
Kamēr policijā turpinās strādāt šādi andronkuļi, upuri neziņos
Kristīne Simsone · 02.05.2023. · Komentāri (46)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
M
08.05.2023. 16:29Vajag aizliegt ierēdņiem soctīklus. Tad sāks strādāt un ļaundarus-sadistus sodīs!
Līga
07.05.2023. 16:45»
Jānis
Diemžēl jāsaka kā ir - rodas iespaids ka policiju var kā sugu likvidet- no pieredzes zinu ka jēga ziņot,oesniegumā norādot visus pieradījumus( reāli izpildot policijas darbu),saņēmu pārmetumus ka trauceju viņu darbu( labi vēl ka policijas izmeklētājs bez lamu vārdiem centās iztikt...
Nu tad tev , Jānīt, nav paveicies! Es, piemēram, varu teikt tikai to labāko. Ir jau arī pozitīvi piemēri.
Jānis
07.05.2023. 14:01Diemžēl jāsaka kā ir - rodas iespaids ka policiju var kā sugu likvidet- no pieredzes zinu ka jēga ziņot,oesniegumā norādot visus pieradījumus( reāli izpildot policijas darbu),saņēmu pārmetumus ka trauceju viņu darbu( labi vēl ka policijas izmeklētājs bez lamu vārdiem centās iztikt)
Apzaga īpašumu un es pat neuzdrošinajos policiju patraucēt.
Tā nu dzīvojam........
Vēl precīzāk
06.05.2023. 18:58»
Staļins
Autore nav gan stulba, bet izteikti kremliska un ķeras problēmai pie saknes. Pieņemot stambulas konvenciju, nav bērnu un nav problēmu
Pēc Stambulas konvencijas realizācijas beidzot Latvijas ģimenes un to dalībniekus pakļaus tiešai globālai liberastu ietekmei . Uz vietas to par garantētu finansējumu monitorēs, inspicēs un regulēs martas , papardes , varavīksnes utl. represīvie veidojumi.
Staļins
03.05.2023. 16:51»
Secinājums
Autore tiešām ir stulba! Mums jau tā likums uz likuma, paragrāfs uz paragrāfa - nekas neliedz šos varmākas sodīt, ja grib. Ko tā Stambulas konvencija palīdzēs? Citus policistus mums no Eiropas atsūtīs
Autore nav gan stulba, bet izteikti kremliska un ķeras problēmai pie saknes. Pieņemot stambulas konvenciju, nav bērnu un nav problēmu.
Secinājums
03.05.2023. 16:13»
??
Kāds sakars Stambulas pederastu-lēzbiešu vienošanai ar Latvijas policijas darbu? Policistu paliks vairāk? Nu stulbums
Autore tiešām ir stulba! Mums jau tā likums uz likuma, paragrāfs uz paragrāfa - nekas neliedz šos varmākas sodīt, ja grib. Ko tā Stambulas konvencija palīdzēs? Citus policistus mums no Eiropas atsūtīs?
Stambulas konvenciju ar homoseksuālisma atbalstu
03.05.2023. 15:50dzemdinājis feminisms, lezbisms un dzemdes teakums, ko pavada alkoholisms.
IM
03.05.2023. 14:29»
ss
vardarbīgos vīriešus nepieciešams izspļaut un labi tālu
Alternatīvs variants.
Laulībā gūtā vardarbība būtu jāuzskata par nopietnu slimību. Visi tādi slimības skartie būtu jāsūta uz sanatoriju vai kūrortu un tur par nodokļu maksātāju naudu rūpīgi jāārstē un mīļi jāapčubina.
ss
03.05.2023. 14:16»
IM
Kas tur ko nesaprast...
vardarbīgos vīriešus nepieciešams izspļaut un labi tālu
IM
03.05.2023. 14:07»
aa
ja tev sit un draud, tad par piedošanu pat domas nedrīkst būt.tas tikai iedrošinās varmāku
Kāda var būt domāšana par piedošanu kad ir jādomā "par ko"?
aa
03.05.2023. 13:47»
IM
Stambulas konvencija nevienu sievieti pasargāt no vardarbības nevar...
ja tev sit un draud, tad par piedošanu pat domas nedrīkst būt.tas tikai iedrošinās varmāku.
nu
03.05.2023. 13:14»
kundzite
Vai tad raksts ir par konvenciju vai tomēr policijas bezdarbību? TAD LAI TAS rŪSIŅŠ STAIGĀ RINĶI UN NOSLEPKAVO VĒL KĀDU, JO MĒS TAČU PIEDODAM
Raksts ir par konvenciju un viltus "vardarbību", kas novērš uzmanību no īstajiem varmākām.
Gluži tāpat ir ar cilvēku tirdzniecību, kur īsto verdzību paslēpj aiz kaut kādas apsolītas naudas nesamaksāšanas kaut kādiem migrantiem.
IM
03.05.2023. 12:09»
kundzite
Vai tad raksts ir par konvenciju vai tomēr policijas bezdarbību? TAD LAI TAS rŪSIŅŠ STAIGĀ RINĶI UN NOSLEPKAVO VĒL KĀDU, JO MĒS TAČU PIEDODAM
Raksts protams ir par policijas bezdarbību, bet raksta problēma ir tā ka ar bezdarbību tiek saprasts tas ka policija nespēj uzlēkt augstāk par savu pakaļu.
kundzite
03.05.2023. 11:35»
IM
Stambulas konvencija nevienu sievieti pasargāt no vardarbības nevar...
Vai tad raksts ir par konvenciju vai tomēr policijas bezdarbību? TAD LAI TAS rŪSIŅŠ STAIGĀ RINĶI UN NOSLEPKAVO VĒL KĀDU, JO MĒS TAČU PIEDODAM?
A.L.P.
03.05.2023. 10:18Vai tiešām cilvēki vēl arvien nav sapratuši ,ka homoseksuālisms un visādas tur Stambulas konvencijas ir radītas lai iznīcinātu cilvēci??? Un it sevišķi tas attiecas uz balto rasi , jo viņi ir par daudz gudri un ir grūti pār viņiem valdīt !
tā viš i
03.05.2023. 10:00Kristīne Simsone + Stambulas konvencija visu rakstu nolīdzina līdz pasūtītas fantāzijas līmenim
Simsonei
03.05.2023. 09:49Ko nu tur daudz muldi? LV pilns ar vīriešiem kas cieš no sieviešu dažāda veida vardarbības. Kapēc par to klusē?
L.Rusiņš
03.05.2023. 09:42Kāds policijas un pārējo iestāžu darba kritiķis var pastāstīt kā tām bija jārīkojas, lai rezultāts būtu citādāks un es viņu nebūtu nogalinājis?
Piekrītu
03.05.2023. 09:29»
Kaža
Ar ko tad atšķirās valsts attieksme pret pensionētiem arodinvalīdiem,kurus ilgus gadus spīdzina nesniedzot medicinisko,sociālo aprūpi un ilgadīgais ārstēsanas process ir cinisks spīdzināšanas un ierobežojumu apraksts,kur slimības progress saistās ar invaliditates anulēšanu un slimibas vēstures pazušanu...
Piekrītu, spīdzināšana mūsu valstī ir legalizēta ar ražošanas nakts troksni dzīvojamā rajonā.
IM
03.05.2023. 09:27»
Piekrītu
Piekrītu IM komentāram Par Atriebību, Piedošanu, attiekmes sakārtošanu attiecībā pret ģimenes institūtu. Padomātu divreiz par patriarhālu ģimenes modeli un sievietes gribas ierobežošanu un pakļaušanu zem vīra viennozīmīgi hierarhiskā ģimenes modelī. Tomēr ir 21.gs., emancipācija, visu cilvēku vērtības...
Diemžēl tas nav tā. Ģimeni dibina aktīvais dzimums. Kurš dzimums būs aktīvs? Vai tas kam "nav neglītu sieviešu, ir tikai maz alkohola", vai tas kam "nav īstu vīriešu, vai arī ir tikai katrs desmitais"? Uz kā pamata aktīvais dzimums pirmais uzrunās otru dzimumu ja ne praktiski pēc ārējā izskata? Par kopā saderību tādā gadījumā kam loģiski būtu jārūpējas, ja viens ir aizņemts praktiski tikai ar izskatu? Par ko loģiski būtu domāt pasīvajam dzimumam kam loģiski būtu jārūpējas par kopā saderību? Par to kā pasīvais pakļaus sev aktīvo? Neloģiski. Vai par to kā pasīvais pats pakļausies aktīvajam, daudz loģiskāk. Tā ka ne par patriarhālu modeli iet runa bet gan par loģisku. Patriarhālisms acīmredzot te tikai par tik par cik tas ir daudz loģiskāks par patreizējo ģimenes substrātu.
Taisnīgam
03.05.2023. 09:25»
Piekrītu
Piekrītu IM komentāram Par Atriebību, Piedošanu, attiekmes sakārtošanu attiecībā pret ģimenes institūtu. Padomātu divreiz par patriarhālu ģimenes modeli un sievietes gribas ierobežošanu un pakļaušanu zem vīra viennozīmīgi hierarhiskā ģimenes modelī. Tomēr ir 21.gs., emancipācija, visu cilvēku vērtības...
Sodam ir jābūt taisnīgam, prevenciju veicinošam. Sods nedrīkst kļūt par atriebību vai manipulāciju kādu ideju bīdīšanai. Bet vienmēr jāatceras, ka varmācijas situācija ģimenē ir īpaši jūtīga un sarežģīta situācija, jo upuris ir neaizsargāts un atrodas varmākas varā. To var salīdzināt vienīgi ar situāciju medicīnā, kur pacients uz operācijas galda pilnībā uzticas mediķim un ir absolūtā mediķa atbildībā.
Kaža
03.05.2023. 09:16Ar ko tad atšķirās valsts attieksme pret pensionētiem arodinvalīdiem,kurus ilgus gadus spīdzina nesniedzot medicinisko,sociālo aprūpi un ilgadīgais ārstēsanas process ir cinisks spīdzināšanas un ierobežojumu apraksts,kur slimības progress saistās ar invaliditates anulēšanu un slimibas vēstures pazušanu.Spīdzināšana mūsu valsti ir legalizēta,bet Rusiņa gadījums ir attieksmes sekas.
Piekrītu
03.05.2023. 08:57Piekrītu IM komentāram Par Atriebību, Piedošanu, attiekmes sakārtošanu attiecībā pret ģimenes institūtu. Padomātu divreiz par patriarhālu ģimenes modeli un sievietes gribas ierobežošanu un pakļaušanu zem vīra viennozīmīgi hierarhiskā ģimenes modelī. Tomēr ir 21.gs., emancipācija, visu cilvēku vērtības atziņa, brīvības... Domāju, ka esam izauguši līdz apziņai, ka ģimeni dibina divi līdztiesīgi cilvēki, un tā ir līdztiesīgu, vienādi vērtīgu un ar brīvībām apveltītu cilvēku labprātīga savienība.
IM
03.05.2023. 08:03»
vispār
Konvencija, ne Stambulas, ne jebkura cita, neko nevar, jo nav tiešās izpildes dokuments
Skaidrs ka neko nevar. Atriebības kāri jau ar viena konvencija nekādi nespēj apmierināt. Vajadzēs konvencijas vēl un vēl. Bet zināmas darbavietas radīt gan tā var, uz zināmus līdzekļus aprīt arī tā var. Jājot uz atriebības zirdziņa ai kā var uzvārīties, kā saka.
vispār
03.05.2023. 07:57»
IM
Stambulas konvencija nevienu sievieti pasargāt no vardarbības nevar...
Konvencija, ne Stambulas, ne jebkura cita, neko nevar, jo nav tiešās izpildes dokuments.
IM
03.05.2023. 07:47»
fakts
Kaut kāds murgains raksts...
Stambulas konvencija nevienu sievieti pasargāt no vardarbības nevar.
Ko tā var? Nu var tā laikam apmierināt, es teiktu ļaunu, sieviešu atriebības kāri. Bet, ja mēs ratificējam konvenciju sieviešu atriebības kāres apmierināšanai tad jājautā, vai tad vairāk atriebties gribētāju nebūs? Gan jau tad būs arī vairāk. Un ko tad, katram apbižotam savu atriebības konvenciju? Gan jau ka ģimeniskie vardarbji ar gribēs kādam atriebties? Kā nekā kaut brāķī sagājuši bet tomēr cilvēki. Tā ka, Stambulas konvencijas ratifikācija nozīmēs tikai to ka Atriebība rullē bet Piedošana pastāv maliņā. Vai tā mums vajag, un vai tā mēs gribam?
fakts
03.05.2023. 07:20Kaut kāds murgains raksts.
Tik šausmīgs varmāka, ka pat medicīniskā palīdzība nav vajadzīga, nu pat ne tik daudz, lai konstatētu kādu zilumu, vai, vai, vai. Iesniegumu arī protams neuzrakstīja, lai policijai tālāk nekas nebūtu jādara. Beigās vēl varmāka bija tik šausmīgs, ka viss vienkārši beidzās.
Pašās beigās protams Stambulas konvencija. Varbūt vēl varētu arī paskaidrot tieši kā tās ratifikācija var pasargāt kādu sievieti no varmākas? Parādīt varmākam Stambulas konvvenciju un pateikt, ka tagad viņš vairs nedrīkst būt varmāka un uz atsmējienu, ka tā taču nav ratificēta, parādīt ratifikācijas lēmumu?
IM
03.05.2023. 07:13»
nesapratu
Vai jūs iesakāt piespiedu kārtā apšaut lesbietes un pederastus?Tie taču arī ir cilvēki,perversi,tomēr cilvēki.Jūs esat homofobs
Kas tur ko nesaprast?
Esošie ģimenes uzstādījumi nestrādā. Tie, kā saka, ir sačakarēti. Kas tos tā, ar ir zināms. Patreizējās ģimenes bērnus dzemdē arvien mazāk toties vīriešu vardarbība nāk ārā arvien vairāk. Ko dos ģimenes aparāta, sistēmas, mehānisma pilnīgāka brāķa uzskaite un niknāka iznākušā brāķa utilizācija ja gadiem ilgi visi sākotnējie uzstādījumi un iestatījumi ir lauzti un dauzīti uz nebēdu? Ģimeņu dzīvotspējai un darbībai ir jāatjauno tādi uzstādījumi un iestatījumi kas ļauj tajās normāli radīt bērnus, bez vardarbīgu vīriešu izspļaušanas blakusprodukta veidā nepieņemamos un pat neiedomājamos apmēros.
nesapratu
03.05.2023. 05:50»
jaajaa
...aū !!!...no kurienes tie mīnusi ?...jebkura vardarbība ir sodāma !!!...ar šādu tautas attieksmi par Jēkabpilī notikušo nav jābrīnas...un nelīdzēs tur policija un prokurors...atliek ASV variants...šaujamais ir katram, savstarpēja iecietība pieaug piespiedu kārtā
Vai jūs iesakāt piespiedu kārtā apšaut lesbietes un pederastus?Tie taču arī ir cilvēki,perversi,tomēr cilvēki.Jūs esat homofobs.
Mīnusi tāpēc
02.05.2023. 19:57»
jaajaa
...aū !!!...no kurienes tie mīnusi ?...jebkura vardarbība ir sodāma !!!...ar šādu tautas attieksmi par Jēkabpilī notikušo nav jābrīnas...un nelīdzēs tur policija un prokurors...atliek ASV variants...šaujamais ir katram, savstarpēja iecietība pieaug piespiedu kārtā
ka raksts ir fantāzijas, nekā konkrēta, mūsdienu pasaka, Stambulas konvencijas un homoseksuālisma reklāma!
jaajaa
02.05.2023. 19:37...aū !!!...no kurienes tie mīnusi ?...jebkura vardarbība ir sodāma !!!...ar šādu tautas attieksmi par Jēkabpilī notikušo nav jābrīnas...un nelīdzēs tur policija un prokurors...atliek ASV variants...šaujamais ir katram, savstarpēja iecietība pieaug piespiedu kārtā...
Bebu māte
02.05.2023. 18:30»
Stambulas konvencija paredz ko citu -
homoseksuālisma leģitimizēšanu, kas paslēpts konvencijas 14. punktā. Tostarp bērniem skolā ļaujot izvēlēties pašiem sev dzimumu...
Tāpēc jau ļaudis runā,ka tas tēviņš viņu dauzot.
Stambulas konvencija paredz ko citu -
02.05.2023. 18:17homoseksuālisma leģitimizēšanu, kas paslēpts konvencijas 14. punktā. Tostarp bērniem skolā ļaujot izvēlēties pašiem sev dzimumu.
Tad jau draudzene (rakstā) ir lezbiete, kas jauc ģimeni, kuru plosa nesasaskaņas uz homoseksuālisma tieksmju pamata?
Statistika apluecina, ka 40 procentu sieviešu ir biseksuālas.
lauķis
02.05.2023. 18:14»
IM
Kāds vēl Stambulas konvencijas un sieviešu aizsardzību. Liberālās feministes jau ir tā sačakarējušas to ģimenes institūciju ka no turienes ik pa laikam kāds vardarbis un varmāka iznāk ārā. Vēl vajag, vairāk? Pieņems to konvenciju un kas? Varēs vardarbjus un vārmākas novākt kā ražu rudenī? Vai tad mūsdienās...
Stambulas konvencija neaizsargā nevienu un neko,tā legalizē perversas mātītes un tēviņus.Diemžēl degradēts ģimeņu institūts,dzimtas pilnībā iznīcinātas,degradēta sieviešu un vīriešu būtība un sūtība.
Laiks atgriezties pie saknēm un vertībām.
paldies!
02.05.2023. 17:55»
tāda realitāte
tikai uz gadiņu un pēc tam sākās viss no jauna, līdz laimīgi pagadījās draugs, kurš "ieskaidroja" saprotami
bet tad jau tas izmeklētājs gan nebija nekāds draugs.Labi,ka draugs tomēr gadījās.Nu bet gads tomēr...Arī nav slikti,
tāda realitāte
02.05.2023. 17:39»
cik interesanti
Un kā?Vai iesēdināja
tikai uz gadiņu un pēc tam sākās viss no jauna, līdz laimīgi pagadījās draugs, kurš "ieskaidroja" saprotami
IM
02.05.2023. 17:34Kāds vēl Stambulas konvencijas un sieviešu aizsardzību. Liberālās feministes jau ir tā sačakarējušas to ģimenes institūciju ka no turienes ik pa laikam kāds vardarbis un varmāka iznāk ārā. Vēl vajag, vairāk? Pieņems to konvenciju un kas? Varēs vardarbjus un vārmākas novākt kā ražu rudenī? Vai tad mūsdienās vairs kāda sieva vīru klausa? Bet Bībelē rakstīts ka sievai jāklausa vīrs. Bībele nepatīk? Nu tad domājam loģiski kam kas ģimenē ir jāklausa, sievai vīrs vai vīram sieva? Neskaidrība un viltus skaidrība jau tad ar ir tas kas ģenerē ģimenē vardarbjus un varmākas. Varbūt ka Stambulas konvencijas vietā labāk derētu ieviest(atjaunot) ģimenēs loģisku hierarhiju?
cik interesanti
02.05.2023. 17:32»
NON
labi, ka vēl seksu nepieprasīja Andronkulis, ir arī tādi gadījumi. Savulaik, gan vēl padomju sistēmā, mana družka pārgulēja ar izmeklētāju, lai iesēdinātu savu varmāku vīru. Bet, to visu jau nu nekādi nemainīs Stambulas konvencija
Un kā?Vai iesēdināja?
NON
02.05.2023. 17:28labi, ka vēl seksu nepieprasīja Andronkulis, ir arī tādi gadījumi. Savulaik, gan vēl padomju sistēmā, mana družka pārgulēja ar izmeklētāju, lai iesēdinātu savu varmāku vīru. Bet, to visu jau nu nekādi nemainīs Stambulas konvencija
kārtībai jābūt
02.05.2023. 17:08Sākumā sanumurēsim visus policistus.Kad vieim būs piešķirti numuri,ratificēsim sv.SK.Tad,sākot no ceturtās klases bērniem būs jāizvēlas dzimums,lai nākotnē varētu strādāt policijā.tad sanumurēsim vecākus,lai viņi kā pilntiesīgi Latvijas pilsoņi varētu katru gadu jūnijā piedalīties praidā.Praids ir pasākums,kurā cilvēki lepojas ar savām orientācijām un numuriem
Ciniķis
02.05.2023. 17:03Kāpēc neviens nerunā par viktimizāciju. Es saprotu, par mirušajiem labu vai neko. Taču ne jau tādā nozīmē jāruna par upuru rīcību, bet gan par to, kas veicināja vai izraisīja noziegumu. Tas varētu nākotnē palīdzēt citiem potenciālajiem upuriem. Kā veidot attiecības. Kā uzturēt attiecības. Kā cieņpilni pārtraukt attiecības. Kā uzturēt kontaktus, ja kopīgs bērns vai bērni. Izskatās, ka šīs prasmes ne visiem ir.
Vai tad kāda sieviete ir jautājusi kādam padomu, vai ar šo vīrieti veidot attiecības, radīt bērnu? Nav dzirdēts. To laikam nedara pat tad, ja aiz muguras ne viena vien neveiksmīga kopdzīve un vairāki bērni. Kāpēc tā? Kāpēc neviens nepievērš tam uzmanību? Vai tiešām potenciālo upuru liktenis ir tik vienaldzīgs? Atkal palamās iestādes un citur viss atsāksies no gala.
tiks
02.05.2023. 17:02»
??
Kāds sakars Stambulas pederastu-lēzbiešu vienošanai ar Latvijas policijas darbu? Policistu paliks vairāk? Nu stulbums
izveidotas policijas izpaligu apakšvienības no -tikai lezbiešiem un atsevišķi- no pedarastēm !
Alexa
02.05.2023. 16:51Kā Stambulas konvencija glābs no slepkavām? Izdrukāsi mājās noliksi un kad atnāks vārmāka, vicināsi viņam gar degunu. Tu vispār viņu esi lasījusi????? Ja sākumu lasot sapratu tavu rakstu, ka tiešām smagi, policisti nerīkojas (jo viņiem jau nav laika, pirms tam masku nelietotājus vajadzēja smagi sodīt, sunīšu staidzinātājus, tagad visādi piketi utt), tad izlasot pēdējo rindkopu, sapratu, ka tu esi kārtīga muļķe. Noratificēs konvenciju un visi atviegloti uzelposim? Nu šitie ratificētāji, tak paņemat vismaz izlasat, kas tur rakstīts? Vairāk tur spiež uz LGBT vērtību ieviešanu, skolās piespiedu kārtā būs jāmāca, un tad jau pēc tam gan jau aizies tik tālu, ka sāks bērnus no ģimenēm izņemt, kā tikko Vācijā musulmaņu ģimenē, kur bērns bija skolā pateicis, savas ģimenes domas, par pid...iem. Nu tādas Kristīnes reāli izsauc smagu nesaprašanu....
??
02.05.2023. 16:50Kāds sakars Stambulas pederastu-lēzbiešu vienošanai ar Latvijas policijas darbu? Policistu paliks vairāk? Nu stulbums!