Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Ja vien zinātu.

05.01.2019. 03:59

»

Paija

No SIA RNP rīcības izriet, ka tā apšauba visu Zemesgrāmatu sistēmu, visu Zemesgrāmatu tiesnešu lēmumus, jo tikai Zemesgrāmatu tiesnesis ir tiesīgs veikt izmaiņas Zemesgrāmatā...


Rīgas namu pārvaldniekam ir tik daudz sastādītu administratīvā pārkāpuma protokolu, ka tos vairs nevar ievadīt sistēmā! Kaut kas tāds nemaz netika paredzēts, bet redziet, pašvaldības uzņēmums, darbojās.

Atbildēt

patiesībā

03.01.2019. 02:42

»

Zinošais

Iespējams piemērs par pārbūvi nebija korekts, taču princips paliek - ja mainās atsevišķā dzīvokļa īpašuma platība kopīpašuma daļa nevar palikt nemainīga, jo mainās gan ēkas kopējā platība gan proporcija


Arī šāds princips nav korekts. Jo - ja atsevišķā dzīvokļa īpašuma pārbūves rezultātā izmaiņas ir "iekšējas" un mainās tikai dzīvokļa īpašuma robežās (!) esošā lietderīgā apdzīvojamā (!) jeb ZG u.c. attiecīgos kantoros uzskaitītā dzīv. platība, kopīpašumā esošā daļa ne tikai var palikt, bet arī reāli paliek nemainīga. Un tādā "iekšējās" pārbūves gadījumā nemainās arī ēkas kopējā platība (kas, cita starpā, vispār nav iespējams bez kādām ēkas papildus piebūvēm / izbūvēm, vai arī, tieši pretēji, kādu ēkas daļu likvidācijas). Bet gan - mainās tikai atsevišķā dzīvokļa īpašuma kopējās (!) platības ietvaros esošās lietderīgās jeb apdzīvojamās (!) platības UN atsevišķi neuzskaitītās neapdzīvojamo (!) jeb palīgtelpu (t.sk. tā dēvētie "san-mezgli", gaiteņi un "slūžu" tipa durvis, dažādi izmantojamas "tumšās" [bezlogu] noliktavas, "aukstie" [neapkurināmie un papildus ventilējamie] pieliekamie, arī lodžijas vai balkoni u.c. taml. "arhitektoniskie ekonomplānojuma risinājumi") platības savstarpējā proporcija.

Atbildēt

Zinošais

03.01.2019. 00:41

»

patiesībā

Atsevišķu dzīvokļa īpašumu privātas iniciatīvas kārtībā (!) nav iespējams pārbūvēt, palielinot tā kopplatību jeb kopējo "kvadratūru" uz kopīpašumā esošās daļas samazinājuma rēķina...


Iespējams piemērs par pārbūvi nebija korekts, taču princips paliek - ja mainās atsevišķā dzīvokļa īpašuma platība kopīpašuma daļa nevar palikt nemainīga, jo mainās gan ēkas kopējā platība gan proporcija !

Atbildēt

www.kadastrs.lv

02.01.2019. 16:59

Kadastrālās uzmērīšanas datums: 22.08.2017
Reģistrētie dati nav izmantojami ierakstīšanai zemesgrāmatā

Atbildēt

Paija

02.01.2019. 14:41

No SIA RNP rīcības izriet, ka tā apšauba visu Zemesgrāmatu sistēmu, visu Zemesgrāmatu tiesnešu lēmumus, jo tikai Zemesgrāmatu tiesnesis ir tiesīgs veikt izmaiņas Zemesgrāmatā.
Cik iznācis saskarties ar RNP - tur valda haoss un krāpšanās, maksas iekasēšana par nesaņemtiem pakalpojumiem utt, diktatorisks stils pret otru Līgumslēdzēju pusi. RNP - ļoti nepatīkama SIA.

Atbildēt

patiesībā

02.01.2019. 14:32

»

Zinošais

Es gan redzu ka "putra" ir visos līmeņos...


Atsevišķu dzīvokļa īpašumu privātas iniciatīvas kārtībā (!) nav iespējams pārbūvēt, palielinot tā kopplatību jeb kopējo "kvadratūru" uz kopīpašumā esošās daļas samazinājuma rēķina.

Vienīgā likumīgā iespēja veikt šādu atsevišķa dzīvokļa īpašuma kopplatību palielinošu pārbūvi uz kopīpašumā esošās daļas samazinājuma rēķina ir reglamentēta DzĪL 16. panta (2) daļas 1) punktā noteiktajā kārtībā, obligātā kopsakarībā ar 17. panta (5) daļā definētajiem nosacījumiem.

Atbildēt

Paija

02.01.2019. 14:29

Nu redz cik labi, gan RNP negodīga, pretlikumīga , prettiesiska peļņa. Gan Zemes kadastram peļņa, ja cilvēki būs tik naivi un ies pārmērīt...

SIA RNP nav tādu tiesību lai patvaļīgi aktualizētu Zemesgrāmatu.
Kas Zemesgrāmatā ierakstīts to tikai Zemesgramātu tiesnesis jeb vispārējā jurisdikcijas tiesa strīdus gadījumā var iztiesāt un grozīt Zemesgrāmatu.
Cilvēki, neesiet naivi, neuzticieties SIA RNP, kuri ir krāpnieki ar kvadratūras pretlikumīgu , patvaļīgu aktualizēšanu.
Un ja cilvēki piekritīs, tad RNP savā negodīgumā beigās vēl paprasīs pārrēķinu par visu laiku, kopš cilvēks savā īpašumā dzīvo - tas ir, par 10 - 20 - 30 gadiem , cik nu katrs ilgi dzīvo savā īpašumā.Nebrīnītos, ja tā notiktu.

Varbūt nav tālu laiks, kad SIA RNP patvaļa un nelikumības tiks sodītas līdzīgi kā tas notika ar Rīgas satiksmi.

Atbildēt

Olga

02.01.2019. 12:49

Iegāju www.kadastrs.lv, izdrukāju sava dzīvokļa platību. Pēc kadastra man ir 74,5 kvm, bet pēc RNP 78,0. No kurienes šie 3,5 kvm un kāpēc man par tiem jāmaksā? Tagad tikai par apsaimniekošanu gadā man sanāk maksāt vairāk par 30.- eur, kur nu vēl par apkuri, koplietošanas elektrību... Ceru, ka juristi iesniegs šo visatļautības paraugu tiesā. Kad laikus jāpieslēdz apkure, tad neviens nesteidzas, nevienu nevar sazvanīt, bet, kad jāpiebāž savas kabatas, tad šie RNP rīmas atrod visus caurumus.

Atbildēt

vispār

02.01.2019. 11:29

tauta kā satrakojušies kā "buļļi"viena vienīga iemesla pēc - kurš tic, ka Rīgā vienalga kurā uzņēmumā, saimniekošana ir normas robežās?Domā, ka cilvēki neredz, ka Rīgas Satiksme ir tikai redzamā aisberga daļa???RNP tieši tāpat visu pastāvēšanas laiku taisa savas rebes uz iedzīvotāju rēķina, nav jau jābūt Einšteinam, lai to redzētu... Interesants vēl jautājums ar mirušo dzīvokļiem.šķiet, ka mūsu mājā kaimiņos mirušai tantei dzīvokli norealizēja ātri, ātrāk kā juridiski likumdošanā paredzēts.Nerunāsim par tiem remontiem, māju zīmēm un vēl daudz ko citu,- ūdeni, piemēram.

Atbildēt

Zinošais

02.01.2019. 11:27

Es gan redzu ka "putra" ir visos līmeņos!
Piemērs: ēkā 10 dzīvokļi katrs 100 m2 un tad iznāk ka katram dzīvoklim piekrīt vēl 100/1000 domājamās daļas no kopīpašuma;

Viens dzīvoklis tiek pārbūvēts un tajā ie 110 m2 un tad manuprāt veidojas divas situācijas:

1.ēkas kopējā platība arī palielinās un kopipašuma daļai tad būtu jābūt 110/1010 nevis 100/1000;

2.ēkas kopējā platība nepalielinās (daļa ko kopīpašuma kļūst par dzīvokļa īpašuma daļu) tad kopīpašuma daļai būtu jābūt 110/1000


Ja koīpāšuma daļa nemainās, tad lielākā dzivokļa īpašnieks iznāk ieguvējs jo maksās proporcionāli mazāk kā citi !!!!

Atbildēt

bilde saucas

02.01.2019. 10:27

es un vēl trīs čangaļi, bet ko lai tie dara? visi policijā nevar

Atbildēt

Torpedo.

02.01.2019. 10:11

Apnika lasīt.

Atbildēt

vispār

02.01.2019. 06:53

»

Ilze B.

Es gan saskatu kaut ko citu, mana dzivokla platiba, gan pēc Zemesgrāmatas datiem, gan pēc iepriekšējiem RNP...


Pakonsultējos pie grāmatveža. 10,15+10,15+10,15 būs 30,6 nevis 30,5, ja visu noapaļo līdz vienai zīmei aiz komata.

Atbildēt

patiesībā

02.01.2019. 02:23

»

Jānis

Pants par tēmu no šī likuma...


Aktuālās publikācijas tēma ir par atsevišķo dzīvokļu īpašumu kopējās platības izmaiņām - nevis par kopīpašumā esošās daļas izmaiņām. Savukārt - atsevišķo dzīvokļu īpašumu kopējai platībai un / vai tās izmaiņām nav nekāda sakara ar citēto DzĪL 5. panta "Kopīpašuma domājamās daļas apmērs" (3) daļas definīciju, kurā ir reglamentēts kopīpašumā esošās daļas apmēra nemainīgums, neatkarīgi no atsevišķā dzīvokļa īpašumu kopējās platības izmaiņām.

Atbildēt

apsurds

02.01.2019. 00:04

Kadreiz LPSR laika celtajam majam katra maja bijadzivokli paredzeti SETNIEKAM ,kur tie dzivokli palikaun kurs prihvatizeja .

Atbildēt

Ilze B.

01.01.2019. 22:35

Es gan saskatu kaut ko citu, mana dzivokla platiba, gan pēc Zemesgrāmatas datiem, gan pēc iepriekšējiem RNP
rekiniem ir 44,12kvm. Pazinojumā minēti 44,30kvm, noapalojot 44,12 iznāk 44,10, variet konsultēties pie
jebkura grāmatveža. 0,18kvm ir tīrais pieskaitījums, parēkināju 0,18 reizinot ar 60 dzīvokliem ir10,8 kvm.
Parēkiniet , cik māju apkalpo RNP- sanāks krietna summa.

Atbildēt

Jānis

01.01.2019. 21:34

»

Piekrītu

Tieši tā...


Pants par tēmu no šī likuma.

(3) Dzīvokļa īpašumā ietilpstošās kopīpašuma domājamās daļas apmērs nemainās, ja kopējās platības izmaiņas radušās atsevišķā īpašuma robežās, tai skaitā veicot atsevišķā īpašuma pārbūvi vai atkārtotu uzmērīšanu. Kopīpašuma domājamo daļu summa veido vienu veselu.

Atbildēt

Ripa

01.01.2019. 18:07

»

zaza

Paga, vai no šī lēmuma seko, ka lodžiju un balkonu tagad var apkurināt, un tie pielīdzināti pārējai platībai


Aizstiklotas lodžijas var apkurināt, bet vaļējas lodžijas un balkonus ieskaitīt apkurināmajā platība - tas ir īpašs radošums:)))

Atbildēt

Piekrītu

01.01.2019. 18:01

»

Jānis

Platības izmaiņas dzīvokļa pārbūves rezultātā NEIETEKMĒ domājamās daļas un līdz ar to maksājumā rēķināmos m2


Tieši tā:

Dzīvokļa īpašuma likums
13.pants. Dzīvojamās mājas pārvaldīšanas izdevumu segšana

(1) Dzīvokļa īpašnieks atbilstoši viņa dzīvokļa īpašumā ietilpstošās kopīpašuma domājamās daļas apmēram sedz uz dzīvokļu īpašnieku kopības lēmuma pamata noteiktos izdevumus obligāti veicamo dzīvojamās mājas pārvaldīšanas darbību veikšanai, kā arī dzīvokļu īpašnieku kopības noteikto atlīdzību pārvaldniekam par dzīvojamās mājas pārvaldīšanu, ja tāda paredzēta dzīvojamās mājas pārvaldīšanas līgumā

Atbildēt

zaza

01.01.2019. 18:00

Paga, vai no šī lēmuma seko, ka lodžiju un balkonu tagad var apkurināt, un tie pielīdzināti pārējai platībai??

Atbildēt

Aga

01.01.2019. 17:27

Tas ir kantoris, kas vienkārši noslauc naudu un praktiski neko nedara!

Atbildēt

Jānis

01.01.2019. 16:52

Tikai tāds sīkums, ka arī iepriekšējie MK noteikumi noteica TĀDU PAT metodiku platības izejas datiem. Pārvaldniekam šiem datiem bija jābūt jebkurai pārvaldāmajai mājai no pārņemšanas brīža. Drusku batonus bāž ausī RNP. Tas, ka attapušies savu bardaku sakārtot ir cits stāsts...

Atbildēt

Aivara Gontareva

01.01.2019. 16:18

nesodītās afēras ar Latio namsaimniekā, Rīgas siltumservisā pierāda viņa spējas.

Atbildēt

nja

01.01.2019. 15:39

Man nez kāpēc gandrīz par kvadråtu mazāk. Sāku jau satraukties, domāju, varbūt kaimiņi izurbinājuši caurumu pieliekamajā skapī un paplašinājuši sev iebūvēto skapi par kvadrātmetru. Būs jåbrauc mērīt, vai? Bardaks. Starp citu, liela daļa namu pārvalžu darbinieku čekas maisos, strādā vēl arvien, sākot ar sētniekiem, beidzot ar vadītājām. Murlinas Murlo.

Atbildēt

Jānis

01.01.2019. 15:32

Tieši tā. Cik tad daudzi dzīvokļu īpašnieki pēc remontiem un pārplānošanām (starpsienu nojaukšanām, pārbūvēm) dodas pie apsaimniekotāja un iesniedz tur atjaunoto dzīvokļa kadastrālās uzmērīšanas lietu ar jauno platību?
Līdz ar to pilnīgi normāli, ka namu pārvaldnieks pats iegūst oficiālos datus un attiecīgi veic aprēķinus.

Atbildēt

Viszinis

01.01.2019. 15:25

Normāls skaidrojums. Tauta kā tādi "satrakojušies buļļi". Noriet visu, norakt vius utt.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: