Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Vilnis
13.11.2025. 13:44»
Хм
а что потом было после перестройки? Да, смена политического курса, развал СССР-это хорошо. Но при этом сколько всплыло "прихватизаторов", откровенных бандитов, бизнесменов бывших комитетчиков и т.д. и т.п-это как раз и есть те, кто воспользовались результатами, только в свою пользу...
Pietiek.com , Aizvāciet no publiskas vides svešā / nesaprotamā valodā rakstīto! Pietiek!
ASV protektorāts Latvija
13.11.2025. 13:35»
Ha ha
Režisoriem esot tāds uzskats -- jo dumjāks aktieris, jo labāk. Es gan tālāk par pirmo punktu atļāvos nelasīt, jo to ieviešot nekas labāks nebūs...
Nu re, kā triks ar medmāsu nostrādāja. Hermaņa gadījumā par vietu Saeimā sacentīsies dažādu teātru režisoru aktieru trupas. Hermanis saliks savā sarakstā savus aktierus, Kairišs saliks savus aktierus. Vai no tādas vēlēšanu sistēmas kaut kas uz labu manīsies? Ja grib kaut ko manīt, tad vajag ieviest jaukto vēlēšanu sistēmu, kad ir gan deputāti no partiju sarakstiem, gan no vienmandātu iecirkņiem. Tad oligarhiem vadīt notikumus Saeimā būs grūtāk.
Lasītājs
13.11.2025. 13:29»
"Jauns 'politspēks' top dibināts!..."
...
Cūkmenim jāliek aiz sevi satīrīt.
Ha ha
13.11.2025. 13:23»
ASV protektorāts Latvija
Jūs žurnaļugas angažēti un oligarhi visu laiku muļķoja un jūs kā jau lumpeņiem pienākas visam tam ticējāt. Neatceraties, kā salika reklāmas- nebalsojiet par sarakstiem, balsojiet par cilvēkiem, kurus jūs pazīstat. Un oligarhi salika savu partiju sarakstos pazīstamus sportistus un aktierus. Un lumpeņi...
Režisoriem esot tāds uzskats -- jo dumjāks aktieris, jo labāk. Es gan tālāk par pirmo punktu atļāvos nelasīt, jo to ieviešot nekas labāks nebūs.
Atsaucoties uz Jūsu rakstu-- man kaimiņienes nobalsoja par sarakstu ar to bagātnieku, kuru gadu abas lamāja, šausminoties kāds kretīns varbūt, jo pazīstamu medmāsu saraksta beigās ieraudzīja. Labi, viena pensionāre ar vidējo izglītību, bet otra 50-mitgadniece skolotāja!
ASV protektorāts Latvija
13.11.2025. 13:10»
Ha ha
Par konkrētiem cilvēkiem mēs jau pirmajās Saeimas vēlēšanās balsojām? Tāds bardaks bija, ka Grūtups saveidoja partijas, atskaitot nacionāļus, tos čeka pēc R.Brunera atmiņām, un krievi savu "bites
Jūs žurnaļugas angažēti un oligarhi visu laiku muļķoja un jūs kā jau lumpeņiem pienākas visam tam ticējāt. Neatceraties, kā salika reklāmas- nebalsojiet par sarakstiem, balsojiet par cilvēkiem, kurus jūs pazīstat. Un oligarhi salika savu partiju sarakstos pazīstamus sportistus un aktierus. Un lumpeņi skrēja balsot nevis par vērtībām, ko katra partija aizstāv, bet par aktieriem, kuri viņiem patīk. Pēc tam šie aktieri tika ievēlēti Saeimā un tēloja tur deputātus, bet to, kā viņiem ir jābalso, norādījumus par to viņiem deva oligarhi. Un tad jūs brīnāties, ka Latvija tika izzagta. Hermanis tagad piedāvā šos aktierus likt pašiem bez oligarhiem, kas viņus vadīs, bet man ir šaubas par to, jo aktieris un politiķis tomēr ir dažādas profesijas.
:)))
13.11.2025. 13:00»
"Vainīgs "krievu faktors" (cieti!)!!!..."
...
https://www.youtube.com/shorts/ZroVkHCIWsc?feature share
Ha ha
13.11.2025. 12:55Par konkrētiem cilvēkiem mēs jau pirmajās Saeimas vēlēšanās balsojām? Tāds bardaks bija, ka Grūtups saveidoja partijas, atskaitot nacionāļus, tos čeka pēc R.Brunera atmiņām, un krievi savu "bites".
govno
13.11.2025. 12:53»
Хм
Брехло Анатолий, я и тут спрошу-ты уже годами пишешь про количество, репатриацию и т.д. -ты уже подал петицию с требованием поднять вопрос репатриаций...
Govno
kad krievi kliedz uz krieviem
13.11.2025. 12:51»
"Vainīgs "krievu faktors" (cieti!)!!!..."
...
tās viņu problēmas, ko tur dara latviešu tautas tērpu karikatūras...................kis kis pi...s
vēl brīdi uzmac\ās Kanādas komunists 'filozofs',liekas pitersens
13.11.2025. 12:49vai līdzīgs uzvārds...ZOMBĒTĀJI
izlasiet šuvajevu uzspiesto literatūru
13.11.2025. 12:48'sievietes skrien ar vilkiem'...kis kis ļaudis tādi ir, visa dzive viņiem ilgu tramvajs...filozofē par manu naudu...un skrien ar vilkiem......................
Es nevaru uz viņu
13.11.2025. 12:33»
Neuzmanīgais
Pat snieklīgi šo glābējprojektu vērot, bet, nav jau 1. reizi, kad, lai kāds iegūtu laiku, tiek veikts ( piemeklēts) kāds " lielais reformists", saulceris utt., kuram jāvieš cerības, jānovērš uz kādu laiku uzmanība, lai rezultātā atkal nekas neuzlabotos. Kontrolēts process, un ne pirmo reizi jau līdzīgi...
skatīties...nevaru.Klausīties,ne tik....Ko viņš lien,ko nesajēdz? Ar tiem solījumiem dzīvojam visus šos gadus....Tāds mūždien saviebies...čerkstošu balsi...fui... Neuzticos.
Neuzmanīgais
13.11.2025. 12:29»
JKL
Izlasīju Jūsu viedokli. Ja nav noslēpums-ko Jūs pats būtu piedāvājis Hermaņa vietā
Mans viedoklis ir tāds, ka tam, kam jāsabrūt, tas sabruks, līdz ar to, mākslīga agonijas paildzināšana tikai atliek nenovēršamo. Tā kā mūsu mazās valsts liktenis ir atkarīgs no globāliem procesiem, tad varētu teikt, ka Dieva lūgšana mums palīdzēt būtu optimālais variants, gadījumā, ja mums visiem būtu 1 kopējs mērķis- neatkarīga un bagāta valsts, kurai ļauts pilnībā izmantot ģeopolitisko novietojumu, strādīgās tautas potenciālu un iespējamo saimnieku ( prezidentu), kurš atbilst un kalpo ( dara visu ), lai vienotais mērķis valsts uzplaukumam tiktu īstenots.
Un tā nebija domāta Ķenča lūgšana, kuru piekopj lielakā daļa patreizējo darboņu, sevis attaisnošanai izmantojot tādu attaisnojumu, ka tā jau visi dara, ka barošana ar mistiskiem solījumiem ir pārbaudīts līdzeklis, lai uz laiku " aizmiglotu acis".
Хм
13.11.2025. 12:20»
Nu skaisti, vai ne?
Tikai ''aizmirstas '' divas Latvijas pašas galvenās problēmas: Korupcija, blati un milzu skaits CCCp imigrantu ar savu ruskii mir domāšanu
Брехло Анатолий, я и тут спрошу-ты уже годами пишешь про количество, репатриацию и т.д. -ты уже подал петицию с требованием поднять вопрос репатриаций?
Или продолжаешь доказывать правильность своего ника "брехло"?))
Ну и так, навскидку-как мешает принимать решения количество иммигрантов, если многие из них неграждане, другие приняли гражданство России (брехлу на заметку-голосовать могут только граждане Латвии), а граждан Латвии из иммигрантов в разы меньше граждан латышей? Что, например, ярко было видно на референдуме по поводу русского как второго государственного.
Итак, брехло, как наличие партии Росликова в оппозиции мешает принимать решения большинству в позиции?
vai aizmirstas
13.11.2025. 11:50»
Nu skaisti, vai ne?
Tikai ''aizmirstas '' divas Latvijas pašas galvenās problēmas: Korupcija, blati un milzu skaits CCCp imigrantu ar savu ruskii mir domāšanu
Vai apzinātie tiek ignorētas?
redz,
13.11.2025. 11:48»
Reālists
Vēl viens Saules pilsētas celtnieks. Tikai izejmateriāls būvniecībai nav kvalitatīvs. Pamatā ir Sutka, Frišvagars, Oļiņiete, Švauksts, Bierns un Lipsts. Tie, kas latviešu skolā mācījušies, sapratīs. Prognozēju, ka būs tāpat, kā ar KPV. Dabūs kādus 16 krēslus, bet pieredzējušākie biedri šitos lēnām apēdīs...
reālisms ir pragmatiskas politikas pamatelements. Labi, ka esat reālists-ja tikai atkal nelielaties, kā tas te parasti pieņemts.
Tad ja patiess esat reālists, tad laikam būtu jāsaprot, ka šī vara tiecas uz latviskuma zaudēšanu, un tautu sajaukšanu. Tas ar pieder pie reālisma, ko visu laiku atbalstīja CCCP imigranti, un tagad tiem pievienojušies ar sorosisti.
Dž.Krišnamurti
13.11.2025. 11:47»
"Vainīgs "krievu faktors" (cieti!)!!!..."
...
На путях интеллекта мы создаем паутину теорий, мы улавливаемся словами, идеями. Замечали ли вы, с каким нетерпением мы начинаем обсуждать теории, как быстро мы можем заблудиться в лабиринте слов? Когда мы играем в эту игру, мы считаем себя чрезвычайно интеллигентными, но какое все это имеет значение? Это же пустой вербализм. На путях чувств, эмоций мы цепляемся за какую‑нибудь систему верования либо переходим к преданности идее или вождю. Во всем этом есть определенное удовлетворение, временное облегчение нашей проблемы. Но раньше или позже мы замечаем, что наше положение по существу не изменилось, что перед нами все те же нерешенные проблемы.
Все эти уловки нашего «Я» так бесполезны, они совершенно не решают наших проблем. Только незрелый ум, не знающий, что такое любовь, не вдыхающий глубоко аромат скорби, — только такой ум убегает к этим тривиальностям, представляющим собой пустые забавы ума
… Rādīt visu
bet
13.11.2025. 11:45»
Nu
ko gan viņs var piedāvāt? Viņa jau galvenais-te tukši kautko uzrakstīt..kā jau vairumam komentētāju
iespējams , ka var būt arī tā: Jo mazāk te komentē-jo to komentu saturs kvalitatīvāks.
Nu
13.11.2025. 11:36»
JKL
Izlasīju Jūsu viedokli. Ja nav noslēpums-ko Jūs pats būtu piedāvājis Hermaņa vietā
ko gan viņs var piedāvāt? Viņa jau galvenais-te tukši kautko uzrakstīt..kā jau vairumam komentētāju..
patiesībā
13.11.2025. 11:34»
Neuzmanīgais
Tieši to jau es biju domājis, par visu šito rakstot. Naivo ļautiņu barošana ar "Saules pilsētas " utopijām, jeb bija tāda laba franču filma " Muļķu brokastis
taisnība - nereāls ("vēlēšanu sistēmas optimizācijas") projekts, diemžēl. Vismaz pašreizējā "valstī" (laikā un vietā, ideoloģiskajā & valsts / pašvaldību pārvaldes SISTĒMĀ u.c. att. "dotajos apstākļos"). Un, galvenais, nereālas šīs pašreizējās "valsts" pašreizējā "sabiedrībā".
Ideja, protams, zinām izpratnē (pat) skaista, BET...
Kritiski vājais, sistēmiski / stratēģiski "arhi" svarīgais (bet pašreiz faktiski "konceptuāli" iztrūkstošais) posms - leģendārais 5. elements.
JKL
13.11.2025. 11:32»
Neuzmanīgais
Tieši to jau es biju domājis, par visu šito rakstot. Naivo ļautiņu barošana ar "Saules pilsētas " utopijām, jeb bija tāda laba franču filma " Muļķu brokastis
Izlasīju Jūsu viedokli. Ja nav noslēpums-ko Jūs pats būtu piedāvājis Hermaņa vietā?
bet
13.11.2025. 11:31»
Nu skaisti, vai ne?
Tikai ''aizmirstas '' divas Latvijas pašas galvenās problēmas: Korupcija, blati un milzu skaits CCCp imigrantu ar savu ruskii mir domāšanu
biedrs Hermanis par to visu var ar neko nezināt, jo tēvs tak nemācija, ka Latvija bija okupēta un kolonizēta, ka pastāv starptautiskās tiesības kuras samīdija okupantu tanki un kirzovijsapogi, ka liela daļa LV ekonomikas balstās uz blatiem un Krievijas mafijas naudām, utt..
Bet kā gan Hermanis to visu var zināt, ja viņa tēvs kas bija ausgti ieredzēts pie LKP CK to visu viņam nēmācija?
Neuzmanīgais
13.11.2025. 11:27»
Хм
а что потом было после перестройки? Да, смена политического курса, развал СССР-это хорошо. Но при этом сколько всплыло "прихватизаторов", откровенных бандитов, бизнесменов бывших комитетчиков и т.д. и т.п-это как раз и есть те, кто воспользовались результатами, только в свою пользу...
Tieši to jau es biju domājis, par visu šito rakstot. Naivo ļautiņu barošana ar "Saules pilsētas " utopijām, jeb bija tāda laba franču filma " Muļķu brokastis".
Bet tā: uzmanības novēršanai var noderēt...
Nu skaisti, vai ne?
13.11.2025. 11:27Tikai ''aizmirstas '' divas Latvijas pašas galvenās problēmas: Korupcija, blati un milzu skaits CCCp imigrantu ar savu ruskii mir domāšanu.
Ko nu, Hermani?
k jo komunisti staļinisti kur bija tur palika
13.11.2025. 11:23»
potom
katrs zaga kam tika klāt
un mums tas viens novads NU SEVIŠĶI CENTĪGS
potom
13.11.2025. 11:21»
Хм
а что потом было после перестройки? Да, смена политического курса, развал СССР-это хорошо. Но при этом сколько всплыло "прихватизаторов", откровенных бандитов, бизнесменов бывших комитетчиков и т.д. и т.п-это как раз и есть те, кто воспользовались результатами, только в свою пользу...
katrs zaga kam tika klāt.........................
ilgu trmavaji siviets kuras skiriemn ar vilkiem šuvajevi heremaņi- kuru vecāki neciena bērnus ģimeni...
13.11.2025. 11:20un tā pamazām pamazām uz purvu-zagleru zoooooparku-bedri-kis kis. Vecāki nav mācījuši vērtēt dzīvēs patiesās vērtības...vecis nauda sakari paēst sekss kā narkotika-seksisms
Хм
13.11.2025. 11:12»
Neuzmanīgais
Par revolūcijām un ideālistiem piekrītu, bet te neliekas šis gadījums. Domājams, ka organizatori gatavo jauno "perestroiku", kad tie paši vēzīši ir citās kulītēs
а что потом было после перестройки? Да, смена политического курса, развал СССР-это хорошо. Но при этом сколько всплыло "прихватизаторов", откровенных бандитов, бизнесменов бывших комитетчиков и т.д. и т.п-это как раз и есть те, кто воспользовались результатами, только в свою пользу.
ta'nu...
13.11.2025. 11:11»
he, he
Kā saka- gribēt nav kaitīgi. Bet vai to ir visu ir iespējams izdarīt, ja nav absolūts vairākums Saeimā vai nav valstī diktatūra? Domāju, ka nē. Piemēram, lai mainītu vēlēšanu sistēmu no proporcionālās uz mažoritāro, ir jāgroza Satversme, bet to var izdarīt tikai ar 2/3 Saeimas deputātu balsīm par...
kāda viņa kuļtu'ra , tādas smadzenes. Kultūru totāli noveda dekadencē. Aizejiet uz teātri, publiku paklausieties...burkā kundzes un sporta plebeji, daža balinātā iegriezusies ķert vīriešus, -nedabūs , būs kis kis aprindās- ........................'ilgu tramvaji' bija pabiru kuļturas tikai sākums VAI MŪS INTERESĒ NARKOMANI SEKS PATOLOĢIJAS>>>>>>>>>????MANI NĒ
Gunārs
13.11.2025. 10:49Godīgi sakot mani interesē ko darīs Ogres Helmanis, Šnore, Mitrēvics un vēl daži labi latviskie politiķi.
he, he
13.11.2025. 10:49Kā saka- gribēt nav kaitīgi. Bet vai to ir visu ir iespējams izdarīt, ja nav absolūts vairākums Saeimā vai nav valstī diktatūra? Domāju, ka nē. Piemēram, lai mainītu vēlēšanu sistēmu no proporcionālās uz mažoritāro, ir jāgroza Satversme, bet to var izdarīt tikai ar 2/3 Saeimas deputātu balsīm par.
va vellos
13.11.2025. 10:49»
Reālists
Vēl viens Saules pilsētas celtnieks. Tikai izejmateriāls būvniecībai nav kvalitatīvs. Pamatā ir Sutka, Frišvagars, Oļiņiete, Švauksts, Bierns un Lipsts. Tie, kas latviešu skolā mācījušies, sapratīs. Prognozēju, ka būs tāpat, kā ar KPV. Dabūs kādus 16 krēslus, bet pieredzējušākie biedri šitos lēnām apēdīs...
Nekādu problēmu.
Ja izdevās Artusam Svilinātajam, izdosies arī šim eksemplāram. Letiņiem ļoti patīk nolādēties pašu spēkiem. Vienīgā nelaime, pie ievēlēšanas brīža vairs nebūs ko zagt. Nāksies pārdot neatkarību.
ja šitais būtu mācījies.....................
13.11.2025. 10:33»
Reālists
Vēl viens Saules pilsētas celtnieks. Tikai izejmateriāls būvniecībai nav kvalitatīvs. Pamatā ir Sutka, Frišvagars, Oļiņiete, Švauksts, Bierns un Lipsts. Tie, kas latviešu skolā mācījušies, sapratīs. Prognozēju, ka būs tāpat, kā ar KPV. Dabūs kādus 16 krēslus, bet pieredzējušākie biedri šitos lēnām apēdīs...
papucis izbīdīja caur školām
Neuzmanīgais
13.11.2025. 10:28»
Хм
Худшее опасение-за спиной этих идеалистов стоят очень практичные люди, которые потом смогут все выгодно повернуть для себя...
Par revolūcijām un ideālistiem piekrītu, bet te neliekas šis gadījums. Domājams, ka organizatori gatavo jauno "perestroiku", kad tie paši vēzīši ir citās kulītēs.
Reālists
13.11.2025. 10:25Vēl viens Saules pilsētas celtnieks. Tikai izejmateriāls būvniecībai nav kvalitatīvs. Pamatā ir Sutka, Frišvagars, Oļiņiete, Švauksts, Bierns un Lipsts. Tie, kas latviešu skolā mācījušies, sapratīs. Prognozēju, ka būs tāpat, kā ar KPV. Dabūs kādus 16 krēslus, bet pieredzējušākie biedri šitos lēnām apēdīs. Nav jau pirmā reize. Kalnbērzs, Olšteina sešinieks, Junkers uz Honkongu...Varētu ilgi turpināt.
Хм
13.11.2025. 10:02Худшее опасение-за спиной этих идеалистов стоят очень практичные люди, которые потом смогут все выгодно повернуть для себя.
Как там было-революцию придумывают идеалисты, реализуют практики, а плодами революции пользуются негодяи. За точность не ручаюсь, но смысл был примерно такой.
Хм
13.11.2025. 10:00художнику простительно. руководителю театра уже как человеку, должному иметь определенные навыки управления - нет.
Вопрос сразу-а кто именно будет заниматься, ну, например, 2 вопросом? Как будут отобраны эти люди? КЕМ они будут отобраны и утверждены?
Как будет обеспечена независимость и непредвзятость тех, КТО будет отбирать этих аудиторов?
такие же вопросы и по остальным пунктам.
Особенно интересно про суверенные интересы страны, которая очень плотно зависит как минимум от двух международных структур-ЕС и НАТО.
Viss tirsā
13.11.2025. 09:32»
Neuzmanīgais
Pat snieklīgi šo glābējprojektu vērot, bet, nav jau 1. reizi, kad, lai kāds iegūtu laiku, tiek veikts ( piemeklēts) kāds " lielais reformists", saulceris utt., kuram jāvieš cerības, jānovērš uz kādu laiku uzmanība, lai rezultātā atkal nekas neuzlabotos. Kontrolēts process, un ne pirmo reizi jau līdzīgi...
VP ir peder.srs.
Neuzmanīgais
13.11.2025. 08:27Pat snieklīgi šo glābējprojektu vērot, bet, nav jau 1. reizi, kad, lai kāds iegūtu laiku, tiek veikts ( piemeklēts) kāds " lielais reformists", saulceris utt., kuram jāvieš cerības, jānovērš uz kādu laiku uzmanība, lai rezultātā atkal nekas neuzlabotos. Kontrolēts process, un ne pirmo reizi jau līdzīgi.
lauķis
13.11.2025. 07:14»
kā nevajadzīgi
Kurš tad tavu līķi pārstrādās, ja nebūs līķu tārpu- turpināsi smirdēt gadu desmitiem
Redzi,līķu tārpiem jādzīvo zem zemes nevis jāmāca cilvēkiem kā dzīvot.
Pareizi saka ka labākais vergs ir tas kurš nemaz neapzinās ka ir vergs un tavs komentārs to spilgti apstiprina.
Tā ir programma
13.11.2025. 07:12Saeimas koalīcijas iznīcināšanai un himēru - okupantu, migrantu projekts uz divvalodību. Kur tad pazuda solījumi, ka uzņēmēji vienlaikus būs politiķi valsts amatos?
😂😂😂😂
kā nevajadzīgi
13.11.2025. 07:09»
lauķis
Ierēdņi un poli/tiķi tie paši līķa tārpi vien ir un cilvēkiem nevajadzīgi
Kurš tad tavu līķi pārstrādās, ja nebūs līķu tārpu- turpināsi smirdēt gadu desmitiem.
fakts
13.11.2025. 07:08Kārtējais bla, bla, bla bez kādas sajēgas.
Paņemam kaut vai 3. punktu - vispārēja reforma, birokrātijas mazināšana. Nu jauki, tikai, kas lems, kas ir patiešām vajadzīgs un kas likvidējams? Arī te atbilde gatava - politiskās gribas lēmums bez kādiem auditiem. Jauki, tātad teātra režisors pateiks - nesaprotu, kam tas vajadzīgs, tātad slēdzam un likvidējam. Ups, kaut kur jau dzirdēts, vai tik to neteica kāds ļoti nepopulārs premjers.
lauķis
13.11.2025. 07:04»
sa
Ierēdnis dara to ko liek politiķis. Labi slēpties aiz lozunga par sliktajiem ierēdņiem un labajiem politiķiem, kas bieži ir neizglītoti un zina tikai kā bīdīt savas rebes caur likumiem un noteikumiem, ko dabīgi raksta viņu uzdevumā sliktie ierēdņi
Ierēdņi un poli/tiķi tie paši līķa tārpi vien ir un cilvēkiem nevajadzīgi.
sa
13.11.2025. 06:52Ierēdnis dara to ko liek politiķis. Labi slēpties aiz lozunga par sliktajiem ierēdņiem un labajiem politiķiem, kas bieži ir neizglītoti un zina tikai kā bīdīt savas rebes caur likumiem un noteikumiem, ko dabīgi raksta viņu uzdevumā sliktie ierēdņi.
