Menu
Pilnā versija
Foto

Ierobežot medības nacionālajos parkos!

Manabalss iniciatīva · 03.12.2022. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Apejot likumus var darīt jebko

07.12.2022. 07:38

»

lasītājs

Vai tad patiešām dabas parkos, kas domāti cilvēku atpūtai dabā, atļauts plintnieku bratvai cilāt stroķus un trenkāt meža dzīvniekus? Tas ir kaut kas neiedomājams, ja pie mums pat nacionālajos parkos šauj! Obligāti tāda kārtība jālikvidē


Oficiāli jau itkā nedrīkst medīt liegumos un dabas parkos. Bet ja esi dabas parka uzraugs vai tuvumā esošā lieguma pārvaldītàjs tā teikt priekšnieks pa savu kabatu tad notiek. Un piekopj gadiem Rīgas kungi un dāmas grib ko eksotisku priekš tam izveidoja dabas parkus un cita veida liegumus. Izklaidēm vienalga kur notikt naudu maksā un viss

Atbildēt

hmm

06.12.2022. 15:49

Jāsaliek svaros. Medību saimniecības pienesums tautsaimniecībā, ieskaitot produkciju, nodokļus valsts kasē, neizbradātos laukus un dzīvnieku skaita regullēšanas dēļ nesasistās automašīnas. Otraā pusē šie NVO, kas pārsvarā izmanto budžeta līdzekļus. Tā ka andi liepa labāk ņem šķipeli rokā un dari kaut ko lietderīgu.

Atbildēt

lasītājs

06.12.2022. 07:37

»

SOS!!!

vai tad Latvijā dabas parkos atļauts medīt???? Nezināju, ka kaut kas tāds vispār iespējams Eiropas Savienības valstī! Varbūt arī dabas liegumos šajā brīnumzemē atļauts medīt


Vai tad patiešām dabas parkos, kas domāti cilvēku atpūtai dabā, atļauts plintnieku bratvai cilāt stroķus un trenkāt meža dzīvniekus? Tas ir kaut kas neiedomājams, ja pie mums pat nacionālajos parkos šauj! Obligāti tāda kārtība jālikvidē.

Atbildēt

SOS!!!

05.12.2022. 23:37

vai tad Latvijā dabas parkos atļauts medīt???? Nezināju, ka kaut kas tāds vispār iespējams Eiropas Savienības valstī! Varbūt arī dabas liegumos šajā brīnumzemē atļauts medīt????

Atbildēt

pat Rīgā

05.12.2022. 20:45

ir jāizšauj vārnas, žurku inde arī darbojas

Atbildēt

teica, teica

05.12.2022. 15:59

»

vai

pīlēns neteica, kad raušot no siles nost pats sevi un citus animālos sugasbiedrus


animālo Lūsi arī raušot nost no meža dienesta

Atbildēt

un

05.12.2022. 13:48

»

par 100%

piekrītu...


ja šāda slepkavība notiku dabas parkā?

Atbildēt

par 100%

05.12.2022. 13:29

»

Skārnis ltd.

Visas medības būtu aizliedzamas,atskaitot tās kur mednieki apšauj viens otru


piekrītu!
Kārtējās tādas "individuālās" medības tikko notika, pie tam nakts vidū, piedaloties izsalkušiem pēc gaļas augsta ranga policijas ģenerālim, apsardzes firmas īpašniekam un vēl kādām personām Stopiņu pagastā. Tik individuālas bija šīs medības, ka indivīdi bija atradušies viens no otra 200 m attālumā, individuāli visi bija gaidījuši vienu dzīvnieku!:D Diez kādu? Individuāli šāvuši. Individuāli trāpījuši.. tikai ne suķim. Individuālie indivīdi nebija medības pieteikuši vispār, un vispār nebūtu ne gailis pakal dziedājis par medībām naktī.. ja pēkšņi suķa vietā nebūtu trāpīts citam individuālo medību indivīdam.

Atbildēt

vai

05.12.2022. 13:26

»

pīlēns

teica jau ka gerhardu raušot no siles nost


pīlēns neteica, kad raušot no siles nost pats sevi un citus animālos sugasbiedrus?

Atbildēt

neiznāji, ka killeri to dara speciāli

05.12.2022. 12:59

»

Ne-medinieks

Sākumā vajadzētu atšaut meža zvērus piepilsētās, tad šaudīties pa mežiem. Lapsas, bebri, stirnas, mežacūkas nāk iekšā pilsētās


killeri taču speciāli piebaro meža cūkas, stirnas, briežus savās nomātajās medību platībās! Speciāli audzē tos suķus, lai ir tik biezs ar barotavām, ka var šaut, neizkāpjot no mašīnas.

Atbildēt

Oki

05.12.2022. 09:45

»

Jebaštix

Medībās ir jāatļauj buhāt un izmantot lielkalibra ieročus un artilēriju


Buhāt un artilēriju tu vari izmantot Ukrainā , kļūdījies, draudziņ. Lai kļūtu par mednieku , vispirms ir jānoliek eksāmens . Šaubos , ka tev tas būtu pa spēkam .

Atbildēt

O.Šindlers

04.12.2022. 16:00

»

!

Gerhards tak žīds! Kā var nesabraukt kristieti


Jānorauj bikses un jāpapēta…varbūt noder man fabrīķī…

Atbildēt

Dižmednieks

04.12.2022. 15:58

»

Jebaštix

Medībās ir jāatļauj buhāt un izmantot lielkalibra ieročus un artilēriju


Vai tad buhāt medībās aizliegts?Nebiju nemaz pamanījis

Atbildēt

Ne-mednieks

04.12.2022. 15:37

»

JKL

Vai tad tu nezini ?Liberāļi un bolseviki redz attīstību tikai lielsaimniecībās: tas ir kolhozos un zavodos..Sīkie tiem ir tikai traucēklis


Nav jau "zavodu" ne kolhozu un nav darba, nodokļus arī nav no kā ņemt, mazajiem nav un nevar būt, tie tik sevi var uzturēt, ja paveicas.

Atbildēt

Nacionālie Atkritumi svētku prieku aptumšoja

04.12.2022. 15:25

»

Haralds Kalns

Pret DAP un Gerharda asinssuņiem slepkavām ir tikai viens līdzeklis- sāls pakaļā


Jau ziņots, ka vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Kaspars Gerhards (VL-TB/LNNK) vakar ar automašīnu uzbraucis gājējai, kura nogādāta slimnīcā.

"Šogad svētku prieku aptumšoja incidents ar neiecietīgu ministrijas automašīnas vadītāju - Gerhardu. Masu medijos publiskotajā informācijā ministrs noklusēja faktu, ka cilvēku "grupa, kas aizšķērsoja braucamo daļu", bija dievkalpojuma dalībnieki, kas pirmajā reizē, kad Gerhards ar auto šķērsoja laukumu, pašķīrās un viņu palaida, bet otrajā reizē, kad notika dievgalds, kura laikā cilvēki jau bija nometušies uz ceļiem, sākotnēji automašīnu neredzēja, bet pēc tam sastapās ar neiecietības pilnu attieksmi no Gerharda puses," sacīja baznīcas pārstāvji.

Atbildēt

Jebaštix

04.12.2022. 15:02

Medībās ir jāatļauj buhāt un izmantot lielkalibra ieročus un artilēriju.

Atbildēt

JKL

04.12.2022. 13:04

»

Ne-mednieks

Var būt sākumā atjaunot cilvēku populāciju laukos, manā, Jelgavas pusē, mežu ir pietiekoši, krūmu gar karjerām un upēm, gan par daudz. Bet meža un lauku viensētās, reti kāds jaunais dzīvo


Vai tad tu nezini ?Liberāļi un bolseviki redz attīstību tikai lielsaimniecībās: tas ir kolhozos un zavodos..Sīkie tiem ir tikai traucēklis..

Atbildēt

pavisam vienkārši

04.12.2022. 13:02

»

Kā tā

Kā tad tas tā nākās, ka nacionāļi tik švaki savu dabu sargā ? Tas nemaz nav tautiski


viņi tikai saucās nacionāļi, bet patiesībā ir internacionāļi...

Atbildēt

Kā tā

04.12.2022. 12:58

»

Haralds Kalns

Pret DAP un Gerharda asinssuņiem slepkavām ir tikai viens līdzeklis- sāls pakaļā


Kā tad tas tā nākās, ka nacionāļi tik švaki savu dabu sargā ? Tas nemaz nav tautiski .

Atbildēt

Arī nemednieks

04.12.2022. 12:13

»

Ne-mednieks

Var būt sākumā atjaunot cilvēku populāciju laukos, manā, Jelgavas pusē, mežu ir pietiekoši, krūmu gar karjerām un upēm, gan par daudz. Bet meža un lauku viensētās, reti kāds jaunais dzīvo


Doma pareiza tikai kas to darīs?Kamēr pilsētās vēl būs ko ēst tikmēr neviens tās nepametīs.Kad nebūs ko ēst tad sāksies marodierisms un kanibālisms.

Atbildēt

Ne-mednieks

04.12.2022. 10:52

»

Arī nemednieks

Sākumā vajadzētu pārtraukt iznīcināt mežus tad zvēri nenāktu pilsētās


Var būt sākumā atjaunot cilvēku populāciju laukos, manā, Jelgavas pusē, mežu ir pietiekoši, krūmu gar karjerām un upēm, gan par daudz. Bet meža un lauku viensētās, reti kāds jaunais dzīvo.

Atbildēt

ētika

04.12.2022. 09:27

»

ss

bet kā tad ar veģetārismu? meža zvēru gaļā laikam neskaitās gaļa???Ja ēd cūkgaļu, tad kaunina, bet stirnu tik sit iekšā


Ja cilvēks audzē savu lopiņu, baro kā tāda māte barotāja, lopiņš viņam pieķeras, mīl savu barotāju, un tad barotājs viņu nokauj un apēd.
Bet meža zvēri apzinās, ka tiem ir savi ienaidnieki, jo mežā valda zvēru likumi. Tāpēc ētiskāk būtu ēst mežā medīta, brīvībā auguša dzīvnieka gaļu, tā nespriestos rīklē.
Kaut arī mājas cūku ēdāji paši mūsdienās neaudzē apēdamo dzīvnieku, tomēr fermas apstākļi ir nožēlojami salīdzinot ar dzīvnieku brīvību. Turklāt, dabā viņu savairosies pārāk daudz, ja to neregulēs. Ja mežus izcērt, rodas jaunas ataudzes, ko brieži un stirnas, un zaķi var nograuzt.

Atbildēt

Rīgas reģiona pārvaldes priekšnieks

04.12.2022. 09:17

rīkos arī turpmāk pareizas medības, kur mednieki apšauj viens otru.

Atbildēt

Skārnis ltd.

04.12.2022. 08:15

Visas medības būtu aizliedzamas,atskaitot tās kur mednieki apšauj viens otru.

Atbildēt

Arī nemednieks

04.12.2022. 06:13

»

Ne-medinieks

Sākumā vajadzētu atšaut meža zvērus piepilsētās, tad šaudīties pa mežiem. Lapsas, bebri, stirnas, mežacūkas nāk iekšā pilsētās


Sākumā vajadzētu pārtraukt iznīcināt mežus tad zvēri nenāktu pilsētās.

Atbildēt

85

04.12.2022. 00:20

Laba vēle, slikti ka manabalss.lv ir organizēts kā sadarbība ar teroristisku organizāciju (t.s."saeimu"), no kuras arī, it kā legāli, veidojas tādas feikas dabas "aizsardzības" "pārvaldes".
Un "dzīvnieku valsts apsaimniekošana" kā noformulējums ir pietiekoši stulbs, lai cilvēki sāktu to apzināties. Vēršanās pret medībām kā tādām, ir tikai normāla reāllaika sākuma pazīme kolektīvās (saprotams, dieva) jēgas uzbūves turpinātībai pasaulē, un tā pēc arī dzīvdabai tiek dots konsekvents spēks - spēja (nevis politika) saprast un aizsargāties no sadistiem cilvēku avataros, tā palīdzot cilvēcei attīrīties no velna bērnu (un kalpotāju) paliekām pasaulē, turpinot vadīt nebūtībā zūdošo parazītmehānismu drīzā nebūtībā ne tikai sociumā, bet arī dabā.

Atbildēt

ss

04.12.2022. 00:19

bet kā tad ar veģetārismu? meža zvēru gaļā laikam neskaitās gaļa???Ja ēd cūkgaļu, tad kaunina, bet stirnu tik sit iekšā!

Atbildēt

Haralds Kalns

03.12.2022. 22:19

Pret DAP un Gerharda asinssuņiem slepkavām ir tikai viens līdzeklis- sāls pakaļā!

Atbildēt

Ekonomiskā tirānija

03.12.2022. 21:53

»

Ne-medinieks

Sākumā vajadzētu atšaut meža zvērus piepilsētās, tad šaudīties pa mežiem. Lapsas, bebri, stirnas, mežacūkas nāk iekšā pilsētās


Nav jau vairs mežu un tātad arī barības bāzes meža dzīvniekiem. Lielzemnieku saindētajos tūkstošhektāros pat mušas un tārpi vairs nedzīvo.

Atbildēt

Reklāmmednieku upuri

03.12.2022. 21:48

Un kā ar fotomedniekiem, kas izbrauc sieviešu medībās ? Varbūt pienācis laiks ieviest liegumus kur deputātiem aizliegtas muļķu medības.

Atbildēt

Ne-medinieks

03.12.2022. 21:31

Sākumā vajadzētu atšaut meža zvērus piepilsētās, tad šaudīties pa mežiem. Lapsas, bebri, stirnas, mežacūkas nāk iekšā pilsētās!

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: