Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Civillikums

17.01.2018. 14:42

»

nu

Protams, kur nu vēl lielāku dāvanu kā bezmaksas darbaspēks uz ilgiem, ilgiem gadiem


183. Kamēr vecāki nodrošina bērna uzturēšanu, bērnam jāstrādā vecāku mājas darbi bez tiesībām prasīt par to kādu atlīdzību, ja vien tā viņam nav noteikti apsolīta.
(29.11.2012. likuma redakcijā, kas stājas spēkā 01.01.2013.)
Kur problēma???

Atbildēt

Bietē

16.01.2018. 14:23

»

piekrītu vienam

Vīrieši ir kļuvuši par PILNĪGĀM LUPATĀM! Ne vairs robežas sargā, ne aizstāv kādu, kad tas vajadzīgs. Eiropa ar katru mīļu dienu kļūst aizvien nedrošāka un briesmīgāka. Kāpēc? Tāpēc, ka neviens vīrietis vairs neveic savu galveno funkciju...


Tev ir pilnīga taisnība, tā ir otra medeļas puse, par ko būtu jārunā. Kur ir tie vīrieši- varoņi,par kuriem rakstīja pasakās, par kuriem zināms, ka tie nāks un celsies un atrisinās visas ārējās problēmas, un sieviete varēs bez stresa pievērsties ģimenei nevis pasaules netaisnībām vai domām par izdzīvosanu.

Atbildēt

Ezis

15.01.2018. 18:23

»

lol

Viņš var čakarēt prātu savai sievai un bērniem - izsaku tiem līdzjūtību, bet man pietiek ar pāris rakstiem lai saprastu, ka šim indivīdam smadzenēs pietrūkst pāris skrūves...


Piekrītu. Esmu uzdūrusies vairākiem šī autora rakstiem. Rodas iespaids, ka tikai viņš visu pareizi dara, bet nav savā tēvzemē pravieša. Ja tev apkārt visi ir muļķi, uzmanīgi paskaties-kas stāv pulciņa vidū? Vispār teksti rada iespaidu, ka autors ir paštaisns, šaurpierīgs, dogmatisks, kompleksains, garlaicīgs un ārkārtīgi smagas dabas cilvēks. Tādi visur moralizē, pamāca, un vienmēr ir nelaimīgi paši, jo dzīvē nav pilnības. Caur to arī citus dara nelaimīgus. Labāk tālāk no tādiem.

Atbildēt

Torpedo.

09.01.2018. 07:39

Kā teica no skatuves nelaiķis Mihails Zadornovs:rietumi stāv uz bezdibeņa malas, mēs esam viņus noķēruši un apsteiguši. Secinājumus izdarat paši.
P.S. Jautājums autoram, vai Tu izkāpi no auto, lai palīdzētu vecam vīram, vai Tu piezvaniji 110?
No teksta spriežot Tu tāpat sēdēji un purkšķināji krēslā purpinot nu kā tad tā var!!!
Par pārējo daļēji var piekrist.

Atbildēt

III

08.01.2018. 23:16

»

A.K.

Jūs pareizi sapratāt - mēs runājam par IZVĒLI...


Nu ja, ka runa ir par izvēli. Redz, ja, tiklīdz ir tāda iespēja bērnus nedzemdēt, viena liela daļa viņus nedzemdē, tad varbūt tā tiešām nav lieta, kas domāta visiem. Es neuzskatu, ka obligāti visām tautām ir jāilgst miljons gadu un tā tālāk. Ja paskatās dabā, tad 99% sugu, kas ir pastāvējušas līdz šim, ir izmirušas. Vai pārveidojušās par kaut ko citu. Man ir bērns un uzskatu viņu par privilēģiju, bet nenosodu tos, kas šajā arī ekonomiski ārkārtīgi nestabilajā laikā bērnus nedzemdē. It īpaši ja paskatās uz šķirto ģimeņu īpatsvaru. Vecos laikos tauta bija pārsvarā nabadzīga, bet vairumā gadījumu zināja, ka arī pēc gada būs ko ēst. Mūsdienās tādas pārliecības Latvijā nav gandrīz nevienam. Man personīgi ir sava teorija par pašreizējo dzimstību Latvijā: sevi pašlaik atražo galvenokārt 2 iedzīvotāju kategorijas: vai nu ļoti veiksmīgie un talantīgie, apveltīti ar ļoti labiem gēniem, intelektu un visu pārējo un līdz ar to arī spējīgi savu dzīvi labi nodrošināt materiāli, un otrā grupa ir deģenerāti, kas vairojas, vispār daudz nebēdājot par to, kas ar viņu 10 bērniem notiks (tie pēc tam bērnunamā utt.). Pārējās grupas, kas ir pa vidu šiem abiem galējiem stāvokļiem, strauji izmirst.

Atbildēt

A.K.

08.01.2018. 22:57

»

nu

Viens bērnus uzskata par privilēģiju, cits par slogu un postu,... bet vēl daži, kā piemēram raksta autors, par bezmaksas darbaspēku


Lai nebūtu vietas minējumiem un spekulācijām, autors paskaidro, ka bērnus uzskata par vienu no izcilākajām Dieva dāvanām. Jā, jā - arī tiem, kas Dievam netic, nāksies atzīt, ka vecāki dzīvību nedod; viņi tikai ir kopā. Dievs dod dzīvību. Un...arī ņem. Cilvēkam, patiesi, nav lielas noteikšanas par savu likteni.

Atbildēt

A.K.

08.01.2018. 18:28

»

Mārtiņš

Autoram - emancipācija (kontekstā ar sievietēm), tiesību zinātnē emancipācija ir cilvēka, kas jaunāks par 18 gadu vecumu, uzskatīšana par pieaugušu un pieļāvums, ka viņš vai viņa var uzņemties atbildību par savu rīcību. Savukārt, politikā šis termins ir pazīstams, kā atbrīvošanās no važām, un to vairāk...


Jums taisnība - atbilstošāk būtu lietot vārdu "feminisms". Bet nevajadzētu strīdēties par lietotajiem vārdiem, galvenais ir satvert domu, ka sievietes ir nošļūkušas tik tālu, ka dara to, ko nekad pārskatāmā vēsturē nav darījušas, piemēram, nav ziņu, ka jebkad viņas būtu nodarbojušās ar publisku viena otrai, piedodiet, tautā saukto "purnu dauzīšanu", ko pieklājīgi sauc par boksu, speršanai, ko pieklājīgi sauc par kikboksu, svarcelšanu, hokeju vai citiem gladiatoru "pasākumiem". Sievietes vēsturiski ir saistījušās ar sievišķību. Lūk, kādēļ pielietoju arī vārdu "emancipācija". Iespējams, ka arī tekstā to vajadzēja likt pēdiņās.

Atbildēt

Mārtiņš

08.01.2018. 17:46

Autoram - emancipācija (kontekstā ar sievietēm), tiesību zinātnē emancipācija ir cilvēka, kas jaunāks par 18 gadu vecumu, uzskatīšana par pieaugušu un pieļāvums, ka viņš vai viņa var uzņemties atbildību par savu rīcību. Savukārt, politikā šis termins ir pazīstams, kā atbrīvošanās no važām, un to vairāk saista ar vergu atbrīvošanu Amerikā Pilsoņu kara laikā.

Nesapratu - autoram ir uzskats, ka sievietes brīva rīcība nav ok?

Atbildēt

A.K.

08.01.2018. 17:46

»

lll

Raksta autors pavisam acīmredzami ir audzis totalitārā sabiedrībā. Jo viņš kā pašu par sevi saprotamu pieņem, KA VISIEM IR JĀBŪT VIENĀDIEM UN JĀDZIVO VIENĀDI. Visām sievietēm - bērnus. Visas sievietes - mājās tikai cept un šmorēt. Visi vīrieši - prom ārpus darbā un tik rukāt. Bet mēs esam pirmā paaudze...


Jūs pareizi sapratāt - mēs runājam par IZVĒLI.
Pašlaik šķiet, ka šī sabiedrība izvēlējusies nāvi, izzušanu. Jo ir kanoni, noteikumi, kuri nodrošina kādas tautas pastāvēšanu. Un viens no tiem ir turēt godā tādu Dieva iestādījumu, kā ģimene. Gribēt un mīlēt bērnus. Būt tikumīgiem. Nesajaukt dzimumus utt. Skaidrs, ka tas ir izvēles jautājums, un nekādas piespiešanas šajā lietā būt nevar.

Atbildēt

A.K.

08.01.2018. 17:35

»

Xy

Mazliet pazīstu autoru un esmu lasījis arī citus viņa rakstus.Interesanti, ar ko pats nodarbojas, izņemot gudru spriedelēšanu


Pateicos par Jūsu interesi, tomēr gribētu vērst uzmanību uz to, ka raksta tēma ir cita - nesalīdzināmi svarīgāka par manas personas apspriešanu.

Atbildēt

lll

08.01.2018. 15:34

Raksta autors pavisam acīmredzami ir audzis totalitārā sabiedrībā. Jo viņš kā pašu par sevi saprotamu pieņem, KA VISIEM IR JĀBŪT VIENĀDIEM UN JĀDZIVO VIENĀDI. Visām sievietēm - bērnus. Visas sievietes - mājās tikai cept un šmorēt. Visi vīrieši - prom ārpus darbā un tik rukāt. Bet mēs esam pirmā paaudze, KAM IR IESPĒJAS IZVĒLĒTIES. Mums ir kontracepcija un pensijas (lielākas vai mazākas, bet tomēr ir vismaz kaut kas). Bet es pazīstu sievietes, kam nepatīk mājsaimniecība, vienkārši neinteresē un viss. Un pazīstu vairākus vīriešus, kas ļoti veiksmīgi dzīvo pa māju un audzina bērnus, kamēr sieva pelna piķi. Turklāt no visas sirds uzskatu, ka bērni lai labāk dzimst tiem, kas viņus grib. Nevis kaut kā ar varu spiest cilvēkus dzemdēt. Nu, ja negrib viņi, lai viņu asinis turpinātos nākotnē, lai negrib un viss, viņi nomirs un viņu dzimta būs beigusies. Viens bērnus uzskata par privilēģiju, cits par slogu un postu, un visi nav un nekad nebūs vienādi. Tas kļūst skaidrāk pamanāms brīdī, KAD IR IESPĒJA CILVĒKIEM IZVĒLĒTIES.

Atbildēt

A.K.

08.01.2018. 14:18

»

es

Jā, šis jautājums par dramatisko gadījumu noslēgumā mani arī trakoti interesē...


Autors parūpējās, lai slimais cilvēks, piesaistot attiecīgos dienestus, tiktu nogādāts ārstniecības iestādē. Lūdzu lasīt umanīgāk - pēdējā rindkopā nav nevienas piezīmes sieviešu virzienā.

Atbildēt

es

08.01.2018. 12:21

»

katram savs

"P.S. Raksta tapšanas dienā autors piedzīvoja dramatisku atgadījumu...


Jā, šis jautājums par dramatisko gadījumu noslēgumā mani arī trakoti interesē.
"NEVIENS no apstājušamies automašīnu vadītājiem neizkāpa no savas automašīnas un neapturēja nežēlīgo izrēķināšanos." Ja NEVIENS, tātad laikam jau arī autors ne... Kaut kas te īsti neštim kopā ar balto un spārnoto viedokli. Vai, pēc autora domām, arī šis konflikts bija jārisina sievietēm? Un atkal tās "stervas" netika galā ar savu uzdevumu?

Atbildēt

Janka

08.01.2018. 09:10

Dzīvē vienmēr var izvēlēties - ēst kūku ar čomiem vai sūdu zelēt vienatnē, tas pats ir attiecināms uz partnera izvēli.....

Atbildēt

sieviete

08.01.2018. 08:57

»

emm

Migranti uz rietumeiropu nāk no šo valstu bijušajām kolonijām - tie pat īsti nav migranti, bet šo valstu bijušo koloniju pilsoņi, kas tika pamesti pēc dekolonizēšanas. Viņi dzimtenē skolās mācās bijušo kolonizatoru valodās un ir izvēle, kur migrēt labākas dzīves meklējumos. Mums vienkārši ir "paveicies...


Jūs sakāt- diez vai nākotnes cilvēki domās tā kā mēs - mēs pirms 30-40 gadiem arī cerējām uz progresu, uz labāku dzīvi, bet notika kritiens atpakaļ sabiedrības attīstībā. Un tā grupa, kas tagad dzīvo superīgi, neparko negribēs atdot savas pozīcijas, viņu bērni būs labi izmācījušies ārzemēs un turpinās tādā garā. Un vienā ziņā var piekrist A.Priedītim par kultūras un vispārējo degradāciju...

Atbildēt

emm

08.01.2018. 04:51

»

piekrītu vienam

Vīrieši ir kļuvuši par PILNĪGĀM LUPATĀM! Ne vairs robežas sargā, ne aizstāv kādu, kad tas vajadzīgs. Eiropa ar katru mīļu dienu kļūst aizvien nedrošāka un briesmīgāka. Kāpēc? Tāpēc, ka neviens vīrietis vairs neveic savu galveno funkciju...


Migranti uz rietumeiropu nāk no šo valstu bijušajām kolonijām - tie pat īsti nav migranti, bet šo valstu bijušo koloniju pilsoņi, kas tika pamesti pēc dekolonizēšanas. Viņi dzimtenē skolās mācās bijušo kolonizatoru valodās un ir izvēle, kur migrēt labākas dzīves meklējumos. Mums vienkārši ir "paveicies" ar kaimiņiem, bet ja Krievijas labklājības līmenis būtu salīdzināms ar Rietumeiropas, viņiem nebūtu tiesību atteikties uzņemt latviešus, kas dotos dzīvot uz Maskavu... Latvieši gan ir viens milzīgs paradokss, jo pēc Staļina terora ir ieguvuši amnēziju par vāciešu nodarījumiem, kas atmiņā tika krāti bezmaz vai 1000 gadu garumā...

WW2 uzvarēja ASV - tā arī nosaka visu pasaules virzību, kas iekļauj multikulturālismu, kaunu par verdzības iekārtu, melno līdztiesību, WW2 laikā drausmīgo komunistu ietekmi uz ASV, utt. Praktiski viss kas notiek pasaulē notiek caur ASV prizmu - amerikāņiem neinteresē, ka Latvijā sievietes ir vienas no izglītotākajām pasaulē un ka tas ir latviešu fenomens, tas ka Latvijā nekad nav bijusi sieviešu cīņa par līdztiesību, jo no pirmās Latvijas neatkarības dienas sievietēm bija tiesības vēlēt. Nevienam neinteresē tas, ka Latvija līdz savai neatkarības zaudēšanas dienai uzņēma ebreju bēgļus, kurus pasaules demokrātiskā citadele ASV atraidīja, tad kad Vācieši jau sāka šos slodzīt geto.


Neieteiktu satraukties par musulmaņiem, bet drīzāk satraukties par savām problēmām. Musulmaņi savā pastāvēšanas vēsturē ir pierādījuši, ka viņi atrod ienaidniekus, kas viņus sakauj un pakļauj... musulmaņi neko nav izgudrojuši un no viņiem nav īsti jēgas bīties, jo viņu varenība ir tāda pati, kā hiēnām, kas piebeidz upuri. Viņiem tāpat kā tārpiem ir paredzēta sava loma, un dažiem sprāgoņām ir nepieciešams ātrāk doties aizsaulē. Diez vai nākotnes cilvēki domās tā kā mēs un gan jau ka viņi saredzēs sakritības kam bija kāda loma lai mūsdienu dinozauri iznīktu. Šai pasaulei ir jāmainās un ja rietumi nav morālais pamats nākamajai pasaules iekārtai, tad tiem ir jāiet bojā. Tas ka daudzas no rietumu sociālajām grupām veicina savas pastāvēšanas beigas nav nekas pretdabisks - vēsturē tādas lietas ir notikušas un notiks un tas ir viens no pārmaiņu mehānismiem, kas darbojas perfekti. Es sagaidu gaišu nākotni... jo pēc tumšākās nakts stundas vienmēr nāk rīts.

Atbildēt

katram savs

08.01.2018. 04:18

»

VB

"Latvijā tikai lielpilsētās ir kaut cik pieciešami apstākļi lai dzīvotu", tas ir priekš nabagiem, jā, pēc sevis zinu! Īstenībā laukos ir daudz labāk, bet, ja tev ir kādi ienākumi, darbs, rente etc, ir mašīna un benzīns, ir kādi darba rīki, rokas instrumenti (kas tagad ļoti dārgi), ir kāda vismaz mājele...


30 gados valsts ir savairojusi tik daudz nabagu, ka nākamajām paaudzēm nebūs iemesla sūdzēties par darba trūkumu, samazinot nabadzību.

Man patīk lauki, bet līdz brīdim, kad sāk klibot veselība. Ar lauku veltēm var stiprināt tikai imunitāti, bet veselību sabeigt var ātrāk kā citur.

Atbildēt

lol

08.01.2018. 04:12

»

Roberts

Autoru pazīstu personīgi. Nedzer, nesmēķē. Ir 4 bērnu Tēvs. Bet,par Jūsu Māmiņas ieguldījumu Jūsu audzināšanā un Mātes cieņu pret vīrieti visspilgtāk liecina Jūsu komentārs


Viņš var čakarēt prātu savai sievai un bērniem - izsaku tiem līdzjūtību, bet man pietiek ar pāris rakstiem lai saprastu, ka šim indivīdam smadzenēs pietrūkst pāris skrūves.

Man netrūkst cieņas pret goda Vīriem(neesmu gejs - Vīrietis mani pilnīgi neinteresē) - man vienkārši nav mācīta cieņa pret lupatām.

Atbildēt

Ja jums nāk par labu

07.01.2018. 19:44

»

Inese Medne

Iń, jań, - es, paldies Dievam, neesmu k'īniete...


tā apmātība ar tekstiem un citātiem kā personām, kas iznāk no baznīcas apvārdoti un turpina vārdot katru, ko satiek,un tas jums palīdz, tas nozīmē tikai vienu, ka esat joprojām Dieva meklējumos. Lai šie meklējumi ir svētīgi! Bet jums jāsaprot, ka varat būt arī ne no tiem Dieva izredzētajiem un tas Kungs var jums neatklāties, pat nedodot nekādas cerības. Āmen!

Atbildēt

Inese Medne

07.01.2018. 18:36

»

Esiet neliekvārdīga, tad sapratīsit,

kas ir komentārā teikts. Nav sacīts ne piemērs utt. bet ietekme. Iespaids. Jūsos ir tik daudz virspusējigu klišeju, kuras jums neļauj redzēt patiesību...


Iń, jań, - es, paldies Dievam, neesmu k'īniete.
Sekoju Mārtińa Lutera mācībai, jo tas ir Cilvēks, kurš savā laikā nebaidījās tikt baznīcas nolādēts un nostājās pret korumpētiem mācītājiem.
Pat vairāk, vikipēdijā angłu valodā var izlasīt vińa antisemītiskās domas: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Martin_Luther_and_antisemitism

Tas cilvēks ir cīnījies pret to ko arī es uzskatu par łaunumu, tāpēc man ir pamats sekot vińa mācībai.
Novēlu Jums pāriet Luterāńu ticībā.
Lai Dievs Jūs svētī.

Atbildēt

:)

07.01.2018. 18:01

»

Viena atšķirība

Vīrietis var sabojāts mainīties, bet ir uzskats, ka sieviete nevar


vai šī uzskata autors ir Markss vai varbūt Ļeņins?

Atbildēt

makšķernieks

07.01.2018. 17:55

»

Uzñèmèjam ir jàèd kaviàrs,

lai darba ñèmèjs varètu èst reņģes. Ja darba devējs ēdīs reņģes, darba ņēmējam atliks reņģu galvas


darba devējam nomaksājot visus viņam valsts piespriestos nodokļus, ēst kaviāru nav iespējams. Izņemot kontrabandistiem vai tādā variantā, kā Tokyo City, ko redzējām tv.

Atbildēt

piekrītu vienam

07.01.2018. 17:22

Vīrieši ir kļuvuši par PILNĪGĀM LUPATĀM! Ne vairs robežas sargā, ne aizstāv kādu, kad tas vajadzīgs. Eiropa ar katru mīļu dienu kļūst aizvien nedrošāka un briesmīgāka. Kāpēc? Tāpēc, ka neviens vīrietis vairs neveic savu galveno funkciju -
gimenes un valsts aizsardzību. Un tas ir daudz traģiskāk par sieviešu emancipāciju. Eiropa kā atvērti vārti pienāks pilna ar musllmaņiem , kas mūs ienīst un pakļaus, bet nav neviena vīrieša, kas sacelsies tam pretī, kas sargās mājas un sievieti ar bērniem. Neviena. Vīrieši kā paklausīgi auni klausa stulbus politiķus,kuriem ir viena smadzeņu rieva, klausa un pilda viņu komandas. Vai tas nav 100 x traģiskāk par sieviešu emancipāciju???!! Ir!

Atbildēt

patiesība

07.01.2018. 16:42

par tā saucamo sieviešu emancipāciju. Iemesls ir vīriešu bezatbildība. Latvijā sākās 70 gados ar vientuļo māšu masveida rašanos. Vīrieši neuzņēmās nekādu atbildību par bērnu, ko paši radījuši. Jo neesot līdzekļu vai vienkārši pazuda, un nospļauties par dzīvību, ko paši radījuši. Kas atlika sievietēm? Vienkārši cīnīties par bērna nodrošināšanu, jo bērnam katru dienu vajag ēst! Nebija nekādas palīdzības arī no valsts puses. Vientuļo māšu cīņa par bērnu arī radīja jaunu virzienu - smagās grūtībās norūdītu sieviešu šķiru. Kas iznesa uz saviem pleciem gan 100% rūpes par bērnu, gan profesionālo attīstību, jo lai nodrošinātu bērnam iztiku sievietei vajadzēja strādāt!!!!!! Un jo augstāku amatu ieņēma sieviete, jo lielāku naudu viņa varēja nopelnīt. lai apgādātu ģimeni, jo viņa bija vienīgā apgādātāja. Tā kā pārmest sievietei tagad šo, kas ir minēts rakstā, ir vienkārši zemiski. Jo tas viss sākās ar VĪRIEŠU TOTĀLU BEZATBILDĪBU PAR SEKĀM, KO VIŅI BIJA RADĪJUŠI.

Atbildēt

aa

07.01.2018. 16:40

SUPER RAKSTS !
PALDIES

Atbildēt

Ņerga

07.01.2018. 16:38

Karojošie maskulīnisti nobijušies par to, ka sievietes aizņem viņu vietu. Bet neraudiet, jo vēl arvien ir daudz stulbu sieviešu, jo jābūt pilnīgi stulbai, lai sadzīvotu 4 bērnus ar šādu tēviņu. Stulbs kā zābaks.

Atbildēt

Dolbojobs

07.01.2018. 16:29

Vispirms sāc ar to, ka nav vīriešu, bet tikai lupatas, tad pārej pie stervām. Duraks. Nekam nevajadzīgais. Dzimtas tēvs. Lūzeris.

Atbildēt

Esiet neliekvārdīga, tad sapratīsit,

07.01.2018. 15:39

»

Inese Medne

Nepāriesim uz personālijām...


kas ir komentārā teikts. Nav sacīts ne piemērs utt. bet ietekme. Iespaids. Jūsos ir tik daudz virspusējigu klišeju, kuras jums neļauj redzēt patiesību.

Vīrs un sieviete ietekmējas, iespaidojas viens no otra, iņ un jaņ enerģiju apmaiņa utt.

Morāli netīra sieviete ietekmē vīru citādi, nekā morāli tīra. Sānsoļi, strīdi nerodas no viena utt. Redzu, ka peldat klišejās.

Bībele atklāj, ka no netīras vietas, kurā staigājuši desmitiem vīriešu, dzimst bērni, kuri tālāk nes šo morālo netīrību... ģimenē, ja tāda ir, ir strīdi utt.

Tieciet pati galā ar savām klišejām un virspusību. Ja tās jums der, tā ir jūsu daļa.

Atbildēt

nāves formula

07.01.2018. 15:25

Ja sievietei un vīrietim tikai 1 bērns, tad:
no 20 cilvēkiem nākošajā paaudzē paliek 10;
no šiem 10 nākošajā paaudzē paliek 5;
no šiem 5 nākošajā paaudzē paliek 2 vai 3.
Tik vien kā 3 paaudzes, bet skaits mazinājies desmitkārt.

Atbildēt

Inese Medne

07.01.2018. 15:11

»

lauķis

Katram pašam jāmainās , mēs esam Dieva daļa , mēs paši esam Dievi , bet nevēlamies par dieviem būt , sadomājam un sastrādājam visādas sliktas lietas


Mēs esam Dieva radīti ar potenciālu kłūt labākiem. Bet Dievi mēs noteikti neesam, jo šī mūsu miesa pati par sevi ir grēcīga un nolemta iznīcībai, un tajā nav nekā svēta.
Bez Dieva mēs neesam nekas.
Savā prātā mēs grēkojam nepārtraukti, pat ja miesu spējam savaldīt. Tikai tas kurš patiesi mīl Dievu būs spējīgs mazāk grēkot domās.
"Piek'erties" vajag Dievam, ne pie laicīgām lietām.
Man no Jūsu pārliecības par to, ka uzskatāt sevi par Dievu nav ne labuma, ne sliktuma. Man vienkārši žēl, ka latvieši tik viegli pieńem vińu ausīm patīkamākas "mācības". Pati esmu tur bijusi un zinu kā tas ir, kad nomaldies un jūsmo par savu varenību, kuru mums iestāsta mācītāji, kuri grib mūsu pazušanu.

PS Es uzskatu, ka uz Dieva tēmu strīdās tikai fanāti, bet ne tie kuri pazīst Dievu, tāpēc iešu labāk palasīt bībeli.
Lai Dievs Jūs svētī
un jauku svētdienu.

Atbildēt

VB

07.01.2018. 14:53

Ja jau off topic -ā, tād off topc ā...
Te, škiet, bez Aristoteļa, Akvīnas Toma etc neiztikt!

Atbildēt

Inese Medne

07.01.2018. 14:48

»

Nē, nepareizi sapratāt.

Sapratāt pēc savas samaitātības pakāpes.No jūsu teksta izlobāms, ka esat kādu pametusi. Un nenožēlojat...


Nepāriesim uz personālijām.
Otrkārt, nepiekrītu tam, ka sievai ir jābūt par piemēru. Manuprāt, ir otrādi.
Ir jākalpo cilvēkiem un tātad arī Dievam.
Ar kalpošanu nav domāta vergošana, bet Dieva bauslības piepildīšana.
Tas kurā nav Svēta gara, nevar būt, kā Jūs sakat,-"tā kunga mājoklis".
Jūsos ir pārāk daudz lepnības un nespēja saprast to, ka viss kas Jums ir ir nācis no Dieva. Ja Jūsos būtu šī saprašana, tad arī kalpošana neliktos kā pazemojums.

Atbildēt

Un vēl. Ja skatās no sākuma

07.01.2018. 13:43

»

Inese Medne

To kuru Dievs ir izdziedējis, cilvēkam nebūs samaitāt...


Labāki bērni nāk no tīrākas vietas. Tiešā un pārnestā nozīmē.

Atbildēt

lauķis

07.01.2018. 13:37

»

Inese Medne

To kuru Dievs ir izdziedējis, cilvēkam nebūs samaitāt...


Katram pašam jāmainās , mēs esam Dieva daļa , mēs paši esam Dievi , bet nevēlamies par dieviem būt , sadomājam un sastrādājam visādas sliktas lietas.

Atbildēt

Nē, nepareizi sapratāt.

07.01.2018. 13:36

»

Inese Medne

"Svētākas sievietes iespaidā sevi var taisnot...


Sapratāt pēc savas samaitātības pakāpes.No jūsu teksta izlobāms, ka esat kādu pametusi. Un nenožēlojat.

Tīrāka, nevainīgāka meitene, sieviete, uz vīru atstāj tīrāku iespaidu. Netīra netīru. Bet vīra izvēle ir lūgt Dievu atšķirt vienu no otras, jo abas izskatās ar aci vienādas.

Nevienam nav jākalpo, jo cilvēks nav kalps, bet ir tā kunga mājoklis.

Atbildēt

Inese Medne

07.01.2018. 13:33

»

Inese Medne

"Svētākas sievietes iespaidā sevi var taisnot...


To kuru Dievs ir izdziedējis, cilvēkam nebūs samaitāt.
Cilvēka samaitātība paliek tikai skaug'u prātos, tādu, kuri paši lieliski apzinās savus trūkumus un vēlas, lai tie būtu arī citos.
Viss patiesībā ir vienkāršāk,- Jūs uzsverat uz to, ka Dievs nespēj mainīt cilvēku.
Bet es zinu, ka var.

Atbildēt

Inese Medne

07.01.2018. 13:24

»

Nevar visu uzlikt Dievam!

Sievietes un vīrieša samaitātība atstāj pēdas uz visu mūžu. Jo samaitātībā cilvēks visu salīdzina pret savu un samaitātību vispār, ar paatrinājumu attālinoties no svētā. Baznīca tikai uznemas pret samaksu izpirkt grēkus, tikai citādā veidā nekā pirms Lutera reformām...


"Svētākas sievietes iespaidā sevi var taisnot?!"
Svēts ir tikai Dievs, bet iespaids ir un paliek tikai iespaids.
Pēc Jūsu domām sanāk tā, ka cilvēks kalpo sievietei nevis Dievam.
Tātad, ja sieviete tādu pamet, tad jērińš ir nomaldījies un vińam nav vairāk jēgas dzīvot.
Manuprāt, jāmainās ir Dieva un sevis dēł, turklāt, sievai ir jāpalīdz to darīt.
Iešana kāda cilvēka pavadā ir bīstama. Patiesības taka ir šaura un, izvēloties sev cilvēkveidīgus dievekłus, Jūs riskējat nomaldīties. Cits jautājums, vai Dievs Jums palīdzēs atgriezties uz pareizās takas, tajā laikāp, kad esiet Vińu nodevis un uzskatījis par svētu to kurš tāds nevar būt.

Atbildēt

>09.47

07.01.2018. 13:22

nožēlojami, ja jāgaida citu novērtējums tavam darbam. NEBIJA VĒRTS DZIMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tādu dzīvnieciņu pilna pasaule- sarkanais proletariāts, bez pašcieņas

Atbildēt

>09.44

07.01.2018. 13:20

pļerkšķiem vienu dienu vajadzētu pastrādāt Ķīnā

Atbildēt

Nevar visu uzlikt Dievam!

07.01.2018. 13:06

»

Inese Medne

Tas ir tikai uzskats. Nepareizs bezdievju izplatīts uzskats


Sievietes un vīrieša samaitātība atstāj pēdas uz visu mūžu. Jo samaitātībā cilvēks visu salīdzina pret savu un samaitātību vispār, ar paatrinājumu attālinoties no svētā. Baznīca tikai uznemas pret samaksu izpirkt grēkus, tikai citādā veidā nekā pirms Lutera reformām.

Tā kā vīrietim daba ir ielikusi taisnvirziena domāšanu, vīrietis svētākas sievietes iespaidā sevi var taisnot. Otrādi nav iespējams. Samaitāta sieviete paliek samatāta, klausoties priestera svētrunas.

Atbildēt

aradhana

07.01.2018. 13:02

Absolūti esmu pret to, ka sievietēm mēģina liegt būt sievišķīgām, veltīt lielāko daļu enerģijas mājai un ģimenei. Taču ir tāda objektīva lieta, ka vīrieši un sievietes noveco atšķirīgi. Aptuveni piecdesmit gadu vecumā sieviete ar sava vecuma vīrieti jūtas kā ar paaudzi, nevis vienkārši dažus gadus vecāku! Ja vīriešiem pensijas vecuma palielināšana ir ''bubulis'', tad sieviete vislabprātāk paliktu aktīva līdz mūža galam! Raksta autora frāzi ''tās, kuras šajā vecumā joprojām vēlas seksu'' mierīgi varētu aizstāt ar tādas pašas nozīmes frāzi ''tās, kuras uzdrošinās nemelot sev''! Viens no virzieniem, kādā vajadzētu domāt, būtu nevis vispār atturēt sievietes no karjeras veidošanas, bet mudināt viņas jaunībā radīt bērnus, bet turpināt izglītību un veidot karjeru, kad tie jau būs paaugušies, nevis otrādi!

Atbildēt

Inese Medne

07.01.2018. 12:59

»

Viena atšķirība

Vīrietis var sabojāts mainīties, bet ir uzskats, ka sieviete nevar


Tas ir tikai uzskats. Nepareizs bezdievju izplatīts uzskats.
Sieviete arī var.
Jo īpaši tāpēc, ka ne paša vīra vai sievas spēkos ir mainīties, bet Dievs tos maina.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: