbildēt

mellais bruņinieks

18.04.2018. 22:43

Koo tik knap-100, es tik svin noost- 800 geburtstag

Atbildēt

Parastais cilvēks

18.04.2018. 16:22

Svinēs okupanti un komunisti, visa 4.maija kliķe un viņu pakalpiņi. Tauta svinēs, kad atbrīvosimies no sarkanā mēra un tie pēc taisnas tiesas likumiem karāsies laternās.
Šobrīd esam spiesti eksistēt pēc viņu likumiem, iespēju robežās tos ignorējot.

Atbildēt

dalia

18.04.2018. 15:13

Pateicoties valsts izzadzējiem un prihvatizētājiem, pienāks laiks, kad sāksim idealizēt bijušos padomju laikus.
Vismaz tādu restorānu (izcilu ) kā Sēnīte, Jūras pērle, Astorija , Luna , Rostoka un Kafejnīcas Kristine un Nīca vairs nav .
Tagadējie, kas pozicionējas kā izcili, , tādi tiešām nav...

Atbildēt

svinēt

18.04.2018. 13:54

lai svinētu vajadzīgi līdzekļi, bet ar to vairumam ir pašvaki. Skatīties, ka valdošie bezmaksas banketē un klausās koncertus, diezvai spēj radīt svētku sajūtu. Tā kā autora izjūtas ir saprotamas. bet viens gan- katrs, kas nav zadzis var justies lepns, jo tīra sirdsapziņa ir svarīgāka par baltu galdautu (zagtu).

Atbildēt

to Pēteris Berzabeka

18.04.2018. 12:14

Soross ap 1980. gadu finansēja komunisma izpēti PSRS. Veicināja PSRS sabrukumu. Soross neko nav nopelnījis ne bij. PERS teritorijā, ne Latvijā. Latvijas ekonomikas sagrāvi organizēja Krievija caur Latvijas komunistiem un čekistiem, paralēli CIP ASV interesēs reģionu, kuru ietekmē Krievija pakļaut ar parādiem un līgumiem. Sorosīdi konkrēti ir Krievijas un Lemberga ienaidnieki, jo ir par atvērtu sabiedrību. Bija laiks, kad Soross vēlējās spekulēt ar LVL, tomēr mums nezināmu apstākļu dēļ atteicās no tā. Krievijai un Lembergam, 4. maija republikas komunistiem un čekistiem ir vēlme sorosīdus pozicionēt kā iekšējo un ārējo ienaidnieku, novēršot uzmanību no pašu noziegumiem. Tā bandīts Putins Rietumus pozicionē kā ienaidniekus.

Atbildēt

Peters Bērzabeka

18.04.2018. 11:22

Kā tie sorosisti apčakarēja ar tiem "sertifikātiem" ar kuriem jāizpērk padomju laika DZĪVOKĻI,MĀJAS--tiem jau tā piederēt vajadzēja;kā apčakarēja (kam par labu)--pilsētās apdzīvojamās mājas uz "saimnieku" zemes;vispār aplaupa ar OIK--LATVIS PARASTAIS praktiski UZTUR kaut kādus ražotājus;pilnīgi iznīcināja RŪPNIECĪBU--budžeta "maizi";kā aplaupīja "bankas".Praktiski 30 gados sorosistu "laupījums" no LATVJA kabatas ap 34 miljardi?!

Atbildēt

VB

18.04.2018. 10:09

»

!

Ja pavisam atklāti, tad lielākie sasniegumi latviešu tautai gan kultūrā, gan izglītībā , gan zinātnē bija tieši PSRS laikā, tagad sācies vispārējs pūšanas un deģenerācijas process, kur galvenais ir nauda un nepārspējama alkatība! Bēdīgi , bet neapstrīdams fakts


Nē, ekonomikā laikam jau tomēr pēdējo cara laika desmitgadēs, kad tika uzcelti visi Rīgas Jugendstila kvartāli utt. Tā vismaz saka man pazistamie ārzemnieki - zviedri, vācieši, pat angļi.
Kultūrā, zinātnē un izglītībā, jā piekrītu, PSRS laikos, bet nu tomēr pēc Staļina.
Mums uz turieni vēl tāls ceļš ejams!

Atbildēt

!

18.04.2018. 10:01

Ja pavisam atklāti, tad lielākie sasniegumi latviešu tautai gan kultūrā, gan izglītībā , gan zinātnē bija tieši PSRS laikā, tagad sācies vispārējs pūšanas un deģenerācijas process, kur galvenais ir nauda un nepārspējama alkatība! Bēdīgi , bet neapstrīdams fakts!

Atbildēt

VB

18.04.2018. 09:57

»

pilsonis

Padomju laiku aktīvisti vēl šobrīd ir pie varas un rauš cik vien var saraust uz pārējo rēķina


Tagad gan tie ir kārtīgi Kapitālisti, šķiet.
Un, domāju, ar ne vairāk un arī nemazāk.

Atbildēt

jupis

18.04.2018. 09:52

»

lol

Svinēt Astoņkāja uzvaras gājienu? Nē, paldies


Svinēt kopā ar bagātajiem okupantu emisāriem,kuri iznīcina tautu?Tā būtu valsts zaimošana,okupācijas noliegšana un rokas bučošana valsts nodevējiem.Lai viņi svin,patiesība vienalga uzvarēs,kaut daļai latviešu vienalga kam padziedāt un uzdancot,to darīja krievu okupantiem,vācu okupantiem,nu padziedās un uzdancos vēlreiz arī kangariem,jo to visu organize pieredzējuši,universāli danč un kormeistari

Atbildēt

Kaža

18.04.2018. 09:13

»

pilsonis

Padomju laiku aktīvisti vēl šobrīd ir pie varas un rauš cik vien var saraust uz pārējo rēķina


Ko te runāt, paši taču savā laikā ievēlējām personas ar ideāli izgludinātiem krekliem un matu frizūrām. Nu visi atjēgušies un tēlo viszinīšus.
Es svinēšu Latvijas valsts simtgadi,bet ne kādu personu atrašanos pie varas.

Atbildēt

Kaža

18.04.2018. 09:08

Pārlaidu skatu rakstam un komentiem - zems līmenis palicis kremlīnkrančiem, pat ļoti zems, bet viņu plikā demagoģija vairs netiek uzskatīta par pilnu ņemama.

Atbildēt

pilsonis

18.04.2018. 09:05

»

Es

Padomju laiku aktīvista vaidi


Padomju laiku aktīvisti vēl šobrīd ir pie varas un rauš cik vien var saraust uz pārējo rēķina.

Atbildēt

Es

18.04.2018. 08:42

Padomju laiku aktīvista vaidi....

Atbildēt

kviešagrauds

18.04.2018. 08:42

No siles atstumtā vaimanas un vairāk nekas te nav lasāms.Fu,izniekoju tikai laiku lasīdams.čau un nečīksti, jo Tavs laiks ir aizgājis ar baltāko sniegu un zaļāko zāli un tas arī viss.:))

Atbildēt

VB

18.04.2018. 08:11

»

pārsmējos

Pazīstu daudz izsūtītos,bet neviens no turienies neatgriezās ar "jūtamu" naudas žūksni. Nav pat vērts komentēt šo murgojumu. Mēdz teikt,ka vecums nāk ar gudrību, bet lasot šo rakstu sapratu,ka autoram vecums ir atnācis viens pats


"Pazīstu daudz izsūtītos,bet neviens no turienies neatgriezās ar "jūtamu" naudas žūksni."
Es arī pazīstu un arī tādus, bet tie tikai no 1949. gada, pārējie palika tur...
1. tur uzcēla labu māju un pirms atpakaļbrauķšanas veiksmīgi pārdeva, tātad pie naudas tika;
2. , izsūtīts igaunis, tur bija izņenieries kalnrūpniecībā un viņam tik tiešām par to labi maksāja. Par viņu man stāstīja tante, kas mani audzināja un pie viņa ģimenes bija ilgus gadus par kalponi, tāpēc ar izdzīvoja - bija ko ēst.

Abiem var, tātad ticēt, bet tie, protams, bija izņēmumi.

Atbildēt

lol

18.04.2018. 08:10

Svinēt Astoņkāja uzvaras gājienu? Nē, paldies.

Atbildēt

Atbrivotajs

18.04.2018. 07:58

Jubileja no katiem sak list visadi moski un slavet okupacijas laiku. Pasi tak savelejat to tautas apzadeju bandu.

Atbildēt

to VB

18.04.2018. 07:57

Nebūs nekādu masu nekārtību un nemieru, policija savas vienības un ūdensmetējus var Kučinskim d iebāzt. Katrs latviešu patriots kā vienpatis un anarhists sagādās pārsteigumus Simtgades svinībās katram okupantam, komunistam un čekistam no ZZS, NA, Saskaņas, JKP .. Tie laiki tuvojas!

Atbildēt

to VB

18.04.2018. 07:53

Kurš teica, ka man vajadzīgi domubiedri? Ezotērikai un lai pašapliecinātos? Anarhija, kad katram šodien jācīnās par izdzīvošanu un atriebi latviešu tautas genocīda apstākļos, ir labākais brīvības veids. Ko zin divi, zin visi. Jo vairāk būs anarhistu, jo lielākas cerības latviešu tautai. Latviešu viensētnieki būs anarhisti un katrs cīnīsies ar 4. maija okupantiem, komunistiem, čekistiem. Mēs taču zinām cionistu Zatleru, čekisti VVF, komunistus Brigmani un Kučinski!

Atbildēt

pārsmējos

18.04.2018. 07:48

Pazīstu daudz izsūtītos,bet neviens no turienies neatgriezās ar "jūtamu" naudas žūksni. Nav pat vērts komentēt šo murgojumu. Mēdz teikt,ka vecums nāk ar gudrību, bet lasot šo rakstu sapratu,ka autoram vecums ir atnācis viens pats.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: