Ir viena fundamentāla lieta, kas ļoti traucē attīstīties mūsu valstij
Guntars Vītols · 01.10.2024. · Komentāri (108)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Хм
01.10.2024. 12:09»
VNO
Tas, ka politikā tiek izmantoti šāda veida kairinātāji, ir sen zināms. Un tas ka tas nav īpaši cēli, arī...
Да я уже вижу, что вы с этой же бригады. Главное, и через 50 лет повторять "Taču tas neatceļ to, kas notika 40. gadā. Tas neatceļ faktu, ka 50 gadi, kas pavadīti totalitārismā un pilnīgi absurdā ekonomiskā sistēmā nevar neatstāt ilgstošas mentālas un ekonomiskas sekas, kuras nav izlabojamas vienas triecienpiecgades laikā." Вы очень грамотно написали, не упоминая годы свободной Латвии, потому как плохо бы звучало "вот уже через 50 лет после возвращения независимости. А в вашей трактовке и через 100 лет будет все ок,принято!
pašu valstī ir kopiena, kurā šī vate sastāda ap 30% (oi, kāds esmu optimists).
А как сохранять эту пропорцию, вы уже прекрасно освоили) Не зря же так впадаете в панику, когда вдруг начинают быть подвижки по снижению уровня "ваты"-вам без нее никуда..
va vellos
01.10.2024. 12:05»
VVM
"Ar krieviem var sarunāt gandrīz vienmēr, ar viņu ''silovikiem'' - nekad
Tāpat kā Latvijā, kad viņu pieņem darbā.
jautaajums
01.10.2024. 12:04»
Jukums
Ļoti labi-ļoti pareizi uzrakstīts. Tādu cilvēku vajag Latvijā daudz, daudz vairāk, kas nevis čīkst un aģitē par paradīzi-Krieviju, no kuras paši atbēga uz Baltiju, bet saprot lietas un dara ko labu valstij un tautai vadošos amatos
Valsts?Vai cilvēkam vara vajadzīga?
Mentalitāte domāšanā
01.10.2024. 11:53»
VNO
Aizbrauc uz ASV, un tur pamēģini nesamaksāt nodokli. Būs jautri
Bet paskaties uz šo problēmu dziļāk. Vai ir patīkami maksāt nodoļus naidīgai varas elitei, kuru par eliti nemaz nedrīkst saukt un uzturēt vēl parazītu armiju, kura ir mākslīgi radīta, lai nodrošinātu nākotnē ievēlēšanu. Tā ir skatu punkts no pamatiedzīvotāju viedokļa. Tagad padomā kāds prieks maksāt nodokļus ir tiem 40% okupantu, kas gaida PSRS vai impērijas atgriešanos un Latviju ar latviešiem uztver kā likumīgi okupētu teritoriju ar vergiem, kur saimniekiem, tas ir okupantiem, nekādi nodokļi nav jāmaksā, bet gan tieši otrādi, jāiekasē nodevas (jācērp aitas). Neveicot dekolonizāciju un lustrāciju, šo nevar atrisināt, jo pamatiedzivotāju un okupantu/parazitu proporcijas ir faktiski 1:1, ko arī pierāda ekonomika un nepārtrauktā vajadzība aizņemties miljardus. Izejas ir divas, karot un nogalināt, lai viena vai otra puse ņemtu virsroku, vai arī tiesiski atrisināt kā to nosaka Ženēvas konvencija. Repatriēt nelikumīgi ieklīdušos "viesus", kurus komunisti prettiesiski aprīko ar pilsonību, lai nodrošinātu savu neaizskaramību par noziegumiem okupācijas periodā.
Jukums
01.10.2024. 11:35»
VNO
Tas, ka politikā tiek izmantoti šāda veida kairinātāji, ir sen zināms. Un tas ka tas nav īpaši cēli, arī...
Ļoti labi-ļoti pareizi uzrakstīts. Tādu cilvēku vajag Latvijā daudz, daudz vairāk, kas nevis čīkst un aģitē par paradīzi-Krieviju, no kuras paši atbēga uz Baltiju, bet saprot lietas un dara ko labu valstij un tautai vadošos amatos.
biedrs Priedit:
01.10.2024. 11:32»
Atis Priedītis
"Kristaps - tikšanās ar psihiatriem" papildinājums nr.30...
Visa nelaime ka Latvija vienmer bija nabaga, bet Krievija-bagata:
https://www.youtube.com/watch?v BMq447IZD5I
Atis Priedītis
01.10.2024. 11:30"Kristaps - tikšanās ar psihiatriem" papildinājums nr.30
- Vai ir vēl kāds racionāls skaidrojums tik ļoti lielai jūsu aktivitātei sociālajos portālos?
- Ir, bet diezgan neparasts.
- Un kāds tas būtu?
- Es par visu ko esmu iecerējis, par visu ko daru cilvēkus informēju pats. Manas telefona sarunas nav jānoklausās, man dzīvoklī un nekur citur neglabājas kaut kādi slēpjami un slepeni ieraksti. Es netaisos iestāties kādā partijā, netaisos veidot kaut kādu jaunu reliģisku sektu, neesmu nelikumīgā veidā mēģinājis kļūt bagāts u.t.t.
… Rādīt visu
VVM
01.10.2024. 11:28»
va vellos
Toreiz jau nemaz nebija naivo laiks. Naivi bija tikai iedomā, ka kapitālisms ir labāks par normālu vācu tipa sociālismu, kas bija mazliet izveidojies pie Brežņeva...
"Ar krieviem var sarunāt gandrīz vienmēr, ar viņu ''silovikiem'' - nekad. "
-----------------------------------------
Opā! Kurā brīdī krievs pārveršas par "siloviku"?
Vai otrādi?
VNO
01.10.2024. 11:25»
Хм
Ну так есть же целые бригады, задачи которых постоянно вбивать в головы "вы все равно ничего не решаете, не можете, за вас все решают...
Tas, ka politikā tiek izmantoti šāda veida kairinātāji, ir sen zināms. Un tas ka tas nav īpaši cēli, arī.
Taču tas neatceļ to, kas notika 40. gadā. Tas neatceļ faktu, ka 50 gadi, kas pavadīti totalitārismā un pilnīgi absurdā ekonomiskā sistēmā nevar neatstāt ilgstošas mentālas un ekonomiskas sekas, kuras nav izlabojamas vienas triecienpiecgades laikā.
Un pat ja no debesīm pēkšņi nolaistos Latvijas ideālā valdība, tai būtu jāsastopas ar realitāti, ka kaimiņu valsti apdzīvo 80% agresīvas vates un pašu valstī ir kopiena, kurā šī vate sastāda ap 30% (oi, kāds esmu optimists).
C'est la vie.
fakts
01.10.2024. 11:05»
VNO
Aizbrauc uz ASV, un tur pamēģini nesamaksāt nodokli. Būs jautri
"Cilvēks" ir vienīgā dzīvā būtne uz zemes kas maksā nodokli par tiesībām dzīvot un nogalina sev līdzīgos kaut kādu tur ideju vārdā.
VNO
01.10.2024. 11:01»
nemurgo
valsts iznicinasanas dienests papildus sak 70 000 latvijas iedzivotaju represijas ,lienot vinu bankas kontos
Aizbrauc uz ASV, un tur pamēģini nesamaksāt nodokli. Būs jautri.
va vellos
01.10.2024. 10:59»
Naivais
...citiem vārdiem: velti autors mums ko pārmet, ja visu nosaka lielvaras?... bet tad jau nemaz nav tik slikti, jo 1. problēmas risināšanas stadija mums jau izieta, tagad ir 2. stadija ( vainot citus).... 3. stadija ( pēdējā) esot tad, kad cilvēks esot spējīgs uzdot jautājumu "Ko darīt?"..... no sevis...
Uz to pusi. Mentalitātes vaina ir ''viensētas sindromā'', kas padara letiņu par anti-amerikāni un anti-japāni vienlaicīgi - nespējīgu ātri socializēties un vienaldzīgu, ko pasaule par viņu domā. Tas pēdējais ir pluss, tas pirmais - milzu mīnuss.
vēl naivāks
01.10.2024. 10:51»
Naivais
...citiem vārdiem: velti autors mums ko pārmet, ja visu nosaka lielvaras?... bet tad jau nemaz nav tik slikti, jo 1. problēmas risināšanas stadija mums jau izieta, tagad ir 2. stadija ( vainot citus).... 3. stadija ( pēdējā) esot tad, kad cilvēks esot spējīgs uzdot jautājumu "Ko darīt?"..... no sevis...
Ja jautā ko darīt tad tas jau ir biorobots,cilvēkam šāds jautājums nerodas.No tā izriet ka cilvēku ir ļoti,ļoti maz.
c' est la vie
01.10.2024. 10:50»
Vai nav tā ka
katrs karš,revolūcija,apvērsums stāvokli padara tikai sliktāku?Tātad kādam tas viss ir vajadzīgs,kāds to vada un finansē.Vai nav apnicis būt par neko?Mainās situācijas bet noteicēji ir vieni un tie paši tāpat kā aitas,tikai ar katru dienu paliek tupākas
nespēju palīdzēt ......
Хм
01.10.2024. 10:44Ну так есть же целые бригады, задачи которых постоянно вбивать в головы "вы все равно ничего не решаете, не можете, за вас все решают:
- русская мафия
- русский мир
- оккупанты и освободители.
И лучше нас все равно никого нет".
… Rādīt visu
Naivais
01.10.2024. 10:41»
va vellos
Toreiz jau nemaz nebija naivo laiks. Naivi bija tikai iedomā, ka kapitālisms ir labāks par normālu vācu tipa sociālismu, kas bija mazliet izveidojies pie Brežņeva...
...citiem vārdiem: velti autors mums ko pārmet, ja visu nosaka lielvaras?... bet tad jau nemaz nav tik slikti, jo 1. problēmas risināšanas stadija mums jau izieta, tagad ir 2. stadija ( vainot citus).... 3. stadija ( pēdējā) esot tad, kad cilvēks esot spējīgs uzdot jautājumu "Ko darīt?"..... no sevis piebildīšu ( ar smiekliem), ka nevajadzētu gan atgriezties 1. un 2. stadijā... :))
va vellos
01.10.2024. 10:29»
Naivais
nu,nu.... kā diez būtu, ja Atmoda notiktu tagad...
Toreiz jau nemaz nebija naivo laiks. Naivi bija tikai iedomā, ka kapitālisms ir labāks par normālu vācu tipa sociālismu, kas bija mazliet izveidojies pie Brežņeva.
Galvenā problēma bija reāla - Baltijā valdīja nevis krievi, bet viņu armija, kas bija tikpat jukusi kā tagad. Ar krieviem var sarunāt gandrīz vienmēr, ar viņu ''silovikiem'' - nekad. Uzkurināja arī ekonomikas sagrāve 1987, kad Gorbačovs atļāva saimnieciski neiespējamos kooperatīvus.
Bet toreiz NEVIENS tev iniciatīvu neuzņēmās. Bija ''ustanovka'' inteljančiem 1988 dibināt Tautiņas Frontīti (Spānija 1936 stilā) un visi kolonnā ar sarkanajiem karogiem (strīpu pielika rudenī) aizsoļoja. Tai rudenī nāca pavēle no čekas un PSKP - Latvijas saimnieks ir Godmanis. Kāda tur mentalitāte, ja pati elite pēc pavēles tikai mainīja kantora izkārtni.
Tas nemaina faktu, ka bankrotējušo Godmaniju 2004 nopirka NATO.
No laukiem
01.10.2024. 10:23»
Jūsmiņš
Nav gari jāskaidro, kas notiktu, ja lauku traktoristu, lai arī pirmrindnieku, ieceltu par liela kruīza kuģa kapteini, vai vēl labāk, par stūrmani! Bet ko citu var gribēt, ja Latvijas valsts vara ir tikai šādi traktoristi...
Gribētu redzēt Attīstības vai Komunikācijas nodaļas ierēdni uz traktora. Ne tikai taisnu vagu viņš nevarētu uzņemt, pat dzinēju iedarbināt viņš nespētu.
Rainis
01.10.2024. 10:20»
bet Ati
Piedod-bet slikts tu politiķis, ja nesaproti cilvēkus...Dirsa lida ne latvieši-latvieši karoja ar osvoboditeliem..Dirsa lida imigranti no Krievijas....To Tev gan der zināt
Mentalitāte nav mainījusies 700 gadu. Ejot atpakaļ, atcerēsimies Mērnieku laikus un Purva bridēju. Tie paši skauģi un līdēji. Un arī 13.gadsimtā nebija nekas, ar ko lepoties. Nebija ne mūra ēku, ne rakstības. Senlatviešu ciltīm labākais bizness bija sirojumi pa kaimiņu ciltīm, vēl labāk zem tehnoloģiski pārāko vācu virsvadības. Un, ja šodienas saimnieki liek daudzināt, ka viss sliktais nāk no Krievijas, pavēle jāpilda cītīgi. Varbūt vēl nonāks līdz vietējo krievu grautiņiem, un tad varēs pievākt kādu slikti piesietu mantu.
yes
01.10.2024. 09:59»
Priedītis Atis
Latviešu mentalitātes lielākā problēma ir dirsā līšana un verdzības komplekss. Dirsā līda Maskavai, tagad dirsā lien Vašingtonai un Briselei, Evikai, viņas varzai un citiem kangariem svarīgāka ir citu valstu labklājība, nevis savējā. To visi pasaulē redz, tāpēc arī Baltija neviens īsti neivestēs, un...
Bet Krievija vadosa amata Maskava ielika Arvidu Pelsi,bet latvijas okupacijas metropole vasingtona vadosa amata nav un nekad nebus neviens latvietis. asv valdiba visi ebreji ,iznemot negeri loidu ostinu.
gaila raditais un dombrovska izlolotais latviesu ierednu klans
01.10.2024. 09:54»
Naivais
nu,nu.... kā diez būtu, ja Atmoda notiktu tagad...
kamer netiks likvideta latviesu ierednu patvala un nesodamiba,neierobezota zagsanas kare un latvijas iedzivotaju ikdienas pazemosana ,mulku zeme nekas nemainisies.
nemurgo
01.10.2024. 09:51»
un atkal
Kotlete visa centrā: Nu nav tikai kotlete tā kas visu virza..Kotlete visu virza tikai iebraucējiem....ne tautai
valsts iznicinasanas dienests papildus sak 70 000 latvijas iedzivotaju represijas ,lienot vinu bankas kontos.
Naivais
01.10.2024. 09:47nu,nu.... kā diez būtu, ja Atmoda notiktu tagad?
jautāju tādēļ, ka, liekas, cilvēki vairs nav tik naivi, bet ir arī vesela paaudze izaugusi.... kā diez būtu, vai atkal uzņēmīgie uzņemtos iniciatīvu? varbūt te arī slēpjas atbilde autoram, ka ne jau bailes vai kaut kāda mentalitāte ir pie vainas ( ja vispār kādu var vainot kāds cits...), bet gan iedzīvotāju veselais saprāts, kas balstās uz iepriekšējo pieredzi un notiekošo globālā līmenī?
Dr. Votson
01.10.2024. 09:42»
Egils1007
Mentalitāte? Piekrītu, ja tauta iebalso Vienotību, tad ar to mentalitāti nav kaut kas kartībā
vienotibu iebalso ieredni un pensi tv panoramas skatitaji.
IM
01.10.2024. 09:36Gan jau ka mentalitāte nebūs tā kas pie visa vainīga. Vai nu mēs pirmie vai pēdējie kuri tiek pakļauti maldināšanai. Vācieši arī pirms WW2 gandrīz visi kā viens ticēja fīreram.
Mēs arī fundamentāli ticam visādām varavīksnēm, tam ka ukraiņiem ir tiesības aizstāvēties utt.. Un ko tu mums padarīsi, esam (no)pozicionēti uz fundamentālām vērtībām, par kuru eksistenci mums visu laiku atkārto. Bet vai tā ir? Vai mēs apzināmies un izprotam tās fundamentālās vērtības pilnībā un vispār apzināmies to šķībi greizi samāksloto situāciju apkārt kurā esam spiesti dzīvē apgrozīties un eksistēt.
Tā ka manuprāt fundamentālā problēma šodien ir vispārējā nepareizi apzinātā sabiedrības dzīves un eksistences situācija un masveida pozicionēšanās tajā bez jebkādas sapratnes kas notiek.
Kas atliek šādā situācijā? Šādā situācijā neatliek nekas cits kā runāt un brīvi izrunāt situāciju līdz tās pilnīgai saprašanai.
Vai nav tā ka
01.10.2024. 09:31»
c' est la vie
vai jums neapnīk? Visiem labi nebūs nekad un autoram taisnība, ka ņaudētāji un kritizētāji ir galvenokārt no tiem, kuri ir patālāk no siles. Tādēļ arī pasaulē pastāv kari, revolūcijas un apvērsumi, lai situācija mainītos. Faktiski nemainās pati situācija, bet gan notiecēji tajā...
katrs karš,revolūcija,apvērsums stāvokli padara tikai sliktāku?Tātad kādam tas viss ir vajadzīgs,kāds to vada un finansē.Vai nav apnicis būt par neko?Mainās situācijas bet noteicēji ir vieni un tie paši tāpat kā aitas,tikai ar katru dienu paliek tupākas.
va vellos
01.10.2024. 09:30»
Komunistu pakalpiņam
Melojis tu esi no tīras sirds
Meloja tava māte par tavu tēvu, nacik. Škic Ādolfu pielūgt!
c' est la vie
01.10.2024. 09:24vai jums neapnīk? Visiem labi nebūs nekad un autoram taisnība, ka ņaudētāji un kritizētāji ir galvenokārt no tiem, kuri ir patālāk no siles. Tādēļ arī pasaulē pastāv kari, revolūcijas un apvērsumi, lai situācija mainītos. Faktiski nemainās pati situācija, bet gan notiecēji tajā.
jautaajums
01.10.2024. 09:23»
Jūsmiņš
Nav gari jāskaidro, kas notiktu, ja lauku traktoristu, lai arī pirmrindnieku, ieceltu par liela kruīza kuģa kapteini, vai vēl labāk, par stūrmani! Bet ko citu var gribēt, ja Latvijas valsts vara ir tikai šādi traktoristi...
Kas notiktu ja kruīza kuģa kapteini ieceltu par traktoristu?
Katram cilvēkam ir sava sūtība un aicinājums šajā pasaulē,ja cilvēks nepilda savas dvēseles aicinājumu tad neko labu tas nespēs paveikt.
Egils1007
01.10.2024. 09:19Mentalitāte? Piekrītu, ja tauta iebalso Vienotību, tad ar to mentalitāti nav kaut kas kartībā.
pēc loģikas
01.10.2024. 09:16»
aga
Lai vairotu optimismu jāizdara tikai trīs lietas...
Obligāti deklarēt savu seksuālo orientāciju, lai cilvēki negribot nesavēlētu pederastus.
aga
01.10.2024. 09:04Lai vairotu optimismu jāizdara tikai trīs lietas.
1)Satversmē jaieraksta, ka sabiedrība var lemt par ekonomiskajiem jautājumiem, politiķi nedrīkst aizņemties un investēt naudu bez sabiedrības piekrišanas.
2)Atcelt velēšanu 5% barjeru, vienlaicīgi ieviešot nopietnas narkoloģiskās un psihoģiskās pārbaudes kandidātiem.
3) Likvidēt Nabadzības vairošanas nodokli ,kurš saucas PVN. Pārceļot to slogu godīgi atpakaļ uz Ienākumu nodokli. Tad, kad cilvēki redzēs reālo nodokļu apmēru, tad arī sāks cīnīties par kārtību un par katru izniekoto centu .
Atis Priedītis
01.10.2024. 08:56»
nu nu
Tādus latviešus personīgi nezinu. Nevērtē visus pēc savas mātes, kas vazājās pa krievu armijas garnizoniem
Jau rakstīju, ka tas ir viltus komentārs it kā manā vārdā.
nu nu
01.10.2024. 08:51»
Priedītis Atis
Latviešu mentalitātes lielākā problēma ir dirsā līšana un verdzības komplekss. Dirsā līda Maskavai, tagad dirsā lien Vašingtonai un Briselei, Evikai, viņas varzai un citiem kangariem svarīgāka ir citu valstu labklājība, nevis savējā. To visi pasaulē redz, tāpēc arī Baltija neviens īsti neivestēs, un...
Tādus latviešus personīgi nezinu. Nevērtē visus pēc savas mātes, kas vazājās pa krievu armijas garnizoniem!
apbižota liver- jeb aknu desa
01.10.2024. 08:43»
bet Ati
Piedod-bet slikts tu politiķis, ja nesaproti cilvēkus...Dirsa lida ne latvieši-latvieši karoja ar osvoboditeliem..Dirsa lida imigranti no Krievijas....To Tev gan der zināt
Uzpeldēja vēl viens kandidāts caurkrišanai VALODAS eksāmenā, jeb kārtējā pusanalfabētu parāde? Ā, tagad esot informatīvais karš, kas tiek izcīnīts komentāru rubrikās un troļļu fermās, un arī dažādi nevalodā sarakstīti verbāli izmeši ir viens no informatīvā kara elementiem. Cilvēki, esiet modri. Ziņojiet!
Atis Priedītis
01.10.2024. 08:38»
bet Ati
Piedod-bet slikts tu politiķis, ja nesaproti cilvēkus...Dirsa lida ne latvieši-latvieši karoja ar osvoboditeliem..Dirsa lida imigranti no Krievijas....To Tev gan der zināt
Tas nav mans komentārs. Kāds cits ir to rakstījis lietojot manu uzvārdu un vārdu.
Jūsmiņš
01.10.2024. 08:32»
Elementāri
Virzoties pa ceļu, kas ved uz labklājības samazināšanos ir grūti piekrist valdošajiem, ka viss ir labi. Tāpat redzot, ka valdošie ietiepīgi dodas pa ekonomiskās pašnāvības ceļu, ir grūti saglabāt cerību, ka viss beigsies labi. Ja gribam atdot cilvēkiem cerību ir jāmaina virziens. Jāatsakās no nesaprātīgā...
Nav gari jāskaidro, kas notiktu, ja lauku traktoristu, lai arī pirmrindnieku, ieceltu par liela kruīza kuģa kapteini, vai vēl labāk, par stūrmani! Bet ko citu var gribēt, ja Latvijas valsts vara ir tikai šādi traktoristi.
Ja vēlēšanu sistēma ir tāda, ka citi tur nemaz nevar nokļūt, kā tikai traktoristi un detaļu pienesēji. Tad ko jebkurš no mums var gribēt? Gribi cik uziet, no tā jau nekas nemainās, ja nav, kas šo gribu var īstenot.
Ja tuvākajā laikā netiks mainīta vēlēšanu sistēma - nekas valstī nemainīsies, uz to pat cerēt nav jēgas. Pastiprināsies tikai dažāda veida terors pret iedzīvotājiem, un tie no valsts bēgs. Jo nav jau citas izvēles...
va vellos
01.10.2024. 08:23»
bet Vītol
Kas tad lasa to X? Tikai skolnieki, un bezdarbnieki, kas visbiežāk cieš darba devēju negodīgās attieksmes dēļ.X jau gan nav tā platforma kur smelt gudrības
Bet ko darīt, ja pelēk-baron lielkungs citu Latviju nav redzējis, ka to, kas viņam ekrāniņā rēgojas.
va vellos
01.10.2024. 08:21Hello, Ādažu buržuj!
Bezmaksas kalpus ievajadzējies? Tā kā 30 gadu par vēlu.
Savā mūžā diezgan daudz priekš latviešiem no tīras sirds esmu darījis. Par to mani vienmēr, VIENMĒR, nolādējuši.
Brauc lūdzu ar savu mentalitāti kur Šveiks sūtīja ungāru veterānus.
un atkal
01.10.2024. 08:03»
Elementāri
Virzoties pa ceļu, kas ved uz labklājības samazināšanos ir grūti piekrist valdošajiem, ka viss ir labi. Tāpat redzot, ka valdošie ietiepīgi dodas pa ekonomiskās pašnāvības ceļu, ir grūti saglabāt cerību, ka viss beigsies labi. Ja gribam atdot cilvēkiem cerību ir jāmaina virziens. Jāatsakās no nesaprātīgā...
Kotlete visa centrā: Nu nav tikai kotlete tā kas visu virza..Kotlete visu virza tikai iebraucējiem....ne tautai...
bet Ati
01.10.2024. 08:02»
Priedītis Atis
Latviešu mentalitātes lielākā problēma ir dirsā līšana un verdzības komplekss. Dirsā līda Maskavai, tagad dirsā lien Vašingtonai un Briselei, Evikai, viņas varzai un citiem kangariem svarīgāka ir citu valstu labklājība, nevis savējā. To visi pasaulē redz, tāpēc arī Baltija neviens īsti neivestēs, un...
Piedod-bet slikts tu politiķis, ja nesaproti cilvēkus...Dirsa lida ne latvieši-latvieši karoja ar osvoboditeliem..Dirsa lida imigranti no Krievijas....To Tev gan der zināt....
Elementāri
01.10.2024. 08:02Virzoties pa ceļu, kas ved uz labklājības samazināšanos ir grūti piekrist valdošajiem, ka viss ir labi. Tāpat redzot, ka valdošie ietiepīgi dodas pa ekonomiskās pašnāvības ceļu, ir grūti saglabāt cerību, ka viss beigsies labi. Ja gribam atdot cilvēkiem cerību ir jāmaina virziens. Jāatsakās no nesaprātīgā zaļā kursa, jāsamazina birokrātija un jāizbeidz ar kreisajām idejām ierobežot privātīpašumu un uzspiest mazākuma vērtības vairākumam.
es ar
01.10.2024. 08:00»
Ivars ka majnit Zinu
Par sleseru kurs kaut ko Radijis, ne Skeli ne Zemnieku Lembergu, ne Atistibas Briskenu Rail Baltik un Airboltik shemu Algu miljoniem, ne Dargako tiltu Pasaule, ne Ķirsi Ziedu zagli un Rigas tuksam ielam, sliktamiem celiem, Stavietu zagligiem tarifiem
Par Krievijas mafiju un viņas papkalpiņu Šleseru, kas vienīgais ko māk-ir apkalpot Krievijas mafijas naudas..
bet Vītol
01.10.2024. 07:59Kas tad lasa to X? Tikai skolnieki, un bezdarbnieki, kas visbiežāk cieš darba devēju negodīgās attieksmes dēļ.X jau gan nav tā platforma kur smelt gudrības...
Ivars ka majnit Zinu
01.10.2024. 07:55»
Uldis
Arī raksta autors turpina vissirslikti virzienā bez risinājuma piedāvāšanas. Lūk, jūs, vergi, nepareizi balsojot...
Par sleseru kurs kaut ko Radijis, ne Skeli ne Zemnieku Lembergu, ne Atistibas Briskenu Rail Baltik un Airboltik shemu Algu miljoniem, ne Dargako tiltu Pasaule, ne Ķirsi Ziedu zagli un Rigas tuksam ielam, sliktamiem celiem, Stavietu zagligiem tarifiem
Uldis
01.10.2024. 07:37Arī raksta autors turpina vissirslikti virzienā bez risinājuma piedāvāšanas. Lūk, jūs, vergi, nepareizi balsojot.
Bet ja pajautāsim simtiem tūkstošu budžetnieku, tad izrādīsies, ka viss ir vislabākajā kārtībā. Viss demokrātiski, Vienotības uzvarai ar viņiem pietiek. Un ja nu tomēr kādreiz būs riskanti tuvu zaudēšanai - lūk, balsu skaitīšanā viss ir slepeni.
Latvija budžetnieki + Vienotības vagari + dzimtcilvēki, kam tas viss jāsponsorē.
Kā to mainīt, nezinu.
lauķis
01.10.2024. 07:16»
Guntis
Alternatīva ir nebalsot par tiem, kas melo
Ne tikai nebalsot par meliem bet meli ir visbriesmīgākais noziegums un visbargāk sodāms.Patreizējā sistēmā mēs dzīvojam melu pasaulē un pār pasauli valda meli.
Pilsonis
01.10.2024. 07:04Autors laikam joprojām uzskata, ka vēlēšanas Latvijā pēdējos 15 gados ir notikušas godīgi un balsis tajās ir saskaitītas pareizi. Atvien mazāk cilvēku notic ar datoru ģenerētām Interneta ziņām, bet Saeimas vēlēšanu paklusām un lienoši noslepenotais balsu skaitīšanas process “ar slepeno datorprogrammu” pēdējos gados bija tik “uzticams” cik šīs datorprogrammas radītāji. Tagad tos krimināli apsūdz un tiesās. Kā ziņo deputāts Ringolds Balodis, tagad Jaunā Vienotība pasūtījusi vēl slepenāku datorprogrammu kopā ar tikpat slepenu jaunu aparātu balsu saskaitīšanai nākamajās vēlēšanās. Vēlēšanu sistēmas uzticības sagraušanai Latvijā nemaz nevajadzēja Kremļa aģentus. Pietika ar 12,7 miljonus eiro izmaksājušo slepeno aparātu balsu slepenai saskaitīšanai slēgtā Saeimas telpā ar dažu cilvēku rokām, kurus neviens vēlētājs nedrīkstēšot uzzināt. Kāpēc māžoties un rīkot nākamās Saeimas vēlēšanas kā cirka izrādi Latvijas tautai, ja slepenais balsu skaitīšanas rezultāts un tieši kura partija tiks pasludināta par nākamo Saeimas uzvarētāju jau tagad ir 100% paredzams? Latvijas tauta taču nav muļķi un saprot, ka Jaunās Vienotības valdība nemaksātu 12,7 miljonus miljonus eiro par jauno “slepenā aparāta” vēlēšanu datorprogrammu par šīs partijas biedru “smukām acīm”. Redzot šos uzpūstos balsu skaitīšanas “slepenā aparāta” izmaksu ciparus un Saeimas vēlēšanu balsu skaitīšanas procesa noslepenošanu, Latvijas vēlētājam ir jābūt pilnīgam idiotam, lai nesaprastu, ko Jaunās Vienotības valdība par šiem no mūsu nodokļu naudas iztērētiem 12.7 miljoniem eiro ir patiesībā nopirkusi.
… Rādīt visu