
Kāpēc klusē Latvijas valstij lojālie krievi?
Indars Viscerālreālists · 29.12.2025. · Komentāri (111)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
raķetes nešķiro
09.01.2026. 13:31»
Ivo
Neko stulbaku nav nācies lasīt. Sākumā nobanojam krievu skolas,apgāžam Puškina pieminekli, kriminalizējam valodu, kura runā 30% , ja ne vairāk, mūsu iedzīvotāju, pakaram uz viņiem vainu par visiem pasaules grēkiem-un tad brīnamies, ka viņi klusē...
Neko stulbāku neesmu lasījis. Tieši tad, kad krieviem vajadzētu runāt, lai glābtu no kara, viņi gļēvi sēž un klusē. Laikam mutītes atvērsies tikai tad, kad pašiem iemauks putlera raķeti logā. Tad tik būs gaudošana "par ko tad mūs!" Atcerieties, ka raķetes mauks ne jau pa Sasmaku, Vecpiebalgu vai Lubānu. Raķetes mauks tur kur "nas bolše". Krieviem ies jautri :)
Klibiķis
08.01.2026. 23:49Vecticībnieki klusē kaut pirms kara viņiem Saeimā bija savs deputā. Izskatās, ka viņiem negribas sadurties ar citu tautiešu fanātisku atriebīgumu.
Ivo
06.01.2026. 10:29Neko stulbaku nav nācies lasīt. Sākumā nobanojam krievu skolas,apgāžam Puškina pieminekli, kriminalizējam valodu, kura runā 30% , ja ne vairāk, mūsu iedzīvotāju, pakaram uz viņiem vainu par visiem pasaules grēkiem-un tad brīnamies, ka viņi klusē?
Priecāties vajadzētu par viņu toleranto klusēšanu.
Хм
05.01.2026. 10:23»
kā ir
Nu tad gatavojies, ka tevi saraus gabalos krievu raķetes. Kāda tumsonība
ишь как ты сразу съехал с темы про ответственность латышей -коммунистов. Точно бывший ярый. Может ты отец Иесалниека?
kā ir
02.01.2026. 14:14»
Хм
Не, ответственность несет власть, имеющая силу в данный момент. Ты принимаешь специально такие законы, чтобы русские не чувствовали себя лояльными-ты и будешь виноват...
Nu tad gatavojies, ka tevi saraus gabalos krievu raķetes. Kāda tumsonība...
Хм
02.01.2026. 12:50»
kā ir
Pierādi man, ka tu neesi kremlins, "rietumeiropieti". Īpaši stulbiem atgādināšu: Puškinam ar Latviju nav nekāda sakara! Ne viņš par Latviju rakstīja, ne viņam bija draugi latvieši, ne viņš šeit dzīvoja! Varbūt uzliekam pieminekli kādam mongoļu rakstiekam...
Не, ответственность несет власть, имеющая силу в данный момент. Ты принимаешь специально такие законы, чтобы русские не чувствовали себя лояльными-ты и будешь виноват.
И почему мои родители НЕ коммунисты должны извиняться перед ярой коммунисткой предательницей Вайдере? Они ее силой не заставляли в оккупационную партию вступать.
Да и не уверен, что ты сам не бывший коммуняка. Чувствуется такой обличительный пафос и вопросы, воспитанные годами верного служения правильной партии.
Хм
02.01.2026. 12:46»
jautājums
un kapēc tev un taviem tovariščiem te atļauj publiski nerunāt latviski, slavēt savu vēsturisko imperialismu un kolonialismu, noliegt savus melnos darbus-genocidu, nošaušanas, kolhozi, zavodi, GULAG
Брехло Анатолий, тебе захотелось снова публичного позора, чтобы я тебя повозил твоей наглой лживой мордахой по экранам?) Ты и так уже сцыкливо перестал под своим первым ником писать, уже достижение)
Вопрос риторический-покажи мои комментарии, где я пишу все то, в чем ты меня обвиняешь?
Показательно, что вопросов к человеку, публично прославляющему нацизм, у тебя вопросов нет.
bet
02.01.2026. 10:47»
hahaha
Vai, vai, kāda sāpīte. Bērniņš nejēdz uzrakstīt latviski, dikti apvainojies! Domā, ka, ja laizīs putleram, tas viņu dikti mīlēs un domās par viņu :D
pareizi jau ir: Visi kas iebrauc svešā valstī , ja ir normāli cilvēki, paši saprot, ka vajadzēs naturalizēties.
Krievi to nesaprot. Ko lai par tādiem saka? Izcils debīls stulbums,paaudzēm, kas cits?
?
02.01.2026. 10:44»
kā ir
Pierādi man, ka tu neesi kremlins, "rietumeiropieti". Īpaši stulbiem atgādināšu: Puškinam ar Latviju nav nekāda sakara! Ne viņš par Latviju rakstīja, ne viņam bija draugi latvieši, ne viņš šeit dzīvoja! Varbūt uzliekam pieminekli kādam mongoļu rakstiekam...
Muļķības pilnīgas: Vairums kremlistu-osvoboditelu ir tik stulbi, ka pat paši nejēdz, ka ja te būs viņu ruskii mir, tad te būs tāpat kā viņu rodina, no kuras viņi paši atbēga te.
To cilvēku vairums ir prātā apdalīti, un nekas to nespēs mainīt.
Jautājums tāds: vai vispār kāds no viņiem ir atvainojies kaut vai baltiešiem par savu okupāciju un aneksiju? Kaut viens pats publiski..Kaut viens no tiem ''antiputinistiem'' kam te LV Parlaments piešķir pilsonību? Kaut viens pats no viņa kultūras ''izcilajiem '' autoriem? Kaut vai A.Pugačova???????????
Tādu nav. Tad par kādu kultūru pie krieviem var runāt vispār?
kā ir
02.01.2026. 09:11»
No Rietumeiropas
Domāju, ka lojālie krievi Latvijā pamazām ir beigušies. Un gk pašu latviešu, tādu, kā Ratnieks un čukčiete Langa, dēļ. Ap kādu 2008. gadu vēl viss bija labi, bet tad pie siles palika par šauru. Un sākās. Lai man kāds pierāda, ka valodas referendums nebija pašas Vienotības noorganizēts, lai noturētu ...
Pierādi man, ka tu neesi kremlins, "rietumeiropieti". Īpaši stulbiem atgādināšu: Puškinam ar Latviju nav nekāda sakara! Ne viņš par Latviju rakstīja, ne viņam bija draugi latvieši, ne viņš šeit dzīvoja! Varbūt uzliekam pieminekli kādam mongoļu rakstiekam?
Un krieviem būtu jāapzinās, ka tas, vai viņu ģimenes neies bojā krievu raķešu trieciena ir atkarīgs no viņu publiski teiktā. Ja viņi nedarīs neko, lai fīrers saprastu, ka viņi negrib viņa krievu pasauli šeit, tad būs daudz līķu. Un tā ir viņu atbildība.
kremliniem
02.01.2026. 09:00»
Olegs
Autor - palasi komentārus, tur ir visas atbildes...
Nu, nu, kas tad te tāds notika pret krieviem? Gribētos dzirdēt par to drausmīgo "genocīdu" :D :D
hahaha
02.01.2026. 08:53»
Хм
вопрос простой-а зачем? Ну вот в конце 80-тых были лояльные русские, тоже на митинги ходили за независимость. А потом в начале 90-тых им сказали-извините, мы подумаем, что с вами делать. Пару лет думали, потом придумали-окна натурализации. ну типа чтобы тут не побежали все сразу в граждане, а вдруг ...
Vai, vai, kāda sāpīte. Bērniņš nejēdz uzrakstīt latviski, dikti apvainojies! Domā, ka, ja laizīs putleram, tas viņu dikti mīlēs un domās par viņu :D
Tādi ir tie sabraukušie krievu gastarbaiteri. Indieši ir lielāki latvieši nekā viņi.
edis
01.01.2026. 23:42Manuprat vini nemaz nekluse.Vini ir pietiekami labi un gudri cilveki lai neklusetu.Bet vinu ir loti maz.Vinu ir tik maz,ka,ja rit visus ''JA RUSSKIJ'' sasedinatu lopu vagonos un aizsutitu uz ''VELIKAJA RODINA'' neviens pat nepamanitu,ka kopa ar lopiem ir aizsutiti ari paris simti cilveku.Neviens to pat nepamanitu...
atbilde
01.01.2026. 14:38»
jautājums
un kapēc tev un taviem tovariščiem te atļauj publiski nerunāt latviski, slavēt savu vēsturisko imperialismu un kolonialismu, noliegt savus melnos darbus-genocidu, nošaušanas, kolhozi, zavodi, GULAG
Tikai un vienīgi tāpēc, ka LV vara pati ir internacionāla, lai ar dievojās ka esot nacionāla.
jautājums
01.01.2026. 13:03»
Хм
читая твои нацистские комментарии с оправданием массовых расстрелов, я очень рад, что не "гуманизируюсь" в твоем понятии. Почему тебе с рук сходят высказывания, прямо противоречащие латвийскому законодательству-это уже другой вопрос. И ответ только один-тебе это сознательно позволяют...
un kapēc tev un taviem tovariščiem te atļauj publiski nerunāt latviski, slavēt savu vēsturisko imperialismu un kolonialismu, noliegt savus melnos darbus-genocidu, nošaušanas, kolhozi, zavodi, GULAG?
Vienotība
31.12.2025. 19:38»
Pirātu partija
Rašismam nav tautības. Rašists savā būtīvā var būt arī latvietis, ar spilgti izteiktu maņjokālu tieksmi uz impērijas izveidošanu vai saglabāšanu...
Tu, krievu kustoni,Pirātu partija, esi melis un krāpnieks!
Vajag palasīt mācītāja Steika rakstīto Latvijas laikā
31.12.2025. 16:55»
nu jā
Vajag nodibināt Latvijas- Izraēlas konfederāciju uz Rīgas geto un Ķīpsalas žīdu glābēja muzeju bāzes. Tā būtu tāda kā kodolvalsts. Krievs to negribētu just savā impērisma inficētajā rīklē. Un tagad žīdi palīdzētu glābt latviešus no krieva
Viņš uzskatīja, ka latvieši celušies no Svētas zemes, kur tiem dieva dusmības dēl nācās paamest Sodāmas pilsētu, līdz ar grēku plūdiem nonākt Kaujkazu kalnos, kur tie izbadējušies nokāvuši kazu un devuši šiem kalniem nosaukumu. Pēc tam vietā, kur ieraudzījuši desu, tie iesaukušies: ō, desa, caur ko attiecīgam niestam Melnās jūŗas krastā dots nosaukums. Vēl pirms varējuši ierasties Latvijā, senie latvieši pabijuši Maskavā, arī tai dodami latvisko nosaukumu: Maz kāva, jo tur nekā daudz netika kāvuši.
nu jā
31.12.2025. 11:29»
nu nē
Nevajag latviskoties. Tas organisms kategoriski atsakās humanizēties, lai tikai nelīdzinātos citiem Latvijai lojāliem cittautiešiem
Vajag nodibināt Latvijas- Izraēlas konfederāciju uz Rīgas geto un Ķīpsalas žīdu glābēja muzeju bāzes. Tā būtu tāda kā kodolvalsts. Krievs to negribētu just savā impērisma inficētajā rīklē. Un tagad žīdi palīdzētu glābt latviešus no krieva.
Хм
31.12.2025. 11:12»
nu nē
Nevajag latviskoties. Tas organisms kategoriski atsakās humanizēties, lai tikai nelīdzinātos citiem Latvijai lojāliem cittautiešiem
читая твои нацистские комментарии с оправданием массовых расстрелов, я очень рад, что не "гуманизируюсь" в твоем понятии. Почему тебе с рук сходят высказывания, прямо противоречащие латвийскому законодательству-это уже другой вопрос. И ответ только один-тебе это сознательно позволяют.
nu nē
31.12.2025. 10:36»
nu jā
Krieva imperiālista valoda ir ienaidnieka valodā. Bet viņš ar to pasvītro ka krievs negrib latviskoties, jo gaida krieva imperiālisma restaurāciju Latvijas vietā
Nevajag latviskoties. Tas organisms kategoriski atsakās humanizēties, lai tikai nelīdzinātos citiem Latvijai lojāliem cittautiešiem.
dižlatviec
31.12.2025. 08:01Tikai ar sīku, bet neatlaidīgu kodienu sēriju mēs panāksim niecīgās krievu minoritātes pilnīgu lojalitāti pret vareno, Tā Kunga izredzēto Latviešu nāciju. Tā turpināt, nacionāli noskaņotie komentieri! Nu ir īstais brīdis, kas, jādomā, nebūs ilgs ...
Tapec esi Olegs - Vova
31.12.2025. 06:14»
Olegs
Autor - palasi komentārus, tur ir visas atbildes...
...un neesi bijis gatavs "stāties pretī un cīnīties",jo esi kremlins,kas te melot ierāpojis...
Aber cilveki
31.12.2025. 06:04Kapec jus te ar kirilicas smerdeli Xm, kas smere te savus primata keburus,vispar ko atbildiet?Kamer so lops neraksta cilveciski, nevajag reaget un VISS1
Хм
31.12.2025. 00:06»
nu jā
Krieva imperiālista valoda ir ienaidnieka valodā. Bet viņš ar to pasvītro ka krievs negrib latviskoties, jo gaida krieva imperiālisma restaurāciju Latvijas vietā
не, не хочу ассимилировать. В приличных обществах этого и не требуется. И не подставляй официальную политику Латвии, которая всеми силами пытается убедить мир, что не хочет ассимилировать другие национальности.
Но вернемся к сути-я так понимаю, никакую петицию ты подавать не будешь))
nu jā
30.12.2025. 21:19»
Хм
Так в чем проблеиа, пиши на манабалсс требование принять закон, запрещающий русский язык
Krieva imperiālista valoda ir ienaidnieka valodā. Bet viņš ar to pasvītro ka krievs negrib latviskoties, jo gaida krieva imperiālisma restaurāciju Latvijas vietā.
Хм
30.12.2025. 19:24»
noriebies
Tik daudz okupantu mēslu raksta ar kirlicu burtiem
Так в чем проблеиа, пиши на манабалсс требование принять закон, запрещающий русский язык.
visu tautību lojālos Latvijai
30.12.2025. 17:18uzskata par pamuļķiem un draudu zogošajiem......................................kas nav kopā ar mums tas pret mums-komunistu bauslis...KO JŪS ŠKOLĀS DARĪJĀT, KA NEKO !!!!! NEKO NEZINĀT...sarkanās piskuļturas bļautres seksus mācīja ????
Bijušais zemessargs
30.12.2025. 16:32»
autoram
Latvijas valstij lojālie krievi ir oksimorons
50 okupācijas gados sabrauca daudz (pie miljons) okupantu. Ne visi ir sliktie migranti, bet ir daudzi okupantu mēsli,krievu šovinisti, kuri dzemdējuši okupantu samazgas, kas nav lojāli Latvijai. Tie mēsli atbalsta krievu okupantu iebrukumu Ukrainā.
tā ir
30.12.2025. 15:19»
Ha haa
Kontraktnieka alga sākas no 250 000 rubuļiem mēnesī
No 1. janvāra krievu varmācīga rekrutēšana gaļai notiks cauru gadu bez brīvdienām. Daudzas krievenes, kas bija sacerējušās uz Baltām Ladām, tagad ņem kredītus, lai apglabātu savus mužlanus.
Хм
30.12.2025. 12:57»
naivais letiņš
Jā, pagaidām viņi klusē. Esmu ievērojis, ka pat tie, kas prot valsts valodu, vairs necenšas to lietot. Tātad šlangas, šņores un citi pinekļi ir panākuši savu. Par atlīdzību vai patriotisma apstulbumā, kas to lai zin
Jā, pagaidām viņi klusē
что вы имели ввиду под "пока что"? Если имелся ввиду намек на некие протесты и т.д., то это сильно вряд ли. Ситуация не настолько критическая. ну закуклимся в своем обществе и вся недолга. Слышал, что некоторые компании с русскими владельцами теперь при наборе отдают предпочтение русским, отлично владеющим латышским, чтобы потом исключить брожения в коллективе, вдруг какому поклоннику Ланги будет невыносимо слушать, как рядом два русских между собой на латышском говорят. Максимум, может по приколу за Росликова проголосуем, если латышские политики чего такого перед выборами придумают, например, за запрет всех СМИ на русском или порталов на русском типа русделфи. Если есть желание большинства поиграть в очередные этнические выборы, кто мы такие, чтобы противиться воле большинства?
Хм
30.12.2025. 12:53»
naivais letiņš
Jā, pagaidām viņi klusē. Esmu ievērojis, ka pat tie, kas prot valsts valodu, vairs necenšas to lietot. Tātad šlangas, šņores un citi pinekļi ir panākuši savu. Par atlīdzību vai patriotisma apstulbumā, kas to lai zin
увы, есть такое. Теперь, если слышу, что продавец на латышском с акцентом ответил предыдущему покупателю, сразу на русском спрашиваю.
Ну раз мы все всё равно виноваты за дела Путина, потому что русские и коллективная ответственность, то зачем себе жизнь усложнять, тем более уже ничего не доказать. А так хоть говорить и коммуницировать проще
naivais letiņš
30.12.2025. 12:41Jā, pagaidām viņi klusē. Esmu ievērojis, ka pat tie, kas prot valsts valodu, vairs necenšas to lietot. Tātad šlangas, šņores un citi pinekļi ir panākuši savu. Par atlīdzību vai patriotisma apstulbumā, kas to lai zin ...
?
30.12.2025. 12:34»
Lasītājs
Žuk navoznij māk tikai mēslot
Kāpēc tu nemāki un nejēdz iemācīties neko citu, kā tikai piemēslot, speķacūka mēsluvabole žuk navoznij pietiek-laizītāja?
Lasītājs
30.12.2025. 12:15»
Bet - tie, kas “nelien” (...) Saimniekiem ~ Tiek “C.E.N.Z.Ē.T.I” no “mē.dekļiem”...
...
Žuk navoznij māk tikai mēslot.
Хм
30.12.2025. 11:35»
Nu
nevajag.Dzīvo mierīgi savā RE un nevajadzētu spriest par tēmām, kas tālas kā zvaigznes.Lielākā daļa mikrorajonu, Daugavpuls uc iedzīvotāju, tās pašas etniskās izcelsmes,par Puškina pieminekli uzzināja tikai pēc likvidācijas fakta.Tieši kāpēc minētā dzejnieka piemineklim būtu jābūt Rīgas parkā?Maskavas...
Kas ir interesanti, tas,lielākoties,neattiecas uz krievu pēctečiem
с этим можно было согласиться...раньше. Но судя по тому, как сами латыши политики и комментаторы старательно всех русских пихают в кучу "все русские одинаковы", им лояльные русские как кость в горле. С этой точки зрения абсолютно логично, что в латышских СМИ практически не найти статьи или рассказы о примерах удачной интеграции, тех же русских в латышских школах. Хотя казалось бы-вот вам идеальный пример. Сравниваете статистику, показываете позитивную динамику, берете интервью, рассказываете, как русским достаточно комфортно в латышских школах. Как учителя и ученики стараются, помогают в первое время, как не унижают за ошибки, как вовлекают. но..МЕРТВАЯ ТИШИНА, просто МЕРТВАЯ. НИ СЛОВА. Почему? Вопрос риторический. В ответ "аа...суки, мы вам запретим русский как второй иностранный"
… Rādīt visu
qwerty
30.12.2025. 11:32Tā saucamajai valstij, jenotības un regresīvo veidolā, drīz vien pietrūks lojājo latviešu, nerunājot par lojāliem krieviem. Parasti cilvēki ir lojāli tiem, kurus ciena, bet cieņu nevar saņemt epastā no Sorosa fonda vai nopirkt veikalā- tā ir jānopelna.
Nu
30.12.2025. 11:14»
No Rietumeiropas
Domāju, ka lojālie krievi Latvijā pamazām ir beigušies. Un gk pašu latviešu, tādu, kā Ratnieks un čukčiete Langa, dēļ. Ap kādu 2008. gadu vēl viss bija labi, bet tad pie siles palika par šauru. Un sākās. Lai man kāds pierāda, ka valodas referendums nebija pašas Vienotības noorganizēts, lai noturētu ...
nevajag.Dzīvo mierīgi savā RE un nevajadzētu spriest par tēmām, kas tālas kā zvaigznes.Lielākā daļa mikrorajonu, Daugavpuls uc iedzīvotāju, tās pašas etniskās izcelsmes,par Puškina pieminekli uzzināja tikai pēc likvidācijas fakta.Tieši kāpēc minētā dzejnieka piemineklim būtu jābūt Rīgas parkā?Maskavas parkā ir Skalbes piemineklis?Zaudētās privilēģijas, valsts valoda, Latvija kā latviešu valsts ir sāpe šai daļai jau no
neatkarības iegūšanas,un to nevarēja mainīt pilnīgi nekas, izņemot Latviju Krievijas sastāvā.Kas ir interesanti, tas,lielākoties,neattiecas uz krievu pēctečiem, kas šeit bija pirms padomju okupācijas, vedinot secināt, ka vienīgā sāpe okupācijas laikā ieceļojušiem,ir saistīta ar varas, dominances un privilēģiju zaudēšanas.
Хм
30.12.2025. 11:04»
MK
Ja "krievam" atņem impērisko komponenti, tad viņu identitātes serde ir zudusi, jo viss pārējais ir aizguvumi, sākot no valodas un beidzot ar virtuvi, tad pārējais ir izdomājumi sākot no vēstures un beidzot ar baltpūkaino nevainību un vēsturisko "iskonno" vispasaules teritoriju. Lūk, patiesais "krievisma...
Ja "krievs" nav par latvisku Latviju, tad viņš ir imperiālists un okupants, bet ja ir par, tad tas vairs nav "krievs"- tieši tik skaudri ir eksistenciālie uzsvari "krievu" (ne)esības krustcelēs, kuru nav bijis LR4 ēterā
прекрасно! Сами создали дилемму, из которой нет выхода. Кстати, а что значит латышская Латвия? Я иду по улице, говорю с женой на русском. Со своими детьми на русском. При этом они учатся в латышской школе, но как ВТОРОЙ иностранный выбрали русский. Но в общественных местах, в коммуникации в магазине, я например, первый спрашиваю или говорю на латышском. В итоге мы какие, правильные русские или неправильные?
Хм
30.12.2025. 11:00»
Nopietni?
"Pie kam liela daļa strādājošo krievu domā (līdz tranzīta nozares iznīcināšanai tam bija zināms pamats), ka viņi pelna Latvijai naudu, kamēr rijīgie latvieši, kas salīduši ierēdņu amatos, šo naudu noēd...
Вы случаем в другой ветке не как bet пишете? там просто человек сознательно тут же уходит в крайности и обобщения, чтобы свернуть любые зачатки адекватной дискуссии.
Да, часть так думала и думает. да, часть нелояльна. Но вы старательно всех смешиваете в одну кучу. С одной простой логикой-удержать статус "как есть". Есть хороший факт о русских (например, сами отдают детей сразу в латышские школы)-тут же реакция "ну, это единичные случаи, это ничего не доказывает". А если кто-то что-то заявил "не понимаю ваш латышский", тут сразу "о, вот видите, это случай доказывает, какие они все". тем самым вы подкармливаете ваших друзей росликовых, которые делают то же самое, только с обратной стороны.
например, в данном примере вы старательно игнорируете тот факт, что многие русские тут жили и до 1940 года. Уверен, об этом факте вы прекрасно знаете
… Rādīt visu
Nopietni?
30.12.2025. 10:38»
No Rietumeiropas
Domāju, ka lojālie krievi Latvijā pamazām ir beigušies. Un gk pašu latviešu, tādu, kā Ratnieks un čukčiete Langa, dēļ. Ap kādu 2008. gadu vēl viss bija labi, bet tad pie siles palika par šauru. Un sākās. Lai man kāds pierāda, ka valodas referendums nebija pašas Vienotības noorganizēts, lai noturētu ...
"Pie kam liela daļa strādājošo krievu domā (līdz tranzīta nozares iznīcināšanai tam bija zināms pamats), ka viņi pelna Latvijai naudu, kamēr rijīgie latvieši, kas salīduši ierēdņu amatos, šo naudu noēd."
----------------------------------------------------------------
Jā, jā. Un vēl viņi domā, ka 1940.gadā viņi glāba latviešus no bada. Un te visu ir uzcēluši. Un iemācījuši mūs lasīt un rakstīt.
Utt.
Хм
30.12.2025. 09:56»
smiekls
Atkārtoju vēlreiz no kurienes tu izvilki, ka viņi bija lojāli КПСС? Īpaši jau Ēlerte, kas iestājās visiem ļoti labi zināmu un tajā laikā visai populāra iemesla dēļ un tas ne tuvu nebija КПСС mērķu sasniegšana un komunisma celtniecība
ты прикидываешься? человек не просто вступает в партию, а старается показать себя лояльным. Особенно ТАбунс, который заслужил право выступать с трибуны. Или Вайдере, которая выбрала политэкономию-самый идеологизированный предмет. Или Элерте.
iestājās visiem ļoti labi zināmu un tajā laikā visai populāra iemesla dēļ и какова же причина? Просто карьера? просто получить возможность жить лучше других?
ок, пусть так будет. Но тогда с чего мне вдруг верить, что СЕЙЧАС они все лояльны стране, а не iestājās visiem ļoti labi zināmu un tajā laikā visai populāra iemesla dēļ?
MK
29.12.2025. 23:29Ja "krievam" atņem impērisko komponenti, tad viņu identitātes serde ir zudusi, jo viss pārējais ir aizguvumi, sākot no valodas un beidzot ar virtuvi, tad pārējais ir izdomājumi sākot no vēstures un beidzot ar baltpūkaino nevainību un vēsturisko "iskonno" vispasaules teritoriju. Lūk, patiesais "krievisma" ( ruskost) problēmas mērogs.
Ja "krievs" nav par latvisku Latviju, tad viņš ir imperiālists un okupants, bet ja ir par, tad tas vairs nav "krievs"- tieši tik skaudri ir eksistenciālie uzsvari "krievu" (ne)esības krustcelēs, kuru nav bijis LR4 ēterā. Ja "krievs" apzīmē jebko, kas uzticīgs kremlim, tad tā nav tautība, ja tautība, tad, sakiet, kas ir ždanoka, pliners un tml "krievi"- dvēseles virziens? Un ja tie ir "krievi" ,tad tie ir atbildīgi par Buču un Irpeņu. Tad nav un nevar būt "nevainīgie" vārdos, bet darbos ar vienu un to pašu izplešanās mērķi. Tad nerunāt Latvijā latviski ar mums un šaut ukraiņu bērnus ar raķetēm ir kopīga rosība impērijas mērķu labā...
Bet LR4 ir jāsledz, jo ir bijis, kā "krieviem" traucē latviešu valoda, un, ka vajag nogalināt 2000 latviešus 9.maijā un tml... ir bijis brutāls noliegums atzīt vadītājas RU pilsonību laikā, kad citi RU valstij zvērējušie jau iekaro Ukrainu..
Tāpēc slēgt LR4 ir nevis labs bet novēlots lēmums un tā reanimāciju palielinot FM rusifikācijas proporciju būs nozieguma turpinājums.
Arī emigrants
29.12.2025. 23:00»
ej nu ej?
Vai tie "lojālie", kas lasījās ASK stadionā kriev-žīdenes Ždanok mītiņos? Kas attiecas uz paskvilantu - ragnesi, kurš caur savu anālu aplipināja ar sifilisu veselu huzāru pulku, Puškinu, tas ir krievu viss, bet krievu uz Cilvēku planētas nav jābūt nekam. Tevis vienam gramam nav jābūt...
Jūtu ratniekjūgenda smaku. Tie nekā nav dzirdējuši ne par Jevgeņiju Oņeginu, ne par Pīķa dāmu. Pat bērnībā nav lasījuši Pasaku par caru Saltanu.
Žemaite
29.12.2025. 22:55»
smiekls
Tu no kurienes izvilki, ka latvieši bija lojāli КПСС? Nē, nu kāds jau gan ka bija, bet tie palika mēslainē kopā ar Rubiku
Tur jau tā nelaime, ka tie nedaudzie latvieši, kas bija lojāli KPSS, strādāja KPSS labā pret savu tautu. Leiši gan masveidā stājās KPSS un izmantoja to savas tautas saglabāšanai. Tāpēc arī Lietuvā nebija tādas migrācijas, pie varas bija vietējie komunisti, nevis Pelšes un Vosi, kurus vietējo kadru trūkuma dēļ atsūtīja no Krievijas.
nu nē
29.12.2025. 21:24»
Pirātu partija
Rašismam nav tautības. Rašists savā būtīvā var būt arī latvietis, ar spilgti izteiktu maņjokālu tieksmi uz impērijas izveidošanu vai saglabāšanu...
Latvietis nevar būt rašists, vispirms tam pamatīgi jāiebojājas.
ej nu tu ērmīgā trolle
29.12.2025. 20:10»
labvēlis
Arī šeit tu esi,kretīn!Neizmanto manu pseidonīmu
kas tu par labvēli, tu esi ļaunvēlīga