Man ir ideja – tagad mums vajag jaunu ārpolitikas stratēģiju
Alvis Hermanis · 08.12.2022. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Krika
08.12.2022. 20:41»
Marika
Tiem latvijciem gan nekad nepieleks, ka viņu doma nav latviešu, pat ja iemanās gramatiku, doma ir tulkota, kas latvietim cērt acī, šiem liekas ka iefiltrējušies. Nemaz nerunājot par banālajām garumzīmēm, kur kļūdas momentāli atmasko, kas ir rakstītājs. Uz šo brīdi 30 komentos, es atradu vismaz 4 nelatviešus...
Nē, Lamca-drica.
Beda
08.12.2022. 20:40»
Beta
Gustav, cilvēkiem grūti ko pārmest. Sabiedrība ir atomizēta, katrs par sevi. Viens nav darītājs, vajag "garaini, kas veicina vārīšanos". Vajag procesu katalizatoru...
Dika, tā tu?
Pieklājība? Cieņpilna attieksme?
08.12.2022. 20:37»
Beta
Atvaino, nesapratu. Ko iznīcinātu
To, ko nesaprati. Un, visticamāk, nekad vairs nesapratīsi.
patiesībā
08.12.2022. 20:36»
Beta
Sen jau domāju, ka derētu kāds portāls līdzīgs šim, kur var apspriest dažādas tēmas. Ar diskusijām un argumentiem, stingri deletējot verbālos invalīdus
tādu portālu, kādu vajag personīgi tev u.c. taml. lojālpat.REJ.otiem, ir pa pilnam - izvēlies ko vēlies. Vairi sāk kaut vai ar debilības centra "ideoloģiski adekvāti orientēto komunikācijas platformu". tava "verbālā invalīda orientācija" un acīmredzamās līdzšinējā zombējuma katastrofālās sekas (ieskaitot savulaik iemantotās JL fanu klubiņa psihotraumas u.t.t.) vairs nekam patiesi jēdzīgam neder. "Ar to arī bremzējies..." ;)
Beta
08.12.2022. 20:23»
Pieklājība? Cieņpilna attieksme?
Trīsdesmit gadus ir darīts viss, lai kaut ko tādu iznīcinātu
Atvaino, nesapratu. Ko iznīcinātu?
Pieklājība? Cieņpilna attieksme?
08.12.2022. 20:20»
Beta
Tas ir Ontūna Mazpisāna, vietējā rīmju meistara stils. Viņam krupju pilna mute, kaut kā vaļā jātiek
Trīsdesmit gadus ir darīts viss, lai kaut ko tādu iznīcinātu.
Par ko cīnījāmies - uz to arī uzrāvāmies. Par ko tad brīnīties?
LPSR VDK mantinieku atpazīstamības zīmes
08.12.2022. 20:18Valsts prezidents Andris Bērziņš 2012.gadā pasniedza Triju Zvaigžņu ordeni režisoram Alvim Hermanim, kuram ordenis piešķirts par nopelniem Latvijas kultūrā un teātra mākslas attīstībā Latvijā. Pirms 4 gadiem viņš to ar skandālu atteicās pieņemt.
patiesībā
08.12.2022. 20:16»
Beta
Varu piekrist daudziem komentētājiem. Viss pareizi, idejas pareizas, bet kā lai tās realizē...
kļūda sistēmā:
"Ukraiņi pagaidām mūs no šīs nelaimes pasargā..."
-----
Taml. lumpenpropagandas zombējums nostrādā tikai uz tādu mērķauditoriju, kam ir uzdots / pavēlēts tam ticēt un kas paklausīgi pilda saimnieka pavēles. Tādi NAV ne lēmēji, ne darītāji - tikai fōna kvekšķi pie īsas ķēdes un klusie mīzēji sev uz pakaļkājām.
Ir tak' sacīts: "No sūda pīrādziņu neizcepsi..."
Beta
08.12.2022. 20:14Sen jau domāju, ka derētu kāds portāls līdzīgs šim, kur var apspriest dažādas tēmas. Ar diskusijām un argumentiem, stingri deletējot verbālos invalīdus.
Bet tad kādam jāuzņemas to uztaisīt. Un līdzekļi vajadzīgi. Ar to arī bremzējam...
HT
08.12.2022. 20:09Ko var ņemties ar Latvijā ielaistiem 200 krievu okupantiem! Meklējiet un sodiet ar 200 nūjas sitieniem Levitu, Kariņu, Rinkeviču, kas tos te ielaida un klusējot cep savas rebes, lai jūs savu uzmanību pevēršat 20o smirdošiem suņiem un nesekojiet jaunām neliešu rebēm.
Beta
08.12.2022. 20:09»
lūk
šis koments ''P.S. Man..." labi parāda te rakstošo latviijcu attīstības līmeni, politisko orientāciju, un integrācijas pakāpi LV
Tas ir Ontūna Mazpisāna, vietējā rīmju meistara stils. Viņam krupju pilna mute, kaut kā vaļā jātiek... :)
Marika
08.12.2022. 20:09»
tu atkal
visu putro kā parasti: Te lielākās glupības raksta latviijci ne latvieši
Tiem latvijciem gan nekad nepieleks, ka viņu doma nav latviešu, pat ja iemanās gramatiku, doma ir tulkota, kas latvietim cērt acī, šiem liekas ka iefiltrējušies. Nemaz nerunājot par banālajām garumzīmēm, kur kļūdas momentāli atmasko, kas ir rakstītājs. Uz šo brīdi 30 komentos, es atradu vismaz 4 nelatviešus. Protams, iespējams, ka viens te drukā, kā impērijas daudzgalvainā vista.
Beta
08.12.2022. 20:07»
Gustavs
.....Viss pareizi, idejas pareizas, bet kā lai tās realizē
Gustav, cilvēkiem grūti ko pārmest. Sabiedrība ir atomizēta, katrs par sevi. Viens nav darītājs, vajag "garaini, kas veicina vārīšanos". Vajag procesu katalizatoru.
Partijas to nedarīs, tām tikai balsis uz vēlēšanām nozvejot. Sabiedriskās organizācijas ēd no kādas konkrētas siles. Interešu grupas pie mums nav izplatītas.
Nav iemesla apvienoties, jo lielākai daļai vēl ir pārāk labi...
Bet kaut ko darīt var tikai domubiedriem apvienojoties.
>Savukārt
08.12.2022. 20:07»
Savukārt -
šis "lūk" paudums perfekti pierāda te rakstošo latvāniešu / latvijcu ģenētisko necilību: bezcerīgi zemo attīstības līmeni, politisko dezorientāciju, verdzisku pakļaušanos savu kārtējo saimnieku interesēm, necilvēcīgu skaudību, truli nesātīgu alkatību u.t.t., u.t.j.pr., bet pāri visam - apkaunojoši prastu...
ļoti pareizi uzrakstīji: To visu te atveda ruskii mir..un inficēja daudzus ..gansus, fašistus,benderovcus...ar savām ''izcilām'' idejām...
Vika
08.12.2022. 20:05»
Savukārt -
šis "lūk" paudums perfekti pierāda te rakstošo latvāniešu / latvijcu ģenētisko necilību: bezcerīgi zemo attīstības līmeni, politisko dezorientāciju, verdzisku pakļaušanos savu kārtējo saimnieku interesēm, necilvēcīgu skaudību, truli nesātīgu alkatību u.t.t., u.t.j.pr., bet pāri visam - apkaunojoši prastu...
Muļķības un melus rakstīt nav obligāti.
redz
08.12.2022. 20:04»
Diegabiksis
Kā ta neklausās , es klausos un piekrītu
..gudrs cilvēks vienmēr uzklausīs otru..it seviški ja tas saka ko prātīgu....
Savukārt -
08.12.2022. 20:03»
lūk
šis koments ''P.S. Man..." labi parāda te rakstošo latviijcu attīstības līmeni, politisko orientāciju, un integrācijas pakāpi LV
šis "lūk" paudums perfekti pierāda te rakstošo latvāniešu / latvijcu ģenētisko necilību: bezcerīgi zemo attīstības līmeni, politisko dezorientāciju, verdzisku pakļaušanos savu kārtējo saimnieku interesēm, necilvēcīgu skaudību, truli nesātīgu alkatību u.t.t., u.t.j.pr., bet pāri visam - apkaunojoši prastu muļķību, ar ko latvānis plātās publiski un visās iespējamajās situācijās / "dzīves gadījumos".
Tā, "lūk", vi'š i', ko šam padarīsi...
jautājums
08.12.2022. 20:03»
JKL>Marika
Visās šajās ārpolitikas lietās vispirms jāvadās ne no kaut kādām abstraktām lietām, bet vispirms no savas valsts un tautas interesēm, kas LV varai jau 30 gadus ir svešas..Un tad rodas liela problēma-savas intereses saskaņot ar citu valstu interesēm, redz-un te patiess vajag mākslu. Ar sēdēšanu dārgos...
....vispirms jāvadās no savas valsts un tautas interesēm....
Apžēliņ-ko tu raksti tagad? tad jau osvoboditeli tevi uzreiz nosauks par nacik, fašist, benderovec....
Diegabiksis
08.12.2022. 20:02»
Aleksandrs Poika
...Hermanim laikam lielumānija piemetusies, nu tik ārpolitiku bīdīs...puisi, kas tev tur klāt laidīs, esi pliks un nabags...parunāt jau vari nav liegts, tikai neviens tevi neklausās...vēl tu staigā īsajās bikšelēs
Kā ta neklausās , es klausos un piekrītu !
hm
08.12.2022. 20:01»
paskaidrojums
Ja LV mediji rakstītu par visu, kas te katram patīk, tad tur vajadzēja DELFI uz 10 lapām katru dienu
Gan jau rakstīs! Nešaubies! Vioenīgi, tad kad Vašingtonas obkoms norādīs, kā jāraksta.
Mūsu ārlietu darboņus šai ziņā jāsalīdzina ar putnu biedēkļiem, kam uz salmu kušķa uzsprausta platmale.
Priekš kam smadzenes?
Gustavs
08.12.2022. 20:01»
Beta
Varu piekrist daudziem komentētājiem. Viss pareizi, idejas pareizas, bet kā lai tās realizē...
.....Viss pareizi, idejas pareizas, bet kā lai tās realizē?.....
Te ir visziņu sanākšanas vieta. Te lielākā daļa zina, ka vara dara nepareizi, un zina, kā jādara pareizi, tikai ..nav kas dara..jo tie kas te raksta-nav nekādi darītāji...
Beta
08.12.2022. 19:58Varu piekrist daudziem komentētājiem. Viss pareizi, idejas pareizas, bet kā lai tās realizē?
Reku Hermanis, personiski veicināja Doždj ienākšanu Latvijā, vīlās, jo droši vien zina ko vairāk kā mēs.
Vakar Domburšovā Āboliņš izteicās, ka tas kas ir publiskajā telpā ir tikai maza puzles daļiņa... tātad ir kas vairāk!
Un tomēr, Hamatova tika izlobēta kā Latvijas (!!!) labākā aktrise, tik to labumu pagrūti saskatīt. Un Hermanis par spīti viņas Doždj atbalstam, viņu iedala kaut kādā īpašā kategorijā... Hermanis arī nav brīvs no personiskiem maldiem...
Kas attiecas uz to, kā mainīt. Teikšu nepopulāri, tikai caur lielu valstisku nelaimi (satricinājumu), citādi nenotiek. Ukraiņi pagaidām mūs no šīs nelaimes pasargā, bet, ja tā turpināsim, nelaimes neizbēgsim. Un tad pavērsies pārmaiņu logs...
Tautu, tāpat kā cilvēku dzīvē, tikai lieli satricinājumi maina ierasto inerci un piedod citu trajektoriju un ātrumu. Vēl mēs par daudz labi dzīvojam, lai ko mainītu...
paskaidrojums
08.12.2022. 19:53»
hm
Si šodien ielidoja SA. Uzņemšana grandioza! Kā ne, ja naftas dolāru gatavojas aizstāt ar naftas juaņu
Ja LV mediji rakstītu par visu, kas te katram patīk, tad tur vajadzēja DELFI uz 10 lapām katru dienu..
Gustavs
08.12.2022. 19:52»
kopsavilkums
Te interesanti tie komentētāji. Neko jēdzīgu pret Hermaņa pausto nevar pateikt, bet tomēr mēģina kaut kā viņam "iekost". Daži pat vispār nav spējuši saprast, kas rakstā teikts, bet vienkārši mētājas ar kaut kādiem apgalvojumiem, kam vispār nav sakara ar raksta tēmu.Dažiem grūtības sagādā savā komentārā...
Atvainojos par neskaidrību-bet visiem saprotami uzrakstīt sarežģītas lietas paties nav viegli, lai ar cenšos.
hm
08.12.2022. 19:52Si šodien ielidoja SA. Uzņemšana grandioza! Kā ne, ja naftas dolāru gatavojas aizstāt ar naftas juaņu.
Ķīna pēc kovida sākšot uzņemt apgriezienus.
Bet LV mediji klusē! Gaida norādījumus.
Viktors
08.12.2022. 19:50»
nujā
tu atkal neko nesaprati, kā parasti - tev putra galvā ar kāpostiem
Visu pareizi uzrakstīja tas tu atkal...Nevajag cilvēkam uzbrukt par velti...
nuja
08.12.2022. 19:50»
Galma režisoram
parādās neliels satraukums par savu labumu likteni, pēc pribaltikas atbrīvošanas no fašistu līdzskrējējiem
Dievs debesīs priekš visiem - katrs pats priekš sevis...
kopsavilkums
08.12.2022. 19:49Te interesanti tie komentētāji. Neko jēdzīgu pret Hermaņa pausto nevar pateikt, bet tomēr mēģina kaut kā viņam "iekost". Daži pat vispār nav spējuši saprast, kas rakstā teikts, bet vienkārši mētājas ar kaut kādiem apgalvojumiem, kam vispār nav sakara ar raksta tēmu.Dažiem grūtības sagādā savā komentārā sakarīgi uzrakstīt pat dažus teikumus tā, lai tie atspoguļotu kādu vienu kopēju domu, ko šis gudrinieks ir gribējis pateikt. (piem. "vice", "nemurgo","Aleksandrs Poika","Gustavs")
lūk
08.12.2022. 19:49»
P.S. Man tomēr jautājums
Prasta latvāniski bābiska skaudība izlīda kā īlens no resnās bertas ubagtarbas
šis koments ''P.S. Man..." labi parāda te rakstošo latviijcu attīstības līmeni, politisko orientāciju, un integrācijas pakāpi LV....
nujā
08.12.2022. 19:48»
tu atkal
visu putro kā parasti: Te lielākās glupības raksta latviijci ne latvieši
tu atkal neko nesaprati, kā parasti - tev putra galvā ar kāpostiem.
Galma režisoram
08.12.2022. 19:46parādās neliels satraukums par savu labumu likteni, pēc pribaltikas atbrīvošanas no fašistu līdzskrējējiem.
P.S. Man tomēr jautājums
08.12.2022. 19:46»
Beta
Jaunu stratēģiju vajag. Nekas nav jāizgudro, igauņi izgudrojuši. Mums tikai jāadaptē...
Prasta latvāniski bābiska skaudība izlīda kā īlens no resnās bertas ubagtarbas...
JKL>Marika
08.12.2022. 19:45»
Marika
Atšķirība eksistē - medicīniska, labajam krievam asinsspiediens ir 0/0...
Visās šajās ārpolitikas lietās vispirms jāvadās ne no kaut kādām abstraktām lietām, bet vispirms no savas valsts un tautas interesēm, kas LV varai jau 30 gadus ir svešas..Un tad rodas liela problēma-savas intereses saskaņot ar citu valstu interesēm, redz-un te patiess vajag mākslu. Ar sēdēšanu dārgos kabinētos, kā tas ir LV Rinkēvičam-ar te būs daudz par maz...
tu atkal
08.12.2022. 19:42»
nujā
Viss jau būtu labi, bet daudziem īstenajiem latvāniešiem bieži gadās paklupt aiz visparastākā analfabētisma - tipiska likumsakarība: jo lielāks "pat.REJ.ots", jo glupāks analfabēts
visu putro kā parasti: Te lielākās glupības raksta latviijci ne latvieši...
Un klupiens nav aiz analfabētisma, bet aiz alkatības....un milzu ne ar ko nepamatotām personiskām ambīcijām..
Marika
08.12.2022. 19:41»
vice
Jā, naivums ir bīstams
Atšķirība eksistē - medicīniska, labajam krievam asinsspiediens ir 0/0.
Tie, kas tiešām bija apveltīti kaut ar minimālu intelektu, to nolemto teritoriju ir atstājuši jau daudzus gadus atpakaļ, pirms 14. gada un ieguvuši pilsonību citur, kut arī no tiem daļa ir impēristi.
Par tēmu: vai sūdu šķirošana labajos un sliktajos tagad ir Hermaņa nodarbe? Ja cilvēks ir dziedājis diferambus masu slepkavam, jau uz to brīdi, reputācija NAV ATGŪSTAMA, punkts.
Vienīgais attaisnojums iespējams tikai tiem, kurus Pučes režīms ir represējis, bet arī par tiem Latvija nav atbildīga.
Gustavs
08.12.2022. 19:40Vispār jau valsts ārpolitikas pamatidejas būtu jāizstrādā neatkarīgiem eskpertiem kopā ar Ārpolitikas institūtu, ne māksliniekiem, bet LV neatkarīgos eskpertus jau kopš 90-o gadu vidus spītīgi ignorē, un Ārpolitikas institūts ir ne zinātniska, bet gan propogandas un aģitācijas iestāde.. Tā lūk-diemžēl!
nujā
08.12.2022. 19:39»
mjā
Viss jau būtu labi,bet cienījams kungs paklupa aiz ,,kā reiz".Lipīga tā krievu pasaule
Viss jau būtu labi, bet daudziem īstenajiem latvāniešiem bieži gadās paklupt aiz visparastākā analfabētisma - tipiska likumsakarība: jo lielāks "pat.REJ.ots", jo glupāks analfabēts.
Gustavs
08.12.2022. 19:38»
stalins
Saka , ka talantīga
Tā ir tīrā teorija. Praksē LV talantus neciena un pat necieš. Te LV viss balstās ne uz talantiem, bet uz ruskii mir standartiem: Blatiem, draugiem, paziņām, radiem, utt..Tātad-ne uz valsts, bet uz savas kabatas interesēm..Tātad-uz alkatību un egoismu, ko biedrs Lembergs, kas mācījies LKP CK partijas skolā, nosauca par normālo kapitālismu,jo citus kapitālisma veidus viņam nemācīja...
stalins
08.12.2022. 19:33»
Beta
Jaunu stratēģiju vajag. Nekas nav jāizgudro, igauņi izgudrojuši. Mums tikai jāadaptē...
Saka , ka talantīga.
Nav nācies saskārties, nezinu.
Bet talantīgus cilvēkus Latvijai vajadzētu piesaistīt.Neatkarīgi no tautības.Pat ja viņai "kautkas tur bijis " ar pašu Putinu.Jo aprobežoto ,mums ne tikai pietiek,bet ir par daudz.
mjā
08.12.2022. 19:32Viss jau būtu labi,bet cienījams kungs paklupa aiz ,,kā reiz".Lipīga tā krievu pasaule.
ha-ha
08.12.2022. 19:30Krievijā Hermanis vismaz kādu naudiņu nopelnīja, bet Rietumos tādu hermaņu pašiem gana pietiek un pāri paliek.
Nabadziņš, galīgi samulsis. Ēst taču gribās.
Ziema Eiropā un ziema ger-maņa maciņā. Ka nenākas noņemt cepurīti un pie Kremļa vārtiem ...
"Ziedojiet, ziedojiet mums, jo vienīgie patiesie nabagi esam un ziedojums pienākas mums", tā dziedāja Čikāgas piecīši.
Gustavs
08.12.2022. 19:24Kas jauns LV sabiedriskās lietās patiesībā nemaz nevar raksties, jo lai kas rakstos ir jābūt tradicijām..pieredzei....Tā nav matemātika kur 1+1 2...un nekādi citādi...
Ja ikdienu LV mass media pārpludina lasītājus un skatītājus ar LV varas viedokli kā vienīgo pareizo..tad nav vietas kur raksties kam citam, kā tikai kā bija okupācijas laikā: Virtuvēs.....
Juris>Beta
08.12.2022. 19:21»
Beta
Jaunu stratēģiju vajag. Nekas nav jāizgudro, igauņi izgudrojuši. Mums tikai jāadaptē...
...Beidzot pievērsties pašu mājai, kur pilns ar idiotiem un garā vājajiem. Jo šie idioti un garā vājie ir caurlaide "krievu pasaulei".....
Ziniet-pievērsieties cik gribiet: Kamēr cilvēku galvās galvena vertiba būs alkatība (ruskii mir), tikmēr būs tā kā ir. Paskatieties pati: Cik no tiem kas gāja vēlēt, jūt personisko atbildību par ko ko paši savēlēja?
Visticamāk, ka neviens pats..Ko nu????
JKL
08.12.2022. 19:19»
Aleksandrs Poika
...Hermanim laikam lielumānija piemetusies, nu tik ārpolitiku bīdīs...puisi, kas tev tur klāt laidīs, esi pliks un nabags...parunāt jau vari nav liegts, tikai neviens tevi neklausās...vēl tu staigā īsajās bikšelēs
Par lieluma mānijām tad ar tik pat labi var vainot te lielāko daļu komentu rakstītāju, kas te gvelž lietas par kurām intin neko nesaprot.
Mani tikai izbrīna fakts:Kapēc A.Hermanis raksta par lietām, par kurām būtu jāraksta Ārpolitikas ''institūtam''?
Varbūt tapēc, ka A.Hermaņa tēvs: Viens no galevnajiem LPSR laiku politiskajiem komentētajiem mass media...Tad varbūt Hermanim vajadzēja iet tēva pēdās, ne mēģināt kaut ko teātrī (kas manuprāt ir kā pareizi rakstīja Otto Ozols: Kad nav talanta, tad mēģina skatītāju piesaistīt ar ko ekstravagantu)...
Aleksandrs Poika
08.12.2022. 18:59...Hermanim laikam lielumānija piemetusies, nu tik ārpolitiku bīdīs...puisi, kas tev tur klāt laidīs, esi pliks un nabags...parunāt jau vari nav liegts, tikai neviens tevi neklausās...vēl tu staigā īsajās bikšelēs...
Beta
08.12.2022. 18:52Jaunu stratēģiju vajag. Nekas nav jāizgudro, igauņi izgudrojuši. Mums tikai jāadaptē.
Piedāvāju. Nevar dzīvot ar putleru gultā ...
Pietiek mūžam runāt par to, kas patiks vai nepatiks putleram, kas patiks vai nepatiks rašķai. Lielu žogu riņķī, grāvi ar krokodiliem, un lai viņi dara ko grib! Nepievērst uzmanību, ignorēt.
Beidzot pievērsties pašu mājai, kur pilns ar idiotiem un garā vājajiem. Jo šie idioti un garā vājie ir caurlaide "krievu pasaulei".
P.S. Man tomēr jautājums, kas tai Doždj aizstāvei Čulpanai savādāks kā iepriekšējām Hermaņa sievietēm...
interesants kaimiņvalsts ceļotājs
08.12.2022. 18:29Nesaprotu,bet Hermaņa rakstos un saukļos var saskatīt valsts apvērsuma draudus?