Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Maigonis
19.02.2021. 14:19Var nepiekrist detaļām tekstā, bet pamatā autors taisnību pateica. Tā naudas dalīšana no kopējā maka ir absurda. Valstī ar milzīgu parādu vēl pārsimts miljoni tiek vienkārši izmesti, nevis ieguldīti attīstībā ir nesaimnieciskuma paraugs. Iedomājaties valsts vietā sevi. Jums ir parāds vairāku mēnešalgu apmērā. Un jūs domājat nevis kā atmaksāt to vai ieguldīt kaut kur lai pelnītu, bet gan kā dalīt baloniņus uz ielas.
D
19.02.2021. 12:35Šādi cilvēki kā raksta autors manuprāt atbalstītu arī to ka bērni var būt tikai,, pareizajiem,, cilvēkiem jo visādi,, bomži,, savus bērnus neizskolos, bet iemācīs dzert nestrādāt un zagt no,, pareizajiem,, cilvēkiem. Laikam stulbi ļaudīm ir daudz brīva laika lai pārdienas ceptu plašus viedokļrakstus par visdažādākajām tēmām bet par maz laika lai iedziļinātos uzrakstītājā, kā piemēram šajā skricelejumā ka pabalsts neko nedos ekanomikai jo bomzis 100 iedotos eiro nodzers nevis nopirks drēbes tad lūk lai autors padomā cik valsts tūlītēji saņem atpakaļ naudas pvn un akcīzes nodokli un kas valst kasei ir izdevīgāk dzeroši bomži vai apģērbti. Pabalsts bagātu atvašu vecākiem visticamāk tiks notērēts ārzemēs(nauda skolai atpūtas brauciens jauns iPhone utt.) nabadzīgie iedzīvotāji naudu visticamāk,, notriekts,, komunālajos maksājumos, kredītsaistību izpildē,nodokļos, bērnu drēbēs, ēdienā un citās lietās kas nevienam saeimā nešķiet trūcīgas daudzbērnu ģimenes prioritāte, jo spriež pēc sevis ka katra prēmija vai negaidīta piemaksa ir jānošņauc kokainā vai vismaz jānodzer
Līga
19.02.2021. 11:48Paldies par rakstu un viedokli! Tie, kas negrib vai nespēj uztvert būtisko un galveno, piesienas kādam vienam vārdam vai salīdzinājumam. Tāpēc populisms, diemžēl, tikai plauks un zels. Līdz šim ārkārtas stāvoklim man vēl bija pārliecība, ka kopumā tomēr esam izglītota un domājoša tauta, kas atceras pagātni un mācās no pagātnes kļūdām.
!
19.02.2021. 08:50»
Lasītājs
Kasīklim ir mazliet jāpaārstējas! Ja Zīgerista valdība būtu pastāvējusi, tad Latvija neatrastos pa visām lietām ES lejas galā. Bez tā, Zīgerists ir palīdzējis Latvijas cilvēkiem kā neviens cits! Tajā laikā banāni bija deficīts Latvijā, liels paldies Zīgerista kungam par cienastu! Ja kāda partija vēlas...
Zigerists solija latvijas komunistu dizvirus karinat Raina bulvara liepu zaros Riga,bet naivas pensionares izglaba savus mocitajus ar smukajam frizuram,kuri parsedas no melnam Volgam melnos Mersedesos.
?
19.02.2021. 08:46»
Jansons
Ir uzkrāta pieredze, kas notiek, ja pie naudas nepieradušiem , tā pēkšņi uzrodas. Parasti beidzās slikti, jo dauda paceļ pakāpienu augstāk un kad viņas vairāk nav, krīt bezdibenī
te domats par vakcinacijas biroju mulku zeme vai plasaka nozime ari par latvisko Rigas domi ?
par ko neraksta sorositu mediji
19.02.2021. 08:43asv diplomati vakcinejas pret covid-19 ar Krievijas vakcinu Sputnik V un dara to ne tikai Krievija ,bet ari citas valstis.izslavinata asv medicina nespej nodrosinat pat savas zemes diplomatus ar pietiekosu skaitu efektivam vakcinam pret covid-19. https://smotrim.ru/article/2525838?utm_source vesti_left
Jansons
19.02.2021. 08:29Ir uzkrāta pieredze, kas notiek, ja pie naudas nepieradušiem , tā pēkšņi uzrodas. Parasti beidzās slikti, jo dauda paceļ pakāpienu augstāk un kad viņas vairāk nav, krīt bezdibenī.
Pļurģis
19.02.2021. 07:28»
Murģis
Katrs spriež pats pēc sevis – "Uzreiz varu pateikt, ka manā ieskatā šāda naudas dāļāšana nav ne ekonomiski, ne arī jebkādā citā veidā pamatota. Ja bomzim iedosi 100 eiro, būtu veltīgi gaidīt, ka viņš aizies pie friziera un nopirks jaunas drēbes vai iestāsies kursos. Viņš šo naudu nodzers...
Skaidra lieta, tāpat algas nedrīkst palielināt veikalu kasierēm un ceļu remontstrādniekiem, krāvējiem, šoferiem, montieriem, amatniekiem, skolotājiem uttttt, naudai jāatrodas drošās rokās.
Janis
19.02.2021. 07:24»
Skumjais Bruņinieks
Kasīklis ir tipisks, kvalitatīvs, labi apmaksāts Lemberga sistēmas trollis...
ZS lembergs maza maita?
Skele Godmanis Gailis un Lidzigie cukur Danijas ipasnieki. Pareks (NACIONLI un Vienotiba,Prokuror -- Meroni JKP stipendiati Kuzis vaskevic V.Montiks Smitins (koruptiva sastavdala)Gulami viesnica Alla Jurasa)
Katafalks krievu okupantu varai
19.02.2021. 07:22Kas ir tad ir noziegums ? Cienastam nolikti banāni, pēc trīs stundu brauciena autobusā, vai tukši solījumi un sagrozīta likumdošana zagļu interesēs, izzagta Latvija un joprojām neveikta deokupācija, kā to realizē visas pārējās partijas bez izņēmuma.
R
19.02.2021. 03:29»
viesis
Nu, ko lai saka. Tāda "augustiņu filozofija" arī ir viens no cēloņiem, kādēļ Latvija ir starp valstīm ar vienu no straujāk rūkošo iedzīvotāju skaitu. Kamēr "augustiņu filozofija" dominēs, nekas šajā jomā nemainīsies
nesajauci, jo tas ir viens un tas pats
LOOOOOO
19.02.2021. 01:52»
Piekrītu autoram
90% vējā izmesta nauda. Par nelabvēlīgajām trušu ģimenēm nerunāsim. Par vidusmēra, par tām, kuru bērni iet skolā un ir apģērbti, paēduši un pa lielam dzīvo normālu bērna dzīvi. Bet kas notiek katru gadu pirms Ziemassvētkiem, kad vecākiem ir "jāziedo" nauda kārumu paciņai. 5 eiro lielākajai daļai ir ...
Katrs pats pēc sevis un saviem draugiem spriež un man ļoti žēl, ka Tev dzīvē tā nepaveicies
Murģis
19.02.2021. 01:44Katrs spriež pats pēc sevis – "Uzreiz varu pateikt, ka manā ieskatā šāda naudas dāļāšana nav ne ekonomiski, ne arī jebkādā citā veidā pamatota. Ja bomzim iedosi 100 eiro, būtu veltīgi gaidīt, ka viņš aizies pie friziera un nopirks jaunas drēbes vai iestāsies kursos. Viņš šo naudu nodzers."
Vsjo
19.02.2021. 00:34»
Mir,družba,vodka,balalaika
Pastalas balso tik pa lielaakajiem kretiiniem
Pizdjoz i dengi toze,
No pizda vsego doroze
tirgus
19.02.2021. 00:17Piesedzoties ar bērniem gan vienas, gan otras puses aizstāvji draudzīgi brauc auzās :)
Ja vien izdalītā nauda nenogulst zeķē vai neaizplūst uz ofšoriem, tad tā veicina ekonomiku un liela daļa drīz atgriežas valsts kasē. Arī nodzertā - caur akcīzi, pvn vai veicinot cukura biznesu :)
Savukārt turīgie šo naudu arī nebāzīs zeķē, jo saprot, ka tā strauji zaudē vērtību.
Vārdu sakot, šis ir tas retais gadījums, kad labums tiks gan valstij, gan bērniem, gan viņu vecākiem.
Furla
18.02.2021. 23:02Jā, jā, pārējiem skauž un kāda vispār daļa, kā kurš notērēs naudu. Redz, šiem komentētājiem būtu taisnība, ja pabalstiem novirzīto naudu vēlāk atmaksātu to saņēmēji. Bet atmaksās visi - arī tie, kuri šajā krīzē no valsts miljardu miljardiem nebūs redzējuši ne centa. Tāpēc šiem cilvēkiem ir tiesības izteikt savu viedokli. Sakiet ko gribat, bet 500 eur došana VISIEM bērnu vecākiem ir tīrākais PR. Ne par velti katra partija tagad velk deķīti uz savu pusi - mēs, mēs esam tie labdari, kas par jums rūpējas (neaizmirstiet tikai par mums nobalsot). Nu nebija 500 eur jāizmaksā visādiem dzintariem un parādniekiem, baņķieriem, lielo uzņēmumu valdes locekļiem un citiem bagātajiem. Tā ir naudas izšķērdēšana. Tāpat nebija 500 eur jāizmaksā kontā tiem, kuri jau ir sociālo dienestu redzeslokā. Šiem varēja mierīgi piešķirt vaučerus. Bet neies gudrās galvas sevi apgrūtināt ar darbu. Arī pašiem citādāk gardais kumoss nebūs.Invalīdiem, bez darba palikušajiem, kuriem sarukuši ienākumi - jā, lūdzu, maksājiet.
Skumjais Bruņinieks
18.02.2021. 22:48Kasīklis ir tipisks, kvalitatīvs, labi apmaksāts Lemberga sistēmas trollis.
Kā trollim, visu cieņu..centīgi un talantīgi pilda saimnieka uzdevumu. Vispār jau trolli komentēt nav jēgas, bet gribās vienreiz salikt punktiņus uz "i".
Kasīkļa lielākais cepiens - bēda, un to var just, ir viņa saimnieka, ļoti smagos kriminālnoziegumos apsūdzētā un drīz pirmajā instancē notiesātā Lemberga neatrašanās pie siles.
Par to ir pacentusies Puzes žurkulēna vienīgā, īstā ienaidniece JKP un tās līderis cien. Bordāna kungs. Pārējie tiek pērti tikai kompānijas pēc, lai nebūtu parāk aizdomīgi.
Ir skaidrs, ja pašreizējā koalīcijā būtu Kasīkļa saimnieks Lembergs, tad valdībai nebūtu principā nekādas vainas..tā nebūtu "valdošā kliķe", bet normāla valdība un Kariņš arī būtu godavīrs.
Kad raksta autors piemin metaforu par "Zīgerista banāniem", tad laikam būtu tomēr jāatgādina, ka tieši viņa saimnieks, KP un VDK funkcionārs Lembergs, kas izveidoja šo valsts nozagšanas sistēmu, visus 30 Neatkarības gadus ir uzskatījis Latviju par "banānvalsti" un barojis ar "banāniem" visas partijas un politiķus.
Atcerēsimies, ka Lembergam bija īpašs budžets priekš "banāniem", 5 miljoni(šķiet)..ar kuriem tas baroja savus stipendiātus.
JKP ir vienīgā, kas grib mūsu "banānvalsti" attīrīt no Lemberga taustekļiem. Pārējās koalīcijas partijas ir līdz elkoņiem noziegumu asinīs kopā ar sistēmas saimnieku Lembergu.
Spilgts "banānvalsts" piemērs bija kopējais Vienotibas, ZZS un NA balsojums par bankas Citadele uzdāvināšanu. Vienotība un latviešu trimdas grandmadāma Rubesa gan apgrieza visu otrādi un liekulīgi piedraudēja, ka būsim "banānvalsts", ja nepārdosim(neuzdāvināsim) Citadeli !
Smagos noziegumos apsūdzēto zagli Lembergu, koalīcijas partijas Vienotību un NA vieno daudz kopēju noziegumu..kopā ar ZZS tām ir daudz noslēpumu.
Lembergs, kā padzīts vilks, tagad vientuļš gaudo mežā un sauc Vienotību kopā ar NA agrākajā barā.
Tās jau labprāt ietu, jo tik daudz kopīga visus saista...cik daudz nav izzagts un prihvatizēts??
Gāzt valdību jau nebūtu problēma, vai tad pirmā reize gan Vienotībai, gan nacionāļiem. Un nav pat svarīgi, ka matemātiski nevar izveidot citu kombināciju..to labi zinās Vienotības Dombrovskis un Āboltiņa, kad gāza divreiz savu vairākuma valdību.
Lielākā problēma, man šķiet, ir tā..ko teiks Latvijas galvenais sabiedrotais un stratēģiskais partneris ASV. Amerikāņiem sen ir skaidrs, kas mūsu valstiņā notiek, viņus tas sāk skart arī tieši, jo Latvija ir kļuvusi par Lemberga un viņa sistēmas gūstekni. Latvija - NATO dalībvalsts ir pilnīgā vietējo čekistu, komunistu un Krievijas izlūkdienestu kontrolē.
Un tas jau ir nopietni, tas jau ir drauds visai aliansei.
Ir divi veidi, kā ļoti smagos kriminālnoziegumos apsūdzētajam Lembergam, NATO ienaidniekam un Putina draugam atgriezties valdībā..
1. radīt apstākļus, kad JKP sāktu rādīt "sarkanās kartītes" un beigās pati būtu spiesta aiziet opozīcijā.
2. gaidīt nākamās vēlēšanas..un pa šo laiku valdības partijas tikai zaudētu popularitāti, bet Lemberga ZZS audzētu muskuļus.
PS
Un beigās, Kasīklim - nelietim gribu atgādināt vienu lietu..Jūsu saimnieks Lembergs, kas valdījis visus šos gadus un apzadzis Latviju, sev ir sarūpējis aš 6000 eiro mēnesī pensiju, bet lielai daļai iedzīvotāju jāiztiek ar 86 eiro.
Nemākuļi, kas visus Neatkarības gadus ir neprasmīgi pārvaldījuši valsti, izzaguši to, aizdzinuši 1/3 valsts iedzīvotāju trimdā, tagad pārmet JKP, ka tā DIVOS ! gados nav spējusi izmēzt tos visus, viņu sastrādātos sūdus!
Kasīkli..Jūs kroplais Lemberga kalps!
Jūs uzdrošināties te vēl bārstīties ar metaforām par Zigerista "banāniem", lai gan tieši Jūsu saimnieks Lembergs kopā ar pārējiem oligarhiem ir pārvērtis mūsu Latviju par "BANĀNVALSTI"!
Kasīkli, Jūs nožēlojamā Lemberga grīdaslupata..nevis ASV ir latviešu "kaklakungi", kā Jūs te mēdzat skandināt, bet gan pats Lembergs un viņam līdzīgie ir latviešu "kaklakungi".
VIŅI , ČEKISTI UN KOMUNISTI, BIJA MŪSU "KAKLA KUNGI" PSRS LAIKOS UN GRIB PALIKT MŪSU KUNGI ARĪ NEATKARĪGAJĀ LATVIJĀ.
viesis
18.02.2021. 22:21Vēl maza piebilde. Kasīklis ar nicinājumu izturas pret cilvēkiem, kuri šo naudu nodzeršot... mēs esam mācīti, ka nabadzība ir dzeršanas un slinkuma sekas. Bet īstenībā, šis jautājums ir tāpat kā vecais labais- kas bija pirmais- vista vai ola? Tik pat labi alkoholisms var būt arī nabadzības sekas. Atcerēsimies to, ka, pretēji neoliberāļu apgalvojumiem, cilvēki NAV vienādi !!! līdz ar to, tajā sociālo džungļu sabiedrībā, kādu esam izveidojuši, vienmēr būs uzvarētāji un būs zaudētāji. Kasīklis, protams, augstprātīgi skatās uz zaudētājiem no augšas, lai gan viņu vienīgā vaina ir tā, ka viņi nav bijuši pietiekoši viltīgi, stipri, nežēlīgi un veiksmīgi, lai šajos džungļos izdzīvotu. Starp citu- ir bijuši eksperimenti, kuros parādās, ka ievērojamu materiālo palīdzību vismaz daļa nabadzīgo izmanto, lai atkoptos no nabadzības, nevis tikai nodzer. Tikai pie mums par to nemīl runāt...
viesis
18.02.2021. 22:06»
viesis
Nu, ko lai saka. Tāda "augustiņu filozofija" arī ir viens no cēloņiem, kādēļ Latvija ir starp valstīm ar vienu no straujāk rūkošo iedzīvotāju skaitu. Kamēr "augustiņu filozofija" dominēs, nekas šajā jomā nemainīsies
Sorry, sajaucu Kasīkli ar Augustiņu, ļoti atvainojos, bet domāju, ka viņu abu filozofija ir līdzīga :)
viesis
18.02.2021. 22:04Nu, ko lai saka. Tāda "augustiņu filozofija" arī ir viens no cēloņiem, kādēļ Latvija ir starp valstīm ar vienu no straujāk rūkošo iedzīvotāju skaitu. Kamēr "augustiņu filozofija" dominēs, nekas šajā jomā nemainīsies.
Tiešām, sadusmoja šis raksts.
18.02.2021. 21:49Tātad, kasīklis uzskata, ka bērnu vecāki ir kaut kādi nepieskaitāmi, debīli radījumi, kas saņemot tos 500 ero tūliņ skries uz šnabja bodi vai vienkārši nezinās ko ar tiem darīt. Vari būt drošs, kasīkli, tieši bērnu vecāki zinās, kā vislabāk to naudu izmantot bērnu labā! Un tu te ar saviem padomiem vari "pastāvēt pie ratiem".
Kur šitādi tirliņi rodas! Priecājies būtu kopā ar bērniem un viņu vecākiem, ka valdība beidzot ir kādus grašus viņiem atmetusi, bet nē. Viņam, lūk, pēkšņi milzīgas rūpes par šīs naudas pareizu izmantošanu. Pretīgs, nozēlojams škālis, kas pliku kaulu otram nenoslieks aiz rūpēm par šī kaula pareizu izlietošanu.
Blondīne
18.02.2021. 21:24»
No raksta dveš drausmīga liekvārdība
500 eiro katram bērnam ir ekonomikas sildīšana, mēģinot uzprišināt tā saucamās NA un JKP publiskos tēlus...
Protams, ka šajos laikos, kad ļoti daudz naudas tiek tērēts apšaubāmam labumam, vakcinācijas birojiem, testiem, Airbalticiem utt, tad 500 euro katram bērnam ir tikai un vienīgi atbalstāmi. Vismaz jaunu datoru bērnam var nopirkt attālinātajai izglītībai. Ja ģimenē kāds vecāks attālināts un vēl diviem bērniem jāmācās, tad trīs datori mājās ļoti reti kuram ir. Citam nabadzīgākam cilvēkam tas ļaus nopirkt drēbes un apavus bernam. Pat tad, ja partijas tādā veidā grib izlikties labākas, priekš lielākās daļas ģimeņu tas būs atbalsts.
Piekrītu autoram
18.02.2021. 21:0690% vējā izmesta nauda. Par nelabvēlīgajām trušu ģimenēm nerunāsim. Par vidusmēra, par tām, kuru bērni iet skolā un ir apģērbti, paēduši un pa lielam dzīvo normālu bērna dzīvi. Bet kas notiek katru gadu pirms Ziemassvētkiem, kad vecākiem ir "jāziedo" nauda kārumu paciņai. 5 eiro lielākajai daļai ir daudz par daudz. Nu vēl par 3 eiro. To vēl varētu. Bet tanī pašā laikā, māte ar tēvu velk cīgu pēc cīgas. Un tā nav viena paciņa uz abiem ziemassvētkos. Tas ir vismaz pa paciņai dienā, kad nelieto šmigu. Un aliņš papucim vakarā, mammītei kokčiks vīkendā. Tur tie 500 graši aizies. Noēdīs, izčurās un atmosfērā izpūtīs.
Dzirdēts ir par taloniem, vaučeriem, kurus izsniegt, lai vecāki naudu nenotriektu. Esam tam gājuši cauri. Sociālie kādreiz dalīja pārtikas talonus maznodrošinātajiem. Rezultāts tāds, vēders tukšs bet galva dulla. Pielasīja grozu ar labām precēm, norēķinājās ar talonu, bet pie veikala to visu par puscenu uzsita gaisā un atkal veikalā iekša, tikai šoreiz ar reālu naudu pēc reālas dziras.
Tā lūk.
Cilvēki no mazotnes ir jāskolo, lai izaugot redzētu mazliet tālāk par caurajām zeķēm un daudz augstāk par zemo, lēto šmigas plauktu tuvākajā veikalā.
Mir,družba,vodka,balalaika
18.02.2021. 20:11 imunitāte pret populistiem Latvijas vēlētājos arvien vēl nav izstrādājusies.
Ko juus gribat no veesturiski senaas dzeeraajtautas?Praats jau ir nodzerts.
Lasītājs
18.02.2021. 19:51Kasīklim ir mazliet jāpaārstējas! Ja Zīgerista valdība būtu pastāvējusi, tad Latvija neatrastos pa visām lietām ES lejas galā. Bez tā, Zīgerists ir palīdzējis Latvijas cilvēkiem kā neviens cits! Tajā laikā banāni bija deficīts Latvijā, liels paldies Zīgerista kungam par cienastu! Ja kāda partija vēlas kaut ko labu izdarīt tautas labā, tad tā uz reiz ir populiste? Kasīkli,padomā ko raksti! Piemērām KPV,JKP gribēja samazināt ministriju skaitu no 13 uz sešām,astoņām, vai tas ir populisms???
viedoklis
18.02.2021. 19:29Nauda kura nokrīt kā debesmanā no debesīm neko neatrisinās.Labāk bija to novirzīt bērniem kuri nodarbojas dažādos pulciņos, sejas maskām,dezinfekcijas līdzekļiem un citām ar bērniem sistītām nodarbēm, mācībām, pulciņiem vai palīglīdzekļu iegādei.Ieguldīt bērnu veselības jautājumu risināšanā, kaut vai nodrošinot pieejamību pie zobārsta utt.
Latvija - neizdevusies valsts
18.02.2021. 19:24Muldoņa ir autors, nekas vairāk.
1. Koalīcija ir "tāda" nevis tāpēc, ka "tādu ievēlējām", bet gan tāpēc, ka auseklīšiem par visām varītēm bija jāpanāk lai "Saskaņa" netiktu valdībā. Autors to vai nu aizmirsis, vai arī ar nolūku noklusē. Gudri cilvēki jau toreiz brīdināja, ka koalīcija - lupatu deķis no 5 partijām, kuru intereses vietām ir pretējas, - pie laba nenovedīs.
2. Pēkšņi radusies rūpe un vēdersāpaes par to, kā pilsoņi iztērēs tos 500 EUR vienreizējā pabalsta? Nez' kur autors bija, kad ierēdņi ar kārtām lielākas summas izklakarēja? Tad kaut kā nabaga rūpju mākto vēdergraizes nez' kāpēc nemocīja.
motorhead 1916
18.02.2021. 19:10Chigaaniem laikam prieki. Nu, kaa ir, taa ir. Ja es maksaatu kaadus nodokljus, iznjemot reizeem PVN, vareetu padiskuteet. Lai nu paliek. Ko tad es, neesmu jau pat par opozicionaaru saucams, jo es neatziistu sho veidojumu par valsti VISPAAR.
Kaža
18.02.2021. 19:00Kārtējā sociālās nevienlīdzības piemērs-tiks visiem bērniem-gan miljonāru,baņķieru,kapitālistu bērniem liekam kokaīna šnaucienam vai konjaka pudelei,gan kādiem vecākiem parādu nomaksai vai vienīgā kompjūtera iegādei.Toties pensionētus darba invalīdus neārstējam un neārstēsim,neatbalstīja un neatbalstīsim,pretsāpju zāles nekompensējam un nekompensēsim un iepūtiet mums!
es
18.02.2021. 18:31Izskatās, ka cienīts autors aizgājis Reira demagoģijas un jostiņvilkšanas pēdās.
Ir jāsaprot, ka saimnieciskās darbības samazināšanās rezultātā no apgrozības pazūd ļoti daudz naudas. To var atjaunot tikai pārliecinot pilsoņus, ka nauda būs, t.i. tiem piešķirot naudu. Nodot naudu Air Baltis, netiek atrisināts nekas no šī
Tāpat ir jāsaprot, šo pabalstīšanu Eiropa segs ar naudas drukāšanu. Tātad tie, kuri būs dāsni izdalījuši, būs labā ekonomiskā stāvoklī un parādu, kurš samazināsies (salīdzināmās naudās), kad tirgus piekoriģēs EUR vērtību atbilstoši drukai.
Kur Reironomika beigsies ar sagrautu tautsaimniecību un mazu parādu, kurš samazināsies proporcionāli drukāšanas denominācijai. Tātad turpinot vilkt jostu:
1. Salīdzinot ar ES tiks ļoti sabojāta tautsaimniecība;
2. Jostiņvilkšana Sabrauktā ezīša modē nozīmē pirmkārt apturēt būvniecības iepirkumus, kas secīgi nodrošina nākamās celtnieku porcijas emigrāciju;
3. Ieguvums būs relatīvi neliels valsts parāds, kas nedaudz saruks, jo koriģēsies kurss
Austerity nevienai valstij NEKAD nav nesusi labumu
No raksta dveš drausmīga liekvārdība
18.02.2021. 18:23500 eiro katram bērnam ir ekonomikas sildīšana, mēģinot uzprišināt tā saucamās NA un JKP publiskos tēlus.
Bet ASV ekonomikas sildīšanai kateam pieaugušajam maksāja 1200 usd, bērnam 500 usd. Nebija diskriminācijas pēc vecuma cenza - vecāki- pieaugušie vienmēr ir vecāki par bērnu.
Z
18.02.2021. 18:19»
Dollārs
Super! Man patika raksts! Beidzot ir rakstu par pašu druvu nevis kas kaimiņam tur aiz upes notiek un kā viņš savu trušus gana. Apsveicams ir autora veikums. Pareizā virzienā tiek rakts
Kas ir super? Izteikt pieļāvumu par vēl nebijušu notikumu un šo savu šizofrēniķu iedomu muļļāt? Tikpat labi tā var nenotikt.
Dollārs
18.02.2021. 18:09Super! Man patika raksts! Beidzot ir rakstu par pašu druvu nevis kas kaimiņam tur aiz upes notiek un kā viņš savu trušus gana. Apsveicams ir autora veikums. Pareizā virzienā tiek rakts.
vazektomēts
18.02.2021. 17:51»
viedais
Nosodu kasīkli par viņa liekulību, skaudību un nenovīdību. Viņam žēl, ka bērnu vecākiem tiks lieki 500 eur. Man nav žēl. Lai tiek
Viņam būs žults izplūdums,ja tieši grasījies maksāt alimentu parādu.
bažas
18.02.2021. 17:50Ar tādiem autoriem aptrūksies zirņi un kefīrs!Nu atražojiet tās apnikušās muļķības kaut kā interesentāk!
MMM
18.02.2021. 17:49500 eur ģimenēm ekonomikā būs uzreiz atpakaļ. 300 milj. eur Airbaltic aiziet Kanādai vai kam tur. Nezinu nevienu, kam tie 500 būtu kā Zīgerista banāni. Krīze būs vēl ilgi, ilgi, banānu būtu vajadzētu daudz, daudz.
Anita
18.02.2021. 17:44»
TT
Kāpēc Kasīkli neuztrauc Airbaltikā iegrūstā nauda un vēl plānotā turpat iegrūst
Jā, kāpēc bērniem nedrīkst piešķirt naudu, bet ieguldīt Airbaltikā ir normāli?!
viedais
18.02.2021. 17:42Nosodu kasīkli par viņa liekulību, skaudību un nenovīdību. Viņam žēl, ka bērnu vecākiem tiks lieki 500 eur. Man nav žēl. Lai tiek.
ML2035
18.02.2021. 17:39Ja Kariņam iedosi miljardu eiro, būtu veltīgi gaidīt, ka viņš šo naudu atvēlēs tautas labumam.
pilsonis
18.02.2021. 17:27Ja buutu katru meenesi pa 500 Euro par beernu liidz aarkaartas situaacijas beigaam jaamaksaa, tad raksts ar mineeto kritiku buutu kautcik noderiigs. Bet shaads vienreizeejs maksaajums ir dikti nieciigs atbalsts jau taa gruutajaa situaacijaa, un taa izmaksu nevajadzeetu moralizeet/politizeet!!! Esat tachu cilveeki....
mr-swabs
18.02.2021. 17:25Kārtējais "domu grauds", ka kādiem ir labāk un kādiem sliktāk un ka ir kādi īpašie, kuriem sadale un pārdale ir "atbildīgi" jāpārrauga... bomzis redz nodzeršot utt. (kāda tev suņa daļa, galu galā). Situācijā kad ierobežojumi neattiecas uz dažiem vai bomžiem, bet uz visiem, meklēsim kā uz nākamo paaudžu rēķina aizņemtos grašus atdot kādiem īpašajiem? Vai tad tā jau nenotiek? Varbūt vēl vajag kādu pētījumu par puscitronu ar kasīkli vadībā? Absurds. Kasīklīt, pārraugi nozog vairāk!
nu nu
18.02.2021. 17:23»
Z
Bērniem tiešām pienākas tie 500 eur, turklāt tiem bija jābūt jau uzreiz, jo bērnu labklājībai, nodrošinājumam ar visu nepieciešamo, bija jābūt pirmajā vietā...
Pastāsti kāpēc nauda pienākas, piemēram, kāda deputāta bērnam, vai Lemberga bērnam?
Solovjovs
18.02.2021. 16:53Vismaz būs kāds ātrais ekonomiskais grūdiens, kā 100g paģirām. Tikmēr varēs izdomāt citus pālīdzības līdzekļus, ilgtermiņā. Labāk raksti par savu Krieviju, Kasīkli.
TT
18.02.2021. 16:45Kāpēc Kasīkli neuztrauc Airbaltikā iegrūstā nauda un vēl plānotā turpat iegrūst?
Paija
18.02.2021. 16:37Nu neskaudiet, ka bērniem vai viņu vecākiem iedos vienreizējo 500. Nu kas ir 500 pie šodienas inflācijas - viens mēnesis ģimenei ar vienu bērnu pilnvērtīgi paēst , pērkot kvalitatīvu pārtiku šim VIENAM bērnam .
Un lai arī nevarēs izkontrolēt, ne jau visi vecaki slikti izturas pret bērniem.
500 ir ļoti niecīga summa ģimenei ar bērniem.Jo tuvojas vēlēšanas un varas vīri saprot, ka viņus nedievinās...
helikopteru nauda
18.02.2021. 16:31Ja pie varas esošie mudaki visu līdz šim ekonomikas sildīšanai paredzēto naudu ir iežmieguši un tautai neko nav devuši, tad šeit ir iespēja. Un tajā nav nekā slikta.
Z
18.02.2021. 16:17Bērniem tiešām pienākas tie 500 eur, turklāt tiem bija jābūt jau uzreiz, jo bērnu labklājībai, nodrošinājumam ar visu nepieciešamo, bija jābūt pirmajā vietā.
Ja pirms vēlēšanām kāds šo palīdzību mēģinās izmantot savtīgos nolūkos, tad arī iebildīsi un šūmēsies pret konkrēto negodīgo varas krēsla tīkotāju! Necel paniku pirms laika!