


Kāpēc Juraša debesu zvanu sagrābšana tiek uzdota par valsts sagrābšanu
Lato Lapsa · 27.01.2019. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Skumjais Bruņinieks
27.01.2019. 21:36Ja es nezinātu, ka esmu Pietiek.com portālā un, ka raksta autors ir Lapsa, tad noteikti padomātu..
lasu kādu no Lemberga NRA rējējsuņu Paidera vai Veidemanes skribelējumiem.
Lato Lapsa ir nonācis vienos ierakumos ar smagos noziegumos apsūdzēto. Apsveicu ! Nezinu, vai ir kāda partija vai politiķis, kas Lato būtu pa prātam..?
Situāciju padara kutelīgu un interesantu tas fakts, ka Pietiek.com un pats Lapsa ir pietiekoši daudz cietis no Lemberga un pārējo oligarhu radītātās tiesu sistēmas un tieši šo sistēmu Lato nozākātais"fīreriņš" Bordāns kopā ar Jurašu un Strīķi ir nolēmuši mainīt...
Patiesībā JKP un tās "fīreriņs" veic Lato Lapsam labu darbu..padarīs šo valsti beidzot tiesisku, lai tā vairs nevarētu ciniski ņirgāties par Pietiek.com, ko mēs esam visi daudzus gadus pieredzējuši.
Lato Lapsa! Es patiesībā brīnos par Jūsu nostāju. Vēl mani izbrīna arī Jūsu leksika un epiteti, kas mats matā sakrīt ar daudzos portālos troļļu skandināto, lēto - " JKP..Jaunā Komunistiskā partija" utt..
PS
Es pateikšu, kas mani vēl izbrīnija jau kādu laiku atpakaļ..tā bija Jūsu intervija Lemberga NRA, kur redzēju lielu liekulību no Jūsu puses, kad spriedāt par mūsu valsts tiesu sistēmu un tās ietekmi uz Lemberga tiesu..
Nevaru precīzi Jums nocitēt to intervijas vietu, bet centīšos maksimāli tuvu atstāstīt to.
Intervijā LEMBERGA kontrolētajam medijam Jūs izteicāties ļoti asi (un tam es visam piekrītu) par mūsu valsts degradēto tiesu sistēmu.
Un tad es nenoticēju pats savām acīm..tālāk Jūs sakāt apmēram šādus vārdus -
visi zina manu attieksmi pret Lembergu, bet šausmīgi(apmēram saku) noskatīties, kā valsts tiesu sistēma jau ļoti ilgu laiku ņirgājās un čakarē Lembergu.. un dara visu, lai tiesas procesu padarītu pēc iespējas ilgāku..
Saku, ka apmēram to atstāstu..bet , ceru, visi lietas būtību saprot..
Lato Lapsa, nevienam saprātīgam cilvēkam mūsu valstī nav noslēpums, ka Lembergs ir laimīgs, ka viņu tā "čakarē" valsts tiesu sistēma..ka Lembergam to vien vajaga, lai viņa tiesu vilcinātu pēc iespējas ilgāk, ka pats Lembergs ar pārējiem valsts nozadzējiem ir speciāli radījis šo mehānismu, lai zagli mūsu valstī nebūtu iespējams notiesāt.
Bet Jūs liekulīgi sakiet, ka valsts ačgārnā tiesu sistēma ņirgājās par oligarhu.
Vai tad Jūs, Lato Lapsa, neredziet, ka mūsu nozagtās valsts tiesu sistēma aizstāv Lembergu un neļauj jau gandrīz desmit! gadus notiesāt zagli????
Un tieši Jūsu nozākātais "ķeizariņš" un visa JKP ir nolēmuši šo visu absurdo sistuāciju izmainīt!
Arī Jūs un Pietiek.com būs ieguvējs.
vērtīgs viedoklis-
27.01.2019. 21:28https://ivetabuike.wordpress.com/2019/01/27/draugiem-viss-ienaidniekiem-likums/
Jā
27.01.2019. 20:59»
CD
Nesaprotu , par ko Lapsis sacepies ? Ja ... vien tas nav kāda interesēs
Jā radusies tāda sajūta.`
CD
27.01.2019. 20:38»
Es
Kāda interesēs var būt un mēdz būt viss. Arī jūsu komentārs ir kāda interesēs
Tiešām ? :) Hmm ... esmu pret visām mūsu politbandām ... Tad vien atliek - "Tauriņa efekts" ... :)
Vīruss
27.01.2019. 20:31Kas viņam ko uztraukties. Beztiesības ministrija paša rokās. BORDābam jauns portfELIS. Bet Korupcijas Netraucētas Attīstības Birojs kā imitēja darbību, tā turpina imitēt.
Tagad visi politiskie noziedznieki
27.01.2019. 20:28katru sūta uz tiesu. Bet tiesa aizstāv valsts intereses. Un tikai. Nozagtās valsts.
Bērniņ,
27.01.2019. 20:26»
Es
Joprojām aktuāls jautājums, kur tad tas tiesiskums rodas, ja ne tiesā. Varbūt šaurā partijas lokā, lietojot šaujamos? Lato malacis
tiesas Latvijā spriež pēc pasūtījuma. Taisnību tiesā nedabūsi!
Pār Važņa galvu
27.01.2019. 20:23»
Kalns
Piekrītu Lapsam. Aloizs Vaznis arī teica kaut ko līdzīgu, bet Vaznim es ticu
cirvis karājas. Viņa noziegumi visiem zināmi sen.
Kalns
27.01.2019. 20:20Piekrītu Lapsam. Aloizs Vaznis arī teica kaut ko līdzīgu, bet Vaznim es ticu.
Es
27.01.2019. 20:14»
CD
Nesaprotu , par ko Lapsis sacepies ? Ja ... vien tas nav kāda interesēs
Kāda interesēs var būt un mēdz būt viss. Arī jūsu komentārs ir kāda interesēs.
Es
27.01.2019. 20:13Joprojām aktuāls jautājums, kur tad tas tiesiskums rodas, ja ne tiesā. Varbūt šaurā partijas lokā, lietojot šaujamos? Lato malacis.
tiešām
27.01.2019. 20:12»
CD
Nesaprotu , par ko Lapsis sacepies ? Ja ... vien tas nav kāda interesēs
dīvains raksts, jo ''norok'' taču pa vienam, šķaida, sašķeļ, apmelo, sagroza faktus un interpretē līdz absurdam, pamatā pēc gramatiskās metodes nevis jēgas un mērķa metodes, un tādu subjektīvo pusi - nodomu vispār ignorē, bet, lai kādu sauktu pie kriminālatbildības jābūt nozieguma sastāvam - subjektam, subjektīvai pusei, objektam un objektīvai pusei. Izskatās, lai tagad slēptu noziegumus, tam uzliek bezmaz valsts noslēpuma izpaušanu, bet demokrātiju var stiprināt tikai atklātība
Visudaripats
27.01.2019. 20:00»
Paija - LL
interesanti būtu atrast un publicēt Jur. fak. LU absolventu sarakstu, kurš kuram ir kursabiedrs
Tie atrodas pie galvenajiem čekas ideologiem un visu procesu kontrolētājiem.
CD
27.01.2019. 19:56Nesaprotu , par ko Lapsis sacepies ? Ja ... vien tas nav kāda interesēs ... :
> LLL
27.01.2019. 19:55Kā ta nav mazākumā! KNAB, prokuratūra, tiesa pret četriem deputātiem!
tieši tā
27.01.2019. 19:54»
Latvis
Jurašs nu gan ir bijis maziņš zobratiņš tiesu sistēmā, no kā neatkarājas sistēmas darba princips. Tiesu varas sistēmas darbu nosaka politiķi, ieceļot tiesu varas vadītājus(policijā, prokuratūrā, KNABā utt.) un ieceļot konkursa kārtībā, kur tiek izvēlēts tas, kas atbilst viņu domātajiem spēles noteikumiem...
samaļ ikvienu, kurš uzdrošinās...
Un vēl
27.01.2019. 19:53Romāna Vara autors pārmet Durašam kredīta galvojumu. Arī nav pamata - patīk, vai nepatīk, viss juridiski korekti! Vai tiešām emocijām jābūt noteicošām? Šādā veidā autora attieksme pret Durašu ir revolucionāra. Nevis objektīva. Var tas cilvēks patikt, var nepatikt, objektivitāte nedrīkst mainīties. Man kā cilvēks Jurašs šķiet glums tips. Tāds pat kā Potapova. Pakalpīgs. Iztapīgs. Izlûkos ar viñu neietu. Ja bûtu jàiet, pie izdevîbas viñu nošautu.
a411
27.01.2019. 19:52Mums nav jāuztraucas par kaut kādiem Jurašiem, bet par visu mūsu augstlabdzimtību ĢENERĀLPROKURORA KUNGU. Ne katrs Latvijas PSR Prokuratūras 1983.gada sabiedriskais palīgs varētu laizt tādu muļķi 2019.gadā...
tiesa
27.01.2019. 19:52nav taisna, cilvēkam tiek sabojāta dzīve, tagadne un nākotne, un tiem, kas to dara pat nav svarīgs rezultāts, bet process un tieši šajā brīdī, un tā ir noticis daudzos gadījumos. Svarīgi ir izslēgt šobrīd, lai tad kārpās un taisnojas, tautai īsa atmiņa un tā sāks fantazēt, ka nevar taču būt, ka tik atklāti nihilistiski attiecas pret cilvēktiesībām un likuma utt. Te nav runa par bailēm, bet gan par sistēmisku cilvēku ''norakšanu''
Tas ir L. Lapsas viedoklis
27.01.2019. 19:42Debesu zvani, irsas utt. Emocijas. Neesmu ne no viena politiska spēka, arī Irsas izdevumu pat nelasu. Esmu pilnīgi no malas, nepazīstu personīgi nevienu politiķi (paldies Diievam) un analizēju visu tikai no tā, kas vispār pieejams par šo tēmu. Īpaši nemeklējot.
Ko es redzu? Ka Saeimas simts idioti, manipulēti ar Saeimas prezidiju, ir tā sabalsojuši likumdošanu, ka prokuroru patvaļa ir bezgalīga.
Neticu ne Bordānam, ne Jurašam, ne Potapivai. Noteikti nezinu tik daudz, cik Lato Lapsa par viņiem.
Es tikai redzu juridisko zīmējumu. Jurašs ziņo KNAB un ģenprokuratūrai par viņam piedāvātu kukuli. Prokuratūra, ko aizstāv L.L., nereaģē. Jurašs par to ziņo medijiem. Tad izrādās, ka prokuratūra, pat no Juraša nenoskaidrojot detaļas, it kā tomēr ierosinājusi operatīvo lietu, Jurašu apsūdzot ziņu izpaušanā. Kur loģika apsūdzēt Jurašu, kurš nezin, ka lieta ierosināta?Nav loģiski apsūdzēt Jurašu! Un nav svarīgi - vai viņš pats Romas pāvests, vai Puškina sekundants.
lauķis
27.01.2019. 19:35»
Udo Ulbergs
Pēc “melno maisu” atklājumiem, domājams, visstulbākajiem indivīdiem vairs nav grūti saprast un atzīt, ka ar PSKP/VDK morālo kastrātu "prihvatizācijas" noziegumiem uzsildītā Latvijas Republikas kriminālā kapitālisma magma vienmēr pārņems savā varā tautu, valsti, ģimenes, atsevišķus cilvēkus, visu un ...
Visi biedri partijnieki ir kriminālnoziedznieki , pēc definīcijas.
LLL
27.01.2019. 19:31»
Latvis
Jurašs nu gan ir bijis maziņš zobratiņš tiesu sistēmā, no kā neatkarājas sistēmas darba princips. Tiesu varas sistēmas darbu nosaka politiķi, ieceļot tiesu varas vadītājus(policijā, prokuratūrā, KNABā utt.) un ieceļot konkursa kārtībā, kur tiek izvēlēts tas, kas atbilst viņu domātajiem spēles noteikumiem...
Tur taisnība, bet nu jau Juris nav mazākumā.
Latvis
27.01.2019. 19:26Jurašs nu gan ir bijis maziņš zobratiņš tiesu sistēmā, no kā neatkarājas sistēmas darba princips. Tiesu varas sistēmas darbu nosaka politiķi, ieceļot tiesu varas vadītājus(policijā, prokuratūrā, KNABā utt.) un ieceļot konkursa kārtībā, kur tiek izvēlēts tas, kas atbilst viņu domātajiem spēles noteikumiem. Ka tur vienam mazam zobratiņam (Jurašam), kaut kas bija nepieņemams un viņš uzdrošinājās to pateikt žurnālistam, tad sistēma samals Jurašu pēc pilnas programmas, kā ieprogrammēta.
Udo Ulbergs
27.01.2019. 19:23Pēc “melno maisu” atklājumiem, domājams, visstulbākajiem indivīdiem vairs nav grūti saprast un atzīt, ka ar PSKP/VDK morālo kastrātu "prihvatizācijas" noziegumiem uzsildītā Latvijas Republikas kriminālā kapitālisma magma vienmēr pārņems savā varā tautu, valsti, ģimenes, atsevišķus cilvēkus, visu un visus sanaidojot un nolādot par veiktajiem noziegumiem. Tas ir tāds drausmīgs lāsts, kas cilvēciskos radījumus padara aklus, agresīvus, alkātīgus, kā arī nelietīgus. Kā rūgti redzam, nelietība ir “6.oktobra paaudzes” raksturīga iezīme līdzās daunismam, pederastijai, šarlatānismam. Tagad publiskajā telpā ne velti prevalē “kriminālās vajāšanas” tēma un denuncēšanas nelietības. Parlaments, valdība tagad noņemsies ar "kriminālo vajāšanu", jo politiskajā aplokā ir izlaisti patoloģiski nelieši gobzemi, juraši, bordāni, kaimiņi, strīķenes, petravičes, kuru dzīvē viss ir pārvērsts kriminalitātē.
Paija - LL
27.01.2019. 19:16interesanti būtu atrast un publicēt Jur. fak. LU absolventu sarakstu, kurš kuram ir kursabiedrs...
LL
27.01.2019. 19:00»
kastobūtudomājis
Ārprāts, kāds nelietis ir strādājis LR spēka struktūrā, un tagad arī Saeimas deputāts! Valsts degradācija visā "krāšņumā"!... jā, un Lapsas kungs, tie uzvārdi, daudzskaitlī, gramatiski pareizi būtu jāraksta ar mazo sākuma burtu
Jā, Jums pilnīga taisnība par tiem mazajiem burtiem, - zinu, ka tā jādara, bet nekādi nevaru saņemties.
kastobūtudomājis
27.01.2019. 18:57Ārprāts, kāds nelietis ir strādājis LR spēka struktūrā, un tagad arī Saeimas deputāts! Valsts degradācija visā "krāšņumā"!... jā, un Lapsas kungs, tie uzvārdi, daudzskaitlī, gramatiski pareizi būtu jāraksta ar mazo sākuma burtu!