
Kāpēc kolaboranti nīst partizānus? Par bailēm, nodevību un neērto patiesību
Vilors Eihmanis · 05.06.2025. · Komentāri (127)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
kapēc
12.06.2025. 11:07»
ASV protektorāts Latvija
Ja nebūtu bijis Hitlera, nebūtu kara un nebūtu Latvijas okupācijas
šādi atkritumi kā protektorāts nīst latviešus un visus nekrievus? Pajautājiet to viņam pašam.
VB
12.06.2025. 07:19»
nu jā
Cits domājums-Baigā gada iespaidoti, latviešu leģionāri cīnijās pret ATKĀRTOTU KRIEVU OKUPĀCIJU LATVIJĀ
"latviešu leģionāri cīnijās pret ATKĀRTOTU KRIEVU OKUPĀCIJU LATVIJĀ." : Šķiet, esam jau tuvāk patiesībai. Bet pēc 1945. gada, jau viņi bija tikai skaidas mežā, kur tika cirsti un nocirsti 10 -tiem miljoni koki... Tik vienkārši.
interesanti gan
11.06.2025. 16:48»
ASV protektorāts Latvija
Ja nebūtu bijis Hitlera, nebūtu kara un nebūtu Latvijas okupācijas
Kādam nolūkam, ja ne Eiropas civilizācijas iznīcināšanai, krievi 20 gadus gatavoja karu? Kad ASV demokrātu partija 1929. gadā uzsāka visbaisākā režīma, kas jau bija paguvis noslepkavot miljoniem pašu pilsoņu, militarizāciju, nekāda Gitļera pat plānā nebija.
idiot
10.06.2025. 23:27»
ASV protektorāts Latvija
Ja nebūtu bijis Hitlera, nebūtu kara un nebūtu Latvijas okupācijas
krievs un tādi kā tu bez kariem dzīvot nespēj...
ASV protektorāts Latvija
09.06.2025. 15:28»
tā ir
Ja nebūtu bijis Hitlers, jūs, rašistiskie necilvēki, visus latviešus būtu noslepkavojuši. Pateicoties latviešu drosmei, jums civilizācijas atkritumiem, līdz kamēr jūs nosprāgsiet, ģenētiskā atmiņā paliks sarkanarmiešu aiz bailēm pieplūtītie kerzaviki
Ja nebūtu bijis Hitlera, nebūtu kara un nebūtu Latvijas okupācijas.
!
08.06.2025. 12:17»
Kureliešu nozīme
...
Pa mežiem skraidīja aptrakušie nacistu rokaspuiši - slepkavas, kuri naktīs izlīda un uzbruka saviem kaimiņiem, dedzināja kūtis ar lopiem, siena šķūņus ar sienu, lai nebūtu ar ko ziemā barot lopus, uzbruka un šāva savus kaimiņus un pat veselas ģimenes kopā ar bērniem. Arhīvos ir materiāli, kas to apliecina. Tāpēc nevajag slepkavas par varoņiem mālēt! Uzpirktajiem, šņorveidīgajiem, klimovičveidīgajiem, kas grib pārrakstīt vēsturi, patiesība, protams, nepatīk.
bet
07.06.2025. 14:57»
nu jā
Visi Latvijas Republikas pilsoņi ir latvieši.Visi krievu sugas impēristi, kas Latvijas publiskajā telpā runā ienaidnieka valodā, ir krievi
viņi sauc sevi ne par krieviem, bet par latviijciem-osvoboditeliem
tā ir
07.06.2025. 11:02»
ASV protektorāts Latvija
Un kurš tad to nesaprot! Latvijā arī pašreiz ir nacionālie atkritumi neofašisti, kuri dievina un pielūdz Hitleru un kuru galvenā rūpe ir nevis par Latviju domāt, bet viņi domā un dara visu, lai pēc iespējas vairāk kaitēt krieviem kā tautai, kaut gan lielākā daļa te dzīvojošo krievu ir Latvijai lojāli...
Ja nebūtu bijis Hitlers, jūs, rašistiskie necilvēki, visus latviešus būtu noslepkavojuši. Pateicoties latviešu drosmei, jums civilizācijas atkritumiem, līdz kamēr jūs nosprāgsiet, ģenētiskā atmiņā paliks sarkanarmiešu aiz bailēm pieplūtītie kerzaviki.
nu jā
06.06.2025. 22:50»
Stulbeni
Visi, kas gimenē runā krieviski, ir krievi
Visi Latvijas Republikas pilsoņi ir latvieši.Visi krievu sugas impēristi, kas Latvijas publiskajā telpā runā ienaidnieka valodā, ir krievi .
Stulbeni
06.06.2025. 20:40»
zābak
pēc iespējas vairāk kaitēt krieviem kā tautai
Visi, kas gimenē runā krieviski, ir krievi.
Māris
06.06.2025. 17:43Vēsturē ne viss ir mērāms uzvarās. Dažreiz zaudēta kauja kļūst par pamatu tautas izdzīvošanai garā. Un šajā ziņā kurelieši un nacionālie partizāni panāca vairāk, nekā paši spēja iedomāties.
Nodod
06.06.2025. 17:33»
he he
meža abvēra,sd--pēc tam mazbritu,janki bandīti-diversanti aplaupīja naktī radus-paveicās ka...
vàrds Gitlers.Necenties-katrs pats ar savu sirdsapziņu.
Kureliešu nozīme
06.06.2025. 17:33»
Kureliešu būtība
Mēs, latviešu karavīri, zvēram būt uzticīgi savai tautai un tēvzemei – Latvijai. Mēs nepieļausim ne vācu, ne krievu varas uzkundzēšanos pār mūsu zemi. Mūsu mērķis – brīva Latvija, pat ja tas maksā mūsu dzīvības. Mēs cīnīsimies līdz pēdējam par godu, brīvību un patiesību...
Viņi ir simbols latviešu gribai pēc neatkarības, pat brīdī, kad Latvija bija starp divām okupācijas varām – Vāciju un PSRS.
Kurelieši tika represēti gan no nacistu, gan vēlāk no padomju varas puses.
Pēckara gados viņu piemiņa tika apzināti apspiesta, bet pēc Latvijas neatkarības atjaunošanas – godināta kā nacionālās pretošanās kustības daļa.
zābak
06.06.2025. 17:28»
ASV protektorāts Latvija
Un kurš tad to nesaprot! Latvijā arī pašreiz ir nacionālie atkritumi neofašisti, kuri dievina un pielūdz Hitleru un kuru galvenā rūpe ir nevis par Latviju domāt, bet viņi domā un dara visu, lai pēc iespējas vairāk kaitēt krieviem kā tautai, kaut gan lielākā daļa te dzīvojošo krievu ir Latvijai lojāli...
pēc iespējas vairāk kaitēt krieviem kā tautai,
____________________________________-
Te nav krievu tauta-krievu tautaq dzīvo krievijā, Vismas tik daudz sava stulbaja prata vareji apjēgt.,
Kureliešu būtība
06.06.2025. 17:27»
Хм
Ну зачем снова перевирать? Где я говорил про ученых...
Mēs, latviešu karavīri, zvēram būt uzticīgi savai tautai un tēvzemei – Latvijai. Mēs nepieļausim ne vācu, ne krievu varas uzkundzēšanos pār mūsu zemi. Mūsu mērķis – brīva Latvija, pat ja tas maksā mūsu dzīvības. Mēs cīnīsimies līdz pēdējam par godu, brīvību un patiesību
he, hee
06.06.2025. 17:27»
ASV protektorāts Latvija
Jā, tā tas ir un sevišķi daudz tādu kažoka uz otru pusi pārmetēji bija LNNK un pašreiz ir nacionālajos atkritumos. Es kad redzu bijušo komunisma politekonomijas pasniedzēju Vaideri un bijušo Komunisma universitātes pasniedzēju Godmani, man vemt gribas, bet tautu muļķot un smadzenes tautai skalot viņus...
Krievijas nodevejs ar tut kak tut...
tak
06.06.2025. 17:26»
Хм
Вайдере шикарный пример! Человек сознательно выбрал именно политэкономию, где был самый большой шанс быстро подняться, хваля союз и ругая запад. Это ж тебе не физика и химия, где такую яркую карьеру сделаешь...
vācies tu reiz prom-tovarisc osvoboditel!
Хм
06.06.2025. 16:45»
ASV protektorāts Latvija
Jā, tā tas ir un sevišķi daudz tādu kažoka uz otru pusi pārmetēji bija LNNK un pašreiz ir nacionālajos atkritumos. Es kad redzu bijušo komunisma politekonomijas pasniedzēju Vaideri un bijušo Komunisma universitātes pasniedzēju Godmani, man vemt gribas, bet tautu muļķot un smadzenes tautai skalot viņus...
Вайдере шикарный пример! Человек сознательно выбрал именно политэкономию, где был самый большой шанс быстро подняться, хваля союз и ругая запад. Это ж тебе не физика и химия, где такую яркую карьеру сделаешь
А какая тема кандидатской-преимущества экономики ГДП перед экономикой ФРГ.
А теперь убогие отмазки "ну это чтобы лучше знать экономику запада, я уже готовилась")
Достойно отмазки Элерте "я вступила, чтобы изнутри подрывать КПСС"))
И...и все делают вид, что верят. А как иначе, когда сам бывший коммунист?))
ASV protektorāts Latvija
06.06.2025. 16:26»
Хм
Ничего удивительного. Когда один ярый патриот кричал с трибуны "Слава КПСС", а отец другого ярого патриота строчил такие же яростные статьи с обличениями неправильно думающей молодежи в СССР, понятное дело, какие принципы у настоящих патриотов...
Jā, tā tas ir un sevišķi daudz tādu kažoka uz otru pusi pārmetēji bija LNNK un pašreiz ir nacionālajos atkritumos. Es kad redzu bijušo komunisma politekonomijas pasniedzēju Vaideri un bijušo Komunisma universitātes pasniedzēju Godmani, man vemt gribas, bet tautu muļķot un smadzenes tautai skalot viņus KGB labi iemācīja, jo ir vēl daudzi, kas tā arī nav sapratuši, kas tie par cilvēkiem.
Хм
06.06.2025. 16:07»
ASV protektorāts Latvija
Un kurš tad to nesaprot! Latvijā arī pašreiz ir nacionālie atkritumi neofašisti, kuri dievina un pielūdz Hitleru un kuru galvenā rūpe ir nevis par Latviju domāt, bet viņi domā un dara visu, lai pēc iespējas vairāk kaitēt krieviem kā tautai, kaut gan lielākā daļa te dzīvojošo krievu ir Latvijai lojāli...
Ничего удивительного. Когда один ярый патриот кричал с трибуны "Слава КПСС", а отец другого ярого патриота строчил такие же яростные статьи с обличениями неправильно думающей молодежи в СССР, понятное дело, какие принципы у настоящих патриотов.
Поэтому и стараются всеми силами уходить от темы коллаборации к теме оккупантов.
У родителей рот от удивления открылся, когда коллега, которая с..ка раньше стучала в вышестоящие органы на коллег при СССР, потом в TB-LNKK вступила и ходила охала "ну как так, почему на русском". Писать доносы на русском ей не сложно было. И теперь такая с..ка патриотизму учит
Хм
06.06.2025. 16:03»
VNO
Nu kāpēc atkal jāmelo. Jebkurā zinātniski korektā pētījumā par šo tēmu kureliešu problēma ir apskatīta korekti un pilnīgi...
Ну зачем снова перевирать? Где я говорил про ученых?
Я говорил про патриотов, которые упорно пытаются записать в герои легионеров, которые якобы боролись за независимость Латвии.
Курелис-идеальный пример героя. Ушел к немцам, понял, что никакой независимости не предлагают и даже не собираются. За это пострадал
Почему его публично практически не упоминают, если сравнить с упоминанием легионеров? Почему патриоты из NA никоим образом не популяризуют образ Курелиса и его действия?
Мне, честно говоря, глубоко пос..., что там думают российские политики, если вы их имеете ввиду. Если местных русских политиков, какая разница, что думает Росликов, влияние которого на политику государства равно 0. Все, что от него требуют латыши-быть пугалом для избирателя. Что он успешно и делает. Есть спрос-есть и предложение.
ASV protektorāts Latvija
06.06.2025. 15:59»
Хм
Курелис крайне неудобный персонаж для патриотов! Ломает картину "Гитлер потом бы дал Латвии независимость, он это чуть ли не обещал". Действия с Курелисом наглядно показали, что Гитлер думал по поводу независимости...
Un kurš tad to nesaprot! Latvijā arī pašreiz ir nacionālie atkritumi neofašisti, kuri dievina un pielūdz Hitleru un kuru galvenā rūpe ir nevis par Latviju domāt, bet viņi domā un dara visu, lai pēc iespējas vairāk kaitēt krieviem kā tautai, kaut gan lielākā daļa te dzīvojošo krievu ir Latvijai lojāli. Ukrainā oficiāli ir krituši divi Latvijas iedzīvotāji un viņi nebija latvieši, bet vietējie krievi, kas karoja Ukrainas pusē. Latvieši ir par bailīgu, lai paši dotos karot. Bet nacionālie atkritumi jau bez naida kurināšanas nevar. Tad jau neviens par viņiem nezinās un par viņiem nebalsos, jo neko derīgu valstij darīt jau viņi nemāk.
VNO
06.06.2025. 11:37»
Хм
Курелис крайне неудобный персонаж для патриотов! Ломает картину "Гитлер потом бы дал Латвии независимость, он это чуть ли не обещал". Действия с Курелисом наглядно показали, что Гитлер думал по поводу независимости...
Nu kāpēc atkal jāmelo. Jebkurā zinātniski korektā pētījumā par šo tēmu kureliešu problēma ir apskatīta korekti un pilnīgi.
Ja runājam par politikāņiem, tad varbūt Jūs painterēsēties arī par krievu "patriotiem", kuri "galējo lēmumu" par Baltijas tautām sen jau pieņēmuši.
VNO
06.06.2025. 11:31»
Domājums
Vācieši arī izkāva kureliešus pirms Sarkanā armijas ienākšanas, 3 500 sakarnieku iemeta koncentrācijas nometnēs. 20 virsnieku pakāra. Pašu Kureli arestēja, pēc atlaida aisūtot uz Berlīni. Kur Kureli Latvijas Republikas ģenerāļa formas tērpā sagaidīja Rūdolfs Bangerskis SS 'ģernrāļa formā.Kurēli glāba...
Kāpēc publicē murgus? Kāds pamuļķis vēl iedomāsies, ka tur ir kāda kripata faktoloģijas.
he he
06.06.2025. 10:36meža abvēra,sd--pēc tam mazbritu,janki bandīti-diversanti aplaupīja naktī radus-paveicās ka
nenošāva uz nākošo "redzi" pateica;...atnāks
ingliši atmaksās......atnāca,bet nesamaksāja....,tos
bandītus laikam jau pielika pie sienas....,mazbriti
neglāba no gitlera ne varžēdējus,cehus un pšekus,aizbēga un sēdēja uz salas.......
autors
06.06.2025. 08:10»
Sandris
Autors ir tukša muca. Nevienu tas neietekmē, ko viņš raksta
Tieši tā pat, kā tavi komentāri.
ASV protektorāts Latvija
06.06.2025. 07:26»
Artjoms
Nu gan samuldējāties par Ulmani kā aizsargu organizācijas likvidatoru - Aizsargu organizāciju izveidoja pats Ulmanis jau 1919.gadā un tā bija viena no Ulmaņa balstiem līdz pat likvidēšanai 1940.gada jūnijā sakarā ar PSRS okupācijas sākumu. Tas, ka un kā tā tika izformēta jeb likvidēta, ir pašsaprotami...
Kāpec Ulmanis lika likvidēt aizsargu organizāciju, tas ir pavisam cits jautājums, bet likvidatorus bija viņs. Kurelieši faktiski bija atjaunotie aizsargi un to mērķis bija cīnīties par Latvijas Republikas atjaunošanu. Vāciešiem tas nepatika. Tāpēc vacieši virsniekus nošāva, bet parējos izdzenāja. Dala pēc tam aizgāja mezabrāļos. Kurelis un viņa virsnieki netaisījās kalpot vaciešiem. Tāpec virsniekus vacieši nošava, bet Kureli atdeva pāraudzināt Bangerskim
fakts
06.06.2025. 05:24»
nu jā
Paldies, labs padoms ir zelta vērts. Paspēju arī apdomāt. Pieticība, pielāgošanās un pateicība ir ļoti noderīgas iemaņas visiem. Otrajā pasaules karā nacismu uzvarēja Sabiedroto spēki ar amerikāņu lendlīzu, angļu jūras floti, franču marokāņiem un padomju krieva sugas lielgabalu nodauzītās gaļas kalniem...
Nacisms,fašisms,komunisms,cionisms ir no viena samazgu spaiņa un nekur nav pazuduši.
Arī pastalpatrijoti ne ar ko neatšķiras no gladiatoriem Krievijā,Ukrainā vai kādā citā zemē.
Kā tad
06.06.2025. 05:21»
Artjoms
Nu gan samuldējāties par Ulmani kā aizsargu organizācijas likvidatoru - Aizsargu organizāciju izveidoja pats Ulmanis jau 1919.gadā un tā bija viena no Ulmaņa balstiem līdz pat likvidēšanai 1940.gada jūnijā sakarā ar PSRS okupācijas sākumu. Tas, ka un kā tā tika izformēta jeb likvidēta, ir pašsaprotami...
Arī zemessardzi politiķi izveidoja un paši likvidēja.
Artjoms
05.06.2025. 23:08»
ASV protektorāts Latvija
Tas, ka leģionāri cinijās par Latviju ir mīts, kas tika radīts pēc kara. Ja Vācija kara būtu uzvarējusi, nekādas neatkarīgās Latvijas Republikas nebūtu. Hitlers netaisījās to atjaunot. Te būtu Reichskommisariat Ost. Vācijas likumi. Vācijas valūta un valsts valodā būtu nevis latviešu, bet vācu. Ja, un...
Nu gan samuldējāties par Ulmani kā aizsargu organizācijas likvidatoru - Aizsargu organizāciju izveidoja pats Ulmanis jau 1919.gadā un tā bija viena no Ulmaņa balstiem līdz pat likvidēšanai 1940.gada jūnijā sakarā ar PSRS okupācijas sākumu. Tas, ka un kā tā tika izformēta jeb likvidēta, ir pašsaprotami, jo tā bija PSRS prasība un Ulmanis skaidri saprata, ka PSRS pārspēks ir milzīgs, un ka prezidenta aicinājums jeb pavēle militārai pretestībai būtu tas pats kas pašnāvība un neko Latvijas politiskajā vēsturē nebūtu mainījis.
nu jā
05.06.2025. 22:07»
Domājums
Vācieši arī izkāva kureliešus pirms Sarkanā armijas ienākšanas, 3 500 sakarnieku iemeta koncentrācijas nometnēs. 20 virsnieku pakāra. Pašu Kureli arestēja, pēc atlaida aisūtot uz Berlīni. Kur Kureli Latvijas Republikas ģenerāļa formas tērpā sagaidīja Rūdolfs Bangerskis SS 'ģernrāļa formā.Kurēli glāba...
Cits domājums-Baigā gada iespaidoti, latviešu leģionāri cīnijās pret ATKĀRTOTU KRIEVU OKUPĀCIJU LATVIJĀ.
nu jā
05.06.2025. 21:58»
jājā
Sabiedrotie nacismu nav uzvarējuši, jo tu joprojām raksti nacistiskus komentārus
Tiešām, Sabiedrotie nacismu nav uzvarējuši pilnībā, jo viņi neattaisnoja nacionālo partizānu cerības un neatbrīvoja Latviju no krieva atkārtotas okupācijas.Tā rezultātā nacisma vilkatis iemiesojās krieva sugas impēristos, motobandītu nakts vilkos un dažāda kalibra PODBEDistos. Bet vakars tuvojas tiem.
Bet nākotnes izzīlēšana ir gara tumsības ceļš. Pie domāšanas ir jāstrādā.
Partizāni sēdēja mežos
05.06.2025. 21:55»
ASV protektorāts Latvija
Tas, ka leģionāri cinijās par Latviju ir mīts, kas tika radīts pēc kara. Ja Vācija kara būtu uzvarējusi, nekādas neatkarīgās Latvijas Republikas nebūtu. Hitlers netaisījās to atjaunot. Te būtu Reichskommisariat Ost. Vācijas likumi. Vācijas valūta un valsts valodā būtu nevis latviešu, bet vācu. Ja, un...
ticēdami, ka briti ienāks un atbrīvos. Vācija kapitulēja. Neviens nezināja par Molotova- Ribentropa paktu.
nu jā
05.06.2025. 21:42»
Хм
История все помнит) И как можно доверять молодому патриоту, когда его папа был ярый комсомолец и строчил в газеты статейки и вредности поклонения клятому Западу. Чему папа научил? Папа научил верно чувствовать момент и правильно клясть...
Atbilde nav nepieciešama. Ja tiešām apnika, nemoki sevi, labāk iedzer vīnu, padzīvojušiem ļaužiem tas esot veselīgi.
ASV protektorāts Latvija
05.06.2025. 21:42»
Domājums
Vācieši arī izkāva kureliešus pirms Sarkanā armijas ienākšanas, 3 500 sakarnieku iemeta koncentrācijas nometnēs. 20 virsnieku pakāra. Pašu Kureli arestēja, pēc atlaida aisūtot uz Berlīni. Kur Kureli Latvijas Republikas ģenerāļa formas tērpā sagaidīja Rūdolfs Bangerskis SS 'ģernrāļa formā.Kurēli glāba...
Tas, ka leģionāri cinijās par Latviju ir mīts, kas tika radīts pēc kara. Ja Vācija kara būtu uzvarējusi, nekādas neatkarīgās Latvijas Republikas nebūtu. Hitlers netaisījās to atjaunot. Te būtu Reichskommisariat Ost. Vācijas likumi. Vācijas valūta un valsts valodā būtu nevis latviešu, bet vācu. Ja, un starp citu vāciešiem atdotu muižas un zemi, ko viņiem atņema 1922.gada zemes reformas rezultātā, atdotu vaciešiem visu, ko viņiem atņēma gan Latvijas, gan PSRS valdības. Kurelis komandēja atjaunoto aizsargu organizāciju, ko Ulmanis un vācu administrācija bija aizlieguši. Aizsargi noteikti cīnītos pret PSR, bet arī vaciesiem viņi nebija sabiedrotie, jo bija par Latvijas neatkarības atjaunošanu. Bet vispār sis raksts bija par mezabrāliem.
nu jā
05.06.2025. 21:27»
būtībā
Tu ,nu jā 05.06.2025. 20:52, ar savu komentu pilnībā pierādi sevi kā trulu primātu
Iespējams, ka tā arī ir. Bet tāds ir mans redzējums, tāds ir civilizētās pasaules redzējums pretstatā Pobedobesijas bandai un impēriskajiem 3.Neda-Romas atjaunotājiem.
Хм
05.06.2025. 21:21»
būtībā
Tu ,nu jā 05.06.2025. 20:52, ar savu komentu pilnībā pierādi sevi kā trulu primātu
Человек на работе. ПОэтому сходят с рук комментарии, за которые к другим бы уже пришли, попробуй я в ответ в таком же духе про латышей ответить. А так как не отвечаю, вот товарищь и бесится, старается упасть еще ниже)
Хм
05.06.2025. 21:19»
nu jā
Gadu tūkstošus izturējušas pamācības nekļūst par bijušām viena birku karinātāja dēļ, kurš spītīgi ienaidnieka mēlē braukalē pa politiku kā vienvirziena ielu pretējā virzienā. Ir nu gan te tāds viszinis atradies. Interesants tipāžs
История все помнит) И как можно доверять молодому патриоту, когда его папа был ярый комсомолец и строчил в газеты статейки и вредности поклонения клятому Западу. Чему папа научил? Папа научил верно чувствовать момент и правильно клясть.
Вижу, у него есть верный последователь)
Поэтому и распирает тебя так)
А поменяется ситуация-будешь клясть латышей, которые смели русских биомусором называть)
Поэтому твои убогие попытки оскорбить, задеть, спровоцировать на ответную реакцию ничего кроме понимающей улыбки не вызывают)
… Rādīt visu
nu jā
05.06.2025. 21:17»
Хм
Эка тебя корежит) молодец, стараешься
Paldies par atzinību! Pacenties arī pats iekod ienaidnieka mēlē, pārej uz valsts valodu.
būtībā
05.06.2025. 21:15»
nu jā
Paldies, labs padoms ir zelta vērts. Paspēju arī apdomāt. Pieticība, pielāgošanās un pateicība ir ļoti noderīgas iemaņas visiem. Otrajā pasaules karā nacismu uzvarēja Sabiedroto spēki ar amerikāņu lendlīzu, angļu jūras floti, franču marokāņiem un padomju krieva sugas lielgabalu nodauzītās gaļas kalniem...
Tu ,nu jā 05.06.2025. 20:52, ar savu komentu pilnībā pierādi sevi kā trulu primātu!
nu jā
05.06.2025. 21:10»
Хм
Что, попал в больное место? Ты бывший коммунист или комсомолец, что вдруг "не суди и не судим будешь
Gadu tūkstošus izturējušas pamācības nekļūst par bijušām viena birku karinātāja dēļ, kurš spītīgi ienaidnieka mēlē braukalē pa politiku kā vienvirziena ielu pretējā virzienā. Ir nu gan te tāds viszinis atradies. Interesants tipāžs.
jājā
05.06.2025. 21:08»
nu jā
Paldies, labs padoms ir zelta vērts. Paspēju arī apdomāt. Pieticība, pielāgošanās un pateicība ir ļoti noderīgas iemaņas visiem. Otrajā pasaules karā nacismu uzvarēja Sabiedroto spēki ar amerikāņu lendlīzu, angļu jūras floti, franču marokāņiem un padomju krieva sugas lielgabalu nodauzītās gaļas kalniem...
Sabiedrotie nacismu nav uzvarējuši, jo tu joprojām raksti nacistiskus komentārus.
Redzams domāšana nebūs tava stiprā puse.
Хм
05.06.2025. 21:00»
nu jā
Paldies, labs padoms ir zelta vērts. Paspēju arī apdomāt. Pieticība, pielāgošanās un pateicība ir ļoti noderīgas iemaņas visiem. Otrajā pasaules karā nacismu uzvarēja Sabiedroto spēki ar amerikāņu lendlīzu, angļu jūras floti, franču marokāņiem un padomju krieva sugas lielgabalu nodauzītās gaļas kalniem...
Эка тебя корежит) молодец, стараешься)
nu jā
05.06.2025. 20:52»
jājā
Citē Mein Kampf? Tur gan teikts, ka latvieši tie paši slāvi vien ir un Lielvācijai derēs vien 20%. Pārējiem - skuju taka
Paldies, labs padoms ir zelta vērts. Paspēju arī apdomāt. Pieticība, pielāgošanās un pateicība ir ļoti noderīgas iemaņas visiem. Otrajā pasaules karā nacismu uzvarēja Sabiedroto spēki ar amerikāņu lendlīzu, angļu jūras floti, franču marokāņiem un padomju krieva sugas lielgabalu nodauzītās gaļas kalniem. Tā ka tai POBEDOBESTIJAI nav pamata, un pateikties tai krieva sugai NAV PAMATA. Latviešu valodā būtībā jēdziens ,,krievs" nenozīmē tik daudz tautību, cik apzīmē no purva izlīdušu primātu.
sūda krievs
05.06.2025. 20:49»
Хм
Что, попал в больное место? Ты бывший коммунист или комсомолец, что вдруг "не суди и не судим будешь
visur ar saviem kitilica sūdiem bāžas😂
Хм
05.06.2025. 20:42»
nu jā
Netiesā, un netiksi tiesāts. Ienaidnieka valodā var izmantot arī iespēju paklusēt. Bet nu ļoti taču gribas pazīmēties tajā zināmajā krievu sugas baļķa nešanas sestdiena talkā. Aiz- Rosļikov-iesies, ja kas
Что, попал в больное место? Ты бывший коммунист или комсомолец, что вдруг "не суди и не судим будешь"?))
Я так и знал))
МОжет, коллега Табунса?)
Re ku būs vairāk
05.06.2025. 20:29»
vēsture
Žīguru meži,izvarota un miets... Tilža---nošauts nepilngadīgais, Grīvas meži, izvarota, nogalināta
http://gulag.ipvnews.org/article20070225.php
https://theins.ru/news/242047
http://www.lettia.lv/lv_a_baigais-gads.html
https://ipvnews.org/pandora_article06042013.php
https://www.bbc.com/russian/articles/c3gl94l25lxo
… Rādīt visu
sarkanais vīns
05.06.2025. 20:29»
Sarkanais mēris
Partizāni atradās savā zemē, pie savas tautas. Labāk pavētīsim, no kā pārtika krievu okupanti un komunistu uzdzimteņi, visus šos 80 gadus
tu dumjš, domā pirms raksti ?
partizāņi bija sarkanie, tie cīnījās pret fašistiem