Menu
Pilnā versija
Foto

Krievijas apdraudējuma veidi Latvijai 2024. gadā

Jurģis Liepnieks, puaro.lv · 09.03.2024. · Komentāri (193)

Pievienot komentāru

Lapas:    4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

rjēzekņe daugaupiļs pašlikovdējas...

13.03.2024. 19:17

tā ir valsts sabotēšana, oļuksņe nobijās...

Atbildēt

Tev ar atmiņu viss kārtībā?

12.03.2024. 11:03

»

ja nu

Tev ar atmiņu viss kārtībā? Ukraiņi neko nav atbrīvojuši. Lentītes un karodziņi pazuda, kad par šīs simbolikas izmantošanu sāka sodīt


Ukraiņi atbrīvoja jūsu -krievu okupētās teritorijas.

Atbildēt

Labvēlis

12.03.2024. 06:48

Paēdējā laikā Krievijas jautājumos ikviens plaša profila propagandists iliekas par lielu elspertu. Visnekaunīgākias piemērs: viltus ziņas vairākos portālos uzreiz. Izcilības centra preses stratēģija stipri šauj pār strīpu, kad pirms pāris dienām pilns internets bija piedēts ar viltus ziņu, ka Krievija vispirms došot triecienu Baltijas jūras reģionā. LV žurnālisti atgremoja leišu propagandu. žurnālistiem vispirms vajadzētu paskatīties ASV Kaŗa pētniecības institūta vietni internetā un publikācijas, pirms tiražēt v i l t u s ziņas, atsaucoties uz visādiem blogeriem; kara kurināšana ir krimnālnoziegums... ASV kaŗa institūts turklāt nekad Kaļņingradas vietā nerakstītu Kenigsberga vai Karaļauči.

Atbildēt

Vova

11.03.2024. 18:56

Ļoti gribētos, lai (izlītoti) cilvēki, kas pretendē uz ekspertu statusu, cita starpā vienotos par pareizu teminoloģiju. Latviešu valodas skaidrojošā vārdnīca vēsta, ka to aizsargbūvi, par ko ir runa arī šajā komentārā, sauc par patvertni. Patversme ir labdarības vieta/mītne dažādiem grūtdieņiem, kā arī dzīvniekiem.

Atbildēt

CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts)

11.03.2024. 17:51

»

Vienā vecā mamiņā

Kurš teica, ka krieveļi nespēj labā līmenī iemācīties latviešu valodu? Paskat kā IM laiž kvemļa naratīvu pavisam labā latviešu valodā


...
"Jo vairāk (lump.en)sabiedrība attālinās no patiesības, jo vairāk (un lop!ski tŗulāk) tā neieredz tos (normālos cilvēkus), kuri to vēsta."
/ apt.cit.aut. - Džordžs Orvels /

"Es ticu, ka šis laiks izgaisīs kā ļauns murgs. Tas dod spē.ku šeit būt un elpot."
/ Gunārs Astra, Brīvības cīnītājs un politiski represēts disidents /
-------
Ir sacīts: "Gudrs ir NEVIS tas, kas pa glupo "kaujas uz dzīvību un nāvi" ar stipr(āk)u pretinieku ( vai pat iedomātu "ienaidnieku" ), BET GAN – tas, kuram pietiek jēgas, vēlmes un varēšanas šādu šķietamo "pretinieku / ienaidnieku" padarīt par savu sabiedroto."
-------

"Vainīgs "sliktais Krievs" pie VISA!!!..."
( "latv(ĀN)ijas" LUMP.EŅZOMBIJU "sāga" 2.0 )
( 'konceptuālais aktualizējums' - iz "O.M.© aŗChīva" )

(...)
Latv(ĀN)iešu deģenerāti,
'Nerubī ('ka šamo māti'!...)
DZIMTO (!?) Valodu, 'ne sūda':
Pāris vārdos - n-tās kļūdas?
"'Yess, ofkōz’ - krievs vainīgs, tikai,
Ka ŠEIT "valstij" & "politikai",
GUDRA Tauta NAV 'no svara',
Galvenais - pār "pūli" VARA!!!"

PAŠI SAVU "valstsvalodu"
Sen jau NE(jēdzam) "ar godu"
Tāpēc, 'vot' - no CITIEM prasām,
'Motivējot' (ķengām) 'asām'?
"Savos (mēslos) vainot krievus,
Var (kaut vai) ar 'fišku tievu' ~
Lai ŠIE "valstsvalodu" mācās!!
Vai - (kā 'deportētētie') vācās!!!"

Skolas likvidē šai "valstī",
Bezsmadzeņu SILES balsti?
"Skolmeistari" streikos 'tusē',
Latv(ĀN)ieši - (mīžot) klusē?
"Krievi vainīgi pie "krīzes":
"Vate" (sādžās) valkā vīzes,
Nevis - pastalas (ar šņorēm!) ~
Šo no ZOMBO-kastes 'borē'!!"

"Šūlēs" - truli zvēri plosās,
"Ped(agōgi)" - gļēvi stostās:
"Senči" VISU 'laižot auzās'!
"Bēbim" - ‘pofig', KĀ šis "dauzās"?
Latv(ĀN)ieši – naidā bolās:
"Vainīgas, 'bļin', krievu skolas!!!
(Kurās skolēni (vēl?) MĀCĀS,
Nevis - "urlu bandās" vācas…)"

Jaunās paaudzes aug glupas:
Jēgas ziņā - lopā tupas,
Izglītībā - pilnīgs "vakars",
Cilvēcībā - NEKĀDS sakars?
"Krievi vainīgi - MUMS gēni,
Stipri 'velk' uz... (suņusēni) ~
Mantojums no "padumjlaikiem" &
Ap(pūšļoti) "veipu" tvaikiem!!"

"Sliktos" pieminekļus - gāžam,
SAVUS nosaukumus 'bāžam',
"Svešām" lietām, būvēm, ielām ~
"At(k)rievojamies" 'pa lielam'?
"Slikto krievu vaina, 'točna' ~
'Huļi' būvēt (daudz un 'sročna')?
'Nafig' jāliek "sliktie" vārdi,
'Dajebkam', ko "bauri" ārdīs?!?"
(...)

M U Ļ Ķ U zeme, SILES "valsts" parodija "euro.latvĀNija", XXI gadsimts.

Atbildēt

IM

11.03.2024. 17:13

»

Vienā vecā mamiņā

Kurš teica, ka krieveļi nespēj labā līmenī iemācīties latviešu valodu? Paskat kā IM laiž kvemļa naratīvu pavisam labā latviešu valodā


Laiž Kremļa naratīvu?
Laiž to naratīvu kas ir dzīvotspējīgs naratīvs. Ko gan citu darīt ja Kremļa naratīvs ir dzīvotspējīgs naratīvs, atšķirībā no Rietumu naratīva kas dzīvotnespējīgs ir jau no dzimšanas. Tā teikt, ko beigtu mantu bazūnēt. Un laižu ar es savā dzimtajā valodā, tā ka kompliments aiziet man garām, bet vienalga, paldies par to pašu mazumiņu.

Atbildēt

Atombumba

11.03.2024. 16:57

»

ddddddd

Jā, jā, rusņa var visu, citi neko, tikai viena adijivkas ciema ieņemšanai vajag divus gadus haha


Nu jau iet jautrāk! Drīz NATO arī iesaistīsies. Baltijas valstis būs pirmās. Tikai nebeidz ticēt!

Atbildēt

!

11.03.2024. 16:53

»

VNO

"paši iztikt nevaram, jo rūpniecība iznīcināta


Rūpnīcas ir lielākais naudas devējs budžetā, un vienalga kāds režījums!

Atbildēt

Langa ir žīdene

11.03.2024. 15:26

»

Skumjais Bruņinieks

Piekrītu


un čekas ziņotāja, tāpēc nemītīgi kūda un rīda

Atbildēt

archimedes

11.03.2024. 15:02

Tā vietā, lai šobrīd būvētu iespējams nevajadzīgu dzelzceļa tiltu, šobrīd būtu jābūvē dzelzceļa tunelis Torņakalnā - kamēr tur neiet vilciens, tikmēr tas var funkcionēt, kā apjomīga bumbu patvertne Pārdaugavas iedzīvotājiem.

Atbildēt

Vienā vecā mamiņā

11.03.2024. 13:58

»

IM

Ar Ukrainu jau viss skaidrs...


Kurš teica, ka krieveļi nespēj labā līmenī iemācīties latviešu valodu? Paskat kā IM laiž kvemļa naratīvu pavisam labā latviešu valodā.
Tātad visi tie nabadzņi, kas pa 30 vai 60 gadiem nav iemācījušies, nav gana gribējuši.

Atbildēt

Хм

11.03.2024. 13:19

»

Nu ja

Viņi protams ir ļoti viltīgi, mēs taču atceramies kā Putina uzvaras gājiena sākumā, automašīnās parādījās georga lentītes un krievijas karodziņi. Tie bija gandrīz katrā otrajā mašīnā, kas atbilst okupantu daudzumam Latvijas teritorijā. Bet tiklīdz ukraiņi atbrīvo un iet uzbrukumā, vai rodas cits apdraudējums...


Ну, если вспомнить еврейские погромы уже после ухода красной армии и приходом немецкой в 1941, то там совсем другие "герои" были, кто пользовался моментом. По себе судите или по рассказам дедушки-героя борца с неправильными нациями?

Atbildēt

Хм

11.03.2024. 13:15

ПРо Нарву и Даугавпилс.
Главное, почаще этим жителям напоминать, что все они оккупанты, и мечта коренных жителей-их вывезти куда подальше за восточную границу. И все, что останавливает - "Европа нас не поймет, а у самих ресурсов нет".
Хотя первые шаги сделаны-как только вывезут пару тройку сотен граждан России из того же Даугавписла, их оставшиеся дети граждане и неграждане ну точно и определенно станут в разы "лояльнее" Латвии.
Потом еще Левиту еще раз можно съездить в Даугавписл, сказать, что в публичном пространстве русские между собой обязаны на латышском говорить.
Ну и вишенку бы на торте-по Риге шествия "krievus uz naža" по аналогии с "москаляку на гиляку" в Киеве. А местные власти бы так скромно сказали бы "ну подумаешь, ну вышли на улицы, покричали. Ну это же не против русских, это так, просто покричали. Чего эти русские там понапридумывали".

Atbildēt

VNO

11.03.2024. 13:05

»

domājums

Izlasīju no palaga sākumu un pēdējās divas rindkopas. Valdošie pareizāk domā. Tiem arī informācijas vairāk. To ko mēs parastie cilvēki redzam, mūsu ienaidnieks ir mūsu un ES ekonomikas sabrukums. Sabrūkot ES, mēs paliekam bez palīdzības, paši iztikt nevaram, jo rūpniecība iznīcināta. Atliek tikai meklēt...


"paši iztikt nevaram, jo rūpniecība iznīcināta."
----------------------------------------------

Vēl viens kolaborantu jampampiņš, kurš ar "rūpniecības iznīcināšanu" saprot padomju tipa komandekonomikas rūpnīcveidīgo komunistisko uzņēmumu bankrotu.

Atbildēt

JZ

11.03.2024. 12:25

»

Ciris

Tāds Liepnieks noklusē visticamāko scenāriju. Proti, pēc saimnieka pavēles Latvijā aizvien pastiprinās krievu ierobežošanas pasākumi. Tiek slēgtas krievu biedrības, likvidē pašpārvaldi Daugavpilī un Rēzeknē. Sāk atņemt īpašumus. Tā visa iedrošināti šmurguļi sāk aiztikt krievus uz ielām, piemēram, piekauj...


Pagaidām vēl Krievija spriež, ka konflikta paplašināšanās gadījumā vispirms dos triecienu Londonai, pēc tam izsitīs no ierindas elektroapgādi Eiropā, un tālāk ķersies pie Polijas, Slovākijas, Ungārijas un Rumānijas. Baltijas valstis netiek uzskatītas par tik svarīgām, lai ķēpātos. Izcilības centra preses stratēģija stipri šauj pār strīpu, kad pirms pāris dienām pilns internets bija piedēts ar viltus ziņu, ka Krievija vispirms došot triecienu Baltijas jūras reģionā. LV žurnālisti atgremoja leišu propagandu. žurnālistiem vispirms vajadzētu paskatīties ASV Kaŗa pētniecības institūta vietni internetā un publikācijas, pirms tiražēt v i l t u s ziņas, atsaucoties uz visādiem blogeriem; kara kurināšana ir krimnālnoziegums... ASV kaŗa institūts turklāt nekad Kaļņingradas vietā nerakstītu Kenigsberga vai Karaļauči.

Atbildēt

Nu ja

11.03.2024. 11:26

»

ceta

Liepnieks kļūdās domādams, ka ne visi Latvijas krievi skries ar puķēm pretī zaļajiem cilvēciņiem vai viņu armijai. Skries un kā vēl skries 99,9


Viņi protams ir ļoti viltīgi, mēs taču atceramies kā Putina uzvaras gājiena sākumā, automašīnās parādījās georga lentītes un krievijas karodziņi. Tie bija gandrīz katrā otrajā mašīnā, kas atbilst okupantu daudzumam Latvijas teritorijā. Bet tiklīdz ukraiņi atbrīvo un iet uzbrukumā, vai rodas cits apdraudējums okupantu drošībai, tā karodziņi un lentes momentā pazūd. Viltīgi tie un bailīgi kā šakāļi, bet nedrīkst aizmirst, ka reizē arī asinskāri un izmantos izdevību pārgriezt mums rīkles.

Atbildēt

ceta

11.03.2024. 10:26

»

Gustavs

Liepnieks, protams, nav nekāds speciālists starptautiskā politikā, tapēc ar rodas kļūdas rakstos...


Liepnieks kļūdās domādams, ka ne visi Latvijas krievi skries ar puķēm pretī zaļajiem cilvēciņiem vai viņu armijai. Skries un kā vēl skries 99,9% .

Atbildēt

Ciris

11.03.2024. 09:58

Tāds Liepnieks noklusē visticamāko scenāriju. Proti, pēc saimnieka pavēles Latvijā aizvien pastiprinās krievu ierobežošanas pasākumi. Tiek slēgtas krievu biedrības, likvidē pašpārvaldi Daugavpilī un Rēzeknē. Sāk atņemt īpašumus. Tā visa iedrošināti šmurguļi sāk aiztikt krievus uz ielām, piemēram, piekauj, dzirdot krievu valodu. Sākas stihiska krievu sacelšanās, kuru Kremlis nekavējas vadīt un izmantot savā labā. Iespējama Krievijas karaspēka ievešana Latgalē un postošas cīņas ar NATO spēkiem, kuri tiek sūtīti tiem pretī. Latvija kārtējo reizi tiek izpostīta. Valdība, protams, ir aizlidojusi ar specreisu un vada militārās operācijas no NATO štāba Briselē.

Atbildēt

Dpils

11.03.2024. 09:49

»

Skumjais Bruņinieks

Labi, ka Jūs to Bērziņa teikto arī piefiksējāt...


Tāda Langa noteikti ir valsts drošības apdraudētāju augšgalā. Nākamais viņas ierosinājums iespējams būs aizliegt runāt krieviski uz ielas un prasība krieviem staigāt ar uzšūtām sarkanām zvaigznēm. Un tad tiešām var sākties nemieri, kurus Pūķins ar lielāko prieku izmantos karaspēka ievešanai.

Atbildēt

Ķīna

11.03.2024. 09:44

»

Brivibu Teksasai!

Teksasas Tautas Republika izcinis brivibu


pievāks Sibīriju!

Atbildēt

Brivibu Teksasai!

11.03.2024. 09:42

Teksasas Tautas Republika izcinis brivibu !

Atbildēt

3

11.03.2024. 07:30

»

4

Pie Berdiciem krievu armija sadedzina ceturto abramu


Ukraiņi nokurina trešo A-50 !

Atbildēt

4

11.03.2024. 00:44

»

Skumjais Bruņinieks

Pašlaik mums drošība ir..tāda, diezgan puņķaina un šaubīga, bet IR...


Pie Berdiciem krievu armija sadedzina ceturto abramu !

Atbildēt

Kur Liepnieks izrāvis šādas ''pērles''?

11.03.2024. 00:24

»

Gustavs

Liepnieks, protams, nav nekāds speciālists starptautiskā politikā, tapēc ar rodas kļūdas rakstos...


No turienes, ar kurieni murģīs ziepnieks "domā"?..

Atbildēt

95 kvartāls ir tikai viena nagla eiropas zārkā.

10.03.2024. 23:49

Nešūpojiet laivu, kremlim ir vajadzīga europa, vēlams visa.

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

10.03.2024. 22:57

»

apbižota liver- jeb aknu desa

Viens advokāts tiesājas ar okupācijas muzeju, prasot atpakaļ 5 eur par ieejas biļeti, par to ka noklusēts 1934.gada valsts apvērsuma fakts un ka okupācijas rezultātā esot gāzts nevis demokrātisks bet diktatorisks režīms. Te gan gaišie prāti var diskutēt ar tumšajiem, vai okupēt un gāzt arī diktatoriskus...


Liekas, ka tu tīši sagrozi tās lietas būtību. Runa laikam nav par okupācijas fakta apšaubīšanu, bet par vēstures faktu sagrozīšanu, kad Ulmaņa režīms tiek pasniegts par demokratisku un tiesisku, noklusējot to, ka Ulmanis bija klasisks diktators, kas bija veicis valsts apvērsumu, atlaidis Saeimu, aizliedzis visas partijas un valdīja bez tautas mandāta. Varbūt arī tu uzskati, ka Ulmaņa režīms bija demokrātisks?

Atbildēt

derdz

10.03.2024. 22:29

»

Gustavs

Liepnieks, protams, nav nekāds speciālists starptautiskā politikā, tapēc ar rodas kļūdas rakstos...


a Gustav, nēbūs "a", ja Spānijai ir okupāciju plānu uz citām zemēm, jo vēsture arī liecina, ka Spānijai patīk veidot impērijas un iekarot, un esošajā laikā sevi iekļāvusi baskus, kataloniešus, ..,

Atbildēt

Gustavs

10.03.2024. 21:22

Liepnieks, protams, nav nekāds speciālists starptautiskā politikā, tapēc ar rodas kļūdas rakstos.
Kā Liepnieks zina, ka Kremlim nav Spānijas okupācijas plānu? Kas viņam to ziņoja?
Visa Krievijas pēdējo 350 gadu vēsture liecina par pilnīgi ko citu: Krievija ir gatava pievākat visu, ja tikai tas viegli nāk-tajā skaitā Spāniju ar....Kur Liepnieks izrāvis šādas ''pērles''?

Atbildēt

ko te piebilst...

10.03.2024. 21:00

vecim sūdi aizvieto pelēkā masu, ja šādus pātarus sāk skricelēt. Secinājums no raksta..."baltā" rietumu pasaule ar savu slepkavu organizāciju drīkst apkaut un paverdzināt bezmaz pus pasaules un tie kas ir pret to, tie ir sliktie. Visskaļāk jau rej tie, kuri visvairāk ir vainīgi...

Atbildēt

Sarkanais mēris pār eiropu

10.03.2024. 20:32

»

pārsteidz viens

kā šādi radījumi nopelna maizi


Viņi ne tikai ir ļoti labi pārtikuši, zogot un melojot, bet vairums kļuvuši par miljonāriem.

Atbildēt

Ticības apliecinājums

10.03.2024. 20:26

»

CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts)

...



Muļķa latvĀŅa MazpisĀŅa

Atbildēt

ļoti trāpīgs, aktuāls

10.03.2024. 20:24

"Maitas putni karu sauca" ~
SILES rukšķi 'gaisu jauca':
"Jevro "šefi" karot grasās,

Atbildēt

CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts)

10.03.2024. 19:55

»

Skumjais Bruņinieks

Ļoti labs un vajadzīgs raksts - analīze...


...
"Jo vairāk (lump.en)sabiedrība attālinās no patiesības, jo vairāk (un lop!ski tŗulāk) tā neieredz tos (normālos cilvēkus), kuri to vēsta."
/ apt.cit.aut. - Džordžs Orvels /

"Es ticu, ka šis laiks izgaisīs kā ļauns murgs. Tas dod spē.ku šeit būt un elpot."
/ Gunārs Astra, Brīvības cīnītājs un politiski represēts disidents /
-------
Ir sacīts: "Lai valdītu pār cilvēku, atliek viņu tikai iebiedēt, jo - bailes vienmēr bija un būs pats drošākais cilvēku krāpšanas un paverdzināšanas līdzeklis."

Un, arī: "Pasaule pazudīs nevis no tā, ka ir pārāk daudz cilvēku, bet tādēļ, ka ir daudz necilvēku."

Savukārt, kā zināms: "Cilvēkam galva ir paredzēta galvenokāŗt domāšanai – NEVIS tikai ēšanai un kā plauktiņš cepurei / pakaramais lakatiņam, vai arī priekš tam, lai putni ŗumpi nepiegāna." ;)

-----------

Mediju ziņa (2015. gads): "ASV armijas bruņotie spēki, kas ir izvietoti Austrumeiropas sabiedroto valstu teritorijās (tajā skaitā – arī Latvijā, Lietuvā un Igaunijā jeb Baltijas valstīs, kas gluži pamatoti tiek dēvētas un arī uzskatītas par NATO militārā bloka kontrolētās globālās teritorijas austrumu virziena "buferzonu"), ir gatavi dot prettriecienu Krievijas iespējamajai agresijai, negaidot NATO kolektīvās drošības procedūras iedarbināšanu, kas ir noteikta "ziemeļatlantijas līguma" 5.pantā", esot publiski "nācis klajā ar paziņojumu ASV vēstnieks NATO militārajā aliansē Daglass Lūts". "Īpaši svarīgi ir tas, ka ASV armijas kaujas vienības, ieskaitot sauszemes, gaisa un jūras spēku vienības, jau ir izvietotas NATO austrumeiropas sabiedroto teritorijā", esot "norādījis šis "amerikas savienoto valstu" (ASV) valdības ārlietu resora augsta ranga ierēdnis". «Mēs, ASV pārstāvniecība NATO un "amerikas savienoto valstu" (ASV) valdība, saprotam, ka lai tiktu piemērots 5. pants, ir jāgaida visu 28 sabiedroto akcepts. Tas nozīmē - lai katra NATO militārā bloka dalībvalsts sniegtu atbildi, bet - ASV ir iespēja reaģēt arī uz divpusējo principu pamata, neraugoties uz to, kas notiek "ziemeļatlantijas militārā bloka" (NATO) padomē», esot "paudis ASV pārstāvis NATO blokā". "Šāds politisks lēmums jau ir pieņemts un mūsu (ASV) armijas spēki jau ir uz mūsu (ASV) interešu telpas austrumu robežām un paliks tur, kā sacīja prezidents Obama, tik ilgi, cik tas mums (ASV) būs nepieciešams", esot "uzsvērti apgalvojis un atgādinājis šis ASV valdības augsta ranga pārstāvis"...
-------
Mediju ziņa (2015. gads): "Valdības locekļi aiz slēgtām durvīm nolēma, ka tiks lūgta pastāvīga NATO militāro spēku klātbūtne Latvijā", žurnālistiem sacīja Ministru prezidente Laimdota Straujuma ( "V-"jenotība" ). «Mēs izvērtējām, kā tiek pildīti NATO "Velsas samita" lēmumi, un tie tiek pildīti saskaņā ar plānu - valdības ministri izskatīja šīs valsts pašreizējā "aizsardzības ministra" R. Vējoņa ( ZZS jeb "hūtemēslu naftaspāķi" ) politiski atbildīgi vadītās "aizsardzības ministrijas" (AM) atbildīgo pārstāvju sagatavoto informatīvo ziņojumu par Latvijas dalību tā dēvētajā "ziemeļatlantijas līguma militārajā organizācijā" (NATO) pagājušajā gadā (2014.) un mēs piekritām, ka Latvija grib pastāvīgo NATO militāro spēku klātbūtni Latvijā un Baltijas valstīs», klāstīja premjere Straujuma ( V-"jenotība" ). "Uz jautājumu, vai Latvija nosūtīs oficiālu lūgumu NATO militārā bloka vadības locekļiem, šī valdības vadītāja (Straujuma) atbildēja, ka šādu vēstuli iesniegs Latvijas "nacionālo bruņoto spēku" (NBS) komandieris kopā ar abu pārējo Baltijas valstu pārstāvjiem"...
-------

"Maitas putni KARU ķērca..."
( "latv(ĀN)ijas" SILES "valsts" versija 1.0.K )
( aktuālais prātuļojums - iz "O.M.© aŗChīva" )

"Maitas putni karu ķērca" ~
SILES rukšķu varza brēca:
"Jeņķu "bosi" karot taisās,
Mums pa "shēmu" jāpamaisās!"

"Maitas putni karu sauca" ~
SILES rukšķi 'gaisu jauca':
"Jevro "šefi" karot grasās,
Mums - kaut "buferzōna" prasās!"

"Maitas putni karu alka" ~
MU.ĻĶU zemes "politsvalkā",
SILES rukšķi nezin mēra,
Kviekt pēc asinīm un sēra:

"NOZOMBĒSIM "glupos baurus",
Masmē.dekļos MELU aurus,
Tiražējot, biezā slānī ~
Lai šie "austrumkraju" gānī:
Rusofobiem lai caur zobim,
Ķērciens sprūk (dēļ 'fiškas robiem') ~
"Krievi nāk!!!" un "Karu gaidām!!!"
(Ar ko "glupo pūli" baidām).
Rasistiem lai rīkles skaļas:
"Netrūks "lielgabalu gaļas",
"rietumalianses blokam" ~
Karosim, kaut plikām ...(rokām)!!!"

Naciķi lai "palaiž žaunas":
"Štrunts, ka pastalas nav jaunas,
"Humpalvešas" - jeņķu stilā,
"Kamuflāžas" tonī (zilā),
"Pancervāģi" - andelēti,
Rietum-"šrotā" (NE jau lēti!),
Duļibāni - stobriem līkiem
(Bliezt ap stūri brāķa "rīkiem"),
"Karakungi" – treknām miesām,
"Karakalpi" – ...(ciskām) liesām ~
Galvenais, lai slaktiņš sākas:
Izkaus latv(ĀŅ)us, kā nākas!!!..."

"sabiedrotie" kūda "lempjus,
Audzēt bruņošanās tempus" ~
Šie (no "āmurikas" krastiem?!),
Suflē "eurolibeŗastiem",
Ko un kā lai "bauri" dara,
Kas pa skaļo ķērc pēc kara:
"Piķi šķiest "pēc pilnas fāzes" ~
"aliansei" – uzbliezt "bāzes",
Lūžņus – dārgi pārdot lūgties,
Masmē.dekļiem – 'fiškā jūgties':
"okupantus" – saukt un gaidīt!
Latv(ĀŅ)us – ar slāviem baidīt!!!..."

Ilgi ķērktais – beidzot(!) jūtams ~
"Mesidžu" priekš 'lohiem' sūta,
MZ "valsts" un SILES balsti:
""Hibrīdkarš" JAU grauj šo "valsti"!!!
"Frontes līnija" iet cauri,
MU.ĻĶU pauriem, "glupie buari"!!!
(Tā JUMS masmē.dekļi 'borē',
Ko MĒS "turam īsā šņorē"...)
Ceram(s) "Krievi nāk(s)!!!", ak šausmas!..."
(Kaut - NAV ķērcējiem ne jausmas,
Kas tas "hibrīdkarš" tāds skaitās ~
Galvenais - ķērkt: "Lācis aitās!!!"...)
...
"Maitas putni karu ķērca,
Knābjus asinsplūdos mērca,
Miesas plosot, mošķu barā,
Aptrakuši, bezsakarā..."

SILES (m)aitas kviec pēc kara ~
Rukšķiem šļūk no zobiem vara,
MU.ĻĶU zemes SILES "valstī"?
(Diez, cik LUMPE.ŅU šos balstīs?...)

-----------

M U Ļ Ķ U zeme, SILES "valsts" parodija "euro.latvĀNija", XXI gadsimts.

Atbildēt

ja spējam būt objektīvi

10.03.2024. 19:53

»

Visi nav izdioti

Bet Kruevijam krievi ir gan idioti līst blakus vlastī un slepkavot tautu, pie tam masvedā arī tos pašus , tur dzīvojo';sos krievus, kuri ir arī kā bēģļi Rīgā un ar kuriem esmu runājusi, ka krievu karasopēks ir okupanti, laupītāji, zagļi utt...


Kāds sakars taviem maniakāli rusofobiskajiem žultsvēmekļiem ar viedokli (10.03.2024. 00:45), uz kuru tu reaģēji ar šādu visnotaļ neadekvātu zombijpropagandona burlakgabalu?

Atbildēt

Ha ha

10.03.2024. 18:50

»

pārsteidz viens

kā šādi radījumi nopelna maizi


Ja nezini, tad esi pārsteigts. Bet to zin visi, kas mācījušies aizsardzību no atom ieročiem. Jums, tagadējiem, debikizētajiem var iestāstīt, ka pēc atom kara kāds izdzīvos mums vecajiem nē. Mēs esam redzējuši dokumentālās filmas par šo ieroču pielietošanu, kā poligonos, tā okeānā, tā Hirosimai, Nagasaki amerikāņu uzmestās. Tā kā tevi nevajadzētu ar maizi barot, neesi to pelnijis!

Atbildēt

Skumjais Bruņinieks

10.03.2024. 18:40

»

Aksakals

Par dožģ īsti nepiekrītu, bet bij.prez.Bērziņa teikto arī toreiz piefiksēju. Attiecībā uz rietumiem un ASV, tur kremlis nosūtīja milzīgu daudzumu sava intelekta un augstskolu mācībspēkus. Nezinu vai tie visi bija čekas aģenti, bet savu ruskij mir domāšanu - mir vo vsjom mire un liberālās idejas, tie...


Labi, ka Jūs to Bērziņa teikto arī piefiksējāt..
Savādāk man jau likās, ka nosapņoju.
Dožd nosaukšana par "valsts drošības apdraudētāju" un izdzīšanas no Latvijas ir tipiska, klasiska KGB - VDK uzmanības novēršanas operācija.
Lai neviens nedomātu un nerunātu par īstajiem valsts drošības apdraudējumiem Latvijā.
Valsts "drošības apdraudētāju" sarakstā Dožd būtu otrā simta beigās..
Mūsu pašu Mediju telpa ir pilna ar Krievijas naratīvu izplatītājiem. Un nevienai "lanagai" nav nekāda daļa gar to..
"Valsts drošības " apdraudējumi ir ik uz soļa..bet par to nav pieņemts runāt..labāk visiem papucēt patriotiskās spalvas ar Dožd atmaskošanu un padzīšanu.
Skatījos Dožd raidījumus Navaļņija bēru laikā..ļoti pareizi un antiputiniski. Labas intervijas bija.
Ar cieņu...

Atbildēt

yes

10.03.2024. 18:35

»

jā, esam 'ukraina', precīzāk psrs

par Trampu garām, no Trampa puķins raustījās, baidenu nopirka


baidens dzivo virtuala pasaule,Tramps likvides nato.

Atbildēt

apbižota liver- jeb aknu desa

10.03.2024. 18:34

»

Kāpēc

latviešiem būtu jākārto?Viņi nav nekur iebrukuši,nav nekur aizbraukuši,nav okupējuši,atrodas savā dzimtenē un tēvzemē,kuru sauc par Latviju,aizbraukušo senči nevienā zemē nav pieprasījuši latviešu valodu kā otro valsts valodu.Protams,ka būtu labi,ja visiem būtu augstākā izglītība filoloģijā,arī strādniekam...


Viens advokāts tiesājas ar okupācijas muzeju, prasot atpakaļ 5 eur par ieejas biļeti, par to ka noklusēts 1934.gada valsts apvērsuma fakts un ka okupācijas rezultātā esot gāzts nevis demokrātisks bet diktatorisks režīms. Te gan gaišie prāti var diskutēt ar tumšajiem, vai okupēt un gāzt arī diktatoriskus un neleģitīmus režīmus vienalga ir slikti un nosodāmi.

Atbildēt

viss ir vienkārši

10.03.2024. 18:26

»

Kāpēc

latviešiem būtu jākārto?Viņi nav nekur iebrukuši,nav nekur aizbraukuši,nav okupējuši,atrodas savā dzimtenē un tēvzemē,kuru sauc par Latviju,aizbraukušo senči nevienā zemē nav pieprasījuši latviešu valodu kā otro valsts valodu.Protams,ka būtu labi,ja visiem būtu augstākā izglītība filoloģijā,arī strādniekam...


Ņemot vērā to, ka tikai un vienīgi(!) šajā pašreizējā "valstī" Latvijā latviešu valodai ir likumīgi noteikts "valsts valodas" statuss - latviešu valodas "pareizrakstības pārbaudes vieta" ir visa Latvijas teritorija. Jebkuri aizbildinājumi saistībā ar "nevajadzību", nespēju vai pat nevēlēšanos pienācīgi kvalitatīvi apgūt un lietot Latvijas Valsts valodu - latviešu valodu - ir pamatoti uzskatāmi par Tēvzemes nodevību. Neapšaubāmi un neizbēgami - ar VISĀM no tā izrietošajām konsekvencēm jeb juridiskajām / faktiskajām SEKĀM.

Tam nav nekāda sakara ar "nacionāl(turbo)patriotoismu" vai taml. mentālajām anomālijām - tā ir elementāra lietu kārtība jebkurā normālā valstī. Tostarp - arī tāpēc, ka nav loģiski iedomājama / reāli iespējama likumīgi noteiktas "valsts valodas" obligāta apguves, zināšanas un lietošanas voluntāra paģērēšana / kategoriska pieprasīšana no tā dēvētajiem "cittautiešiem", ja MĒS PAŠI savu latviešu valodu nezinām, vai pat nevēlamies zināt un lietot atbilstoši normālu cilvēku pašcieņai un cieņai pret savu Valodu.

P.S. Valodas apguves / lietojuma kvalitātes līmenis ir tieši proporcionāls attiecīgā personāža intelekta līmenim (vai arī, NEprasmes gadījumā - deģenerācijas stadijai). Tāpat arī, piemēra pēc - ir vispārzināms, ka dermoliberastu lumpenpropagandas nozombētie bioizstrādājumi parasti ir arī analfabēti - mentāli nepietiekami attīstītiem personāžiem tipiski raksturīgās problēmas ar valodas apguvi un lietošanu ir tieši proporcionālas NEspējai pretoties jebkādam zombējumam.

tava (lietotā) valoda un (NE)cieņa pret savu valodu liecina ļoti daudz ko (ja ne visu) par tevi.

Atbildēt

pastaldauni izpostija savu Vecrigu

10.03.2024. 18:25

»

bet baidens nedod ieročus

mēs sākām ražot vai vēl nē


pastaldauni izpostija savu Vecrigu un tagad doma ka saprot ko nozime kars.

Atbildēt

Skumjais Bruņinieks

10.03.2024. 18:14

»

Nu

jūs gan esiet naivs,ka domājat,ka doždj varētu mainīt šeit dzīvojošo krievvalodīgo domāšanas virzienu,uzreiz var redzēt,ka dzīvojiet vai nu ārpus Rīgas,vai kādā latviskā burbulī Teikā,Āgenskalnā vai dažviet Rīgas centrā,neesat nekad dzīvojis kādā no Rīgas mikrorajoniem.Dzīvojot mikrorajonā,varu pat ...


Izlasiet uzmanīgāk manis rakstīto...teicu - "..nu kaut vai par kripatiņu izmainītu..".
"kripatiņa" ir tāds niecīgs, neliels daudzumiņš.
Nākamreiz lietošu vārdiņu "kriksītis".
Par mūsu 5. kolonu neesmu naivs..zinu ļoti labi viņu noskaņojumu un daudzumu.

Atbildēt

Lapas:    4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: