Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

tu to stingri zini, ka

04.05.2023. 15:00

»

Manfrēds>:D

Tu to stingri zini, vai tikai tās ir tavas domas


tikai tas tevi interesē?

Atbildēt

JKL

04.05.2023. 14:07

»

biedrs

??? ar to pieprasa: Jūs abi kopā


Es skatos-jūs tak te no vienas osvoboditeli kompānijas...

Atbildēt

Jēkabs

04.05.2023. 14:06

»

????

Vai tad tiešām nespēj domāt cilvēciskās kategorijās


Jā-es patiess domāju, ka katrai tautai ir savas tradicijas: Vieniem zagt, citām -strādāt, citām-dzert, utt..

Atbildēt

????

04.05.2023. 13:48

»

Jēkabs

Kas tas par etnisko piederību-pamatiedzīvotājs? Vai kas tāds kas te ieradās mūs atbrīvot no kapitālistu jūga


Vai tad tiešām nespēj domāt cilvēciskās kategorijās?
Latvijā ir dzimuši mani senči un es,Latvija ir mana zeme.Vai tiešām domā ka cilvēks ies slepkavot citā zemē,uzspiest citiem savu gribu?Ir cilvēki un ir necilvēki,netkarībā no tautības un klaidoņus ciest nevaru.

Atbildēt

biedrs

04.05.2023. 13:43

»

Latiš

pieprasam musu valodu ka valsts valoda un neatzit okupaciju


??? ar to pieprasa: Jūs abi kopā!

Atbildēt

Jēkabs

04.05.2023. 13:42

»

????

Es nevienu nevēlēju un nevienam nedeleģēju tiesības lemt manā vietā.Esmu vienkārši cilvēls,neesmu ne pilsonis ne persona,Latvijas pamatiedzīvotājs.Diemžēl parazītiem mana nostāja nav pieņemama


Kas tas par etnisko piederību-pamatiedzīvotājs? Vai kas tāds kas te ieradās mūs atbrīvot no kapitālistu jūga?
Laikam būsi no sovietiem: Tiem ar: Naš adress ne dom i ne ulica-naš adress sovetskii sojuz!

Atbildēt

????

04.05.2023. 13:36

»

Jēkabs

ej tak pats pie tiem ko savēlēji un izsaki kas tev nepatīk. Ko te tukšu muldi


Es nevienu nevēlēju un nevienam nedeleģēju tiesības lemt manā vietā.Esmu vienkārši cilvēls,neesmu ne pilsonis ne persona,Latvijas pamatiedzīvotājs.Diemžēl parazītiem mana nostāja nav pieņemama.

Atbildēt

????

04.05.2023. 13:23

»

Jēkabs

Es par savu. Tev nav-tā jau nav mana problēma ka tev kas nav


Nu pastāsti par savu valsti.Vai tu savā valstī maksā par tiesībām dzīvot,vai maksā augļotājiem un parazītiem?Vai esi persona,vergs savā valstī?

Atbildēt

Latiš

04.05.2023. 13:18

pieprasam musu valodu ka valsts valoda un neatzit okupaciju.

Atbildēt

Jēkabs

04.05.2023. 13:17

»

????

Es saprotu ka ne par manu jo man nav savas valsts.Par kādu valsti tu runā


Es par savu. Tev nav-tā jau nav mana problēma ka tev kas nav..

Atbildēt

????

04.05.2023. 13:16

»

Jēkabs

Ne par Tavu: Esi mierīgs


Es saprotu ka ne par manu jo man nav savas valsts.Par kādu valsti tu runā?

Atbildēt

he-hee

04.05.2023. 13:14

»

dodiet beidzt ieročus

komentētāju rokās


Te ir tikai tukšpirži. Tādiem ieročus nevar dot!

Atbildēt

Jēkabs

04.05.2023. 13:13

»

????

Par kādu valsti stāsts


Ne par Tavu: Esi mierīgs!

Atbildēt

vv

04.05.2023. 12:48

»

Rudens

Runājot par lielo skaitu krievu un lingvistisko krievu ne tikai J.Urbanovičs, bet arī citu partiju runas vīri un sievas noklusē vēsturisku faktu, ka vardarbīgā veidā- slepkavojot, deportējot, iepludinot migrantus pārkrievošanas veikšanai- okupētajā Latvijā tika...


Nomierinies, diezgan staruji tagad pludina ukraiņus un citus morus, pēc gadiem varēsi čīkstēt, nu ja vēl tāda iespēja latviešiem būs, lai gan smieklīgi skan "latvietis", te ir viss kaut kas, ņemot vērā kas tik nav te pāri gājis.

Atbildēt

brāli integrāli

04.05.2023. 12:44

Mums jau te ir tādi integrētāji ar Pūcīti priekšgalā. Ko, nedarbojas pietiekoši aktīvi? Varbūt vajag vairāk ielu teātrīšus priekš latviešu integrēšanas?
Autors vēl piemirsa pieminēt divvalodību, ko apstiprinātu ar likumu.

Atbildēt

dodiet beidzt ieročus

04.05.2023. 12:44

komentētāju rokās!

Atbildēt

????

04.05.2023. 12:24

»

Jēkabs

Lūk-valstiski pareizs koments, un tiesiski ar


Par kādu valsti stāsts?

Atbildēt

Manfrēds>:D

04.05.2023. 12:21

»

:D

Ko pīpē pamuļķi


Tu to stingri zini, vai tikai tās ir tavas domas?

Atbildēt

Jēkabs

04.05.2023. 12:13

»

jautājums

uzdod pretrunīgus jautājumus ievieš strupceļus


Nekā pretrunīga viņa jautajumā nesaskatu. Kur tur ir pretruna?

Atbildēt

Rudens

04.05.2023. 12:09

Runājot par lielo skaitu krievu un lingvistisko krievu ne tikai J.Urbanovičs, bet arī citu partiju runas vīri un sievas noklusē vēsturisku faktu, ka vardarbīgā veidā- slepkavojot, deportējot, iepludinot migrantus pārkrievošanas veikšanai- okupētajā Latvijā tika
izmainīts nacionālais sastāvs. Tie, kuri šī fakta noklusēšanu izmanto
"krievu laiku" turpināšanai mūsu valstī, slavina okupāciju un likums paredz par to sodu.

Atbildēt

Pasaules klaidonis

04.05.2023. 11:47

»

da net

on naš tovarišč


Tambovskij volk tvoj tovarisc-ORKA

Atbildēt

paardomas

04.05.2023. 11:19

Ir tik grūti atzīties un dzīvot
Un ir tik viegli gānīties un grēkot...
Un godu,cieņu,sirdsapziņu pārdot.
Kad vergu tiesa skan kā Likums!
Bet zagt un melot ir jau norma...
No zvanu torņiem melu skaņas nāk
Un sludinātājs divkosīgs un pretīgs.
Audzē bērnus nelietības maizē,
Uz apgānītās Tēvzemes pīšļiem plaukt.
Bet indulgenci nedod debesis
Par vēlu vecumā līdz aizsmakumam lūgties.
Kurp ejam?Kāpēc mums ļaunums sejās?
Ko nesam nelietīgas acīs?

Atbildēt

Dailonis

04.05.2023. 11:10

»

Haralds Kalns

Pilnīgi piekrītu Urbanovičam teiktam, ka "NĀKOTNES IZAICINĀJUMU PRIEKŠĀ MĒS NESTĀVAM KĀ VIENOTA SABIEDRĪBA (nācija) UN TAS IR MŪSU AHILLEJA PAPĒDIS, NEVIS NEPIETIEKAMS KARAVĪRU VAI TANKU SKAITS!!! Un par to ir atbildīgs nožēlojams nelga prezidents, Kariņa valdība ar Jenotību un NA liekuļiem un nodevējiem...


Ļoti precīzi pateikts, Harald!
Arī man, Valsts vara ir izdarījusi visu, lai es atteiktos no sava īpašuma, ko esmu arī bijis spiests izdarīt, tad kādēļ man būtu šāda vara jāaizstāv?
Valsti pilsoņi aizstāvēs vienīgi tad, ja šī Valsts aizstāvēs katra no mums atsevišķi intereses - tā, kā katram no mums tas ir vajadzīgs.
Ja turpināsies tas, kas notiek pašlaik - ar to cīnīšanos būs pagrūti, valsts iestādes dara visu, lai vēlme cīnīties pēc iespējas ātrāk pazustu.
Vismaz par sevi to varu droši teikt.

Atbildēt

Žulis

04.05.2023. 10:47

Vispirms prokremlisie elementi, tēlojot nacionāļus un Eiropas fanus izzog un nogremdē Latviju. Pēc tam prokremliskie elementi, kas atklāti simpatizē Krievijai uzstājas kā "politiskās nācijas" glēbēji un vienotāji. Nu ļoti viltīga taktika. Un šī taktika nes augļus. Abiem šiem prokremliskajiem grupējumiem pa vidu apmātais pūlis tagad lamā Kariņu, Levitu un Rietumus, atceras "jaukos LPSR"laikus un blēj par mieru, aizmirstot kura bija tā valsts, kura 1994.gadā parakstīja Budapeštas memorandu, atzīstot tolaik pastāvošās Ukrainas robežas un garantējot to neaizskaramību apmaiņai pret atteikšanos no kodolieročiem, bet desmit gadu vēlāk anektēja Krimu un tagad jau ar militāru spēku cenšas sagrābt citas Ukrainas teritorijas un atklāti runā par saviem nodomiem okupēt visu Ukrainu un Baltijas valstis.

Atbildēt

jautājums

04.05.2023. 10:16

»

bet

Urbanovic: Latvija nav krievu-te ir tikai latviijci..Tā pats visus pēdējos 15 gadus rakstīji. Vai tagad kas mainījies


bet-ja LV ir latviijci-kā tad viņu rodina ir Krievija, kur nav latviijcu, bet ir krievi???

Atbildēt

Manfrēds

04.05.2023. 10:10

»

Piekrītu

Tieši tā


Nu-tiesiski tas būtu vispareizākais risinājums, pie kam repatriācijas-ne deportācijas veidā, pildot LV-Krievijas 1995.gada līgumu par atbalsta sniegšanu repatriantiem.

Atbildēt

bet

04.05.2023. 10:03

Urbanovic: Latvija nav krievu-te ir tikai latviijci..Tā pats visus pēdējos 15 gadus rakstīji. Vai tagad kas mainījies?

Atbildēt

04.05.2023. 09:54

vakcīnu nacists / kangars kā cērme uz drāts, saprotot, ka vairāk neizdosies muļķojot cilvēks piezīsties pie siles, un vēl ar risku nākontē apsēsties uz apsūdzēto sola

Atbildēt

tapēc

04.05.2023. 09:52

»

interesanti

Kāpēc


ka atrodas LV nelikumīgi...

Atbildēt

jautājums

04.05.2023. 09:49

»

Haralds Kalns

Pilnīgi piekrītu Urbanovičam teiktam, ka "NĀKOTNES IZAICINĀJUMU PRIEKŠĀ MĒS NESTĀVAM KĀ VIENOTA SABIEDRĪBA (nācija) UN TAS IR MŪSU AHILLEJA PAPĒDIS, NEVIS NEPIETIEKAMS KARAVĪRU VAI TANKU SKAITS!!! Un par to ir atbildīgs nožēlojams nelga prezidents, Kariņa valdība ar Jenotību un NA liekuļiem un nodevējiem...


Kā lūdzu var iedomāties stāvam vienotiem kolaborantiem un kolonistiem ar kolonizētajiem? Kur tā kadreiz ir bijis?
Urbanovic kārtējo reizi lido debesīs, vai apzināti raksta muļķības.
Par to ir atbildīgs ne Kariņs vai Saeima, cik daudz CCCP kolonisti un Krievija kā CCCP saistību un tiesību pārņēmēja.

Atbildēt

vice

04.05.2023. 09:25

.....dzīve diktē savus nepielūdzamos noteikumus...

Pēdējie soļi (Latvijas nodokļu maksātāju finansējums vēl tiek saņemts - katra marksista un NVO mērķis), tomēr Skuju takai var redzēt "gala pieturu".

Agonija pienāca strauji un daudz agrāk [kāds tam sakars, ka krievu paliek mazāk (atbilstoši PMLP ~25% no iedzīvotājiem)?]!

Jāvēl sekmīgi pieveikt "atlikušo distanci"!!!

Padomju pensionāri dabīgā ceļā "integrējas"!!!

Atbildēt

Jons

04.05.2023. 08:32

Latvijai trūkst okupācijas beigu svētki!Neatkarību pasludināja kolaboranti okupācijas karaspēka klātbūtnē un okupantu valstsveidojuma LPSR vārdā,kas ir un paliek valsts neatkarības vislielākais drauds un tādēļ valstij naidīgie apvienotie kolaborācijas un viņu valstī atstātie okupantu spēki var okupācijas beigu nepasludināšanu izmantot saviem mērķiem,kā tas notiek šodien izmantojot nenotikušās obligātās pēcokupācijas procedūras,kad ciniski valsts politiku un propogandu veido nelustrēti kolaboranti,tā spļaujot tautas dvēselē un atklāti visdažādākos veidos diskriminējot un atšķaidot latviešus.

Atbildēt

?!

04.05.2023. 08:13

»

Urbim rodina ir Pskov

Urbi ,tu nevienu lémumu nevari pienemt !Tavà vietà lémumus pienem ORKAS.Kremlï jau droni krït,bet tu no bailém jau ieràvi kanéli bikss


pajols atkal sagribējies 44 un ar nazi ar kuģīti,tas nava vairs iespējams,nazi kolaborantu glābēju vairs nav!Kā ukriem tagad?

Atbildēt

Haralds Kalns

04.05.2023. 08:11

Pilnīgi piekrītu Urbanovičam teiktam, ka "NĀKOTNES IZAICINĀJUMU PRIEKŠĀ MĒS NESTĀVAM KĀ VIENOTA SABIEDRĪBA (nācija) UN TAS IR MŪSU AHILLEJA PAPĒDIS, NEVIS NEPIETIEKAMS KARAVĪRU VAI TANKU SKAITS!!! Un par to ir atbildīgs nožēlojams nelga prezidents, Kariņa valdība ar Jenotību un NA liekuļiem un nodevējiem, gļēvā amorfā Saeima, visi tie, kuri iepriekšējo 32 gadu laikā nav pavirzījuši valsti (nepratuši, negribējuši) kaut 5 soļus Šveices vai Singapūras labklājības virzienā! Jau agrāk esmu minējis, ka lielākais patriots un savas dzimtās zemes aizstāvis ir pilsonis, kuram šeit ir vērtības, kuras tas nevēlas (negrib) zaudēt! Un vara šo opciju nav spējusi nodrošināt par spīti sev un Latvijas iedzīvotājiem!!!

Atbildēt

hi hi

04.05.2023. 08:08

»

Anti colorados

Kāda starpība ko domā tā saucamie krievi, bet gandrīz miljonam krievijas okupantu jākravā čemodāns


atkal pajols aiztiek ameru Kolorado štata žuku,daudze buļbas šim latvanim sagrauzis!?

Atbildēt

Lieliskais Cilvēks

04.05.2023. 08:03

OPOZĪCIJA,ne visi no Jums pieņēmāt 22 gadā "valodas ieriebšanas un izsūtīšanas" aktu.70gadīgie nenokārtos šo pārbaudi,bet zemes klēpī viņus pieņems
arī bez šīs valodas.No 90 daudzi kārtos "eksāmenu"
reizi 4.OPOZĪCIJA,runa par to,ka noskaidrojiet un
informējiet ļaudis,KĀ TIKS ŠĶIRTAS JAUKTAS PILSOŅU
ĢIMENES,KĀ KONFISCĒS MANTU un PĀRDOS ĪPAŠUMUS(izņems),paņems naktī vai dienā un kur būs
izsūtamo KONCENTRĀCIJAS VIETAS.Tas JĀZINA IEPRIEKŠ.
Krieviem interesanta dziesma ar vārdiem..."prišjol
komisar i ženu zabral(gejropā arī tagad nosaka
visu KOMISĀRI).....otpustjil ja lošadj,dom podžog,
vzalj obrez i v les ušol......",mūzika skanīga arī.

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: