Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Taisnības labad

09.10.2019. 15:16

Ja maiņa sākas 4-6 no rīta, tad ved ar lidostas transportu

Atbildēt

Experts

09.10.2019. 15:13

»

Resnais

Cienītais, varbūt padalīsieties ar aprēķinu, kā 1000 bruto izmaksā 1800


Elementāri, lai darbonieks uz rokas saņemtu 1000€, darba devējam ir jāiztērē ~1740€.

Atbildēt

Linkaitim Tālim

09.10.2019. 15:12

Komentāros, saprotams, raksta arī greizas un izdomātas lietas dažādu iemeslu dēļ. Bet palasot šos gandrīz 100 komentārus un paanalizējot, man ir radusies pārliecība, ka lidostas vadībā, konkrēti, valdē, ir ļoti lielas problēmas.Kā tautā saka "zivs pūst no galvas". Līces skaidrojumi masu medijos par rindām bija sjaidri un izteikti meli. Tāli Linkaiti, ir pēdējais laiks ķerties klāt un sakārtot lidostas darbu.Un jāsāk ar valdi...
P.S.Neesmu lidostas darbinieks.

Atbildēt

Juhanam

09.10.2019. 15:10

»

Juhans

Pag. Stājoties darbā takš zināja. Kā stunda saņems 4.85 uz papira. Ir pasažieri. Ir jāstrādā. Savādāk pusdiena paiet gurķi rullēja


Stājoties darbā rēķinās arī ar to,ka maiņa būs pilnā sastāvā nevis puse slimo un pārējiem jāstrādā diendienā dubultā.

Atbildēt

Kika

09.10.2019. 15:00

Bordans vajā ğenprok. LU rektoru, bet şī ZZS naudas kase, kurai alga 100 000 gadă, joprojām Lidostă, kur nav kartibas. Kur Linkaits skatăs?

Atbildēt

Bbk

09.10.2019. 14:59

»

TT

Uzraksīšu konkrēti : tās lidostas šucmanietes brunčos jau bija sen jāsasēdina cietumā pār ilgstošu drošības dienesta darbinieku ( parasto cilvēku krāpšanu), kuras speciāli maiņu darbu tā plānoja, lai nebūtu jāmaksā piemeksas par nakts darbu, lai gamn cilvēliem bija jāceļas uz darbu 4 naktī un savem ...


Un ko VID,VDI,SM vajadzēja darīt? Tevi uz darbu vest? Visi paši brauc uz darbu,nevienam neviens nav jāved. Nepatik,ej prom. Tas ka bardaks tur liels,to visi,kas tur strādājusi zin. Diemžēl,tur neviena no valsts iestādēm palīdzēt nevar- darbalaiks atbilstoši darba likumam,alga nav zemāka ka valsti noteikta,darbinieks piekrīt virsstundām, nodokļus maksā. Savā laikā tur strādājot 24h maiņu,vienīgais kam sanaca laiks bija pačurat,par pusdienām atlika tikai sapņot.

Atbildēt

Nutabeidzot

09.10.2019. 14:57

Beidzot tēma ielikta normālā portālā (ar normālu iespēju komentāram). Vai ievērojāt? Kur vien pirmdien otrdien par lidostas haosu rakstīts, vai jaunumos, vai laikraksta sižetā - komentēšana “ bez zīmēšanās” ir liegta ( Jāregistrējas). Karnītes stāstiem par “ līniju palielināšanu” tā vis neuzrakstīsi ( pieklājīgi), sak, apkalpo vispirms jau esošās līnijas. Ja darbibieku trūjst- nu tad priekšniekotāji var paši nākt talkā. Par Fast Lane ( tas msksā 10 eur. Citās lidostās analogs ir par 5 vai 4,95 eur) ir netaisnīgi radīt sistēmu spiest pirkt vai izlietot talonu par to, lai par piemaksu sanemtu Tikai To, kas jau pienākad tāpat ( iziet drošībss kontroli mazāk nekā stundas laikā, tā apmēram). Nodauky par privilēgiju to, kas tiek apmajsāta un tad nav realizējama

Atbildēt

Tas tu?

09.10.2019. 14:29

»

BijuIT

Beidzot viens neizturēja un pateica kā Ir...


Jāni, tiešām nav miera ko?

Atbildēt

Visiem

09.10.2019. 14:28

iesaku izlasīt 1848. gada 21. februārī izdoto darbu Komunistiskās partijas manifests.

Atbildēt

zose

09.10.2019. 14:27

To Līci tak izmeta un gandrīz iebāza cietumā, kur tad viņa atpakaļ tika? Kuram partijniekam vajadzēja?

Atbildēt

...

09.10.2019. 14:01

»

BijuIT

Beidzot viens neizturēja un pateica kā Ir...


Bet valdes locekļus taču ieceļ partijas,no kurienes tur morālā tīrība radīsies.

Atbildēt

BijuIT

09.10.2019. 13:57

Beidzot viens neizturēja un pateica kā Ir...!
Bet problēma nav tikai sājā lidostas dienesta kas apklalpo pasažierus, tadas pašas problēmas ir arī citos drošības dienestos-iekšējas drošības nodaļa, videonovērošanas nodaļā u.t.t. Vienīgie kas nevar sūdzēties ir vaība un administratīvais personāls. Nodaļas vada nekompetenti un vulgāri vadītāji kuri ir ļoti augstās domās par sevi un to ko viņš dara. Lidostā jau pāris gadus valda tā saucamo Līdeju ēra, dzīvo zaļi tas kurš stučī un pielien šefiem. Drosības departamentu vada cilcēks kuram pirmās pakāpes radi ir stājušies tiesas priekšā. Jautājums kur skatās drošības iestādes, ka amatos ir šādi cilvēki..? Jau dažus gadus, pēc tam kad krasi nomainījās vadošie darbinieki, lidostas personāls-īpaši drošības dienests nesaņem pienācīgu atalgojumu. Vienmēr tiek meklētas atrunas, pasniegts tā ir kā darbinieks to tik dara kā pārkāpj prasības, lai nebūtu jāpalielina alga, pie prēmēšanas meklē iemeslu lai to nemaksātu (reizēm pat tā ka vienas mazas kļūdas dēl cieš visa nodaļa), mainīgā motivējoša daļa 0,13 eurocenti ir izplatītāka piemaksas summa arī citos dienestos. Lidostā ir ļoti liels darbinieku iztrūkums, liela kadru maiņa. Vadība ar to nerēķinās, turpinās necilvēcīga attieksme-argumentējot to tevi te neviens netur...! Lieka paldies vietā saņem tikai kritiku. Bija brīdis kad no citām maiņām ļāva strādāt citās maiņās, par to saņemot papildus samaksu. Tas viss protams ir labi, bet tā nevar būt ikdiena-cilvēks nogurst. Tagad jau kādu laiku dienestos ir tā, maiņās kur kolektīvs ir pilnā sastāvā darbiniekus gandrīz vai piespiedu kārtā pārceļ uz to maiņu kur darbinieks trūkst, līdz ar to nav jāmaksā par papildus stundām. Darbinieki to negrib pieņemt, jo tiek izjaukts viņa grafiks, brīvais laiks, par to nesaņemot papildus piemaksu. Tas pats ir neapmierinātība no tām maiņām kur kolektīvs ir pilnā sastāvā, noņemot no viņa vienu vai divus cilvēkus, viņu maiņai darbs jaizdara arī to noņemto darbinieku vietā (tas nozīmē ka tiek izdarīts koleģa darbs par viņa darba samaksu). Lidostas vadībā būtu pēdējais laiks veikt kadru (vadības) izvērtēšanu ieņemamjam amatam. Uzskatu ka vadītājām ir jābut profesionālim savā jomā, nevis rupjam un vulgāram tipam. Vadošos amatos drīkst atrasties cilvēks ar Tīru pagātni (ne tikai paša, bet arī 1.pakāpes radu pusē). Un lidostā šādu darbinieku kuri ir stājušies tiesas priekšā ir diezgan daudz. Ko tur runāt par dienestu vadītājiem, ja pati Valdes locekle nav Balta. (pieteik ierakstit meklētājā datus, un viss kā uz delnas)

Atbildēt

43

09.10.2019. 13:55

Lidosta RĪGA - Latvijas seja. Un tur viss notiek tieši ta , ka pārējā LV - pilnīgs bardaks !!!

Atbildēt

Pornohub

09.10.2019. 13:31

»

Sexintherix

Ja jau sākam runāt par sex attiecībām lidostā tad rekordiste tur protams ir viena mutīga valdes locekle Jenča kas pamanījusies padraudzēties gar ar vienu SM valsts sekretāra vietnieku , bet kad tas vairs nebija topā tad pārceļojusi jau uz viena bijušā nozares ministra , tagad opozīcijas frakcijas vadītāja...


Da tur vispaar tas aviaacijas sektors ir sex addicted - veel jau bija ilgu laiku blondā Baibiņa Broka LGS'aa valdee - vot tas gan bija virpulis - vienlaiciigi ar trijiem salaist starp trijaam maajaam turpat netaalu- pie kam taa ka shie neko nesaprot pashi - tas ir menedzhmenta liimenis :)

Atbildēt

Sexintherix

09.10.2019. 13:25

Ja jau sākam runāt par sex attiecībām lidostā tad rekordiste tur protams ir viena mutīga valdes locekle Jenča kas pamanījusies padraudzēties gar ar vienu SM valsts sekretāra vietnieku , bet kad tas vairs nebija topā tad pārceļojusi jau uz viena bijušā nozares ministra , tagad opozīcijas frakcijas vadītāja seimā gultu - tur esot kaut kā mīkstāk tomēr ...:)

Atbildēt

Janka

09.10.2019. 13:16

Līce ir pederasts, man šķiet

Atbildēt

Līce

09.10.2019. 13:02

»

Ugu

A kāpēc viņiem jāmeklē citu darbu? Lai vadītāja meklē citu darbu, ja neredz veidu, kā no 10 miljonu peļņas kaut ko atvēlēt algām


Jau atvēlējām! Sev, partijai un visiem priekšniekiem. Bet jūs plikadīdas, varat gan streikot, gan kasīties prom no lidostas darba. Rindā stāv citi plikadīdas uz darbu lidostā

Atbildēt

Ko ēdīsi

09.10.2019. 12:59

»

Ieteikums

Ja, tik tiešām rīkot streikus. Kamēr spice sapratīs, ka nedrīkst zagt, nedrīkst piesavināt sev lielāku peļņas daļu. Kā jādomā par darbiniekiem. Streikot nemitīgi, kā to dara ASV, Eiropā, kur arī grib piesavināt sev lielāku daļu. Bet tomēr spiesti dalīties. Streiks ir tas līdzeklis, kas virza lietas ...


A ko ēdīsi un rēķini no kā maksāsi? Ja streiko šī! Te tev nav ASV, kur sociālais dienests apmaksās rēķinus par dzīvokli, apkuri, mobilo telefonu, internetu un tā tālāk. Tauta ir tik plika, ka nestreikos. Bet lēnām nomirs...

Atbildēt

formula

09.10.2019. 12:58

Valdošā kliķe taisa virsū Latvijas valsts drošībai no mums nolaupītās milzīgās naudas čupas augstumiem! Kur,pie velna,viņi atrod šos mēslus-visādus līcīšus,dombrovskīšus,āboltītes,martiņasonus,jurašeļus , strikenes, bordaneļus ..

Atbildēt

jautājums

09.10.2019. 12:56

Un ko tad Tālis, kas Satiksmes ministrs, par situāciju lidostā saka? Viņš taču pats tur ilgi padomē vai valdē, neatceros kur tieši, nosēdēja. Respektīvi, kompetents komentēt situāciju.
Nolaiž visu līdz kliņķim...
Vecais eseru lozungs-Cīņā tu iegūsi tiesības savas..
Atbalsts darbiniekiem! Turieties!

Atbildēt

Karātavas raud pēc jums

09.10.2019. 12:51

Nevienam nav daļas par goju algām, galvenais lai europitariem ir lētie reisi, kur draugam draugu apciemot un Brjuseles tūkstošu kodla vizinātos šurpu turpu ar gudriem ģīmjiem un saviem tukšajiem pauriem.
Lai kādi laiki ir bijuši, bet tik milzīgu skaitu parazītu, vēl cilvēce nav piedzīvojusi.

Atbildēt

Kuzja

09.10.2019. 12:34

Savā laikā atceros, ka ar šo dāmīti jau bija kaut kādi nesmukumi, bet, kā parasti- izspruka sveikā...Var kāds atsvaidzināt atmiņu, parakājoties atmiņu apcirkņos? Siltu vietiņu atradusi!

Atbildēt

Z

09.10.2019. 12:29

»

E

Tāds darba līgums vienkārši nevar būt


lidostā var, jo iznireles brunčos stāda līgumu tekstus un garfikus, lai nebūtu jāmaksā likumam atbilstošas algas. Cerams , ka viņas ,,lidos'' uz cietumu! Kā nekā cilvēku verdzība ir aizliegta.

Atbildēt

Z

09.10.2019. 12:26

»

Ojārs

Takši, drošības kontrole... tomēr sāk izskatīties, ka Ilona Līce drīz varētu "lidot". Latvieši saka, ka labas lietas esot trīs. Vai tas attiecas arī uz "lidošanu


jālido gan ar mantas konfiskāciju uz cietumu! Par maiņu grafiku falsificēšanu, lai nebūtu jāmaksā LIKUMAM ATBILSTOŠU algu strādājošajiem

Atbildēt

TT

09.10.2019. 12:25

»

Ko jūs

Viss tur ir kārtībā. Atalgojums tur ir taisnīgs. Tātad pēc nopelniem. https://jauns.lv/raksts/bizness/296642-top-10-kur-latvija-algas-cilvekiem-maksa-vistaisnigak


Uzraksīšu konkrēti : tās lidostas šucmanietes brunčos jau bija sen jāsasēdina cietumā pār ilgstošu drošības dienesta darbinieku ( parasto cilvēku krāpšanu), kuras speciāli maiņu darbu tā plānoja, lai nebūtu jāmaksā piemeksas par nakts darbu, lai gamn cilvēliem bija jāceļas uz darbu 4 naktī un savem spēkiem jānokļūst uz darbā un jāstrādā atbuldīgu darbu par kapeikām, kad pašas kuces grāba tūkstošus. Valsts darba inspekcija par to zināja, bet izlikās beigta, VID par to zināja, arī Satiksmes ministrija zināja. Atrast tās izkalpinātājs - kuces brunčos ir elementāri vienkārši.

Atbildēt

Ko jūs

09.10.2019. 12:10

Viss tur ir kārtībā. Atalgojums tur ir taisnīgs. Tātad pēc nopelniem. https://jauns.lv/raksts/bizness/296642-top-10-kur-latvija-algas-cilvekiem-maksa-vistaisnigak

Atbildēt

Ojārs

09.10.2019. 12:03

Takši, drošības kontrole... tomēr sāk izskatīties, ka Ilona Līce drīz varētu "lidot". Latvieši saka, ka labas lietas esot trīs. Vai tas attiecas arī uz "lidošanu"?

Atbildēt

Rejs

09.10.2019. 12:02

»

UUU

visiem lidostas valdes locekļiem ir nenormāli lielas algas


Nopietni? Jums 94tk gadā šķiet liela alga LIDOSTAS vadītājai? Tiešām?

Atbildēt

UUU

09.10.2019. 11:53

»

....

Uuuu.... Lices kundzei, saskana ar deklaraciju, gada 94tk eur


visiem lidostas valdes locekļiem ir nenormāli lielas algas!

Atbildēt

Ojārs

09.10.2019. 11:45

»

Juris

Ilonu Līci atlaist! ZZS visu , kam pieķeras, sačakarē. Lidosta ir nolaista


Nav tiesa - Ilona Līce, RIX priekšniece, rīkojas kā krietns un rūpīgs saimnieks lidostas un tās akcionāra labākajās interesēs.
Ja viņa visu sačakarē, tad tā to arī vajag - tas ir lidostas un Satiksmes ministrijas labākajās interesēs.
Ja tā nebūtu, tad viņa jau sen būtu patriekta ar visu savu runas sievu Lauru Karnīti.

Atbildēt

Valsts krīzē vai "vergu sacelšanās"

09.10.2019. 11:44

»

Rejs

Raksts ir sūds: Autaors stāsta, ka "Pelnu par 13 eirocentiem vairāk nekā burgeru cepējs", bet nenosauc konkrētu summu. Nav ciparu. Džeks čīkst un melo. Un viss


Te drīzāk nav runa pat par algu, bet par bardaku, kas kārtējo reizi atklāj, ka valsts mafija nevienā institūcijā nevēlas ieviest kārtību. Bizness, naudas izkrāpšana, necieņa pret strādniekiem, kuriem spiež strādāt pat vairākās darba vietās - tas ir vergu darbs.Notiek vergu sacelšanās - tas ir galvenais iemesls.

Vergot šodien negrib vairākums tādēļ brauc projām no šis valsts. Vergu sacelšanās ir arī dati, ka Lielbritānijā atrodas nedaudz zem 200 000 Latvijas valsts piederīgo. Vergi pamet valsti, bardaku, pazemošanu biznesā.

Un mēs redzam, kā iznīcina jebkuru "taisnīguma iedīgļi", ko cenšas realizēt "jaunie spēki"- viņus apsmej, lamā un apsaukā "Fanijas Goldas" - Ilgas un Elitas, visa NRA ar tiesājamo par smagiem noziegumiem priekšgalā.

Atbildēt

vecā ZZS mačka un Kariņš

09.10.2019. 11:42

Kas šo vecu vīru piegulētāju tik ļoti aizstāv valdībā? Kāpēc viņa sen jau nav aizvākta, kā ZZS iznirele? Kariņš viņu mīl, vai?

Atbildēt

Rejs

09.10.2019. 11:30

Raksts ir sūds: Autaors stāsta, ka "Pelnu par 13 eirocentiem vairāk nekā burgeru cepējs", bet nenosauc konkrētu summu. Nav ciparu. Džeks čīkst un melo. Un viss.

Atbildēt

MMM

09.10.2019. 11:22

»

X-RAY

Latvijā ir medicīnas krīze, jo med.darbinieku stipri nepietiek. "Nenravitsja uvoļņajsja" daudzi uztvera nopietni un aizbrauca. Vel, mediķi nevar pēc būtības streikot, jo kāds var dabūt nomirt. Ētiskā problēma. Bet tagad Latvieši mirst, jo nepietiek mediķu. Ātrās palīdzības dienestā vispār personālkatastrofa...


Nu bet pareizi dara, ka aizbrauc, un pareizi dara, ka nenāk strādāt. Kāpēc gan man būtu jācieš tās sekas, kuras ši tie mazohisti ir radījuši balsojot vēlēšanās 30 gadus par vienu un to pašu. Mazohistus nekas neizmainīs, tikai pilnīgs pis... Tāpēc, jo ātrāk tas pilnīgais pis... iestāsies jo labāk, kā teica klasiķi labāk šausmīgas beigas nekā nebeidzamas šausmas.
PS Saprotot, uz ko tas velk, es sen esmu EE nodokļu rezidents ar tiesībām uz EE medicīnas aprūpi, tādējādi man dziļi vienalga, esmu parūpējies un vēlreiz atkārtojos - es netaisos nest atbildību vai līdzi just mazohistu bariem, kas 30 gadus visu ir noveduši līdz tam,balsojot visu laiku par vienu un to pašu un neuzdrīkstoties pacelt galvu, tas ir streikot.

Atbildēt

Zinātājs

09.10.2019. 11:17

»

Vairākzinātājs

Tur jau tā lieta, kā pats saki- nodaļas vadītājs nemaisās, cik bieži viņu vispār kāds ir redzējis savā darbavietā? Par kontrolpunktiem nemaz nerunājot


Un tā arī ir tieša struktūrvienības vadītāja ( šai gadījumā departamenta direktora Stabiņa ) atbildība - nodrošināt un kontrolēt darba disciplīnu un amata aprakstā uzskaitīto funkciju izpildi ...

Atbildēt

E

09.10.2019. 11:06

»

Liga

Un ja darba līgums paredz, ka streiki un protesti ir aizliegtu


Tāds darba līgums vienkārši nevar būt!

Atbildēt

Līces alga

09.10.2019. 10:58

Ienākumu gūšanas vieta (avots) – juridiskās personas nosaukums, reģistrācijas numurs komercreģistrā un juridiskā adrese; fiziskās personas vārds un uzvārds Ienākumu veids Summa Valūta
Valsts akciju sabiedrība "STARPTAUTISKĀ LIDOSTA "RĪGA"", 40003028055, Latvija, Mārupes nov., Lidosta "Rīga", "Lidosta Rīga 10/1" Alga 94651.48 EUR

Atbildēt

manupraat

09.10.2019. 10:58

Aritmeetika vienkaar'sa - lai kaads vareetu sa'nemt bagaatiigu algu, kaadiem citiem ir jaamaksaa gra'si. Un labaakais ir tas, ka tie citi jau nespeej apvienoties kaut kaadai nopietnai pretdarbiibai. Pavaimanaa un vergo taalaak paar gra'siem. Un katrs meenesis, kad nav bijusi pretdarbiiba, izredzeetajiem dod iespeejas sa'nemt bagaatiigu atalgojumu. Taapeec jau arii notiek visaadas atrunas, melo'sana, doti tuk'si soliijumi. Jo dai'laak kads maak muldeet, jo ilgaak vi'n's speej saglabaat savu bagaatiigo atalgojumu. Taapeec jau muusu valstii cie'n'a un augstos amatos ir nevis darba dariitaji, bet muldeetaaji.

Atbildēt

...

09.10.2019. 10:51

nesen bija raksts, ka cietuma apsardze saņem smieklīgas algas, tagad lidostas drošības dienests.. Esam pieraduši, ka par drošību nav jāmaksā.Bet tas līdz reizei. Tad gan visi bļaus, ka vajadzēja sakārtot nozari, politiķi gudri runās un spriedelēs. Lidostā jau sen ir problēmas ar darbiniekiem, nepārtraukti tiek publicēti sludinājumi. No labam vietām tik vienkārši prom neiet. Un ne jau vienmēr alga ir noteicošais faktors. Vēl ir arī darba vide, vadības attieksme..Bet nu, kā teica klasiķis: Naudas nav, bet jūs turaties!

Atbildēt

56

09.10.2019. 10:46

Normālā valstī visa lidostas vadība tiktu atlaista. Un ielikta jauna, kas spēj strādāt.Iesaku prezidentam nokapt no kostitucionalajiem makoņiem un sakt sekot līdzi, kas notiek degungalā !

Atbildēt

ha-ha

09.10.2019. 10:43

Parēķināsim Līces stundas likmi.Man jau bez rēķināšanas mati sacēlušies!

Atbildēt

Zinātājs

09.10.2019. 10:33

»

Vairākzinātājs

Nepiekrītu šim viedoklim, vairāk gan būtu jāskatās nodaļas vadītāja virzienā


Nu varbūt arī - piekrītu,ka viņi abi ir labi, bet nodaļas vadītājs vismaz neterorizē darbiniekus , vienkārši nekur nemaisās jo priekšnieks ir Stabiņš tipa,un par cik abi viens otru nemīl , tad pirmais rīkojas pēc principa - "jo sliktāk jo labāk" , kas arī protams nav pareizi, bet principā radusies sutuācija ir tieša struktūrvienības vadītāja - departamenta direktora Stabiņa atbildība , kurš neprot sastrādāties ne ar vietniekiem , ne ierindas darbiniekiem , tikai intrigot un šantažēt cilvēkus un bļaut virsū kā pieradis...

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: