Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

tu taču esi sarakstā pirmais !

14.01.2020. 23:28

»

VAU

It kā doma ta nav PEĻMA,LŪDZU GLĀBĒJU SARAKSTU


Vai, varbūt, nē ???

Atbildēt

Kārtējais stulbums

14.01.2020. 23:28

»

Ierēdnis

Un ko KP nosargāja? Visu varu sagrāba LPSR parlaments. KP bija maza un bezspēcīga organizācija, bez ietekmes. Un tagad šie lūzeri grib svinēt 30 gadu jubileju, tikt pie naudas un medāļiem


Pilsoņu kongress - tas ir, bija viens murgs, Kādēļ Tieslietu minisrtram būtu jāorganizē kaut kāda čekistiski pārpildīta veidojuma svinību organizēšana? Žēl, nav vairs Johansona, kurš, liekas TV vai Radio teica, ka visās nacionālajās organizacijas iefiltrēja "savus cilvēkus" un ne jau tikai zemākajā slānī, bet arī vadībā.Ticu, ka tā arī bija.

Ar Pilsoņu kongresa viedokļiem, ja toas būtu pildījuši, šodien būtu tas pats okupācijas režīms, jo tas sludināja - AP nelikumīga, vara nelikumīga, Neatkarības deklarācijas nelikumīgas utt.

Kas tad būtu biji likumīgs? Ko tad neorganizējāt "likumīgu valsts varu"?

Čekistu sasmērētam veidojumam bija vajadzīgs tikai celt naidu, sarīdīt cilvēku grupas, visu noliegt.

Tautu, neatkarīgi no nacionalitātes nedrīkstēja apsaukāt par "okupantiem", sludināt naida sukļus - "čemodan, vokzal, Rossija". Kas notiuktu, ja Īrija, Lielbritānija klaigātu par simtiem tūkstošu latviešu - okupanti, ārā.

Izņemot naidu un haosu - Pilsoņu kongress neko labu neizdarīja, NEKO,tāpat kā TB, kā LNNK, kā NA, kā SaSkaņa (SS)!

Atbildēt

interesanti,

14.01.2020. 23:26

»

:(

100% piekrītu raksta autoram! Nožēlojami,ja PK neko nedarīs šai sakarā


kāpēc TU neesi PK un nerīkojies ???

Atbildēt

antons mikoss

14.01.2020. 23:25

»

Ierēdnis

Un ko KP nosargāja? Visu varu sagrāba LPSR parlaments. KP bija maza un bezspēcīga organizācija, bez ietekmes. Un tagad šie lūzeri grib svinēt 30 gadu jubileju, tikt pie naudas un medāļiem


Ierēdnis? Pie normālas varas tevis nebūtu. Un vēl 5/6 no liekēžiem ierēdņiem. LV laikā bija 19 000 ierēdņu- Slāvlatvijā 198 000 liekēžu. Uzskatīšu tavu komentāru par nevajadzīga ierēdņa, bet okupantmīļa vaidu.
Krievi un viņu matuška ir visas pasaules rūpju bērns. Iekarotāji un genocīda kārie grib lai viņus uzskata par draudzīgiem. Sasapņojies kremļa aģents.

Atbildēt

Ierēdnis

14.01.2020. 21:42

»

antons mikoss

anonīmais murmuli! Cik dažiem okupantiem nav iedota pilsonība. Rīgā valda Saskaņa, tā ir lielākā Saeimas partija, tai ir līgums ar putlera partiju. Tie visi Slāvlatvijas jaunpilsoņi. Slāvlatvijas prezidents ir kkkkdēls ir Saskaņas krusttēvs. Tas noticis ar PK nodevēja E.Levita un viņa līdztautiešu rokām...


Un ko KP nosargāja? Visu varu sagrāba LPSR parlaments. KP bija maza un bezspēcīga organizācija, bez ietekmes. Un tagad šie lūzeri grib svinēt 30 gadu jubileju, tikt pie naudas un medāļiem.
Un beidz krievus saukt par okupantiem un beidz kurināt nacionālo naidu starp LAtvijas tautām.

Atbildēt

antons mikosss

14.01.2020. 21:22

»

Nils Muižnieks

Te jau redzams arī jūsu nacisms - saukt Latvijas iedzīvotājus par okupantiem. Šie cilvēki nav vainīgi, ka piedzima vai tika nosūtīti strādāt uz Latviju...


...Te jau redzams arī jūsu nacisms - saukt Latvijas iedzīvotājus par okupantiem. Šie cilvēki nav vainīgi, ka piedzima vai tika nosūtīti strādāt uz Latviju.......

Ai kā strādāja. Cekā,Čekā, NKVD, Milicijā, GRU, uzņēmumu vadībā, psrs armijas uzņēmumos(80% no visas rūpniecības) un mazliet arī citos darbos. Muižniek! tu esi maita, putlera aģents!

Atbildēt

antons mikoss

14.01.2020. 21:14

»

:(

Jūs esat idiots! Tikai pateicotiesPK tika pieņemts Pilsonības lokuns, kas neļāva visus okupantu pēctečus padarīt par Latvijas pilsoņiem, citādi mēs jau sen būtu atpakaļ krievu impērijā


anonīmais murmuli! Cik dažiem okupantiem nav iedota pilsonība. Rīgā valda Saskaņa, tā ir lielākā Saeimas partija, tai ir līgums ar putlera partiju. Tie visi Slāvlatvijas jaunpilsoņi. Slāvlatvijas prezidents ir kkkkdēls ir Saskaņas krusttēvs. Tas noticis ar PK nodevēja E.Levita un viņa līdztautiešu rokām. Visa vara sākot ar 1990.g.15.01 pārgāja LPSR AP rokās. Ko PK nosargāja?

Atbildēt

Attīstībai/PAR! biedrs

14.01.2020. 21:09

»

:(

Varbūt Jūsējie, svišķi 9.maijā Pārdaugavā, bet noteikti ne mūsējie, jo mēs vēl atcaramies savus izsūtītos un visos veidos bendētos radus, draugus un tautiešus


Un kā tas nākas, ka čekas maisos 90% ir latvieši? Kā tas nākas, ka dokumentu par izsūtīšanām parakstīja latvietis Vilis Lācis? Kā tas nākas, ka radus, draugus un tautiešus čekistiem uzrādīja latvieši, latvieši kaimiņi, latvieši radi?
Latvijā dzīvojošie krievi un nepilsoņi nepiedalījās latviešu izsūtīšanā uz Sibīriju!

Atbildēt

Pasākumu vajag 1.maijā!

14.01.2020. 21:06

»

Bezzāģis

Kārtējais kurš grib pasmelties no valsts kabatas


Jāpiesaista Jāni Šipkēvicu. Viņš noorganizēs koncertu krastmalā un to kuplā skaitā apmeklēs gan pensionāri, gan millenuāļi, gan jaunieši. Esmu pārliecināts, ka Jānis Jubalts 4-5 dziesmas nospēlēs un nodziedās bez maksas, jo viņš tā vienmēr latviešu svētkos dara.

Atbildēt

patiesība

14.01.2020. 21:01

»

hm

Okupācija ir iekšējas lietošanas termins. Neviena Rietumu valsts Latviju neuzskata par okupētu. Labākajā gadījumā - inkorporētu...


Krieviem NEVIENS pilsonību nesolīja. Mans tēvs kā krievs saņēma pilsonību, jo vectēvs un vecmamma pirms okupācijas bija Latvijas pilsoņi. Visi krievi pie pilsonības tika.

Atbildēt

strīķi

14.01.2020. 20:53

»

Maigurs

Zigurd, taisi šeptes par savu naudu, nevis diedelē valsts naudu


piegriezušies šie valsts naudas kampeeji,...tas kongress ari tacu PSRS DK kūreets pasakums

Atbildēt

Maigurs

14.01.2020. 20:49

Zigurd, taisi šeptes par savu naudu, nevis diedelē valsts naudu.

Atbildēt

hm

14.01.2020. 20:25

»

:(

Nevis gudrākie un izglītotākie, bet tie, kas vienmēr un visos laikos ir bez principiem, un labklājības ( desas vēderā) dēļ pielāgojas jebkuram spēkam, tobiš - kolaboranti


Principiālie ir tie parazīti, kuri piezīdušies valsts kabatai.
Pārējie - pensionāri, slimie un tādi, kuri nav iemācījušies strādāt un neiemācīsies. Tāpēc ārzemēs nav vajadzīgi.

Atbildēt

:(

14.01.2020. 20:24

»

Nils Muižnieks

Te jau redzams arī jūsu nacisms - saukt Latvijas iedzīvotājus par okupantiem. Šie cilvēki nav vainīgi, ka piedzima vai tika nosūtīti strādāt uz Latviju...


Varbūt Jūsējie, svišķi 9.maijā Pārdaugavā, bet noteikti ne mūsējie, jo mēs vēl atcaramies savus izsūtītos un visos veidos bendētos radus, draugus un tautiešus!

Atbildēt

:(

14.01.2020. 20:14

»

hm

Okupācija ir iekšējas lietošanas termins. Neviena Rietumu valsts Latviju neuzskata par okupētu. Labākajā gadījumā - inkorporētu...


Nevis gudrākie un izglītotākie, bet tie, kas vienmēr un visos laikos ir bez principiem, un labklājības ( desas vēderā) dēļ pielāgojas jebkuram spēkam, tobiš - kolaboranti!

Atbildēt

Bezzāģis

14.01.2020. 20:11

Kārtējais kurš grib pasmelties no valsts kabatas.
Nevienam šinī laikmetā un millenium paaudzei nav vajadzības pēc reliktu pensionāru pulciņu pasākuma, ja nebūs kāda super mūzikas grupa un plašs bezmaksas pasākums uz kādas no Daugavas salām.

Atbildēt

hm

14.01.2020. 20:03

Okupācija ir iekšējas lietošanas termins. Neviena Rietumu valsts Latviju neuzskata par okupētu. Labākajā gadījumā - inkorporētu.
Pilsoņu kongress!
Vispār jau Latvijā dzīvoja daudz krievu, kuriem tai laikā apsolīja pilsonību, bet vēlāk, protams, uzmeta.
Latvijas Austrumus apdzīvo latgaļi, kuriem joprojām nav savas skolas un rakstības. Tā vietā Gors. Būs gana!
Latvietība un latviskums šodienas apstākļos nav nekāda vērtība. Angļu valodas prasme! Un tāpēc gudrākie un izglītotākie saka ardievas provinciālajam latviešu sektantismam.

Atbildēt

Yes

14.01.2020. 19:11

»

Nils Muižnieks

Te jau redzams arī jūsu nacisms - saukt Latvijas iedzīvotājus par okupantiem. Šie cilvēki nav vainīgi, ka piedzima vai tika nosūtīti strādāt uz Latviju...


Tieši tā! "Okupācija bija, bet okupanti nebija", kā saka Ušakovs. Ženēvas konvenciju uz Baltijas tautām nevar attiecināt, uz citām Austrumeirpas tautām gan. Tā no Austrumvācijas tika izvesti gan militārie, gan civilokupanti. Līdzīgi bija bija pēc WWI - Vudro Vilsona deklarāciju par tautu tiesībām uz neatkarību attiecināja uz A-Eiropas tautām, bet lielvalstis aiz "lielas mīlestības" pret Krieviju ilgi pretojās šīs tiesības attiecināt uz Baltijas tautām. Piespieda bailes no boļševizācijas, lodes ribās, nekas vairāk. Arī tagad - pēc WWII - Rietumiem izdabājot Krievijai - Baltijas valtīm spiestā kārtā ir jāpatur un jāpiecieš gan daļa militāro, gan naidīgi civilokupanti, kuriem jāpiešķir pilsonība un jāgaida šīs zemes atkalsavienošanās ar viņu etnisko dzimteni un vietējo nacistu sodīšana un nolikšana pie vietas. Jautājums: Vai Rietumu valstsvīri ar savu attieksmi pret Baltiju nav īstākie nacisti, lielāki un mazāki hitlerīši, kas domā tikai par sevi un savējiem?

Atbildēt

14.01.2020. 18:50

Nevis pamazam, bet straujiem soļiem iepazīstam levitu...

Atbildēt

Nils Muižnieks

14.01.2020. 18:38

»

:(

Jūs esat idiots! Tikai pateicotiesPK tika pieņemts Pilsonības lokuns, kas neļāva visus okupantu pēctečus padarīt par Latvijas pilsoņiem, citādi mēs jau sen būtu atpakaļ krievu impērijā


Te jau redzams arī jūsu nacisms - saukt Latvijas iedzīvotājus par okupantiem. Šie cilvēki nav vainīgi, ka piedzima vai tika nosūtīti strādāt uz Latviju.
Uzskatu, ka pilsonību automātiski vajadzētu piešķirt visiem Latvijas nepilsoņiem. Šie cilvēki ir mūsējie un nekur prom viņi nebrauks.

Atbildēt

komjaunietis

14.01.2020. 18:20

Kas tie tādi? Ko viņi grib? Medāļus? Levita kungs, izmaksājiet šiem krogu!

Atbildēt

Jums taisnība, Nil!

14.01.2020. 18:17

»

Nils Muižnieks

Vispār Pilsoņu kongress bija nacistiska organizācija. Tai nav nopelnu PSRS sagraušanā, bet ir nopelni Latvijas tautas un īpaši latviešu-krievu sašķelšanā. Jo ātrāk par PK aizmirsīsim, jo labāk


Pilsoņu kongresam pēc palīdzības un finansiāla atbalsta jāvēršas pie Latvijas ebreju kopienas pilsoņiem. Nevis pie E. Levita, kamēr tas nav saņēmis Latvijas ebreju opienas lēmumu šai jautājumā!

Atbildēt

pati nemuldi niekus !

14.01.2020. 18:14

»

nemuldi niekus !

esam PROKREMLISKIE


esam PROĀMURIKĀNISTISKIE !!!!!!

Atbildēt

ziņojums

14.01.2020. 17:59

No prezidenta kancelejas ziņo: 9. maijā Levits rāpšoties Uzvaras piemineklī un kakāšot uz lejā sanākušajiem...

Atbildēt

:(

14.01.2020. 17:55

»

Nils Muižnieks

Vispār Pilsoņu kongress bija nacistiska organizācija. Tai nav nopelnu PSRS sagraušanā, bet ir nopelni Latvijas tautas un īpaši latviešu-krievu sašķelšanā. Jo ātrāk par PK aizmirsīsim, jo labāk


Jūs esat idiots! Tikai pateicotiesPK tika pieņemts Pilsonības lokuns, kas neļāva visus okupantu pēctečus padarīt par Latvijas pilsoņiem, citādi mēs jau sen būtu atpakaļ krievu impērijā!!!!

Atbildēt

Eduards Lunis

14.01.2020. 17:37

---Latvijas glābēji būs visi tie, kuri atnāks uz sapulci..../?

Atbildēt

Nils Muižnieks

14.01.2020. 17:03

Vispār Pilsoņu kongress bija nacistiska organizācija. Tai nav nopelnu PSRS sagraušanā, bet ir nopelni Latvijas tautas un īpaši latviešu-krievu sašķelšanā. Jo ātrāk par PK aizmirsīsim, jo labāk.

Atbildēt

VAU

14.01.2020. 16:57

»

Eduards Lunis

---Vai nebūtu lietderīgāk 4. maijā sarīkot LATVIJAS GLĀBŠANAS SAPULCI


It kā doma ta nav PEĻMA,LŪDZU GLĀBĒJU SARAKSTU?!

Atbildēt

Eduards Lunis

14.01.2020. 15:51

---Vai nebūtu lietderīgāk 4. maijā sarīkot LATVIJAS GLĀBŠANAS SAPULCI!?

Atbildēt

Patriotiskais gars

14.01.2020. 14:55

Noraidīt nevajag piekrist.

Atbildēt

manupraat

14.01.2020. 14:54

Raksta autors pareizi dariijis rakstot 'so veestuli Levitam. Ne jau cerot sa'nemt kaut kaadu atbalstu PK gadadienas pasaakumiem, bet gan nostaadot 'so prezidenta amatu ie'neemu'so personu visai kuteliigaa situaacijaa. Noraidot veestulee pausto luugumu, Levits publiski demonstrees savu antinacionaalo nostaaju un atklaas savu meliigumu, izliekoties par nacionaalisma aizstaavi. Izpildot kaut da'leeji 'sajaa veestulee izteikto luugumu, vi'n's nopietni kaitees savu saimnieku intereseem, tautaa atdziivinot atmi'nas par Pilso'nu kongresu taa darbiibu un meer'kiem. Dro'si vien publiskajaa telpaa tad uzpeldees ari informaacija par taam metodeem, provokatoriem un peerkamajaam dveeseleem, ar kuru paliidziibu PK darabiiba tika paralizeeta un blo'keeta. Ko izveeleesies Levits? Dro'si vien mee'ginaas 'so lietu piespeeleet deputaatiem, kuri tad atradiis desmit iemeslu, lai to noraktu.

Atbildēt

Kāpēc?

14.01.2020. 14:46

»

lauķis

Bezgala muļķīgi ir kaut ko prasīt Latvijas ienaidniekam,ir jāpieprasa Levita tiesāšana


Kā māca pieredze, bauri nekad neatsakās ienaidniekiem izlaizīt...

Atbildēt

:(

14.01.2020. 14:37

100% piekrītu raksta autoram! Nožēlojami,ja PK neko nedarīs šai sakarā!

Atbildēt

lauķis

14.01.2020. 12:50

Bezgala muļķīgi ir kaut ko prasīt Latvijas ienaidniekam,ir jāpieprasa Levita tiesāšana.

Atbildēt

antons mikoss

14.01.2020. 12:29

Atbildē ir runāts tikai PK kā senu notikumu, kas jāpēta. Tur nekas nav jāpēta. PK pilvaras turpinās. Tāpat pilnīgi skaidra ir PK delegāta E. Levita, ievēlēta Latvijas valsts pilsoņu vispārējās vēlēšanās, nodevība. E.LEVITS 1994.g. pretēji PK pieņemtiem lēmumiem, darbojoties noziedzīgā grupā, legalizēja Latvijā okupantu militārpersonas ar ģimenēm (~300 000 okupanti), nostiprinot jau tā kolonizēto Slāvlatviju.
Turklāt acīredzams, ka par Kremļa kurmi kremļa kurmja dēlu dēvētais E.Levits ir Saskaņas krustēvs, jo nodevīgi legalizētās personaas ir Saskaņas bāze.
Ir jābūt pilnīgam sapņotājam, lai cerētu, ka latviskas LV nodevējs kaut ko darīs patiesu notikumu izpētei vai vēl vairāk darīs kaut ko DDD politikas veidošanā.

Atbildēt

nemuldi niekus !

14.01.2020. 11:35

»

nevaram mēs pret viņiem

neesam ukraiņi, esam mīkstie


esam PROKREMLISKIE !!!

Atbildēt

nevaram mēs pret viņiem

14.01.2020. 10:23

neesam ukraiņi, esam mīkstie

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: