Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
vecais nīgrais onkulis
17.07.2016. 19:14
Ja lūkojas tikai un vienīgi uz objektīviem rādītājiem, tad latviešu tautai vislabvēlīgākie rādītāji tika sasniegti uz 1914. gadu (tas ir līdz 1. pasaules kara iesākumam). Tieši tad uz pasaules bija visvairāk latviešu dzīvā spēka. Mēs dzīvojām teritorijā, kurā strauji attīstījās pasaules ekonomikā integrēta rūpniecība, pastāvēja ekselenta lauksaimniecība un vides kultūra. Nebija nokārtoti vairāki etnisko attiecību jautājumi, bet process visumā virzījās uz pareizo pusi. Diemžēl Pasaules kara sākšanās to visu sačakarēja. No šī kara sekām mēs neesam atguvušies vēl tagad.
Protams, jāatzīst, ka ja nesāktos Pasaules karš, visticamāk, ka neatkarīga Latvijas valsts nebūtu izveidojusies, toties dzīves līmenis būtu nesalīdzināmi augstāks, kā patlaban.
ta ir
16.07.2016. 22:59»
lauķis
...Internacionālists un globālists nevar pārstāvēt konkrētu tautību
sorositu un asv pakalpini nekad nedaino !
ll
16.07.2016. 20:28»
rr
Re, ka vairs necenzē
tu kļūdies - šajā w-bedrē cenzē regulāri, arvien masīvāk un arvien daudzākus cilvēkus.
latvāņi smird
16.07.2016. 11:16»
Jestrais
Tas ir pareizi. Kad lasu dainas, vienmēr gribu vai nu raudāt vai čurāt. Ļoti dziļas saknes ir latviešu morālē tajās dainās. Tādas nav kosmosā nevienai tautai. Tikai latviešiem ir tādas sentimentālas un seklas ziņķes, kuras tagad izķērc bezbalsīgie lettu dziedātāji ar apgarotu cilvēku seju trūkumu...
..precīzi!... tas latvāņu gaudojums par laimēdiešanām arī labi sasaucās ar trulībām ko latvāņi savā nereālajā viedumā lepni saukā par dainām
Jestrais
15.07.2016. 14:12»
Terra
"Esmu pārliecināts, ka Dainas pieder pie pašiem sakrālākajiem cilvēces radītajiem garīgajiem tekstiem...
Tas ir pareizi. Kad lasu dainas, vienmēr gribu vai nu raudāt vai čurāt. Ļoti dziļas saknes ir latviešu morālē tajās dainās. Tādas nav kosmosā nevienai tautai. Tikai latviešiem ir tādas sentimentālas un seklas ziņķes, kuras tagad izķērc bezbalsīgie lettu dziedātāji ar apgarotu cilvēku seju trūkumu.
Fatalists
15.07.2016. 14:11Fiziska pasaule ne kas nav ne saglabajams ne muzigs, arī mēs. Bet par paradigmu: kaut ka tā ir sanācis ka mūsu valstiņā liela dala valsts aparāta ir orientēta uz kontroli un sodīšanu. Un Dabas Bērniem būtu jāsaprot ,ka ja valsts rada "+" potenciālu , tad pat sākotnēji negribot rodas "-" arī. Piemēram Igaunijas VID kur rezultāts nav sods un mūsu:) Ka to izmainīt ? Hvz!
Fatalists
15.07.2016. 13:42Un ko darīt ? Var jau viens viedais otram miegt ar aci un abi justies lepni ka citi to neredz. Un? Tautas kolektīvās apzinas paradigmu šāda veida neizmainisi.
Terra
15.07.2016. 12:52"Esmu pārliecināts, ka Dainas pieder pie pašiem sakrālākajiem cilvēces radītajiem garīgajiem tekstiem."
Tā ir. Paldies Jums par rakstu!
"There is neither spirit nor matter in the world; the stuff of the universe is spirit-matter. No other substance but this could produce the human molecule. I know very well that this idea of spirit-matter is regarded as a hybrid monster, a verbal exorcism of a duality which remains unresolved in its terms. But I remain convinced that the objections made to it arise from the mere fact that few people can make up their minds to abandon an old point of view and take the risk of a new idea. … Biologists or philosophers cannot conceive a biosphere or noosphere because they are unwilling to abandon a certain narrow conception of individuality. Nevertheless, the step must be taken. For in fact, pure spirituality is as unconceivable as pure materiality. Just as, in a sense, there is no geometrical point, but as many structurally different points as there are methods of deriving them from different figures, so every spirit derives its reality and nature from a particular type of universal synthesis."
Pierre Teilhard de Chardin
May 1, 1881 - April 10, 1955
Par Dainām
15.07.2016. 11:11Mutvārdu tradīcijas fenomens -ir gan ķēde, gan ķēdes posmi. Katrs Dainu teicējs ir atradis sev būtisko un turpinājis kopt virsvērtību. Seno tekstu valoda ir līdzību un simbolu valoda. Akmens un uguns kursana -sadzīviskais līmenis -krams un uguns. Simboliskais - vēstījums par Kosmisko kārtību, Pasaules pamatelementiem, to mijiedarbību. Un atspulgs zemes dzīvē. Lai sokas!
Vienīgā
15.07.2016. 10:40Runājot par Latviju, gribas vārda -mazs vietā redzēt -vienīgā. Par diagnozi -atslēgas vārds ir privilēģijas. Sabiedrība vairs nespēj absorbēt un attīrīties, spiesta veidot jaunas kopienas. Bet priviliģēto mazbērni arī grib dzīvot skaisti, skatīt svesas gleznas pie sava dzīvokļa sienām, ieņemt amatus pēc nopelniem un turpina attīstīt dubultmorāli visos līmeņos. LV nav bezizmēra sūklis.
Dabas bērns
15.07.2016. 10:17»
Es
Sīkmanīga, nepamatoti bravūrīga, intrigu pilna. Vieni sevi uzskata par vagariem, citiem lemjot dzimtcilvēku vietu. Paskatieties, kā nācija uzvedas uz autoceļa. Nekāda prevencija neņem...
Par RAM, manuprāt, ir labs salīdzinājums!
Tā tas tiešām varētu būt.
Jautājums - kurā brīdī tas notika?
Iespējams, vispirms kristietības ienākšanas laikā. Iespējams, vēl senāk. Pavisam noteikti padomju varas pirmajos gados, kad tie, kas kaut ko varēja, tika izsūtīti, un tie, kas nenodeva, nokauti. Palika tikai tie, kas nodeva un tie, kas nevarēja. Respektīvi, tautas genofonds tika sakropļots.
Taču arī visas šīs nepatīkamās peripetijas izriet no tautas kolektīvās apziņas. Agrākā iejaukšanās citas tautas sabiedriskajos procesos (piemēram, sarkanie strēlnieki Krievijā) nevarēja palikt bez sekām. Tieši tāpat, kā nevarēja palikt bez sekām savulaik "palikšana savās vietās", nevis rīkošanās citādāk, ar to sevi nolemjot lēnas izvarošanas procesam.
Tomēr tam vairs nav būtiskas nozīmes. Nav svarīgi, "kā būtu, ja būtu", svarīgi ir tas, kas IR.
Dabas bērns
15.07.2016. 09:59»
Žulis
"...ja Tu pajautātu pie siles esošajiem "pārkrāsotajiem komunistiem", pie kādas tautības šamie pieder, varu derēt, ka atbildes sekotu visas kā viens - mēs esam latvieši...
Droši vien, ka viņi tā arī atbildētu, taču utis ir katrā cilvēkā. Neatkarīgi no tautības.
Es
15.07.2016. 09:28Sīkmanīga, nepamatoti bravūrīga, intrigu pilna. Vieni sevi uzskata par vagariem, citiem lemjot dzimtcilvēku vietu. Paskatieties, kā nācija uzvedas uz autoceļa. Nekāda prevencija neņem.
Es domāju, ka ir sabokāta viena nācijas RAM shēma. Ar padomju laiku, bet arī un noteikti ar mežonīgo kapitālismu un naudu.
izmaiņa enerģijās
15.07.2016. 09:05»
Elite
Miļš paldies par skaisto lasāmvielu! Izlasīju divas reizes. Tikai otrajā reizē vairs neraudāju par mūsu tautas sūro likteni
LIktenis šobrīd ir maināms. Joprojām uz zemes rezultātu nosaska nolūks+rīcība. Nav vairs nekā no vecā likteņa programmas, ir tikai priekš tiem, kas negribsevi mainīt. Var visu nākotni no jauna rakstīt. Vecā sistēma sevi ir atklājusi. To visi saredz. Tiem kas saprot ir jārīkojas. Un jātpazīst citi, kas saprot.
Dainis K.
15.07.2016. 08:31Silti, zinoši, gudri, dziļi, visaptveroši rakts par latviešu planetārajām kaitēm, kad krievi neļauj izvērsties un kļūt mēsliem par cilvēkiem. Paldies autoram par rakumu! Man ļoti patika autora četrrindes bez atskaņām brīvajā pantā sacerētas pie kopgalda visu nokārtojot dabiskās vajadzības gaisotnē.
lauķis
15.07.2016. 08:28 ...Internacionālists un globālists nevar pārstāvēt konkrētu tautību...
Tieši tā , šie radījumi paši ir bezsugas aitas un par tādām vēlas padarīt visus , jo pūli vadīt un pakļaut ir vienkāršāk.
Žulis
15.07.2016. 07:37»
Dabas bērns
Mūlis piedzimstot jau ir mūlis - tas jau ir strikti definēti un nevar būt citādāk...
"...ja Tu pajautātu pie siles esošajiem "pārkrāsotajiem komunistiem", pie kādas tautības šamie pieder, varu derēt, ka atbildes sekotu visas kā viens - mēs esam latvieši!"
Un vēl, ja tu viņiem attiecīgi pajautātu, viņi visi kā viens atbildētu, ka ir apzinīgi, godīgi, kristaltīri, nesavtīgi, augsti izglītoti, profesionāli....
Vo
15.07.2016. 07:25»
Mumitrubs
Gluži vienmēr tā nav. Es esmu kosmopolīts, bet tas nenozīmē, ka man ir vienaldzīgs latviešu tautas liktenis
Lūdzu, paskaidro, kā tu vari būt kosmopolīts, ja tev nav vienaldzīgs latviešu tautas liktenis?
Jeb varbūt tu, kā jau tas kārtīgam kosmopolītam piederas, uzlūko latviešu tautu, kā tādu cērpamu aitu baru un tāpēc tevi interesē, lai šis bars neiznīkst? Pasaules pilsonim taču visur ir mājas. Kur labi, tur šim dzimtene. Un, ja viena dzimtene kaut kādu iemeslu dēļ vairs nepatīk, iet meklēt nākamo. Piederība kādai tautai - tie ir tikai tādi "veci, muļķīgi aizspriedumi,pagātnes māņi kas traucē dzīvot". Īstā paradīze uz zemes iestāsies tad, kad tautas būs iznīcinātas un visa cilvēce apvienosies vienā lielā, laimīgā, brālīgā ģimenē. Vai es pareizi runāju, kosmopolīt?!
muld
15.07.2016. 07:10Tāda dievība kā māra nebija Baltiem,to dzeltenie latvieši no katoļu ticības ievazāja šaizemē......
Dabas bērns
15.07.2016. 06:48»
Žulis
Īsti precīzi neatceros, bet kaut kur lasīju, ka fraze "tas tu esi" senindiešu valodā skanot kā "tat tvam asi...
Mūlis piedzimstot jau ir mūlis - tas jau ir strikti definēti un nevar būt citādāk.
Savukārt par internacionālistu, globālistu (un jebkādu citu "-istu") nepiedzimst. Šo pārliecību indivīds iegūst dzīves laikā konkrētas tautas vidē. Arī to, kāpēc tā notiek, kāpēc rodas šādi "-isti", nosaka tautas kolektīvā apziņa (precīzāk - indivīda karmas mijiedarbība ar tautas kolektīvo apziņu). Berts Helingers ir radījis veselu zinātni par to, kā ģimenes, dzimtas, organizācijas, tautas enerģētika (kas ir tā pati kolektīvā apziņa) ietekmē indivīdus.
Protams, piederība (vai nepiederība) pie tās vai citas tautas var būt apzināts lēmums. Tas ir īpaši aktuāli tad, ja vecāki ir dažādu tautību. Tomēr arī šajā gadījumā attiecībā uz tēmu, - ja Tu pajautātu pie siles esošajiem "pārkrāsotajiem komunistiem", pie kādas tautības šamie pieder, varu derēt, ka atbildes sekotu visas kā viens - mēs esam latvieši!
beigsim karināt makaronus
14.07.2016. 22:42Nav nekādas kolektīvās apziņas. Nav, nav bijis un NEKAD NEBŪS. Apziņa ir tikai indivīdam. Kolektīvam apziņas nav.
Nav nekāda "mēs visi esam viens". Tas ir propagandas bulšits, ko mēģina iebarot parazitārā elite un tai kalpojošie pseidofilozofijas un psiholoģijas "guru".
Žulīti,
14.07.2016. 22:32»
reptilis
Tieši tā - mēs esam Lielas senatnes kultūras atlūza,kuru kristianizēja vienus no pēdējiem
bet to nevajadzēja darīt. Vajadzēja atstāt kā mežonības oficiālo paraugu. Tagad tikai neoficiālais paraugs ar idiotu Dabas bērnu galvgalā.
reptilis
14.07.2016. 22:25Tieši tā - mēs esam Lielas senatnes kultūras atlūza,kuru kristianizēja vienus no pēdējiem...
Elite
14.07.2016. 22:01Miļš paldies par skaisto lasāmvielu! Izlasīju divas reizes. Tikai otrajā reizē vairs neraudāju par mūsu tautas sūro likteni.
Čiekurs Egles dēls
14.07.2016. 21:37Dabā viss ir pakļauts cikliskumam. Kaut kas rodas, attīstās, sasniedz spēju maksimumu (uzplaukumu), tad noplok, līdz kādā brīdī izzūd pavisam...
Ладно, – сказал Затворник, – слушай дальше. Все семьдесят миров, которые есть во вселенной, называются Цепью Миров. Во всяком случае, их вполне можно так назвать. В каждом из миров есть жизнь, но она не существует там постоянно, а циклически возникает и исчезает. Решительный этап происходит в центре вселенной, через который по очереди проходят все миры. На языке богов он называется Цехом номер один. Наш мир как раз находится в его преддверии. Когда завершается решительный этап и обновленный мир выходит с другой стороны Цеха номер один, все начинается сначала. Возникает жизнь, проходит цикл и через положенный срок опять ввергается в Цех номер один.
Mumitrubs
14.07.2016. 21:35»
Žulis
Īsti precīzi neatceros, bet kaut kur lasīju, ka fraze "tas tu esi" senindiešu valodā skanot kā "tat tvam asi...
Gluži vienmēr tā nav. Es esmu kosmopolīts, bet tas nenozīmē, ka man ir vienaldzīgs latviešu tautas liktenis.
Linards G.=Žulim
14.07.2016. 20:36»
Žulis
Īsti precīzi neatceros, bet kaut kur lasīju, ka fraze "tas tu esi" senindiešu valodā skanot kā "tat tvam asi...
Tagad Žulis pievems pats savu smirdējumu! Lieliski! Latviski!
Žulis
14.07.2016. 20:21Īsti precīzi neatceros, bet kaut kur lasīju, ka fraze "tas tu esi" senindiešu valodā skanot kā "tat tvam asi".
Nevaru piekrist, ka "situācija valsts pārvaldē atspoguļo tautas šī brīža kolektīvo apziņu". Tas tā ir tikai nacionālā valstī. Okupētā un kolonizētā valstī, kāda vēl joprojām ir Latvijā (jo deokupācijas un dekolonizācijas procedūra šeit nav notikusi)tas tā nav un nevar būt.
Nepiekrītu arī apgalvojumam, ka pārkrāsotajam komunistu režīmam, kas tagad vada valsti, ir tautība. Internacionālists un globālists nevar pārstāvēt konkrētu tautību. Viņš vienīgi var būt radies no kādas tautas vai tautām. Līdzīgi kā no zirga un ēzeļa krustojuma rodas mūļi. Mūlis nepārstāv ne zirgus, ne ēzeļus. Mūlis ir mūlis. Jā , zināmā mērā mūlim ir gan zirga, gan ēzeļa iezīmes. Tāpat arī internacionālistam zināmā mērā var būt kādas tautas vai tautām raksturīgas iezīmes, bet tas nedod iespēju viņu pieskaitīt kādai tautai. Galvenā iezīme, kas raksturo piederību kādai tautai ir ne tikai genetiskais mantojums, bet arī mīlestība pret savu tautu un Tēvzemi. Internacionālistiem un globālistiem nekā tāda nav.
Ripa
14.07.2016. 19:36Labs!
Pretstatā VID operetei, piemēram.
A tauta ta viena un tā pati, kas ir pats jautrākais:)))
Idiot,
14.07.2016. 19:03vai tad tas ir cikliskums: Dabā viss ir pakļauts cikliskumam. Kaut kas rodas, attīstās, sasniedz spēju maksimumu (uzplaukumu), tad noplok, līdz kādā brīdī izzūd pavisam. Kāds gan stulbenis var būt šis Žulis/Dabas bērns/Paija utt. vēmejtrollis šajā portālā.
TRakais Mikropisans
14.07.2016. 18:47Tev idiot, nav tautas! Tu stulbeni, iespējams, piederi kādai tautai!