
Gada laikā kampaņa „Runā latviski” panākusi ievērojamas pārmaiņas
Liāna Langa · 09.05.2023. · Komentāri (61)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Zee
26.05.2023. 20:15Jo vairāk kaut ko mēģina uzspiest ar varu, jo lielāka pretestība. Es nekad nebiju iebildusi pret latviešu valodu, bet tagad SPECIĀLI UN KONSEKVENTI ar kaimiņiem sazinos krievu valodā, vasarā sarunāšos krievu valodā ar saviem mazajiem radiniekiem. Lai mācās un zin, un neizaug par idiotiem. Atcerieties, ka Čakste savā laikā teica - latviešim ir jāzina krievu valoda, vienalga, vai Latvija būs zila, zaļa vai sarkana. Un vēl, ziniet ar kādu skaudību zviedri noskatās uz tiem, kuri zin krievu valodu. Nezinu, ko tā Liāna dzīvē dara, bet pēcteksta saprotu, ka viņa ir muļķīte.
Jēkabs
18.05.2023. 09:54»
Anatolij
Tas, ko Jūs rakstāt ir pilnīgi pretrunā ar Krievijas politiku šajā lietā: Krievija jau sen aicina savējos imigranti majas, pat atbalsta to, pat noslegts ir Krievijas -Latvijas ligums par atbalsta sniegsanu repatriantiem, tikai LV vara nesniedz nekadu atbalstu, par ligumu kluse, neviena pilsonibas-migracija...
Patiesībā pirmo reizi te lasu tik izsmeļošu un patiesu komentu par CCCP imigrantiem. Liels paldies par to! Vairāk vajag patiesības-mazāk tukšmuldēšanas!
Anatolij
12.05.2023. 14:01»
romietis
Nesmīdini, dekolonizācijas process visu laiku ir bijis aktuāls... Vienkārši Kremlis to kategorisko noraidīja - tas Maskavai pagaidām nebija izdevīgi, jo 5. kolonna bija nozīmīgs instruments hibrīdkarā. Un nebaidies lietot šajā sakarā pareizāko terminu - dekolonizācija, jo deokupācija apzīmē pavisam ...
Tas, ko Jūs rakstāt ir pilnīgi pretrunā ar Krievijas politiku šajā lietā: Krievija jau sen aicina savējos imigranti majas, pat atbalsta to, pat noslegts ir Krievijas -Latvijas ligums par atbalsta sniegsanu repatriantiem, tikai LV vara nesniedz nekadu atbalstu, par ligumu kluse, neviena pilsonibas-migracija telpa nav uzraksta kas aicinatu CCCP iebraucejus repatrieties LV vara pat grib likvidet Repatriacijas atbalsta fondu..Tas ko Jus raksta, ir LV varas melu sekas, kas šadi meginaa savu neveiksmi pierakstit citiem-saja gadijuma -Krievijai...Tiesi LV varas neko nedarisanas del te ir pie jums pilns ar CCCP imigrantiem..
jautājums
12.05.2023. 13:57»
hazārs
Lojāli krievi vienmēr atbalstīs Latvijas deokupāciju, dekolonizāciju, derusifikāciju, lustrāciju, jo viņi lieliski apzinās, ka bez tā Latvija paliks par mazu Krieviju ES teritorijā - un ES, ATO vājāko posmu... Tāpēc nedzen demagoģiju... Un tādi lojāli krievi varētu civilizēti organizēt šo dekolonizācijas...
bet ko darīt, ja to saprot tikai ar domāšanas spēju apveltītie, bet tās melnās massas CCCP imigrantu no krievijas gerevnām?
hazārs
12.05.2023. 12:44»
Хм
многие вовсе не собирались славить Россию. Но когда тебе постоянно зудят "ты тут чужой, мы тебя хотим вывезти, да нам насрать на твою лояльность", даже нейтральные начнут задумываться. Нет, они не поедут в Россию, так как и не были поклонниками Путина. Они уезжают в Европу, кстати, куда и латыши продолжают...
Lojāli krievi vienmēr atbalstīs Latvijas deokupāciju, dekolonizāciju, derusifikāciju, lustrāciju, jo viņi lieliski apzinās, ka bez tā Latvija paliks par mazu Krieviju ES teritorijā - un ES, ATO vājāko posmu... Tāpēc nedzen demagoģiju... Un tādi lojāli krievi varētu civilizēti organizēt šo dekolonizācijas procesu un viņi būtu arī Latvijā paturami, jo būtu parādījuši ar darbiem savu lojalitāti.
romietis
12.05.2023. 12:38»
Manfrēds
Spiest ar vari te latviešu valodu CCCP imigrantiem ir tas pats, kas spiest kaķi lietot pārtikā kartupeļus...Vairums latviijcu tam nekad nepiekritīs. Pie kam vara tajā pat laikā nepiedāavāja nekādu citu iespēju: teiksim-tiem kas atsakās pieņemt LV deokupācijas politiku-palīdzēt aizbraukt atpakāl uz savu...
Nesmīdini, dekolonizācijas process visu laiku ir bijis aktuāls... Vienkārši Kremlis to kategorisko noraidīja - tas Maskavai pagaidām nebija izdevīgi, jo 5. kolonna bija nozīmīgs instruments hibrīdkarā. Un nebaidies lietot šajā sakarā pareizāko terminu - dekolonizācija, jo deokupācija apzīmē pavisam kaut ko citu.
Manfrēds
11.05.2023. 20:55»
Jēkabs
Te rakstā vēl viens piemērs, kā rakstnieki cenšas kaut ko rakstīt par lietām, par kurām sajēga maza..Toties centība liela. Atvainojos, bet ļoti jau izskatās pēc pasūtījuma raksta. Socioloģiskās aptaujas saka ko citu
Spiest ar vari te latviešu valodu CCCP imigrantiem ir tas pats, kas spiest kaķi lietot pārtikā kartupeļus...Vairums latviijcu tam nekad nepiekritīs. Pie kam vara tajā pat laikā nepiedāavāja nekādu citu iespēju: teiksim-tiem kas atsakās pieņemt LV deokupācijas politiku-palīdzēt aizbraukt atpakāl uz savu dzimteni.
Jēkabs
11.05.2023. 15:18Te rakstā vēl viens piemērs, kā rakstnieki cenšas kaut ko rakstīt par lietām, par kurām sajēga maza..Toties centība liela. Atvainojos, bet ļoti jau izskatās pēc pasūtījuma raksta. Socioloģiskās aptaujas saka ko citu.
redz Mjā
11.05.2023. 15:16»
Mjā
It kā Tu visu saproti, bet noklusē 5.kolonnas patiesos darbus. Saki, kāda jēga strādāt un maksāt nodokļus, ja organizēta politbanda to visu izlaupa, izmanto degradācijas veicināšanai un komunistiskā internacionālisma popularizēšanai. Apķērīgākajiem jau gadus divdesmit ir saprotams, ka aiz visa tā stāv...
Ja nav jēgas-tad jāabrauc uz Rodinu: Tur neviens nezog. Vai nu brauc uz rodinu, vai dzīvo te-mītnes zemē un par to maksā.
Хм
11.05.2023. 14:47»
he-hee
Jūs jau ar zobiem te turaties, un tajā pat laikā slavējat savu rodinu, no kuras paši aizbēgat, bet braukt tur nez kapēc gan negribat
многие вовсе не собирались славить Россию. Но когда тебе постоянно зудят "ты тут чужой, мы тебя хотим вывезти, да нам насрать на твою лояльность", даже нейтральные начнут задумываться. Нет, они не поедут в Россию, так как и не были поклонниками Путина. Они уезжают в Европу, кстати, куда и латыши продолжают уезжать
Хм
11.05.2023. 14:46»
Mjā
It kā Tu visu saproti, bet noklusē 5.kolonnas patiesos darbus. Saki, kāda jēga strādāt un maksāt nodokļus, ja organizēta politbanda to visu izlaupa, izmanto degradācijas veicināšanai un komunistiskā internacionālisma popularizēšanai. Apķērīgākajiem jau gadus divdesmit ir saprotams, ka aiz visa tā stāv...
Не платить налоги не я призываю. А сами многие латыши. Потому что при наличии денег в бюджете почему-то возникает желание не массово ремонтировать и строить дороги, а что-то такое помпозное построить типа Замка света или концертного зала на АБ дамбе. Где даже толком никто не может сказать, сколько будет стоить. И только различные кризисы заставляют эти планы уменьшать
План КИтая.. Там сами США этот Китай и вырастили, перенося массово туда производство и давая и заработать и развиваться.
Поэтому версия про Китай ну уж совсем мимо. Или это взамен "это нам коммунисты развиваться не дают"?
Mjā
11.05.2023. 09:27»
Хм
Ну так вывозите! Одна беда, да-бодливой корове Бог рога не дает...
It kā Tu visu saproti, bet noklusē 5.kolonnas patiesos darbus. Saki, kāda jēga strādāt un maksāt nodokļus, ja organizēta politbanda to visu izlaupa, izmanto degradācijas veicināšanai un komunistiskā internacionālisma popularizēšanai. Apķērīgākajiem jau gadus divdesmit ir saprotams, ka aiz visa tā stāv ķīnas ekonomiskais projekts un ASV kā lielvaras likvidēšana. Kaut bieži ļoti bailīga un neizlēmīga, bet tomēr tiesiskuma nesēja pasaulē, pretstatā sarkanajam buržuāzismam, par kura postošo dabu jau brīdināja pat despots Ļeņins.
he-hee
11.05.2023. 09:01»
Хм
Ну так вывозите! Одна беда, да-бодливой корове Бог рога не дает...
Jūs jau ar zobiem te turaties, un tajā pat laikā slavējat savu rodinu, no kuras paši aizbēgat, bet braukt tur nez kapēc gan negribat.
Хм
11.05.2023. 08:56»
Varbūt vēl Japonijā iedot tiesības vēlēt
okupantiem nav jābalso ne municipālās ne kādās citās vēlēšanās, tiem vienkārši Latvijā nav jāatrodas
Ну так вывозите! Одна беда, да-бодливой корове Бог рога не дает.
Хотя для политиков вы золотой избиратель: требований особых нет, весь в мечтах "вот вывезем оккупантов и заживем". Хотя сами вроде как и понимаете, что нужно просто работать, а не мечтать. Но мечтать-то проще.. А если бы еще 300 млрд компенсации..так вообще красота бы..
Labrīt!
11.05.2023. 07:58»
seismalogs
Viss būs labi! Krievijas impērija sabruks un izveidosies latviska Latvija
Ja Krievijas impērija ar bruks, tad kā likums, un kā tas tur paraksts-bruks ar kariem un asinīm. Praksē tas nozīmēs jaunu krievu miljonu bēgļus Baltijā...
Zīle
11.05.2023. 07:56»
Rudens
Krievu valoda Latvijā ir okupācijas simbols
Valoda nav nekāds simbols, bet tā ir valoda kurā runāja okupanti.
JKL Liānai Langai
11.05.2023. 07:56Cien, Langas k-dze, piedodiet-bet par Jūsu tā saukto kampaņu nekā, itin nekā nezinu. Par to nebija nekādu ziņu LV mass media.
Varbūt vēl Japonijā iedot tiesības vēlēt
10.05.2023. 20:12»
Хм
По экономике эстонцы достаточно сильно впереди. И по национальному согласию. Просто они были чуть мудрее, и думали действительно государственно и на будущее...
okupantiem nav jābalso ne municipālās ne kādās citās vēlēšanās, tiem vienkārši Latvijā nav jāatrodas.
seismalogs
10.05.2023. 19:41Viss būs labi! Krievijas impērija sabruks un izveidosies latviska Latvija.
Lara
10.05.2023. 18:02»
Jēkabs
Piekrītu: Te visapkārt faktu papilnam, kad latviijci runā latviski, bet sveic savus okupantus
Presently You’ll be able win Up To from 99000 Bucks A Month! There are no impediments, Be Your Possess Boss, it All depends on you And how much you want to win each day. This can be a honest to goodness and ensured strategy for complimentary to gain a gigantic entirety of cash at domestic. Connect this right now……
.
.
——————————————>>> Workathomee33.blogspot.Com
Jēkabs
10.05.2023. 17:34»
JKL
Cien. Lange alojās, domājot un cerot, ka labojot valodas politikas kļūdas var tikt izlabota ar LV okupācija un kolonizācija
Piekrītu: Te visapkārt faktu papilnam, kad latviijci runā latviski, bet sveic savus okupantus...
Хм
10.05.2023. 15:35»
Pfe
Nē, igauņiem izdevās mazliet vairāk ierobežot komunistus, tas arī viss. Nekāda diži lielā atšķirība jau nav
По экономике эстонцы достаточно сильно впереди. И по национальному согласию. Просто они были чуть мудрее, и думали действительно государственно и на будущее.
1 школьная реформа. не как у нас "любой ценой начинаем завтра, пофигу, что никто не готов". В итоге цирк с конями. вроде как реформа, а на самом деле учителей нет. Поэтому уходящему на пенсию русскому учителю по математике директор школы говорит: веди уроки как хочешь, хоть на русском хоть на идише, я тебя прикрою. Иначе просто НЕКОМУ будет вести математику, даже на оккупантском.
В Эстонии приняли 10летний план: каждый год по 1 предмету переводим. Смотрим, где ситуация лучше, где хуже. Где хуже, туда допфинансирование.
2. неграждане. Эстонцы разрешили негражданам голосовать на муниципальных выборах. В итоге:
- Нарва к России не присоединилась. потому как муниципалитет решает бытовые вопросы.
- на следующих выборах одна партия, которая сильно переживала за права неграждан, сильно просела. Потому как неграждане получили существенное право, вроде как и нечем возмущаться. Но.. дело в том, что меньше голосов получили и националисты, которые до выборов пугали "ну все, теперь неграждане устроят нам ". Не устроили..
И вот тут самое интересное- NA это прекрасно видели. Поэтому они в крайне истеричной форме против подобного! ПОтому как прекрасно понимают, что и их позиции просядут. Как это уже могло быть в 2009, когда появился шанс взять ЦС в коалицию. Понятно, что в коалиционном договоре ЦС и оккупацию признал бы, и риторику сменили и т.д. Но это был бы закат NA и вообще риторики "да эти русские оккупанты против". Поэтому был устроен дикий шум..и ЦС не взяли
Вот и вся разница
Pfe
10.05.2023. 15:23»
Хм
Вот про коммунистов, пожалуйста, поподробнее
Latvijas valstij piederīgie uzskatāmi par nodevējiem un attiecīgi jātiesā, okupanti šeit nevar būt nodevēji, jo ir okupanti,tāpēc uz mājām.
Pfe
10.05.2023. 15:17»
Хм
Вот незадача-в Эстонии процентуально такое же количество русских
Nē, igauņiem izdevās mazliet vairāk ierobežot komunistus, tas arī viss. Nekāda diži lielā atšķirība jau nav.
Хм
10.05.2023. 15:02»
Anti colorados
Iesākumā tie nebūs zelta laiki, bet smags darbs, lai savestu Latviju kārtībā, kas 50 plus trīsdesmit trīs gadus postīta no okupantiem un komūnistiem. Viss ir iekārtots krievijas un sarkanās ķīnas ekonomiskajām interesēm
Вот про коммунистов, пожалуйста, поподробнее!
Скажите, таких коммунисток как Вайдере и Элерте, тоже вывезете?
Хм
10.05.2023. 15:01»
tā viš i
Kā mēs varam neatpalikt, ja esam vispārkrievotākā - okupācijas, kolonizācijas, rusifikācijas nomāktākā bijusī krievu pasaules (padomju) kolonija
Вот незадача-в Эстонии процентуально такое же количество русских))
Может, просто у эстонцев чуть побольше мозгов?)
Хм
10.05.2023. 14:57Tas noveda pie tā, ka latvieši, īpaši jaunieši, kuri nezina krievu valodu, bieži vien nevarēja dabūt darbu Latvijā un spiestā kārtā devās prom paši no savas zemes.
Опять эта бредятина. Специально нашел и изучил несколько опросов, где молодежь спрашивали о причинах уезда. НИ В ОДНОМ даже не упоминалась такая причина!
То есть автор, как и NA, которые любят этот аргумент упоминать, хотят сказать, что латышу в итоге проще работать в Великобритании, где и латышского языка нет кругом? То есть они так бегут от русского, что прибегают в объятия английского?
Anti colorados
10.05.2023. 13:08»
!!!
Visus krievus izvest bet idiotiem un deģenerātiem sāksies zelta laiki
Iesākumā tie nebūs zelta laiki, bet smags darbs, lai savestu Latviju kārtībā, kas 50 plus trīsdesmit trīs gadus postīta no okupantiem un komūnistiem. Viss ir iekārtots krievijas un sarkanās ķīnas ekonomiskajām interesēm.
Uldis
10.05.2023. 13:02Pārdomas par latvisko Latviju.
1. Kāpēc laimes zemē nedzimst bērni?
2. Kāpēc jaunieši nevar noformulēt domas latviešu valodā, bet katrs trešais vārds ir angliski?
3. Kā tas nākas, ka ar visām četrām esam par Ukrainu, kur 9. maijs ir brīvdiena? Vai Kariņš/Levits apsveikumu svētkos jau nosūtīja?
!!!
10.05.2023. 12:36»
Bez dekolonizācijas mūžīgais posts garantēts
Kad kremlis dabū pa savu smirdīgo purnu, tad biedriem jāklusē, bet tiklīdz kremlis pažvadzinās ieročus, tā biedri atkal līdīs ārā no visām šķirbām
Visus krievus izvest bet idiotiem un deģenerātiem sāksies zelta laiki.
Bez dekolonizācijas mūžīgais posts garantēts
10.05.2023. 11:10»
biedri
Ja cilvēkam kā Tev-nav sajēgas-kas ir latvisks,kas ir patriotisks-tad laikam labāk paklusēt
Kad kremlis dabū pa savu smirdīgo purnu, tad biedriem jāklusē, bet tiklīdz kremlis pažvadzinās ieročus, tā biedri atkal līdīs ārā no visām šķirbām.
JKL
10.05.2023. 10:24»
Haralds Kalns
Liānai Langai, gada laikā sasniegtais, šķiet kā iedzīvotāju labturības laimes sajūtu un labklājības sengaidītais apogejs! P.S. Štrunts par bitēm - ka tik medus (pielienot Levitam
Tieši to ar var teikt par visa veida imigrantiem- kā no CCCP sabraukussajiem,tā uz Iriju aizbraukušajiem: Strunts par bitem-ka tik medus.
biedri
10.05.2023. 10:23»
viesis
Ak, Dievs, nu nevajag tik daudz klausīt visādas Langas, Kariņus, Dzintarus un visus pārējos. Vajag padomāt ar savu galvu. Kopš neatkarības atgūšanas pie varas ir bijuši tikai un vienīgi "latviskie un patriotiskie" spēki. Ja šiem spēkiem ir trūkušas zināšanas un motivācija valsts attīstīšanai, tad tā...
Ja cilvēkam kā Tev-nav sajēgas-kas ir latvisks,kas ir patriotisks-tad laikam labāk paklusēt.
JKL
10.05.2023. 10:22Cien. Lange alojās, domājot un cerot, ka labojot valodas politikas kļūdas var tikt izlabota ar LV okupācija un kolonizācija.
jautaajums
10.05.2023. 10:07»
ha ha ha
... bijuši tikai un vienīgi "latviskie un patriotiskie" spēki...
Kā tas pats ir izveidojies civilizātajā rietumu pasaulē?
ha ha ha
10.05.2023. 10:01»
viesis
Ak, Dievs, nu nevajag tik daudz klausīt visādas Langas, Kariņus, Dzintarus un visus pārējos. Vajag padomāt ar savu galvu. Kopš neatkarības atgūšanas pie varas ir bijuši tikai un vienīgi "latviskie un patriotiskie" spēki. Ja šiem spēkiem ir trūkušas zināšanas un motivācija valsts attīstīšanai, tad tā...
... bijuši tikai un vienīgi "latviskie un patriotiskie" spēki ...
krievu okupantu sabiedrotie, kolaboranti, sarkanie cērmeņi un okupācijas laikā radītā parazītiskā nomenklatūra nekad nav bijuši Latvijas patrioti. Latvijas patrioti un latviešu patriotiskā inteliģence ir mērķtiecīgi iznīcināta 80 gadu garumā.
viesis
10.05.2023. 07:30»
tā viš i
Kā mēs varam neatpalikt, ja esam vispārkrievotākā - okupācijas, kolonizācijas, rusifikācijas nomāktākā bijusī krievu pasaules (padomju) kolonija
Ak, Dievs, nu nevajag tik daudz klausīt visādas Langas, Kariņus, Dzintarus un visus pārējos. Vajag padomāt ar savu galvu. Kopš neatkarības atgūšanas pie varas ir bijuši tikai un vienīgi "latviskie un patriotiskie" spēki. Ja šiem spēkiem ir trūkušas zināšanas un motivācija valsts attīstīšanai, tad tā nav ne krievu ne Putina vaina.
Haralds Kalns
10.05.2023. 06:55Liānai Langai, gada laikā sasniegtais, šķiet kā iedzīvotāju labturības laimes sajūtu un labklājības sengaidītais apogejs! P.S. Štrunts par bitēm - ka tik medus (pielienot Levitam)!
lauķis
10.05.2023. 04:46»
garibaldi
I Trocki, i Ļeņinu, i Staļinu, i Hitleru apmaksāja ASV, rietumi, visi, kam nebija slinkums, arī Gorbačovu, Jeļcinu, Putinu apmaksāja ASV, rietumi un co... Tā tai dzīvē iet, cits citu apmaksā... Vai, tev bērniņ, tas ir kāds brīnums
Kominterne joprojām dzīva tikai maina nosaukumus un saukļus,pēc vajadzības.Pašlaik topā demokrātija,maskēta verdzība.
Kam pieder nauda tas to meitiņ danco.Tad kam pieder nauda?Tie noteikti nav krievi.
CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts)
09.05.2023. 23:40…
“Jo vairāk (lump.en)sabiedrība attālinās no patiesības, jo vairāk (un lop!ski tŗulāk) tā neieredz tos (normālos cilvēkus), kuri to vēsta.”
/ apt.cit.aut. – Džordžs Orvels /
"Es ticu, ka šis laiks izgaisīs kā ļauns murgs. Tas dod spē.ku šeit būt un elpot."
/ Gunārs Astra, Brīvības cīnītājs un politiski represēts disidents /
-------
Ir sacīts: "Absolūti bezjēdzīga un jebkurā izpratnē nelietderīga cīņa (jeb, visbiežāk, pat tikai "vētrainas rosības" imitācija) ar SEKĀM, nespējot saskatīt vai pat apzināti ignorējot to patiesos CĒLOŅUS, ir viena no lielākajām muļķībām un viens no galvenajiem iemesliem tam, kāpēc "esam tur, kur esam, un ārā netiekam"."
Un, arī: "Domāšana, šķiet, ir ļoti smags darbs - tādēļ arī pasaulē tik maz cilvēku ar to nodarbojas."
Savukārt, kā zināms: "Cilvēkam galva ir paredzēta galvenokāŗt domāšanai – NEVIS tikai kā plauktiņš cepurei / pakaramais lakatiņam, vai arī priekš tam, lai putni ŗumpi nepiegāna." ;)
-----------
'MOTO': "Galvenais - lai SISTĒMA vismaz 'pa lielam nebremzē'!…" ;)
"Bet citādi - VISS rullē un pa košo!..."
( 'tekošā momenta aktualizējums' - iz "O.M.© aŗChīva" )
(...)
Par laimi - šajā "valstī" CITĀ ziņā,
Viss "rullē perfekti" (gvelž plašsaziņa):
"Gan valdība par pavalstniekiem gādā,
Gan sabiedrība (lojāla!) daudz strādā ~
Ne kāds pa SILI bradā, rukšķu barā,
Ne "glupais pūlis" streso, vīlies varā,
Ne daži "sugas biedri" rij un laupa,
Ne daudzi "pārējie" pa grasim taupa,
Gan svētkus svin (pie TV tŗuli tupot),
Gan "kampaņās" 'ņem dalību' (pa glupo),
Gan "sašutinās", ja kas nav pa prātam
(Gan "lumpe.ņiem", gan varas "aparātam"),
Pat - "demisijas" pieprasa, vai sodus
(Ja "masām" šķiet, ka daži "nogāž podus") ~
Tad MĒS "pa pagalītei sārtā metam",
"Caur svilpi tvaiku nolaižot" (pa retam!)...
...
Bet citādi – šeit, "euro.latv[ĀN]ijā",
Pa košo rullē VISS - kā "Leiputrijā":
Šeit piena upes ķīseļkrastus mērcē
(Ne - SILE smako rukšķu viŗcas tērcē),
Un putras kalniem - bieza zafte virsū
(Ne - viss un vienmēr sanāk kā caur ..."ķēķi"),
Uz naudas (SVEŠAS) - Milda (VĒL), kā dzīva
(Ne - LATU nokauj "euro" sērga sīva),
Gan darba netrūkst ļautiņiem, gan maizes
(Ne - "simtlatnieku" / "emigrantu" šaizes),
Gan "pensīšos" var bezrūpīgi "kūkot"
(Ne - ubaggrašus "pašval.d(au)ņos" lūkot),
Pat grūtdienīšiem pieciešami klājas
(Ne - cer, ka šie "pa fikso atstieps kājas") ~
Par šito - "tautai" prieks, kas "valsti" ciena
(Kur TIKAI "titul-mēli" 'laiž pēc piena')!!!..."
-----------
M U Ļ Ķ U zeme, SILES "valsts" parodija "euro.latvĀNija", XXI gadsimts.
cerība
09.05.2023. 22:56»
Kam tas izdevīgi ?
Azotē sildītas odzes agri vai vēlu iedzeļ
Kas tur tās odzes speciāli silda..., tā drīzāk ir tāda laika pavilkšana - paliekošana - patēlošana, līdz karmiskajai x stundai - latviskajai Latvijai.
tā viš i
09.05.2023. 22:52»
viesis
Mjā, pārmaiņas tiešām ir. Ja agrāk atpalikām tikai no Igaunijas, tad tagad arvien vairāk sākam atpalikt arī no Lietuvas, bet toties latviešu pašapziņa aug....... kad sāksim atpalikt arī no Āfrikas, droši vien latvieši būs kļuvuši par pašiem pašapzinīgākajiem visā pasaulē...
Kā mēs varam neatpalikt, ja esam vispārkrievotākā - okupācijas, kolonizācijas, rusifikācijas nomāktākā bijusī krievu pasaules (padomju) kolonija.
garibaldi
09.05.2023. 22:50»
labvēlis
Tikai nevajag muldēt,stulbeni!Hitleru apmaksāja asv un uk kompānijas,taču,kad šamais izgāja no kontroles,tad sākās panika.KRIEVIJA attapās un būtu aizgājusi līdz Atlantijas okeānam,tikai tāpēc asv un uk iesaistījās-nedrīkstēja PSRS atdot Eiropu...P.S." S DNJOM POBEDI
I Trocki, i Ļeņinu, i Staļinu, i Hitleru apmaksāja ASV, rietumi, visi, kam nebija slinkums, arī Gorbačovu, Jeļcinu, Putinu apmaksāja ASV, rietumi un co... Tā tai dzīvē iet, cits citu apmaksā... Vai, tev bērniņ, tas ir kāds brīnums?
Sarkanā sērga
09.05.2023. 21:51»
labvēlis
Tikai nevajag muldēt,stulbeni!Hitleru apmaksāja asv un uk kompānijas,taču,kad šamais izgāja no kontroles,tad sākās panika.KRIEVIJA attapās un būtu aizgājusi līdz Atlantijas okeānam,tikai tāpēc asv un uk iesaistījās-nedrīkstēja PSRS atdot Eiropu...P.S." S DNJOM POBEDI
Otrais pasaules karš nav beidzies, tas turpinās un lendlīze turpinās. Tikai ar tādu starpību, ka lendlīze nonāk pie eiropeiskas tautas, nevis tiek krievu sadistiem.
viesis
09.05.2023. 21:14Mjā, pārmaiņas tiešām ir. Ja agrāk atpalikām tikai no Igaunijas, tad tagad arvien vairāk sākam atpalikt arī no Lietuvas, bet toties latviešu pašapziņa aug....... kad sāksim atpalikt arī no Āfrikas, droši vien latvieši būs kļuvuši par pašiem pašapzinīgākajiem visā pasaulē...... :))))))))))))