Latvijā ir padevīga tauta, kas lieto vārdus, kuri "negriež" ausīs nevienam, un bāž galvu smiltīs
Jānītis Mazjānītis · 21.05.2020. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Soņa
29.05.2020. 21:41»
Latvietis
Paldies!Labs, vajadzīgs raksts un diskusija arī (salīdzinoši!) normāla...
"Tieši otrādi, PSRS vara visos iespējamos veidos uzsvēra un demonstrēja savu daudznacionālo, internacionālo būtību "...? Tā bija, bet ... Klau! Saskaņa vērvē, iepērk latviešus savai partijai un tie rej daudzreiz labāk par Saskaņu, kā paši sakaņieši. Ko, teiksiet, ka Saskaņa ir daudznacionāla partija vai kā vi\ņis sevi sauc - mēs "krievvalodīgie". ši latvieši ir pataisījušies par "krievveidīgajiem". Un tālāk - šie Saskaņas latvieši taisa latviešu politiku? Mums, ukraiņiem riebjas šis apzīmējums - krievvalodīgie. Mēs esam ukraiņi un visi krievvalodīgie lai bučojas ar Putinu, lai nebāž mūs klāt savai degradācijai, kuriem pat savas tautības vairs nav.
Latvietis
29.05.2020. 19:14Paldies!Labs, vajadzīgs raksts un diskusija arī (salīdzinoši!) normāla.
Uzrakstīju šādu komentāru, bet pievienojot neparādījās - saprotu, ka ir problēmas?
Raksts nudien labs un pasaka to, ko visi izliekas neredzam: karalis ir kails! Turklāt kādēļ saukt "padomju", ja nekādu padomju nebija. Kā teica profesore Malahovska, padomes (vēlēta pašpārvaldes institūcija) pastāvēja līdz kādam 1918. gadam. Tātad lietojot apzīmējumu "padomju", mēs sevi turpinām maldināt un dezinformēt - un arī nākamās paaudzes! Angliski nesaka "council regime" (skan smieklīgi, jo neatbilstoši, vai ne?) un vāciski "Rätezeit", bet lieto attiecīgi "Soviet", "Sowjet", pat lietuvieši saka "sovietų".
Žuļa piebilde 21.05.2020. 19:44 visumā laba ar dažiem iebildumiem, par apgalvojumu:
"PSRS valdība sev nepiedēvēja piederību krievu tautai un neuzņēmās krievu tautas pārstāvniecību. Tieši otrādi, PSRS vara visos iespējamos veidos uzsvēra un demonstrēja savu daudznacionālo, internacionālo būtību." Jā, tāda bija PSRS propaganda, bet tad mums tai jāpakļaujas un tā jādaudzina?! Sevišķi Otrā pasaules kara laikā - kas mūs saprotamu iemeslu dēļ interesē vairāk nekā, teiksim, 20. gs. 20. gadi, sākas "dižās krievu tautas lomas" izcelšana. Protams, sakot "krievu" vai "vācu" okupācija, neviens jau nedomā konkrētas etniskas piederības indivīdus, bet līdzīgi kā "itāļu opera", "franču vīni", "vācu precizitāte" u. tml. Tikai atzīsim, ka neviens vācietis neapvainosies par apzīmējumu "vācu okupācija", tad kādēļ krievam apvainoties par apzīmējumu "krievu okupācija". Protams, dokumentos rakstīs "PSRS okupācija", "Vācijas okupācija", bet tas ir jautājums par dažādiem stiliem. Ja Latvija būtu okupējusi kādu valsti (bet laikam nav bijis tāds gadījums, kad Latvija būtu pārkāpusi starptautiski salīgtas robežas un pēc tam apgalvojusi, ka vietējie Latviju uzaicinājuši, izteikusi ultimātus vai tml.), tad arī es personīgi neapvainotos par apzīmējumu "latviešu okupācija", nemaz nerunājot, ja mēs tur būtu nez ko nepieļaujamu sadarījuši, tad būtu jāizlīgst, jāvienojas par kompensācijām - ko tur naidu turēt, neviens nav ideāls un katrs var kļūdīties. Un Krievija ir uzņēmusies visu PSRS atbildību, nevis - to, ko gribam, uzņemamies, to, ko negribam - par to neko nezinām... Redziet, jūs sakāt, ka PSRS režīms krieviem bijis kaitīgs, bet Krievija gan tā nedomā, Krievija domā, ka PSRS bija lieliska un tās sabrukums bija traģēdija. PSRS krievu impērijas versija, sauc, kā gribi. Vai Žulis domā pārliecināt krievus, ka PSRS bija slikta un "jūs paši cietāt"?
Mums nobruka, atvainojiet
29.05.2020. 09:57Neko darīt, komentāri nobruka, jo laikam bija uzbrukums, pasūtītie hakeri meklē iespēju sagraut Pietiek. com.
Šeit bija , ja nemaldos, ap 75 -100 komentāru, vis dzēsti. Var būt - dzēsa nevēlamos un reizē nobruka visi. Vai ....
Drīzāk, ka "brāļu tautas" pārstāvjiem dots uzdevums pacenstis izrīkoties NE-brālīgi, sagraut Pietiek.com un jau rīkojas. Gan jau portāls kaut ko paziņos, kas te notiek, kas par vainu.
Ivo
29.05.2020. 04:19No visiem laikiem,paši necilvēcīgi bija kad Latviju okupēja izdzimteņu un necilvēki ar sarkanu zvaigzni. .utainie salašņas vēl joprojām nav deporteti uz krievijas pederastiju
krievam
27.05.2020. 21:28»
ivo
pamulkiem...lidz dzivnieku uzvarai revolucija,krievu valoda nebija tada varda baltkrievs,baltkrievija...vardnicu apskati,bidla
Smadzeņu arī uz pasaules nav, ja jau jums, planētas demogrāfiskam piesārņojumam, to nav?
ivo
27.05.2020. 06:38»
krievam
Protams, ka ir baltkrievu tauta un valoda, bet jūs esiet izdomāta nācija, ar mākslīgi izveidoto, tikai vergu lietošanai paredzēto, valodu
pamulkiem...lidz dzivnieku uzvarai revolucija,krievu valoda nebija tada varda baltkrievs,baltkrievija...vardnicu apskati,bidla
Un otrādi - KREVVALODĪGIE
26.05.2020. 11:10»
krievam
Protams, ka ir baltkrievu tauta un valoda, bet jūs esiet izdomāta nācija, ar mākslīgi izveidoto, tikai vergu lietošanai paredzēto, valodu
Latvijā vai katrs lieto vārdus, kuri griež ausīs, ka sprakst vien - kas tas ir "KRIEVVALODĪGIE"?
Jauno krievu nacionālā SUGA? Krievu vairs nekur nav?
Un:
republikas pilsētas ( kur laika Latvijas Republika?) - 6, bet pārējās Latvijas pilsētas nav Latvijas Republikas pilsētas, pieder Balkrievijas batjkam?
krievam
24.05.2020. 12:16»
Ivo
Prātiņu pakustini..nav ne baltkrievu tautas ne valodas un nekad nav bijis
Protams, ka ir baltkrievu tauta un valoda, bet jūs esiet izdomāta nācija, ar mākslīgi izveidoto, tikai vergu lietošanai paredzēto, valodu.
krievvalodīgie
24.05.2020. 12:12»
Tev arī krievveidīgie griež uz mēles
"Līdz 1940.gadam krievvalodīgo bija 10% ..."- tu lieto šadu terminu "krievvaldīgie".kas iesprūdīs kakā, nezinot, ka tie tai par "zvēriem", kas par sugu, lietio vārdu, ka šķeļ, dala Latviju, kad Latvija ir krievi, žīdi, čigāni, ukraiņi, lietuvieši utt. Tā laika spec tautību suga, "padomju cilvēki". padomju...
Faktiski krievi, bijušie civilizēto tautu pārstāvji, kuri pazaudējuši savas saknes un cilvēku sejas. "Samaitātie krievi", kas tas par zvēru? Krievi, tā ir degradācijas apogeja.
Ivo
24.05.2020. 09:47»
Reizi
mūžā iepazīsties ar statistiku, cik procentuāli šeit dzīvoja citas tautības.Līdz 1940.gadam krievvalodīgo bija 10%.Lielākoties viņu senči ieceļoja 19.gs. beigās, attīstoties rūpniecībai, var pieskaitīt vēl tos nedaudzos krievu augstmaņus, kuriem tika iedāvinātas muižas,atrodoties Krievijas impērijas...
Prātiņu pakustini..nav ne baltkrievu tautas ne valodas un nekad nav bijis..
To author
23.05.2020. 22:48Fake news. In the beginning of the 2000 century , main factories and businesses belong to Jewish and Russians.
Tev arī krievveidīgie griež uz mēles
23.05.2020. 22:40»
Reizi
mūžā iepazīsties ar statistiku, cik procentuāli šeit dzīvoja citas tautības.Līdz 1940.gadam krievvalodīgo bija 10%.Lielākoties viņu senči ieceļoja 19.gs. beigās, attīstoties rūpniecībai, var pieskaitīt vēl tos nedaudzos krievu augstmaņus, kuriem tika iedāvinātas muižas,atrodoties Krievijas impērijas...
"Līdz 1940.gadam krievvalodīgo bija 10% ..."- tu lieto šadu terminu "krievvaldīgie".kas iesprūdīs kakā, nezinot, ka tie tai par "zvēriem", kas par sugu, lietio vārdu, ka šķeļ, dala Latviju, kad Latvija ir krievi, žīdi, čigāni, ukraiņi, lietuvieši utt. Tā laika spec tautību suga, "padomju cilvēki". padomju pilsoņi. Bet varbūt tie ir okupanti, vai pārkrieviete un samaitātie krievi, latvieši, žīdi plineri ... ? "Krivvalodīgie ir tie, kuri pazaudējusi sava nacionālās saknes, savu dzimto, mātes valodu? valodu
Baltu zemes
23.05.2020. 19:55»
Reizi
mūžā iepazīsties ar statistiku, cik procentuāli šeit dzīvoja citas tautības.Līdz 1940.gadam krievvalodīgo bija 10%.Lielākoties viņu senči ieceļoja 19.gs. beigās, attīstoties rūpniecībai, var pieskaitīt vēl tos nedaudzos krievu augstmaņus, kuriem tika iedāvinātas muižas,atrodoties Krievijas impērijas...
Bija no Oderas līdz Tatāru zemēm un no Baltijas jūras līdz Melnai un Jadrana jūrām. Tikai pēc tam, kad Eiropā pirms 1500 gadiem iebruka huņni, baltu zemēs uzradās slāvi, bet krievi vispār ir izdomāta nācija, sajaukta mongoloizēta starpetniska vergu varza, ar varmācīgi uzspiestu sātanismu un mākslīgu valodu un tos nevar likt vienā rindā ar slāviem: ukraiņiem, poļiem, čehiem, slovākiem, slovēņiem, horvātiem, bosniešiem, melnkalniešiem un maķedoniešiem
Reizi
23.05.2020. 19:33»
Rekā
Reizi mūžā iepazīsties ar faktu, ka tajā teritorijā, no kuras izveidoja Latvijas valsti, dzīvoja dažādu tautību cilvēki. Tie runāja dažādās valodās : vācu, latviešu, krievu, lībiešu, poļu, lietuviešu, baltkrievu, igauņu, jidišā un ivritā. Satversmē tāpēc noteiktas viņu tiesības , vienlīdzīgas ar latviešu...
mūžā iepazīsties ar statistiku, cik procentuāli šeit dzīvoja citas tautības.Līdz 1940.gadam krievvalodīgo bija 10%.Lielākoties viņu senči ieceļoja 19.gs. beigās, attīstoties rūpniecībai, var pieskaitīt vēl tos nedaudzos krievu augstmaņus, kuriem tika iedāvinātas muižas,atrodoties Krievijas impērijas sastāvā. .Reizi mūžā, izmantojot loģisko domāšanu,var pavisam elementāri noteikt cik, kādas tautības dzīvoja Latvijas teritorijā līdz okupācijai, - tam noderēs baznīcu grāmatas,kur bērna dzimšana tika paralēli reģistrēta oficiālajām vācu/zviedru/Krievijas impērijas institūcijām, centrālajā vēstures arhīvā ar atrast liecības par iedzīvotājiem, amatniekiem, lauksaimniekiem, kas maksāja Rīgas Rātei nodevas no 16.,17.gs., arī šajos dokumentos var saprast, kādas tautības maksātājs, nemaz nerunājot par zviedru dokumentēto "dvēseļu"uzskaiti. Latvijas zemju pamatā apbūve bija/ir viensētas, kas raksturīgas latviešiem.Pārējiem bija sādžas, kompakti ciemi utt. Pilsētās lielāks daudzums iedzīvotāju varēja sākt dzīvot tikai no 19.gs. vidus - kad uzcēla rūpnīcas.
attīstība
23.05.2020. 19:23»
deindustralizacija
asv ar sankcijam un banku slegsanu atgriezis latviju vesturiskaja akmens laikmeta
Krievijas bandītu un FSBešņiku banku slēgšana neizbēgami novedīs pie Latvijas humanizācijas (atkrievošanas). Par akmens laikmetu noteikti vislabāk zinās tie deģenerāti, kuru smadzenes izdrāžuši kleitās tērptie krievu sātanistu sektas priesteri: Gunģjajevs un Smirnovs un nesen nosprāgušais Čaplins.
deindustralizacija
23.05.2020. 18:55»
...
Pilnīgi piekrītu,rietumu ,,civilizācijai,, jāiznīkst
asv ar sankcijam un banku slegsanu atgriezis latviju vesturiskaja akmens laikmeta.
arī ķīnieši
23.05.2020. 18:51»
...
Pilnīgi piekrītu,rietumu ,,civilizācijai,, jāiznīkst
Tāpat kā Japāņi un Korejieši pieder Rietumu civilizācijai. Viņi ģērbjas, kā rietumnieki, taisa rietumnieku filmas un raksta rietumu mūziku, viņi savā tehnoloģiskā attīstībā tiecas uz Rietumiem. Viņi ar lapķjām, kā jūs, nestrebj skābo kāpostu zupu un nedomā, ka viņi būs vienis prātis ar jums, 1,5% civilizācijas atkritumu, par Rietumu civilizāciju.
Jūsu domu biedri ir viduslaiku Irānā un arī ne ilgi vairs, tikai kamēr nenolikvidēs tās fašistisko režīmu.
...
23.05.2020. 18:01»
to ...
No jūsu, sadistu un pederastu, akas neviens vairs nedzers, bet jūs paši atgriezīsieties dabas apritē H2O, CO2 un CaCo3 veidā
Pilnīgi piekrītu,rietumu ,,civilizācijai,, jāiznīkst.
to ...
23.05.2020. 17:44»
...
Nespļauj akā no kuras dzersi ūdeni,zemcilvēka kungs
No jūsu, sadistu un pederastu, akas neviens vairs nedzers, bet jūs paši atgriezīsieties dabas apritē H2O, CO2 un CaCo3 veidā.
...
23.05.2020. 17:39»
to ...
Krievus izdomāja Pēteris I, lai tos varētu sūtīt suņa nāvē pret tautām, kuru asiņu nēsātāji tie nolādētie izdzimteņi, paši ir. Krievs ir bidlomasa bez savām saknēm
Nespļauj akā no kuras dzersi ūdeni,zemcilvēka kungs.
to ...
23.05.2020. 15:55»
...
Kievi un vācieši tika izmantoti savstarpējam slaktiņam,un to visu sarīkoja cionisti,staptautiskais rabināts
Krievus izdomāja Pēteris I, lai tos varētu sūtīt suņa nāvē pret tautām, kuru asiņu nēsātāji tie nolādētie izdzimteņi, paši ir. Krievs ir bidlomasa bez savām saknēm.
to asv laiki
23.05.2020. 15:45»
asv laiki
katastrofali samazinas Latvijas iedzivotaju skaits.latviesiem Latvija aizliedz par skaidru naudu nopirkt malkas skuniti un mazdarzinu
ASV laiki Batumi "batumi images"
ASV laiki Saigonā "Saigon images"
Krievu laiki Suhumi "russian times sukhumi images"
Krievu laiki Venecuēlā "venezuela favelas"
Tāpēc jau jūs, krievu fašistiskie izdzimteņi, zemākie primāti, homo russicus, kā tarakāni lieniet mūsu tīrās virtuvēs un ēdamzālēs.
to !
23.05.2020. 14:54»
!
tavi favoriti asv dzivo sunubudas !https://www.youtube.com/watch?v JDw8h3G8lqg
Krievu pederasti Krievijā dzīvo nesalīdzināmi sliktāk, nekā krievu un nēģeru pederasti ASV. Losandželosā ir nesalīdzināmi siltāks, nekā Muhosranskā, kur 30% bidlu lieto "очковые сортиры", kur bieši vien ielūzt un noslīkst. Nesaprotu, ko tad dirsā drāztais krievu mēsls meklē ASV, ja Putins visiem piedāvā Tālo austrumu hektāru?
ASV, kuras pilsoņi bija Staļina meita, ir Hruščova dēls, Lavrova, Zaharovas meitas ir jūsu, besmadzeņu vergu, 99% sadistu un marodieru nācijas, nesasniedzams sapnis
to !
23.05.2020. 14:34»
!
vienigie zinamie okupanti ir latviesu algotni Iraka,Afganistana un Mali
Jebkurā vietā uz Cilvēku planētas, jūs, civilizācijas demogrāfiskais piesārņojums, sadisti un pederasti, esiet okupanti un pavisam drīz tiksiet aizraidīti pie sava radītāja uz elli.
...
23.05.2020. 11:44»
Soņa
Vācieši, kuri uzbruka krievu režīmam Krevijā vai lkā saka - krieviem, krievu komunisma rēga izplatības likvidēšanai, tie ir "fašisti", bet krievu izvērstās zvērības Latvijā, kas ir ne mazāka zvērības, saucam par "atbrīvošaanu"(?), betona stabs Pārdaugavā - OKUPĀCJAS rēgs, kā teikts rakstā. nevis uzvaras...
Kievi un vācieši tika izmantoti savstarpējam slaktiņam,un to visu sarīkoja cionisti,staptautiskais rabināts.
Soņa
23.05.2020. 11:01»
ko var darīt,
ja latvietim uzdots čigānus dēvēt par romiem,žīdus par ebrejiem,bet krievus par krievu tautības cilvēkiem,Visus pārējos drīkst saukt vienkārši par vāciešiem,poļiem,lietuviešiem,baltkrieviem u.t.t.Padomju laiks turpinās.Vislabāk to var redzēt un dzirdēt katru gadu 9.maijā pie pieminekļa padomju karavīriem...
Vācieši, kuri uzbruka krievu režīmam Krevijā vai lkā saka - krieviem, krievu komunisma rēga izplatības likvidēšanai, tie ir "fašisti", bet krievu izvērstās zvērības Latvijā, kas ir ne mazāka zvērības, saucam par "atbrīvošaanu"(?), betona stabs Pārdaugavā - OKUPĀCJAS rēgs, kā teikts rakstā. nevis uzvaras, mums jāuztur, jākopj un jāsalavina kā padomju? Cik man zināms no tiešs sakares, stāstiem, vācieši Latvijā izturējās 10 reizes saudzīgāk pret latviešiem, nekā krievu okupanti, nerun'jot kā vačiši izturējās pret krieviem, ar kuriem karoja, kuri bija ienaidnieki. Un ja man viens nezvērs dara pāri, vēršos pie otra. lai savalda pirmo. Un par iesaistīšanos aizstāvībā mūs arī sauc par fašistiem - redziet, jums nav tiesību aizstāvēties pret okupantiem, jums jāklanās mums, krieviem (kā rakstā teikts, vārdstekstā neattiecas uz krievu tautu, bet Kreviju kā agresoru, okupantu, tautas nav ne fašisti, ne okupanti).
Bet krieviem patīk sevi dēvēt nevis par krieviem, bet gan par krievvalodīgajiem, kas saistīt, ka "Krievija" nav vis krievu zeme, bet pārsvarā laikam ir "dauzu tautību bērni, daudzas okupaētās tautas un vakstis, kuras pārkrevotas un tā neuzdrošinas sevi saukt parkrievu zemi, Krievzemi, bet tautu kopumā apzīmē par "krievvalodīgo", kas arī pierāda, kas ir Krievijas valsts satāvs. Viņi, Krievija, krievi ar šo vārdu ir "iekrituši" slazdā, parādot, ka tā par agresoru, kādi šai impērijai okupācijas mērogi un daudzu tautu turēšana nebrīvē, pakļautībā. Vēl viņiem maz, netiek galā ar okupētām teritorijām, - viņu rokas stiepjas klāt pēc mūsu zemes Ukrainas, viņi terorizē ar savu politiku Latviju arī.
ko var darīt,
23.05.2020. 09:29ja latvietim uzdots čigānus dēvēt par romiem,žīdus par ebrejiem,bet krievus par krievu tautības cilvēkiem,Visus pārējos drīkst saukt vienkārši par vāciešiem,poļiem,lietuviešiem,baltkrieviem u.t.t.Padomju laiks turpinās.Vislabāk to var redzēt un dzirdēt katru gadu 9.maijā pie pieminekļa padomju karavīriem,padomju Latvijas un Rīgas atbrīvotājiem no vācu fašistiskajiem iebrucējiem.
paardomas
23.05.2020. 06:16 Gaļas menedžeris,tas ir radījums kurš domā ka viņa būtība ir tikai miesa.Viņam nav saprašanas par dvēseli,apziņu,godu,cieņu un sirdsapziņu.
Diemžēl no šādiem gaļas menedžeriem sastāv valdība un partijas,viņi sevi nodēvējuši par eliti.Ir arī atbalstītāji,kuri atgādina šakāli no filmas Mauglis.
Solncedar
23.05.2020. 03:33»
Rekā
Reizi mūžā iepazīsties ar faktu, ka tajā teritorijā, no kuras izveidoja Latvijas valsti, dzīvoja dažādu tautību cilvēki. Tie runāja dažādās valodās : vācu, latviešu, krievu, lībiešu, poļu, lietuviešu, baltkrievu, igauņu, jidišā un ivritā. Satversmē tāpēc noteiktas viņu tiesības , vienlīdzīgas ar latviešu...
Glāb ja vari, savu komunisma saules apdedzināto pauri, citādi nelaime vēl iezagsies rumpī un analīzes neizbēgami uzrādīs Co19.
!
23.05.2020. 03:06»
Soņā ukrainvalodīgā
Tu neesi ticis ar savu situācijas izpratni tālāk par 5 klases skolnieka prāta spējām, kaut gan tu visu labi saproti, bet bāz priekšā savus murgus, iestrādāto savu citu pakļaušanas ideoloģiju...
tavi favoriti asv dzivo sunubudas !https://www.youtube.com/watch?v JDw8h3G8lqg
kas arī bija jāpierāda
22.05.2020. 23:26»
Pietiek.com redakcijai, īpašniekam
Aizvāciet lūdzu no viedokļu apmaiņas kaut kādā svešā valodā rakstīto! Vai Lato Lapsa ir pievienojies 9.maija svinētājiem
muļķu zemē eurolatvānijā stukači ir titulnācija?
Ainārs
22.05.2020. 21:52»
Žulis
Lai tu labāk saprastu valodu jautājumu iedomājies, ka Krievijā, kur pēdējā laikā ieceļojuši daudzi ķīnieši, viņi pieprasītu atvērt skolas un nodrošināt viņu bērniem izglītību ķīniešu valodā par valsts naudu Tas nozīmētu, ka šie iebraucēji cenšas Krievijā ieviest SAVU kārtību, nevis respektēt, piemēroties...
Vienkāŗšs piemērs. Es, lauku zēns, knapi pratu krievu valodu, kaut to man mācija vairākus gadus, visus citus priekšmetus 100 % mācijos latviešu skolā. Iesauca krievos dienēt un armijā nosūtīja uz 6 mēnešu radielektronikas kursiem, kur bija viena fizija un jauna terminoloģija, kuru nekad nebiju dzirdējis krievu valodā. Un kursus pabeidzu uz 4+, piešķīra radiotelegrafista - elektromehānika kategoriju un nolika uz sakariem kara lidmašīnu apkalpošanai ar "pelengatoru" - īsviļnu radiostacija (nokopētu, nozagtu no Anglijas), ar autonomu dzinēju elektoapgādi kopā uz divām automašīnām ZIS 151, bet pēc diviem mēnešiem, kad demoblizējās ukrainis - radiostacijas komplekta nodaļas priekšnieks, bez prasīšanas, bez piekrišanas biju iecelt par radistacijas priekšnieku un turpināju apkalpot lidmašinas vairāk kā divus gadus, vadīju nodaļu. Un kā tas iespējams apgūt sarežģītu, ļoti atbildīgu radistaciju, supersarežģītas shēmas lasīt, uzturēt kā mutiskus, tā telegrāfiskus (ar morzi) sakarus, nodrošinot lidmšīnu precīzu atrašanās vietu, koordinātes. Ne vienam vien kreivim, strādājot pēc kursiem, ilgi rokas trīcēja no bailēm kļūdīties (cietums, jo varēja notikt lidmašīnu avārija. Bija jāremontē arī šī tehnika, ja notika kļūme.
Un tik augstas klases stulbums, ka Latvijas krievi nespēj vidusskolā mācīties fiziku un/vai matematiku latviešu valodā. Vini, krievu bērni galīgi debīli, duraki vai? Tā nav. Kā nav kauns sevi nostādīt tik debīlu cilvēku statusā, atzīt par tik nespējīgiem, ko dara viņu aizstāvji plineri un Co, bērnu vecāki. Bērni šodien ir ļoti gudri.
Tā ka izbeidziet naida celšanau savā mītnes zemē Latvijā! Karojoša politika nevienm laimi nenes.
GEO
22.05.2020. 21:29»
Jā, bet
Un kāpēc mums būtu jārūpējas par viņu valodas prasmi? Aizbrauc uz Krieviju. Vai tur kāds rūpēsies par tavu valodas prasmi
Krievijā latviski nerunā.Čuješ? :D
Tu jau atapakaļ uz savu roģinu nebrauksi,tāpēc saki paldies,ka ar tevi valsts valodā komunicē,kā tas civilizētās valstīs ierasts.
Jā, bet
22.05.2020. 20:52»
GEO
labs raksts...
Un kāpēc mums būtu jārūpējas par viņu valodas prasmi? Aizbrauc uz Krieviju. Vai tur kāds rūpēsies par tavu valodas prasmi?
GEO
22.05.2020. 20:44 labs raksts.
Tas attiecas arī uz to,ka mīžam lietot tautibas nosaukumu "krievs".Protams,ne visi.
Bez acu mirkšķināšanas ļaudis saka :igaunis,spānis,amerikānis vai vācietis.
Sakot "krievs", bieži lieto frāzi "krievu tautibas".Un vēl dažiem tā intonācija.Man parauj ņirga un es cilvēkam pavaicāju,kamdēļ viņš kautrējas nosaukt šo tautību vārdā.Atbilde konkrēta nekad nav sekojusi :D
Daudz ir ceļots pa valstīm,taču neesmu sastapies arī ar to vecumveco tēmu-iepirkšanās vietās pircēju neuzrunā un viņam neatbild valodā.Latvijas paradokss. Kad vaicāju pārdevējam,kamdēļ viņš neatbild,piemēram,krievam latviski,tad standarta atbilde : viņš jau nesaprot.. Nu,nevajag-elementāras frāzes jau nu saprot gan.Un kā lai viņš iemācās(ja nu tā arī būtu:D),ja ar viņu vispār nerunā latviski!
Būs nepieciešamība,iemācīsies ātri vien-kā japāņi,vācieši utt.
Rekā
22.05.2020. 19:54Reizi mūžā iepazīsties ar faktu, ka tajā teritorijā, no kuras izveidoja Latvijas valsti, dzīvoja dažādu tautību cilvēki. Tie runāja dažādās valodās : vācu, latviešu, krievu, lībiešu, poļu, lietuviešu, baltkrievu, igauņu, jidišā un ivritā. Satversmē tāpēc noteiktas viņu tiesības , vienlīdzīgas ar latviešu valodu. Pēc kara nākusi klāt arī ukraiņu valoda. Viņu lielā skaita dēļ. Tāpēc vienīgi Latvija ir valsts, kurā konstitūcija nosaka visu šeit dzīvojošo valodu vienādās tiesības. Eiropā Latvija ir vienīgais izņēmums.
Vai
22.05.2020. 17:20»
Vai
Sosenka atveseļojusies no covida
Pie bauru vergiem pieskaiti arī lietuviešus,igauńus,połus,čehus,slovākus,ungārus?Un frančus,kuri bailēs no sarkanā mēra brīvprātīgi iestājās legjionā vācu armijā ap 20 000, pēc francijas okupācijas.
!
22.05.2020. 17:17»
Soņā ukrainvalodīgā
Tu neesi ticis ar savu situācijas izpratni tālāk par 5 klases skolnieka prāta spējām, kaut gan tu visu labi saproti, bet bāz priekšā savus murgus, iestrādāto savu citu pakļaušanas ideoloģiju...
tadi ,ka tu ir pelnijusi tikai ezela sudu,ta ka Putins vel pret jums ir loti tolerants ,piedava spragusa ezela ausis !
Ivo
22.05.2020. 15:55»
Kāpēc
Kāpēc citās valstīs dzīvojošie krievi ķīmiju mācās valsts valodā? Tie krievi ir spējīgāki
Mūsējie ir bioatkritumi..
Kāpēc
22.05.2020. 15:36»
Хм
Со многим можно согласиться. Но откуда вот такой вывод? Arī mūsdienu Latvijā valdošā režīma interesēs ir panākt, lai latvieši nevis asi vērstos pret šeit ieklīdušo krievvalodīgo civilokupantu un viņu pēcteču agresīvajiem mēģinājumiem ieviest šeit savu kārtību...
Kāpēc citās valstīs dzīvojošie krievi ķīmiju mācās valsts valodā? Tie krievi ir spējīgāki?
Žulis
22.05.2020. 15:24»
Хм
Со многим можно согласиться. Но откуда вот такой вывод? Arī mūsdienu Latvijā valdošā režīma interesēs ir panākt, lai latvieši nevis asi vērstos pret šeit ieklīdušo krievvalodīgo civilokupantu un viņu pēcteču agresīvajiem mēģinājumiem ieviest šeit savu kārtību...
Lai tu labāk saprastu valodu jautājumu iedomājies, ka Krievijā, kur pēdējā laikā ieceļojuši daudzi ķīnieši, viņi pieprasītu atvērt skolas un nodrošināt viņu bērniem izglītību ķīniešu valodā par valsts naudu Tas nozīmētu, ka šie iebraucēji cenšas Krievijā ieviest SAVU kārtību, nevis respektēt, piemēroties un iekļauties valstī, kurā apmetušies uz dzīvi. Vai tu šādu ķīniešu prasību atbalstītu? Pieņemsim, ka jā. Nākošā viņu prasība būtu ķīniešu valodu pieņemt par otro valsts valodu Krievijā. Vai šai prasībai arī tu piekristu? Ja runājam par cilvēktiesībām, tad neviens jums šeit Latvijā nav aizliedzis savus bērnus izglītot krievu valodā. Runa iet par valsts finansējumu, kura pat latviešu skolām pietrūkst! Atveriet savas privātskolas un māciet savus bērnus kādā valodā gribiet! Es, piemēram nezinu nevienu valsti pasaulē, kur aizceļojošie latvieši saņemtu valsts finansētu izglītību saviem bērniem latviešu valodā. Tad kāpēc jūs šeit pieprasāt tādas privilēģijas? Tāpēc, ka jūsu ir daudz un aiz jums stāv Krievija? Un jums neliekas, ka šāda nostādne ir visai bezkaunīga attiecībā pret latviešiem? Nepieciešamība apgūt ķīmiju vai fiziku krievu valodā tādēļ, lai labāk saprastu un iegaumētu, ir tukšs aizbildinājums, kas neiztur kritiku.Nevienam latviešu valodu protošam krievu skolēnam tas nekādas īpašas grūtības nesagādās. Tāpat kā padomju laikos latviešu bērni atsevišķus priekšmetus augstskolās apguva krievu valodā, mācījās krievu plūsmās vai pat vispār studēja augstskolās Maskavā un Ļeņingradā. Valodas , tāpat kā nepilsoņu jautājums, ir mākslīgi radīts kā instruments ko izmantot, lai jūs tracinātu. Ne vienam ne otram nav loģiska panmatojuma. Ja vien par loģisku pamatojumu neuzskata "Mēs tā gribam un viss"!
Patiesība
22.05.2020. 15:16»
Līdztiesība
Kā tev patiktu kādi 80 milj. ķīniešu Krievijā
Apmēram tā būs uz to laiku, kad izklīdušos padomju kolonistus nogādās viņu izcelsmes zemē. Dots devējam atdodas.
??
22.05.2020. 14:58»
Kāda Tauta-tāda valdība
Gadsimtiem ilgi okupantu paverdzinaataa vergu dzeeraajtauta,kura gadu simtenjiem ir liekushi muguras muizkungu laukos un ir redzeejushi savaa dziivee tik vien kaa ziga pakalju dzimtcilveeki buudami,normaalu,attiistiitu,taisniigu un tiesisku valsti attiistiit nevar.Vienkaarshi nav speejiigi.Jo zagt,melot...
"Es nesaku ka tie okupanti ir bijushi tie pozitiivie,nebuut nee,bet atiistiitaaki gan."
Attīstītāki krievi???? Kur šitais komentētājs ir dzīvojis? Uz Mēness?
Līdztiesība
22.05.2020. 14:56»
Хм
Со многим можно согласиться. Но откуда вот такой вывод? Arī mūsdienu Latvijā valdošā režīma interesēs ir panākt, lai latvieši nevis asi vērstos pret šeit ieklīdušo krievvalodīgo civilokupantu un viņu pēcteču agresīvajiem mēģinājumiem ieviest šeit savu kārtību...
Kā tev patiktu kādi 80 milj. ķīniešu Krievijā ?
Vai
22.05.2020. 14:48»
Yes
Bauru vergi nemīl savus atbrīvotājus, jo jājūtas tiem parādā. Tàpēc arī pastalas tā rīstās un gānās uz krieviem, kuri atcèla latvānijā dzimtbūšanu. Pēc dzimtbūšanas atcelšanas muižnieki vairs nevarēja izmantot pirmās nakts tiesības uz bauru līgaviņām, kā rezultātā sugas uzlabošanās apstājās, un sākas...
Sosenka atveseļojusies no covida?
Ivo
22.05.2020. 14:13Krievija bija ir un būs necilvēku,slepkavu,izdzimteņu un laupītāju valsts..jo tādiem dzimst tikai tādi paši..krievijas pederastijā cilvēks nemaz nevar piedzimt..paaudzes mainās bet viņi turpina regulāri slepkavot un laupit kaimiņu valstīs un tautas..100 pēdējos gados ap 40 laupīšanas karus ir sākuši psrs,krievija..
Ivo
22.05.2020. 14:01»
Хм
Еще раз уточню-почему в своих "если бы" вы вырываете только дла именно вас выгодные моменты? Хорошо, была оккупация 1940 года, но войну выиграл Гитлер...
Pasapņot tikai vari. .lai izdzimteņiem un necilvēkiem dotu Latvijā 1991 gadā pilsonibu!!!tur jau trakam jābūt.. vajadzēja visus deportēt..tas gan..un vienalga kas būtu..tad te nebūtu tā dzīvnieku bara..
Ivo
22.05.2020. 13:56»
Хм
Со многим можно согласиться. Но откуда вот такой вывод? Arī mūsdienu Latvijā valdošā režīma interesēs ir panākt, lai latvieši nevis asi vērstos pret šeit ieklīdušo krievvalodīgo civilokupantu un viņu pēcteču agresīvajiem mēģinājumiem ieviest šeit savu kārtību...
Redz mācības valsts valodā notiek tikai tāpēc lai bolderājas un maskačkas bioatkritumiem būtu valodas zināšanas..latvietim nav jāzin krievu valoda lai komunicētu savā valstī..un vēl vietējā cūka mne po ruski ..po ruski aiz zilupes..
tagad te ir
22.05.2020. 12:57krakovas žīdu laiki !
Kas arī pēc latviešus aprejošiem komentāriem redzams.
Un - tikai nevajaga fleitēt, ka latvieši ir tie, kuri, padzirdot krievu mēli,
tūlīt pāriet uz krievu valodu !
Pirms gadsimtiem sauca bez izlocīšanās par poļu laikiem.
Tagad (politkorekti, ha, ha !) sauc par "dažādu tautību latviešu" laikiem...
Tie paši krakovas žīdi vien palikuši, tikai nosaukums pamainīts !