Menu
Pilnā versija
Foto

Grēku subkultūra. 4. Kolektīvā lepnība

Arturs Priedītis · 09.09.2016. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Deniss

13.09.2016. 08:57

»

kkk

priedītis ir godam nopelnījis lai tam salauž visus pirkstus un izsit visus zobus, - respektīvi lai viņam vairs nebūtu iespēju smērēt un izplatīt savus deģenerāta rakstus


Pasniedzējs par latviešiem var daudz arī laba pastāstīt un uzrakstīt. Daži latvieši ir labi cilvēki.

Atbildēt

Centis Ciska

12.09.2016. 14:56

Latvieši ir laimīgi un tas ir galvenais. Ja slikti dzīvotu un apzinātos savu niecību, tad nebūtu laimīgi. Ne velti saka, ka laimīgi ir tikai muļķi.

Atbildēt

kkk

12.09.2016. 13:58

priedītis ir godam nopelnījis lai tam salauž visus pirkstus un izsit visus zobus, - respektīvi lai viņam vairs nebūtu iespēju smērēt un izplatīt savus deģenerāta rakstus.

Atbildēt

GUNČA

11.09.2016. 21:57

ŠIS RAKSTS NU GAN IR VISĪSTĀKAIS MĒSLU BEDRES IZVIRDUMS. TĀ AUTORS IR SASNIEDZIS ZINĀMU ATZINĪBU SAVU MĒSLU IZPLATĪŠANĀ. NAV NOLIEDZAMI, KA STARP SABIEDRĪBĀ DAUDZ MAZ ZINĀMIEM DRAŅĶIEM GADĀS ARĪ KĀDS NEDAUDZ TALANTĪGĀKS DRAŅĶIS.
AR TO ARĪ APSVEICU ŠĪS KĀRTĒJĀS MĒSLU BEDRES ĪPAŠNIEKU.

Atbildēt

Pēteris Pietālaviets

11.09.2016. 13:43

Kas to būtu domājis,tad tāpēc sorosieši iznīcināja rupniecību,tagad ķērušies pie enerģētikas-LATVJIM pēc šo definīcijas jābūt agrāriem zemnieciņiem un kalpiem "vecajā"gejropā.Cerams soross būs persona "non grata",pelnijis,ne tie artisti.

Atbildēt

pats raksta, pats komentē

11.09.2016. 10:46

»

Arturs Nagliņš

Būtu jau labi latviešu zagļus, blēžus un stulbeņus atdot ebrejiem. Bet vai viņi pieņems apm. 1,5 miljonu lielo vērtīgo papildinājumu


No 1, 5 miljoniem tikai aptuveni 6-9% ir baltu izcelsmes. Pārējie ir tādi kā tu.

Atbildēt

Jucis

11.09.2016. 08:14

Bet kurš teica, ka latvietis var būt īsts zinātnieks? Stukačs var būt, bet zinātnieks vai arī var būt?

Atbildēt

sence

10.09.2016. 16:44

Kā nu tā raksta autors var vērsties pret astrologiem!? Astroloģija taču ir tik sena (pseido)zinātne, kas radās jau tad, kad cilvēki domāja, ka Zeme ir plakana un Saule iet tai apkārt. Vai to var saukt par degradāciju, ja inteliģence (vismaz humanitāro zinību) pievēršas pirmsākumiem un tic horoskopiem? Tak jau medijus vada un rada inteliģenti.

Atbildēt

Arturs Nagliņš

10.09.2016. 07:51

»

tas ir labi

Tas priedītis raksta tikai par ebrejiem ,viņš tādu baltu rasi un Baltu tautu nepazīst


Būtu jau labi latviešu zagļus, blēžus un stulbeņus atdot ebrejiem. Bet vai viņi pieņems apm. 1,5 miljonu lielo vērtīgo papildinājumu?

Atbildēt

tas ir labi

10.09.2016. 07:07

Tas priedītis raksta tikai par ebrejiem ,viņš tādu baltu rasi un Baltu tautu nepazīst.....

Atbildēt

DENISS

09.09.2016. 22:05

No prof.Stikla kalna: "Refleksijas par morāli
· Tas, kas nesen bija negods un kauns, tagad ir kļuvis lepnuma un prestiža avots. Piemēram, „prihvatizācija”, budžeta zagšana utt.
· Amoralitāte kā postmodernisma fundamentāls terorisms.
· Morāle instrumentāli apkalpo cilvēku viņa darbībā, uzvedībā un komunikācijā.
· Viduvējība ar savu pelēko prātu un dvēseli kā tautas dēmons.
· Pasivitāte, apātija, neticība kā morāli psiholoģiskais motīvs.
· Plebeju, lumpenu, filistru racionālisms kā morāles elements.
· Esot naivi ticēt, ka tauta ir spējīga patstāvīgi redzēt patiesību.
· Valsts stabilitāte ir atkarīga no pavalstnieku morālās stabilitātes. Jau sen tā ir triviāla tēze.
· Morālā stabilitāte ir atkarīga no cilvēku ilgām un skumjām pēc garīguma. Bez garīguma nav iespējama morālā stabilitāte. Garīgums ir morāles radiācija.
· Morālais universiālisms ir universiāla morāle visām tautām neatkarīgi no rases, kultūras, reliģijas, dzimuma, šķiriskās piederības, seksuālās orientācijas.
· Morāles zelta likums: dzīvības cieņa, veselības aizsardzība, privātīpašuma aizsardzība, cilvēciskās pašcieņas aizsardzība.
· Morālais relatīvisms: neeksistē absolūts labais un ļaunais, neeksistē visiem vienādas obligātas normas un tikumības objektīvi kritēriji.
· Morālais nihilisms: no morāles normām kāds var gūt labumu – psiholoģisko, ekonomisko, politisko labumu.
· Morāles definīcija: vispārpieņemtas tradīcijas, normas, noteikumi, vērtības, balstoties uz priekšstatu, kas ir labs vai slikts, pareizs vai nepareizs, labsirdīgs vai ļauns.
· Morāles sociālais aspekts: aristokrātijas morāle, vergu morāle, buržuāzijas morāle, proletariāta morāle, zemniecības morāle, inteliģences morāle.
· Uz morāli atsaucās politiskais konformisms, kā arī citi konformisma veidi.
· Nacionālisms kā morāles avots: savējie-svešie, patriotisms-šovinisms.
· Kopīgais dažādu tautu morālē: gudrības, zināšanu, drosmīguma, cilvēciskuma, taisnīguma cieņa.
· Sociālā evolūcija – morālā evolūcija.
· Cilvēka morālās evolūcijas pamatā ir egoisma/individuālisma apvaldīšana.
· Morāles psiholoģija uzskata, ka morāle mainās personības attīstības laikā.
· Eksistē morāles attīstības teorijas.
· Grupas morāle ir tautas morāle."

Atbildēt

D.

09.09.2016. 18:33

No Stikla kalna: "Grēksūdzes procedūra
Grēksūdzes procedūru nosaka baznīca. Tā ir smalka procedūra. Par to raksta biezas grāmatas. Grēkus var izsūdzēt mūkam, svētam cilvēkam, Dievam, baznīcēniem. Grēkus var prasīt izsūdzēt katru nedēļu, reizi mēnesī, gadā. Eksistē speciālas instrukcijas grēku izsūdzēšanai. No 1215.gada grēki jāizsūdz katram ticīgajam, kurš ir vecāks par 14 gadiem. Lutera mācība veidoja jaunu pieeju attieksmē pret grēkošanu. Galvenās tēzes: cilvēka daba ir grēcīga; var piedot tikai atsevišķus grēkus, bet nevar piedot cilvēka grēcīgo dabu; cilvēkam ir jātic tam, ka viņa grēki ir piedoti; viss ir atkarīgs no cilvēka sirdsapziņas. Aktuāls ir jautājums, vai luterisma attieksme pret grēkošanu atsaucās uz zagšanas izplatību, biznesa amoralitāti, tieksmi pēc bagātības, par ko rakstīja Vēbers, saskatot principiālu atšķirību starp katoļu un protestantu izturēšanos saimnieciskajā darbībā. Varbūt luterisms veicināja ne tikai biznesu, bet arī negodīgumu biznesā. Biznesmenis zināja, ka viņš ir grēcīgs radījums un tāpēc nebaidījās grēkot, jo vienalga viņš paliks grēcīgs līdz kapa malai. Luterisms bija morāli un psiholoģiski izdevīgs buržuāzijai, kas strauji radās pēc Reformācijas. Atsevišķa sfēra ir soterioloģija – mācība par cilvēka dvēseles atpestīšanu no ļaunuma; cilvēkam ir divas iespējas – pilnveidoties vai pagrimt; atpestīšana no ļaunuma ir kultūras dominante; cilvēka dzīves asis ir taisnīgums, svētums un grēcība."

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: