Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

TT

13.03.2019. 18:02

»

labi !

Loti labs raksts,bet tadu ne diena,ne delfi nekad nepublices


nosūtiet uz e-pastu finanšu ministram, ViD jaunajai slotai u.c. - lai nevarētu teikt, ka nezin!

Atbildēt

Šīs reformas vērstas

12.03.2019. 14:17

uz ekonomikas slepkavošanu, plānojot kreditēt privātpersonas, ar kreditēšanu attīstot inflāciju līdz ekonomikas pārkaršanai. Tad seko jauns īpašumu atsavināšanas vilnis.

Atbildēt

vvv

11.03.2019. 23:37

Viss ir vēl trakāk, tagad, bez papildus komsijas maksas, vairs nav iespējams no bankomāta izņemt vairāk par 500-600 eiro SAVAS NAUDAS! Varbūt arī e ir laiks jaunam Satversmes tiesas spriedumam?

Atbildēt

c'est exact

11.03.2019. 19:45

stratēģija vairāk gan atgādina pasaku, kurā gudrie brāļi nojauca krāsni, lai muļķītim nebūtu, kur gulēt...

Atbildēt

yes

11.03.2019. 19:17

Patiesiba ir imantam

Atbildēt

No valsts varas 4. maija čekistu- komunistu- cionistu

11.03.2019. 14:44

»

lauķis

Satversme ir konstitūcija kalpiem un vergiem,tam pilnīgi piekrītu,bet,sākumā katram sevī jānokauj vergs,tad arī stobri kļūs lieki


kliķes mēģinājumā tas gāšanā apsūdz L. Grantiņu H86, lai gan viņem nekad tāds nodoms nav bijis. Tomēr vara apzinās savās bailēs, ka tā varētu būt, lai gan Satversme neparedz tautai tiesības sacelties pret varas tirāniju un genocīdu.

L. Grantiņa viedoklis ir verga un kalpa viedoklis - nāks svešā, labā, pasaku vara uz līdakas pavēli ar Hāgas tribunālu ragutiņās. Blakus ragutiņās būs karātavas, apsūdzību un spriedumu pakas, striķi un ziepes.

Atbildēt

Ieraksti you tube

11.03.2019. 14:17

»

lauķis

Satversme ir konstitūcija kalpiem un vergiem,tam pilnīgi piekrītu,bet,sākumā katram sevī jānokauj vergs,tad arī stobri kļūs lieki


krieviski pulkvedis Kvačkovs osvabažģon. Viņs atzīst Baltijas tautu neatkarību, pareizticīgais. Godavīrs.

Atbildēt

Ne ne

11.03.2019. 14:12

»

lauķis

Satversme ir konstitūcija kalpiem un vergiem,tam pilnīgi piekrītu,bet,sākumā katram sevī jānokauj vergs,tad arī stobri kļūs lieki


Varai ir jābaidās vienmēr, ka tauta var sacelties! Tauta to nezin, jo Satversmē nav minēts, ka tirānijas un genocīda apstskļos tautai ir tiesības vardarbīgi gāzt varu. Tas ir minēts citu valstu - ASV, Krievijas, Vācijas utt. Krievijā mēģina 13. 03. 2013. ar likumu slēgt iternetu, jo you tube kanālos ir daudz liecību no Krievijas par šausmīgo stāvokli. Nupat no cietma atbrīvoja izbijušu pulkvedi, kas ap 70 g. v. trīs gadus nosēdēja par mēģinājumu gāzt cionistu Krievijas varu ar mērķi izveidot suverēnu Krievijas valsti, kurai politiku nensaka ASV Federālās rezerves. Ja saproti krieviski pameklē profesoru Kasatonova, Fursova lekcijas. Krievijas tauta ir uz pašatbrīvošanās stsvokļa - asiņainas sacelšanās robežas. TV neviens netic. Vakar Maskavā bija 200 000 cilvēku protests pret Interneta slēgšanu Krievijā.

Atbildēt

lauķis

11.03.2019. 11:48

»

Ar Kalašņikova kungu

pret tirāniju un genocīdu var protestēt. Lai arī protesti un revolūcija, buntošanās ar masu nekārtībām Satversmē nav paredzēts. Satversme ir konstitūcija kalpiem un vergiem


Satversme ir konstitūcija kalpiem un vergiem,tam pilnīgi piekrītu,bet,sākumā katram sevī jānokauj vergs,tad arī stobri kļūs lieki.

Atbildēt

piedzēries atkal?

11.03.2019. 11:11

»

Es, Indulis Durka no Jobaniem Dikļiem

izpildos te pa visi desmit. Ir sacīc- kis skobargu cita acī rec, tis no bulla pakaļas taisīc. Klāra debes un manna, klāra lieta! Bļe tabļetku i maloļetku, Diemžēl ir mans komenc.. Kai dzirdu par židiem un caionisties, puscec, man i jākomentē


tu aizej izvemies uz savām ilgtspējīgi nomī(z)tajām pastalām, idiiota atkritums kam virca skalojas smadzeņu vietā un kas visiem spēkiem izmisīgi slēpj savu netradicionāli orientēta cionistu-židmasonu zombija, derdzīga specdienestu provokatora un recidīva stukača identitāti. Un pēc tam pamēģini izgulēt dzērumu. Ja tas tomēr neizdodas, tad ar šitādu galvas vainu tev atkal būs jāmeklē palīdzība pie dakteriem, taviem iecirkņa veterināriem.

Atbildēt

Ar Kalašņikova kungu

11.03.2019. 10:00

»

lauķis

Protestēt pie Saeimas ir pilnīgi bezjēdzīgs pasākums,demokrātija,vari runāt ko un cik gribi, bet nav kas klausās.Ja būsi pārāk uzmācīgs,dabūsi ar pletni


pret tirāniju un genocīdu var protestēt. Lai arī protesti un revolūcija, buntošanās ar masu nekārtībām Satversmē nav paredzēts. Satversme ir konstitūcija kalpiem un vergiem.

Atbildēt

jautaajums

11.03.2019. 09:00

»

Tu vairs nepirksi tonnām nezināmas izcelsmes gurķus, tomātus un lociņus un netirgosi tos uzdodot par paša izaudzētiem


Vai tad lielveikalos tirgotajiem surogātiem ir zināma izcelsme?
Es pienu,olas,gaļu un dārzeņus pērku no zināmiem lauciniekiem.Bet ir jau arī tāda opcija ka barters,vai arī pašiem pārcelties uz laukiem.

Atbildēt

lauķis

11.03.2019. 06:46

»

Tā, mās, ir pusbēda!

Večiņas iznes no meža naudu un pais to aptiekās, jo, lūk, dzervenīte visu nevar...


Protestēt pie Saeimas ir pilnīgi bezjēdzīgs pasākums,demokrātija,vari runāt ko un cik gribi, bet nav kas klausās.Ja būsi pārāk uzmācīgs,dabūsi ar pletni.
Neej , nebalso , atturi draugu no tā.Likvidē bankas kontu,nesadarbojies ar varu.

Atbildēt

Tā, mās, ir pusbēda!

11.03.2019. 06:17

»

kļimoviča aita

Man personīgi visvairāk uztrauc tas, ka es naktīs nevaru gulēt...


Večiņas iznes no meža naudu un pais to aptiekās, jo, lūk, dzervenīte visu nevar!

Es neguļu par to, ka vecenītes, atgriezušās no meža, neprotestē pie Saeimas ēkas. Saeimas deputāti nekad neredz šīs darba rūķes un viņi neko nezin par dzērveņu vecenītēm, kas naudu nes no purva.

Kad devos uz Latgoli, viena vecenīte purva malā!!! man centās pārdot litru dzērveņu par trim euro. Es viņai jautāju, vai tiešām trim? Un ne mazāk, bija atbilde. Bet vecenīte tā arī neatbildēj, kur palikuši purva dzērvenīšu vecīši!

Man ir pilnīgi pamatotas aizdomas, ka tie naudu no purva iznes pa tumsu. Purvus grūti policijai ielenkt. Pie katras ogas nepieliksi tiesībsargu.

Atbildēt

Es, Indulis Durka no Jobaniem Dikļiem

11.03.2019. 06:03

»

pamuļķu lapseņu mušpapīrs

tev obligāti savs stulbums jādemonstrē publiski? :D:D...


izpildos te pa visi desmit. Ir sacīc- kis skobargu cita acī rec, tis no bulla pakaļas taisīc. Klāra debes un manna, klāra lieta! Bļe tabļetku i maloļetku, Diemžēl ir mans komenc.. Kai dzirdu par židiem un caionisties, puscec, man i jākomentē...

Atbildēt

Alkapone vairs nestāv klāt

11.03.2019. 05:59

Daudzi tikai tagad sāk apjēgt, ko patiesība izdarīja euro ieviesēju banda.
Neesot jau mums starpības, lats tāpat pie jevro esot piesiets, bet kas tad viņu piesēja, ja ne pats rimšēvič apsūdzētais, kurš nepakļaujas LV likumdošanai un parlamentam.
Nekāda valsts te vairs nav ,kur nav suverenitātes pazīmju un elementāra tiesiskuma.

Atbildēt

!

11.03.2019. 05:11

»

Ej tu nakuj Imant !

Es skaidru naudu nelietoju(nu ļooti ļooti reti lietoju)jau gadiem ilgi. Nav man vajadzīgs tas maks,kas piebāzts ar netīru papīrnaudu,un kilogramiem smagām monētām


tadiem galvas slimniekiem,ka tu ir jalasa tikai sorosites springes,sprances un jembergas twiti,nevis jaapspriez neatkariga portala pietiek.com ievietoti raksti.tava vieta ir ganities tvnet un diena vai neonacistu avizes ddd un la.

Atbildēt

netrako

11.03.2019. 05:02

»

kļimoviča aita

Man personīgi visvairāk uztrauc tas, ka es naktīs nevaru gulēt...


lidz 3000 eiro var lasit ogas un senes bez nodokliem.

Atbildēt

labi !

11.03.2019. 04:57

Loti labs raksts,bet tadu ne diena,ne delfi nekad nepublices!

Atbildēt

pamuļķu lapseņu mušpapīrs

11.03.2019. 01:43

»

Hmm

Izskatās, ka būs tiesu darbs - kā drīkst tik tālu izpaust publiski privāto dzīvi, no kādiem avotiem, kur šīs frukts to ņēma, kur ir pieeja...


tev obligāti savs stulbums jādemonstrē publiski? :D:D
Regulāri tā izpildies, vai tikai pēc smagā dzērumā "bui-dui" noļurbātas nedēļas nogales?

Cita starpā, ja tu u.c. taml. bezcerīgi aprobežoti "frukti" to vēl joprojām nezina - šī ir lapsas privāta mājaslapa, tāpēc VISAS pretenzijas par to, ka lapsa jau vairākus gadus ilgstoši un faktiski ikdienišķi atļaujas "tik tālu izpaust publiski privāto dzīvi" attiecībā uz neskaitāmi daudziem cilvēkiem, ir adresējamas lapsai.

Tieši tāpat, bez šaubām, lapsai "izskatās, ka būs tiesu darbs" (vēl jo vairāk tāpēc, ka tieši lapsai, kā apzinātai recidīvai likumpārkāpējai, šādi precedenti daudzkārt jau ir bijuši un regulāri turpinās joprojām) par VISU ar likumu aizsargātu personas datu publiskošanu un taml. nesankcionētu apstrādi (u.c. ar likumu aizsargātas informācijas publiskošanu) viņas privātajā mājaslapā.

Un, visnotaļ ticams, ka patiešām "te varētu būt, darbs Iekšējās drošibas dienestam vai Valsts drošibas dienestam". Jo, gluži elementāri pašsaprotami un neapšaubāmi - arī "man ir aidomas, kādiem avotiem ir piekļūts un kādā veiā , kāds personāls to var iegūt, bet tā nav mana sfērā zīlēt, ir valsts dienesti".

-----------

Ir sacīts: "PIRMS meklēt skabargas CITU acīs - būtu pat ļoti lietderīgi, ja ne gluži pašsaprotami obligāti, pacensties tikt jēgā ar baļķiem SAVĀ privātajā redzoklī!"

Un, arī: "Nekad neatļaujies nodarīt citiem to, ko negribētu izbaudīt uz savas PAŠA privātādas."

Atbildēt

Hmm

11.03.2019. 00:16

»


Izskatās, ka būs tiesu darbs - kā drīkst tik tālu izpaust publiski privāto dzīvi, no kādiem avotiem, kur šīs frukts to ņēma, kur ir pieeja.

Te, varētu būt, darbs Iekšējās drošibas dienestam vai Valsts drošibas dienestam.

Man ir aidomas, kādiem avotiem ir piekļūts un kādā veiā , kāds personāls to var iegūt, bet tā nav mana sfērā zīlēt, ir valsts dienesti.

Atbildēt

Profesors Haoss

10.03.2019. 23:36

»

Mankurtiem

Ja valstī ir svešas bankas un sveši lielveikali, tad karaspēks un patronas nav vajadzības...


Te rakstīts par vara stieņiem. Dzelzceļa sliedes atdeva privātās rokās. Visās vietās, kur ripoja elektrovilciens un vairs nav - privātā mafija noņēma vara vadus, desmitiem tonnu, sagrieza stieņos un iztirgoja. Neviens KNABS pakaļ nedzenas - privāta manta, bezsaimnieka manta, grābju, cik var. Un jau plāno jaunus elektrovilcienu maršrutus - mo valsts (no tavas, manas kabatas) prasīs simtiem miljonu eiro iepirkt vara stieples un uzbūvēt jaunas vara vadu līnijas. Kur palika gatavs materiāls, vismaz sagataves, metāls, no kā izstrādāt jaunus vadus? Mafijas kabatās! Tā mūsu valstiņu iztirgo. Un tu maksā par elektrību, benzīnu, pārtiku, nodokļos un nodevās vienos OIKos. Paskaties Rīgas satiksmi, kādi miljoni pārterēti! Tīgas karte? Un kas notiek Rīgas namu pārvaldnieka - pierakstījumi un nedarīti darbi, pat trīskārši māju remonti ar saderīgām firmām!? Paņem ciet un vadzīs lūzīs, apcietināto būtu lērums, bet nebūs, jo te neiekaucas ārzemnieki. Vietējā mafija rīkojas brīvi un nekaitīgi, tai neķeras klāt. Bet pats galvenais - nevienu nenotiesā, ja arī kādu pieķer - kā var tiesāt korumpantus, ja paši, kā stāstīja kāds advokāts, kurš pazuda bezvēsts - tiesās bez naudas nav ko darīt. Tātad korupcija ne mazāka kā Lietuvā, ja ne 10 reizes augstāka.

Atbildēt

Taut vainīga?

10.03.2019. 23:21

»

Apskaidrotais

Kur tā trakā Ditta Rietuma palika ar to koka naudu, esmu ar mieru pieņemt viņas piedāvājumu, citādi augļotāji ar nopirkto valdību mūs dzīvus apraks lai tik varētu iekasēt


Ja mēs parēķinātu, ko vara um mafija dara ar tautu, atrastu daudzus piemērus, kā tas notiek.
Pamats ir tas, ka tautu soda par to, ka mafija nemaksā nodokļus.

Vai kadastrālš vērtības cel\sana bez izmēra nav šis fakts. Eiropas vai pasaules banka to pieprasīja celt, un iegalvoja, ka neviens no ši nodokļa neizbēgs, vajag celt un vairāk ā 14 gadījumos no tā aprēķina maksānjumus, tajā skaitā nekustamā īpašuma nodokli, ko maksā visi. Tas pats ar OIK - maksā visa tauta un kapeikas nāk valstij arī, bet mafija mazgājas naudas vannās.

Un valdība kladzina - tauta nemaksā nodokļus. Kā tauta var nemaksāt, ja tautai, strādniekiem to maksā iestādes, uzņēmumi, jo kā tev makša, tā saņem - aploksnē, saujā. iemet sanu kabatā vai pāskaita, to arī man jāņem. Neņemsi, ej bekot, saņem caur banj[ku kā beskaidru kapeikas un dziedi dziesmu: latviets v-biju, latv vites būšu, latviets mūšam palikšu, jo par savu verga algu, tālāk dzīvē netikšu, lasi - ja nebēgšu no šis valsts sistēmas projām no valsts. tas jopr'j\am turpinās.

Tad ķeriet ciet šo mafiju, kas maksā algu aploksnēs. kā krievs teiktu: "kak dva paļca obossatj" - padežurē algas dienās, kad maksā algu, pie rokas pieķert kādu trīs četrus un paprasi, cik saņēmi, cik uz rokas (tevi nenodosim), atkal nākamā reizē un ieleic uzņēmēju uz 6 mēnešiem cietumā. Nākamie 10 vao 100 uzņēmēji vairs kādu laiku apliksns neizsniegs, baidīsies.

Beskaidras naudas ieviešana tautai - tautas smacēšanas paņēmiens. Izsver un Ievies sistēmu, kad jāmaksā skaidrā, kad bezskaidrā, kā te piedāvā raksta autors un tad varēsim redzēt taisnīgumu un uzraudzību.

Atbildēt

reptilis

10.03.2019. 22:36

Labs raksts!

Atbildēt

Nikolajs Buivids

10.03.2019. 22:29

Es varu tikai pieņemt, ka virtuālā nauda vairs netiek segta ar reālu naudu.

Atbildēt

Apskaidrotais

10.03.2019. 22:23

Kur tā trakā Ditta Rietuma palika ar to koka naudu, esmu ar mieru pieņemt viņas piedāvājumu, citādi augļotāji ar nopirkto valdību mūs dzīvus apraks lai tik varētu iekasēt.

Atbildēt

kļimoviča aita

10.03.2019. 22:05

»

acīmredzami

Pilnīgi stulbs lembergoīdu pakalpiņa rakstelis ar vēl stulbākiem piemēriem...


Man personīgi visvairāk uztrauc tas, ka es naktīs nevaru gulēt.

Vistrakāk ir rudeņos - no augusta līdz novembrim.

Nevaru gulēt tāpēc, ka skaidri zinu - tas ir laiks, kad miljoniem un miljardiem večiņu mērenajā klimatiskajā joslā, arī Latvijā, dodas purvos lasīt dzērvenes. Salasītās dzērvenes večiņas realizē par skaidru naudu, ne nieka nesamaksājot nodokļos!

Bet nodokļus iekasēt mums vajag, ak, kā vajag!

Nu, varbūt ne tāpēc, lai palielinātu bērnu dzimšanas pabalstus, celtu algas medicīnas darbiniekiem, skolotājiem, policistiem... nē, ne tāpēc.

Mani uztrauc, ka mums varētu būt par maz naudas, lai tekoši veiktu maksājumus Starptautiskajiem Aizdevējiem!!!

Nedomājiet, ka citos gadalaikos guļu labāk. Neguļu, jo zinu - nāks nākamais rudens, un večiņas atkal dosies purvos ar vienu vienīgu mērķi - nemaksāt, nemaksāt, nemaksāt nodokļus!

Atbildēt

Spēle vienos vārtos

10.03.2019. 22:02

Nepirksiet vairs no lauciniekiem gurķīšus tomātiņus un lociņus arī citas mantas vairs nepirksiet no ss.lv, bet lietosiet tos draņķekļus ko piedāvā maksimas un citas bleķa lieltirgotavas un monopolistu kontrolētās bāzes.

Atbildēt

antipens

10.03.2019. 21:54

»

acīmredzami

Stulbam vergam vajadzīgi apdrukāti papīrīši, tad viņš jūtas kā kungs


Pareizi. Visnelietīgākie ir penši, kas tūliņ izņem pensiju skaidrā naudā un negrib dot bankām kaut mazumiņu nopelnīt :))

Atbildēt

acīmredzami

10.03.2019. 21:41

Pilnīgi stulbs lembergoīdu pakalpiņa rakstelis ar vēl stulbākiem piemēriem.
Pirmais piemērs- autors pats atzīst, ka piramīdisti zaudēja iespēju turpināt muļķu krāpšanu, jo tiem liedza veikt veikt pārskaitījums, ko būtu neiespējami izdarīt, ja darījumi notiktu skaidrā naudā.
Otrais piemērs- no Stepanova naudu izdevās piedzīt tieši tāpēc, ka tika izmantota bezskaidra nauda. Skaidrās naudas gadījumā nebūtu palikušas nekādas pēdas.
Tieši tas pats par neleilāku darījumu slēpšanu- var jau protams nopirkt auto par simtnieku un pārējo samaksāt skaidrā, tikai pēc tam nevajag skriet sūdzēties, ka auto ir pilnīgs lūznis, jo par simtnieku taču pirki metāllūžņus. Vari protams pārdot māju par to pašu simtnieku un 100000 saņemt skaidrā, tikai tad nebļauj, ka tev uzliks nodokļu uzrēķinu pērkot jaunu auto vai citu māju vai dzīvokli, kura pārdevējs nebūs krāpnieks un shēmotājs.

Atbildēt

Mankurtiem

10.03.2019. 21:37

Ja valstī ir svešas bankas un sveši lielveikali, tad karaspēks un patronas nav vajadzības.
Vai tie 10 miljardi, Latvijas ārējais parāds žīdu bankai radās skaidrā naudā, jeb to izdāļāja skaidrā naudā ?
Vai lielveikalos par pārtikas apgādi gojām notiek skaidrā naudā? Vai valdības afēras notiek skaidrā naudā vai tomēr caur ārzonu kontiem.
Kārtējo reizi pa zvirbuļiem tiek šauts ar lielgabalu, jeb precīzāt, mūs parastos cilvēkus grūž uz pilnīgu kontroli, bet lielie zagļi dzīvos svilpodami.
Mērs ir pilns, elles ugunīs jums sadegt kopā ar visām sazagtajām bagātībām.

Atbildēt

10.03.2019. 21:16

»

jāāā

Sliecos piekrist. Domāju ka kāds Aivars, kuru tagad cenšas tiesāt,tos pašus pārskaitījumus vien izmantoja


Un tieši tāpēc viņu arī var tiesāt! Ja būtu dzenājis fūres ar skaidru naudu, tad pēc nonākšanas galapunktā par to vairs nebūtu nekādu pierādījumu.

Atbildēt

Esi aptaisījies atkal?

10.03.2019. 21:14

»

Indulis Durka

stulbs kas stulbs


Ja tu staigā aptaisījies, nenovāc un/vai nenomazgā to vietu, bet nobrauc tikai garspalvām ar papīru, tev noteikti smird tā vieta un tu par to laikam esi spiests runāt. Citādi normāls cilvēks tā nebrauktu ar mēli pa savu smirdīgo pakaļcaurumu kā tu. Tāpēc arī tu pat elementāras lietas nesaproti, bet no tevis smird ārā naida runas. Ja cilvēks lieto tādus vārdus kā tu – tas ir slims cilvēks, psihiski nav normāls. Ar to arī tev kā plānprātiņam ir nolemts vilkt dzīvību kamēr nosprāgsi, jau drīz.

Atbildēt

Tas debilais Indulis Duka

10.03.2019. 20:58

»

Indulis Durka

stulbs kas stulbs


Duka, Valmiera, Dikļi, Lazdas mājas Nr. 34. t. 64241358

Atbildēt

Žulis

10.03.2019. 20:21

Maldinoši ir teikt "bezskaidras naudas norēķini". Tie ir BEZNAUDAS norēķini. Tie skaitļi bankas kontā jau nav nauda. Ja eiro banknotes vērtību garantē Eiropas centrālā banka (Vismaz tā vajadzētu būt), tad tos skaitļus bankas kontā pret naudu ir apņēmusies mainīt tikai tā banka, kurā atrodas šis konts. Atcerieties kaut vai, kas notika ar tiem skaitļiem Bankas Baltija, Parex un Krājbankas kontos! Mēģinājums pāriet uz tā saucamajiem "bezskaidras naudas norēķiniem" nav nekas cits, kā mēģinājums atņemt mums reālu naudu un tā vietā piespiest samierināties ar banku izsniegtajiem skaitlīšiem. Līdzīgi pirms vairāk kā simts gadiem cilvēkus apmuļķoja pierunājot atteikties no zelta naudas un pāriet uz papīra banknotēm.

Atbildēt

jaajaa

10.03.2019. 19:38

...nodokļu nemaksātāji un citi krāpnieki ir bijuši un būs...skaidra nauda vai bezskaidra...un tā bezskaidrās naudas uzspiešana ir tīrākais privātbanku lobijs...tas piecītis, kas manā makā, arī Āfrikā ir piecītis, to privātbanka nevar uzreizināt ar koeficientu savām vajadzībām...a tas "piecītis", kas uz konta, ir tikai cipariņš...ir vai nav segums "kešā", to es nezinu...:)

Atbildēt

Indulis Durka

10.03.2019. 19:28

»


stulbs kas stulbs.

Atbildēt

Hei, PIETIEK!

10.03.2019. 18:20

»


Vai tiešām jau nav pienācis laiks liegt izpausties šim galvā slimajam Dikļu kretīnam? Viņš visiem jau ir apnicis ar saviem copy/ paste palagiem zem katra raksta! Debīlam ir jāārstējas, nevis nemitīgi jāpublicējas!

Atbildēt

tas tiesa

10.03.2019. 17:35

ja neseko līdzi, jēgas tam nav

Atbildēt

VB

10.03.2019. 17:30

»

Nepareizi,

Kamēr muļķi kas nemāk rīkoties ar datoru,vai nespēj atcerēties kredītkartes PIN stundām ilgi sēž pastā lai samaksātu savus komunālos maksājumus,es to 5 minūtēs esmu izdarījis sēžot mājās pie datora caur internetbanku... Kamēr muļķi stāv rindā veikalā lai kasē norēķinātos ar skaidru naudu,es pašapkalpošanās...


Bezskaidrās naudas norēķini ir labi, ja klients tos pienem, BET no skaidrās naudas atteikties viņam principā nav brīv! Tāda ir papīra naudas būtība - tā obligāti jāpieņem un nekas cits. Agrāk pat uz banknotēm raxtīja: šis ir vienīgais likumīgais maksājumu līdzeklis mūsu impērijā / valstī / valstiņā.
Tātad tiek plānotas kādas aplamas un nelikumīgas rīcības, saprotiet taču?!

Atbildēt

Nepareizi,

10.03.2019. 17:20

»

Pareizi,

vergam īsta nauda nav vajadzīga. Kad nevarēsi norēķināties, jo naudas nebūs, bet bankas būs "uzlaiduši gaisā" žīdu teroristi, varēsi nosprāgt.. Jo ātrāk, jo labāk. Vergi mirst pirmie


Kamēr muļķi kas nemāk rīkoties ar datoru,vai nespēj atcerēties kredītkartes PIN stundām ilgi sēž pastā lai samaksātu savus komunālos maksājumus,es to 5 minūtēs esmu izdarījis sēžot mājās pie datora caur internetbanku... Kamēr muļķi stāv rindā veikalā lai kasē norēķinātos ar skaidru naudu,es pašapkalpošanās kasē jau esmu samaksājis ar karti,un aizgājis... Kamēr muļķi stāv rindā benzīntankā,es jau esmu samaksājis ar karti automātā,un aizbraucis... Vai vēl muļķiem vajadzīgi piemēri,kā ir ērtāk ?!

Atbildēt

Induli Durka!

10.03.2019. 17:12

»

nutad

pats vainīgs ka esi tik dumš


Netracini cilvēkus, ieņem tabletīti, diemžēl tu sūda puskrievs to neesi atkal izdarījis! Veikli izpildies!

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: