Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Jā, dikti mīlēja dzimteni...
15.11.2024. 06:54Upitis nodeva savu tautu DIVAS REIZES. DIVAS. Parādiet man Krievijā pieminekli tautas nodevejam. Gribu redzēt!
000
09.11.2024. 00:17»
RP
Piekrītu 100%! Barbarisms nakts laikā..tāds režīms mums
okupekli jauca pa dienu. Par to saūdzības būs? Ak jā, nomīzāt.
krupits
08.11.2024. 21:53»
PP>RP
Pieminekļu nojaukšana kas simbolizē okupācijas varu ir barbarisms? Bet tad jau CCCP okupanti, kas te ienākot spridzināja brīvās Latvijas celtos pieminekļus ir barbari. Vai patiešām tā domā
upitis iznicinaja pieminekļus, sutija uz sibiriju cilvekus un rakstniekus
he-heee
07.11.2024. 17:34»
PP>RP
Pieminekļu nojaukšana kas simbolizē okupācijas varu ir barbarisms? Bet tad jau CCCP okupanti, kas te ienākot spridzināja brīvās Latvijas celtos pieminekļus ir barbari. Vai patiešām tā domā
Tovarišči nedomā, bet dara....
PP>RP
07.11.2024. 13:18»
RP
Piekrītu 100%! Barbarisms nakts laikā..tāds režīms mums
Pieminekļu nojaukšana kas simbolizē okupācijas varu ir barbarisms? Bet tad jau CCCP okupanti, kas te ienākot spridzināja brīvās Latvijas celtos pieminekļus ir barbari. Vai patiešām tā domā?
RP
06.11.2024. 20:57»
Es
Izrēķināšanās ar pieminekļiem nakts laikā man bija pēdējā atziņa par NA nelietīgo dabu. Ne par principu, bet par metodēm. Kopš viņu sadarbības ar vienotību un kariņu c19 afērā man ir skaidrs, kas tie ir par mēsliem
Piekrītu 100%! Barbarisms nakts laikā..tāds režīms mums
jau demonstrējās 50 gadu garumā. Vai ta vēl tie mošķi pie teikšanas..ha-hā?
RP
06.11.2024. 20:41Atraduši par ko plēsties. Kurš, no mums visiem, varētu līdzināties mūsu rakstnieku daiļrades veidotājiem? Ja, kas,mēs visi esam tā "padomijas" laika ķīlnieki - cits aiz pārliecības, cits aiz izdzīvošanas..Lieciet mieru visiem pieminekļiem,(izņemot, to, jau nojaukto OKUPĀCIJAS monstru).
Mans viedoklis...lūdzu lūdzu, pirms pieminekļu barbarisma realizēšanas, ..,iekārtojiet visu Latvijas režīmu pieminekļu parku! JO...vēstures iznīcināšana , iznīcinās arī mūs visus un mūsu Valsti!
,
jautājums>Atis Priedītis
06.11.2024. 18:56»
Atis Priedītis
Ir pretēji. Jebkurš normāls cilvēks negodīgumu pret sevi uztver sāpīgi un vispirms kā negodīgumu tieši pret sevi. Filozofēšana par valsts problēmām tobrīd aizmirstas
Piekrītu: Tikai laikam ne jeb kurš..bet politiski vāji attīstīts cilvēks...egoists...bez īpašas ētikas...un vāju morāli...
777
06.11.2024. 17:19»
Es
Izrēķināšanās ar pieminekļiem nakts laikā man bija pēdējā atziņa par NA nelietīgo dabu. Ne par principu, bet par metodēm. Kopš viņu sadarbības ar vienotību un kariņu c19 afērā man ir skaidrs, kas tie ir par mēsliem
A kad ar viņiem drīkst izrēķināties? Tavējie jau nomiza kaut ko protestēt, kad pa dienu jauca nost jūsu uzvaras fallu.
Atis Priedītis
06.11.2024. 15:05»
jautājums>Atis Priedītis
Nav, nav tā Tava problēma: Vispirms tā ir visas māklslinieku kopienas problēma, pēc tam valsts problēma, un tikai pēc tam Tava problēma
Ir pretēji. Jebkurš normāls cilvēks negodīgumu pret sevi uztver sāpīgi un vispirms kā negodīgumu tieši pret sevi. Filozofēšana par valsts problēmām tobrīd aizmirstas.
jautājums
06.11.2024. 10:50»
Es
Izrēķināšanās ar pieminekļiem nakts laikā man bija pēdējā atziņa par NA nelietīgo dabu. Ne par principu, bet par metodēm. Kopš viņu sadarbības ar vienotību un kariņu c19 afērā man ir skaidrs, kas tie ir par mēsliem
Lūgums detalizēt: kas tie ir par mēsliem?
Es
06.11.2024. 10:41Izrēķināšanās ar pieminekļiem nakts laikā man bija pēdējā atziņa par NA nelietīgo dabu. Ne par principu, bet par metodēm. Kopš viņu sadarbības ar vienotību un kariņu c19 afērā man ir skaidrs, kas tie ir par mēsliem.
Nu
06.11.2024. 10:24»
Jukums
Pareizi teikts, tikai tāds ''sīkums'': Kā likums-LV osvoboditeli nejūt nekādu personisko vainu par to ko viņu valsts pastrādāja,lai ar paši to valsti atbalstīja un turpina atbalstīt
tur nekas nav maināms: Tāpat kā viņi nejūt vainu par savas valsts iebrukumu Ukrainā, un pirms Ukrainas par čečenu tautas iznīcināšanu, utt..
jautājums>Atis Priedītis
06.11.2024. 10:23»
Atis Priedītis
Tā jau ir mana problēma, ka man ir reizēm izdevies pārspēt iepriekš "sarunātos" uzvarētājus
Nav, nav tā Tava problēma: Vispirms tā ir visas māklslinieku kopienas problēma, pēc tam valsts problēma, un tikai pēc tam Tava problēma.
Lata
05.11.2024. 23:27»
edis
Rokas nost no musu dizgariem!No manejiem ar!Adolfs Hitlers,makizs de Sads!Pat nedomajiet pieskarties so dizo makslinieku pieminekliem!Pat nedomajiet,ka varat te,ko ietekmet-jus stulbie nozelojamie bauri.Uzdirst man uz jusu tautu-man ''pohuj'',aurojiet tur,plesiet matus sev no dirsas...Neaiztieciet Dizgaru...
Atvaino, bet man uz dirsas matu nav….
Atis Priedītis
05.11.2024. 19:53»
https://nra.lv/neatkarigs petijums 567289
ti, tu esi pelnījis pieminekli kā vājprāta ģēnijs
Esmu normālāks par normālu, drīzāk jau tiem ir problēmas kuri turpina dzīvot melīgā pasaulē.
https://nra.lv/neatkarigs petijums 567289
05.11.2024. 19:43»
Atis Priedītis
https://nra.lv/neatkariga/izpete/473384-maris-caklais-japles-uz-pusem-jo-1944-gadu-apdzejojis-pareizi-bet-1947-gadu-nepareizi.htm
ti, tu esi pelnījis pieminekli kā vājprāta ģēnijs!
Atis Priedītis
05.11.2024. 19:00»
Quo vadis?
Vēlreiz lūdzu pieturēt savas iedomas pie sevis, neuzbāžoties cilvēkiem ar saviem ģeniālajiem darbiem...
Ir diezgan dīvaini apstrīdēt un noliegt to ko ir publicējis kāds lielais masu medijs.
Quo vadis?
05.11.2024. 18:59»
Atis Priedītis
https://nra.lv/neatkariga/izpete/473384-maris-caklais-japles-uz-pusem-jo-1944-gadu-apdzejojis-pareizi-bet-1947-gadu-nepareizi.htm
Vēlreiz lūdzu pieturēt savas iedomas pie sevis, neuzbāžoties cilvēkiem ar saviem ģeniālajiem darbiem.
Man šķiet, ka es diezgan ilgi centos savaldīties, bet jūsu nepārtrauktā verbālā caureja ir vienkārši neizturama.
Ir laiks 70 gadu vecumā atzīt, ka esi vecs āksts, kuram šizofrēnija un narcisisms nav palīdzējis nekādā veidā gūt mega slavu.
Es saprotu, ka katram ir tiesības flūdot uz nebēdu, bet Jūs pat nefilmējat vairs lauku. Es Jums par vienu, Jūs man atkal savu figņu par sevi liekat lasīt.
Mētelīša virinātājs, kurš nespēj savaldīt sevi.
… Rādīt visu
Atis Priedītis
05.11.2024. 18:34»
Quo vadis?
Nē, stāsts ir tieši par 90
https://nra.lv/neatkariga/izpete/473384-maris-caklais-japles-uz-pusem-jo-1944-gadu-apdzejojis-pareizi-bet-1947-gadu-nepareizi.htm
Kā izrādās, tā nav tikai mana muldēšana.
Quo vadis?
05.11.2024. 18:33»
Atis Priedītis
Minēšu tikai vienu
Nē, stāsts ir tieši par 90%.
Mani vienkārši fascinē cilvēki, kuri spēj muldēt vienā muldēšanā pat sirmā vecumā.
Kas jums teica, ka ar savu caureju ir jāskrien pa pagastu?
Varbūt laiks zāles iegādāties un pieturēt to savu skrejamo? Gan tiešā, gan pārnestā nozīmē.
pareizi, dēliņ
05.11.2024. 18:01»
Demokrāts
Ar ļeņina pieminekli bija jāsadzīvo, nevajadzēja to nogāzt
nē, nevajadzēja
Atis Priedītis
05.11.2024. 17:55»
tā nav teorija
Ati, tu par savu čekista kartiņu esi aizmirsis? Tāpēc labāk paklusē
Lūdzu, tad publisko šo manu čekas kartiņu un pamēģini izskaidrot, kāpēc VDK pret mani tik naidīgi izturējās.
tā nav teorija
05.11.2024. 17:36»
Atis Priedītis
Minēšu tikai vienu
Ati, tu par savu čekista kartiņu esi aizmirsis? Tāpēc labāk paklusē!
NAIN
05.11.2024. 17:34»
Atis Priedītis
Minēšu tikai vienu
piekto atmodšanos organizēja tādi kā tu,vai ta tu
čeha un komparta,sorosists jā!?
mazs rezumējums
05.11.2024. 16:51Andrejs Upītis ir diženākais latviešu rakstnieks! Bet, ja runā pa kolaboracionismu un kāda ļaunuma nodarīšānu latviešiem, tad viņš nobāl šodienas Rinkeviču, Siliņas, dzintaru ,...priekšā!
Atis Priedītis
05.11.2024. 14:56»
Quo vadis?
Varētu lūdzu šim Jūsu citātam pierādījumus. Šeit un tagad
Minēšu tikai vienu -
Atmodu organizēja VDK un kompartija.
Quo vadis?
05.11.2024. 14:18»
Atis Priedītis
Atzīšos - esmu sazērestības teoriju piekritējs...
Varētu lūdzu šim Jūsu citātam pierādījumus. Šeit un tagad.
"Fakti liecinot, ka 90% sazvērestības teoriju esot patiesas."
1) lūdzu norādīt vismaz 10 sazvērestības teorijas, kuras mums visiem ir zināmas (vismaz publiski pieejamas)
2) visām 10 - lūdzu uzrādīt faktus
Atis Priedītis
05.11.2024. 12:29»
jautājums
vai tad tie ''mēroga'' konkursi nav iepriekš sarunāti
Tā jau ir mana problēma, ka man ir reizēm izdevies pārspēt iepriekš "sarunātos" uzvarētājus.
Anatolijs
05.11.2024. 12:25»
Atis Priedītis
Neticēsiet, bet es vēlos dzīvot parasta, vienkārša cilvēka dzīvi un šādu dzīvi arī dzīvoju. Pārāk labi zinu slaveno cilvēku biogrāfijas, laimīgo starp viņiem nav
Gluži manas domas....
Jukums
05.11.2024. 12:24»
Kas
tieši nepatīk?Tas,ka Latvijas vēsture atšķiras no jūsējās? Tā vienmēr atšķirsies,jo ierakstīta mūsu ģenētiskajā atmiņā-tie bija mūsu senči,kuriem tika nodevīgi laupīta ar asinīm pirktā valsts.Latviešiem meža brāļi bija nacionālie partizāni,jums -bandīti.Savukārt,latviešiem -krievu armija bija bandīti...
Pareizi teikts, tikai tāds ''sīkums'': Kā likums-LV osvoboditeli nejūt nekādu personisko vainu par to ko viņu valsts pastrādāja,lai ar paši to valsti atbalstīja un turpina atbalstīt.
jautājums
05.11.2024. 12:23»
Atis Priedītis
Atzīšos - esmu sazērestības teoriju piekritējs...
vai tad tie ''mēroga'' konkursi nav iepriekš sarunāti?
Quo vadis?
05.11.2024. 12:18»
Landlady lata
Upītim ir brīnišķigas noveles! Man patika arī Zaļā zeme un Sūnu ciems. Sudrabu Edžum ir Dullais Dauka, absolūti ģeniāls stāstiņš, kas, ja būtu uzrakstīts lielo tautu valodā, būtu pasaulslavens. Vai ar to nepietiek, lai literāts izpelnītos to mazmazītiņo savas zemes pleķīti - piemineklim? Tad jau Raini...
Ja viss būtu tik vienkārši, tad jau nebūtu mūsu sarunu par to.
Vai tas, ka Jums Dullais Dauka ir ģeniāls, ir pietiekams iemesls, lai Sudrabu Edžum būvētu pieminekli vai nosauktu veselu kalnu Imantā viņa vārdā? :)
Mums visiem dažādas izglītības, pieredze, vide, dažādi uzskati par patiesi vērtīgo un skaisto.
Vienam māte, otram meita, trešam kleita. Kā vienmēr.
Atis Priedītis
05.11.2024. 12:05Atzīšos - esmu sazērestības teoriju piekritējs.
Fakti liecinot, ka 90% sazvērestības teoriju esot patiesas. Visi it kā par tām ņirgājas, bet pēc kāda laika izrādās, ka tieši oficiāli atzītās teorijas ir meli.
Tikko vienas nedēļas laikā vienā no lielajiem masu medijiem tika publicēti divi raksti, kuros ir rakstīts arī par mani. Tā kā šobrīd pastāv iespēja daudz ko uzzināt interneta vide, tad noskaidroju, ka par mani lielajos masu medijos kaut kas iepriekš ir publicēts tikai 1999.gadā. Tātad veselus 25 gadus tāds Atis Pridītis (Andris Marts) neskatories uz panākumiem dažādos Latvijas mēroga konkursos, patiesībā nav eksistējis.
Esmu jau radījis savu sazvērestības teoriju par to, kāpēc pēkšņi tā notiek. Bet šo teoriju paturēšu sevī kā noslēpumu, jo tikai tālākie notikumi parādīs vai man ir taisnība.
Kas
05.11.2024. 11:07»
Хм
Вся суть в одном абзаце...
tieši nepatīk?Tas,ka Latvijas vēsture atšķiras no jūsējās? Tā vienmēr atšķirsies,jo ierakstīta mūsu ģenētiskajā atmiņā-tie bija mūsu senči,kuriem tika nodevīgi laupīta ar asinīm pirktā valsts.Latviešiem meža brāļi bija nacionālie partizāni,jums -bandīti.Savukārt,latviešiem -krievu armija bija bandīti,primitīvi,sadistiski,izvarotāji un laupītāji,tāda ir to ģenētiskā atmiņa un mantotā izturēšanās vēl joprojām Ukrainā.Ienākot Rīgā šai armijai,sievietes slēpās pagrabos.Ja paskatās 1949.gada izvedamo sarakstus-tur dominē sievietes,bērni un veci cilvēki,kuri bija lemti bojāejai.Tā ir mūsu vēsture,nevis tas,ko mēģiniet uzspiest visām citām tautām.
Atis Priedītis
05.11.2024. 10:45»
Anatolijs
Var jau būt, bet kā ar Jums-Atis ar Jums pašu? Vai tad būdams elks-pats spētu attiekties no sava augstā stavokļa
Neticēsiet, bet es vēlos dzīvot parasta, vienkārša cilvēka dzīvi un šādu dzīvi arī dzīvoju. Pārāk labi zinu slaveno cilvēku biogrāfijas, laimīgo starp viņiem nav.
Anatolijs
05.11.2024. 10:27»
Atis Priedītis
Būtu jāasakās no visiem centieniem kādu cilvēku mākslīgi padarīt par elku. Diemžēl, Latvijā tas tika darīts un arī tiek darīts. Bet kā zināms visi elki kaut kad tiek gāzti. Un tiks gāzti arī elkiem celtie pieminekļi
Var jau būt, bet kā ar Jums-Atis ar Jums pašu? Vai tad būdams elks-pats spētu attiekties no sava augstā stavokļa?
cits jautājums
05.11.2024. 10:26»
tiešām
Šo huiņu par 3500 EUR tu jau stūmi iepriekš. Nesaprotu, kāpēc tev pašam jāmokās nīstā Latvijā starp nīstiem latviešiem, kad ir tādas iespējas, turklāt dzīvojot starp sev intelektuāli, tikumiski un ideoloģiski tuviem krieviem...
Tas,ko te raksta tas ..neizdevusies valsts...tikai lieku reizi piedāda osvoboditelu ārkārtīgi zemo politiskās kultūras līmeni: Bez meliem tie itin neko nespēj. Visa viņu dzīve jau paaudzēm balstījusies tikai uz meliem: Ka viņi te ir osvoboditeli, ka sniedz internacionalnuju pomosc, ka cel svoi kommunizm, ka glābj citas tautas..utt...
Atis Priedītis
05.11.2024. 09:23»
Quo vadis?
Ja mēs saprotam un atzīstam, ka vēsture ir kādu notikumu ķēde, kuru ietekme ir bijusi ļoti nozīmīga, un uz kuru mēs skatāmies no šodienas atpakaļ, tad, protams, 50 vai 100 gadi varētu būt pietiekami, lai veiktu kādu analīzi...
Būtu jāasakās no visiem centieniem kādu cilvēku mākslīgi padarīt par elku. Diemžēl, Latvijā tas tika darīts un arī tiek darīts. Bet kā zināms visi elki kaut kad tiek gāzti. Un tiks gāzti arī elkiem celtie pieminekļi.
tiešām
05.11.2024. 08:19»
Latvija - neizdevusies valsts
Tu nestreso, visam savs laiks. Jau pirms pusotra gada divi man zināmi jauni cilvēki ar labām krievu valodas zināšanām un labām zināšanām savā specialitātē iestājās darbā Krievijas nomales rūpnīcā tehnologu amatos. Zini, kāda viņiem ir alga? Virs 3500 EUR mūsu naudā. Es jau esmu par vecu, lai sāktu visu...
Šo huiņu par 3500 EUR tu jau stūmi iepriekš. Nesaprotu, kāpēc tev pašam jāmokās nīstā Latvijā starp nīstiem latviešiem, kad ir tādas iespējas, turklāt dzīvojot starp sev intelektuāli, tikumiski un ideoloģiski tuviem krieviem?
Cik man zināms vēl pirms Covid Novosibirskas bioloģisko ieroču fabrikas virusologs saņēma mēnesī 15 000 rubļu, kas līdzinājās 200 EUR, bet viņš taču riskēja, ka galu galā to pakārs tribunālā par noziegumiem pret cilvēci.
edis
04.11.2024. 23:15»
Landlady lata
Upītim ir brīnišķigas noveles! Man patika arī Zaļā zeme un Sūnu ciems. Sudrabu Edžum ir Dullais Dauka, absolūti ģeniāls stāstiņš, kas, ja būtu uzrakstīts lielo tautu valodā, būtu pasaulslavens. Vai ar to nepietiek, lai literāts izpelnītos to mazmazītiņo savas zemes pleķīti - piemineklim? Tad jau Raini...
Rokas nost no musu dizgariem!No manejiem ar!Adolfs Hitlers,makizs de Sads!Pat nedomajiet pieskarties so dizo makslinieku pieminekliem!Pat nedomajiet,ka varat te,ko ietekmet-jus stulbie nozelojamie bauri.Uzdirst man uz jusu tautu-man ''pohuj'',aurojiet tur,plesiet matus sev no dirsas...Neaiztieciet Dizgaru upiti.
Landlady lata
04.11.2024. 22:51»
Quo vadis?
Viena no vispamatīgākajām personībām mūsu literatūrā tieši vājprātīgo darbaspēju dēļ...
Upītim ir brīnišķigas noveles! Man patika arī Zaļā zeme un Sūnu ciems. Sudrabu Edžum ir Dullais Dauka, absolūti ģeniāls stāstiņš, kas, ja būtu uzrakstīts lielo tautu valodā, būtu pasaulslavens. Vai ar to nepietiek, lai literāts izpelnītos to mazmazītiņo savas zemes pleķīti - piemineklim? Tad jau Raini arī jājauc nost, viņš taču bija SD. Būtu nodzīvojis līdz 1940. gadam, kas zina, kas notiktu...
Bet nopietni runājot - Rokas nost no mūsu dižgariem!
Quo vadis?
04.11.2024. 15:55»
Хм
Спасибо за рекомендацию, надо будет поискать. С другой стороны, иногда ничего серьезного уже не хочется читать, перегружать мозг - и так всего вокруг столько... Не хочется думать. В итоге какой-то парадокс и замкнутый круг...
https://kniga.lv/shop/chernyj-lebed-pod-znakom-nepredskazuemosti
Polarisā ir.
Viens citāts -
"Человеческое сознание страдает от трех проблем, когда оно пытается охватить историю, и я называю их Триадой затмения. Вот они: а) иллюзия понимания, или ложное убеждение людей в том, что они в курсе всего, происходящего в мире, – более сложном (или более случайном), чем им кажется; б) ретроспективное искажение, или наше природное свойство оценивать события только по прошествии времени, словно они отражаются в зеркале заднего вида (в учебниках истории история предстает более понятной и упорядоченной, чем в эмпирической реальности); в) склонность преувеличивать значимость факта, усугубляемая вредным влиянием ученых, особенно когда они создают категории, то есть “платонизируют”.
Quo vadis?
04.11.2024. 15:48»
Atis Priedītis
Pieminekļu sliešanai būtu jāpiemēro laika distance. Teiksim 50 vai pat 100 gadi. Tas ir laiks, kurā tauta būs saņēmusi pilnīgu un ticamu informācijU par katra dižgara labajiem un arī sliktajiem darbiem
Ja mēs saprotam un atzīstam, ka vēsture ir kādu notikumu ķēde, kuru ietekme ir bijusi ļoti nozīmīga, un uz kuru mēs skatāmies no šodienas atpakaļ, tad, protams, 50 vai 100 gadi varētu būt pietiekami, lai veiktu kādu analīzi.
Bet stāsts jau par ko citu.
Konkrētā laikā un apstākļos dzīvojoši cilvēki vēlas izteikt piemiņu, pateicību, atzinību vai jebkādu citu emociju TIEŠI ŠEIT UN TAGAD.
Kādā sakarā lai kāds pēc 100 vai 1000 gadiem būvētu Tutanhamonam pieminekli, ja viņš konkrētā laikā un konkrētai tautai bija vadonis, leģenda, barvedis, alfa suns vai vēl nezin kāds prātvēders?
Protams, Tutanhamons diez vai tautai prasīja, vai tie grib viņam pieminekli būvēt.
… Rādīt visu
Хм
04.11.2024. 15:43»
Quo vadis?
Ļoti iesaku Nasima Nikolasa Taleba grāmatu “Melnais gulbis...
Спасибо за рекомендацию, надо будет поискать. С другой стороны, иногда ничего серьезного уже не хочется читать, перегружать мозг - и так всего вокруг столько... Не хочется думать. В итоге какой-то парадокс и замкнутый круг.
А про nespēj paredzēt ne 2.pasaules karu, ne 11.septembri есть и другая версия. Просто не хочется верить в плохое. В русском языке это емко обозначает слово "авось". Авось, пронесет. Авось, в этот раз не пристегнусь и не попаду в аварию. Авось, и ничего страшного что выпил за рулем. А у политиков, чиновников просто "авось" другого уровня. Да и большинство людей не особо любят тех, кто говорит "впереди опасность".
Не нужно далеко ходить-те, кто в 2002-2003 предупреждали о перегреве экономики, в лучшем случае воспринимались как пессимисты, в худшем-да ты враг страны, очерняешь наше светлое будущее! Не лей воду на мельницу врага!
Atis Priedītis
04.11.2024. 15:29»
Quo vadis?
Jā, bet piemineklis jau noteikti bija rakstniekam veltīts, kas tika uzskatīts par gana labu tiem laikiem un tikumiem...
Pieminekļu sliešanai būtu jāpiemēro laika distance. Teiksim 50 vai pat 100 gadi. Tas ir laiks, kurā tauta būs saņēmusi pilnīgu un ticamu informācijU par katra dižgara labajiem un arī sliktajiem darbiem.
Quo vadis?
04.11.2024. 14:57»
Хм
Вся суть в одном абзаце...
Ļoti iesaku Nasima Nikolasa Taleba grāmatu “Melnais gulbis".
Talebs raksta, ka cilvēce nespēj veiksmīgi prognozēt savu nākotni. Bet cilvēces pārliecība par savām zināšanām apsteidz šīs zināšanas, radot pārmērīgas pašpārliecības fenomenu."
Cilvēkiem ir ļoti raksturīgs uzskatīt, ka viņi pilnīgi visu zina. Līdz ar to nespēj paredzēt ne 2.pasaules karu, ne 11.septembri. Un viņi vienmēr uzskata, ka "tas, ko viņi domā, vai intuitīvi jūt, ir arī patiesībā".
Domāju, ka novērtēsiet. Brīdinu. Sarežģīta lasāmviela. Nav ikdienas un parastiem prātiem paredzēta.
Quo vadis?
04.11.2024. 14:47»
Gustavs
Tas gan laikam tiesa, tikai te neiet runa par Upīša personīgām īpašībām bet par viņa politisko darbību-kā valsts un tautas nodevējam...Visticamāk ka kopā ar V.Lāci sadarbojās ar krievijas čeku
Jā, bet piemineklis jau noteikti bija rakstniekam veltīts, kas tika uzskatīts par gana labu tiem laikiem un tikumiem.
Es vispār nesaprotu, kas tas par ārprātu likt pieminekļus. Vai tiešām prātīgāk nebija par šo naudu atvērt bibliotēku un nosaukt to Upīša vārdā? Bet pēc tam vienkārši nomainīt pret nākošo?
Ziedoņa vārdā nosauktā bibliotēka. ;)
Rača vārdā un vēl nezin kādā. ;)
Nu
04.11.2024. 09:00»
Latvija - neizdevusies valsts
Tu nestreso, visam savs laiks. Jau pirms pusotra gada divi man zināmi jauni cilvēki ar labām krievu valodas zināšanām un labām zināšanām savā specialitātē iestājās darbā Krievijas nomales rūpnīcā tehnologu amatos. Zini, kāda viņiem ir alga? Virs 3500 EUR mūsu naudā. Es jau esmu par vecu, lai sāktu visu...
tad brauc tak mājās vai prom uz Āfriku: Tur maksā ap 4500 EUR mēnesi.
Gustavs
04.11.2024. 08:59»
Quo vadis?
Viena no vispamatīgākajām personībām mūsu literatūrā tieši vājprātīgo darbaspēju dēļ...
Tas gan laikam tiesa, tikai te neiet runa par Upīša personīgām īpašībām bet par viņa politisko darbību-kā valsts un tautas nodevējam...Visticamāk ka kopā ar V.Lāci sadarbojās ar krievijas čeku...