Menu
Pilnā versija
Foto

Gaļas stulbums

Mareks Vilkins · 10.02.2017. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    13   12   11   10   9   8   7   6   5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Pēteris

13.02.2017. 10:04

Vai mēs reizēm neuzkraujam vilkiem klejojošu un pamukušu suņu grēkus? Daudz runu ir arī par vilku un suņu krustojumiem. J. Ozoliņš varēja kaut ko pastāstīt arī šajā jomā.Kā atšķirt, ja plēšana nenotiek acu priekšā vilku bara un klejojošu suņu bara izdarības?

Atbildēt

nu, re,

13.02.2017. 09:59

tad jau mednieku lobiju pārzinošais Kaspars te pilnīgi atklāti mums apstiprina, ka ZM, LV, reģionu pagastveči mednieki, tā ir vienota mafija.

Atbildēt

Edgars

13.02.2017. 09:39

»

Kaspars

Mednieki nenoteiks bet meža īpašnieki gan un ak vai daudzi mežu īpašnieki paši ir mednieki. Un tas ka mednieki ir visur, kā te iepriekš šausminājās, valdībā, VMD, LVM, pašvaldībās, tas ir tikai normāli, jo arī ierēdņi ir mežu īpašnieki. Ja nepatīk vilku medības tad ej un maini LVM vadību un neļauj valsts...


Ja saki, ka mednieki ir visur - valdībā, VMD, LVM, pašvaldībās, un tas ir tikai normāli, tad aizliec aiz auss – tas nav normāli!
Bet tavam mudinājumam - Ja nepatīk vilku medības tad ej un maini LVM vadību un neļauj valsts mežos medīt vilkus, ja reiz valsts meži ir visas sabiedrības īpašums - pilnībā piekrītu, tas pareizs, adekvāts un atbalstāms! Tāpēc, ka VALSTS MEŽI IR VISAS SABIEDRĪBAS ĪPAŠUMS. Un tieši tāpēc medniekiem nav nekādu privilēģiju lemt, kādi dzīvnieki tajos drīkst dzīvot un kādi ne. Uzsveru - lemt! Un arī savā privātajā mežā tev tāpēc nav un nebūs tiesību šaut Eiropā aizsargājamus dzīvniekus, jo ieraksti šo likumu sev galvā un apziņā – LATVIJĀ MEDĪJAMIE DZĪVNIEKI NEPIEDER NE PRIVĀTO MEŽU ĪPAŠNIEKIEM, NE UZŅĒMUMAM „LATVIJAS VALSTS MEŽI”! Tas ir visas mūsu tautas īpašums. Bet juridiski - bezsaimnieka manta.

Atbildēt

Agnese

13.02.2017. 09:30

Gribētu gan redzēt, kas notiktu, ja liekos vilkus un lūšus neatšautu... Tad man vairs ne suņu, ne kaķu pagalmā nebūtu! Lūšu ģimene man dzīvo netalu no mājām, neviens kka neaiztiek, ja lien pagalmā tad cita runa. Vilku bars jau 15 gadus nobāzējies vienos džungļos 7 km no manām mājam. Viņi ir un daudz! Varetu kādu to zaļo uzaicinat, lai atbrauc uz šejieni padzīvot, ja vien no meža šamiem pašiem nav bail... zin, nav jau nekāda pilsēta.

Atbildēt

Tas ir nepieņemami, presei jāiejaucas, VARAM un ZM jāatbild

13.02.2017. 09:17

Nošautā lūšu māte atvēra sabiedrībai acis un izgaismoja, cik dīvaina ir Latvijas valsts iestāžu un masu mediju attieksme pret vilku un lūšu medībām. Ja Vācijā un Polijā sabiedrība domā, kā mazināt mednieku tumsonību attiecībā pret vilkiem un lūšiem, tad Latvijā - kā normalizēt un par ikdienišķu padarīt maksimālu vilku un lūšu populāciju apšaušanu.

Atbildēt

Kaspars

13.02.2017. 09:17

»

Edgars

Kas tad tas? Mednieķeļi tagad noteiks, cik un kādiem zvēriem būs būt manas valsts mežā


Mednieki nenoteiks bet meža īpašnieki gan un ak vai daudzi mežu īpašnieki paši ir mednieki. Un tas ka mednieki ir visur, kā te iepriekš šausminājās, valdībā, VMD, LVM, pašvaldībās, tas ir tikai normāli, jo arī ierēdņi ir mežu īpašnieki. Ja nepatīk vilku medības tad ej un maini LVM vadību un neļauj valsts mežos medīt vilkus, ja reiz valsts meži ir visas sabiedrības īpašums, tikai lai tie vilki nepamet valsts mežus un nenāk privātajos mežos vai ganāmpulkos, tur Tu nebūsi noteicējs kas ko ēdīs.

Atbildēt

Edgars

13.02.2017. 08:58

»

Presei, medijiem ir jāiejaucas!!!

tas ir noziedzīgi! Pētījums taču nav beidzies, kā saprotu. Kā tas iespējams


Kas tad tas? Mednieķeļi tagad noteiks, cik un kādiem zvēriem būs būt manas valsts mežā?

Atbildēt

to +

13.02.2017. 08:36

Pēc tekstiem spriežot Tavas smadzenes ir jau sakpāatas.. Arī bez Briseles palīdzzības.

Atbildēt

mednieks

12.02.2017. 21:54

kāpēc tu, marek pļūtīzeri, runājot par Zviedriju nepublicē, cik vilkus paredzēts nomedīt šogad? un cik liela ir Zviedrija salīdzinot ar Latviju?

''2017. gada 2. janvārī saskaņā ar Zviedrijas Augstākās Administratīvās tiesas lēmumu tika dota "zaļā gaisma" šāgada licencētajām zviedru vilku medībām. Tās norisināsies valsts vidienē - Vērmlandes, Ērebrū, Jēvleborjas un Dālarnas lēnēs. Medības paredzētas līdz šā gada 15. februārim vai arī līdz brīdim, kad tiks izpildīta nomedīšanas kvota - 24 vilki.

Kontrolētas un likumīgas vilku medības ir nepieciešamas, lai veicinātu Zviedrijas lauku iedzīvotāju toleranci pret šiem lielajiem plēsējiem, kā arī lai līdz minimumam izskaustu nelikumīgu vilku izšaušanu. Atšķirībā no mūsu valsts, zviedru vilki ir "specializējušies" medību suņu nogalināšanā. Kaut gan vilki mēdz nogalināt medību suņus arī Latvijā, tas nenotiek tādos apjomos kā Zviedrijā.

Visus nomedītos vilkus pārbaudīs attiecīgās lēnes administrācija. Mednieks varēs paturēt vilka ādu, bet liemenis tiks nosūtīts uz Zviedrijas Valsts veterinārmedicīnas dienestu, kur tiks noteikts dzīvnieka vecums, veselības stāvoklis un citi dati. Savukārt nomedīto vilku DNS paraugi tiks nosūtīti uz Zviedrijas Lauksaimniecības universitātes pētniecības laboratoriju, kur tiks noteikta dzīvnieku izcelsme. Pētniecībā iegūtā informācija tiks publicēta ziņojumā 2017. gada pavasarī.

Saskaņā ar 2014./2015. gada inventarizācijas datiem, Zviedrijā mitinās ap 415 vilku.

Informācija: SVENSKA JÄGAREFÖRBUNDET''

Atbildēt

Inga

12.02.2017. 20:22

»

Kuš! nestāstiet visiem - Izšaus vēl 50 vilkus Latvijā par godu Aizsardzības plānam!!

Liela, liela dāvana tiek pasniegta tieši šobrīd visai Latvijas tautai! - PAR GODU LIELO PLĒSĒJU AIZSARDZĪBAS PLĀNA APSPRIEŠANAS PASĀKUMAM SVINĪGI PAZIŅOTS (kuš! tikai nesamiet nevienam!)LATVIJĀ TIKS IZŠAUTI PAPILDUS 50 VILKI !!!!! ŠIS KLIEDZOŠAIS FAKTS NOTIEK SUGU AIZSARDZĪBAS PLĀNA APSPRIEŠANAS GAITĀ...


Tas ir pārkāpums. Ņemot vērā faktu, ka pētījums vēl nav beidzies. Mani arī interesētu, kādu valstu eksperti piedalās šajā pētījumā. Vai pieaicinātie ir no tām valstīm, ar kurām kopīgas pozīcijas veidošanā sadarbojies Latvijas Mednieku asociācijas valdes priekšsēdētājs.

Atbildēt

gaidāmi nelieli nokrišņi

12.02.2017. 19:52

Jurģis Jansons & Co?

Atbildēt

Māris Millers

12.02.2017. 19:31

»

Agnese

Nu ko Jus nematies ka plikini pa natrem? Medniekiem sava taisniba, bet zaledajiem sava. Viens otru nekad nesapratis un viss! Risinajums- uzaiciniet aktivakos zaledajus iziet paris mastus uz vilkiem, bet mednieki lai nedelu padzivo no burkaniem. Varbut tad radisies kkada sapratne un izpaliks 300 + komentari...


Zini, bija man te šitādi draugi pērn atlaiduši uz laukiem. Ko darīsi, nu davai kko pa mežu, lai parādu, ko ta es tur daru. Aizlaidām sazāgējām kārtis, uzsitām torni, iemetu džipā, aizvedām uz kviešu lauku kur ir postījumi. Pastaigājām, paskatījāmies cit tad kvieši uz lauka palikuši, aizlaidām bebru dambi nojaukt, mājāsbraucot lapsu pie mājas redzējām, pastāstīju, ka šij manas vistas garšo labāk kā man pašam. Pa lielam pastāstīju, kas kur kā. Nu domas mainīja kaut kā par grādiem 180. :D

Atbildēt

Māris Millers

12.02.2017. 19:25

»

Aksels

Vienīgais glābiņš Brisele. jādod informācija, par to kas te reāli notiek LV! Kā jau tiekts vairākkārt – Latvijā lūšus un vilkus kapās, kamēr Brisele neiejauksies! Un kapās arī mūsu smadzenes!!! Citu iespēju kā prasīt, lai Brisele iejaucas, nav


Reāli notiek tas, ka katru gadu medījam noteiktu skaitu vilku un lūšu. Pēdējos gadus skaits ir diezgan vienāds, kas rāda, ka populācija ir stabila, un, lai nerastos dažādi, šo dzīvnieku nodarītie postījumi, populācija ir jāsaglabā aptuveni šādā līmenī, ko var izdarīt turpinot medīt tikpat daudz . Ja populācija samazinātos, uz ko norādītu nomedīto dzīvnieku skaita samazināšanās (Jo reāli cita nekā jau nav, jo tie nav āboli ko saskaitīt), tad medījamo limitu samazinātu. Saprotu , ka te dažādi profesori grib aizliegt medības vispār, sākot ar vilkiem, lūšiem, beidzot ar visu pārējo, bet medības ir bijušas un būs un bez tām iztikt nevar, to saprot visi normāli dzīvojošie cilvēki. Nevajag te fantazēt par kaut kādām Jeloustounām, mēs esam Latvijā un mums ir jārēķinās ar pašreizējo msituāciju. Cilvēks jau sen ir ielauzies dzivnieku pasaulē pārāk tālu un mums īsti vairs nav atpakaļceļa, mums ir jāsadzīvo un populācija ir jāregulē vai arī gaidīsim, kad vilku populācija sāks koriģēt cilvēku populāciju? Var jau dzīvot pilsētā un priecāties par 3 mboložiem, kas lēkā pa ielu un domāt, ka viss ir forši, bet kad Rīgas dome iztērē pus milijonu par bebru postījumu ierobežošanu, padomājiet, ka šo naudu varēja novirzīt skolotāju algām. Varam vairs nemedīt, bet radušos postījumus lauksaimniekiem segt no valsts budžeta. Ticiet man, tad pēc nedēļas būtu šeit raksts, par to, lai atļautu arī vāveres un zvirbuļus medīt.Un tad 1600 balsis savāktu vienā vakarā nevis divos gados.

Atbildēt

Agnese

12.02.2017. 19:24

Bez tam dzīvoju meža vidū, medību platībās. Tagad jau nevar glābties no pārnadžiem, postijumi visās malās. Kaķus no pagalma aplasa ne jau stirnas un aļņi...

Atbildēt

Agnese

12.02.2017. 19:21

Nu ko Jus nematies ka plikini pa natrem? Medniekiem sava taisniba, bet zaledajiem sava. Viens otru nekad nesapratis un viss! Risinajums- uzaiciniet aktivakos zaledajus iziet paris mastus uz vilkiem, bet mednieki lai nedelu padzivo no burkaniem. Varbut tad radisies kkada sapratne un izpaliks 300 + komentari ar abpusejiem apvainojumiem. Eju ar suni dzinejos, neesmu mednieks un nevienu nemusiju nost, jo zel tos lopinus, bet galu gan edu. Kolektivs lielisks, ar daziem iznemumiem(katra gimene vajag kadu kropli). .

Atbildēt

Saucam palīgā ne tikai presi, arī mūsu inteliģenci!

12.02.2017. 19:17

Tie ir mūsu Latvijas, visu mūsu nākamo paaudžu dabas resursi - aizsargājamie dabas resursi, kas pašlaik mūsu acu priekšā tiek izsaimniekoti!

Atbildēt

Mareks cirvis

12.02.2017. 19:04

»

atbilde vieiem medniekiem

https://manabalss.lv/par-vilku-un-lusu-medibu-ierobezosanu/show


Un.
Vairāk kā 2 gadu laikā parakstījušies 1600 cilvēku. Ko tā tie pārējie 2 milijoni neparakstās, ja jau tāpat domā, nav atraduši 10 sekundes laika ko ziedot?

Atbildēt

Dace

12.02.2017. 19:01

»

VAJADZĪGA PRINCIPIĀLAS PRESES IEJAUKŠANĀS!

te tā vienkārši nevar ES valstī atļaut 'kapāt' cilvēku smadzenes ar krāpšanos ar mūsu aizsargājamiem dabas resursiem! Ja dabas aizsardzības organizācijas ir iebiedētas un paralizētas naudas devēju priekšā, presei un medijiem ir jāiejaucas


Piekrītu. Vienalga, dārgie žurnālisti, plēšaties savā starpā vai neplēšaties par kādiem jautājumiem, tad nu raugiet - šī patiešām ir lieta, kas ir valsts pašcieņas jautājums.

Atbildēt

apk

12.02.2017. 18:55

»

pelēkais

Kā kaut kas tās iespējams, ka Eiropas Savienības valstī par sugu aizsardzības plānu spriež mednieki? Slaktēšanā ieinteresēta grupa?!! Pasūta zinātniekam 'ēdienkarti'? Unikums


Kam, tad vēl par to spriest, ja ne personām, kuras konkrētajā jautājumā ir ieinteresētas? Tu spried apmēram, kā baznīca par abortiem, kurai nesvarīgs sieviešu domas. Tā šobrīd nenotiek. Man personīgi tas ir svarīgi, ka plēsēji arī turpmāk tiks medīti, jo man ģimenē no saimniecības tika noēsts šarolē teļš, kuru šobrīd varētu vest uz izsoles namu pa 3,2euro dzīvsvara kg. Tātad aptuveni 900 euro zaudējumi un laiks, govs grūsnība un teļa augšana, pusotrs gads vējā. Tas ir pie apstākļiem, ka šobrīd notiek vilku medības, bet, ja samazinās medījamo skaitu vai aizliegs pa visam. Kurš segs zaudējumus? Petīcijas autors ar atbalstītājiem? Apdrošināt nav iespējams, ja nav kārtīga sēta apkārt ganībām, bet to mazam zemniekam nav iespējams finansiāli izdarīt.p.s. cik Tevi šī medīšana vai nemedīšana pašu skar?

Atbildēt

VAJADZĪGA PRINCIPIĀLAS PRESES IEJAUKŠANĀS!

12.02.2017. 18:52

te tā vienkārši nevar ES valstī atļaut 'kapāt' cilvēku smadzenes ar krāpšanos ar mūsu aizsargājamiem dabas resursiem! Ja dabas aizsardzības organizācijas ir iebiedētas un paralizētas naudas devēju priekšā, presei un medijiem ir jāiejaucas!

Atbildēt

atbilde vieiem medniekiem

12.02.2017. 18:38

https://manabalss.lv/par-vilku-un-lusu-medibu-ierobezosanu/show

Atbildēt

Asaru krūzīte.

12.02.2017. 18:26

»

Armands

Visu laiku domāju, ka pilns simts nav "karojošiem'" homoseksuāļiem'. Izrādās, ka "karojošie"' zālēdāji savā naidā un ļaunumā tekstos tos krietni pārspēj... Jo viņiem liekas , ka tikai viņi zina kā "pareizi" jādzīvo


Armand, tu laikam esi "mednieks" (slepkava), jo gluži kā tāds gļēvs pinkšķis raudi, ka "zālēdājs" tevi, nabadziņu apbižoja...tā vietā, lai kā pieaudzis cilvēks argumentētu - kāpēc "zālēdāji" ir kļūdījušies.

Atbildēt

FAKTI UZ SEJAS!

12.02.2017. 18:18

Kā realitātē tiek kārtotas lietas attiecībā uz Eiropā aizsargājamām sugām, var pārliecināties no Jāņa Baumaņa (Latvijas Mednieku savienības priekšsēdētājs) intervijas “Igauņzemē sauc, letiņpusē atskan“ „savējo” žurnālā MMD īsi pirms atlūguma uzrakstīšanas 2010.gada martā, kurā viņš stāsta par to, kā Baltijas valstu mednieki sadarbojas un tirgojas, lai saglabātu savas izpriecas.
„MMD: – Kāds ir šo tikšanos mērķis?
Jānis Baumanis: – Parasti “topā” ir pārrunas par Eiropas Savienības prasībām medību jomā, par to piemērošanu, par problēmām, tiesu darbiem, “draudu vēstulēm” utt. Ja šai ziņā kādai valstij ir vai draud kādas nepatikšanas, pārrunājam situāciju, padomājam, vai kādam no kaimiņiem jau nav līdzīgas pieredzes, varbūt kāds var kaut ko labu ieteikt vai brīdināt par atkārtotu nekāpšanu uz grābekļa. Ir svarīgi arī izstrādāt vienotu pozīciju – parasti, kad ES līmenī aktualizējas kāds ar medībām saistīts jautājums, dalībvalstis tiek lūgtas sniegt komentārus vai viedokli, un šādos gadījumos ir labi, ja kaimiņvalstu pozīcija ir līdzīga. Tad argumentiem ir lielāks svars.
– Vai iespējams minēt kādu konkrētu piemēru?
– Šādas sadarbības rezultātā, piemēram, tapa atbalstošs Latvijas viedoklis par roņu medībām, kad somi un zviedri tās bija atsākuši, bet Eiropas Komisija zaļo spiediena rezultātā piktojās. Varēja, protams, atrakstīties un teikt, ka mūs tādas zviedru un somu problēmas neskar (tā rīkojās Lietuva), taču mēs tomēr kaimiņus atbalstījām. Zinot – brīdī, kad atbalstu vajadzēs mums, to arī saņemsim.
– Piemēram, ja kāds sadomās prasīt, lai Latvija izbeidz vilku un lūšu medības….
– Jā, šādā gadījumā mēs nebūtu priecīgi, ja somi klusētu."
_ _ _ _ _ _

Šie paši cilvēki arī šobrīd apspriež Eiropā aizsargājamo sugu AIZSARDZĪBAS PLĀNU Latvijā!!!

Atbildēt

Aksels

12.02.2017. 18:05

Vienīgais glābiņš Brisele. jādod informācija, par to kas te reāli notiek LV! Kā jau tiekts vairākkārt – Latvijā lūšus un vilkus kapās, kamēr Brisele neiejauksies! Un kapās arī mūsu smadzenes!!! Citu iespēju kā prasīt, lai Brisele iejaucas, nav.

Atbildēt

ciku, caku, caku

12.02.2017. 18:04

te nu bija mūsu neatkarīgie zinātnieki, pētnieki:))))

Atbildēt

Marekam

12.02.2017. 17:49

Kā ir ar vilkiem un ĀCM? Vilki neizplata tālāk? Gribu zināt, bet atbildi ar pētījuma rezultātiem, ja tādi ir.

Atbildēt

gaļēdājs

12.02.2017. 17:17

Jopcik, tad jau tā ir vistīrākā tautas krāpšana! tāds pētījums...- blēdība par valsts naudu! ēdu gaļu, neesmu veģetārietis,.. bet nu, moins, krāpšana ir un poliek krāpšana!

Atbildēt

eh,

12.02.2017. 17:12

A/S "LATVIJAS VALSTS MEŽI". Jurģis Jansons & Co

Atbildēt

pelēkais

12.02.2017. 17:09

Kā kaut kas tās iespējams, ka Eiropas Savienības valstī par sugu aizsardzības plānu spriež mednieki? Slaktēšanā ieinteresēta grupa?!! Pasūta zinātniekam 'ēdienkarti'? Unikums!!

Atbildēt

no Lazdonas

12.02.2017. 16:56

kā tas ir iespējams?

Atbildēt

Arvis

12.02.2017. 16:53

Kur skatās Pasaules Dabas fonds?????!!!!! Ko dara savos krēslos Rozītis, Rotbergs???? Šiem mūsu Eiropas dabas aizsardzības organizāciju pārstāvjiem, vadītājiem nekas nav sakāms??!!

Atbildēt

Kuš! nestāstiet visiem - Izšaus vēl 50 vilkus Latvijā par godu Aizsardzības plānam!!

12.02.2017. 16:48

Liela, liela dāvana tiek pasniegta tieši šobrīd visai Latvijas tautai! - PAR GODU LIELO PLĒSĒJU AIZSARDZĪBAS PLĀNA APSPRIEŠANAS PASĀKUMAM SVINĪGI PAZIŅOTS (kuš! tikai nesamiet nevienam!)LATVIJĀ TIKS IZŠAUTI PAPILDUS 50 VILKI !!!!! ŠIS KLIEDZOŠAIS FAKTS NOTIEK SUGU AIZSARDZĪBAS PLĀNA APSPRIEŠANAS GAITĀ, KAS PAŠLAIK NOTIEK MŪSU VALSTĪ! TĀ RĪKOJAS LATVIJĀ AR EIROPĀ AIZSARGĀJAMĀM PLĒSĒJU SUGĀM!!!!!!!!!!!

Atbildēt

Kaspars

12.02.2017. 16:48

»

Suņu Beņķis

āa tad tas biju tu kuru es sabraucu,skaidris


Tas bija kāds cits un varbūt ne lapsa:D

Atbildēt

Es

12.02.2017. 16:44

Pirmajā bildē ir redzams 30.decembrī nomedīts tā gada lūšu mazulis. Vai tas Izskatās tik nevarīgs, ka nespētu izdzīvot bez mātes?

Atbildēt

Armands

12.02.2017. 16:40

Visu laiku domāju, ka pilns simts nav "karojošiem'" homoseksuāļiem'. Izrādās, ka "karojošie"' zālēdāji savā naidā un ļaunumā tekstos tos krietni pārspēj... Jo viņiem liekas , ka tikai viņi zina kā "pareizi" jādzīvo..

Atbildēt

.

12.02.2017. 16:34

Vai tik Mareks nav vilkacis.

Atbildēt

felix

12.02.2017. 16:21

»

Mareks

pajautā Gunai Bagradei (apspriedes koordinatore) - viņa uzaicināja tikai uz 22.februāri


Atkal tu melo, tev uzaicināja arī uz iepriekšējo apspriedi. Atzīsti ka biji nobijies un neieradies.

Atbildēt

Hi

12.02.2017. 15:27

Vai es pareizi saprotu, ka Tu pats arī esi mednieks? Kādā no taviem rakstiem pozēji kā tāds. Un pabeidzis Valmieras Pārgaujas ģimnāziju

Atbildēt

.

12.02.2017. 15:23

Tu tik ļoti uzsver to medību vadītāja kvalifikāciju. Vai maz zini ar ko atšķiras mednieka eksāmens no medību vadītāja eksāmena? Tikai ar pieļaujamo kļūdu skaitu, lai nokārtotu eksāmenu

Atbildēt

Lapas:    13   12   11   10   9   8   7   6   5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: