Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

hm

02.08.2019. 07:56

Mūs likumdošana nav neatkarīga. Tā ir veidota saskaņā ar Eiropas prasībām un regulām.
Naudas atmazgāšana ir interesants jautājums. Neskatoties uz to, ka visur tur, kur noris militāri konflikti, piedalās bankas un nelegāli finansē gan ieroču iegādes, gan algotņu algas, gan narkotiku tirdzniecību ... ierindas pilsoņiem tiek pamests bubulis - naudas atmazgāšana. Noķersim tevi par nošmauktu eiro!
Manuprāt, tas tāpēc, lai cilvēki neiedomātos par patiesajiem naudas neceļu apmēriem.

Atbildēt

VB

02.08.2019. 07:49

»

Ego

Apcietinājums ir drošības līdzeklis, nevis sods. Pierādīs vainu, varēs droši cietumā sēdēt tālāk


Nu, jā, bet ko tālāk?
Tiešām par šo visu ar vnk. nosacīto nepietiek?

Atbildēt

VB

02.08.2019. 07:39

»

Godīgajiem pantus nešuj! Vai varbūt tev šķiet, ka PVN shēmotājs un aplokšņu algu maksātājs ir godīgais


Tad atkārto to pašu pēc gada, kad būsi pastrādājis reāla komersanta / uzņēmēja statusā, lūdzu!

Atbildēt

02.08.2019. 05:33

»

Pareizi. Godīgie sēž klusu un netraucē izmeklētājiem šūt pantus


Godīgajiem pantus nešuj! Vai varbūt tev šķiet, ka PVN shēmotājs un aplokšņu algu maksātājs ir godīgais?

Atbildēt

02.08.2019. 05:19

»

vispār

Visskaļāk brēc un visvairāk žēlojas tie, kas ZIN ka IR VAINĪGI


Pareizi. Godīgie sēž klusu un netraucē izmeklētājiem šūt pantus.

Atbildēt

Ego

01.08.2019. 23:10

»

Pats

Pats iedzer. Ko tad tā satraucies par godīgo, kristāldzidro "nācijas onkuļi Levitu...


Ko nu par mani rūpējies! :))

Ar tavu diagnozi pacenties vismaz ar sevi tikt galā...

Atbildēt

Eiropas Cilvēktiesību Tiesa

01.08.2019. 22:44

ECT neizskata, nezinu kā lai vēl UZRAkta-NEIZSkTA un Nepienemj izskatīšanai krimināllietas!!! Uz Eiropu nav ko cerēt. Latvijas Augstākā tiesa senāta ir galīgā un pēdējā instancē. Un viss. Vari rakstīt kaut degpunktiem vai kam gribi...
Laikam jau lielākā daļa nav saskārušies ar valsts "orgānu institūcijām" un viņu atbildēm uz sūdzībām, protestiem jeb palīdzības saucieniem, prasībām. Lielākā daļa samaksa sodu un cieš klusu. Pamēģini pa tiesāties Latvijā. Totalitārā ja Valstī. Teātrī spēlē Lembergs tiesajpt šo padsmit gadus, ka redz tiesiskā valsts. Tiesa un nevar notiesāt. Tas viņu nevar šo aktieri aģentu un marinēti Krievijas. Parastu cilvēku momentāni uz cietumu ar mantas konfiskāciju.
Pareks žīdi, tie visi ir izņēmumi, cionisti Krievijas uzticamības personas un neviens, nekad tādu Lembergu cietumā neliks, tik ilgi, kamēr viņš pildīs Krievijas politisku Latvijā. Un pieskatīs viņu VDD jau saucas šis krievu kantoris.
Latvijā ir totalitārā Valsts. Ar Krieviju izveidota, uzturēta un arī subsidēta. Tādi kā Savickis, resnais ruksis Kalvītis un pārējie noziedznieki.
Ko tad varbūt viņiem vajag rakstīt sūdzības, kad likumus ar tiesībām elementārām neievēro policija, tiesneši, izmeklētāji, prokurori..???
Varbūt Godmanim, Čeveram kas Kremlī sēž tagad, abi divi Iekšlietu ministru eks.
Ar to ir ja samierinās un jāsadzīvo, ja tas iespējams ka LV ir Totalitārā Krievijas valsts. Jeb jābrauc prom. 2 varianti.
Un jo vairāk runāsi patiesību, jo vairāk tevi aprunāts tiksi ka esi slims, jādzer zāles, tad vieglāk paliks.. Izbēdzis atkal no trako mājas...

Bet viss tā kā sāku ir patiesība, un tukši vārdi kā jāārstējas... Nu pret patiesību tas ir kā īlens no maisa ārā.

Atbildēt

K

01.08.2019. 22:38

»

adgs

Lielākā daļa nesaprot ko nozīmē naudas atmazgāšana. Pēc šī panta var apsūdzēt jebkuru cilvēku


Latvijā daudzkas ir pārprasts, nesaprasts, jo valsts iestādēs strādā ,,dinozauru bari'' no pagājušā gadsmita, turklāt, korumpēti, kuri viens otru piesedz un neko nesaprot. Bet dinozauram smadzenes neieliksi!

Atbildēt

Jūdu kristīgajām pavestam

01.08.2019. 22:14

»

Paija - sūdzēties 20:00

ikvienam, kurš jūt un ZIN, ka tiek nepatiesi apvainots un ka netiek pildīti likumi IR JĀVAR pakapeniski rakstīt tiesu lietās apelacijas, kasacijas sūdzības paralēli ģeneralprokuratūrai, tiesībsargam, Saeimas komisijām , valsts prezidentam - lai pievērstu sev uzmanību un pieradītu , ka netiek ievēroti...


Uz Vatikānu nav mēģināts uzrakstīt. Cilvēki kas ir tiesajusies, ir rakstījuši uz visām Jūsu identificēta Jam adresēm un vēl vairāk. Rezultāts 0. Nav. Nav Latvijā kur sūdzēties latviešu tautai. Jo nav atbildības nekādas nedz tiesnesim, nedz prokuroram, nedz prezidentam. Ir prēmijas, algas, piemaksas, darba komandējumi, vizītes, automašīna, benzīns, atkal piemaksas, darba savienojumi un apvienojums, konsultācijas un virsstundas. Strādā 34 stundas diennaktī. Un nevis 24. Nav. Juridiski de jure un de facto, šis PSR Latvijas Vara ir tā atslipejusi visas nianses, ka nav kur un visas augstākās instances ir tepat Latvijā. Ne par velti šo Varu maskeja un taisīja KGB Krievijas par brīvas Latvijas varu, tur jauno, atjaunoto... Un to labi saprot rietumi, ka arī austrumu Leviti ar šaiku. Notiek hibridkars, kur latviešu tautas tiesības uz dzīvību un elementāru dzīvošanu, tiek liegtas.
Kaut kā tā...

Atbildēt

Pats

01.08.2019. 22:01

»

Ego

Neaizmirsti šīvakara zāles iedzert, austrumu cionist


Pats iedzer. Ko tad tā satraucies par godīgo, kristāldzidro "nācijas onkuļi Levitu??
Par ko tāds satraukums!? Nomierinies, iedzer tabletiti, bet labāk divas uz nakti un ej čučēt.
Ja jau tā nav taisnība par viņu, Tieslietu" orgānu" un Iekšlietu, tad tak ne aizstāvi ar putām uz lūpām un saukļiem par Sarkano Latviju??

Atbildēt

Paija - sūdzēties 20:00

01.08.2019. 22:01

ikvienam, kurš jūt un ZIN, ka tiek nepatiesi apvainots un ka netiek pildīti likumi IR JĀVAR pakapeniski rakstīt tiesu lietās apelacijas, kasacijas sūdzības paralēli ģeneralprokuratūrai, tiesībsargam, Saeimas komisijām , valsts prezidentam - lai pievērstu sev uzmanību un pieradītu , ka netiek ievēroti likumi, tad atkarība no precedenta - Eiropas Cilvēktiesību tiesa vai Eiropas Savienības tiesa, visas iepējamās instancēs rakstīt pārsūdzības.

Lasīj presē, ka tagad pat var prokuratūras lēmumus parsūdzēt.
Paraugieties uz Tiesu kalendariem, tur nereti var lasīt, ka cilvēki ir aizrakstījusies un iesniegusi prasības pret tiesu administraciju.

Ja jūs, cilvēki klusēsiet, ka attiecībā pret jums pārkapj likumus, tad jūs iemīs zemē, vai to jūs gribat ? Jums ir JĀSŪDZĀS līdz NELABUMAM un līdz uzvarai !

un vēl kā galējais līdzeklis paliek ceturtā vara - žurnālisti, publicēšana, visādi " Degpunkti " utt, žurnāls " Likums un Taisnība" utt.

Atbildēt

Tikai slavēt..

01.08.2019. 21:57

»

Y

Tvaika ielas slimnīcā ir Internets


Nācijas tēvs.. Kā zvaigzne... Apspīd visus tumšos kaktus.. Tā vajag rakstīt riebīga is latvieti!

Un kā jums Kremliniem pieņemts un darīts bijis visus šos gadus,slims, traks galīgi... Šitādas blēņas runāt par Prezidentu Valsts!!

Tad viens vienīgs jautājums 1. Kāpēc viņš, šis austrumu cionists, nav to pateicis tur Eiropas tiesā? Kāpēc viņš to ir slēpis.

Te neiet runa par bandītiem. Bet iet runa par cilvēkiem, kam ar kriminogēnu nav nekāda sakara.

Arī šis cilvēks visticamākais, pret kuru vērstas ir represijas, gan kā gadiem ilgi bij maksājis nodokļus un ne mazus. Uzturējis to pašu tiesnesi, barojis, bet viņa ka pateicību šo coetumā

Atbildēt

Klaušinieks

01.08.2019. 21:46

»

Ego

Apcietinājums ir drošības līdzeklis, nevis sods. Pierādīs vainu, varēs droši cietumā sēdēt tālāk


Vēl nesen, kādreiz par ogu lasīšanu barona (Rietumu cionista no Vācijas, pārsvarā) mežā, sita pa dibenu ar pātagu. Jo nebija ko atņemt, konfiscēt kā tagad. Visi meži piederēja baroniem cionistiem no rietumu bandas.

Sarkanie baroni austrumu cionistu kas ir Vara valsts šodienas Latvijaas, ar dažiem tik pārstāvjiem no rietumu cionistiem. Šie sarkanie baroni ir vēl drausmigaki. Visu mantu konfiscēts, ieliks pašu cietumā kur piekauts tiksi obligāti, un labi vēl ka ar veselu ādu laukā tiksi no viņu ķetnām. Un viss kāpēc? Tāpēc ka cilvēks prasts no tautas, gribēja arī ogas paēst nopirkt sev, saviem bērniem, ģimenei. Gluži tāpat kā Tiesnese var atļauties, jo taisa spriedumus ar mantas konfiskāciju viegli! Par to viņa var iebraukt Valsts kasē paņemot sev ka maizes algu par padarītu darbu 3 000 eiro mēnesī.
Bet tauta nevar nopelnīt tādu naudu.. Nu nrkadigi. Nodokļi aplikti lieli.. Ja gribēsi ogas ēst, tad vajag iet meža noplūkt, atvainojos" zagt". Par ko cietums, mantas konfiskācija, bads un izputesana cilvēkam. Principā visai latviešu tautai. Pāris simti tiesneši no latviešu tautas Latvijā, nav uzskatāmi par tautu latviešu.

Rezumē. Sarkanie krievu baroni ir drausmigaki maniaki cilvēcei, nekā rietumu cionisti. Visa rietumu pasaulē minimālā alga par stundu ir 8 eiro. Un zemaki nodokli ka Latvijā. Bet cenas tas pašas, pat Latvijā šis tas dārgāks! Tauta vienkārši ir spiesta iet meža un zagt tas ogas!
Vispār tas saucas Genocīds pret kādu tautu! Noziegums pret cilvēci un mieru.

Atbildēt

Žīda Levita rabīna mazdēls Levits,

01.08.2019. 21:26

20 gadus ECT galvenais tiesnesis no Latvijas Valsts bija-Egīls Levits. Deligets un nosūtīts, un atkārtoti atkal apstiprināts būt par Tiesnesi. Latvijas pārstāvis ECT!!! Atkārtoti vairākkārtīgi ievēlēts ar Valdību PSR Latvijas.
20 gadus šis noziedznieks ir vērsis savu kriminālsodamo darbību pret latviešu tautu. Divdesmit gadus viņš slēpa, meloja un falsificeja apzināti ziņas par Latvijā notiekošo Tieslietu un Iekšlietu iestādēs.
20 gadus viņš piesedza noziegumus vērstus pret Cilvēci!
Varēja taču pateikt tur, kolēģi, starptautiskie tiesneši, es lūdzu Jūs - izskatīt kaut vienu pretlikumīgu un prettiesisku lietu no Latvijas. Krimināllietu. Paskatieties pierādījumus. Kā, par ko ir notiesajoss spriedums. ECT tiesneši būtu uzklausījusi savu kolēģi, kaut izņēmuma kārtā, ja tas apdraudētu tiesiskumu un likumību Valsts mērogā. Eiropas sastāvā Valsts mērogā! Un tie tiesneši apgāztos no saviem krēsliem. LV tiesneši pat nekaunejas ierakstīt par pierādījumu tādu lietu, ka cilvēks ir atpazīts pēc ēnas! Ēnā! Interesanti būtu Francijas vai Vācijas tiesnešiem uzzināt, kā Latvijas tiesneši ir gājuši tik tal, ka spēj atšķirt pat cilvēku pēc ēnas. Tas viens tik no kurioziem gadījumiem. Tādi ir tūkstošiem Spriedumu.
Prezidents Levits tad klusēja un meloja sabiedrībai starptautiskai visai, ka Latvijā viss ir labi un kārtībā. Tieslietu, Iekšlietu un Cilvēka tiesības tiek ievērotas. Viss ir viss labākajā kārtībā.
Par šo netīro darbu, noziedzīgām darbībām pret Cilvēci. Levits nopelnīja "burkānu", 30 gadus sevi pierādīja ka uzticamu kalpu sistēmai, slēpt, melot. Izraisot sekas drausmīgas. Postošas. Cilvēku nāves, dzīves sakropļotas. Ko tur dažu cilvēku! Visas tautas! Cietuši ir visa latviešu tauta no Levita noziedzīgajām darbībām. Un kā balvu, šī Kremļa ielikteņi šaika iecēla par Prezident Valsts viņu, Levitu. Uzticības personu Nr. 1

Atbildēt

Ego

01.08.2019. 21:19

»

Varbūt vispirms pierādīt un notiesāt, un tikai pēc tam cietumā


Apcietinājums ir drošības līdzeklis, nevis sods. Pierādīs vainu, varēs droši cietumā sēdēt tālāk.
Turklāt, aizstāvis pats raksta -nodeva skaidru naudu, izvairījās no nodokļu nomaksas... Nav daudz, ko pierādīt :D

Atbildēt

Ego

01.08.2019. 21:07

Reālā lietā. Var redzēt, kā rakstu sagatavojis aizstāvis. Visus šādus "parastad izvairīšanās no nodokļu nomaksas" jāliek cietumā. Pieraduši, ka var kāst valstī, un par to nekā nav. Kaponi arī par parastiem nodokļiem iesēdināja.

Atbildēt

jaajaa

01.08.2019. 20:29

»

Cc

Pēc komentāriem ir skaidrs kāda kontingenta cilvēki lasa pietiek.com


...KPL p.19...lēmumā rakstīts "neraugoties uz nevainīguma prezumpciju"...vai nu tas lēmums ir pret KPL,vai varbūt es lasīt nemāku ?...:)

Atbildēt

Cc

01.08.2019. 20:17

Pēc komentāriem ir skaidrs kāda kontingenta cilvēki lasa pietiek.com.
Daļa paši pasedējuši Mazā Matīsa 3, daļa pelnījuši naudu aizstāvot sēdošos.
Par KPL sajēgas apaļa nulle, bet gudri analizē frāzes no lēmuma.

Atbildēt

vispār

01.08.2019. 20:15

No raksta skaidri redzams, ka apcietinātais ir nodarbojies tieši ar naudas atmazgāšanu!

Atbildēt

01.08.2019. 20:02

»

Paija -ierosinajums

Ierosinājums pietiek.com - am...


ieviest atsevišķu sadaļu "Nodokļu krāpnieku žēlabas"

Atbildēt

patiesībā

01.08.2019. 19:52

»

Lauku puika

Pats kādreiz biju analfabēts.. :), bet vēlāk sāku augt.. augu, augu un izaugu liels :). Vairs negribu ne augt, ne redzēt šo elli


Ir sacīts: "Kas vienam salds, tas citam skābs."

T.i. kas vienam elle, tas citam ***** kūrorts. ;)

Atbildēt

.

01.08.2019. 19:46

»

ECT

Strasbūras ECT var rakstīt pēc Senāta tiesas sprieduma. Lēmums viss ticamākais tas būs, bet tas nav galvenais. Un rakstīt drīkst 6 mēnešu laikā, pēc Senāta tiesas...


Par drošības līdzekli apelācijas instances lēmums ir galīgs. Var uzreiz rakstīt ECT. Sprūda sūdzība par apcietinājumu jau tur pieņemta, negaidot krimināllietas iztiesāšanu.

Atbildēt

jaajaa

01.08.2019. 19:42

»

ECT

Strasbūras ECT var rakstīt pēc Senāta tiesas sprieduma. Lēmums viss ticamākais tas būs, bet tas nav galvenais. Un rakstīt drīkst 6 mēnešu laikā, pēc Senāta tiesas...


...ne jau par gala spriedumu ir runa, bet par apcietināšanu "neraugoties uz nevainīguma prezumpciju"...tā es saprotu...:)

Atbildēt

Lauku puika

01.08.2019. 19:41

»

Rublis

Akurāt tā - paldies ka kompetenti analfabētus abgaismoji


Pats kādreiz biju analfabēts.. :), bet vēlāk sāku augt.. augu, augu un izaugu liels :). Vairs negribu ne augt, ne redzēt šo elli..

Atbildēt

ECT

01.08.2019. 19:34

»

.

Strasbūrai figurants var rakstīt uzreiz pēc Suipes lēmuma apelācijas


Strasbūras ECT var rakstīt pēc Senāta tiesas sprieduma. Lēmums viss ticamākais tas būs, bet tas nav galvenais. Un rakstīt drīkst 6 mēnešu laikā, pēc Senāta tiesas
. Un Strasbūrā atmetis atpakaļ šo lietu kriminālo. Jo neizskata ECT pierādījumus lietas kriminālās.
Ja šis upuris rakstīs sūdzību ECT, kad saistībā ar šo krimināllietu viņu cietumā turēja neciešams apstākļos, baroja ar kāpostiem visu laiku ka tādu zaķi, tad ECT var no spriest un likt Latvijai kā Valstij izmaksāt viņam tur kādu nepilnu tūkstoti eiro, par ciešanām. Tas ir reāli.
Bet saistībā ar pierādījumu bāzi, viņu esamību vai neesamību-tas ir izslēgts ka Eiropa izskatīs.
Patiesībā kad bija tiesa Maskavas pakļautībā Latvijā, ts ir dejure. Varēja tad rakstīt uz Kremli sūdzības, ka redz tiesneši aprakuši galīgi ir Latvijā. Tad brauca komisija no Maskavas un pārskatīja lietu, bet kopš 1990 gada, viņi Varu vēl vairāk centralizēja, lai tiesiskumu neatrast...

Atbildēt

Rublis

01.08.2019. 19:25

Akurāt tā - paldies ka kompetenti analfabētus abgaismoji!! ;)

Atbildēt

tauta nabagā

01.08.2019. 19:21

»

partkom, mestkom

Par to vajadzēja domāt pirms uzsākt kriminālās aktivitātes bez-tiesiskā valstī


Bet kā lai izdzīvo??? Arī gribas braukt automobili, aizvest savu bērnu uz bērnudārzu ar auto. Nu ne tik glaunu ka šai tiesnesei,švakāku un lētāku, bet gribas. Nu negribas iet man strādāt par tiesnesi-lai darītu noziedzīgās darbības pret Cilvēci.
Kriminālnoziegums dotas personas ir mazāks daudz, par šīs tiesneses izdarīto genocīdu pret cilvēci. Jo daudzkārt viņa ir likusi ar mantas konfiskāciju un cietumā tos, kas ir izdarījuši būtībā kriminalparkapumu juridiskajā izpratnē pēc klasifikācijas.
Tas nozīmē, ja kādreiz Latvijā būs Tiesiska Valsts, ši tiesnese, ka arī laikam jau visas šīs Valsts tiesnese, par noziedzību pret Cilvēci... tiks sodītas visticamāk ka ar nāvessodu pakārtot. Tā tam būtu jābūt loģiski. Gan pēc likumiem, gan pēc tiesībām starptautiskajām, gan pēc analoģijas-kad tiešajā Vācijas Hitleriskās Valsts varas darboņus. Tiesnešus arī kopā ar policistiem un prokuroriem tiešajā.

Atbildēt

Rublis

01.08.2019. 19:20

Kompetenta mazgāšanas definīcija prasās, bet jā lielākā daļa noziegumu (neskaitot slepkavības un izvarošanas) beidzās ar iegūto nelegālo līdzekļu atmazgāšanu - slēpjot to patieso izcelsmi..

Un glupi domāt ka mazgāšana notiek tikai bankās - reku Dobeles vzjatku Alfas dāvanu kartēs atmazgāja..

Atbildēt

patiesībā

01.08.2019. 19:17

»

adgs

Lielākā daļa nesaprot ko nozīmē naudas atmazgāšana. Pēc šī panta var apsūdzēt jebkuru cilvēku


Tā dēvētās "ēnu ekonomikas" apritē dominējošās "melnās" vai "pelēkās" naudas "atmazgāšana" jeb pretlikumīgi iegūtu naudas līdzekļu (u.c. fin. aktīvu) legalizācija nozīmē to, ka - pretlikumīgi iegūta nauda, kuras izmantošana "parastajā kārtībā" (t.i. uzrādot un pierādot naudas likumīgu izcelsmi) ir neiespējama un tiek likumīgi (galvenokārt krimināltiesiski) sankcionēta, tiek legalizēta jeb "atmazgāta" dažādos veidos, t.sk. arī "izlaižot cauri" bankām un taml. "optimizējot". Jo – jebkura pati par sevi likumīga jeb legāla manipulācija ar pretlikumīgi iegūtu naudu (t.sk. piemēra pēc bankas "operācija", arī preču / pakalpojumu likumīga iegāde u.t.t.) juridiski rada formāli "legālu" ("atjaunotu / atmazgātu") izcelsmi šādas sākotnēji pretlikumīgi jeb nelegāli iegūtas, bet nu jau "atmazgātas" naudas turpmākai likumīgai lietošanai.

Savukārt - lai varētu "atmazgāt" (jeb legalizēt) noziedzīgi (jeb nelegāli, pretlikumīgi) iegūtus līdzekļus, tie vispirms ir noziedzīgi (jeb nelegāli, pretlikumīgi) jāiegūst. (T.i. – šajā gadījumā neaktualizējot apzināti pretlikumīgu līdzekļu ieguves un šo noziedzīgi iegūto līdzekļu "atmazgāšanas" noziegumus valsts / pašvaldību pārvaldē, kā arī noziegumus pret jurisdikciju u.c. LT sfērās, attiecīgi, par kuriem būtu "nedaudz cits stōrijs", arī saistībā ar konkrēto gadījumu.)


Nelegāli iegūt līdzekļus tieši privātajā "konceptā" ir iespējams vairākos veidos, t.sk.:

1. Izdarot apzinātu tiešu noziegumu tā saucamajā "vispārējā kārtībā" - t.i. zādzība, laupīšana, krāpšana un taml. mantiski noziegumi saistībā ar fiz. / jur. / publ. personāžu īpašumu, kā arī apzināti noziedzīga izpildīšanās saistībā ar narkotikām, ieročiem, prostitūciju, visa veida krāpniecību u.c. ar likumu aizliegtiem rūpaliem. Šajā "segmentā" LIKUMĪGĀS ATBILDĪBAS SUBJEKTS (jeb persona, kura saucama pie likumā noteiktās atbildības) var būt jebkurš tiešais nozieguma izdarītājs vai šādu tiešo noziegumu izdarījušas organizētas noziedzīgas grupas līdzdalībnieks.

2. Izdarot apzinātu noziegumu saimnieciskās darbības (SD) aspektā – galvenokārt nemaksājot nodokļus (t.sk. daļēji vai pilnībā izvairoties no preču / pakalpojumu aprites u.c. attiecīgās SD uzskaites, falsificējot grāmatvedības / lietvedības / administratīvo u.c. dokumentāciju, nodarbojoties ar "aplokšņu algām" un taml. "ēnu ekonomikas fīčām"), kā arī nesankcionēti nodarbojoties ar tā saucamo "limitēto" saimniecisko darbību (alko, NP, TI u.c. akcizēto preču aprite, licenzētu, sertificētu un taml. speciāli reglamentētu pakalpojumu sniegšana, u.c. taml. "stingrās uzskaites" saimnieciskā darbība), tāpat arī izpildoties jebkurā citā SD izpausmē, kas neatbilst likumam (t.i. attiecīgai spēkā esošajai "speciālajai" normatīvajai reglamentācijai). Šajā "segmentā" LIKUMĪGĀS ATBILDĪBAS SUBJEKTS (jeb persona, kura saucama pie likumā noteiktās atbildības) var būt TIKAI un VIENĪGI saimnieciskās darbības veicējs (SDV), kurš vienlaikus ir SD "speciālajā" normatīvajā reglamentācijā (skat. "Komerclikumu", kā arī likumu "Par nodokļiem un nodevām", "Pievienotās vērtības nodokļa (PVN) likumu" kā arī citus SD sfēru reglamentējošos NA) noteikto nodokļu maksātājs. Papildus tam – šajā "segmentā" LIKUMĪGĀS ATBILDĪBAS SUBJEKTS (jeb persona, kura saucama pie likumā noteiktās atbildības) var būt arī SDV jeb uzņēmēja un darba devēja juridiski adekvāti pilnvarots (‼!) attiecīgā uzņēmuma darbinieks jeb darba ņēmējs, kuram izdotajā pilnvarojumā norādītajās tiesību / pienākumu robežās un deleģētajā lēmumu pieņemšanas / rīcības kompetencē ietilpst attiecīga personīga LIKUMĪGĀS ATBILDĪBAS SUBJEKTA "apgrūtinājums".

3. Aktuālajā publikācijā, visticamāk, runa ir par 2. punktā aprakstīto LIKUMĪGĀS ATBILDĪBAS "segmentu" – saimnieciskās darbības jeb SD sfēru. Līdz ar to – JA attiecīgais "izstrādes subjekts" SD aspektā ir juridiski / pēc būtības pilnvērtīgi pamatoti uzskatāms par LIKUMĪGĀS ATBILDĪBAS SUBJEKTU (jeb personu, kura saucama pie likumā noteiktās atbildības) – tādā gadījumā diskusija var būt tikai par, iespējams, izdarītā nozieguma faktu apliecinošiem pierādījumiem, kā arī par zināmām procesuālajām "niansēm" un taml. "tehniskām detaļām".

SAVUKĀRT – JA attiecīgais "izstrādes figurants" NAV juridiski / pēc būtības pilnvērtīgi pamatoti uzskatāms par LIKUMĪGĀS ATBILDĪBAS SUBJEKTU (jeb personu, kura saucama pie likumā noteiktās atbildības) saistībā ar SD sfēru (šajā sakarībā - skat. arī "Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likumu", attiecīgajā aspektā, t.sk. 1., 3. pantus u.t.t., attiecīgi) – runa var būt TIKAI un VIENĪGI par šajā valstī agonējošajā tiesībsargājošajā SISTĒMĀ truli parazitējošo "ķēķa tiesiskuma šinderu" LIKUMĪGO ATBILDĪBU (skat. "Krimināllikumu", attiecīgajā aspektā, t.sk. 289. – 293., kā arī 317. – 319. pantu definīcijas u.c., attiecīgā saistībā).

Ir sacīts: "Viens Likums un viena Taisnība VISIEM!" ;)

Atbildēt

.

01.08.2019. 19:17

Strasbūrai figurants var rakstīt uzreiz pēc Suipes lēmuma apelācijas

Atbildēt

Patiešām!!!

01.08.2019. 19:05

»

www.govlawyer.lv

Ar brīvības kontroli nodarbojas


Strasbūras tiesa ECT, nevar atbrīvot šo cilvēku no apcietinājuma, ka arī nevar nedz attaisnot, nedz likt Latvijai atbrīvot viņu. ECT spriedumi Latvijai ir saistoši tikai priekš naudas izmaksām. Un nevis vainas atzīšanai vai ne atzīšanai, attaisnošanai. Jo neizskata pierādījumus krimināllietās!

Tepar Latvijas Augstākā tiesa, Senāta tiesa jeb tautā saukta par 3 instanci-ir galīgā un pēdējā tiesa. Un viss. Viņu spriedumu neviens nevar nedz apstrīdēt, nedz pārsūdzēt tu vari.

Atbildēt

Sūdzēties

01.08.2019. 19:00

»

Paija - Paijai 14:15

piekrītu jums...


Bet kam sūdzēties? Kam? Tūkstošiem ir nelikumīgu spriedumu. Tiesiskumu vispār varam izslēgt. Krimināllietas Eiropas tiesa nepienemj. Jo pierādījumus Eiropas Cilvēktiesību tiesa neizskata! Nevainīguma Prezumpciju ne pārskata ECT. Un šī lieta ir krim. Lieta. Pat pēc visu LV instanču notiesajosiem spriedumiem, viņs nekur nevarēs vairāk sūdzēties. Ne nu sūdzēties viņš varēs visiem un šeit pietiek. Čom, bet ko tas dod?
Neko taču.

Atbildēt

Advokats

01.08.2019. 18:52

»

dažādi

Var būt arī barteris


Var gan!

Atbildēt

eh

01.08.2019. 17:46

Autors labāk vaŗēja pastāstīt, kādā apmērā dabojusies konkretā grupa - cik mašīnas, par kādu kopējo summu caur konkrēto shēmu ir izgrieztas ....

Atbildēt

www.govlawyer.lv

01.08.2019. 17:31

Ar brīvības kontroli nodarbojas
Strasbūris (Eiropas Cilvēktiesību tiesa),
kas
pie noteiktiem apstākļiem
var dot

momentānu komandu
Latvijas Republikai

atsvabinār arestantu.

Atbildēt

Paija - Paijai 14:15

01.08.2019. 16:14

piekrītu jums.
Tiesnesi ir pieraduši , ka pret viņu patvaļu necīnās,neiebilst , bet ja tauta cīnītos par likumu likumīgu piemērošanu, tiesnesiem negodīgiem būtu mutes ciet.

Likumi mums ir labi, bet cilvēki gan kūtri, gan nezin KĀ cīnīties pret tiesnesu negodīgumu. Advokāti plēš devinas ādas, cilvēki NEZIN, ka arī paši var rakstīt un cīnīties par sevi advokātu vietā.

Atbildēt

Sabiedrība

01.08.2019. 15:12

Aiz restēm turēt aplokšņu algu sīkus mahinatorus nav manās interesēs. Barot viņus trīsreiz dienā, apsargāt, atbildēt ne dod dies kas ar viņiem notiks - NAV manās interesēs.

Atbildēt

jaajaa

01.08.2019. 15:05

...pilnīgs sviests..."apcietinājums var būt attaisnojams, ja tas notiek sabiedrības interesēs, kuras, neraugoties uz nevainīguma prezumpciju, ir pārākas par indivīda brīvību,” !!!...un to raksta tiesnese ?!!!...TIESNESIS NAV KIMUMDEVĒJS !!!...Latvijas sabiedrības interesēs likumus pieņem 100 deputāti Saeimā !...

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: